@ Koetje!!! Wat superrrrrrrrr gaaf!!! Gefeliciteerd!! Wat een ontzettend heerlijk nieuws om te lezen! Dat was ik net even nodig! Wat ben ik blij voor je! Vind het echt harstikke mooi!! En zo snel al raak!! Toppiej!!
hey kussiexx, "dat was ik net ff nodig" heb je een vervelend dagje achter de rug.. is alles goed met jou en je kleine ventje?
Zou het bij mij dan wel kunnen, omdat de verwekker geen gezag heeft? Ik weet ook nie meer precies hoe het zit.. het zou een lange weg zijn, als hij Stan dan alsnog zou willen, dat weet ik wel, en mijnouders kunnen daar weer tegen in gaan, met feiten als dat ie nooit is gekomen, en nooit er naar om heeft gekeken Ze zeggen ook dat je bij erkenning verplicht bent om te betalen, nouw ik zie geen cent hoor.. En volgens de advocaat was alimentatie ook geen kijkgeld... dus in "ruil" voor zien, betalen... Dus met andere woorden, hij is dat niet verplicht.. Nouw, pff ik moet z'n centen niet!
Het zit me/ons momenteel indd even flink tegen... Stan en ik zaten afgelopen week op de spoedeisende hulp, Hij heeft een zeldzame bijbalonsteking.. Pfff, eerst naar HAP, de huisarts vertrouwde het niet, dus hoppa zo doorgestuurd. Hebben er anderhalf uur gezeten! Nu heeft hij AB en lijkt aan te slaan. Over 2 maand echo, van blaasje en nieren, voor de zekerheid, omdat het bijna nie voorkomt... Morgen moet hij voor het eerst echt naar KDV.. (dus een halve dag ipv 2 uurtjes wennen) hij vind het er vreselijk, dus ik zie er als een berg tegen op. Gelukkig zit ik in het zelfde gebouw, kan hem zo weer ophalen, maar dit gaat zo tegen mijn gevoel in, al deed ik het juist voor hem, zodat hij met andere kindjes contact krijgt.. Mijn vader is geopereerd -kunstgebit gekregen- en dat is afwachten of hij geen trombose krijgt (heeft hij eerder gehad=erg gevaarlijk) is gewoon heel spannend... Daar kan mijn moeder niet mee omgaan, dus die ging van morgen zowat van d'r stokkie, moest gelijk thuis komen van het werk... En ach, zo nog veel meer... Maar dat vertel ik hier maar niet, heb er al zoooveel nare reacties op gehad... En dat trek ik nu even nie erbij... En hoe gaat het met jou meis? Lief dat je er naar vraagt hoor!
Je ex zou Stan nog wel kunnen op eisen, maar je staat naar mijn weten wel sterker met een testament. Bij erkenning zit inderdaad zorgplicht en alimentatie staat inderdaad helemaal los van bezoekrecht. Ene kant goed, maar aan de andere kant niet. Als je geld wil zien, zal je dat via de rechter moeten gaan eisen, Hij zal dan weer een draagkracht berekening moeten laten zien.
Och jeetje, das niet nix zeg. Die arme stakker, heeft ie veel pijn? Hoop dat die ab goed blijft werken en dat t snel voorbij is die nare ontsteking. Kan me voorstellen dat je dan niet zit te wachten op zo'n spannende dag als morgen. T is altijd wennen voor die kleintjes voor t eerst een halve dag naar t KDV, maar ik zou t zelf ook vreselijk vinden denk ik... Hoop dat Stan zich snel wat veilig voelt. Uiteindelijk zal t vast goedgaan en maakt hij wel vriendjes, maar ja zo voor t eerst en dan ook nog die ontsteking. Ja ik snap je angst wel hoor. Hmmm pittig allemaal hoor, ook van je ouders. Kon je zomaar weg van je werk joh? hoop dat t goed gaat met je vader en dat trombose hem idd bespaard blijft, want dat is idd heel gevaarlijk. Beterschap voor hem. Mocht je even willen spuwen dan mag je altijd pb'en hoor! Even je verhaal kwijt kan altijd lekker opluchten en ik antwoord altijd terug hihi. Ik vind dat helemaal niet erg. Hier gaat t.. mwah. Sinds ex in mijn woonplaats woont, gaat hij ook weer stappen e.d. Dus stadsgenoten zien hem weer en dat doet oude verhalen losweken... dus ik hoor echt dingen die ik niet had willen weten. Dat ie dus ook tijdens onze relatie diverse keren is vreemdgeweest..ook gewoon met iemand die regelmatig bij ons over de vloer kwam. En weet je, ben er niet eens zo boos over. T is wel goed, want zo kan ik echt die afstand nemen die ik wil hebben, ik ben teleurgesteld echt heel erg. En nu wil ie een kind met deze vriendin. nou moet ie goed doen, over een jaar of wat hebben we weer een nieuwe alleenstaande mama erbij. hoera! owwww kon ik haar maar laten inzien wat voor lul t is. Maar daar moet ze zelf achterkomen.
kussiex: jeetje zeg zit jullie niet mee, dikke knuf fontana: goed dat je het achter je kan laten allemaal. Is echt het beste he foxymama... ik ga dan ook maar testament iig op laten maken en een gesprek met advocaat / notaris aan om mogelijkheden door te nemen. Kan iig geen kwaad. thx voor tips @ hier: ben in een roes... weet dat ik zwanger ben door de test maar kan het nog niet helemaal geloven. nog zo onwerkelijk.
Hij heeft dus ook JOU echt harstikke bedonderd, verdorie! Die kerel is ook werkelijk geen knip voor de neus waard heh! Ik hoop echt heel echt dat je nu (terecht) afstand van hem kan nemen! Hij verdiend jou verdriet helemaal niet! Wat een lulletje rozewater zeg!! Ow meis, wat gun ik jou toch een lieve vent, die helemaal voor je gaat! Je verdiend dat zo! Jij hebt al veelste veel voor je kiezen gehad!
Hier heb je regelmatig een gratis inloop uur, voor vragen, of bij notaris vrijblijvend kennismakingsgesprek? Dan heb je de info in ieder geval voor niets te pakken!
Gefelciteeerd met je zwangerschap!! @Fontana wees blij dat je van hem af bent nu!!! wat een eikel zeg! ik denk dat je het wel zal helpen als je nu weet dat hij meerdere malen is vreemdgegaan wat een loser zeg. Maar hij wil nog een kind met zijn vriendin? wil die vriendin dit ook?? dan had ik het echt wel verteld tegen die vriendin hoor al is het maar voor het kind want die word de dupe hiervan!!!!! en ook jouw kinderen op die manier!! of welicht kun je het via iemand anders spelen die het verteld ofzo..als er een kind in het spel is word alles natuurlijk heel anders
Zij wil graag een kindje.. hij heeft altijd gezegd tegen mij, ik wil niet meer dan 2 kinderen en dan doe ik de knoop erin. Dit zei ik ook tegen hem, maar hij zei tja ik kan t niet maken tegenover haar. Zij heeft een kinderwens en als je in een relatie zit moet je soms geven en nemen... uhu.van dat nemen heeft ie al genoeg gedaan maar goed. Tja ik vind t heel ernstig maar ik ga me hier niet in mengen, ze komt er wel achter. Wie weet blijft ie wel bij haar you'll never know. Hij zei wel, ik wil niet meer dan 1 met haar. pff Kussiexxxx: hoe is het vandaag gegaan met Stan op t KDV? En verder nog nieuws over je vader? Gaat alles goed. Koetje: haha idd je zal t even moeten laten bezinken, als je straks je eerste echo weer hebt zal t wel binnenkomen. En dan komen misschien weer de kwaaltjes e.d. helemaal gaaf.
@fontana... wat een lastige situatie.. ik weet dat toen de ex van mijn ex (coll zijn vader) bij me kwam om me te waarschuwen, ik wel geluisterd heb! maar goed ik was toen al zwanger dus was het iets te laat, maar wel wat gedaan met haar adviezen en iig gaan zoeken in de goede richting van de leugens..
Ohh dat meen je niet? Had hij ook al een kindje met haar? Vervelend dat het "te laat" was.. Al was Collin er dan natuurlijk ook nie geweest, maar je snapt wel wat ik bedoel hoop ik... Erg is dat toch heh, dat mannen toch zooo kunnen zijn, dat snap je niet!
Lief dat je het vraagt meis! Het ging zowaar vandaag best wel heel goed! Hij heeft wel wat gehuild, maar hij is goddank niet meer zo hysterisch geweest als de vorige 2x! Er is echt een pak van mijn hart af gevallen.. Gosh, wat vreet dit energie zeg! Ik ben er echt bek af van! Ik hoop zo dat hij dit vol kan houden! Ik wist niet dat je je zoooo naar kan voelen als je kindje zich niet lekker voelt! Echt ongelofelijk! Mijn vader gaat het redelijk mee, maar mijn moeder kon de spanningen niet meer aan, en is gister zelf bijna van d'r graatje gegaan.. Is heelmaal schoon op.. En daarbij heeft ze zo'n onwijze rugpijn (Zwakke plek, dus daar slaat het dan op) dat ze in de ziektewet zit, ze moet maar even goed bijtanken... Dus ik moest stijl op sprong naar huis van 't werk, want ze konden niet voor Stan meer zorgen.. (beiden mogen niet tillen, en mijn ma vertrouwde het zowiezo niet, omdat ze bang was dat ze misschien flauw zou vallen als ze met Stan op de arm liep... Dus dubbel op stress thuis... Maar komt hopelijk gewoon goed! Verder heb ik vandaag eindelijk een goed contract aangeboden gekregen na 5 jaar vrijwilligerswerk (met behoud van WAjonguitkering) Al een paar weken mee bezig, wilde niet vlotten.. Helaas ga ik er maar heel weinig op vooruit, omdat ik dan niet meer in aanmerking kom voor kwijtschelding van gemeentelijke belastingen en ook KDV moet gaan betalen en mijn eigen reiskosten.. Dus zal er al met al 10tje per maand op vooruit gaan, sunde, maar jah... Maar wel super blij, die erkenning dat ze me voor vast willen!! Dus ook nog goed nieuws! Sorry, ga nu gauw er vandoor! ben kapot!! Tot laterr!! Liefsss
Aurin: jeetje, wel aardig dat ze jou heeft gewaarschuwd idd. En dat t te laat was, tja je hebt nu wel een prachtig ventje in je leven. Maar ik snap dat je het wel eerder had willen weten. Hier ligt de situatie van vertellen iets moeilijker omdat mijn kinderen in t spel zitten. En als ik t vertel, en ze gaat bij hem weg.. raken mijn kids hun vaste basis kwijt. Ze vinden haar heel lief en zolang papa met haar is, gaat t ook goed met papa. Die kan zichzelf niet alleen redden namelijk. Denk dat er een hoop gedoe achterweg komt, als ik t zou vertellen. T is zo moeilijk bah Kussiexxx: Meid gefeliciteerd wat een goed nieuws! Een vaste aanstelling, helemaal goed. Fantastisch dat Stan het zo goed gedaan heeft op t KDV. Ze moeten er echt eventjes doorheen. Door jou verhaal zo te lezen, durf ik sem straks ook met een geruster hartje achter te laten denk ik.. Sneu voor je moeder hoor dat ze er zo aan onderdoor gaat. Nu heb jij wel heel veel mensen om voor te zorgen momenteel. Pas je wel goed op jezelf. Ook proberen om even aan jezelf te denken en af en toe moet je echt even opladen. rustig aan meis. Gister heeft meneer lul de kids weer opgehaald. Ow ik sta dan echt met een brok in mijn keel ze uit te zwaaien. En ze zijn dan zo blij en ze zwaaien en handkusjes geven. Wel fijn dat t zo kan, dat liever dan wanneer ze huilend in de auto worden gezet. Hij gaat zaterdag naar de TT en dan past vriendin op de kids. Ik vertrouw haar volgens mij nog meer dan hem. niet goed! Ik krijg ze zondag weer terug, dit is de lange week. En op sommige momenten vlieg ik echt bij de muren omhoog hoor. Ik zal wat gaan doen. ff stad in en vanavond gezellig avondje met vriendinnen. heerlijk afleiding. fijne dag allemaal!
@fontana... tja zo dacht de ex van mijn ex er niet over.. die wilde liever niet dat ik in t leven van haar dochter kwam volgens mij. (want met zijn dochter is er wel een omgangsregeling etc) Maar goed... iig blij dat ik mede daardoor achter dingen ben gekomen die ik anders misschien te laat in zou zien. Maar de manier waarop etc, had anders gekund.
Ik heb na het verbreken van mijn relatie waar mijn zoon uit gekomen is meerdere dames gewaarschuwd voor mijn ex. (hij had er ook meerdere tegelijk, die niks van elkaar wisten incl. ik) Sommige waren er blij mee en sommige ook niet. Andere hadden het weer eerder willen weten (2 waren er zwanger van hem). Ikzelf zou eventueel wel 1x waarschuwen, maar geen details geven. Laat haar die zelf maar met hem uitzoeken. verder geen aandacht aan besteden, want elk beetje aandacht verdienen dat soort mannen niet.
hmm..wat voor waarschuwing moet ik geven dan... zonder dat ze me wil uithoren. Ben niet zo subtiel normaal gesproken haha.