@ Tweetie Wat een ontzettende ZAK zeg!!! Dat kan die echt niet maken!! Dan ziet ie ze eigen kind dus heel de kerst niet?????!!! En waarvoor??? Dit wist hij ALLANG, dit was zo afgesproken!! Najaa ik vind dit idd heel erg hoor, het is ze kind!! Bizar zijn ze he die mannen omg....zeg het hem hoor!! En dan die allementatie nog, ongeloofelijk!! :x:x:x Ohw kan hier echt niet tegen he...
Tweet: Kan je tess niet bij je houden heel kerst? Het kan hem blijkbaar geen zak schelen! En die alimentatie. Blijf er gewoon elke week om zeuren hoor! MamavR: wat jammer van je opleiding! Hoop dat je wel snel een baan kan vinden en eventueel dan kan verder studeren. Kan je niet een fulltime studie doen? Qua stufi zit je dan best op een redelijk inkomen en dan krijg je ook nog je toeslagen. Kijk anders eff op de site van studerendemoeders.nl daar staan veel tips.
Hoi meiden, @tweetie jemig wat heb jij een ontzettende *** als ex ook zeg. Kerst zijn kind niet bij zich willen hebben wat een zak toch ook zeg en dan de manier waarop. Oh ik word daar ook altijd zo boos om. Zelf vind ik het ook verschrikkelijk te weten dat mijn ex geen moeite doet voor mijn zoontje, maar ben ik inmiddels blij dat het contact er al zo lang niet is... is iig duidelijker dan dat gejo-jo. Maar echt he ik kook gewoon met je mee. pluspuntje is iig dat I. toch de moeite doet je tussendoor te zien. Blijft ook allemaal lastig... die ga je dalijk nog missen joh !! @kussiex och wat sneu voor Stan zijn handje. Je vroeg of ik D. (date) beetje kan peilen of hij eerlijk is. M,b.t. het alleen opvoeden van zijn dochter wel hij ligt in scheiding al een tijd, sinds afgelopen febr. eigenlijk al alleen. zijn bijna ex is verlamd geraakt en in persoonlijkheid enorm veranderd door beroerte.. het wilde allemaal niet meer. hij heeft er nogal wat voor opgeofferd maar het ging en gaat gewoonweg niet meer. ex mag kind wegens haar omstandigheden niet alleen bij zich hebben, enkel onder begeleiding dus hij neemt de opvoeding alleen op zich, ze wonen ieder apart. kind gaat af en toe dagje naar moeder als er begeleiding / fam. bij is. Hij praat er open en eerlijk over en laat me zelfs berichtjes etc lezen en legt me uit hoe dingen zitten (ongevraagd hoor, maar hij vind het belangrijk dat ik snap hoe het zit en wil ook gewoon graag zijn verhaal kwijt) Verder al weer contact via sms en msn gehad vandaag, dus het is iig prettig om zo te kunnen praten en nu zien hoe het verder gaat lopen. *snap wel waarom je het vraagt hoor, blijft onzeker dat soort dingen he* @foxy balen dat het allemaal zo zwaar valt en boodschappen doen enz haast niet meer gaat. Wel lief van je moeder je aan te bieden om te helpen. Ik ga ook wel steeds meer merken dat het zwaarder wordt hoor. Lang lopen... euh nee dank je liever niet. En jeetje heftige bevalling gehad jij dus! hopen op een snellere / prettigere dit keer. @mamsvanr. oh een tattoo laten zetten. tevreden mee dus pff wat een gedoe met die gemeente zeg. om gek van te worden en idd ... die moeten je dan HELPEN EN UITLEGGEN. uhm jaja hoop toch dat er snel wat positiefs uitkomt voor je !! @hier omtrent date D. lees maar even bij kussiex. Hij heeft iig niet direct afgehaakt na gisteren en we hebben nog op msn gezeten, sms gestuurd vandaag dus lijkt iig niet een 1e klas oelewapper. Al ben ik nu wel voorzichtiger geworden in mijn oordelen hiermee omdat ik me wel eerder heb vergist whaha. Vanmorgen nog even duf op de bank gelegen, Luuk aan 't spelen en daarna lekker met hem in de weer, huisje grotendeels aan kant en even wat dingen voor kerst in orde gemaakt etc. woensdag de rechtszaak... begin het nu toch wel spannend te vinden. Zie mijn ex - als hij komt - dan voor het eerst weer sinds een jaar en zit daar eigenlijk niet op te wachten, maar goed... kwestie van rustig blijven en gewoon mijn verhaal doen. ik weet waar ik het voor doe en ga er gewoon voor. Zal ws niet dan al een uitspraak krijgen... dat duurt vaak dan nog even maar oke. verder alles zijn gangetje.
@ Tweetie, ik weet het even nie meer, maar voor ik ook in woede uitbarst (ik kan hier zooo niet tegen, hij lijkt precies op W.) Hebben jullie deze regeling getroffen met behulp van advocaat of rechter? Want dit mag hij gewoon ok nie doen heh? Als hij zulke grappen een paar x flikt kan hem het contact meen ik zelfs ontzegd worden? Want hij mag zijn verantwoordelijkheid toch niet ontlopen? Dit slaat toch GvD helemaal nergens op!! *word toch woest* Die Alimentatie MOET hij gewoon betalen! En hoezo "ik ben er niet, ik kan niet" Owwww, ik ben witheet hier, dit is helemaal niet goed... Logisch dat je aan de kook bent... Ik kan er even nix over zeggen, want dan ga ik alleen maar schelden, sorry!! Aan mij heb je even nix, er komt bij mij even veel woede en onmacht naar boven betreffende m'n eigen ex... :x:x @ MvR, ja? Wel dokter bellen? Ik zal morgen ook aangeven op KDV, want tjah, daar gaat ie gewoon naar toe morgen.. Kijken wat hun zeggen... (tenzij hij natuurlijk morgenvroeg pijn heeft ofzo) Nog even en ik kan er beter gaan wonen, we lopen er de deur plat! @ Visje, oef, ik wist niet dat het zo gecompliceerd was, sorry dat ik er zo lukraak naar vroeg dan.... Ik snap dat je voorzichtig bent hoor! Zou ik ook zijn (vertel mij wat) Hoe vind je zijn dochtertje trouwens dan? (is ook nie geheel onbelangrijk, hihi ) Heeft Luuk er nog iets over genoemd eigenlijk? Oeh, het nadert dus echt, de zaak... Pff, wel spannend hoor! Leef met je mee hoor meid! Echt waar! Ik hoop dat als hij komt hij in ieder geval NORMAAL doet! Liefs
ff ego ik reageer morgen op jullie, beloofd maar kreeg net 2 telefoontjes van ex.. achter elkaar. 1e nogmaals excuses voor zn provocerende gedrag en hij had uitgevogeld waar t vandaan komt. namelijk, hij had t idee dat de sex die wij hadden ( inmiddels al half jaar niet meer) een soort van binding was met mij. Hij zij als t nou nix voorstelde, dan was t anders maar hij had er veel gevoelens bij altijd. En nu issie dus (eindelijk) tot de conclusie gekomen dat hij me nu los moet laten en dat is moeilijk,zwaar enz. Ik zei hoe kan dat nou zwaar zijn! je hebt gvd een vriendin en je wordt weer papa! wat dacht je dan? Dat je mij altijd nog op de achtergrond erbij had ofzo? euhmm ja dat had ie idd in zijn hoofd ja. ( ziek??Gestoord??) ik zei, nou ja ik snap t ergens dat jij idd nu in het proces van loslaten komt, want jij bent meteen gevlucht in een nieuwe relatie en ik ben op mezelf gegaan om mezelf weer te leren kennen en opnieuw te leren leven. En ik heb in die tijd jou losgelaten en een muur opgebouwd ter zelfbescherming. hmm oke.. nou dat was t.. doeii 2e keer.. vlak erna. euhm ja nog weer met mij... euhmm.. had jij helemaal geen gevoel dan bij onze sex? hmm nee sorry. op t laatst niet meer nee.. huh? waarom niet? Nou omdat ik dus in t begin nog heel veel hoop had, dat jij tot bezinning zou komen en bij mij terug zou komen..toen ik t verstand kreeg dat zoiets nooit zou gebeuren en ik dus "gebruikt" werd.. heb ik een muur opgebouwd en is het loslaten begonnen.. hij: zo moet je dat niet zien, ik heb je nooit gebruikt! ik heb nog altijd gevoelens voor je en ik voelde het als een binding tussen ons. ja sorry ex, maar ik voelde niets meer.. natuurlijk ben ik niet van steen, maar ik kon de grens goed leggen tussen gevoel en gevoel voor jou. En dat laatste is er al heel lang niet meer.. sorry. Hij werd stil, klonk verdrietig.. ik zei wat is er nou met je.. hoe kun je nou ineens na anderhalf jaar, een relatie en een zwangere vriendin in deze situatie terechtkomen! Wat doe je jezelf aan joh! hij: ja ik weet t niet.. ik vroeg of ie van 2 vrouwen houdt.. tja, kon ie niet uitleggen.. ik zei en nu? Ja mijn probleem zegt ie, ik zal je er niet meer mee lastig vallen en bijna in tranen.. vraag er maar niet meer naar nu.. ik ga nog even tv kijken.. oke doei. jeetjee meiden, ik had eigenlijk best medelijden met hem, wat heeft hij het zichzelf nu moeilijk gemaakt in al die tijd. door te geloven in zijn eigen krankzinnige idee dat ik altijd wel van hem zou houden voor altijd en er voor hem ben.. neee t enige wat ons bind zijn de kids. Ik heb hem alles uitgelegd, al mijn gevoelens die ik niet meer heb voor hem. Dat ik E heb leren kennen en dat ik haar aardig vind en dat ik hem dus al een jaar geleden heb losgelaten. Nu moet hij mij dus gaan loslaten... nu nog! En op wat voor manier! en in wat voor situatie! ik vind t zielig.. voel me, goh weet niet hoe ik me hierbij voel.. ik weet t even niet. Ik wil hem never nooit niet terug, ik ben heel happy met F, maar dit raakte me toch wel in mijn hart.. gatver. sorry voor t verhaal, ik moest t ergens kwijt..
@ Fontana, hmm, dat moet ik even laten bezinken... Hij is zichzelf denk ik toch wel even behoorlijk aan het tegenkomen nu... En tjjah, das wel erg laat, daar zijn vriendin nu zwanger is... En nog een eye-opener, JIJ bent doorgegaan, dat was je al, maar het feit dat je nu een vriend hebt maakt het voor hem opeens wel zwaar DUIDELIJK.. En tjah.. Dat kan ie denk ik dus mooie even nie verteren... Hij dacht denk ik indd, dat jij wel in een hoekje stil en verdrietig op hem zou blijven wachten, als achterban? Als 2e keus??? Maar tjah, Fontana is ook nie gek!!! Jij bent JUIST diegene die haar leven wel heeft opgepakt, weer op de rails heeft gekregen en nu EINDELIJK het geluk heeft wat ze verdiend... En dat kan HIJ nu nie verkroppen... Maar NU mag hij er blijven hoor... Eerst jij nie.. NU hij nie!!!
@ Fontana, ennuh sorry? Ehm zijn we hier nie juist voor??? Om naar elkaar te luisteren? Er voor elkaar te zijn?!!?! Dus schrijf van je af, en zeg vooral geen sorry!!! Liefss
ego deels 2 Niets van hem gehoord, dus gesmst dat ik er vanuit ga dat de originele regeling blijft gelden, aangezien ik noets heb gehoord en dat als dat toch niet de bedoeling is, hij direct meot bellen. En zoals verwacht ging direct mn telefoon. Hij wilde toch even overleggen. Komt met excuses dat het te onrustig is voor tess wat dan slaapt ze in 3 nachten 3x ergens anders. Vette bullshit! Sorry voor mn taalgebruik hoor. Das absoluut niet waar het hem om gaat. Ja, maar ze komt hier dan s avonds en dan gaat ze toch al gelijk naar bed, dus heeft t niet zo veel zin. Nou, das tweede kerstdag bij hem ook zo, en toch kon ze niet blijven slapen. Nou ja, ik zou het zelf fijner vinden, was de laatste verklaring. Ik uitgelegd dat ik ook rust nodig heb. Dat ik moe ben, ook bij wil tanken, alles altijd zelf doe en daarbij ook gewoon plannen maak voor als Tess er niet is. Toen kreeg ik te horen dat hij belde om te overleggen, maar dat ik toch overal negatief op was. Ben echt in huilen uitgebarsten, zo aan de telefoon. Uitgelegd dat ik juist vreselijk meewerk, dat de kerstplanning volledig van hem kwam en al eerder is gewijzigd omdat hem dat toch beter uitkwam en ik daar in mee ben gegaan. Dat ze bij me kan blivjen eerste kerstdag omdat ik haar nooit naar hem toe zou doen als hij haar daar eigenlijk liever niet heeft en al dat soort dingen meer. Deed em echt helemaal neits volgens mij dat ik zo verdrietig was. Maar goed, nu dus afspraak gemaakt. 2de kerstdag is ze van half 10 tot half 7 bij hem, that's it. Dus helemaal geen nacht, geen ochtend. Ben er echt ziek van. Pffff... Ik reageer later op jullie allemaal hoor, maar kan nu echt de kop er ff niet bijhouden. Sorry meiden. Voel me echt zwaar KL***
Gut, hier vanavond nog weer wat... Stan wil tegenwoordig geen kusjes meer geven.. Als ik zeg; Mama kus? Zegt ie "neeejj" en schud hij zijn hoofdje (de wijsneus) Nu wilde ik hem vanavond in bedje doen, en had hem dus op de arm en deed zijn foppiej in. Normaal legt hij dan nog even zijn hoofdje tegen me aan en knuffelen we even, maar nu sloeg hij me dus zomaar uit het niets. En hard joh, dus ik werd echt even pissig en zei hem ook even flink de waarheid en dat hij niet lief was. Trok hij zijn fopper uit de mond en kuste me toch vol op de mond... Ja wat moet je nouw met zo'n jong.. Ik moest toch zoo lachen... Zucht... Zo niet goed.. Maar jah... Ik wist nie hoe ik het had.... Tis me er eentje... *grijns*
\ Nouw ik vind hem een eerste klas lul! Zow! Hij neemt totaal geen verantwoording, en volgens mij weet je nu nog niet wat de reden is dat Tess nie kan komen, want tis duidelijk dat hij gewoon een afspraak buiten de deur heeft gepland? Hoezo 3 nachten elders slapen? Ik snap het niet? En dat je nu nie op ons reageert, meid, dat is ook geen verplichting heh! Geeft toch helemaal nix! Ben allang blij dat je het in ieder geval hier van je af schrijft, zo kan je het ordenen in je hoofd... Dikke knuffel voor jou! Ik zou als je advocate of iets hebt, deze toch inlichten hoor! Volgens mij ist niet de eerste keer dat ie dit doet? Zei hij nog wat over de alimentatie? Zak hooi dat ie is! BAH!
@ hier, pfff, echt wel heel vroeg dag vandaag! Om iets over 6 begon Stan al te huilen van een hoestbui, dus ik zit al hoog en droog op kantoor... Hij is nu op KDV. Vanmorgen kroop hij al weer een beetje... Maar heb het wel aangegeven. Als het hun ook opvalt nog vandaag, dan ga ik voor morgen afspraak maken bij HA... Verder heb ik buikpijn.. Pfff. Ik weet dat het spanning is, maar ik weet nie waarvoor.. Steeds van die steken! Niet fijn... Liefs
Sorry meiden.. Ik merk dat het echt lastig begint te worden om het forum bij te houden naast de kids, huishouden en chatten (wat inmiddels bijna een fulltime baan is hahahaha). Maar de 2e date was super. Is verplaatst naar zaterdag ivm het slechte weer en we hebben toen samen 'let's get married' gekeken en daarna een film gekeken. Heerlijk om een hele avond in iemands armen te liggen zeg. Was zeeeer geslaagd. Hij komt zowiezo vrijdag weer voor mijn verjaardag. Ik zal proberen weer te reageren maar of dat echt gaat lukken.... In ieder geval een dikke knuf voor iedereen.
Visje: Voorzichtig zijn kan geen kwaad toch Als je maar wel geniet van je dates enz. Zal voor je duimen/bidden/hopen woensdag! Maar heb er alle vertrouwen in dat de rechter jouw kant zal kiezen. Kussiex: Jeetje, wat naar van Stan (pols en zo vroeg wakker) Misschien een tripje naar de HA toch niet zo'n slecht idee. Hoop dat die snel wat kan vinden. Doe jij ook een beetje rustig aan?! Fontana: Die ex van jou! Mijn hemel! Heb er geen (nette) woorden voor. Hij ziet ze echt vliegen en goed ook! Heel goed dat je z hard naar hem bent geweest en geen medelijden hebben hoor. Hij doet het allemaal zelf. Hij was wel degene die wegging, dus moet hij de consequenties aanvaarden. Heel logisch dat het je toch raakt. Je hebt wel kinderen met hem en toch van hem gehouden. Wat vind F. van dit alles? Tweet: Die ex van jou spoort ook niet zeg Wat kan er nou belangrijker zijn dan je dochter bij je hebben met kerst? Gelukkig voor Tess dat ze hem nog wel eventjes ziet. Qua alimentatie, blijf erom zeuren (schriftelijk) en stap desnoods naar jouw/jullie advocaat om dit aan te kaarten. Demaco: Fijn dat je date goed ging. Hier: Glibberend en glijdend op me werk aangekomen Verder nog erg moe.
@ Foxy, wast glad jah, bij jullie? Hier viel het wel mee.. Althans het was ook zo donker, kon het ook nie zien... Maar heb er (op de bebouwde kom bij m'n huis na) nix van gemerkt.. Wel was het op de meeste plekken in de berm enzo wel wit... Het word nog wel winter.. Maar dat betekend, dat het ook weer voorjaar gaat worden!! En daar ben ik zo aan toe!! @ Demaco, wat fijn om te lezen dat je zo hebt genoten! Weet je, als ik dat zo lees dat jij heerlijk in zijn armen lag, of dat Fontana zo geniet van F. En dat I. alle moeite doet om bij Tweetie te zijn... Visje die een heerlijke "speel"date (hihi) heeft gehad... En weer fijne smsjes krijgt Aurin die zelfs een relatie heeft Maaannn, ik wil dat ookk.. Ik hoef heus niet een relatie.. (die wil ik maar met 1 persoon, en zelfs dat hoeft nie gelijk, al zag ie me alleen maar weer staan... ) Maar het zou zo fijn zijn om ook weer eens "leuk" gevonden te worden, weet je wel.. Gewoon dat iemand je speciaal vind... Is dat nouw zoveel gevraagd? Blijkbaar wel.... Maar meiden, voor nu geniet ik gewoon van jullie verhalen hoor!!! HEERLIJK!!
hoi meiden jeetje wat een verhalen zeg @tweetie jeetje wat een gedoe allemaal met je ex zeg. Echt geen stijl. heb er ook geen woorden voor en snap dat je er mee zit. Ergens toch proberen beetje los te laten hoor... energie gaat nu op aan hem terwijl die van hem duidelijk niet naar zijn kind of jou uitgaat.. is hij niet waard. En ik zou ook -zoals al door iemand gezegd- de afspraken nakijken en de situatie eens doornemen met advocate of zo. En betreft alimentatie... er is een instantie die deze kan eisen van je ex al duurt dat wel even... sorry ben even naam kwijt. @fontana jouw ex is ookecht even helemaal de kluts kwijt. maar feitelijk zeg je het zelf al hij had verwachtingen die niet kloppen en is daar heeeeeel slecht mee om gegaan. Laat hem maar in zijn sop gaar koken hoor. hij hoopt nu ws dat jij hem zielig vind en daarom niets zal zeggen en dat je toch een beetje afhankelijk van hem blijft, maar meid weet beter. Geen medelijden hoor.... zijn keuze is t geweest. Herken echt wel dingen van mijn ex in die van jou. Jij doet het juist heel goed nu.... lekker volhouden ! Weet F. hiervan eigenlijk? @foxy fijn dat je heel en veilig op je werk bent aangekomen @demaco fijn dat je zo lekker aan het chatten bent, klinkt veelbelovend ?!? hier moeizame nacht gehad door verkouden Luuk, bijna elke 2 uur wakker. Maar gelukkig vanmorgen vrolijk en wel naar opvang gebracht. verder regelmatig even op msn met D. vanmorgen belde hij ook nog om even goedemorgen te zeggen haha. We gaan 2e kerstdag weer afspreken, alleen is zijn dochter die dag dan bij haar moeder. -trouwens kussiex niet erg hoor dat je er naar vroeg, jij kon ook niet weten hoe gecompliceerd het lag en vragen staat vrij - dus gaan we samen met Luuk bij mij thuis of wat doen (nog even zien)... blijf het spannend vinden
Visje: Instantie die je bedoelt is het LBIO, maar dan moet iemand minimaal 6 maanden niet betaald hebben. Spannend je 2e date met kerst! Alvast veel plezier en beterschap voor Luuk Kussiex: Ja, was echt glad! vooral op het schoolplein en naar de bushalte. Voorjaar mag van mij ook wel komen, maar verwacht nog wel een paar hele koude dagen. Die vent komt heus wel, als JIJ er klaar voor bent en je het niet verwacht. Je kan beter eff lekker alleen zijn (en over je ex heen komen ) en goed aan jezelf werken, dan in een vent zijn armen springen na ene verbroken relatie. Geef het gewoon wat tijd, het komt ECHT wel xx *knuff*
@kussiex lees je stukje over relatie enz. ben van mening dat zolang jij het idee hebt dat je je maar aan 1 persoon echt kunt geven en je daarmee dus niet je eigen waarde inschat en jezelf tekort doet je niet echt aan iemand kan geven en ze dat aanvoelen, zullen merken een relatie etc. zul je dan eigenlijk zelf afhouden daardoor. Leer eerst weer helemaal van jezelf te houden en dat je ex niet de enige is in het leven, dan komt de rest ook vanzelf wel heus !!
oh ja foxy die bedoelde ik... maar minder eenvoudig dan ik dacht dus oke. bedankt voor beterschap ensz.
Tweet: jeutje zeg wat een naar figuur die ex van je, zoo makkelijk om weg te rennen voor je verantwoordelijkheden als t hem even niet uitkomt. Zo kun je geen afspraken maken, hij is niet te vertrouwen. Vind t zo naar voor je, gatsie. Mamavanrobin: cool zo'n tatoo.. ik wil ook zoiets alleen dan met de initialen van de kids en ergens op mn voet of enkel, maar heb er nu t geld nog niet voor liggen. Balen zeg van die achterlijke gemeente, wat een stel debielen zitten daar soms en dan vooral op de afd sociale zaken. Hier is dat precies zo..beetje jammer dat wij daar als persoon de dupe van worden, terwijl wij juist zo ons best doen. Kleinvisje: spannend hoor, woensdag ist al zover, hoop dat je ex wel komt opdagen, lijkt me gerechtigheid om in zn ogen te kunnen kijken terwijl jij de zaak wint. hoppa! Balen dat luuk zo verkouden is.. same here trouwens.. en ook al 3 nachten dat sem niet meer wil slapen rond 3 uur. Foxy: hier was t ook zo glad.. ging al bijna op mn plaat vanmorgen. Dus goed uitkijken want geen grappen met die buik van jou.. Kussiexx Hm vreemd dat handje van stan idd maar even in de gaten houden..t kan wel gestoten zijn of een kleine kneuzing dat ie erop geslapen heeft ofzo. Wat betreft relaties, ik ga mee met de antwoorden van visje en foxy, je kunt jezelf pas geven aan iemand als je daar 100% klaar voor bent. Maar t komt echt een keer. dat weet ik zeker! Hier: 4e slechte nacht op rij, sem is zichzelf absoluut niet en begint nu ook in de avonden/nachten aandacht te vragen door te nephuilen, schreeuwen en roepen. weet niet waar t vandaan komt of wat ik ermee moet. Frustrerend is het wel, want ik weet dat er wat is, maar ik kom er niet achter waar t aan ligt zodat ik hem kan helpen. F weet alles.. ik heb hem alles vertelt alleen de telefoontjes weet ie nog niet. Hij is ontzettend kwaad op mijn ex. En wil graag eens met hem praten, want zei hij: je ex mag mij best overal opzoeken op google, mij natrekken enz maar als hij jou verdrietig maakt kom ie daar niet mee weg, want dan heeft ie me boos. Maja, F is nu dus des duivels en wil t gesprek aangaan, ik heb dat liever niet. Heb t zelf al geregeld en t is nu hopelijk klaar. Maar goed, haantjes gedrag denk ik.. zorgen dat ze elkaar niet treffen dus de komende maanden.
Zo, ga nu eens proberen op iedereen te reageren hahahaha @kussiexx: Best goed he, van I. hihihhi Vond t ook behoorlijk wat dat ie zo langs kwam terwijl ie zo druk is. Wat naar van Stan zn pols. Is dat inmiddels weer goed? Heeft Stan je zomaar geslagen? En hard? Wow! Ik zou me kapot schrikken geloof ik! En het is meer gezegd, maar als jij er klaar voor bent, komt er vanzelf een moment dat er weer een leuke gast op je pad komt. Echt. @mamsvanrobin: Wat gaaf dat je een tattoo hebt laten zetten!! Foto! EN wat zijn die gasten bij de gemeente een ontzettende domme gasten! Beloftes doen die ze niet waar kunnen maken. Pfff... @kleinvisje: Wat leuk dat jullie al zoveel contact hebben gehad sinds jullie date Spannend! En goed dat je voorzichtig bent, maar ook wel van genieten hoor! Gaaf dat jullie een tweede date gepland hebben!! Ja, de datum voor de rechtbank komt nu wel erg dichtbij. Inderdaad spannend. Ben benieuwd of ex er is. @fontana Jemig wat een heftig verhaal zeg! Ex heeft/had dus nog een soort gevoelens voor je. Wow. Heeft zich echt in een moeilijke positie geholpen zeg. Goed van je dat je zo duidelijk bent geweest dat het niet wederzijds is. BElangrijk dat ie in ieder geval duidelijk heeft dat die deur in ieder geval gesloten is. Snap dat je ook wel met em te doen had... Wat naar dat Sem zo loopt te spoken s nachts. Kan me voorstellen dat je dat naar vind, helemaal omdat je niet weet waar dit opeens weg komt. Knuffel!! @demaco: Fijn dat jullie 2de date zo leuk was!! @hier Bedankt voor al jullie lieve reacties! Ga er verder trouwens geen werk van maken hoor, dat ie zich niet aan de afspraken houdt. Als dit in normale weekenden gaat gebeuren wel, maar voor nu niet. De alimentatie kijk ik morgen weer. Heb ik het dan nog niet, ga ik weer bellen met hem. Heb het gewoon nodig en los daarvan moet ie t gewoon betalen. Verder gaat t inmiddels weer goed met me hoor. Heb dan een nacht nodig om bij te komen, te kalmeren. En das nu dus gelukt.