Alleenstaande mama's kletsen hier verder

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Wijffie75, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @mamametzoon ja dankje wel,en idd pfff zeker veel geregel,trouwen ging een stuk makkelijker hihihi

2. Fje1

Fje1 Actief lid

10 aug 2010
    275
    0
    0
    Leidster in de Kinderopvang, showbiz en les geven
    Oss
    nou ik ben er ook maar weer.. ben ook al ff niet meer geweest. heb er ook flink door heen gezeten. en eigenlijk nog steeds..
    vorige week dan een hoop gedoe gehad met P. het afgelopen weekend ook weer:( soms is het heel makelijk om te zeggen ik leg het langs me neer en het is prima zo.. maar soms ook echt niet!
    en donderdag gesprek gehad op mijn werk.. mijn contract verloopt 1 dec.. en ze hebben geen uren meer voor mij.. dus ook wel ik krijg een 0 uren contract waardoor ik 5 dagen in de week van 7 tot 7 beschikbaar moet zijn om te werken.. en tja sorry maar met een kleine ga ik dat niet redden.. ik heb dus de keus moeten maken dat ik het niet acepteer en dat ik iets anders ga zoeken... ook omdat ik zekerheid wil met de uren die ik werk..
    ik vind het heel moeilijk.. en het valt me erg zwaar:( ik ga de kinderen en mijn collega's heel erg missen had het super naar mijn zin daar.. en dan komt er nog bij wat er prive nog allemaal geregeld moet worden:(
    ik heb al een paar collega's vrijdag huilend bij me gehad omdat ik weg ga! het zal een zwaar afscheid worden denk ik zo:(
    en nu zit ik alweer met tranen in mijn ogen. ik weet niet wat het is maar de laatste tijd lijkt alles wel weer tegen te zitten:(

3. Chantalleke1985

Chantalleke1985 Actief lid

10 apr 2009
    316
    0
    16
    Op dit moment lijkt het bij iedereen een beetje tegen te zitten. Weet je, wij slaan ons er met z'n allen wel doorheen. Onze tijd komt nog wel. Van alle tegenslagen die we met een goed einde afsluiten worden we stuk voor stuk alleen maar sterker.

4. Chantalleke1985

10 apr 2009
    316
    0
    16
    O ja, vergat nog iets:

*EEN HELE DIKKE KNUFFEL VOOR IEDEREEN DIE HET KAN GEBRUIKEN*

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Wat lief van je!!! voor jou natuurlijk ook he!!

6. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

HELEMAAL MEE EENS!!

en door tegenslag ken je ook de fijne momenten he ;) en weet je ze dubbel te waarderen. :D
    --> positive thinking whahaha

Zelf heb ik me nu maar beetje bij de beslissing neergelegd (voor nu haha) ik ga gewoon bekijken hoe het nu verder gaat en mocht ik het allemaal echt niet trekken dan ga ik idd keuring aanvragen of zo. Heb weinig andere keus ook he. Wel probeer ik me zo goed mogelijk alvast voor te bereiden op gladheid (moet dan met ov en niet met de fiets) en wat meer rust in te bouwen. ik ga weer beginnen met de salsalessen... oppas vinden wil nog niet echt lukken maar heb wat lijntjes uitstaan en op die manier probeer ik toch er wat prettiger doorheen te komen de komende periode.

Nu mijn zoontje nog leren om uit te slapen tot half 7 doordeweek en 8 uur het weekend of zo... whahaha :D;) zou een hoop schelen. Maar daar heb ik een hard hoofd in hoor.

en ook van mij... iedereen een knuf

7. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @fje jeetje meis, dikke knuffel!!

Hier gaat t eigenlijk wel goed... op alle dingen na die stuk gaan (wasdroger 4ekeer in 3 weken, de auto zo naar de garage met fout melding, stofzuiger 2 weken oud kapot..) maar dat zijn "kleine" dingen die te overzien zijn eigenlijk.

Ik knap weer aardig op.. En collin komt zo weer thuis :D kan niet wachten.. 5 dagen weg geweest mijn ventje!! bah!

8. Fje1

Fje1 Actief lid

10 aug 2010
    275
    0
    0
    Oss
    @kuide,

ja dna is het altijd fijn om hem weer bij je te hebben;) lang zo 5 dagen zonder je kleintje...

9. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Zo hier is de ergste drukte weer even voorbij, heftig hoor, 3x verjaardag vieren in 5 dagen tijd. Maar oke, we zijn allebei weer een dagje ouder, leuke dagen gehad en nu tijd om mn huis op te ruimen haha.
    Fijn weekend meiden!

10. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Hallo ik meld me ook weer eens... is al een tijdje geleden. Drukke dagen gehad. Mijn zoon heeft al 3 dagen flinke koorts en is onrustig met slapen... vrees weer een oorontsteking dus. Vanmiddag ff naar de huisarts toe, want hij geeft zelf nooit wat aan dus... voor mij altijd maar gissen. Maar 3 dagen flink koorts (39,5) lijkt mij duidelijk dat er wat aan de hand is toch ;) verder alles goed hier met iedereen? klaar voor de sinterklaas e.d.? ik wel, heb de cadeau's binnen inm. we vieren het zondagmiddag. 's avonds houdt mijn zoon nl niet vol.

11. Chantalleke1985

10 apr 2009
    316
    0
    16
    Hier op het moment ook een ziek meisje. Heb haar gisteren eerder van de opvang moeten halen want ze had 39 graden. Had de hele dag bijna niets gegeten maar gelukkig ging 's avonds de groente er wel in. Vanochtend een papfles gegeven en daarna terug op bed gelegd. Om 8 uur was ze wakker en hebben we in mijn bed nog liggen knuffelen. Na 10 minuten kwam helaas heel de papfles er weer uit. Haar fruit heeft ondertussen ook de weg naar haar bed gevonden. Dus nu maar beetjes water geven tot ze weer wat binnen houdt. Verder ligt ze wel heel veel te slapen. Zo zielig als die kleintjes ziek zijn.
    Wat het sinterklaas gebeuren betreft, hier vier ik het niet voor de kleine (dit jaar). Ze is komend weekend bij haar vader. Ook is ze 8 december jarig en krijgt ze voor haar verjaardag gewoon extra cadeaus ;)

12. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Het is idd zielig een kleine die ziek is. Mijn zoon zat zonet alleen maar te huilen hier op de bank, hij huilt bijna nooit dus vond het zo zielig. heb hem ook maar lekker naar zijn bed gebracht om 11 uur en slaapt nu al anderhalf uur dus gaat heel netjes. Jij ook beterschap met je meisje!

13. Chantalleke1985

10 apr 2009
    316
    0
    16
    Gelukkig blijft mijn dochtertje er toch aardig vrolijk onder. Maar ze slaapt echt super veel. Kleine huilt ook bijna nooit dus als ze wel huilen weet je in ieder geval dat het serieus is he.
    Beterschap!

14. Fje1

Fje1 Actief lid

10 aug 2010
    275
    0
    0
    Oss
    beterschap voor allebei jullie kleine hummeltjes!

15. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Beterschap!!

16. Chantalleke1985

10 apr 2009
    316
    0
    16
    Dank jullie wel

17. Chantalleke1985

10 apr 2009
    316
    0
    16
    Zit met een probleem,
    krijg net van de vriendin van een collega van mijn ex te horen dat de zolder van mijn ex vol met wietplanten zou staan.Hij zou iedere dag snuiven en ook schijnt hij te handelen in allerlei soorten drugs en tasers (stroomstootwapens of zoiets)
    Volgens mijn advocaat en de politie zou ik hem hiermee moeten confronteren. Wil namelijk niet dat mijn dochter in zulke onveilige situaties zit. Maar ik weet zeker dat ie hier niet eerlijk over zal zijn. Wat nu??????????/

18. kleinvisje

toch confronteren. als de advocaat en politie dit stelt sta je sterk als er nu of later wat uitkomt.
    ik zou hem een e-mail sturen en zijn reactie bewaren etc. dan heb je iig bewijs als hij ontkent en het later wel bevestigd raakt.
    En verder... tja ik zou mijn kind ook niet in zo'n situatie willen. Misschien kun je stellen dat je een volgende keer je kind wil brengen en zijn huis wilt zien en anders je kind niet blijft. als hij niets te verbergen heeft zou dat toch geen probleem hoeven zijn en jij wilt dit in belang van het kind dan immers.

19. kleinvisje

enne.... als je erheen gaat neem camera (of als je carema op je telefoon hebt ook goed) mee. mocht je iets vinden kun je dit vastleggen. mag wettelijk gezien misschien niet, maar ik zou het voor mezelf wel doen dan iig.

20. Chantalleke1985

10 apr 2009
    316
    0
    16
    Heb hem er ondertussen mee geconfronteerd.
    Hij zei het volgende;
    Die wiet heeft een week op zolder liggen drogen maar is nu weg.
    Taser heeft ie een van doorverkocht maar verder niets, handelt dus ook niet in drugs o.i.d.
    Snuiven heeft ie vorige week inderdaad, onder werktijd, gedaan maar verder niet.
    Heb gezegd dat ik vanavond naar de zolder wilde komen kijken maar hij was niet thuis. Ga er morgen maar langs.
    Hij vond me in eerste instantie overdreven reageren maar toen ik zei dat ik moet zorgen voor de veiligheid van mijn dochter gaf ie me toch gelijk.

Deel Deze Pagina