dank jullie meiden voor jullie reacties doet me goed ben inmiddels wat rustiger nu hoor.... parkeer het even uiteindelijk ben ik bang dat het meer een kwestie gaat worden van hoe en wanneer er omgang gaat komen dan of er omgang gaat komen, maar ook dan zal ik er mee moeten dealen en er het beste van moeten maken. (al wil ik er niet aan denken) Voor nu... ga lekker bedje opzoeken en filmpje ter afleiding of zo komt ook allemaal wel weer goed. ik geloof dat dingen toch met een reden gebeuren en misschien gebeurt dit nu zo omdat anders mijn ex alsnog een rechtszaak had aangegaan en ik het niet geweten had of niet voor een alternatief zou kunnen hebben kiezen. (ergens weet ik dat hij ooit het toch gedaan zou hebben die omgang aanvechten en via via begreep ik al dat het hem allemaal dus niet lekker zat en hij het al eens geopperd had tja) meiden bedankt spreek jullie morgen
Lieve Visje, Ik was er gister niet, sorry, had zo'n hoofdpijn weer.. Lag al voor half 9 uur in bed... Ik vind het onwijs erg om te lezen hoe het gister is gelopen.. Lees intussen ook je tweede bericht, en zie dat je inmiddels een stuk rustiger bent, indd, wat al gezegd is; onwijs knap, maar laten we eerlijk zijn; dit slaat HELEMAAL NERGENS OP! Ookal zou ex alsnog spijt hebben van zijn acties etc. Dan had hij nu in de rechtbank kunnen en MOETEN beginnen met EERLIJK zijn! En NIET de boel moeten verdraaien en JOU alles in de schoenen schuiven! Ik vind dit dus het ergste wat er is he! Dat die smerige leugens voor waarheid aangezien worden en hij er dus hoppa, zo mee weg komt! En dat moet dan een zogenaamd goede vader zijn? Hier is een "vader" in het spel? Ga toch weg! Dat is geen vader! Het is een egocentrische zak die alleen maar aan zichzelf heeft gedacht! Tuurlijk, het zou mooi zijn als ie nu veranderen wil (als ie dat al kan) Maar dan had ie het JUIST nu al anders aan moeten pakken!! Ik vind het een zak hooi eerste klas! Want het is net wat jij zegt! Luuk is ALLES voor jou! Wie is er al die tijd voor hem? Wie zorgt er voor hem? Wie staat er 's nachts naast zijn bedje als hij huilt? Wie speelt er met hem? Wie geeft hem alle liefde en aandacht? En wie is er NOOIT????? GvD, dit is nouw zoooooo oneerlijk heh! Ik kan er niet tegen! Sorry... het spijt me echt, maar ik word hier zooo onwijs verdrietig van! Al die tijd heeft hij zich gedragen als een klootzak en hij komt er zo mee weg... Alsof het allemaal nix voorsteld wat hij heeft gedaan. En uiteindelijk komt het er dan ook nog op neer dat JIJ niet in het welzijn van je zoontje handeld! Blegh! Ben d'r naar van!
@ Demaco, ik wens je hele fijne verjaardag meid! Leuk dat "hij" Dan ook komt! En is dat VSD hetzelfde als een hartruisje? Of is dat nog weer anders? Want dat heeft mijn kleine ventje... @ Tweetie, shit heej, balen! Maar kan me voorstellen dat je helemaal gek werd van dat getril en gedonder om je heen!! BRRR! Hopelijk zijn ze vandaag vroeg en heb je hem misschien al!? @ hier, wij mogen vanmiddag weer naar CB. Ben benieuwd.. Nog paar uurtjes en dan vakantie!! Liefss
hoi meiden @kussiex; feitelijk omchrijf jij precies hoe ik er ook over denk. Ik wil rust, ga rechtszaak aan en meneer doet ineens of hij omgang wil en alles bij mij ligt. Had al die tijd wat kunnen doen... maar nee hoor. Die eerlijkheid en vertrouwen is ver te zoeken. pfff en daar moet ik dan weer een omgang mee opstarten :S Maar toch.... feit blijft dat het nu zo is en ik dus de keuze heb tussen mediation of rechtszaak afwachten. ik heb vandaag de advocate van mij aan de telefoon gehad die me adviseerde geen rechtszaak af te wachten maar een voorstel te doen om samen met ex naar flexus jeugdplein te gaan. Deze handelen beter in belang van kind dan puur mediation en zijn gratis als je in r'dam woont. zo houd ik zelf wat meer grip erop, krijgt ex deels wat hij wil en hebben we meeste kans er samen uit te komen. iets om over na te denken dus. Feit is dat als er omgang komt ik alles los van elkaar moet gaan zien en ex vertrouwen moet geven zodat het contact wat er is iig zo neutraal mogelijk blijft in belang van luuk hoe moeilijk dat voor mij ook zal zijn. Advocaat noemde wel dat als ik op haar voorstel in ga en via jeugdplein eea ga opstarten ik best kan noemen dat het nog even moet wachten gezien dat de 2e bijna komt en extra onrust niet gepast is (er voor Luuk dan al veel tegelijk gebeurd). succes zo dadelijk bij CB trouwens
@kleinvisje Pfff niet allen geen alleen gezag, maar ook omgangsregeling op moeten starten... Zo heftig voor jullie. Leef ontzettend met je mee en ben t eens met alles wat kussie al zei: als ie veranderen wil, had die dat nu juist moeten laten zien! Misschien inderdaad wel verstandig zelf dan die eerste stap te nemen, zodat je iets meer controle houdt, maar toch... Hele dikke knuffel! @hier: Kapper is gelukt! Ben lekker bijgeknipt, flink laagjes er in en heb nu high- en lowlights. Vind t erg mooi geworden. Valt best op, vooral de lichte plukken, maar ook niet te erg. Precies genoeg om weer lekker anders te voelen, maar uiterlijk gezien niet te erg opvalt. Kunnen jullie me nog volgen hahahahaha Dat ik de wijk in reed had ik er wel ff flink de balen in, want ik zag onze koerier wegrijden!! ZOu pas vanaf half 2 kunnen komen en t was nog geen 1 uur. En ja hoor, briefje in de brievenbus!! Dus was ff flink pissig, tot ik las dat t bij de buren bezorgd was. Mag niet, want meost er voor tekenen eigenlijk, maar ben wel erg blij! Ga nu eerst ff pitten want Tess is bijna de hele nacht wakker geweest (hele erge hoestbuien ) en daarna lekker met mn nieuwe phone spelen!!
Beetje ongemakkelijk maar volgens mij moet ik hier wezen.......... Ik ben Mars, mama van F.aith (3 mei 2010) sinds februari zijn ik en F.aith haar vader uitelkaar.. F.aith en ik zijn bij mijn ouders gaan wonen omdat de situatie zoals die was niet meer door kon gaan... Na een half jaar kregen F.aith en ik (zonder urgentie omdat we een goed dak boven ons hoofd hadden) een woning toegewezen in de wijk waar ik ben opgegroeid, 1 slaapkamer dat dan weer wel maar die deelden we bij mijn ouders ook , Ik werd bij de post als chauffeur met variabele uren (5 tot 20 uur in de week).. Verder uhmmmmm heb ik sinds twee maanden een schat van een jongen leren kennen en voor mij (ons) is eindelijk de zon weer gaan schijnen... Na maanden van gedachten en gevoelens kan ik zeggen IK BEN ER BOVENOP!!! En jaa vraag maar raak
Ego: Ik heb er officieel een stalker bij. Die collega (die mij liet staan) had mij gister via de werkmail dus uitgenodigd voor de viering van haar verjaardag op haar afdeling. Heb dus niet gereageerd en ben dus ook niet gegaan. Word ik net opeens gebelt met een werknummer dat ik niet ken, dus neem gewoon op. Blijkt zij het te zijn. Zij: Ehm eh hoi S. Heb je mijn mailtje nog ontvangen? Ik: ja, heb ik ontvangen Zij: o jammer dat je niet kon komen Ik: Kon wel komen, heb er alleen voor gekozen niet te komen. Zij: o jammer. Ik: tja ik dacht dat ik duidelijk was toen ik zei dat ik alleen met je om wil gaan als het gaat om het werk en het feit dat jij je verjaardag viert op de werkvloer wil niet zeggen dat ik dan wel kom. Zij: o ok, jammer...had het leuk gevonden als je kwam. Ik: Tja.....helaas. maare wat bezielde je eigenlijk om mij uit te nodigen. Zij; ja, het leek me gewoon leuk als je kwam. Ik: Nou.....fijne verjaardag, ik ga weer verder. doei! Krijg ik 2 min later een mailtje: Begrijp me niet verkeerd ik had er geen idee achter alleen had ik het wel leuk gevonden als je erbij was geweest.. Maar goed.. Ik wens je alvast een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar.. Ik hoop dat alles goed komt met je en met de kleine.. Alleen heb ik nog 1 vraagje.. Wanneer ben je hier voor het laatst?? Even F*cking serieus!!! Hoe verdomme duidelijk moet ik nog zijn tot ze snapt dat ik geen moer meer met dr te maken wil hebben! Weet ook niet hoe en OF ik wel op haar mailtje moet reageren.
Hey schatten!! Allereerst hier een onwijs trotse mama die even flink van de daken gaat schreeuwen hoe ze hier al GLIMMEND zit te typen dat....... Stan het gewoon mega super goed doet!!! Vanmiddag dus bij het CB geweest! En hij zit dus dik boven het gemiddelde met praten!! WAUW!! Veel woordjes met 2 lettergrepen (had ik dus zo helemaal nie bekeken, ik was alleen al trots dat ie er veel meer dan 5 weet) En vanmorgen zei hij ook zijn eerste "zinnetje" -ik vroeg hem of hij de kerstboom zag en hij zei "jaaaa, daarrrrr" en wees hem aan- *smeltt* Echt, ik ben zoo trots!! Allemachies!! Whihi!! Mijn ventje!! Whoppa!! Ze waren helemaal verliefd op hem (ze had een stagiaire bij zich) Hihi... Hij zat daar met zijn allercharmantste mega ondeugende (glimmende kraaloogjes en brede grijns) in de rondte kijken... -en brak intussen ook bijna de weegschaal af daar, omdat ik hem nie gelijk zag staan- Verder is hij nu 11,2 kilo en 85 cm! Qua gewicht niet zo hard gegroeid (maar wat wil je ook met weer een AB kuur.. En wel een groeispurt (weer 4 cm erbij...) *TROTSSS* Verder zei ze ook nix over het feit dat hij nog niet los loopt, ze keek hoe hij rond stapte achter de grote stoel aan en verwacht dat ie met 2 wk wel loopt! We zullen zien.... Heb haar ook uitgelegd dat het gewoon pure onzekerheid is... Dat hij maar 1 vinger meer vasthoud en daar niet eens "steun" van vraagt.. Maar dat het puur voor zijn vertrouwen is... Ow jah, wat de driftbuien betreft. Daarvoor komt ze in het nieuwe jaar nog langs om me wat tips en tools te geven en dat vind ik toch wel heel prettig... Ik vind het erg moeilijk om er op de juiste manier mee om te gaan... Zal nu even reageren op jullie... Ps. ships, GTST word nu toch wel weer spannend zeg! Liefs
@ Foxy, hmm, ze kan duidelijk niet goed met afwijzingen overweg? Volgens mij helpt hier maar 1 ding.. En dat is gewoon rigoreus zijn; Kort en bondig zeggen dat je geen mailtjes en belletjes meer van haar wenst te ontvangen... Dat je er geen belang bij hebt contact met haar te houden.. En mocht dat niet genoeg zijn, dat je dan toch maar andere maatregelen zal treffen? Want dit word toch wel erggg vervelend nu!! Jak! Gaat ja op je zenuwen werken zo! Nix an! Raar mens hoor... @ MamaMars, je bent hier van harte welkom, wat vervelend dat het niet meer werkte met jou en de vader van F. Hebben jullie nog contact? Maar tis toch wel heel fijn om te lezen dat je een hele fijne lieve man/jongen weer hebt leren kennen die de zon weer laat schijnen in jullie leven! Er zijn hier meer mama's aan het daten!! Dus sluit je er bij aan, en geef mij weer hoop dat het nog goed kan komen, whahaha!! GRAPJE! @ Tweetie, en en? Hoe bevalt ie? Lekker gespeeld?? Ken je hem al een beetje? Al wat "apps" geinstalleerd Fijn dat je haar weer helemaal in shape is!! Als I. dan komt slaat ie op hol! Liefs
@ Kleinvisje, het is nu net allemaal vandaag gebeurd, laat het maar even bezinken... Wie weet gaat ex je ook wel bellen of wat, met weet ik veel wat voor gekheid... Even pas op de plaats nu... En dan kan je na de feestdagen die toko wel bekijken en dan indd zeggen dat het maar moet wachten omdat je nouw aan jezelf en kleine Uk die op komst is moet denken! Ow zow.. Hij keek al die tijd nie naar Luuk om, laat ie nu ook maar wachten! Zak hooi dat ie is... Bah... Wat zit het toch allemaal machtig krom in mekaar hier... Kan ook allemaal maar zo... Maakt nie uit wat ze doen, of nee, in dit geval NALATEN!!! :x *schud hoofd* en is er naar van *knuffel voor jou*
Kussiex: Wat goed dat het zo goed gaat met Stan! En tips kunnen nooit kwaad toch! Toch een extra bevestiging dat je het super goed doet Zal idd misschien wat harder moeten zijn naar die meid toe, maar aan de andere kant, over 2 weken ben ik klaar met werken en gaat mijn verlof in en zie ik haar dus niet. Heb echt geen idee wat ik met dat mens aan moet, dacht toch echt dat ik heel duidelijk was.
Foxy; Ik zou niet reageren, je bent duidelijk geweest en meer kan je niet doen. Moet heel duidelijk wezen toch??? Kussiex; Wat goed dat Stan het zo goed doet .. Zo mooi als ze bevestigen dat je het goed doet!! En jaa ik ken het het aanwijzen het geweldige grijnzen hier ook zo'n hartenbreker.. F.aith begint nu ook echt goed te praten zinnetjes te zeggen: Mama, wat is dat? Issy(Lizzy) Wat is er nou? Mama?? Ja F.aith Mag ik noepies?? Dat soort dingen *glim* Met F.aith haar vader is het contact nog wel goed, al zie ik hem liever niet komen om F.aith op te halen maar dat is gewoon omdat ik haar enorm mis als ze weg is... Daten: Haha, deze kwam zo voorbij ben nog nooit zo hotel de botel geweest, woont om de hoek we zijn meer daar dan thuis maar goed.. F.aith heeft haar eigen slaapkamertje hier gekregen, en we gaan feb maart echt hokken, het voelt zo goed.. Dus geef de moed niet op alles is mogelijk haha... Okii Spammie van mij Wijffie Bekijk bijlage 209031
hoi meiden hier even vanaf huis van zusje... ben aan t oppassen op nichtje dus luuk slaapt op zolder in grote bed (ging prima weer) nichtje in eigen kamertje zus en zwager naar een voorstelling en ik zit beneden op hun toppie en ga strakjes bij luuk op matras op zolder liggen net als vorige keer hihi afijn... @kussiex: heerlijk dat Stan het zo goed doet toch !!! Supergoed nieuws. En betreft dat bezinken.. doe ik nu wel even. heb even wat info gevraagd bij flexus jeugdplein (wat advocate adviseerde) en heb nu info... nu nog tot een keuze komen die me beste lijkt (al gaat het er steeds meer naar uitzien dat rechtszaak heel nadelig kan zijn) heb inmiddels van ex bericht gekregen met excuses voor zijn manier van vorige sms. Hij wil gewoon graag contact en wil eruit kunnen komen, of ik mee wil werken en wanneer ik hem hierover kan berichten. Heb met mezelf afgesproken nu 2 weken rust te pakken. Dus 2e week januari een echt besluit te nemen en daarnaar te gaan handelen. Hem dus ook sms gestuurd dat ik 2e week januari contact op zal nemen en dat hij tot die tijd het geduld op moet brengen. Dat was oke zo stuurde hij.(al was dat het niet dan nog) Ik geef mezelf die 2 weken omdat ik dan na kan denken, het even kan laten bezinken maar het geen langdurige stress is en ertegen aan hikken. langer wachten brengt risico mee dat ex niet gaat wachten en is alleen maar uitstel dus vandaar. Maar ga er wel uitkomen hoor, hoe dan ook !! @foxy: die collega heeft echt een bord voor haar kop hahaha jemig. afijn nog even volhouden he !! of idd nog duidelijker zijn misschien whaha. pfff @mars: welkom hier, gezellig dat je mee komt kletsen @hier: zie stukje kussiex voor ex gedoe. verder zijn gangetje. Vandaag voordat ik naar huis van zusje ging lekker eigen huisje opgeruimd, wasjes gedaan etc. Dus ook allemaal weer lekker gebeurd. En ... leuke kleertjes voor de baby gehaald. Nu iig genoeg kleertjes in de kast voor de eerste periode hihi zo leuk en klein haha. fijne avond allemaal
hey allemaal, ik dacht eens even kijken hier. Ben alleenstaande moeder sinds april dit jaar. Lig nu in scheiding duurt allemaal erg lang. Contact met haar vader is er niet, zijn wel rechtzaken bezig, gelukkig in het nieuwe jaar pas weer een zitting. Ik zit niet te wachten op een nieuwe love, ben er ff helemaal zat van en vind het wel even lekker zo met zn tweetjes. Hij heeft rare dingen gedaan, en dat moet ik eerst verwerken allemaal. Ben ook bezig nu om enig contact met haar vader tegen te houden...zullen veel niet snappen, maar ik vrees voor de veiligheid van die van haar en die van mezelf, dus ja wat moet je dan he Ben benieuwd naar dit topic, dus dacht kwam ook even gluren of het iets voor mij is Als er vragen zijn, zal ik ze beantwoorden
Poeh; Dus eigenlijk komt het er op neer dat mannen, ook al laten ze n jaar niks horen ineens een omgangsregeling moeten kunnen hebben met hun kind??? Hoe denken hun dan dat Luuk gaat reageren als die bij een voor hem nu 'vreemde' moet blijven??? Dat gaat dat joggie ook niet in de koude kleren zitten.. En hoe gaan jullie het nu oppakken? Verder met rechtzaken e.d.?? Wij hebben een ouderschapsplan opgesteld voor we uit elkaar gingen, in eerste instantie was het 10 dagen bij mij 4 dagen bij hem. Maar omdat hij aan de haal ging met 'co ouderschap' heb ik het terug gedraait naar 2 a 3 weekenden in de maand, dus vrijdag halen zondag middag terug. Faith heeft er geen last van als ik zeg Papa is er, dan rent ze naar de deur en zwaait me vrolijk uit na een knuffel en kus.. Maar even blij is ze als ik daar op zondag voor de deur sta om dr weer op te halen .. Haar vader heeft afgelopen maand voor het eerst alimentatie betaald, dit omdat ik hem vorige week voor het blok heb gezet: Hij wou haar van tweede kerstdag tot 2 januari, ik zei dat kan als jij eens betaald.. Als ik vanmiddag het afgesproken bedrag niet op de rekening heb gaat van elke dag later een dag van je week af & anders bel ik de advocaat!! Ja klinkt cru maar hij moet zo behandeld worden anders kan ik er achter aan blijven lopen zaniken het gaat me niet om het geld daar niet van maar hij mag toch wel eens verantwoordelijkheden gaan nemen.
@ Mama Mars, allemachies, wat een onwijs mooi meiske!!! Is ze nog vrij!!? Denk dat Stan haar wel heeeel leuk zal vinden! Hihi... @ Visje, dat pak je wederom harstikke goed aan!! Zou het je niet nadoen! *respect* Eerst JIJ nu... En ex had ook wel excuus voor vanmiddag mogen maken.. Maar goed... Wie weet hoe normaal hij nog kan doen... Maar dat mag hij laten zien ook. Want het vertrouwen wat jij hem dus weer moet gaan geven, moet hij ook WINNEN!! En daar mag tie flink moeite voor gaan doen!!
Deze is gewoon zooo mooi, zou zelf zoiets nooit kopen maar goed zussie gekocht .. Dit was vant zomer Bekijk bijlage 209045