hallow dames!! jeetje wat kletsen jullie veel... ben gewoon te druk om alles elke dag te volgen, sorry! @fontana, damn die ex... steekjes los ongelofelijk! wel heel goed van je dat je zo gereageerd hebt! en lekker verder gaan met F. hoor! @Visje, jeetje woensdag al de rechtszaak, spannend! ik duim voor je!! Leuk van je date! ben benieuwd hoe t verder gaat. @kussiex, hoe is t met stan zijn handje? hoop dat t beter gaat. En sluit me aan bij de andere meiden wbt relatie willen etc.. @tweetie, damn die ex van jou wordt gewoon plaatsvervangend pissig.. wat jij nu hebt was precies waar ik bang voor was dat zou gebeuren als Coll zijn vader meer rechten had gehad. Echt respect voor jou, wat moet dit je pijn doen, dat hij gewoon zijn dochtertje "dumpt" en over de allimentatie, hoe is dat geregeld? anders idd werk van maken hoor!! @demaco, super van je dates.. spannend! geniet ervan he! @mvr, klote gemeentes ook, gaat ook overal t zelfde hoop dat je werk kunt vinden, en die gemeente links kan laten liggen! sterkte. Gaaf je tattoo, ik wil ook maar durf niet haha! @foxy glad? volgens mijn vriend was t hier vanmorgen ook glad en ijskoud, maar ik lag nog te pitten tot 10.00 dus heb er niks van gemerkt! doe maar voorzichtig daar! Hier alles wederom goed en zn gangetje... beetje druk en nog altijd kwakkelt mijn gezondheid heb na mijn longontsteking nog altijd weinig lucht voor mijn gevoel.. volgens huisarts iets met mijn bronchieen en heb nu inhalator voor 2x per dag, maar merk weinig verschil. Dat is wel goed balen want daardoor ben ik ook erg snel moe. ff vraagje, iemand verstand van anticonceptie? is hier echt een zooitje geloof ik. Heb een jaar de prikpil gebruikt, maar werd hier niet vrolijk van en kwam veel aan, dus gestopt. Omdat ik niet zwanger wilde worden met de pil begonnen, terwijl ik nog niet ongesteld geworden was (dit kan maanden /jaar, uitblijven door de prikpil) na 1e maand de pil ongesteld geworden. Toen na 2e maand pil schimmelinfectie gekregen, medicijnen hiervoor zorgen ervoor dat menstruatie uitblijft, dus niet ongesteld geworden. Toen 3e maand pil, 2 antibioticum kuren geslikt, dus condooms erbij. tijdens mijn stop week onveilige seks gehad, en niet ongesteld geworden. (dat was don 8-12) afgelopen dinsdag weer begonnen met pil en savonds wat bloed, bruin (sorry voor details) volgende dag was alles weg. Nu dus week aan de pil weer... maar goed.. moet ik voor de zekerheid een test doen? door de onregelmatigheid van mijn menstruatie en dus gebruik van antibiotica kan ik niet zeker zeggen of ik mijn ei sprong heb gehad, en wanneer, en of ik wel qua cyclus goed zit in mijn pil... Oftewel... dat beetje bloed, ik dacht ik wordt alsnog ongesteld.. maar goed t was zoooo weinig en kort, lijkt me sterk, maar wat was t dan wel? wordt er beetje gek van klote anticonceptie en ziekzijn.. heel mijn hormonen in de war!
@aurin: AB kan effect hebben op de pil inderdaad, maar als je zo onregelmatig bent is t wel heel moeilijk te zeggen... Bruin is normaal gesproken oud bloed... En als t ook maar n beetje was, kan t dus ook zijn dat t niet je ongesteldheid was. Maar ja, als je toen weer gelijk met de pil bent begonnen, kan t ook zijn dat t daarom al zo snel is gestop. Als ik t was, had ik even met de assistente van de huisarts overleggen. Die kunnen vaak met dit soort dingen wel goed hulp geven. Sorry, niet heel erg hulpvol geloof ik... Knuf!
@hier Net een hele tijd met I. gechat. Hij heeft t echt moeilijk met wat ie nu wil en niet. Zn huidige vriendin is ie vooral bij omdat hij haar niet wil kwetsen. Als ie naar Spanje gaat is t een soort van natuurlijk voorbij, en hoeft ie haar niet extra te kwetsen. Met mij vind ie t ontzettend leuk, maar denkt niet dat t echt geneog is voor nu een vaste relatie. Maar vind t eigenlijk wel heel leuk en is ook erg benieuwd wat er gebeurd als we gewoon eens kijken waar t heen zou gaan. IK heb hem duidelijk uitgelegd dat ik nu niet opzoek ben naar een vaste relatie en daar ook eigenlijk helemaal geen behoefte aan heb. Ben meer opzoek naar leuk en gezellig en dan zien of het ergens naar toe gaat en zo ja waar dat dan heen is. Dat is eigenlijk ook wel wat hij wil. Maar aan de andere kant wil ie zich eigenlijk ook graag binden. Hoezo tegenstrijdig hahahaha. En hij is bang mj en anderen te kwetsen. Nou ja, zo staat t dus nu ff. Zal allemaal heel negatief over komen op jullie, maar ik vind t wel meevallen. Hij is aan t uitzoeken wat ie wil en ik ook, dus lijkt me voor dit moment juist een mooie match hahahaha. Heb nog ff gevraagd of ie denkt dat ie van de week nog langs gaat komen. Hij heeft nu t/m donderdagavond een busje dus moet nu echt zwaar verhuizen en geen tijd. Maar hij gaat proberen vrijdagavond langs te komen. Weet nog niet of dat lukt, maar daar bellen/fb-en we over. En hij kijkt of ie misschien tussendoor nog n kop thee kan komen doen. Anyway, concluderend: voel me oke. Vond t een fijn gesprek, goed om over dit soort dingen te praten. Vind t belangrijk open en eerlijk te zijn, ook als je denkt dat t de ander misschien kwetst, en dat is ie. Zolang ie dat maar blijft, komt t met mij helemaal goed, wat er ook tussen ons wel of niet gebeurd
hoi meiden @aurin fijn dat het in relatiesfeer allemaal zo lekker gaat, super Betreft je gezondheid... dat is wel flink balen allemaal dan idd. En die anticonceptie.., tja misschien idd toch even overleggen en test doen. ik weet dat ik met Luuk door pil heen zwanger ben geraakt wegens AB-kuur. Je hebt in je stopweek onveilige sex gehad schrijf je... feitelijk ben je in je stopweek veilig maar idd als je onregelmatig ongesteld bent kun je evt. verkeerd hebben gezeten. Een test is ip zo gehaald en gedaan en dan heb je wat meer duidelijkheid denk ik zo. Beterschap ook verder ! @tweetie fijn dat je betreft I. wat meer duidelijd hebt nu. Vind wat ik lees niet direct negatief hoor. Of eigenlijk enige negatieve is dat hij zijn huidige vriendin aan het lijntje houd !! Verder wel goed dat hij nu jou duidelijk heeft uitgelegd dat hij nog aan het uitzoeken is wat hij wilt enz. Als jij datzelfde hebt is het in feite wel prettig ook misschien. Blijf gewoon voorzichtig en kijk hoe het loopt, dan merk je het vanzelf. @hier: een ietwat betere nacht vannacht -nog niet geweldig maar oke- Straks Luuk naar de opvang brengen en dan huisje doen en even e,e.a. voorbereiden voor de rechtszaak morgen (even wat dingen klaarleggen en doorlezen nog). Wil zo goed mogelijk kunnen beargumenteren waarom ik het alleen gezag zou moeten krijgen immers he. Van ex of vrienden nu gelukkig niets meer gehoord (verwacht wel dat ex er morgen is al is het maar om mij een dodelijke blik toe te werpen en te proberen dat wat ik wil tegen te houden, maar ach zien we morgen wel) hier betreft gezondheid wat beter, Luuk en ik kwakkelen allebei nog een beetje, maar niet heel erg meer gelukkig. Ben nog wel wat moe. betreft D. (date) herken ik wel wat dingetjes van Tweetie. Wij zijn beiden voorzichtig en hebben ook niet gelijk zoiets van we hebben nu een relatie. Wel hebben we het gehad over dat we een vriendschap opbouwen en kijken wat daar verder uit zal komen. Ik heb immers de nodige bagage, een kind en 2e op komst en hij zit dus in lastige situatie nu (scheiding, huis die misschien verkocht moet worden en dan verhuizen en een restschuld, omgang met ex omwille van dochter, ex beperkt etc. etc.). En alhoewel hij het allemaal ook wel lijkt te redden is het logisch dat er energie in gaat zitten. We vinden het beiden nu prettig het contact, praten enz. en we vinden elkaar ook leuk (uitgesproken) en die 2e date staat maar we willen niet te snel. Dus het uitspreken van vriendschap, elkaar leuk vinden en misschien meer willen is herkenbaar. Wel hebben we bij elkaar al gepolst of het idee 3 kinderen niet als angstig ervaren wordt en hoe we mogelijk staan in de toekomst tegenover samenwonen enz. Beiden staan we hier voor open mits het idd op een relatie zou uitdraaien en goed voelt en idd pas op termijn in dat geval. Dat is dus wel positief. Maar nu eerst maar even die 2e date en de komende periode afwachten. Heb tot nu toe steeds dat binnen 2 maanden een man toch afhaakt (nog te veel met andere dingen bezig, eng of weet ik veel en dat zou nu natuurlijk ook kunnen gebeuren al hoop ik uiteraard van niet !!! enne die kleine is lekker druk. Kan me niet herinneren zo dat Luuk ook zooo druk was... haha. ben benieuwd. Maar ach weet iig dat hij er is Denk dat ik deze week nog even paar kledinghangertjes en babykleertjes ga scoren meiden fijne dag !!!
@kleinvisje Fijn dat jullie een wat betere nacht hebben gehad! Succes met alles voorbereiden vandaag. Goed dat je er vanuit gaat dat je ex er morgen is. Als ie er niet is, valt het dan alleen maar mee, en zo ja, dan is het in ieder geval geen schok. Super dat jullie het zo rustig aan doen. En sowieso goed dat jullie er over praten. Das naar mijn idee heel belangrijk. @hier Niet zo'n denderende nacht gehad. Tess veel wakker met hoestbuien. Vind t nu wel erg lang duren (hoest alweer ruim 2/2,5 week zo flink) maar moet zo toch voor controle naar de KA, dus ga t dan even vragen aan haar. Ben wel zenuwachtig voor de controle. In eerste instantie leek het voedingsadvies goed te helpen, maar met 1x ziekworden tussendoor is t hele effect weer weg... En ze blijft ook zolang ziek telkens... Pffff... Heb gister alles teruggelezen van de laatste 3 maand. 2x ziek geweest (1x week diaree en dan dus de laatste keer met die vreselijke hoestbuien en paar dagen over de 40 koorts) en tussendoor een paar dagen dat ze flink aan t hijgen was... Nou ja, ga er nu heen, dus dan weet ik daarna ook meer. Doe vanmiddag/vannavond wel ff laten horen wat ze zei. Fijne dag!
End the saga continues.... Ex dan, in dit geval. Vandaag dus kinderarts geweest. Alles goed!! Laatste controle geweest. Extra voedingsadvies mee waardoor ze hopelijk iets makkelijker hersteld van ziektes, maar verder alles goed. Heerlijk! Nou ja, na de tijd ex gebeld (gaat nooit mee, ook nooit geweest toen we samen waren) om te vertellen wat ze zeiden. Had vanmorgen al ff gekeken of t geld er al was. Niet dus. Dus daar aan t eind van t gesprek weer naar gevraagd. Hij zou wel ff kijken of hij er vandaag aan toe kwam het over te maken!!!! Mn bek viel open van verbazin!! Had eigenlijk verwacht dat ie zou zeggen dat al te hebben gedaan, maar dat t altijd ff bij de bank blijft hangen (uiteraar smoes, maar dat ie t dan dus meteen zou doen). Ik gezegd dat ik dus zondag al geen geld meer had en ik boodschappen moet doen. Weet dat ie sowieso moet betalen, mar dit was ff om discussie te voorkomen. Heb dus gezegd dat ie t vandaag moet regelen. Alweer!!! Nu hopen dat t ook gebeurd. Pfff voel me echt zwaar K**! Het voelt als een soort van bedelen voor geld en dat is echt zwaar bagger voor mn eigenwaarde. Maar heb het echt nodig, kan niet zonder rondkomen... Heb verder alles zo lekker op de rij, maar dit haalt me echt ff omlaag. Weet dat ik dat niet zou moeten toelaten, maja... Tot slot van ramp kreeg ik vandaag te horen dat ik toch niet meer uur kan gaan werken, terwijl iedereen er vanuit ging dat dat wel zou kunnen. Nu dus veel te weinig uren werken voor de KDV die ik afneem. Ga mn uren nu over 4 dagen verdelen, dus 3dagdelen KDV, maar ook dan moet ik veel meer gaan betalen... BAGGER BAGGER BAGGER!! Wordt echt hoogtijd dat het donderdag is want volgens mij kan alleen een goed feestje me uit deze baggerbui halen. Donderdag kerstdiner (en eerst kapper. Verven!!) en das altijd leuk. Sorry voor mn zeer opvrolijkende berichtje. Heb het echt gehad met deze dag! Straks komt n vriendin theedrinken. Misschien dat t dan wat beter wordt...
Hoi allemaal, @ Visje, ik denk dat deze manier, hoe je het nu aanpakt juist de goede is; rustig aan, eerst vriendschappelijk (elkaar -rustig- beter leren kennen, zonder er gelijk de "Druk" of het "etiket" relatie er op te plakken...) Super dus... En ik hoop heel hard met je mee, dat hij niet één van de zovelen is die je laat zitten na een 2e date... Maar tjah, zo klinkt het niet hoor!!! Als hij al belt om je goedemorgen te zeggen! Erg lief! En kan me voorstellen dat je morgen goed beslagen ten ijs wilt komen! Gaat je lukken meid! Het gaat om Luuk en dan weet ik dat je er ijzersterk staat!! En terecht, want jou ex is ook een, nouw jah... You know.... @ Tweetie, vind het fijn dat jij en I. zo goed kunnen praten over alles en daarbij ook nog zo op één lijn liggen.. Das toch wel ideaal.... Dat je nu zo baalt vind ik nie meer dan logisch! Waardeloos dat ex gewoon niet betaald, dat is toch iets waarmee hij macht over je denkt te hebben heh.. En daar lijkt hij van te genieten!! Wat een zak! Sorry hoor... Hopelijk maakt ie het dan vanavond alsnog over... *duim* @ Fontana, vind het fijn voor je dat F. zo achter je staat, maar kan me voorstellen dat je liever niet wilt dat die 2 elkaar de komende tijd tegenkomen... Hou ze maar mooi uit elkaar indd... Hopelijk hebben de telefoontjes en jou duidelijke taal naar hem toe genoeg dienst gedaan! @ Visje, vervelend dat jij en Luuk nie helemaal fit zijn! Maar las dat het in ieder geval ietsie beter gaat? Hopelijk knappen jullie snel helemaal op! @ Aurin, ik heb het zelf ook vaak gehad, ook met astmatische bronchitis, en soms hielp dan alleen een stootkuur pretnisolon? Misschien ook een optie voor jou? Weet nie hoor (maar probeer mee te denken?) Betreffende je cyclus etc. Ehm, dat beetje bloed wat je verloor... En je AB kuur tijdens de pil... Tjah... Ik weet niet.. Als je dus wel gemeenschap heb gehad en zoveel gewisseld hebt + die AB kuur.. Ik zou zowiezo even een test doen.. Misschien helemaal nix aan het handje, maar kan het ook een innestelbloeding zijn geweest? Dan ben je in ieder geval gerust of je wel of niet zwanger kan zijn? En dan maar naar de HA of GYN voor goed advies wat het beste bij jou past? Misschien eerste even je lichaam rust gunnen en even nix? @ Tweetie, fijn dat de KA zo tevreden is, en dat je nog een iets gewijzigd voedingsadvies hebt meegekregen hebt, maar zei ze niets specifieks over dat hoesten van Tess dan? @ hier, ik snap het niet meer... Sorry, iedereen zeg maar, dat ik moet leren van mezelf te houden, bladiebla... (Bedoel het goed hoor) Maar daar werk ik nouw al aan vanaf mijn weet ik hoe oud... Ga al jaren naar psych, maar ik weet niet wat ik er aan veranderen kan of wat nu anders moet hoor... Maar er komt er geen kerel meer om op mijn pad hoor... Terwijl ik de afgelopen jaren toch al flink veranderd ben... En juist al veel meer voor mezelf op kom en ook voor mezelf kies... Dus als ik dan op jullie af mag gaan dat het vanzelf komt, nouw dan weet ik het wel; NIET dus... Want ik weet nie meer wat ik nog meer kan doen dan wat ik nu doe... Ik doe nie anders dan aan mezelf werken en ik ben er spuugzat van... BAH BAH en nog es BAH! (begrijp me nie verkeerd, ben echt nie boos op jullie of wat ook) ECHT NIE... Maar ben er zat van, dat hier nooit es iets normaal kan en het niet gewoon gaat... Ik moet er altijd maar keihard voor werken en eerst dit en eerst dat voor dat eens iets gebeurd. Nouw tis wel goed.. Laat dan ook maar.... :x
Eff snel reageren vanaf me tel Kussiex: Misschien hoef je niet meer te veranderen, maar eerder te accepteren. Accepteren hoe je bent, accepteren dat je nu alleen bent met stan, accepteren dat het gewoon is zoals het is. Als je teveel zoekt en doet, komen alleen de gestoorde fuckers op je af en dat wil je ook niet. Laat alles op zijn beloop gaan en probeer eerst je huidige ik en leven te accepteren en van te genieten, want als jij dat niet doet, hoe moet een ander dat wel doen?
kussiex ook even snel, zo mijn manneke halen nl. denk dat je er misschien juist teveel mee bezig ben en teveel wil etc. dus sluit me aan bij foxy. Ken het wel... heb die periode ook gehad (als puber en later nog eens en met scheiding ook) maar inmiddels ben ik gewoon sterk genoeg. ook met jou komt het goed hoor knuf !!
Aurin: Testje halen en desnoods ook eff langs de HA? Weet wel dat de pil niet veilig is in combo met een kuurtje. Tweet: Komt bij mij idd zeer negatief over (gesprek met I.)en bij mij zouden hele alarmbellen gaan rinkelen en ik hard wegrennen. (vooral het feit dat hij met jou dingen doet, maar wel die vriendin nog houdt) Maar ik weet natuurlijk niet hoe jullie beide zijn en hoe het gesprek verliep. Zolang jij je er goed bij voelt Betreffende ex: Belachelijk dat hij nog steeds niet betaald heeft. Ik zou wel wat harder zijn voor hem hoor. Dreig maar een beetje, dat als hij niet betaald voor morgen jij juridische stappen gaat ondernemen. Gelukkig is Tess wel helemaal goedgekeurd bij de kinderarts Moet ook weer een stuk minder stress geven lijkt mij. Visje: Whaha, zo leuk dat die kleine zo druk is. Hier net zo. Alleen was zoon ook zo druk. Ook goed dat jullie alles besproken hebben en hebben besloten het rustig aan te doen. Doe je het wel rustig aan? Neem lekker je rust en hopelijk worden jullie beide snel weer beter. Fontana: Goed van je dat je alles aan F. verteld. Idd verstandig ze voorlopig maar uit elkaar buurt te houden. Heb je nog last gehad van ex? wanneer gingen jij en F. ook alweer weg? Kussiex: Hoest is het met Stan en zijn pols? Alweer beter hopelijk! Nog eff reactie op mijn opmerking. Ik heb ook al 3 jr geen relatie gehad en zie ook steeds iedereen om me heen relaties aangaan. Zou het ook leuk vinden om weer verliefd en dergelijke te worden en een vent te vinden die mij wil, geliefd te voelen. (Sex zou ook niet verkeerd zijn ) Vergeet niet dat het met de huidige normen en waarden zwaar slecht gesteld is. Mensen duiken met elkaar in bed alsof het niks is (ook als ze relaties hebben) Mensen ruilen hun partners in alsnog het een broek is die niet meer past en springen van relatie in relatie alsof ze kikkers zijn die van vijver verwisselen. Probeer eerst jezelf te accepteren zoals je bent, want anders kan een ander dat ook niet doen. Als jij gelukkig kan zijn met jezelf en met je leven, kan je zelf pas een ander gelukkig maken en degene ook jou. Probeer eerst compleet te zijn zonder partner. Dan zal die man een super aanvulling zijn op je leven en niet een gat vullen. Ik weet dat het moeilijk is meis, maar ECHT het komt wel! Hoe staat het eigenlijk met je ex? Nog contact gehad of iets dergelijks? Hier: "druk" dagje weer. Fysio gehad. Ging prima. Net ook naar de Vk geweest. Baby groeit goed. Was lekker aan het draaien. Ze heeft dikke billetjes volgens de VK, dus echt een mama's meisje Ze ligt goed met dr koppie naar beneden, maar nog niet vast, dus ze kan nog gemakkelijk draaien. Slaap de afgelopen dagen echt slecht. Vannacht was echt drama. Gedroomd en gillend wakker geworden. Paar uur wakker gelegen en nu dus best moe. Nog maar 8 dagen werken tot mijn verlof, dus heb dan genoeg tijd om uit te rusten. Leidinggevende heeft ook kenbaar gemaakt aan het uitzendbureau dat ze me graag terug wil als mijn verlof afgelopen is. Billenlikcollega gaat ook voor me pleiten Zij wil me ook niet kwijt. Moet zeggen dat ik dr nu wel mag. Waren in het begin misschien hormonen, maar ik snap haar nu ook veel beter (hebben veel gesproken enz) dus weet ook waar het allemaal vandaan komt. Maar goed zo weer zwemles, dan snel koken, zoon onder de douche gooien en naar bed *knuff* voor alle!
tnx voor de reacties meiden! heb vandaag getest, negatief (gelukkig! wil wel een tweede, maar niet nu, eerst lekker leven met zijn 3tjes en als de tijd rijp is ooit...) kijk het nog maar even aan met de pil.. slik hem nu voor de 4e maand... geen anticonceptie is geen optie, want wil nu nog geen 2e en condooms vertrouw ik niet (te vaak kapot gegaan) en spiraal en ik gaan ook niet samen.. oftewel ik haat anticonceptie maar zonder.. dat is vragen om problemen.. @kussiex, meid ik snap wat je bedoelt, maar kan t niet zo zijn dat je te graag wilt? ik had t zelfde, dacht hetzelfde... en pas toen ik t losliet, en er vrede mee had dat ik oud zou worden alleen met Collin en ik gelukkig was met mezelf en met wat ik had, echt gelukkig zo gelukkig als ik nog nooit met iemand samen ben geweest, toen pas kwamen er dingen aanwaaien..
@kussiexx: Hoesten is echt van slijm, longetjes zijn schoon. Is gewoon wat er heerst, alleen komt ze er moeilijk overheen. En daar is dan dat voedingsadvies dus weer voor. Aan jezelf werken is inderdaad niet altijd (of misschien wel nooit) leuk. En dat "vanzelf" bedoel ik niet mee dat het dan snel of makkelijk ofzo komt, maar dat het dan komt wanneer je t niet verwacht. Denk ook niet zozeer dat t er aan ligt dat je nog meer aan jezelf moet werken, maar misschien wel meer voor open staan... Weet niet hoor... En makkelijk gaat t niet hoor. Soms, maar meestal niet. Dat met I. is alles behalve makkelijk, maar wel leuk en denk er gewoon niet al te diep over na. Dikke knuffel!! @foxymamma: Harder zijn voor mn ex ga ik wel doen, als ie nu morgen t geld niet heeft overgemaakt... Kan wel hard zijn voor hem hoor, maar heb vooral Tess ermee, want hem doet t echt geen barst... Naar gedroomd? He bah! Bijna verlof!! Aftellen Super dat ze je na je verlof terug willen!! @Aruin Fijn dat je test negatief was.
Kussiexx: ik snap wat je bedoelt meis, je hoeft ook niet meer te veranderen, als jij blij bent met wie je bent en wat je hebt is het super! Maar ik doelde meer op het loslaten van T.. die hele situatie heeft je erg gekwetst en heeft heel veel energie van je gevreten.. ik kan goed begrijpen dat je daar nog niet helemaal overheen bent... Tweet: Jeetje wat een ass zeg, dat ie t gewoon nog helemaal niet heeft overgemaakt, het lijkt wel alsof ie een spelletje met je speelt, alsof ie t geweldig vind om jou als speelballetje te gebruiken. Hoe zielig!! Ken dr heeel kwaad om worden om zo'n debiel. Hoppa betalen en niet zo achterlijk doen. Bleeh mooi dat tess weer door de keuring heen is hihi maar idd geen nieuwe info over het hoesten? Want ik herken t precies, want sem en tess zijn ongeveer tegelijk begonnen met dat gehoest, ( ff teruggelezen) en sem is ook nog steeds bezig. En ik nu ook..boeeh Fijn dat t gesprek met I zo goed ging, ik zie t negatieve er niet in, ik snap wat je bedoelt. gewoon zo doorgaan en maar zien wat ervan komt. Aurin: oh hihi dus toch ff testje gedaan haha, zou ik ook doen. Vervelend hoor dat je hormonen op de hobbel zijn, hopelijk gaat t deze keer wel goed met je cyclus en de pil. Fijn dat t met jullie ook zo goed gaat! Heerlijk om zo verliefd te zijn hihi kleinvisje: gaaf dat je de kleine vent zo goed voelt! dan weet je idd dat ie dr is haha. Fijn dat t prettig voelt zo met D en dat jullie op dezelfde lijn zitten wat betreft de eventuele toekomst. Alvast heeel veel succes voor morgen! Ik ga aan je denken en voor je duimen. Zet em op! Foxy: dikke billen whahahaa dat ze zoiets kunnen zien op een echo, wat grappig! super dat ze zo lekker druk is en dat alles goed gaat. Top zeg van je leidinggevende, heel fijn dat ze dat heeft aangegeven bij het uitzendbureau. Mooi dat je vrede hebt gesloten met je "vervelende" collega hihi soms moet je idd even goed t gesprek aangaan en dan leer je elkaar wel kennen. balen dat je zo slecht slaapt.. gillend wakker worden joh? wat droom je dan.. over mijn ex ofzo?? whahahaa hier wel redelijk, ik heb nu ook dat nare virus waar sem al weken last van heeft... ik hoest me kapot, en t doet zeeer!!! ook vol snot en oren zitten dicht. bleuuugggg en ik ga op kerstweekend, dus t moet wel over zijn dan. *snik* ex belde vanmiddag nog over iets onbenulligs, iets met kids op school en dan week om week.. ik zei dat duurt nog min 2 jr en ik zie je morgen.. doeiii. pfff ga je wijf vervelen ofzo. F, zou vanavond bij me komen, maar omdat ik zo verkouden ben heb ik gezegt blijf maar mooi thuis anders is hij straks t weekend ziek.. maar ik mis em nu wel enorm.. zie em pas donderdag weer... boehoeee 4 dagen hebben we elkaar dan niet gezien.. ( hoe puberaal whahaha) ik ga maar vroeg op bedje, want ik wil beter worden! en morgenvroeg komt ex de kids halen en ik moet werken... dus ben benieuwd..
@Fontana: Ja ex is echt lullig aan t doen... Jouw ex kan er ook wat van zeg! Die is echt ff de weg kwijt, of niet? Bellen met van die dingen die helemaal niet dringend zijn en best kunnen wachten tot jullie elkaar weer zien. Wat balen dat jij nu ook ziek bent! Dat hoesten heb ik gelukkig niet overgenomen van Tess, maar heb wel constant n zere keel. Denk dat dat van t zelfde virus komt, alleen bij mij anders uit. Over het hoesten verder geen nieuws. Dat is echt t virus dat op het moment heerst en is een kwestie van uitzieken. Ik heb dus n extra voedingsadvies: 3x p.w. rundvlees en 5x p.w. groene groente of winter groente. Dit alleen als ze dus ziek is, niet als ze alleen roggelt. En daarnaast dus de volle producten blijven geven. Hoop dat jij van je gehoest en gesnotter af bent voor jullie weekend! Goed stomen! Niet fijn, maar helpt goed. Ui naast je bed helpt ook. Beterschap!! @hier hihihhi de meningen over t gesprek met I. zijn heel verdeeld . Grappig. Nou ja, ik voel me daar ook vandaag nog goed bij, dus dan is t in principe goed. Verder ben ik een beetje bijgetrokken. Nog wel down, maar niet meer echt in tranen, zoals ik vandaag verder eigenlijk de hele dag was. Morgen kijk ik pas weer of t geld op de rekening staat. Wil die teleurstelling vanavond niet hebben. Laat t jullie morgen wel weer weten... Voor nu, proberen n beetje kalm te blijven. Beetje zappen, weinig doen verder. Morgen komt mn nieuwe phone en daar heb ik zin in!
hoi meiden ga zo bedje in, wil morgen niet met enorme wallen in de rechtszaal zitten hahaha. gaan jullie morgen duimen voor me om 13:15 uur laat het jullie weten doei
@ Tweetie, leuk een nieuwe phone!! Welke word het?? Vind ik ook altijd iets om naar uit te kijken!! @ Visje, meid ik wil jou onwijs veel succes wensen voor morgen!! Ik denk aan je, nu al, en morgen ook de hele dag!! Ik kan nie wachten om te lezen hoe het is gegaan morgenavond (als je dan nog de puf hebt om het ons te melden, kan me ook goed voorstellen als je daar dan helemaal geen zin meer in hebt trouwens ) Ik hou het in de gaten, dat wel! @ hier, howwww meiden!!! Jullie denken toch nie dat ik nu nie gelukkig ben omdat ik geen vent heb?? Das natuurlijk van de zotten en nie waar heh!! Pffoeh, daar ben ik allang overheen!! Die tijd heb ik wel gehad... Dat was alleen in de eerste weken... (na de bevalling zeg maar) Ik heb het nu juist omdat ik alles op regel heb, en het goed voelt dat iemand zo welkom is weet je wel... Nu alles zo op de rit is.. (althans, voor mijn gevoel) en je dan "rustig" op de bank zit, dan ga je iemand ook missen... En nouw jah... Daarom mis ik dus iemand.. Niet omdat mijn leven nu niet "compleet" is.. Al moet ik wel zeggen dat ik niet een persoon ben om alleen oud te worden.. Zo zie ik het nie voor me.. En vooral; ik vind ook dat Stan een lieve papa verdiend... Maar ik voel me nu wel gelukkig hoor!! Stan en ik hebben het harstikke goed samen! Ben trots op mezelf dat we ons zo goed redden! Heb een eigen huis, heb een baan, geen schulden of wat ook, alles gaat gewoon prima, ik weet nu donders goed, dat ik me zelf kan redden en niet afhankelijk ben van wie dan ook... En iemand vroeg me of ik wat van ex had gehoord, jullie bedoelen dan T. neem ik aan? De vader van Stan hoor ik nix van hoor, al een dik jaar nie... Maar van T. ook nie, heb het contact tenslotte verbroken.. En ook anderen vraag ik niet meer hoe het met hem gaat of wat ook... En blijkbaar mist hij mij ook nie zodanig, want hij neemt geen contact op... Ik blijf proberen het los te laten... Want dáár heb ik het indd WEL moeilijk mee... Maar dat ligt los van het feit dat ik wel of nie gelukkig ben met Stan samen hoor! Liefs
Shitt, lees je natuurlijk net mijn bericht nie meer, we typten tegelijk denk ik!! Ik dacht dus al aan je!! En nu nog steeds hoor!! En morgen al helemaal!! TOI TOI TOI meid! YOU CAN DO THIS!!!
@kleinvisje Jazeker, duimen gaan overtijd draaien voor jullie!!! Dikke knuffel!! @kussiexx: HTC Desire S. Mn eerste smartphone. Heel erg getwijfeld omdat ik vooral advies kreeg dat de Samsung Of iphone een must waren. Maa goed, een goede vriend van me weet er aardig wat van af en vertelde dat HTC ook goede toestellen heeft (niet allemaal, maar onder andere deze) en dat hij ze vooral erg fijn vindt omdat ze wat steviger zijn, metaal, minder snel stuk. Das voor mij wel echt een aanrader . En deze kon ik in combi met n voordelig abo bestellen, dus... Zin in!! Goed te horen dat je gelukkig bent! En je mag ook zeker trots zijn. Jij en Stan hebben het goed samen. Dat missen als je inderdaad s avonds alleen op de bank zit ken ik wel. Ik heb daar doordeweeks niet zo heel veel last van, omdat ik t wel lekker vindt dan ff rust te hebben, maar vooral in t weekend vind ik t wel pittig. Ben daarom ook erg blij dat ik nu weer regelmatig feestjes heb enzo... Dikke knuffel!!
Volgens mij is dat een goede keuze qua Tel, mijn broer heeft nu ook een HTC, en das de eerste keer dat hij tevreden is over een telefoon en hij heeft er al heeeeeel veel gehad, al heeft hij de wildfire S geloof ik??? Maar nu weet ik het ook nie meer zeker... Maar leuk joh!! Kan je ook whatsappen, ideaal, lekker gratis!! En jazekers ben ik echt wel gelukkig, hihi, zit hier echt nie als een wrak op de bank hoor! En vind het ook heerlijk dat ik bv lekker kan laptoppen 's avonds of tv kan kijken wat IK leuk vind!! Wat, ben helemaal geen vent nodig, nu ik dit zo typ1 GRAPJE natuurlijk! Veel plezier morgen met je nieuwe phone!! Ik ga nu ook naar bed, schrik me rot hoe laat het al is!! Liefs