Alleenstaande mama's kletsen hier verder

Discussion in 'Alleenstaande moeders' started by Wijffie75, Oct 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fontana

fontana Fanatiek lid

Jan 1, 2010
    1,288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    hahaha ik heb eerst 10 min in een deuk gelegen hier, vooral om die opmerkingen die jullie maken over mijn ex, poepgat, hoe kom je erop, geweldig!!
    Daarna helemaal dubbel om heeeerlijk bijdehande luuk van visje, wat lijkt me dat een pracht ventje zeg. Hoop dat sem ook zo word.. ik heb geen zin meer, dus hoppa dat laat ik ff goed merken. Toppertjee

Tweet:
    whahahaa gekkie!! jullie kunnen elkaar gewoon niet weerstaan, nou dan moet dat goed zitten toch! Wat gaat ie 2 mnd in spanje doen dan? Animatiewerk ofzo. Hij moet t nu wel als de donder uitmaken met zn "vriendin" want t is nu wel duidelijk lijkt mij.
    Pas gewoon nu goed op jezelf en laat je niet kwetsen, ik hoop dat ie echt voor jou gaat.

Kussiexx:
    Meis, voor jou komt er ook weer een leuke gozer, echt waar! Maar die komt pas, zodra jij daar klaar voor bent. Want pas als jij goed in je vel zit en je durft je weer open te stellen, dan komt er echt eentje langs die helemaal gek van je is. Maar nu ben je nog bezig met het loslaat proces en dat duurt echt wel even... maar you can do it!
    Wat fijn dat stan weer de goede kant op gaat, heel fijn om te horen!

Foxy:
    even heerlijk tijd voor jezelf, lekker joh! En helemaal nu die bouwluitjes foetsie zijn. Waarom moet je naar de gyn? heb ik iets gemist.. t zal wel haha. ben benieuwd. vanwege de voorweeen?
    Geniet van je rust, hoewel. je zal vast weer veel te veel gaan doen op t gebied van babydingetjes en nesteldrang.

Setteke"
    oww wat naar zeg zulke lui.. gatver. Nou idd sta dr maar mooi boven. als ik je verhaal zo lees over de breuk dan heb je zeker wel de juiste keuze gemaakt. Uiteindelijk zal je ex zich ook weer gelukkiger voelen, maar eerst deze nare periode maar afsluiten en dan kun je alles weer opbouwen.

Kleinvisje:
    och, nou laat je ex maar lekker boos zijn.. ene oor in, andere weer uit. Maar wel vervelend dat zijn probleem nu t probleem van anderen aan t worden is en dat ze jou daar steeds mee lastigvallen. Mooi laten zo. boeehhh met de exen!
    spannend je date.. heel veel plezier alvast, mocht ik niet meer hier langskomen.

Woensdag kwam vriendin van ex de kids ophalen omdat ex moest werken.. Sem wilde niet mee, ik vond t zooo moeilijk. Hij bleef maar bij de deur staan, "mama mee alsjeblieft" mama ook meee! ik kon wel huilen. Ben meegelopen naar de auto en sem maar zeggen, mama daar zitten.. wijzend op passagiersstoel.. en ik maar nee mama moet werken, centjes verdienen, papa komt straks thuis, jij gaat leuke dingen doen met e.. maar nee hoor ik kon lullen wat ik wilde. Hij was heel verdrietig. Ow dan breekt mn hartje he.. wat zou t toch kunnen zijn? Is het dan toch mn reatie met F.. zou sem dat bedreigend vinden? Hij heeft em 2x gezien ofzo.
    ik ga zo aan mezelf twijfelen of ik t wel goed doe.. morgen moet ik ze weer ophalen bij ex.. ik ga t gesprek nu echt aan want dit kan zo niet.
    Maar ik weet niet wat er is met mn ventje... demi is ook aanhankelijk en wil veel bij me zijn.. zou er iets niet goedgaan bij ex en vriendin ofzo? pffff horror dit.

2. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

Fontana:
    Nah, niks gemist volgens mij hoor. :D
    Bevalling van zoon was een keizersnede, dus MOET nu in het ziekenhuis bevallen. Vanaf week 34 van de VK naar de Gyn overgedragen.

Zal idd rustig aan (proberen :p) te doen....maar schoonmaken moet echt gebeuren. OVERAL ligt stof :(

Kids:
    Denk niet dat het ligt aan jouw relatie met F, maar eerder aan de thuissituatie bij je ex. Misschien zijn er wel spanningen tussen hun door haar zwangerschap/hormonen en zijn jaloezie naar jou toe. Een gesprek aangaan kan geen kwaad. Ook betreffende zijn opmerkingen (ik zou dan heel gemeen zijn en dat gewoon bespreken waar zijn vriendin bij staat :cool:) kan een gesprek geen kwaad.

Misschien zijn het wel de vele veranderingen.
    Paps een vriendin die zwanger is en jij een nieuwe vriend. Onbewust kan het meespelen.

Kan me voorstellen dat het je hart breekt als je kids zo doen. Hopelijk om je snel achter de oorzaak.

3. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

Jul 24, 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @fontana:
    Thanx! En I. gaat in Spanje hetzelfde doen als hier: kunstenaar zijn. Mag daar exposeren en heeft een atelier om te werken. Woont dan in een artist-studio boven het atelier.
    Wat moeilijk dat Sem zo moest huilen en niet mee wilde. Kan me heel goed voorstellen dat je hartje dan breekt. Je zou haast denken dat er daar iets fout is gegaan, maar t zou ook misschien wel een fase kunnen zijn. Zou het inderdaad bespreken met je ex. Succes!!

4. fontana

fontana Fanatiek lid

Jan 1, 2010
    1,288
    0
    0
    ergens in t Noorden.
    Foxy:
    oh oke, ja nu snap ik waarom je dan naar de gyn moet. Maar je gaat wel proberen om natuurlijk te bevallen of word t zeker weten meteen een keizersnede...
    stof stof.. jeps ik herken het hahaha ik zal zo ook ff t huis door. boehhh

Tweet:
    aha, kunstenaar. Nice!! Weet je al wat meer over wat ie gaat doen met zn "vriendin"

Ik denk idd ook dat het juist aan de thuissituatie van ex ligt.. in het schrift lees ik dat hij weer veel aan het werk is op de dagen dat hij de kids heeft. Elke donderdag een late dienst, dan gaat ie half 3 s'middags van huis en komt pas laat thuis. E eet met de kids en brengt ze op bed... opzich niet erg dat ie 1 vaste dag werkt, doe ik ook strax ( oma-dag voor mijn moeder) Maar punt is dat sem op donderdagochtend altijd op de psz is. Dus die dag ziet ie zijn papa bijna niet. Want ze slapen s'middags ook nog. Dat maakt me pissig. Want hij werkt ook steeds vaker op de andere dagen dat ie de kids heeft... denk juist dat die verandering zo op sem inhakt en dat is zo zielig.

Gisteravond belde ex ineens.. ik was alleen, F was thuis. Maar echt om zo iets onbenulligs.. er is in een dorpje hier vlakbij een nieuw concept kinderopvang opgestart.. bij een vrouw thuis kun je gewoon je kids brengen, een hele dag maar ook voor bijv een uurtje. Dat wilde hij ff melden, euh ja? Ga je daar de kids heenbrengen dan. neee nee, maar vond t interessant. WERKELIJK gaat ie me daarmee lastigvallen.. volgens mij was t gewoon contole of F er ook was.
    Heb geprobeert om t gesprek te voeren, maar hij heeft overal een argument op en ik kom er niet tussen.. ik weet t ff niet meer.

Foxy jij zegt ook gewoon gesprek beginnen waar zn vriendin bij is, normaal gesproken ben ik ook zo gemeen.. maar ik durf t niet. Ze is zwanger! tja.. zou ik me eigenlijk niet druk om moeten maken maar goh ik doe t wel.. zij kan dr nix aan doen. Dat haar vriendje zo'n vieze nare leugenaar is.

5. Foxymama

#2485 Foxymama, Dec 16, 2011
    Last edited by a moderator: Dec 16, 2011
    Fontana:
    Het staat wel in mijn planning om het natuurlijk te doen, maar we zien wel hoe het loopt. Heb ook geen idee wat de Gyn wil doen.

Wel vaag dat ex opeens meer gaat werken op de dagen dat hij de kids heeft . Dan is het ook weer begrijpelijk dat Sem zo doet. Heeft hij dat ook niet eff doorgegeven aan jou?

Nee, ze kan er idd niks aan doen dat haar vriend/jouw ex zo is, maar (hoe gemeen het ook is) ze heeft wel "recht" op de waarheid aan de andere kant en nog belangrijker.....JIJ hebt het recht om te zeggen wat je voelt, denkt en wilt. Je ex gedraagt zich zo en maakt haar zwanger.....ZIJN probleem dus als alles uitkomt. Hij zal er ook vast op vertrouwen dan je niks zegt, omdat ie je kent.

Dat ze zwanger is, is bijzaak. Zij gaan als een babymakingsneltrein aan de gang.

En wat een sukkel dat ie belt voor ongein.
    Had ie niks beters te doen? Eigenlijk zou je eens hijgend die telefoon moeten opnemen ofzo :p Kijken of hij die speciale kdv dan nog zo speciaal vind....

6. fontana

fontana Fanatiek lid

Jan 1, 2010
    1,288
    0
    0
    ergens in t Noorden.
    whahahaha jaaa idd wat een actie om zo de tel op te nemen! Doe ik de volgende keer en dan vraag ik of ik hem na een paar uurtjes terug kan bellen.

je hebt zo gelijk.. hij vertrouwd er idd gewoon blind op dat ik mn bekkie houdt. maja alles voor de kids. want die worden de dupe.

Hoop dat je natuurlijk gaat bevallen, weet t alweer je bleef heeeel lang hangen op 5? cm.. en t zette niet door. Hopelijk is deze kleine dame wat pittiger en gaat de ontsluiting zoals t hoort.

7. Foxymama

Idd alles voor de kids, maar vergeet jezelf ook niet hoor! Als jij die spanning al voelt, voelen de kids dat ook. Plus die vriendin vermoedt vast ook iets, ander had ze je die vragen niet gesteld bij die huisarts.

Je kan er wel mee "dreigen" dat als hij niet stopt met zijn bullshit, je niet meer je mond gaat houden en hij gaat moeten zitten op de blaren.

Ja precies, dat was het verhaal....laten we het hopen! Maar ik maak me er nu nog niet druk om. Vorige keer heel plan in mijn hoofd van thuis bevallen en dat werd ook niks :p
    Dus ik verwacht niks, alleen dat die meid er op de 1 of andere manier uitgaat :d

8. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

Jul 24, 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @fontana
    Snap ik echt niet he, van die mannen, dat ze dan weg gaan op de dagen dat de kids er zijn! Kan me voorstellen dat dat is waar Sem last van heeft... Sneu hoor...
    Nee, weet nog niet met zekerheid wat ie met vriendin gaat doen, maar t zal me verbazen als ie daar n punt achter zet, eerder dan wanneer ie weggaat. Als t goed is zie ik hem dit weekend of anders volgende week doordeweeks weer. Dan hoor ik t wel definitief, maar ik ga er vanuit dat we verder vrienden zijn, in ieder geval tot terugkomst uit Spanje.

9. fontana

fontana Fanatiek lid

Jan 1, 2010
    1,288
    0
    0
    ergens in t Noorden.
    ff ego:

vanmiddag mn kids opgehaald bij ex.. zn vriendin ging net weg naar dr werk. En toen begon meneer weer, kruisverhoor van hier tot tokio. En maar blijven benoemen dat ie me het geluk zo gunt blabla. maar vervolgens ga ik de deur uit.. slaat ie me op mn kont, dus ik gaf hem een dodelijke blik en zei nog 1x!! en dan ben je de lul.. wat ga je doen dan? ik zei, dat zeg ik alles tegen E. ow doe je toch nie... om vervolgens de vraag te stellen of ik nog weleens seksuele gevoelens over hem heb of van hem krijg ofzo.. ik zei nee, niks, niets, die fase is voorbij, over en afgesloten. En toen begon ie wat dom te lachen en zei : zien we nog wel.
    ik was zoooooo kwaad, zat te janken in de auto.. eerst langs mn ouders. toen buiten mn ex opgebeld: ik zei nu goed luisteren.. jij zegt dat je me alle geluk gunt, MEEN t dan ook.. hij: ja maar dat meen ik ook, ik zei nee want dan provoceer je me niet en zeg je geen dubbelzinnige dingen en raak je me al helemaaaal niet aan.. hij: ik provoceer niet, ik zou pas provoceren als ik in mn blote piel achter de deur sta om je op te wachten, Ik zei dat zie ik je nog doen ook, en ik wil dat niet! Je gunt t me nu en ik wil geen opmerkingen meer, geen aanrakingen, helemaaal niets! anders ga ik per direkt E bellen. ik stond er zowat van te janken, zo kwaad was/ben ik. Hij zei, nou rustig maar, ik was gewoon even aan het peilen hoe jij erover denkt.. nou klootzak, dat is toch allang duidelijk, ik ben GELUKKIG!! met F en jij hoort daar niet bij.. jij hebt E en een baby in haar buik.. laat mij met rust. toen zei die.. oke, ik zal t niet meer doen, zal me volwassen gedragen. FIJN! doei.

ow man man man.. wat een zak. Hij is gewoon jaloers, maar ontkent t ! ik gun je alle geluk... maar ondertussen... als ik je kan n..k.en dan deed ik t. brrrrrrrr griezel en dat is de vader van mijn kids.. ow my god..what did i do!

10. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

Jul 24, 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @Fontana
    Jemig wat een ontzettende eikel!!!! En dan blijf ik netjes. Waar haalt ie t lef vandaan je zo te behandelen. En dan doodleuk doen alsof er niets aan de hand is, alsof ie je al het geluk gunt. BAH!! Kan me helemaal voorstellen dat je vreselijk kwaad was en bent. Achtelijke gast. Hoop dat ie de boodschap heeft begrepen. Duidelijker kan je toch niet zijn!
    Dikke knuffel!!!

11. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

Hoi hoi allemaal

@fontana jemig wat is jouw ex een eikel zeg. Vind echt dat je er een volgende keer meer kan / moet doen hoor. die denkt echt dat hij alles kan maken. En mocht hij doorgaan zou ik het niet bij dreigen laten om te vertellen maar het ook echt doen, hoe naar misschien ook..... maar dit kan toch echt niet joh !! :$ Bovendien ook niet gewelidg dat hij steeds meer werkt als de kinderen daar zijn. Gaat allemaal niet zoals je graag zou zien dus iig. Sneu

@tweetie afwachten dus hoe het verder gaat lopen met I. maar niette veel verwachten dan denk ik.

@foxy hoop voor je dat deze bevalling natuurlijk kan en niet te zwaar zal zijn. Hoop ik voor mezelf ook, vorige viel gelukkig mee (al ging die dus enorm snel voor een 1e met 3 uur)

hier:
    vanmorgen stopte mijn pc (netbook) er ineens mee. flink balen. maar na even laten staan en op reserve laptop van mijn ouders te hebben gezeten begon deze het ineens weer te doen :( beetje vreemd, maar ben allang blij dat hij dus niet kapot is. Ws heeft het te maken gehad met updates etc.
    Vanmorgen daar dus even mee bezig geweest en beetje huisje gedaan en vanmiddag even 1,5 uur geslapen toen Luuk nog op opvang was want was echt moe. pfff
    Gisteren uitslag gehad van urine en bloedonderzoek. ijzer en glucose allemaal prima en ook geen streptokokken ontdekt dus hoef geen antibiota tijdens bevalling. gelukkig. alleen medicijnen voor schildklier zijn nog steeds niet helemaal goed en moeten nog meer omhoog :$ echt hoge dosering nu, maar even aankijken of dat aanslaat en anders terug naar vorige dosering want dan heeft het ws te maken met andere medicijnen die ik gebruik en de zwangerschap. pfff

Kleine beweegt echt veel en ligt soms erg vervelend en tegen mijn ribben. Ik por hem dan maar eventjes terug, want doet dan echt zeer, verder behalve moe voel ik me gelukkig goed. Beetje bezig met bdenken van kerstcadeautjes enz.
    Vanavond lekker uitgebreid in bad gegaan met Luuk en nu relaxe op de bank.
    Morgen "date" spannend hihi.... had vandaag bijna afgebeld want durf nauwelijks meer whahaha... heb nu alles lekker op orde en wil niet heel mijn leven op zijn kop hebben weer straks, maar aan de andere kant vind ik het wel leuk en gezellig ;) morgen maar even zien hoe het loopt dus.

12. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Hey allemaal,

Er is veel geschreven en het is al laat! Ik zwaai even en reageer later okeej?
    Ben erg moe en ga nu gauw op bedje!

*ZWAAIIII*

Sorry!

Jullie horen van me! Moest er vanacht weer uit voor Stan, hij was helemaal overstuur, dus weer een uur opgezeten. (10 minuten regel toepassen)
    Was nu hier aan het bijlezen en zie dat het al weer bijna half 11 is... SHIPS! Ik ga dus gauw de zolder op!!

Tot morgen, als het lukt!!

Liefs

13. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

Jul 24, 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @kleinvisje:
    Heel apart dat je laptop zo stottert. Maar gelukkig doet ie t nu!
    Heel veel plezier vandaag bij je date!! Benieuwd hoe jullie t gaan hebben :)

@kussiexx:
    Hoop dat je vannacht n beetje hebt kunnen bijtanken. Ik ben gister eerst op de bank in slaap gevallen. Opzettelijk, was zo moe dat ik het niet zag zitten eerst tanden te gaan poesten enzo voor t slapen. Dus eerst even n half uur op de bank gepakt en toen netjes tanden gepoest voor ik mn bed in dook hahahahaa

@hier:
    Vandaag met I gechat. Hij denkt veel aan me! Voelt ook wat voor mij. :) Zien elkaar van de week weer en dan hebben we het er verder over.

14. Soda Pop

@ Tweetie, hihi, oeiiii, dat klinkt toch wel erg fijn dat hij ook wat voor jou voelt! :) Ik ben toch wel benieuwd wat je strax komt melden als jullie het hier "later" over gaan hebben...
    *kan nie wachten*

@ Fontana, hmm, jou ex die denkt het even lekker te brengen door te zeggen dat het aan jou vriend ligt dat Sem het moeilijk heeft, maar ik denk dat Foxy gelijk heeft hoor! Het zal eerder aan de situatie bij HUN liggen.. Aller eerst vind ik het van de zotten dat hij zijn werkdagen steeds vaker gaat plannen als hij de kids heeft en zij dus op ze past, wat een malloot!! Waar is zijn verantwoordelijkheid gebleven? Dit is de bedoeling niet.. En volgens mij is dat ook absoluut niet het doel van het co-ouderschap of hoe het ook heet. Als je als ouder je kind "hebt" dien je er toch ook voor te zijn?
    Ik weet nog dat W. es zei; ik zorg gewoon dat Stan hier is, en dan regel ik wel oppas, als ik dan es even tijd over heb, ga ik wel even "langs" Nouw PARDON! Je denkt toch zeker nie dat ik dan Stan uberhaupt bij hem had gebracht???? DIE is GEK!!!!
    Dus alsjeblieft, sta daar boven!!
    En de volgende keer, niet "zeggen" maar doen, ga naar E. en confronteer haar, waar HIJ bij staat!! Hij is de grens AL LANG over, en het is juist in het belang van je kindjes dat je je NIET op de kop laat zitten!! Das toch ook geen goed voorbeeld? Dat je alles maar "toe laat??"
    Snap je wat ik bedoel?

@ Foxy, hoe is het met je tassenkast afgelopen?
    En hoe gaat het met je qua die "aanvallen" Het duizelig zijn enzo?

@ Visje, oeehhh, hoe is het vandaag gegaan?? Ik ben zooo knettersbenieuwd???
    Oww ik hoop zo dat het leuk is geweest!!! En dat hij meeviel, dat hij indd is zoals hij leek!!!

@ hier, vanmorgen weer bij Paragnoste geweest...
    Goed gesprek gehad... En ook weer tips wat Stan betreft...
    Ik leg hem misschien alles wel TE veel en TE goed uit...
    Dus dat ik hem TE veel informatie geef.... Kortom, het mag wel wat minder.. Ik wil het zo goed doen, dat ik hem zelfs "mijn" energie geef.... En hierdoor ben ik ook zo oververmoeid... Ik hou voor mezelf nix over... :( En dat herken ik wel.. Maar ik wil het zo graag goed doen... En ik word er ook zo moe van... Maar ze zegt dat Stan meer dan genoeg heeft aan kort - en bondig
    Iets waar ik zo blij mee ben om dat te horen.... Het mag wel iets minder... Ook heb ik haar (ja ja) gevraagd of ze op wil passen en we hebben 2 data besproken...
    HOERAA!! Weer een stap in het loslaten van mijn mannetje!! Het valt nie mee, maar ook ik kom er wel....

15. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

hoi meiden

@tweetie nou ik ben idd ook benieuwd hoor nu hij heeft aangegeven ook wel voor jou te voelen

@kussiex fijn dat je weer even hebt kunnen praten en idd meer is niet altijd beter bij kinderen. soms volstaat een nee of gewoon actie bij kinderen nog even beter, vooral bij kinderen die toch wat sneller overprikkeld raken. Wel is mijn mening dat een snelle korte uitleg of even het waarom - kort - wel belangrijk blijft.
    ikzelf probeer alijd te noemen wat WEL mag. dus geen niet rennen maar " loop maar rustig" positief formuleren dus.
    fijn dat I. ook wil oppassen. Rustig aan verder he

hier:
    oh meiden heb een superdag gehad. durfde vanmorgen echt haast niet meer en wilde haast afbellen. Bovendien Luuk niet helemal lekker, Afijn was uiteindelijk super. hij is uiteindelijk met me mee naar huis gegaan. Kinderen lekker aan het spelen, wij meedoen en ook wat kletsen op de bank, Toen vielen ze rond half 4 beiden in slaap en hebben wij echt goed kunnen praten over zijn situatie nu en ook die van mij, hoe alles gaat, waar hij tegen aan loopt soms maar ook over de kinderen, hoe we bepaalde dingen zien enz. Ging erg gemakkelijk en gemoedelijk allemaal. Is een lieve, zorgzame man en ook erg leuk met zijn dochter. ik heb nu dus een duidelijker beeld van hoe zijn situatie nu is (ook niet erg makkelijk momenteel maar hij slaat zich er prima doorheen zelf). Er is niets gebeurd verder (tja kinderen erbij en beiden wel voorzichtig) maar dat vind ik juist ook wel fijn.... maar vervolg zit er wat mij betreft wel in en ook hij sms-te net met bedankt vond het super en ik kom zo nog even op msn. Want hij is uiteindelijk tot 20.30 gebleven :p (kids hadden geslapen tot half 6 dus tja... die leg je dan niet 19 uur weer op bed)

ga zo nog even op msn.... hij komt nu net online ;)

16. Foxymama

Fontana:
    Wat een grote gore (PIEP) is die ex van je zeg!!!!
    Waar HAALT hij het lef vandaan om uberhaubt aan je te zitten en die opmerkingen te maken! Die gast gaat er echt vanuit dat je gewoon niks zegt en hij lekker zijn gangetje kan gaan
    Volgende keer, METEEN zijn vriendin inlichten.

Heel goed dat je hebt aangegeven bij hem dat je dit niet pikt. Jammer alleen dat je het niet op schrift hebt staan.

Visje:

Heel herkenbaar die drukke baby! Alleen bij mij zit de pijn bij mijn blaas en schaambeen.
    WOW:$ jij had ook een snelle bevalling met Luuk zeg! Ik was gewoon vanaf het breken vd vliezen tot hij echt geboren was bijna 4 dagen bezig.
    Top dat je speeldate zo goed ging!!!!! en dat het voor het herhaling vatbaar is! Ben zeer zeer benieuwd hoe het allemaal gaat lopen.

Tweet:

Wat leuk dat I. ook zo over je denkt. Ben benieuwd hoe jullie gesprek gaat lopen.

Kussiex:

je moet je echt niet zo druk maken om het feit of je het "goed" doet. Je doet het goed meis! Elke ouder maakt wel eens fouten en sommige fouten zie je pas als de kids volwassen zijn. Enigste wat je kan doen is je uiterste best en hopen dat je straks een stabiel, vrolijk, vol zelfvertrouwen persoon de wijde wereld in stuurt. En dat gaat je echt wel lukken. Relax gewoon een beetje ;)

Top dat je 2 dagen oppas met je vriendin hebt afgesproken! Al plannen voor wat je gaat doen met je vrije dagen?

Hier:
    Die werklui zijn eindelijk KLAAR! Huis is een puinhoop, maar goed. Alles is nu passen en meten, want met die cv kunnen sommige dingen niet op hun plek. Zoon krijgt daarom volgende week een nieuwe speelhoek en ik moet ook een nieuw bureau hebben. Dus eff een tripje plannen naar Ikea.

Vrijdag was het rustig op me werk. Kerstpakketten werden uitgedeeld en ik zou eigenlijk (als uitzendkracht) niks krijgen, maar leidinggevende heeft toch wat geregeld
    :D Heb VVV bonnen gekregen, komt goed uit, want dan kan ik dat babyjasje bij de Prenatal halen die ik wilde, maar eigenlijk te duur vond :p

Ben in de avond lekker in mijn eentje naar de Mac gegaan
    :p Had er zo'n zin in en niemand wilde mee, dus ben na me werk gewoon alleen gegaan en heb genoten van mijn eten :D
    Daarna nog eff langs mijn beste vriend en zijn vriendin gegaan. Eff hun nieuwe eigen stekkie bekijken. Was gezellig, maar ik was doodop!

Gister kwam zoon thuis en heb ik boodschappen gedaan met mams. Ga dat denk ik elke zaterdag niet lang meer volhouden, want mijn hele lichaam deed pijn. Mams zag het ook dus meteen afgesproken dat zij op haar oppasdag wat boodschappen haalt, zodat we zaterdag minder hoeven te halen en dat zij dat desnoods ook alleen haalt.

Kreeg ook een beetje op me donder, omdat ze vindt dat ik teveel doe, dus moest ook beloven dat ik vandaag niks zou doen, dus ik lig nu met laptop op bed
    :) Zoon speelt op de Wii.

Maar ze had wel gelijk, me lichaam heeft me echt een opdonder gegeven. Alles doet pijn! Ben het een beetje zat dat ik niet zelf me dingetjes kan doen. Ben het zo gewend gewoon door te gaan, maar gaat niet meer.

Gister is het laatste deel van mijn kinderwagen binnen gekomen. Zag een mooie reiswieg voor de Maxi-cosi Mura op Marktplaats, dus heb die gekocht. Helemaal nieuw, maar wel voor de helft vd prijs.
    :cool:
    Langzaam aan het lijstje van babyspulletjes aan het afwerken....

Kussiex
    vroeg het volgens mij, maar met de "aanvallen" gaat het beter. Heb soms nog wel het gevoel dat ik duizelig wordt en flauw ga vallen, maar herken het gevoel nu, dus zorg dat ik dan wat snelle suikers eet en ga zitten ofzo.

Verder alles rustig hier :) Ga vanavond lekker Surinaamse kip met bonen en rijst maken. Kip staat al in de marinade en ga vanmiddag met zoon de bonen enz snijden (vind ie leuk ;))

Fijne zondag ladies!!! xx

*jeetje wat heb ik veel getypt :p*

17. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

Jul 24, 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @kussiexx:
    Heerlijk dat I. wil oppassen! Super dat je dat afgesproken hebt. En hoop dat je wat aan de tips van haar hebt.

@Kleinvisje
    Wat super dat het zo leuk was gister!! En er hoeft ook niet altijd meteen wat te gebeuren om het leuk te hebben. Fijn dat hij eht ook zo leuk vond en dat er een vervolg gaat komen. :D

@Fontana
    Fijn dat t werk helemaal klaar is. Wel balen dat niet alles meer past...
    Leuke verrassing dat je toch wat voor de kerst kreeg op je werk :)
    Je moeder heeft gelijk dat ze je op je donder gaf. Moet wel goed voor jezelf zorgen hoor!! Maar snap dat t niet leuk is als je niet alles meer zelf kunt, terwijl je dat altijd deed.

@hier
    Gister is I. even geweest, maar dan ook echt even. Hij is eigenlijk veel te druk met inpakken en verhuizen en alles regelen voor Spanje. Maar wou me graag zien, dus is s middags snel n kop thee komen drinken. Ging na een half uur weer weg "want anders zat hij hier over een paar uur nog en dan krijg ik gewoon niet alles af". Hij gaat heel erg zn best doen van de week nog langs te komen :D. Betekend dus ook dat we verder nog geen gesprek hebben gehad ofzo. Even kort bijgepraat, thee gedronken en even geknuffeld.
    Tes heeft ook vanmorgen uitgeslapen. Ik werd om half 9 zelf wakker en zij ps 5 min later!! Ik was compleet verbaasd, maar was wel erg lekker! Ze wou alleen om 12,15 alweer naar bed, zag er inderdaad ook wel moe uit, maar ben bang dat dat eigenlijk veel te vroeg alweer was. Dan komt ze niet in slaap en mist ze dus haar hele slaapje vandaag... Maar goed, dat merken we dan wel weer. Dan moet ze er vanavond maar bijtijds in. Denk dat we vanavond saampjes naar t pannenkoekenhuis gaan. Lijkt me leuk een keer met haar buiten de deur te eten en dan is een pannenkoekenhuis misschien t handigst :D . Pap zo denk ik ff bellen of die zin heeft mee te gaan.
    Fijne zondag meiden!

18. Soda Pop

@ Tweetie, ik vind toch wel dat I. veel moeite doet om je tussen de regels en drukte door nog even te zien *jaloerss -op goeie manier, want gun het je van harte hoor:)*
    Fijn hoor!
    Ook al is het dan maar eventjes, hij komt toch!! Ik vind het maar een knap bijzondere situatie waar jij je in bevind, whaha

@ Visje, owww, wat gaafff!! Wat super fijn! En wat heerlijk dat jullie ook nog zo goed hebben kunnen praten toen de kids sliepen!
    En heb je ook het idee dat hij eerlijk is.. Zeg maar, over het feit dat hij zijn dochter alleen op voed?
    Kan je hem goed aanvoelen?
    Snap je wat ik bedoel?
    Klopt zijn verhaal? Geen wazige zaken?
    *bedoel het alleen maar goed meis*

@ Foxy, ik vind het eigenlijk wel heel lief van je moeder dat ze dat zegt en je ook gaat helpen met de boodschappen!! De schat! En wel fijn dat ze het even benoemd ook dat je echt te veel doet!!!
    Fijn dat je mannetje zich zo kan vermaken met de wii! Lekker even op bed met de laptop is nix mis mee dacht ik zo!

@ hier,
    Stan kruipt sinds vanmorgen nie meer.. Eerst dacht ik nog; die heeft dolle 5 minuten, maar vind het nu wel op gaan vallen. Dus heb even zijn handjes bekeken en gevoeld.. En nu kan ik 1 handje dus niet naar achteren buigen (Zeg maar in de stand van kruipen) dat doet hem echt pijn.. Dus misschien verstuikt? Of zelfs iets gekneusd? Tis gelukkig nie echt dik of blauw ofzo.. Maar hij heeft er wel last van (als je er druk op uitoefend)
    Gelukkig speelt ie zo wel leuk en nu gaat ie gewoon weer billenschuiven...
    Maar hou het wel even in de gaten, hij maakt ook zoveel smakken...
    Zucht....

Liefs

19. MamsVanRobin

MamsVanRobin Niet meer actief

Hey meiden!!

@ Fontana

Wat een ongeloofelijke ass is dat zeg!!! Daar sla je toch stijl van achterover, wat een debiel!! Dit hoef en mag je echt niet langer meer pikken van hem, de vlgd keer echt stappen gaan ondernemen anders blijft hij doorgaan en wordt het miss alleen nog maar erger.. De kids worden hier uiteindelijk ook de dupe van, die zien dit ook. Heel goed dat je tegen hem hebt gezegd dat je er nu helemaal klaar mee bent en dat je als hij niet ophoud het verteld!

@ Tweetie

Jemig wat spannend zeg tussen jullie!! Het is wel fout dat hij met je zoend terwijl hij een "relatie" heeft...dat zegt wel wat over hem...het was netjes van hem geweest als hij het niet had gedaan of eerst een punt achter zijn relatie had gezet..want wat hij nu bij haar doet...doet hij miss ook bij jou in de toekomst als t wat zou worden... Lastig!!

@ Foxy

Zijn ze eindelijk weg!! Woehoe!! :D Nu een deel van je inrichting veranderen dus, kan ook leuk zijn :D Wel goed naar je mams luisteren he meis! Het valt niet mee voor een bezig bijtje als jou maar toch doen ;) Mooi dat de aanvallen van duizeligheid minder zijn geworden en dat je weet wat je moet doen als je t toch aan voelt komen.

@ Visje

Wat leuk!! Jij bent dus ook aan het daten gegaan, spannend zeg!! Klinkt wel erg leuk en gezellig, rustig aan en wie weet :D echt leuk voor je!!

@ Kussie

Ahh je arme mannetje toch, ik zou het goed in de gaten houden en als het morgen nog zo is even langs de dokter gaan.

@ Hier

Gaat goed, heb donderdag me tattoo laten zetten :D de naam van Robin in sierletters op me pols :D is echt super mooi geworden!! Heb ook me gesprek bij de gemeente gehad...en het was allemaal heel positief en ze waren heel blij met me tot ze aan het einde van het gesprek meedeelde dat ik geen opleiding mag/kan gaan doen..want achteraf kan dat al die tijd al niet want elke opleiding wordt uiteindelijk bekostigd door het rijk en dan moet je de bijstand uit en heb je als alleenstaande moeder dus geen inkomen meer of moet je van studiefinanciering gaan leven mits je een bol opleiding volgt en daar kun je met een gezin never nooit van rondkomen!! En met een bbl opleiding werk je max 24 uur en kom je ook niet aan genoeg geld p.m., dus waar het op neerkomt: zij hebben mij iets BELOOFD al anderhaf jaar wat dus helemaal niet kan en ik moet nu opzoek naar een betaalde baan!! Dat wordt al lastig omdat er nu niet veel is op de arbeidsmarkt, en ik wil gewoon wat ze me beloofd hebben en dat is een mbo diploma...ja dan moet ik toch echt eerst een baan zoeken en dan terzijndertijd gaan ze er een passende opleiding bij aanbieden :( ik zeg: maar als ik dan een baan heb ben ik ook de bijstand uit en heb ik niks meer met jullie te maken toch? Ja dat klopt..Maar kunnen jullie mij dan nog een opleiding ernaast aanbieden?? Ja dat kunnen wij ook niet dat moet je werkgever doen :( WTF..die mensen weten serieus niet waar ze het over hebben!!! Waarom heet het een reintergratietraject waarin ze alleenstaande moeders helpen terug de maatschappij in te komen doormiddel van een diploma?? Het is niet eens mogelijk!! :x Mja ik wacht het nu af want ze gaan weer overleggen...en dan kunnen ze heeel lang gaan wachten want ik neem alleen een baan aan waarbij ze mij een interne opleiding aanbieden en aangezien de economie nu niet al te best is en er bijna geen baan te vinden is en al helemaal niet waarbij ze nog een opleiding ernaast aanbieden kan dat heeel lang duren!! :x:x:x En die kneus van een begeleider die zegt dat het zowiezo een tijdje gaat duren voordat ik een baan vind in de administratie/receptie omdat ik een tijdje van de arbeidsmarkt en diplomaloos ben..jaa duhhhh daarom is een diploma ook zo belangerijk!! OMG en dat moet andere mensen gaan vertellen hoe en wat!! PFF!!!

Maar voor de rest is alles goed hoor! :D :p

20. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

Jul 24, 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    ff ego

Waarom zijn exen zo ontzettend bagger!!! Retorische vraag hoor, verwacht geen antwoord. Vond t heel vreemd dat mn geld al bijna op was, terwijl ik extra had gehad van t uwv (nabetaling). Had ook wel iets meer uitgegeven daardoor, maar niet zoveel. Blijkt dat ik nog helemaal geen alimentatie voor Tess heb gehad!! Hoor ik de 1ste te hebben, dus echt vet laat. BAGGER!! Nou ja, gister gesmst, niets gehoord, vandaag gesmst, krijg ik bericht dat t geregeld wordt. Vaag, maar goed, had zoiets van, als t er dinsdag nog niet is, ga ik bellen en zo nodig dreigen (hij moet niet denken dat ie over me heen kan lopen!). Ik vanavond opweg naar t pannenkoekenhuis, krijg ik n sms. Dat ie aannneemt dat Tess vrijdag niet bij hem is ivm de drukte voor kerst. Ik teruggestuurd dat we af hadden gesproken dat ze ipv het weekend, eerste kerstdag s avonds bij hem zou komen en dan tweede kerstdag s avonds weer terug. Dus inderdaad, vrijdag is ze niet bij hem. Krijg ik sms terug dat ze eerste kerstdag niet bij hem slaapt, want dan is ie er niet!!!! G******* !! Ik teruggestuurd, dat dat zo is afgesproken en dat ze dan bij hem komt. Hij terug dat ze toch pas s avonds kwam en hij er niet is en het dus niet kan. Heb hem tot slot gesmst wat de afspraak was en dat als hij die gewijzigd wil hebben hij me tussen half 8 en 9u vanavond kan bellen, anders blijft de afspraak ongewijzigd. Ben zo boos en verdrietig! Heb in t restaurant zitten huilen. Nu net pap thuis afgezet en Tes er in gelegd en ik kook gewoon. Zou ze dus geen enkele nacht bij hem zijn. Ik dus geen kans bij te rusten voor mn feestje 2de kerstdag en zij geen ochtend en nachttijd met haar pappa, terwijl ze dat juist constant zegt. Hele dagen loopt ze pappa pappa te zeggen. Ben er echt een soort van kapot van en zo boos. Vind t zo oneerlijk. Ik vroeg of ze tweede kerstdag kan slapen bij hem, en dat kon niet, maar dit moet zomaar wel even kunnen, ook zo zonder overleg. Weet ook gewoon dat dit zo gaat gebeuren. Wil alleen dat ie belt zodat ik he haarfijn kan uitleggen dat dit geen gang van zaken is, dat ze hem mist en ze hem nu nog minder ziet, dat ik nu niet aan mn rust kom en dat voor Tess ook niet goed is. Pffff... Sorry voor mn ontzettende rotbericht hoor, maar ben echt ff van de kaart...
    Als ie straks gebelt heeft post ik nog wel ff hoe t is verlopen, maar zit nu echt ff te shaken. Kreeg ook geen hap meer naar binnen...
    Bleh!!!!!

Share This Page