Ik zit ook in de WIJ kuide, hier hoor ik ook niks van de gemeente, uwv of grip ( die laatste heeft aangegeven dat ik eerst even rust krijg maar dat is ooki al bijna 1 jaar terug) ik wil best wat doen hoor heb ook al over gastouder enzo nagedacht, maaar mocht ik bijv voor 4 dagen moeten werken dan kom ik niet rond met 2 kids ook nog naar de opvang vindhet ook maar belachelijk vroeger kon je tot 4 a 5 jaar thuis blijven met je kids nu MOET je werken krijg jij voor 1 dag naar school gaan studiefinanciering dan? dat lijkt mij ok wel wat 1 dag moet te compeseren zijn. en hoeveel krijg je dan met aanvullende beurs(leningen ben ik niet zo gek op
MBO opleidingen 1 jaar: Capabel Onderwijs Groep voor die opleidingen kan je stufi krijgen jah.. met aanvullende beurs tot aan 770 nog wat..
12 dec. loopt mijn contract af... weet nog niet waar ik aan toe ben zo irritant! dit kan dus mijn laatste werkweek zijn. Aan de ene kant denk ik ik ga er naar toe en vraag hoe het staat, maar aan de andere kant (dan komt mijn friese stugheid naar boven haha) heb ik zoiets van het is jullie pakkie aan, hoor ik niks dan kom ik maandag gewoon op het werk! en dan zien jullie maar wat jullie er mee doen, off. moeten ze het dan verlengen en heb horen zeggen voor onbepaalde tijd (schijnt in onze cao te staan) Nou ja we wachten af, ik ga zo naar mijn werk toe en zie wel wat ik er mee doe. ene kant onzekerheid andere kant stugheid haha.
Hoi hoi, Hoe gaat het met iedereen? Hier gaat het goed hoor! Ben helemaal in de feeststemming vandaag! Mijn kleine meisje is namelijk jarig. Is ook wel een emotionele dag hoor, vooral als ik denk aan hoe het was een jaar geleden en wat er het afgelopen jaar allemaal gebeurd is. Mijn kleine meisje wordt stiekem aan gewoon groot!!
@chantal, gefeliciteerd met je meisje!! @annetske, wat raar dat je nog niks weet! moeten ze dat niet eerder laten weten.. volgens mij is het idd zo dat als ze niks laten horen het automatisch wordt verlengd, (geen idee of dat dan voor bep. of onbep. tijd is, dat ligt ook weer aan hoeveelste contract dit is, en idd wat er in je cao staat!) succes!
CHANTAL GEFELICITEERD MET JE DOCHTER annetske volgens mij horen ze dat idd ruim van te voren (iig meer dan een week maar volgens mij zelfs 1 tot 2 maanden) te laten weten in een beoordelingsgesprek niets gehoord betekent volgens mij ook verlening je hebt naar mijn weten recht op een onbepaalde tijd contract na 3 tijdelijke contracten of na 3 jaar. succes ermee
Chantal, gefeliciteerd je dochter, wat een mijlpaal he!! Nou, wij zijn ook weer ziek, het houdt echt niet op hoor. Vermoedelijk hebben we kinkhoest. Ik wist niet eens dat dat nog voorkwam, daar worden kleintjes tenslotte voor ingeënt. We hebben nu anti-biotica en als dat niet aanslaat moeten we volgende week middels bloedonderzoek vast laten stellen of t wel of niet echt kinkhoest is. Ik voel me belabberd en werk nu ff halve dagen, anders trek ik t niet. Kleintje heb ik vandaag thuisgehouden van psz, die ligt hele nachten te hoesten, dus slaapt amper. En ik ook niet, want ik moet steeds naar dr toe om dr rechtop te houden, want ze stikt dan bijna. Zo zielig. Mij doet t al pijn al dat hoesten, dus wat moet het voor haar wel niet zijn? Zucht..wat zal t volgende worden?
och wijffie, kinkhoest das niet best (heb vroeger pseudo kinkhoest gehad toen ik klein was, is echt een hel!) heel veel beterschap.. hoop dat jullie snel opknappen!! Hier net gesprek gehad met de gemeente, ze gaan kijken of de WW naar hen toe kan en ik gewoon volledig in de WIJ kom.. want nu met twee instanties werken is voor mij geen doen! wat de gemeente wil, keurt t uwv weer af en andersom! En dat er misschien een mogelijkheid is dat de WIJ toch die BOL opleiding gaat betalen voor mij, en mij dan ook aanvult op de Studiefinanciering. Dus even afwachten... ben benieuwd!
Nou weet inm. nog niks over mijn contract. heb mijn leidinggevende gemaild... nog geen antwoord. Neem aan dat het verlengd wordt maar ja die onzekerheid is niet leuk. Als ik ontslag neem moet ik het een maand vantevoren doorgeven en zij mij dus ook staat in de CAO. Dus als het verlengd wordt zeg ik wel even dat ik mij ook niet meer hoef te houden aan mijn maand opzegtermijn toch? Vrijdag werk ik weer en dan moet ik het te horen krijgen... en anders ga ik er maandag naar toe en zeg bij aanvang dat ik zonder contract aan het werk ben (illegaal dus en dat bij de belastingdienst haha)
Chantal nog gefeliciteerd met je dochter!! Annetske weet je al waar je aan toe bent? kan mevoorstellen dat je dat maar niks vinddat je nietweet waaar je aan toe bent kuide thanks voor de link. ik ga mij hier ook eens inverdiepen mocht ik straks ook een brief krijgen. endan hoop ik ook dat ze de opleiding voor mij willen betalen en de rest dan word aangevuld (nog maar 250 euro voor hen valt mee dan) of anders maar een dagje gastouder worden van 2 kids bijv 8x 6euro nett0 ong 200 in de maand dan kom ik rond voor de rest weet ik evenniet wat er zo is geschreven hier de hele week ziekgeweest bah! kids ook nog ontzettend vervelend maar heb het weeroverleefd! mn huisje is nu weer schoon etcdus we kunnen ertegenaan weer
ik heb nog evenwat meer info daarover opgezocht,je moet er ook bijstage lopen word hettoch weer een gevalletje kinderopvang zoeken. en dit vond ik ook nog dus denk dat ik toch maar een andere mogelijkheid ga zoeken TROS Radar - Toon onderwerp - Capabel Onderwijs Groep
Chantal nog gefeliciteerd! alweer een tijdje geleden dat ik hier ben geweest.. vanaf 1 januari heb ik helaas ook geen werk meer.. ik heb me nu aangemeld voor een ww uitkering. moet nu nog alle papieren in orde maken en opsturen maar kan er de kracht nog niet voor vinden om het te doen. maar zometeen als de kleine naar bed gaat ga ik er echt even voor zitten want het is wel belangrijk... buiten het werk gebied om gaat het hier wel prima eigenlijk (klop het meteen even af)
@annetske, hoe zit t nu met je contract? @ikke, heb t gelezen, maar de klachten zijn van ruim 1 jaar geleden... zal een hoop veranderd zijn, en de dingen die ik erover hoor in mijn omgeving zijn niet negatief (ik ga natuurlijk ook in rotterdam en niet in leeuwarden ofzo, als ik ga ) @fje, balen van je werk, klote geregel met ww he.. ken t...succes!
@fje, jij ook al? Collin knapt net weer beetje op.. nu ben ik (weer) ziek.. flink verkouden, erge hoofdpijn, misselijk, diarree, keelpijn en hoesten.. owja en de koorts niet te vergeten.. bah! jullie beterschap!!
ja wij ook al. nja met mij gaat het nu gelukkig alweer een stuk beter. heb weer goed gegeten en mijn eerste bakje koffie weer op. met mijn kleine vent gaat het ook langzaam beter. hij heeft ALWEER oorontsteking.. en bronchitus (weet niet hoe je het schrijft) nu dus alweer aan de antibiotica.. maar hij begint nu weer lekker te spelen en te doen en de koorts is bij ons allebei gelukkig gezakt.. morgen maar weer gaan werken en de kleine naar de kinderopvang.. en nja als het niet gaat dan maar even mijn mama bellen of ze mijn vent op komt halen want die is nu ook helaas werkeloos.. ach zijn we het samen zullen we maar zeggen...
Ik lees zieken? ik sluit me er bij aan... daarom was ik stiller hier. Heb net de griep gehad 3 dagen en nu snotje verkouden en hoest een hele dag door... Nou ja we knappen weer op inm. alleen die rothoest grrrr. Mijn contract is verlengd! met 3 maanden (maar) maar meer geven ze nu niet meer bij de belastingdienst... nou ja heb 3 maanden nog werk en daarna kan het weer verlengd worden dus we zien wel. maar 3 maanden zijn ook zo weer voorbij...
Hallo allemaal, Moet ff klagen hoor. Ik heb een prachtige dochter en geniet enorm van haar. Maar verder heb ik op dit moment gewoon echt niets. Zit iedere avond met mijn ouders op de bank en de kleine gaat om het weekend een nacht naar d´r vader. Maar zelfs die avonden heb ik gewoon niets te doen. Ben niet iemand die alleen ergens naar toe gaat. Baal op dit moment echt van mijn leven. Hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik het er hier uit gooi maar zit er echt weer even gewoon doorheen.