@Kleinvisje: Spannend! Dikke knuf! @kussiexx: Nee, bezorger komt hier meestal tussen 2 en 3. ff wachten nog.
hoi meiden geen geweldige nacht gehad (luuk 5 uur wakker) maar oke. over ruim half uur vertrek ik naar de rechtbank. Aan de ene kant geen zin en gewoon beetje misselijk van de spanning, en aan de andere kant zie ik er naar uit..... ben blij als het dalijk achter de rug is iig. Dan ga ik alles gewoon echt laten rusten verder. Zaak is iig niet uitgesteld en gaat gewoon door, dus dat is iig al iets. nu afwachten of ex idd ook komt. Mijn advocate is er al jemig komt nu echt dichtbij. net wat gegeten maar krijg bijna niets weg ...toch meer spanning dan ik had gehoopt /. verwacht. Nou ja.... anyway gaat gewoon goedkomen hoor.... ga het gewoon doen en dan zie ik wel laat nadien wel even van me horen hoor meiden iig alvast bedankt voor het duimen en de support !!! ga me nu even opfrissen (wallen wegwerken hahaha) doei
Visje: Heel veel succes!!!!!!!! Tweet: Leuk een nieuwe "speeltje". heeft je geld nu al geld gestort? Aurin: Top dat die test negatief was. Hoop dat de pil goed gaat werken en je je geen zorgen meer hoef te maken. Fontana: Whaha, nee heb niet over jouw ex gedroomt. Was een man die kwam inbreken en die stodn met een mega voet po me buik te trappen. Maar in mijn droom kon ik niet gillen. Maar werd wel gillend wakker. Heb geen echo gehad. Ze kon het voelen, dat baby brede heupen had...Breder dan ze gewend is maar goed...echt een meid van mij Die ex van jouw vat het echt gewoon niet hoor :S Goed dat je zo kortaf bent geweest. Beterschap!!!! hoop datje snel weer beter wordt voor de feestdagen. Kussiex: Ik zie wel dat je gelukkig bent, maar zie ook dat je koppie nog "teveel" bij T. zit. Pas als je hem echt compleet kan loslaten (waar je gewoon je tijd voor moet nemen) zal er heus wel een nieuwe liefde op je pad komen. Heb daar alle vertrouwen in. Stan heeft in elk geval een super lieve top mama en daar wordt ie ook een hele grote stoere vent mee hoor of hij nou alleen een mama heeft of later ook een coole papa. Hier: Vanavond kerstwandeling van zoons school. Door het dorp hebben ze levende tentoonstellingen gemaakt en het geboorte verhaal van Jezus afgebeeld. Lijkt me erg leuk, maar dik 1 tot 2 uur wandelen :S Gelukkig gaat mams ook mee... Vandaag kreeg ik via de werkmail een verjaardagsuitnodiging van die tuttebel die me liet staan, terwijl ze me naar huis zou brengen. Volgens mij snapt ze het gewoon niet! Ik wil niks met haar te maken hebben als het niet werk gerelateerd is en dan nodig je me uit voor je verjaardag :S echt koekoek! Ik trek echt malloten aan ofzo! Verder alles cool Alleen erg moe
ff snel vanaf mn werk: Voor visje: DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM!!!!!!! Maak em af!!! whoeaaaahhhh mamapowerrrrrrrr grrrrrrr ahum..sorry liet me beetje gaan.. DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM!!!!
@foxy: nee, vanmiddag nog geeld geld, maar er stond wel een betaling klaar. Zag ik, omdat die dat van Tess dr rekening naar Tess dr reking doet, en die kunnen we beide zien. Wacht dus even morgenochtend af, of ie die betaling af heeft gemaakt. Zo niet, direct weer bellen en denk maar dreigen ofzo, weet t ook ff niet. Heb gewoon mn loon al binnen, maar dit nog steeds niet!! Blijft n baggerstreek, maar goed... Die schoolwandeling klinkt er leuk! Wel pittig, 1 a 2 uur lopen. Doe je voorzichtig?! Die muts snapt t echt niet he? Wazig!
Tweet: pff frustrerend lijkt me dat! Zo moeilijk is dat toch niet, geld overmaken voor je dochter? :s Ben soms wel blij dat ik dat "gezeik" niet heb. Die muts vat het idd niet. Haha. Zat te denken dat ik dr weer moest mailen, maar kom gewoon niet opdagen op dr party. Ze zoekt 't maar lekker uit :d Zal idd voorzichtig doen
hoi meiden ff ego net terug en kan min of meer wel janken doe het verhaal even kort (straks zoontje halen) naar de rechtbank gegaan ex kwam mijn zijn ouders net voor tijd aan. die noemden gevraagd te hebben mee naar binnen te mogen. ik heb mijn advocaat bezwaar laten maken en ze moesten buiten wachten. aanwezig; rechter, griffier, ex, advocate, ik en ook iemand van raad van rechtsbijstand. afijn advocate begint namens mij t verhaal / verzoek ex antwoord door zieligdoenerij en mij alles te verwijten (sanering, geen geld voor advocate en omdat ik in wsnp zit krijg ik alles vergoed - NOT DUS - en dat hij luuk van mij niet mag zien maar wel wil etc) ik noem de slechte verhouding, onrust etc. etc. man van de raad aan het woord en zo ging het even door afijn... conclusie omdat er heel lang geen contact is geweest tussen ex en luuk is er geen bewijs dat luuk klem zou komen te zitten. wij zouden moeten leren communiceren en ex heeft volgens raad recht op omgang en van eenhoofdig gezag hoeft geen sprake te zijn van weerstand. Luuk heeft een vader nodig en die is er en zegt er te willen zijn dus mag ik dat niet tegen houden. mijn advocate stopt op dat moment even de zitting voor pauze zij noemt als we dit doorzetten dan is er EN geen eenhoofdig gezag en zal ik min of meer mee moeten werken aan omgang we hebben daarom de hele zaak ingetrokken. nu dus geen stap verder, nog gez. gezag maar niet hoeven meewerken aan omgang nu omdat de zaak is gestopt en dan andere punten niet worden verder behandeld. ze hadden het niet mogen verplichten maar aangezien iemand van de raad erbij zit had die kunnen zeggen als ik noemde niet mee te zullen werken aan omgang dat ik niet in belang van luuk denk en daar zaak van kunnen maken (wat onzin is , doe het prima maar luuk maar zit ik echt niet op te wachten) dus ... niets !!! en laten zoals het is... ja, ik onderneem nu maar niets. maar heb mijn ex wel met man van de raad horen praten dat hij omgang wil afdwingen en of die folders of zo had en hoe en wat en met zijn ouders horen praten dat hij zaak voor omgang aan wil gaan. (terwijl hij geen advocaat kan betalen zo noemde hij in de rechtszaal) afijn.... geen stap verder en afwachten nu of er een zaak gaat komen of (alternatief van advocate) dit toch voor zijn en zelf (evt met mediation) omgangsregeling vast laten leggen waar ik me beter bij voel (minimaal) weer iets om over na te denken / me druk over te maken sorry hoor... ben ff beetje down hierdood had dit zo NIET verwacht
Visje: Jeetje wat een klote zooi zeg!:x Meer dan een jr niks laten horen/betalen etc etc en dan alsnog dit gezeik? Hij heeft nergens recht op, wat een onzin! Maar die persoon van de raad was dus zijn "advocaat"? Wat ik niet snap is het feit dat ze vaderschap koppelen aan het gezag. Hij kan ook een vader zijn zonder dat gezag. Hele dikke knuffel!! Had zo gehoopt voor je dat het allemaal goed zou komen vandaag!
nee die man van de raad was gewoon "neutraal" maar vind het hebben van een vader kennelijk belangrijker dan hoe de vader is en of hij er werkelijk is en ja baal er ook enorm van dat ze gezag gelijk gingen koppelen aan omgang... kwam meerendeels door uitspraken / leugens ex pfff was er zo klaar mee en hoopte te kunnen afsluiten en nu... nu is de kans alleen maar groter dat ex die rechtszaak om omgang aangaat en gezien erkenning en gezag die ook kan krijgen. voelt even alsof mijn manneke me afgenomen wordt en man noemde ook dat ik om luuk moest denken en hem een vader moest gunnnen. jemig alles is mijn manneke voor me....alles !! en wilde hem juist voor alle strijd etc behoeden
Die vent lult zwaar uit zijn nek! Jij bent degene die nu al weet ik hoelang zorgt voor Luuk. Dus je doet alles voor hem! Je ex heeft niks gedaan behalve zeiken, zielig doen en NIET helpen. Hoop echt dat ex / familie geen omgang gaat eisen. Misschien een tipje. Je kan het wel een beetje rekken door dan voor te stellen dat hij eerst wordt onderzocht door de raad van kinderbescherming. Daar gaat ook wel weer wat tijd overheen en hopelijk is die uitslag dan gunstig voor jou. Plus je he t genoeg aanwijzingen (berichten van vrienden enz) dat hij niet goed in zijn vel is en dus geen vader kan zijn. Vind het echt zo vreselijk kut voor je! Als er wat is, kan je me altijd pb'en!
@Kleinvisje, jee wat een teleurstelling zeg! Zo erg dat ze zomaar ineens alle leugens van je ex geloven. Even een knuf vanuit hier! @Aurin, fijn dat de test negatief was! En ook dat het zo goed gaat met de relatie. @Tweetie, wat naar dat je ex nog steeds niet betaald heeft! Hopelijk heb je het snel binnen. @Foxymama, succes met de wandeling! En jeetje die collega vat het echt niet he? @De rest, sorry mijn hoofd is een zeef op dit moment. Hier druk druk druk. Chatten nog steeds elke dag haha. Vandaag maar eventjes gechat want hij gaat zo darten. Volgende 'date' staat voor vrijdag.. Dan vier ik mijn verjaardag (ben morgen jarig) en komt hij ook. Verder komen alleen mijn moeder en 2 zussen incl aanhang, dus hopelijk zijn ze snel weg hebben we nog de rest van de avond samen hahaha. Vandaag met mijn dochter naar de kinderarts geweest. Ze is geboren met een VSD en die lijkt nu weg te zijn . Ik ben helemaal blij! In januari gaan ze een echo maken van haar hartje om het zeker te weten. Met Vince gaat het ook goed, die heeft wel last van tandjes. Nummer 5 is net door en 6 komt er al weer aan. Maar verder gaat het erg goed. Wel moet ik volgende week nog een keer zijn ontlasting laten testen. Dan word ik halverwege januari gebeld met de uitslag. Nu zouden alle ontstekingswaardes weg moeten zijn. Ben benieuwd.
@kleinvisje: O meis wat een moeilijke dag! Snap dat dat vreselijk tegenvalt. Gewoon niets aantrekken van Luuk totdat je daadwerkelijk stappen onderneemt dat ook op papier te krijgen. Bleh! Wat een vent. Dikke knuffel!! @Demaco Leuk zeg, dat ie vrijdag op je verjaardag komt! En de rest bijtijds de deur uit werken moet lukken toch Stomme vraag misschien maar wat is VSD? @hier Telefoonbezorging gemist. Ze zijn hier de boel in de straat weer dicht aan het maken (waren emt gasleidingen bezig) en zijn de hele dag met trilplaten en bulldozers beziggeweest. Zo'n pokke-herrie! Om 3uur kon ik er niet meer tegen en ben ik naar n vriendin gegaan. Normaal is de bezorgdienst dan allang geweest, maar nu dus niet. Wordt nu morgen bezorgd en dan ben ik er in ieder geval.
@Tweetie, jammer dat je de bezorging gemist hebt. Een VSD (ventrikelseptumdefect) is een gaatje tussen de 2 hartkamers. In de meeste gevallen is dit onschuldig en groeit het vanzelf dicht. Hier dus het geval
Demaco: Alvast een fijne verjaardag gewenst! Hoop dat je een leuke dag hebt met fam/vrienden en date. Goed zeg dat je kleine er geen last meer van heeft. Tweet: Jammer!!! Net gemist dus. Gelukkig komen ze morgen weer. Hier: Wandeling gemist door de klote NS! Stond 30 min stil door een wisselstoring en miste dus de bus. Gelukkig had me ma s hem opgehaald en is ze met hem gaan lopen. Achteraf gezien maar goed ook dat ik niet ging. Ze gingen door het park en het was pikkedonker. Wel eff naar school geweest en de laatste stal gezien. Was , op wat regen, wel leuk volgens zoon en mams. Zoon helemaal KO in bed nu Ik ben ook gesloopt, dus ga nog eff wat drinken en dan naar bed! Fijne avond ladies xx
@Tweetie, het valt allemaal heel erg mee hoor. Het is de meest voorkomende aangeboren hartafwijkingen en in de meeste gevallen wordt er niks aan gedaan. Je wordt er ook gewoon heel oud mee @Foxymama, fijn dat je zoontje het zo leuk gehad heeft!