@kleinvisje, leuk, hoop dat ie echt de waarheid verteld en t leuk is!! weet dat mijn ex ook zegt dat hij zelf zijn dochtertje op voedt en gaat daten in t weekend dat hij zijn dochtertje dan heeft.. wil je niet ontmoedigen, en hoop natuurlijk dat t wel de waarheid is! @over uit elkaar gaan, ik heb de knoop doorgehakt en ben weggegaan. Was de makkelijkste keus die ik ooit gemaakt heb, wat een eikel was hij! Maar dat neemt het schuld gevoel tegen over mijn zoontje niet weg, en het feit dat hij mij ontzettend veel pijn gedaan heeft, en gedwongen heeft die keus te maken daarmee..neemt het ook niet weg. Denk er nog heel vaak aan.. @hier alles zn gangetje... donderdag weer examen, dus beetje aan t leren enzo Relatie gaat nog altijd super, hij past regelmatig op en dat gaat erg goed, de mannen zijn gek op elkaar!
aurin snap wat je bedoelt hoor. in dit geval klopt dat stukje volgens mij wel. moeder kan namelijk wegens gezondheid niet voor kind zorgen en ziet kind alleen met fam. af en toe. (hele verhaal zet ik hier niet neer ivm privacy van hun gegevens en ik niet weet of er mensen zijn hier op zp die hun kennen). En de rest is toch afwachten nu verder. Ik ga na alle eerdere ervaringen nog verder nergens van uit, maar dagje weg is sowieso leuk voor luuk en mij dus dat kan op deze manier geen kwaad. succes met leren en je examen donderdag en fijn dat alles zo goed gaat tussen de mannen. heerlijk moet dat zijn he. ben blij voor jullie.
zooo de koeie he.. moest vanaf 6 dec teruglezen... jeeeeumig heb t kladblok erbij whahaha oke komt ie: let op... t is dus voor jullie alweer "oud" maar wil toch overal op reageren. Kussiexx: lekker he die buikgriep, heb em ook gehad idd. Maar vind t voor jou helemaal respect, want jij doet t echt altijd helemaal in je uppie. En dan ook nog stan hartstikke ziek, zal je altijd zien dat t tegelijk met jou is pff pittig hoor. Ben blij dat jij er weer bovenop ben en stan ook. Snap je moeder aan de ene kant wel wat betreft oppassen, maar ze kan toch ook wel een beetje inleveren.. al zou ze 2x per maand een keertje oppassen ofzo. Maar ff dikke veer in je kont, je staat nog overeind en dat na al die slapeloze nachten.. ( weet nie of ik dat zou overleven) Tweet: zow, ik las dat stukkie over die verjaardag waar je ex en zn nieuwe vriendin ook waren, echt met kippenvel. Oh jeetje wat lijkt me dat ongemakkelijk, heel knap dat je je hebt kunnen bedwingen niet te gaan huilen. En wat ontzettend balen dat I daarna ook nog eens af ging zeggen. Hoop echt dat t wat kan worden tussen jullie, maar dan moet ie wel voor je gaan en jou kiezen. En dat is bij mannen vaak wat onduidelijk. Maar je doet t prima, je hangt niet achter em aan, nope je eigen leventje en tess is t belangrijkste. En hij mag eventueel aansluiten. Goed bezig! Kleinvisje: mooie foto's van de nieuwe kamertjes, zien er prachtig uit! Heel goed gedaan zeg. En wat heeft luuk een mooi keukentje gekregen voor zn verjaardag!! toppie. Ik laat die berichtjes over je ex maar ff achterwege, aangezien ik op de blz hiervoor las dat je er wel weer klaar mee bent hihihi. Dus die kras ik ff door.... Wat een schok moet dat zijn geweest zeg toen je vader je zo belde.. gossie, ben blij dat t nu weer goed gaat met je moeder. Een tia.. hmm nou niet fijn, goed in de gaten houden. Sterkte. Top dat alles goed is met de baby en de uitslagen bij de gyn goed waren. Foxy: haha heb bij jou niet zo heel veel opgeschreven.. je hebt veelal op anderen gereageerd geloof ik. was benieuwd wat voor kapsel je moeder zich had laten aanmeten van haar verjaardagskado. Grappig dat de kleine meid zo met je speelt...volhouden en anders verborgen camera whahaha. Top dat t zo goed gaat met de kleine, alleen die voorweeen..hmm is dat niet wat vroeg? ff rustig aan jij he... Demaco: 6e ziekte.. hmm nou ja dan heeft ie dat maar vast gehad, maar leuk is anders. top dat je date met C zo geslaagd was en dat jullie zo verliefd zijn geworden op elkaar. i know how you feel!! geniet ervan! MamavanR Emo eter.. oh jeetje... hier precies andersom..emo niet willen eten.. dus ik ben te dun. Krijg t er ook niet bij aan. maar afvallen is ook niet makkelijk... sterkte meis volhouden en je kunt t. wat betreft harry.. tja volg je gevoel. Een onderbuik gevoel is altijd t beste om te volgen. dus is dat negatief, dan niet doen. Setteke: jeetje wat lijkt me dat zwaar zeg.. af en toe nog bij je ex eten en in huis zijn. maar goed ik snap dat t voor de kids is. Fijn dat ze het nieuws goed hebben opgevat, maar zoals je zelf ook al zei, goed in de gaten houden. T is nu nog veel te vers.. klap komt nog. Ik woon vlakbij.. richting joure en dan de volgende grote stad. ..daarnaast ben ik ook 30 en heb ik ook een jochie en een meisje.. alleen iets jonger dan die van jou. Grappig. Nou mijn hele verhaal: Ex is weer heeeeel vervelend bezig, sinds ie weet dat ik met F ben, doet ie ontzettend stom. Begint weer met provoceren..voorbeeldje: ik zet sem in de auto en sta dus gebukt, rokje met legging aan.. zegt ex "owww mama staat er gevaarlijk bij" raakt me vervolgens ff aan.. nou ik heb me in moeten houden om hem niet een ram te verkopen. Heb hem even heel duidelijk gemaakt dat ie dat niet nog es moet flikken. ex was zich van geen kwaad bewust. nog meer achterlijke uitspraken: euh m.. sem roept de laatste tijd meer om mama.. dat komt omdat jij nu F in huis hebt en dan is sem niet meer de "man" in huis.. hij voelt zich aan de kant gezet.. SORRY??? sem is 2,5 wat snapt die ervan dat hij de man in huis is.. en F is hier doordeweeks 1x hij komt op de avond als de kids op bed liggen en gaat s; morgens naar zn werk, dus ze zien hem amper. En dan nog meer van die stomme opmerkingen waar ik t kippenvel van krijg... zo kinderachtig.. hij mag alles en ik moet maar alleen blijven en nix doen. gaat heen vent! Op t werk gaat t gelukkig super, hopelijk komt er snel een vacature voor 28 uur. ik werk nu voor jan piep met dat 0-uren contract, ken alles inleveren. Met F gaat t super, ben zoo verliefd!! heb echt veel zin in ons weekendje weg.. heb heel mooi jurkje gekocht met pumps en ik ben beetje zenuwachtig. Zit vol vlindertjes.. morgen haal vriendin van ex de kids op en dan ga ik werken, morgenavond lekker bij f op de bank. zin in!! tja verder niet zoveel eigenlijk... mis jullie.. zal proberen wat vaker weer online te komen, want zoveel pagina's doorlezen pffff hahaha
Visje: Was idd niet leuk dat ik geen dutje kon doen Hhaaha, altijd geweldig als ze dwars liggen. Ik had het toen altijd zo benauwd! Die van jou heeft gelukkig nog tijd zat om te draaien Ik heb geen idee hoe mijne ligt. Vandaag weer erg druk aan het draaien en schoppen Leuk dat je een ballorig date hebt! Altijd leuk toch hopelijk ben je wel al een stuk beter, Luuk natuurlijk ook. Hier: Vandaag afspraak bij UWV arts. Aardige vent. Deed totaal niet moeilijk en laat me gewoon gedeeltelijk in de ziektewet zitten tot mijn verlof. Vandaag zijn ze weer verder gegaan met de CV in huis. Pff ben ergens wel blij dat ik moet werken morgen, want word helemaal gek van die troep en stof in me huis!!!!!!!!! Ga weer lekkr Glee kijken en hopelijk als ik nog wakker ben modern family. Vind dat zo'n leuke serie. Fijne avond ladies! Xox
Fontana: Wat is die ex van jouw een eerste klas poepgat zeg! Mijn hemel! Wat een domme lompe opmerkingen zeg! Wees idd maar lekker hard en gemeen voor hem hoor! Je hebt alle recht om gelukkig te worden. En hij moet zijn aandacht houden op zijn vriendin en hun baby die gaat komen. Heel leuk om te horen dat alles goed gaat met F. Vooral zo doorgaan Mams kapsel: gewoon wat bij laten knippen. Ze doet nooit echt van die gekke dingen. Ja, verder hier rustig aan hoor
@ Fontana, ik had gewacht tot de kids uit de buurt waren en hem daarna een flinke ram op zijn pan gegeven!! Wat een eikel!! Das gewoon aanranding!! Vies varken is het!! BAH! Laat ie ze fikken thuishouden!! En vooral zijn opmerking voor zich houden, jaloerse bok dat ie is! En zelf notabene een zwangere vriendin hebben thuiszitten.. Wat een hansworst... Ik kan d'r nie over! Fijn dat je je zo heerlijk in love voelt!! Geniet er van! Kan me voorstellen dat je de zenuwen hebt en tegelijk enorm uitkijkt naar dat weekendje weg! SPANNEND!! Hoop het ooit ook nog weer mee te maken, maar dan dat het wederzijds is, hihi! (zou toch wel erg fijn zijn... ) @ Foxy, oeeh, dat is zoo naar, als je een dutje wil doen, en het kan nie, weet er alles van! Heb ik ook zo vaak!!! Vooral na al die gebroken nachten van nu.. *gaap* Heb de kop zowat de hele dag op slapen staan... Kan me voorstellen dat je blij bent dat je nu werken kan met die zooi en die herrie in huis! @ Aurin, succes met je examen meid! Spannend! En geniet van je mannen!! Heerlijk!! @ Visje, jij stiekemerd, hihi!! Wat super leuk joh!! Zaterdag een date! Gelukkig is ballorig binnen (toch?) want ze voorspellen nie al te best weer! Ben heel benieuwd hoe het word! Wens je een ontzettend fijne dag toe!! Je verdiend het!! @ hier, Stan heeft zijn AB-kuur op, maar of hij helemaal beter is?? Ik ben er nog nie helemaal over uit eigenlijk... Zucht... Ik hoor van iedereen dat zo'n kuur al na 2 dagen hoort te werken... Maar hij zegt zo vaak "auw" maar jah, kan ook een fase zijn, hij zegt ook vaak "nee" maar jah, hij trekt er ook wel es een echt pijnlijk gezichtje bij.... Ik ga volgende week naar CB en leg het daar allemaal zowiezo even voor aan mijn wijkverpleegkundige (een schat) En als het me uberhaupt vanavond/morgen nie aanstaat, bel ik weer de dokter! Liefs
Zal eerst ff reageren en dan mij gigantische egoverhaal vertellen @ aurin Succes donderdag!! @kleinvisje Ook aan t daten Leuk joh! En inderdaad, je merkt zaterdag vanzelf wel hoe het loopt en of t in t echt net zo leuk is, maar wel spannend zeg. Is dat die waar je mee aan t chatten was? @fontana: hhahaha weer helemaal bij Ja met ex was vet moeilijk, maar goed, was gelukkig 1 avond. Heb hem trouwens zondag ook gezegd dat ik eht heel moeilijk vond, niet omdat ik hem terugwil ofzo maar zo de eerste keer toch best confronterend. Dat begreep hij wel. (ja, soms kan ie dat hahahah) Wat I betreft zou ikz eggen, lees straks onderstaand ego-bericht maar hahhahahaha Wat is die ex van jou een eikel zeg! Natuurlijk ben je niet van die opmerkingen gediend pfff! Goed dat je ehm ff de waarheid hebt gezegd. Heerlijk dat je zo inluv bent
Oke, dan nu ego-verhaal: I is gisteravond geweest. Zou filmpje komen kijken. Eerst n tijdje gekletst (reis naar spanje staat nu vast, 5 jan gaat ie daar 2 maand heen) over van alles en nog wat. Toen tv kijken, filmpje duurt meteen zo lang en t was al laat (hij was er ook pas laat). Bij hem in zn arm gezeten, geknuffeld. Heel gezellig. Ik wist inmiddels dat ie nog wel een vriendin had, dat zij samen hadden gepraat en niet echt weten of ze nu wel vriend en vriendin zijn en dat zijn vriendin zegt het niet erg te vinden als ie een ander zou zoenen, maar dat ie denkt dat als ie t zou doen, ze t wel erg zou vinden. En ja dat klinkt allemaal heel erg als n smoes, maar geloof me als je hem zou kunnen, is echt zo. Maar goed, paar keer bijna gezoend, maar toch niet gedaan. Toch maar filmpje opgezet (ook meteen een van 2,5 uur!). Fijn geknuffeld. Was echt heerlijk. En ja, uiteindelijk toch ook gezoend. We waren beide zo nieuwsgierig! We kennen elkaar al 13 jaar en toen was hij gek op mij, ik niet op hem. Zag hem als vriend. Maar goed, gezoend dus. Zag hier niet zoveel probleem in. Zn vriendin had gezegd dat dat mocht, en dan kan t zijn dat ze dat eigenlijk toch niet wil, maar dan moet ze gewoon eerlijk zijn. Dat zoenen viel echt niet tegen. Nou ja, toen n hele tijd geknuffeld en gezoend en soms iets van de film gezien. Ook hebben we eel veel gepraat (ook heel serieus over jeugdtrauma's enzo, maar ook gewoon over leuke dingen). We hebben het er ook over gehad dat we beide eigenlijk wel meer zouden willen, maar dat hij dus die vriendin heeft. Uiteindelijk samen besloten dat we het gewoon wilden meemaken, dat we te nieuwsgierig waren en dat we niet nu weer 13 jaar gingen wachten om de volgende stap te nemen. En ja, weet dat t heel fout is, omdat ie dus een soort vriendin heeft. Maarja, toch... Dus euhhh... Na de tijd ook nog een hele tijd gepraat over wat we gedaan hadden, wat t betekend, maar ook over allerlei andere dingen. In eerste instantie hadden we afgesproken (voor de tijd dus) dat dit eenmalig was en dat we verder vrienden zouden zijn en dus ook niet meer zoenen. Dat bleef eerst zo, maar later begon ie steeds meer te twijfelen. Wat we wel heel duidelijk hebben gezegd, is dat als ie niet bij zn vriendin weggaat, dit niet nog een keer gaat gebeuren voor Spanje (als ie weggaat blijft de relatie die die nu heeft niet bestaan, dus bij terugkomst is ie single). Van t weekend of anders in ieder geval volgende week zie ik em weer. Samengevat: Dus "iets" meer gedaan dan netjes is, maar wel heel bewust en ook zeker geen spijt van. Zoals we nu alles besproken hebben vind ik het goed. Ga er dus in principe vanuit dat we nu vrienden blijven. Mocht ie t wel uitmaken, dan zien we dan wel verder. Zou dan dus ook maar kort zijn, maar dat wist ik van te voren (wist dat ie naar spanje ging en een paar maand na terugkomst naar amerika voor een heel stuk langer) en is verder ook goed. Hoef ook niet meteen een lange termijn relatie. Hij vindt me dus zeker ook leuk. Hoop dat jullie niet al te geshokkeerd zijn en dat ik niet iemand nu heel erg kwets of beledig ofzo. Das niet mn bedoeling. Ik duik nu mn bed in. Vannacht 1,5 uur kunnen slapen (max!) dus nu Tess vanmiddag bij pappa is (nu op KDV) ga ik nog ff een par uurtjes inhalen. Ben kapot alleen ook erg wakker, dus hoop dat t gaat lukken.
hallo meiden @fontana jij had idd weer wat bij te lezen dan dank je voor complimenten van de foto's, En ja idd ben wel klaar met gedoe ex. Echter belde gisteren toch die vriendin op die ik laatst weer gesproken had dat zij mijn ex ineens woedend aan de telefoon had gehad omdat hij dacht dat zij oorzaak was van mijn bellen (niet dus) etc. dus heb haar alles kort even uitgelegd en ze begreep het wel... hij is echt gewoon niet zo lekker bezig nu. Maar goed jouw ex al geen haar beter. waar haalt hij het lef vandaan die aanraking en opmerkingen pffff. sluit me bij foxy aan... een poepgat !! hahaha (jemig foxy waar haal je het vandaan). Wel fijn dat je relatie met F. zo lekker gaat, heerlijk hoor. @kussiex ja erg he... zit ik beetje stiekem te doen. eigenlijk omdat ik zelf niet zo goed durf na alle teleurstelling eerdere keren. Maar goed gewoon naar ballorig zie ik geen stomme dingen in dus toch maar doen dan denk ik. Jij beterschap met je manneke... hoop dat het snel beter met hem gaat! @tweetie die date zaterdag is niet de dokterwaar ik even mee gechat had want daar hoorde ik daarne ineens niets meer van. Deze jongen ken ik via via en door wat vragen van hem (over alleen ouder zijn etc.) elkaar op msn gesproken en dat is gezellig. dus nu idd maar zien hoe het er "live' aan toe gaat haha. Betreft jouw verhaal.... jeetje meid. Tja moet zeggen het ergens wel verwacht te hebben hoor. En in shock ben ik niet hoor, maar wel een moeilijke situatie. Alhoewel jij er nuchter mee om lijkt te gaan vanwege zijn vriendin (of half of niet euh ) en dat hij nog 2x op reis gaat. Denk dat ik dat moeilijk zou vinden.. gevoelens voor iemand hebben die weer weg gaat en waar misschien dus niets uit ontstaat en dat te weten. Maar doen waar je je goed bij voelt dus. hier vanmorgen mijn ventje naar de opvang gebracht (door de regen bah) en zojuist huisje van mijn ouders weer even lekker aan kant gebracht / schoongemaakt. Nu even thuis. Hier ook best moe (beetje onrustige nacht), misschien zo ook ffies liggen want energie daalt pfff. En vanmiddag Luuk weer halen en naar consultatiebureau (ogentest ook) en daarna vanavond bij mijn ouders eten. verder zijn gangetje. Kraampakket is inmiddels binnen en nu o.a. bezig met kerstcadeaus voor kerst bij fam. en heb al aardigheidjes af voor afscheid de 23e van Luuk op kdv. 22e is daar van 16-18.00 kerstborrel voor kinderen met ouders met hapjes etc. Er wordt iedereen gevraagd wat te maken / mee te nemen. Moet ik nog even gaan bedenken dus whahaha.
@kleinvisje: Oke. Lullig dat je opeens niets van die dokter meer hoorde. Maar dit is wel heel leuk. hahahaha had je t wel verwacht? Ik moet zeggen, ik niet. Maar dat maakt t misschien wel nog leuker. En dat hij op reis gaat, ja dat wist ik de eerste keer dat ik hem zag al (amerika dan tenminste) en hij had ook al gezegd dat ie hoopte voor die tijd nog door europa te gaan. Was dus geen verrassing. En Amerika gaat ie zeker 3 maanden heen, heel waarschijnlijk 6 en als ie daar werk kan vinden voor nog langer. Dus ook daar was ik al op voorbereid. Voel me er nu behoorlijk nuchter onder, maar moet altijd kijken hoe t voelt als ie dan daadwerkelijk weg is. Heb jij nog ff kunnen slapen? En hoe ging de ogentest van Luuk?
meiden heb me suf gelachen jemig ik met Luuk naar consultatiebureau, wegen, meten en met 15,4 kilo en 95 cm allebei wel gemiddeld. Toen bij de arts naar binnen en of hij even wat blokjes wilde nabouwen. Vrouw 4 blokjes en hij en hij moest doen wat zij deed. Luuk had niet zo'n zin (moet zeggen met zo'n vrouw met piepstem en kinderachtig gedoe snapte ik dat wel haha) dus deed eerst niets. Hem even gezegd dat hij hetzelfde moest maken als die mevrouw. Luuk pakt blokjes van die vrouw en maakt het dus daarna nog zonder voorbeeld met diezelfde blokjes na haha. noemde ook direct de kleuren en vormen en vrouw had het niet meer. whahaha Daarna moest die vrouw voelen of zijn balletjes etc goed zaten. ahum. hoor ik luuk zeggen; is MIJN piemel !! en toen de ogentest. hij moest van afstand met bril op de plaatjes benoemen. luuk had er geen zin in dus noemde echt de meest achterlijke dingen. vrouw probeert hem toch zover te krijgen waarop Luuk zegt nee geen zin. Doet de bril af, loopt naar de mevrouw geeft de bril zegt dag en loopt resoluut naar de deur. Ik Luuk dus even uitleggen dat hij echt eventjes mee moest werken en moest zeggen wat hij zag. Dus nog een poging. Vrouw wees weer een plaatje aan Luuk noemt het juiste plaatje. vrouw helemaal van ja goed zo. Volgende plaatje zegt Luuk ook goed en daarna wil hij niet meer, zit te draaien en die vrouw vraagt bij een plaatje van een poes: "is dit een auto" om toch uit te dagen. Luuk heel bijdehand; " ja hoor mag wel, als jij wil" en noemt daarna alle plaatjes zonder te kijken auto. Die vrouw maar proberen en ik stond net op het punt te zeggen dat dit geen zin meer had toen Luuk noemde: mevouw ikke nu wel klaar, ik niet meer leuk oke? Dus maar een nieuwe afspraak gemaakt. Maar jeetje wat heb ik mijn lachen in moeten houden met mevrouw overdreven en piepstem die van alles probeerde en Luuk die zo bijdehand deed. Meest erge was nog dat hij uiteindelijk bij de deur stond van een andere plaat (vergelijkbare afstand) met cijfers 0 t/m 9 en hij alles op stond te lezen met zelf een handje voor zijn ene oog. Nou je begrijpt toen had ik het dus helemaal niet meer whahahaha... maar dat telde niet. wat een kind !!!
@kleinvisje Wat een heerlijk bijdehand jochie heb jij toch!! Prachtig! En die vrouw maar haar best doen hihihhi. Zie het zo voor me. Go Luuk!!
Ik ben er nog wel hoor! Maar ik ben er achter gekomen dat iemand uit mijn omgeving alles wat ik hier opschrijf leest en dat gebruikt om mij in een kwaad daglicht te zetten! Ik weet precies wie het is en zij heeft zichzelf tot doel gesteld mijn leven kapot te maken... Ze heeft zelf niks beters te doen blijkbaar, hoe zielig dat ook is! Ik ga verder niet teveel op de details in want dat zou mij geen haar beter maken, maar ik weet wel dat wat ze ook bedacht heeft haar niet gaat lukken. Ik sta erboven! Maar goed het maakt wel dat ik goed aan het nadenken ben wat ik wel en niet kan plaatsen! Ik blijf wel komen hoor, maar zal mijn privacy goed bewaken! Morgen heb ik weer een laptop, zal dan weer wat meer mijn best doen
Even een zwaai... wou uitgebreid reageren nu, maar zit even met een zusje die wanhopig is. Verband voor de 2e keer vastgegroeid aan een flinke wond en ze krijgt het er met geen mogelijkheid vanaf . Daarna maar gaan slapen. Oh even doorgeven dat ik vrijdag de 2e date heb met C. Hij komt gezellig hier thuis.
@setteke: Wat rot. En er boven staan is natuurlijk het beste, maar wel heel moeilijk. Knuffel! @demaco: Ow dat klinkt heel naar. Beterschap aan je zusje. En wat leuk dat je een 2de date hebt!!
Uit elkaar gaan: ik ben dus degene bij wie de liefde op was en mijn ex had oud met mij willen worden. Ik vond het vreselijk moeilijk om in dit geval voor mezelf te kiezen, voelde me vreselijk schuldig tov hem en de kinderen. Daarnaast heb ik best veel opgegeven, eigen huis, een goed inkomen samen met best wel luxe, bepaalde gezamelijke vriendschappen omdat ik het gevoel had dat hij die vrienden meer verdiende omdat hij het moeilijker had dan mij. Mijn ex is letterlijk depressief geworden, is ook aan de medicatie gegaan, maar goed uiteindelijk ik ook, dus ook al was ik de aanleiding zeg maar, ik had het wel heel moeilijk en uiteraard nog wel. @ Kleinvisje ow spannend, je "date" voor zaterdag! Whahahaha, you go Luuk! @ Aurin, wat studeer je? @ Fontana, het is ook heel pittig, elke dag weer naar het huis wat niet meer mijn huis is en waar ook vervelende herinneringen liggen. Maar voor de kinderen moeten de schouders er onder! Ow ik denk dat ik wel weet waar je woont. Ik woonde in een klein dorp tussen Heerenveen en Leeuwarden en daar ga ik straks weer naar terug om daar met de kinderen te gaan wonen. Sjees wat een l*l die ex van jou! Kansloze opmerkingen zeg! Waarschijnlijk gewoon onmacht, maar dat maakt het nog niet ok! @ Foxymama, wat fijn zo'n begripvolle Arbo-arts. Die had ik gelukkig ook in mijn tweede zwangerschap, ik heb toen zeer zware BI ontwikkeld en dat gaat ook nooit meer helemaal over, maar alle lof voor de arbo-arts, zij heeft me alle rust laten nemen die nodig was. @ Kussie, met een AB-kuur moet je na een dag of drie wel verbetering zien. Hij werkt ook nog een aantal dagen door, dus ik zou als ik jou was het even aankijken en bij twijfel overleggen met de doktersassistente. In de praktijk waar ik werk is het beleid in dit geval wel dat zo'n kindje weer even op het spreekuur komt, miss niet de juiste kuur gehad. @ tweetie, nou ik ben niet in shock hoor. En ik kan wel zeggen dat ik het wel of niet ok vindt, maar ik denk dat je dat toch bij jezelf moet nagaan. Als het goed voelt dan is het voor jou ook goed. Persoonlijk zou ik er wel moeite mee hebben dat hij nog een vriendin heeft, ik zou willen dat hij dan ook helemaal voor mij kiest en wil niet op een soort van tweede plan komen, maar zo te lezen voelt dat voor jou niet zo. Dus geniet ervan zou ik zeggen. Tnx voor je knuffel! @ Demaco, ieuw dat klinkt niet lekker van dat verband... Euhm een beetje spuit 11, maar met verband en al goed laten weken wil nog wel eens helpen. En met verbinden een vaselinegaas onder het gewone gaas.
@ Visje, hihi, ik zie ook geen "kwaad" in Ballorig! lekker van genieten!! Hoop dat het zowaar es een leuke oprechte kerel is, met een lief dochtertje! En hahaha, die Luuk, dat is me er eentje!! Gossie!! Logisch dat je eigenlijk in stilte in een kriek lag!! Zo'n vrouw ook.. En waarom telde dat laatste nouw weer nie, wat flauw... @ Tweetie, allemachies... Ik heb je verhaal gelezen en ik weet gewoon nie wat ik er op moet zeggen, ik zou het niet kunnen wat jij kan/doet! Hihi, grappig eigenlijk heh, hoe mensen totaal anders in situaties kunnen staan en anders kunnen reageren! Maar meid, voor jou is het duidelijk goed te handelen en te plaatsen en jij kan er mee dealen! En daar gaat het om!!! Ik hoop dat je dit vol houd op deze manier!! Ik ben blij dat jullie voor jezelf duidelijkheid hebben en hiermee allebei "vrede" hebben!! Dikke duim! @ Setteke, nouw, dat is zwaar belachelijk, zo'n meelezer die weer es nix beter te doen heeft! Laat ze een hobby zoeken zeg!! Sneu is het! Maar indd, zeg gewoon nix te veel, eigenlijk zouden we ook een "club" moeten hebben, heb ik hier op forum ook met andere meiden! Ideaal! Kan je zo instellen dat niemand mee kan lezen! Ben je van alle ellende af! Kan je hier gewoon kletsen en daar prive dingen delen!! @ Precious, hoe is het met jou? @ Demaco, gatsie, dat klinkt naar indd van die wond, hopelijk heb je wat aan de tip van onze doktersassistente! @ hier, met Stan gaat het goed! Hij heeft het gister super naar de zin gehad op het KDV! En heb net mijn ma even gesmst (waar hij nu is, -ik ben op kantoor-) En hij heeft goed gedronken en al lekker fruit gegeten en een plak cake! HOERAA!! Gisteravond wel weer een flinke driftbui gehad, ik weet gewoon nie goed hoe ik daar mee moet dealen, dat negeren is zo moeilijk, hij krijst zo joh! En hij houd ook nooit weer op, duurde dik 20 minuten!! Iemand tips, afleiden helpt al nie meer. En negeren is echt hell.. Maar jah, zijn zin geven vind ik geen optie!
Het verband is er af na weken met biotex. Ze is helemaal happy. Nu snel opschieten want ik moet naar het cwi .
Visje: Wat een geweldig ventje is Luuk ook zeg. heb het echt met een grote glimlach allemaal gelezen. En tja, poepgat heb wel vaker van dat soort gekke rare uitspattingen Kussiex: Heb je al een "straf" plek in huis? Ik gebrukte (gebruik het nogsteeds) een zitzak. Had eerst een stoel, maar daar ging ie een keer mee gooien Elke keer als mijn zoon zo'n driftbui had ging hij op de zak (ala super nanny style). Duidelijk uitgelegd waarom hij daar zat en liet hem lekker uitrazen en toch zoveel mogelijk negeren. Misschien dat een optie? Wel heerlijk dat ie weer een stuk beter is en weer eet en drinkt! Hoe is het verder met JOU?? Demaco: Succes bij het CWI en je date. Setteke: Jeetje wat lomp van die persoon zeg. Duidelijk geen leven. Heb ook last gehad van zo'n persoon. echt zoveel mogelijk negeren en lekker laten lullen. Jij staat daarboven hoor Tweet: Tja, moet ook zeggen dat ik het wel verwacht had. Persoonlijk vind ik het niet een hele slimme actie, maar als jij je er goed bij voelt..... Enigste wat ik wel nog zou willen zeggen (weer, dont shoot me) Dit gedrag geeft je wel en goed beeld van hoe jij jouw eventueel in de toekomst kan behandelen als jullie een relatie krijgen. Maar goed...ik kan het wel fout hebben hoor. Zolang jij je goed voelt. Hier: Over 2 weken afspraak in het ziekenhuis. Op naar de Gyn Vandaag laatste dag dat ie werklui er zijn. Kan ik eindelijk gaan opruimen en normaal lopen in me huis. Verder weer een paar dagen rust, want zoon gaat vanaf vandaag tot zaterdag bij Oma logeren. Baby beweegt er flink op los. Verder alles prima.
@ kussiexx: hahahaha ja das inderdaad heel appart he. Maar ook wel fijn. Ik bedoel, vind t heerlijk dat iederen zo verschillend is. Makes life interesting. Ik moet zeggen dat deze instelling nieuw is voor me. Was voor mn scheiding nooit zo (en voor t trouwen dus ook niet) Dit is echt nieuw, maar voelt heel fijn. Voel me goed over mezelf en dat maakt dat wat ik eerder wel een soort van voelde, nu ook gewoon durf en wil. Ben ik wel blij mee. Wat heerlijk dat Stan weer zo goed te pas is!! Blij om. Die drifbuien lijkt me echt zwaar lastig. Nog geen ervaring mee gelukkig. Heb dus ook geen tips, maar wel n Knuffel! @ foxymamma Mee eens, een slimme actie was het niet. Maar was wel erg leuk en heb er geen spijt van. Je hebt gelijk als je zegt dat als ik een relatie met hem zou krijgen, hij misschien wel hetzelfde zou doen. Ik verwacht niet dat dat gaat gebeuren (dat we een vast relatie zouden krijgen dus), maar als dat wel zo zou zijn, wil ik t daar ook wel met em over hebben. Niet dat dat dan een garantie zou zijn, maar toch. Lekker dat na vandaag de werklui weer weg zijn. Is t allemaal gelukt? En weet je al hoeveel ruimte je van je tassenkast hebt meoten inleveren? Over 2 weken dus over naar de gyn. Spannend! Komt nu echt dichtbij he @ hier Feeling good. Heb vannacht goed geslapen dus weer n beetje bijgetankt na mn slapeloze nacht. Tess is weer thuis van t KDV en ligt lekker n slaapje te doen. Ze alvast t eten voorbereiden voor zover dat kan en als Tess straks wakker is, lekker samen spelen. Baal wel van t slechte weer, kunnen we niet naar buiten. Maar goed, ook in huis kunnen we ons wel vermaken. Fijne dag dames!