Alleenstaande mama's kletsen hier verder

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Wijffie75, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Visje, ik hoop dat deze wasdroogcombinatie een heel lang leven bij je krijgt en dat je er heel veel plezier van mag hebben!! Zonder is niet te doen!! Moet er niet aan denken!!
    Succes ermee!!!

2. Soda Pop

@ Tweetie, hihi, op dinsdag al een weekend gevoel! MWAH, doe je goed!! :D:D:D Nix mis mee toch!!
    Houen zo!!

@ Fontana, wat ik me zo af vroeg, hoor je nog wel es wat van Dude uit verweggistan???

@ MamsvanRobin, hoe gaat het nu met jou?

Liefs

3. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

@kussiex:
    Wahaha, hoop ook dat het snel werkt. Je kan moeilijk DAAR gaan lopen krabben :p

Me ma: geen idee... Soms doet ze dat wel vaker. Ze is veel socialer dan ik en kletst er gewoon met mensen op los. Ik heb meer van shut up en doorlopen.
    Maar ze kan best overbezorgd zijn, heb geen idee eigenlijk. Vind het ook best vervelend om haar erop aan te spreken, want ze heeft het niet echt makkelijk (vooral met me zusje)

Zoon: ja heb dus geen idee. Zal het eens voorleggen aan de vriendin van mijn beste vriend. Ze studeert kinderpsychologie, dus misschien dat ze een idee heeft. Ben nogal huiverig dit te vragen aan de juf, aangezien ze al een bepaald beeld van hem heeft.
    Hopelijk gaat het snel voorbij.

Oooo en heb idd lekker gechilled op de bank! Vanavond ook met GLEE!!!!!

4. MamsVanRobin

MamsVanRobin Niet meer actief

@ fontana

Wat een leuke gozer :D ziet er goed uit!!

@ visje

Heerlijk dat je nu weer kunt wassen, kleine wasjes grote wasjes wassen in die wasmachien :p hahahaha!!

@ foxy

Naaajaaa ik zat net is even naar je aantal weken zwangerschap te kijken en ik verbaasde me gewoon een btje, gewoon al 36 WEKEN!!! Dat betekend dat je kleine meissie al bijna komt :D:D wat leuk!!!!! :D Mooi dat t zo goed ging, btje jammer alleen dat je ma zo deed..mja ze is miss gewoon heeeel enthousiast haha!! Goed dat je een zalfje hebt gekregen want een infectie en jeuk down under is nooit leuk.

@ hier

Vandaag niet veel gedaan, btje boodschappies, samen met Robin een kinderhorloge voor hem gekocht, met hem naar de kapper geweest, heerlijk gekookt, wasje gedaan en nu op t bankie met me lappie :D strakkies komt me broertje film kijken en dan lekker naar bed want moet er morgen om zes uur weer uit..moet om half acht al in t zwembad zijn voor de zwemles :p

Fijne avond ladies!!

5. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

hoi meiden

@kussiex; zo jij ook weer lekker bijgeschreven hier haha. Heb mijn 1e echte was inmiddels ook gewassen en gedroogd en ging prima :)
    enne een prive forum openen hier op ZP... euh kan dat echt? dat zou wellicht helemaal mooi zijn dan. Toch meiden?!
    betreft D. gisteren weer op msn gezeten hoor :) ik vroeg hem of het nog gaat lukken deze week af te spreken, of dat hij dat wil. Hij noemde dit zeer zeer zeker te willen en dat hij zijn best gaat doen dit in te plannen, dus hoop hem strakjes weer op msn even te spreken ;)

@foxy; betreft je zoon. Tja moeilijk vast te stellen zo ineens wat het is. vind het wel opvallend dat het nu met naar school gaan weer toeneemt. ik zou dan idd denken aan iets op school of meer drukte dan in zijn geheel. alhoewel het wisselen zoals je noemde misschien ook wel de aanleiding kan zijn. kun je hem vragen waarom hij het doet?
    fijn dat bij gyn. alles goed was alleen minder van de jeuk. hopelijk helpt de zalf snel ! en van je moeder.... ach ja ze zal het niet verkeerd bedoelen denk ik zo toch.

@mamsvanr: fijne avond straks en lekker druk dagje gehad met kapper enz dus. wel gezellig !

@fontana; euh heb ik ergens overheen gelezen??? foto??? even teruglezen dan maar denk ik zo

6. kleinvisje

oke haha gevonden
    WOW gave foto zeg !!! cute :D

7. MamsVanRobin

@ kussie

Hier gaat t wel, met ups en downs. Ga morgen naar de dokter...hopelijk hebben ze een pilletje waardoor ik rustiger wordt..heb dit al jaren (zolang ik me kan herinneren, behalve toen ik echt klein was) en t komt niet (miss voor een heel klein gedeelte) door mijn verleden met me ex..had deze klachten lang daarvoor al. Het is niet zo dat ik perse over iets naars nadenk waardoor ik me zo voel..het is alsof er ineens een waas over me heentrekt waardoor ik me ontzettend naar/depressief ga voelen, en dat kan ook van t ene op t andere moment gebeuren (zonder echte aanleiding dus) :( Ik ben vroeger wel heel erg gepest op de basisschool/voortgezetonderwijs en daarna heb ik een paar hele foute relaties gehad waarvan de ergste met mijn ex die drier jaar lang heeft geduurd.. Ik praat ook niet graag met psychologen...voor mijn gevoel werkt dat niet bij mij...alles ophalen...daar heb ik dan echt maanden last van..en vaak komen er dan dingen boven die ik allang vergeten ben..en waar ik me dan vervolgens weer ontzettend druk/verdrietig om ga zitten maken. Dat heb ik vaak meegemaakt en wil ik echt niet meer. Het enigste wat ik wil is rustig worden en afkomen van die enorme stemmingswisselingen want ik wordt er gewoon echt gek van. Ik heb een kind om voor te zorgen en als ik de ene keer blij ben en het vlgd moment ontzettend depri en sagerijnig is dat voor mijn kind ook niet leuk...daar hoefde ik vroeger geen rekening mee te houden..had ik alleen mezelf dr mee..(was ook alles behalve leuk) maar nu t erger wordt en ik hier een kind heb lopen wil ik dat t ophoud. Me kind heb een goed leven hoor, ik ben een lieve moeder en zorg goed voor hem..maar hij merkt het wel natuurlijk. De dokter heeft vroeger ook van mij gedacht dat ik ADD had, alleen ik heb er verder niks meer mee gedaan. Miss dat ik daarom ook op allerlei gebieden onrustig ben. Het liefste slik ik elke dag een pilletje zodat dat weg is, ik denk dat als ik rustig in me hoofd wordt ik me een stuk beter voel en realistischer kan nadenken en beter functioneer.

Pff wat een verhaal, maar ik hoop dat jullie t nu een btje snappen.. En ik geniet heus wel van dingen en ben ook best wel oprecht blij op bepaalde momenten, maar het is gewoon zo ontzettend vervelend dat je je per minuut vd dag zo anders kan voelen..zo onvoorspelbaar..zonder enige aanleiding...dat is vermoeiend en heel irritant ook gewoon.

@ foxy

Ik snap precies wat je bedoeld...als de juf al een "beeld" van je heeft (die niet klopt, mja doe je dr aan he) en je moet dan met iets komen..ga je denken dat ze helemaal aan je gaat twijfelen/dingen gaat denken..t slaat helemaal NERGENS op want je weet zelf dat je t TOP doet..maar toch!! Heel erg dat je daar dan bang voor moet zijn, ik zelf denk dat het best wel eens met school te maken zou kunnen hebben..vooral omdat je het er wel is eerder over gehad hebt (dat hij het niet zo naar zijn zin heeft). Zou de juf er toch mee confronteren, stel je voor dat er echt iets aan de hand is daar..dan kun je er iets mee gaan doen. Zowiezo zou het heeel slecht zijn als een juf daar niet serieus mee omgaat!!! Robin heeft ook zo`n raar mens van een juf, ouwe taart ken beter met pensioen gaan. Ik mag dat mens helemaal niet. Ben ook altijd bang dat mensen een bepaald beeld van me hebben (ook al weten ze niks van je), dat hebben we gewoon aan al die ellende overgehouden.

Succes iig!!

8. kleinvisje

hoi meiden

@mamsvanrobin: jeetje meid wat balen die stemmingswisselingen en je zo rot voelen. ik begrijp deels wel hoe het is. ik heb zelf schildklierafwijking en kan als ik niet goed genoeg ingesteld ben hier ook ineens last van hebben. Zo somber dan ineens... blijven hangen in dingen en dan ook enorm moe etc. Ene moment super blij en enthousiast, andere moment down en nergens zin of behoefte aan. Bij mij heeft het dus te maken met lichamelijke gezondheid (schildklier) en daarbij is dit bekend. Nu al tijden geen last van aangezien ik goed genoeg ingsteld ben gelukkig. Maar oh is zo moeilijk af en toe.
    jij je al eens hierop na laten kijken (lichamelijk) ? En idd anders eens langs arts om te bespreken dat je rust wilt en hiervoor niet iets is. er zijn ook homeopatische middelen voor rust (geloof iets met valeriaan). Zelf heb ik tijdje rescue remedy gebruikt van bach geloof ik. Als ik bijv. een epilepsie aanval aan voelde komen, bij paniek of onrust. Had standaard flesje bij me. Mij hielp het wel, maar is ook persoonlijk he.
    knuffel !!

verder leuk filmpje om even te delen :)
    A Man Experiencing Childbirth - YouTube

9. MamsVanRobin

@ visje

Thanks voor je tips, maar wat rot dat je jezelf ook zo naar hebt gevoeld...gelukkig gaat het nu dus beter dankzij de medicijnen. Van een schildklierafwijking kun je heel veel nare dingen krijgen, maar ik ben er wel eens op getest via bloed maar toen was er niks te zien. Ik hoor het vanmiddag wel, hoop dat ze een pilletje voor me heeft daar zou ik al heel blij mee zijn (als t werkt tenminste).

Fijne dag meiden, vanmiddag of vanaaf lees ik weer bij.

Knuffel!!

10. Foxymama

Eff kijken of het lukt :p
    Net fototje gemaakt van me buik met tel :)

11. Foxymama

Eff ego:

Wat een klote uitzendbureau heb ik!
    Zoals jullie weten ben ik vanaf november minder gaan werken.

Word ik net gebelt door het UWV, waarom ik door gewerkt heb tot 36 weken, want dat wordt nu van mijn verlof ingetrokken!!! Dus van 16 weken ga ik naar 13 weken verlof!
    Ik had, omdat ik gedeeltelijk ziekgemeld was, helemaal niet door mogen werken tot 36 weken, maar gewoon moeten stoppen met 34 weken!!!!!! En het uitzendbureau had dat moeten vermelden.

Oooooo ik ben pissed!!!!!!!!!

12. MamsVanRobin

@ foxy

Nog ff snel voordat ik zo wegga, wat een MEGA grote TOETERRRR!!! Ongeloofelijk hahaha XD wat een mooii groot buikkie heb jij zeg, mag je trots op zijn!! :D

Najaaa dat kunnen ze echt niet maken joh, het is potverdorie HUN fout en jij hebt er drie weken minder door!!! Het lijkt me LOGISCH dat hun hadden moeten aangeven dat je met 34 weken mocht stoppen..bizar!! Zou dat echt niet pikken en er werk van maken, zijn ze nou helemaal gek!! You go girl!!

13. kleinvisje

hoi meiden

@mamsvanr; succes dalijk

@foxy; jeetje meid wat een buik. zal zo kijken of ik ook een foto kan plaatsen ;)
    en jemig wat balen van uitzendbureau / uwv. Idd proberen werk van te maken dan hoor !!!

hier;
    net laatste sollicitaties voor voorlopig verstuurd. tijdens verlof (vanaf 23 jan.) geen sollicitatieplicht dus dat scheelt. heb nu dus zojuist alvast alle brieven voor januari gedaan heb ik dat vast achter de rug hihi.
    Verder vandaag wat administratie doen enz.
    gisteravond helaas niet D. gesproken. was vergeten dat hij uitje had met vrienden. maar vanmorgen een lieve sms en dat we elkaar vanavond weer spreken op msn.

14. kleinvisje

hoi meiden
    hierbij een foto van 26-12 van buik (30 wkn) nu nog wel zelfde hoor
    let niet op gezicht whahaha... stond daar beetje stom :D

Bekijk bijlage 213901

15. Foxymama

Visje:
    Zo jij hebt ook al een lekkere toeter!

MamsvR:
    Thnx :D

@beide:
    Ga er zeker werk van maken. Mijn contactpersoon is er vanmiddag weer en die krijgt me toch de wind van voren! en hij gaat het maar oplossen!

16. Soda Pop

@ Foxy, holy moly... Je hebt ehm... Hoe zal ik het zeggen...
    Nouw, je bent wel rond!!
    Gutsie...
    (ik vond het altijd heel erg als mensen zeiden dat ik op knappen stond, dat slaat gewoon nergens op en ben er ook heel kwaad om geworden toen -hormonen-) dus begrijp me nie verkeerd!! Ik vind je niet DIK of wat ook, maar je hebt wel best wel een grote buik of niet?
    Je groeit geloof ik alleen naar voren?

@ Visje, iets meer bescheiden geloof ik? Maar ook prachtig rond!!
    Ik blijf het mooi vinden, zwangere buiken! En dan vooral die rond 20-25 weken! Vind dat zooo mooi! Hihi...

@ Foxy, en of je daar even flink tegen van leer gaat trekken!! Wat denken ze nouw wel niet!! Nix minder verlof! Me hoela!! Dan hadden ze je maar in moeten lichten! Laten ze dit maar oplossen voor je hoor!!
    Dit slaat (zoals gewoonlijk met die waardeloze instanties) weer es helemaal nergens op! Wedden dat ze gaan zeggen dat je de voorwaarden moet kennen uit het "boek"
    Heb ik ook eens gehad, ben toen gekort joh op m'n uitkering! :( -geen idee meer waarom, is al aantal jaar geleden, maar doe je best! Dit niet zomaar over je heen laten gaan!!
    SUCCES ermee!!

@ MamsvanRobin, ik zou echt eens serieus met je arts aan de praat gaan en verder onderzoek aanvragen, zowiezo lichamelijk...
    Ik bedoel, misschien mis je een bepaald stofje (ikzelf heb een angststoornis en mis ook een stof -in me hoofd-, heb daar dan antidepressiva door, waardoor ik niet meer die paniekaanvallen krijg (althans nie meer zo vaak en zo heftig)
    Natuurlijk is dit niet zomaar ontstaan, het is vooral tot uiting gekomen door alles wat ik in mijn verleden heb meegemaakt..
    Maar juist die stemmingswisselingen..
    Kijk, ik wil je nix aanpraten..
    Maar borderline?
    Toch iets van manisch?
    Je hebt het als ik het zo lees, bepaald niet makkelijk gehad in je leven, dus misschien heb je iets traumatisch opgelopen?
    Het zou kunnen toch? En daar kan zo goed iets aan te doen zijn!
    Dus dring er op aan, dat je hier zo klaar mee bent! En gewoon duidelijkheid wilt! Weten wat er met je aan de hand is, zodat je er iets mee kan doen!
    Snap je wat ik bedoel!
    Succes meissie!!
    En nog maals, ik wil je nix aanpraten, wil alleen maar zeggen, dat als er misschien iets is (en je dus een diagnose krijgt) er OOK wat aan te DOEN is!
    *hele dikke knuffel*

Veel liefs van mij!

17. Foxymama

Kussiex:
    Whaha, je mag het wel zeggen hoor... :p Heb idd een grote buik. Veel vruchtwater en groei idd vooral naar voren. Plat zal het nooit meer worden :(

Ja, die instanties sporen echt gewoon niet! en als uitzendbureau behoor je dat gewoon te weten!

18. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Goedemiddag!

Hier even snel zwaaien vanaf mijn werk!

Wooooow wat een toeters!

@foxy belachelijk met dat UWV altijd wat daar bij die EIKELS!! Idd werk van maken, denken ze wel niet!!

Ik wil ook ff een foto plaatsen van mij! Meet me en de beeb: (met kerst)

Bekijk bijlage 213943

Ga zo even de rest van de verhalen bijlezen!

@priveforum, ik moet nog even emailen! doe ik als ik thuis ben!

19. Foxymama

Pissed pissed pissed hier! :mad:

Belt mijn contactpersoon op van het uitzendbureau, ik moet maar regelen dat het UWv hem opbelt.
    Ik het UWV bellen...UWV zegt, laat je uitzendbureau de werkgeverslijn bellen, dan kunnen ze samen tot een oplossing komen.

Ik dat doorgeven aan het uitzendbureau, krijg ik een takkewijf aan de lijn (mijn contactpersoon is aan een andere lijn), die zegt dat ze helemaal niemand gaan bellen en dat ik het zelf maar moet oplossen met het UWV, want ik had moeten weten dat ik maar mocht werken tot 34 weken zwangerschap.

Ik geef aan dat zowel het UWV als het uitzendbureau dat mij niet verteld heeft en dat ik dat ook niet op de website van het UWV heb gezien. Daarnaast heb ik meerdere malen contact gehad met hun betreffende de gedeeltelijke ziekmelding, waarbij zij ook niks gezegd hebben dat ik maar tot 34 weken mocht werken.

Ook nog contact gehad betreffende een verlenging van mijn contract en dat er ook toen bij NIEMAND een belletje ging rinkelen dat dat dus niet nodig was, omdat ik met verlof moest met 34 weken.

Ben ook nog langs geweest net voor kerst om mijn kerstpakket op te halen en dat er toen ook niets gezegd is door hun.

Geeft ze toe dat ze het daar bij het uitzendbureau ook niet wisten dat ik gekort zou worden op mijn verlof, maar dat ik het toch maar zelf moet oplossen! Ze wenste mij een fijne dag en veel succes met het oplossen en hing op!

OOOOOOOOO pislink ben ik nu!
    Als ik afgekoeld ben even een hele mooie klachtenbrief schrijven!!!

20. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    @Foxy, wat een rotsmoes van het uitzendbureau. Ik zou echt aan de telefoon blijven hangen hoor, steeds blijven bellen totdat ze regelen wat ze moeten regelen. Laat hun maar 2 weken extra betaald verlof achter dat van het uwv aan plakken! Elk uitzendbureau weet deze regel hoor dus het is gewoon een rotsmoes dat ze dat niet weten.

@Shadow, Foxy en Visje, mooie buiken hoor! Visje heeft dezelfde buik als ik bij mijn dochter had en Foxy dezelfde als ik bij mijn zoon had. Zo leuk om te zien!

@MamavanRobin, ik sluit mij volledig bij kussiexx aan! Laat het onderzoeken. Wellicht is het niet eens nodig om je langer zo te voelen als ze er achter komen of er een oorzaak voor is.

Hier rustige dagen gehad. Nou ja, vooral weinig leuke/nieuwe dingen.
    Wordt nu al een paar dagen gepest door de bouwvakkers hier... Grrrr... de verbouwing van de flat had al zowat klaar kunnen zijn maar ze hebben heel laat besloten dat er onder mij een kantoor komt voor de huismeester. Nu zit ik dus nog steeds in de herrie. En dat gaat toch echt alles behalve zachtjes! Ik word er erg kriebelig van..
    Ben blij als het 4 uur is en ze weer naar huis gaan.

Deel Deze Pagina