hey meiden!! hoop dat jullie fijne kerstdagen gehad hebben (wij wel!) en wens jullie een voorspoedig, gezond, gezellig, liefdevol 2012!! x van ons
@kleinvisje: Hoe was het met D.?? Heeft Luuk genoten op de camping? Ow ik lees het al. Was dus erg leik met D. Super!! Blij voor e dat t zo leuk gaat. @kussiexx: Stan vond zn keukentje dus mooi. Leuk hoor. Maarja, dat andere speelgoed is ook nog zo leuk hahahaha. Hoe was het bij I.? @foxymamma FIjn dat je gyn een leuke vent is. En super dat je mocht kiezen!! @mamsvanrobin Wat naar dat je zo'n rotkerst hebt(gehad). Feestdagen zijn bijna over. Dikke knuffel! @aurin WEns je hetzelfde!! @hier: Heb wat rotmomenten gehad, maar vooral echt super veel plezier! Is weer heel veel gebeurd, maar aangezien er zo bezoek komt, schrijf ik dat van de week ff. Dikke knuf allemaal!!
Aurin: Bedankt, voor jouw ook de beste wensen! MamavR: Wat een dom mens is dat wijf zeg. Heel goed van je dat je dr gewoon genegeerd hebt! Ik zou ook niet mee doen met die poppenkast! Gelukkig was je kerst verder wel leuk! Altijd leuk zo'n kerst. Herken het gevoel dat je had. Je zoon verdient ook veel meer! Helaas wil/kan die lul hem dat niet geven, maar 100% zeker dat je kleine man veel plezier heeft met mama hoor! Tweet: Jammer dat je van die rot momenten had, maar gelukkig waren er ook leuke momenten zo te zien ben benieuwd. Hier: Eindelijk weer thuis! Miste mijn bed echt! Kan nu echt niet meer zonder mijn kussens enz Heb niet echt plannen voor Oud & Nieuw. Ga naar me moeder toe en blijf daar pitten.
Nou, zoals beloofd, hier t verhaald van mij van de laatste dagen. Vermoed dat t best lang wordt. Sorry alvast Kerst was wisselend. Uiteindelijk nog steeds mn geld niet. Wel cash 50,- gehad als voorschot en hij snapt echt niet wat er fout is gegaan. Geloof er weinig van en heb er n hard hoofd in dat ik maandag beide betaling heb. Dat was wel balen, gezeur dat ik niet kon gebruiken... Kerstmiddag bij mam en Hans geweest, samen met Tess. Erg gezellig. Lekker gegeten en Tess heeft lekker gespeeld. Eerste kerstdag heb ik hier gevierd met Tess, pap, mn broer en zn vriendin. Dat vind ik altijd heel pittig. Heb echt n hekel aan hem (niet zo'n fijn verleden met em ) en zie hem ook echt maar 1 a 2 x p.j., op dit soort dingen. Zou em t liefst helemaal neit meer zien, maar dan zal mam hem ook nog minder zien, terwijl hij daar nu ook nauwelijks komt, en dat wil ik haar niet aan doen. Dus zolang ik (of Tess!) niet alleen met em hoef te zijn, moet t maar. Maar goed, das dus een hele dag leuk doen met iemand die je niet mag, dus das niet echt leuk. Tess heeft t wel prachtig gehad. Ze heeft alle cadeautjes uitgepakt! Ook die neit van haar waren. Soms kwamen die nog ingepakt aan bij degene voor wie t was, en hielp ze daar met uitpakken, maar geregeld was dat al klaar voor t op de juiste plek was. Heel schattig!! Tweede kerstdag kwam ex Tess halen. Zat ik niet op te wachten, hem te zien. Was ontzettend aardig! pff dan is t alleen maar moeilijker pissig te doen. Heb dus 50,- gehad ter overbrugging, maar dat schiet natuurlijk niet op... Nou ja, Tess was helemaal blij, dus das wel fijn. Toen belde mam dat grote opa er s avonds neit bij was. Die heeft weer vreselijk veel pijn (heeft prostaatkanker en ze wisten niet of t daarvan kwam, of misschien liesbreuk) en de thuiszorg raadde hem aan thuis te blijven. Heel naar. T is zo'n lieve man!! Al 92 jaar oud! Hij is helemaal gek met Tess en mij (t is de vader van Hand, mn stiefvader). Overdag weinig gedaan, in voorbereidin op t feest s avonds. Met eten naar mam en Hans gegaan. Daar gegeten en toen kwam Tess daar. Voor t eerst logeren!! Vond t spannender dan ik had verwacht. Ze is per slot van rekening wel vaker niet bij me s nachts. Maar goed, ze heeft nog ff gespeeld om weer te wennen aan waar ze was en toen hebben mam en ik haar in bed gelegd, verteld dat oma en opa er de volgende ochtend waren als ze wakker werd en dat mamma haar dan s middags weer kwam ophalen. Voor t feest kwamen we eerst met n heel stel bij vrienden van me, om daar voor te borrelen. Gingen met zn 7en die kant op, en dat was allemaal familie van die vrienden van me. Leuke groep! T feest was echt supervet!! Lekker gekletst en gedanst. Echt goed! Rond half 2 ging de rest naar huis, maar ik was inmiddels druk in gesprek met n paar oude vrienden. Zijn hebben me toen voor de avond geadopteerd in de vriendengroep, waarbij dus werd besloten dat ik bleef. Heb echt de hele avond staan dansen. Tegen t eind gingen de 2 vrienden waar ik voornamelijk mee was, t 2de deel van de avond, naar huis. T feest was ook afgelopen (half 5 inmiddels). Ben met hen meegelopen emt t plan ook naar huis te gaan. Maja, buiten weer ingesprek geraakt en een van de 2, met een meisje dat ik die avond leerde kennen en nog een jongen gingen nog wat eten "en Lea gaat ook mee!" hoorde ik een roepen. Ach ja, waarom ook niet. Meegegaan, amar niet was meer open. Had met 1 van de 2 jongens een soort klik, en die zei dat ie me wel naar huis wou brengen. Duidelijk geweest, vind t super als je me wegbrengt, maar verwacht niet dat we sex gaan hebben. hahahah ja, was laat, veel bier, denk kan beter eerlijk zijn . Vond em echt leuk genoeg hoor, maar leek me niet verstandig. Geen probleem, maar kon ie wel blijven slapen. Tuurlijk, maar meende het wel! Was goed. Superlief natuurlijk, was compleet uit de richting, kende me net en wist dat er niets ging gebeuren hahahaha. Nou ja, hij me wegbrengen en mee naar binnen. Heel lang zitten praten. Was zo natuurlijk, zo leuk! Net alsof we elkaar al jaren kenden. Niet alleen dat, maar ook alsof we al die tijd al wat hadden. Kwamen binnen, ik deed jas en schoenen uit (liep al 12 uur op hoge hakken!!) en hij was al bezig met thee zetten voor ons. Tot 8 uur zitten praten, toen geschrokken van de tijd en naar bed gegaan. Daar nog heel lang gekletst en gezoend. Geen sex gehad! Moelijk, maar vond t wel ff een ding voor mezelf waar ik me aan wilde houden. En opeens was het half 11. Nog geen oog dichtgedaan. Hij ging nog wel ff thee zetten. Dus samen thee gedronken in bed hihihihi. Toen weer kletsen enzo en tegen elf uur e toch maar uit. ff samen douchen, thee en koffie gezet. "waar is het brood dan maak ik even ontbijt voor ons". Zo makkelijk, zo natuurlijk. Echt heel bizar. R. en ik hebben toen samen ontbeten, toen was t 12 u (niet geslapen!) en is ie naar huis gegaan, want hij wilde ff sporten. Afgesproken dat ik hem zou whatsappen over de avond. Hij had mijn nummer ook niet, wilde die ook niet, ik moest contact opnemen . Wel op fb elkaar toegevoegd. Ik zou whatsappen als Tess in bed lag, maar om 6u had ik op fb al n berichtje war zn whatsappje bleef . Toen Tess erin lag gewhatsapped en een par berichtjes later zou ie er aan komen. Op voorwaarde dat we nu wel zouden slapen. Dus saampjes film gekeken en toen naar bed. Had gewoon n tas mee om te blijven pitten! Vanmorgen is ie in bed gebleven tot ik met Tess weg was. Die hebben elkaar dus niet gezien, maar dat vind ik zelf ook wel zo prettig. Hij zou blijven tot ik terug was, maar kon niet meer slapen, dus is gaan sporten. Had wel direct n whatsapp dat ie t glas dat ik s morgens gebroken had had opgeruimd en had stofgezogen, maar of ik voor de zekerheid even wilde controleren of alles weg was, ivm Tess . ff gewhatsaped en aan t eind gevraagd "spreek je later?". Was toch n beetje onzeker omdat ie toch weg was gegaan. Maar kreeg n berichtje dat we appen met een hele lieve smiley, dus ben wel gerustgesteld. Heel weird!! Helemaal omdat ik dus I. erg leuk vind/vond en dan nu dit. Maar er is zo'n klik met R.! I. en ik hadden verder niets, ik vond em leuk en er was wel wat gebeurd, maar hij heet vriendin en hij wil eigenlijk ook liever vrienden zijn, dus niets verkeerd gegaan. Toch n beetje raar. Maja, dit overkwam me echt. Iemand dat al eens gehad, dat je iemand net ontmoet, maar voelt alsof t altijd al zo was? Pfff heb echt n beetje beduusd ervan. Maar heb echt kriebels! Kan niet eten enzo, heel vreemd. Dus, ja, euh, veel gebeurd!! Nu met zwaar slaapgebrek op de bank. Ga zo ff bijslapen denk ik. Tess is vandaag op de creche en bij haar pappa, dus kan ff. ff wat details over R. : hij is 2 maand jonger dan ik en is leraar economie op t ROC. Veel gereisd, o.a. 1,5 jaar in china geweest. We hebben echt heel veel vrienden gemeen en we hebben echt geen idee hoe we elkaar vroeger nooit zijn tegengekomen. Degene met wie ik meestal aan de bar zat, zat hij dat ook meestal mee, dus daar is echt iets heel vreemds gebeurd want we hadden echt beide nog nooit van elkaar gehoord. Ook met andere vriendencirckels overlapten we toen al (3 verschillende circkels wel te verstaan!) dus echt heel vreemd!! Maja... Grote opa is gister trouwens naar t ziekenhuis geweest. De ha heeft hem daarheen laten brengen met ambulance om die pijn te onderzoeken. Helaas blijkt t wel van t gezwel te komen dat nu op zn darmen drukt. Heeft zware morfinepillen meegekregen en naar huis gestuurd! Vandaag gesprek met ha over hoe nu verder. Vindt t heel eng, want ben bang dat t echt binnenkort over is. t is zo'n lieve man en heb maar zo kort van em mogen genieten... Maar als t alternatief is dat ie continue vreselijk pijn heeft... Dat wens je niemand toe... Afwachten maar... Nou, dat lijkt me wel genoeg voor n eerste bericht hahahaha. Hoor de vragen wel komen, als ze er zijn
zo was ik weer even, paar drukke dagen gehad en beetje gesloopt Er is een onderzoek idd geweest van de kinderbescherming maar ja, een verhaal horen van mij, en van hem dat noem ik geen onderzoek. Ik heb 9 januari a.s een zitting en ga daar ook aangeven dat ik een uitgebreid onderzoek wil. 112 is gebeld die zijn bij ons geweest, er zijn dingen bekend bij de huisarts als het goed is dat hij met zelfdoding bezig was, en er is met praktijondersteuner gesproken door ons beiden, en door mij alleen wat er een beetje speelde allemaal, dus ik wil gewoon ook gegevens gaan opvragen. En als hij niets te verbergen heeft dat laat hij dat ook toe toch De rechter leek op de vorige zitting mij toch wel serieus te nemen, dus ik hoop van harte dat ik haar weer zal krijgen pfff. Maar ja, dit wordt iig nog wel een paar weken zowiezo gerekt. En ben al zoooo blij dat het pas in het nieuwe jaar is! Beetje rustig nu met de feestdagen is ook wel fijn Hij heeft niet eens een kaart gestuurd naar zijn dochter met haar verjaardag...nu weet hij ons adres niet maar wel die van mijn ouders en nog een aantal mensen, en mijn emailadres heeft hij ook, dus kansen genoeg. En maar zielig doen..brrrr..Wat kun je je vergissen in mensen he Ben blij voor de kindjes die wel contact kunnen hebben met hun vader, als het op een goede manier gaat. Had dat ook graag gewild als ik zeker wist dat het veilig was geweest, maar helaas..ik ga niet spelen met de veiligheid van ons beiden. en wil dat ze opgroeit zonder alcohol en drugs en rare gewoonten, en dat kan daar niet.
@gummebeertje Klinkt alsof je uit een hele nare situatie bent gestapt. Knap van je! Fijn dat je t gevoel hebt dat de rechter naar je luisterde. En inderdaad, dat de rechtszaak pas weer in t nieuwe jaar is, is ook lekker. Nu even rust voor jullie. En inderdaad, veilig of anders niet, dus heel goed van je!!
Tweetie wat een verhaal!! Allereerst sterkte met grote opa En wat leuk van r.!! Klinkt pcies als mijn vriend. Ook zo behulpzaam en gelijk zelf initiatief nemen in huis en drinken maken enzo! Super fijn is dat. Ik had ook gelijk zon klik met E. En vlinders etc. Alsof ik m al jaren kende en alles ging en gaat zo vanzelfsprekend en moeiteloos. Gun t je zo!!
Eff ego: Zo moet het duidelijk genoeg zijn toch mensen? (mail contact tussen mij en stalkercollega n.a.v. ons telefongesprek van vorige week, zij had mij uitgenodigd voor haar verjaardag, dat gelul) Rood = Ik Blauw = Zij Begrijp me niet verkeerd ik had er geen idee achter alleen had ik het wel leuk gevonden als je erbij was geweest.. Maar goed.. Ik wens je alvast een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar.. Ik hoop dat alles goed komt met je en met de kleine.. Alleen heb ik nog 1 vraagje.. Wanneer ben je hier voor het laatst?? _____________________________________________ Waarom wil je weten wanneer mijn laatste dag is? _____________________________________________ Omdat ik je iets wil geven.. _____________________________________________ Ik hoef het niet. Duidelijker dan dat kan ik toch niet zijn? Ik heb tot nu toe (gelukkig) nog niks gehoord.
Tweet: Wat naar van grote opa! Hoop dat ie snel toch nog een beetje opknapt, zodat jullie wat langer van hem kunnen genieten. Zozo, jij had een druk kerstweekend Leuk dat er zo'n klink is tussen jou en R. Ben benieuwd hoe dat gaat lopen. Idd heel vaag dat het geld van je ex er nog niet is. Ik zou er ook geen snars van geloven. Gewoon erom blijven zeuren hoor. Gummi: Nare situatie zeg! Blijf erop hameren dat je dat onderzoek wilt hoor, en desnoods voorstellen omgang met kind in een omganghuis. Zo lang mogelijk rekken en dergelijke. Fontana: Hoe was je romantische tripje weg met je vent?? Overige ladies: Hoest met jullie allemaal? Hier: Ik ben helemaal kapot. Slaap zo vreselijk slecht de laatste tijd. Elke avond stipt om 03.00 uur en om 05.00 uur wakker :s Pfff....nog 6 weekjes! Gister nog intake gehad van kraamhulp. Heb er nu al helemaal geen zin in dat die mensen de hele dag in me huis zitten. Zou het liefst alleen zorg voor mezelf en kind willen (zoals ik had bij de eerste, maar nog thuis woonde), maar kan dat denk ik niet maken, nu ik alleen woon.
@aurin Dus jij hebt dat met e. Voelt zo raar! Maar wel heel fijn inderdaad. @foxy Dacht dat t al niet duidelijker lon, maar dit is wel echt erg! Zpu me niets verbazen als ze ook dit niet snapt! Balen dat je zo slecht slaapt! Vindt je kraamzorg niet fijn? Ik doe ook alles t liefst zeld, maar was dolnlij met mn hulp @hier Bij grote opa is t toch de kanker waar ie zoveel pojn van heeft. Krijgt morfinepillen en die helpen goed, gelukkig. Met r. Is echt superleuk! Whatsappen veel, heeft hier dus 2x geslapen. Tess niey gezien, maar dat vind il wel fijn. Vriendin van me is gistet uitgeweest rn eist te vertellen dat t al algemeen bekend was van ons. N goefe vriend van hem, probeerde via die vriendin al info te winnen en zei dat r. Blij is voelt fijn, en heel raar hahaha. Nu ff zwemmen met tess en n vriendin. Knuf!
Tweet: O gelukkig dat die pillen toch werken bij grote opa. Kicke dat R. en jij zo'n leuke klik hebben en dat ie aan het informeren is. Duidelijk interesse in je Veel plezier met zwemmen! Kraamzorg: Vorige keer had ik zo'n k.u.t. wijf! Zij wilde perse mijn zoon inbakeren. Vond ie helemaal niet prettig en ze weigerde te luisteren toen ik zei dat ik dat niet wilde. Is ook de engiste keer dat ik hem als baby echt heb horen krijsen. Misschien dat ik deze keer wel een leuke dame krijg, maar heb liever geen mensen die in me huis zitten/werken. Ga dan achteraf toch zelf alles doen.
@foxymamma: Echt?? Das wel erg, dat ze gewoon helemaal niet naar je lusiterde! En als je zoon zo aan t gillen was, had ze al helemaal moeten kappen. Kan me voorstellen dat je er dan niet meer op zit te wachten. Wij hadden het geluk een hele leuk, jonge meid te treffen. Die zou ik zo de volgende keer weer willen hebben Ja hè, klinkt positief toch, van R. Hebben vandaag ook weer berichtjes gestuurd enzo. LEUK!
hai hai, even een vraagje, misschien dat iemand er ervaring mee heeft, ik weet het namelijk niet. Stel een rechter besluit dat ik perse naar een omgangshuis of iets moet gaan zodat hij zijn dochter zou kunnen zien.. maar ik durf dus echt niet, en mijn dochter daar achterlaten komt echt niet eens in me op..ook niet met beveiliging want hij is knetter... Wat zijn de gevolgen als ik er niet aan zou meewerken? weet iemand dat? en dan het liefste uit eigen ervaring.. Pfff..ga ik zo weer boven verder...kamertje aan het opruimen dat nu als opslag dient...en zoooveeeel kleertjes wat ze niet meer aankan, heb al grote vuilniszakvol hihi....wil graag ruimte creeeren, wordt gek als ik die deur open doe (A)
@ Gummiebeertje, ik durf het je niet te zeggen, maar wat ik hier zoal lees vooral bij Visje, zou het me nix verbazen dat het je "duur" komt te staan, ookal begrijp ik je volledig en sta ik helemaal achter je, het rechtsysteem hier is duidelijk zo krom als een hoepel... Ik snap er werkelijk de ballen van... Ze hebben het altijd over het belang van het kind, maar of er daadwerkelijk naar gekeken word? Hoop dat iemand je hier tips kan geven (ervaring kan delen) Sterkte er mee meis! Ow en succes met alle opruimwerkzaamheden! zie je er tegen op, omdat het zoveel is, of om er afscheid van te nemen? @ Tweetie, wel allemachtig!! Dat heb je meegemaakt in de afgelopen paar dagen!? Goeie goden!! Nouw, laat me allereerst zeggen dat ik, tjah, ik zeg het toch, trots op je ben dat je geen sex met hem hebt gehad! Ten tweede valt het me op dat je reislustige personen aantrekt (haha) En ten 3e, WAUW! Hij vind je duidelijk leuk! Wat gaaff voor je! En wat bijzonder, die klik... Eerlijk gezegd ben ik heel benieuwd hoe I. hierop zal reageren als hij dit hoort (of leest op FB) Verder, ehm tjah.. Weet niet zo goed wat ik er van kan zeggen... Zoiets zou mij nou nooit overkomen! Dus kan me er ook niet goed een voorstelling van maken... Het lijkt me heel erg bijzonder! Dat zeker! @ Visje, wauw, dat ie daar zo goed heeft geslapen!! Gaat goed hoor!! Je aanpak werpt duidelijk zijn vruchten wel af!! Go girl! En gooo Luuk!! En nu weer lekker in je eigen bed! @ Foxy, wat naar dat je zo beroerd slaapt, en dan steeds op die tijdstippen wakker word, is de kleine dan heel druk aan het doen ofzo? Of heeft het daar nie mee te maken? Jou bericht naar collega; KAN HET DUIDELIJKER? Dat je nu ook nix meer hebt gehoord lijkt me ook duidelijk.. Geloof dat de boodschap is overgekomen hoor! EIN-DU-LUK! @ all, sorry als ik iemand vergeet, zie hieronder... @ hier, sorry meiden, weinig online, de week die ik vakantie heb, heb ik ook eigenlijk alleen ook maar hoofdpijn (migraine) gehad... De kerst doorstaan onder invloed van lots of medicijnen.. En zodra er de kans was lag ik op bed; 1e kerstdag om kwart over 9 al in mijn nest... Tja we waren toch met z'n twee... Maar heb wel een heel bijzondere kerst gehad.. Hartverwarmend... Allereerst het grootste cadeau (wat ik al gezegd had, dat Stan nu dus kan lopen!! En hoe, prachtig is het!!) SMELT! En verder heb ik mijn BB goed kunnen verkopen en nu toch een witte kunnen kopen en een nieuwer(sneller) model, met dank aan de eindejaarsuitkering... Dus daar echt megablij mee! En als klap op de vuurpijl kreeg ik van mijn vriendin een enorm kerstpakket met allemaal boodschappen en een pak pampers! Zo lief! Echt zo fijn te weten dat mijn vriendinnen aan me denken enzo! Heb me deze kerst niet eens "alleen" (zonder partner) gevoeld... Nu... Nu.. mis ik hem des te meer.. Maar hou nog steeds vol.. Al die tijd, nog steeds geen contact geweest. Maar wat valt het me zwaar dat hij ook geen contact heeft opgenomen.. Blijkbaar vind hij het wel goed zo... And THAT hurts like hell... Liefsss
@kussiexx nou bedankt al hoor en wacht gewoon andere reacties ook even af...ben benieuwd wat er met duur komen te staan wordt bedoeld.. En nee niet tegen afstand ervan doen maar het is zoveel hihi. Langzaam bij beetje wordt het wat overzichtelijker hoor
Sorry, het kwam misschien wat negatief over... Maar ik vind het zo belachelijk hoe altijd word gezegd dat het in belang van het kindje is dat hij/zij de vader kent... Ze beseffen duidelijk niet dat een kind verwekken heel wat anders is dan VADER zijn???? En als ik een beetje uit jou verhaal oppik is de "vader" van jou kindje eerder levensgevaarlijk.... Maar het zal ook wel zo'n manipuleerder en mooiprater zijn die overal mee weg komt en dan hop... Als je als moeder dan zegt dat je het niet veilig vind voor je kind want dit of dat, ben JIJ de leugenaar en werk JIJ niet mee... Zo gaat het dan... En dáár kan ik gewoon zo niet tegen... Dat bedoelde ik er mee.. Ik hoop echt dat hier de meiden iets kunnen zeggen waar je wel wat aan hebt.. Ik bedoelde het echt niet verkeerd... Sorry
Kussiex: Heb geen idee of de baby rond dat tijdstip druk is. Nog niet echt opgemerkt. Leuk dat je een nieuwe BB hebt! Ik wil ook , ben mijn oude domme curve zo zat! Super lief van die vriendin van je dat ze je zo'n top pakket heeft gegeven. Daar heb je tenminste iets aan! Ahhh meid *dikke knuff* heel begrijpelijk dat het zoveel pijn doet hoor en hij is de lul dat ie zijn kans niet heeft gegrepen. Maar wel heel goed van je dat je niks van je laat horen, ook al is het nog zo vreselijk moeilijk! Ben trots op je! Hoop dat het snel weer wat beter gaat met je hoofdpijn enz. Gummie: Het verschilt per situatie, maar een rechter kan je boetes opleggen, als jij bewust het kind weghoudt. Meestal staan de sancties in de beschikking van de uitspraak. Ik zou zoveel mogelijk bewijs verzamelen en dat voorleggen aan de rechter. Zonder bewijs (onderzoeken/aangiftes/emails etc etc) kan je al helemaal niks en is het jouw woord tegen de zijne en dan wordt er gewoon gekeken naar de rechter en plichten van een ouder. Ik heb er zelf persoonlijk (gelukkig) geen ervaring mee, maar heb het vaak genoeg verkeerd zien gaan (toch contact met vader ook al wilde moeder niet) bij mijn vorige baan. Ik zou als ik jou was dit eens heel goed bespreken met je advocaat en kijken wat hij/zij zegt. Hier: Nog maar 4 daagjes werken en dan verlof!!!! Meerdere collega's/mensen hebben gehoord dat de leiding mij wil houden, dus hopelijk kan ik na mijn verlof lekker terugkomen. Zoon is bij me mams (ga daar morgen heen), dus ben eff naar de kapper gegaan Stuk eraf en weer lekker frisjes. Was ook wel nodig en ik weet dat ik de komende tijd echt geen tijd heb om naar de kapper te gaan. Stalkercollega: Heb zelf niks meer van haar gehoord, dus ik hoop dat ze echt vat dat IK in elk geval geen contact wil, maar ze is via via aan het vissen naar mijn laatste dag :S. Kreeg een mailtje van haar kamergenoot met de beste wensen en wanneer mijn laatste dag nou was :S Gister weer bagger geslapen. Lag al om 21.00 uur in bed en sliep tot 1. Toen weer wakker tot 5 uur en ik moest er om 06.30 uur weer uit. Vandaag ook wat krampen, maar niet met regelmaat. Echt de laatste loodjes!!! Hopelijk gaan de komende weken lekker snel.
@ Foxy, Uhm hihi, ik heb nu ook weer een curve, een BOLD is niet te betalen joh! Maar ditmaal dus een witte, en dies mooii!!! Alleen batterij is wel harstikke snel leeg, das waardeloos... Weet je, eigenlijk vind ik het gewoon een beetje eng worden van die colllega van jou.. Jeutje, waarom zit zij (of is het toch een hij) steeds zo achter je aan, zelfs via via nu... Gatverdamme... Laat die mafkees je met rust laten! Hmm wat het wakker worden betreft, bij mij werd Stan namelijk 's nachts altijd rond 4 uur heel druk! (in mijn buik) En ja hoor, toen hij geboren was had hij dan ook standaard 2 en half uur een flink huil moment.. (!!!) van +/- 4 tot 6/half 7... Vandaar dat ik me dat afvroeg...
Kussiex: Ik heb de curve 8520 (wit). Heb hem prepaid, maar zou dolgraag een nieuwere versie willen. Ach ooit.... Ja ik vat het ook niet waarom die collega ( ja is een meid ) zo graag contact wil houden. Weet wel dat ze extreem verwend is en niet gewend is "Nee" te horen, maar kom op....:s Ze lijkt op zo'n ex die je niet los wil laten....zwaar hinderlijk gewoon. Ik zal er eens op gaan letten, ook als die kleine meis er eindelijk is..... Wel grappig dat je dat terug zag bij Stan. Lijkt me wel heel grappig om dat soort dingetjes te herkennen.
Hoi meiden @tweetie: jeetje meid wat een verhaal. Ben benieuwd naar hoe dit verder gaat lopen haha. Fijn dat hij interesse toont in je en dat het zo klikt ineens . Van I. niets meer gehoord? @gummie: je vraagt naar wat er kan gebeuren als je aan een opgelegde omgang niet meewerkt. Ik ben gewaarschuwd door mijn advocate voor boetes en OTS dus dat je kind onder toezicht wordt gesteld omdat ze dan vinden dat jij als moeder niet neutraal genoeg en in belang van kind zou handelen. Nou kan je zeggen.... daar pas ik voor !!! Dus meewerken lijkt de beste optie. maar zoals foxy ook al zei... rek het, wacht die rechtszaak dan maar af en noteer alles aan feiten etc. en probeer er zo minimaal contact en onder begeleiding uit te slepen. In mijn geval is ex namelijk niet agressief of zo, wel onverantwoordelijk en zo nog meer, maar tja. Daar kijken ze niet naar @foxy: balen van vorige keer kraamzorg. ik heb vorige keer geen kraamzorg gehad omdat zoontje 10 dagen in zkh bleef wegens luchtweginfectie dus ben ook benieuwd hoe het mij gaat bevallen. heb wel gewoon volledig aangevraagd, maar je kan dat eenmaal bevallen terugdraaien naar moeder en kind zorg hoor voor 3 uur per dag. Zou best kunnen dat ik dat ook doe, zie het wel. Ben ook niet zo van vreemden in huis en wil liefst alles zelf dus herken het wel. betreft die collega.... pfff die is echt raar @kussiex: grappig dat je dat van stan nog herkend de tijden en drukte. en meid het is niet vreemd dat je je ex nog mist hoor... is logisch. knap dat je het toch volhoud nu. Wel vervelend dat je zo last hebt gehad van de migraine , bah hier: ga vanmiddag weer naar huis, camping was leuk. Ik zou oud en nieuw met fam. gaan vieren, maar D. noemde me alleen te zijn (meisje bij moeder met begeleiding) en vroeg of ik plannen had). Uiteindelijk na wat overleg komt hij het bij mij en mijn fam.vieren haha. Moest ik dus eerst fam. vertellen over deze vriend en of het oke was. Wel vreemd dus want die wisten nog niets van mijn afspraakjes, Nou ja afijn... is oke nu. Hem gewoon genoemd als vriend omdat zowel D. als ik dat nu ook gewoon nog zo zien en niet te hard van stapel willen lopen en er is immers ook niets gebeurd. Moet wel eerlijk zeggen dat we beiden hebben aangegeven elkaar wel leuk te vinden, maar er gewoon nog niets mee te kunnen. Komt vanzelf wel als het zo blijft gaan. Betreffende ex... denk dat ik straks toch de knoop doorhak en kies om via bemiddeling de schade beperkt te houden. Maar ik til alles dan wel over de bevalling etc. heen. verder wat vervelend nieuws: de katten waren naar vriendin van vriendin gegaan wegens omstandigheden toen. Maar kennelijk ging dat toch niet goed want 1 van de katten liep ineens buiten... mevrouw heeft hem gevonden en zorgt nu al week voor hem door eten neer te zetten. De andere - brits korthaar- weten we niet hoe het gaat maar er zijn signalen dat die te koop staat / is verkocht. :x Dit alles terwijl de afspraak was dat zij de dieren overnam omdat zij een buiten had en het bij mij echt niet ging en als het daar ook niet zou gaan ze terug zouden komen. ben echt zo boos. Al paar keer contact opgenomen maar ze reageert heel dreigend enz. Dus dierenpolitie erop gezet enz. Vanavond komt de kat die nu buiten loopt weer thuis (mevrouw die hem nu opvangt brengt hem) wat ook geen blijvende oplossing is gezien hoe het ging maar iig tijdelijk beter dan buiten enz. DUS MOCHT ER IEMAND ZIJN DIE EEN KAT WIL VOOR BUITEN OF IEMAND WETEN HOOR IK HET GRAAG. Kan het gewoon niet over mijn hart verkrijgen hem buiten te laten zo. Sneu Verder alles wel zijn gangetje... zindelijkheid op de camping voor Luuk wat moeilijker, wel erg genoten van alles. Zelf ook genoten - wel moe nu - en kleine laat zich steeds meer voelen en hard ook haha. Voel me verder best nog goed maar rug voel ik wel steeds meer helaas. meiden groetjes