Wat ik weet is dat de 1e uitbraak van een koortsblaar echt over de gehele mond zit. Zo had mijn dochter het ook. Ze was er verschrikkelijk ziek van maar had de blaren in haar mond, op haar lippen en ook om haar lippen heen. Heeft hij het echt nog nooit eerder gehad? Ik weet het niet maar C. had ook een koortsblaar toen hij hier was en we hebben gewoon gezoend enzo en ik heb er niks van opgelopen. Mijn moeder had het ook altijd regelmatig en ik heb het nooit gehad. Je moet er echt vatbaar voor zijn. Ik zou overigens gewoon door appen hoor. Als hij hierdoor afhaakt zou ik het wel heel erg laf vinden. Dit kan altijd gebeuren, ook als hij iemand 3 kussen op de wang geeft met een blaasje of wat dan ook.
@AD, ik ben gelukkig gezegend met het feit dat ik me nooit echt depri voel. Ben geregeld overspannen geweest en natuurlijk ben ik niet altijd vrolijk, maar gelukkig nooit depri geweest. *klop dit even af* @Kussiexx, sterkte met de migraine. Ik denk ook niet dat je bang hoeft te zijn voor iets heel ernstigs hoor. Dan had je je inmiddels vast al heel erg slecht gevoeld. Hopelijk vinden ze wel iets waar direct wat aan te doen is zodat je er vanaf bent! @Shania, ik zou ook kijken of een psycholoog misschien een goede is om je te helpen hier doorheen te komen. @Visje, spannend! Ben benieuwd of hij vanavond nog langs komt! @Foxy, beterschap! Fijn dat het uitzendbureau toch gaat doen wat ze moeten doen! Hier met mijn zoontje naar de huisarts geweest. Hij heeft 'strontjes' in zijn oog en die moeten eruit gesneden worden als hij 1 is. Ben benieuwd. Verder weinig gedaan vandaag. Beetje schoon gemaakt en zo zuurkool maken en een wasje draaien.
@ Shania Dat klinkt zeker niet best...succes!! @ Tweetie Dan kan jij er helemaal niks aan doen en heeft hij geen reden om boos te zijn, tuurlijk is het rot maar jij wist dit ook allemaal niet!! Je ziet t vanzelf...en ik zou gewoon appen hoor, why not.. Knuffel! @ Demaco Ahh arm mannetje, maar wel beter dat het wordt weggehaald!! Hoe ist verder met jou???
@ Shania Ik zat net even jou stukje te lezen, maar jij hebt het ook niet makkelijk zeg...pff wat een moeilijke situatie ook weer... Maar wat je gevoel zegt moet je gewoon doen, het zal absoluut moeilijk zijn maar dat is het nu ook. Je bent een sterk persoon, jij komt er wel!!
@MamavanRobin, ja met mij gaat het wel goed. Regelmatig hoofdpijn maar dat heb ik ook al een jaar of 2 zeker. Ben er net bij de huisarts ook achter gekomen hoe dat komt (of tenminste het is bevestigd) en de enige oplossing is plastische chirurgie. Dat wordt waarschijnlijk NIET vergoed door mijn zorgverzekeraar en overstappen kan ik pas per 2014.. Heel fijn dus
@ demaco Pff das ook klote zeg!! Vervelend dat het ook niet vergoed wordt, zulke dingen zijn meestal niet te betalen..Had de dokter nog een andere oplossing of dat ook niet?
Ja tijdelijk zou fysio kunnen helpen, maar dan loop ik constand rond met hangende wenkbrouwen en daardoor ook hangende oogleden. Ik heb net toch even de zorgverzekeraar gebeld en het kan toch vergoed worden. Dan moet ik naar de plastisch chirurg, die vraagt de vergoeding aan en dan beslist de verzekeraar. Denk dat ik het toch maar doe, want de slappe huid wordt natuurlijk erger met de jaren en ik ben pas 25!!
@ demaco Jemig gelukkig maar!!! Je zou t maar zelf moeten betalen als je er zoveel last van hebt!!! Zou gewoon een afspraak maken want die fysio gaat t ook niet worden natuurlijk....en zo ben je veel sneller van je probleem verlost en heb je geen hoofdpijn meer. Heb jij diepliegende ogen??? Ik heb dat ook..het is vervelend en wordt er met de jaren idd niet beter op helaas...ben zelf ook 25 en dan is het niet leuk om van dit soort dingen last te hebben..dus gewoon wat aan laten doen Knuffel!
Ja ik heb idd diepliggende ogen. Mijn vader heeft het ook heel erg en ik wist al wel dat ik de slappe huid van hem had. We hebben echt zeg maar dat de buitenkant van de oogleden gaan hangen omdat de huid van de voorhoofd zo slap is. Nu span ik constant mijn voorhoofd aan om een beter gezichtsveld te creeeren. Met het gevolg dus dat ik altijd hoofdpijn heb. Maar dan een spierpijn gevoel in een verticale streep boven de ogen.
hoi meiden @ shania: klinkt idd niet best die ontdekking, wat is er dan/ @ demaco; hoop dat het vergoed wordt idd. duim voor je @ tweetie; meid jij kan hier niets aan doen hoor dan. ALS hij afhaakt dan is dat gewoon dom ,maar wie weet valt het alles mee. anders gewoon even bellen/ appen en uitleggen en vragen hoe en wat toch. hier: bij ouders schoongemaakt en mijn manneke nu net op bed va 19 uur helaas nog niets van D. gehoord. Vermoed dat ik nog wel van hem hoor, maar of hij nog lansgkomt ??? denk het niet. Snap het ook wel.... hij heeft echt veel aan zijn hoofd nu en krijgt het ritme er nog niet lekker in dus ik zie wel.
Zo nu weer even netjes reageren op iedereen @kussiexx Spannend zeg, die MRI Dinsdag!! Alsvast succes gewenst. @kleinvisje Fijn dat t met de schuldsanering meteen is opgelost. Jammer dat D. waarschijnlijk niet langs komt vanavond, maar ja, als ie zo druk is inderdaad wel begrijpelijk. Misschien nog ff gezellig msnen @demaco Ja dat is ook zo. De eerste keer is bij mij al zo lang geleden, dat ik t even kwijt was. Was echt nog op de basisschool. Had toen ook mn hele mond stuk, elke dag bebloed hoofdkussen. Was op vakantie op n camping, dus echt heeeeel lollig! Ja, is zn eerste keer, vandaar waarschijnlijk dat ie zo ziek er van is. Jakkes, moeten er strontje uitgesneden worden. Hoe doen ze dat? Moet ie dan onder? Lijkt me n eng idee. Fijn dat de ingreep misschien toch vergoed kan worden!! @hier Weer n beetje gekamlmeerd Bedankt voor al jullie adviesen!! Ook nog ff met n vriendin van me gepraat. Jullie hebben allemaal gelijk: aangezien ik t niet wist, kan ik er ook niet veel aan doen. En zoals mn vriendin zei: iedereen krijgt t vroeger of later hahahaha. Voel me nog steeds rot eronder, dat wel, maar kan t iets meer relativeren. Ga nu proberen rustig af te wachten of/wanneer ik iets van hem hoor. Mocht ik horen dat ie beter is en nog niets van em gehoord hebben, stuur ik em een apje, maar anders ga ik proberen nu t eerste innitiatief van hem te laten komen. Wish me luck! hahahaha Verder alles goed. Tess is ook al zo'n brokkenpiloot, Kussie! Vandaag viel ze weer zowat van de bank af. Dit keer kon ik haar nog net optijd vastgrijpen. Nu ff rustig op de bank en weer optijd naar bed.
Nou wat hier net gebeurde..... Iets voor 18.00 uur pakt Vince mijn glas (stevig, dik glas), slaat hem kapot, snijdt zich aan een scherf.. Ik schoonmaken, geen glas erin. Snee zat precies tussen 2 kootjes horizontaal. Dus precies in de buigrand. Ik snel gaasje erop gedaan met plakstrip en snel de vloer schoonmaken van scherven. Toen snel weer Vince pakken en de plek met een schoon gaasje dichtdrukken. Na half 7 bel ik de HAP want het bloedde nog steeds. Eerste afspraak was 19.50 uur. Beetje laat maar de afspraak stond. Mijn moeder komt binnen met haar man en ik vertel dat ik met hem naar de HAP moet om die tijd. Ineens begint ze te zeuren en te zeiken dat ik voor een sneetje niet naar de HAP hoef en dat ze alleen een afspraak willen omdat hun denken dat het bloed eruit spuit. Ik dus uitgelegd dat ze weten dat het niet hard bloed, maar heel geleidelijk en dat het niet stopt. Dat hun hem toch willen zien. Nou stiefvader begon met smoesjes. We hebben geen autostoeltjes bij ons (heb ik hier ook staan), ze weten niet dat het langzaam bloedt (ja dat weten ze wel), ja maar wij hebben nog niet gegeten (ik zeg, ik heb zuurkool staan, vind hij heel lekker maar weigert)... Dus ja, ik mijn zus bellen, die was onderweg naar darten buiten de plaats. Ex bellen, die neemt niet op. Toen kwam mijn moeder zeggen dat het gestopt was met bloeden. Mijn moeder deed er een pleister om. Ik wou er verband op doen op advies van een vriendin, maar daar was stiefvader het niet mee eens dus snel een pleister erop. Prima.. hun gingen weg, ik de pleister eraf gehaald. Gaasje met betadine erop gehouden en daarna een schoon gaasje (ivm in de mond stoppen geen betadine) en verbandje erom gedaan. Zo af en toe begon het nog minimaal te bloeden maar over het algemeen is het gestopt. HAP weer afgebeld en hun vonden deze manier van verbinden ook het beste, alleen een pleister was niet voldoende. Hij heeft een volle fles opgedronken en ligt nu heerlijk te slapen. Maar ooooh wat ben ik BOOS!!! Mijn moeder, heeft de mogelijkheid, de tijd en het vervoer om mee te rijden naar de HAP maar weigert gewoon. Is toch niet te geloven??? Gadver ik word hier echt niet goed van. Hoe kun je dat toch doen? Als het Rebecca was geweest hadden ze echt wel meegegaan! Bah bah, word misselijk van dit soort acties!!!
he meiden Het gaat hier niet zo lekker. Kan alleen maar huilen. ik weet dat het beter is maar het doet zo verrekte pijn!! Ik hoop dat ik me snel beter ga voelen want dit is echt niet leuk! ik zou hier eerst in de plaats blijven wonen, maar heb toch besloten om ergens anders heen te gaan. Als ik hier blijf dan zullen we elkaar elke dag wel tegenkomen, steeds weer zien. We zullen elkaar dan nooit los kunnen laten. En dat moeten we wel of we het nu leuk vinden of niet. Aan de ene kant denk ik, het is ook wel fijn een nieuwe plaats een heel nieuw leven opbouwen. Maar aan de andere kant doet ook zeer om hem echt voorgoed los te laten. Maar goed we zullen beide verder moeten met ons leven hoe moeilijk het ook is. We zullen er even doorheen moeten bijten! Ik schrijf hier wel met jullie mee en dat vind ik ook super fijn. Ik weet alleen niet voor hoe lang. Als ik hier straks weg ben heb ik geen computer meer tot me beschikking. Heb daar gewoon geen geld voor dus dan zal ik even niet mee kunnen praten, ik hoop zo snel mogelijk dan wel wat tot me beschikking te hebben anders word de wereld wel heel klein voor mij.......
hoi meiden @demaco; nou dat vind ik idd ook naar om te lezen dat je ouders niet meewillen... belachelijk. Als gaat het om iets kleins, dan nog vind het rot zeg. waarom denk je dat ze met rebecca wel mee hadden willen gaan eigenlijk? en vince niet? fijn dat je nu iig verbonden hebt op jouw manier en hij toch is gaan slapen. hier: D. komt niet hierheen, maar zo wel op msn. Dus kunnen we op die manier nog even kletsen. Zit hem gewoon allemaal even hoor allemaal en ritme wil gewoonweg niet zo lukken momenteel met zijn dochtertje dus snap het wel. zo even kletsen op msn dus.
@ demaco Dat is zeker vervelend!! Niet leuk dat ze het op die manier doen... Het was gelukkig maar iets kleins en mooi dat het vanzelf is opgehouden, meestal gaan dat soort dingen ook vanzelf over..maar ik snap dat je er van geschrokken bent. @ visje Dat is wel rot voor hem en begrijpelijk dat hij dan even tijd voor zichzelf nodig heeft, maar kan hij niet een keer naar je toekomen als zijn dochtertje bij haar moeder is dan???
@Shania, even een knuf! @Kleinvisje, leuk dat hij toch op msn komt! Mijn moeder en stiefvader maken heel erg onderscheid tussen Vince en Rebecca. Ze willen ook niet op Vince passen (heeeel soms een uurtje maar dan alleen tussen voedingen in enzo) en verzinnen steeds excusses waarom Vince nog niet zo belangrijk is voor ze. Ook blijven ze altijd en tegen iedereen zeggen dat rebecca hun oogappel is en dat dat nooit zal veranderen. Prima als dat zo is, maar dat hoor je niet hardop te zeggen vind ik. Dit jaar ga ik echt gebruiken om helemaal onafhankelijk te worden van hun. Zo moet ik ook nog gordijnen op hangen en schapjes ophangen maar ik heb geen gereedschap. Ik denk dat ik binnenkort maar gereedschap ga huren en het zelf ga doen. Dan maar niet zo netjes. Of dat ik ex M. (van het avondje kroeg vorige week) ga vragen. Oh ik heb trouwens ook een goed voornemen. Ik wil een muur gaan schilderen in de woonkamer. We zijn hier in dit huis getrokken zonder iets aan de muren te doen (ivm financieen) en bijna alles is wit. Op zich niks mis mee, maar ik heb dus besloten het echt mijn huis te maken. Mijn dingen, mijn stijl. Heb er helemaal zin in. Alleen nog geen idee wanneer dat financieel gaat lukken maar toch. Het idee is er hahaha.
De vinger heeft uiteindelijk toch nog een uur lang gebloed. Best lang eigenlijk. Gelukkig is het gestopt.