Alleenstaande mama's kletsen hier verder

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Wijffie75, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Hmm, heb geloof ik een deel van mijn reactie vooral aan Foxy gericht terwijl jij over het "denken" iets zegt dus ik zou zeggen -zie hierboven, whaha-

Pff, wat een onwijs lange dag! Dat zou verboden moeten worden!
    Ik hoop dat je het een beetje volhoud! Zal voor je duimen!!

En shit heej, waardeloos dat je ex nix laat horen!! Sorry, maar ik kan er nog steeds met mijn kop nie bij, dat die kerels het zo kunnen laten afweten.. Snap het ECHT niet...
    Dat DOE je toch gewoon nie! :(

Hoop dat de misselijkheid niet doorzet!! Das nix! Kan je al helemaal nie gebruiken zeg!

Fijn te lezen dat het met je opa wat beter gaat! :)

2. Soda Pop

Dat herken ik dus ook zo! De verwekker van Stan gaat ook vrolijk verder met zijn leven, komt overal mee weg! Terwijl hij gewoon zo vreselijk gevoelloos heeft gereageerd en gedaan.. Hij woont al weer samen, en ze lijken ook echt heel gelukkig!!
    Hij komt ook overal mee weg, lult zich overal uit.. En hier.. Hier lijkt helemaal NIX vanzelf te gaan!!
    AAARGGGHHH!!!

3. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    Ja ik meende echt wat ik zei, ik ben er ook echt in gaan geloven. En ik sta nu soms nog voor de spiegel en dan zeg ik het ook. Omdat ik het nu kan en ik weet t ook gewoon. Die zinnen moet je ook opschrijven omdat je het echt meent. Ik zat ook erbij te huilen, maar t hielp me wel. Jij bent belangrijk! je hoeft t niet maanden vol te houden, maar als je een dip hebt ofzo kan het echt helpen. Je wordt er zoveel sterker door en misschien, juist dan!, kan je een nieuwe kans maken met je ex. Want pas als jij goed en fijn in de vel zit, zal je openstaan voor anderen. zoals je al zelf zei.
    En hartstikke goed dat je hem niet binnen hebt gelaten, want het draait niet alleen om sex. jij bent als persoon veeeel meer waard. onthoud dat goed.
    hmm hoor mij nou... de domme koe die t wel deed... whahahaa.

4. MamsVanRobin

MamsVanRobin Niet meer actief

#684 MamsVanRobin, 10 jul 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 jul 2011
    Oorspronkelijk geplaatst door fontana [​IMG]

Weet je, ik hoef hem echt niet terug. Maar ik merk dat er nog wel jaloezie zit van mij kant. Toch zoiets van, jeetje hij heeft gewoon alweer een fijn gezin, iemand die op hem wacht, t eten klaar heeft, naast hem ligt, hem knuffelt enz. Dat mis ik ook wel heel erg. En daarbij steekt t me gewoon zo dat ie mij heeft bedrogen en haar ook. En hij komt overal mee weg. T is allemaal zo makkelijk bij hem. Terwijl ik overal altijd voor moet vechten. Daar baal ik ontzettend van. Hij heeft alles veroorzaakt en zit inmiddels alweer op kussentjes en ik nog steeds op de blaren die hij veroorzaakt heeft. bah ik haat hem echt... of toch niet. Hoelang duurt dit proces. 7 jr samen is 7jr verdriet.. man man.

Dat herken ik dus ook zo! De verwekker van Stan gaat ook vrolijk verder met zijn leven, komt overal mee weg! Terwijl hij gewoon zo vreselijk gevoelloos heeft gereageerd en gedaan.. Hij woont al weer samen, en ze lijken ook echt heel gelukkig!!
    Hij komt ook overal mee weg, lult zich overal uit.. En hier.. Hier lijkt helemaal NIX vanzelf te gaan!!
    AAARGGGHHH!!!

22 april '10 gew. 3760 gr. Lengte: 51 cm. Hoofdje: 35,6 cm.
    8 juni '11 gew. 10,22 kg. Lengte: 80 cm. Hoofdje; 46 cm

Doelen bijgesteld; doel is 78 kg. Nog 3,5 kilo te gaan! *snif*

Same here!!!

Mijn ex kijkt niet om naar zijn zoon, mag hem ook niet zien vd kinderbescherming ivm huiselijkgeweld en verslavingen. Maar hij heeft ondertussen alweer een aantal jaar een vriendin terwijl hij een paar jaar geleden haar nog een week lang heeft besodemieterd met mij (let wel, ik wist niet dat hij een relatie had!!). En zij blijft gewoon al die tijd bij hem, heeft een huisje (hij kan er geen 1 meer krijgen triest figuur dat het is), zorgt voor hem, doet alles voor hem en is nu zelfs zwanger van HEM!!! Dus hij heeft weer een goed vrouwtje voor ze karretje gespannen die alles pikt, en ik wordt keer op keer besodemieterd door alle mannen die ik tegenkom en moet werken als een gek om alles op de rails te houden hier!!!

Maar boontje komt om zijn loontje, als je je kind zo in de steek laat en gewoon ergens anders weer een gezinnetje gaat stichten wat ook op leugens en vreemdgaan gebasseerd is.. dan kan dat ook niet voor altijd zijn!!!

Maar het is zo niet EERLIJK!!! Maar toch ben ik zo blij dat ik er vanaf ben, je hebt niets aan ze en zo iemand is ons absoluut niet waard!!! En de kids verdienen al helemaal veel en veel meer als dat!!!

5. Soda Pop

Wat zit alles toch vreselijk on eerlijk in elkaar ook als je dit allemaal zo leest!!

Hopelijk voel jij je nu ook sterk net als de andere meiden hier? Ik kom er ook wel!! Daar ga ik voor!

GOOO SAN ;)

6. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    ergens in t Noorden.
    hmm ik heb net een vette jankbui gehad. Ik ben gewoon zo kwaad! Ex belde of ie even zijn kruiwagen mocht ophalen..prima, ding voor de tuindeur gezet kon ie meteen pakken. Komt ie binnen.. dus ik zeg hij staat daar hoor! jaja weet ik, ben je boos? euh ja en moe, omdat onze dochter me vannacht tot half 3 heeft wakker gehouden omdat ze niet bij mij uit de buurt wilde. Ow heeft ze bij ons niet. Niet? nee slaapt als een roosje.. ^^%$* denk ik dan..onzeker onzeker..ligt t aan mij.. grr dus nog kwader. Zegt ie " wil je ... ff dag zeggen? die zit in de auto" wtf? dag zeggen? ik zal haar es wat zeggen dacht ik, maar heb maar gezegt nee ik zeg geen dag tegen ...
    t idee. ben geen vriendinnetjes met haar flikker op zeg. Sem was de hele dag hangerig, jengelig en ronduit vervelend, vragen om aandacht niet te kort. Dus geef t aan bij ex, onverschillig antwoord.. man alsof ik niet besta. Dus zeg hem dit ook, van he luister ik heb t gevoel dat jullie samen "t gezin" runnen en dat ik gepasseerd wordt hier. jullie doen t op jullie manier, maar vergeten dat er co-ouderschap is met mij.. de MOEDER! nou dat was niet zo, anders gezegt ik moest niet zo zeuren. Heb hem ff een lelijk scheldwoord naar zijn kop geslingerd met daarachteraan, Ik wil om tafel met jou + je haalt je rotzooi van zolder want ik flikker t weg. En ook nog gedreigt dat ik stappen onderneem om de kids zelf wel alleen opvoed. pfff stoom kwam uit mijn oren, ik kon hem echt waar wel dwars door mijn heg heen trappen. Die arrogante rotkop en dan zo arrogant weglopen. Heb me zo ingehouden en net kwam alles eruit, zoo gejankt. Ben zooo kwaad.
    Alleen al om t zinnetje : dan ga je toch met demi naar een gedragsdeskundige, laat je onderzoeken waarom ze bij jou ze vreemd doet. oeeehhhhhhh Ze doet niet vreemd lul, ze mist mij!
    ow was ik maar vriendjes met derek ogilvie ofzo, kon ie even voor demi spreken.

sorry voor mijn ego zeur mekker berichtje..
    heb al 1 zak chips leeg... met dipsaus.... beetje misselijk nu.. boeee ook dat nog.

7. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

oh fontana
    ken het van eerder ook...alsof bij hun alles goed gaat=
    feit dat dat zo is / lijkt betekent dat een kind zich daar niet volledig durft te gaan en mdr dus daarna alles krijgt want bij mdr voelt het zich dan veilig genoeg, compliment voor ons dus.
    ik heb keer tegen ex gezegd toen: zielig voor jou dat bij jou alles goed lijkt te gaan steeds betekent namelijk dat .... niet durft te huilen of vervelend durft te doen omdat het zich niet veilig genoeg voelt en zich dan maar even tijdelijk inhoudt om het er bij mij weer uit te gooien.
    toen was het stil whahahaha :)

8. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

Jeetje Fontana, Je had echt eff een baaldag zo te lezen.
    Maar liever eruit dan erin hoor.

Je moet je absoluut niet onzeker voelen dat je dochter bij hun slaapt als een roos. Je zit nu ook niet echt helemaal goed in je vel door deze situatie en de kinderen voelen dat (helaas) Maar dat is normaal.

Je ex heeft wel heel veel lef om je naar een gedragsdeskundige te verwijzen. Ik hoop dat je dat terug hebt verwezen naar een plek bij hem waar de zon niet schijnt.

Kan je zijn spullen niet op een dag samen met een paar personen inpakken, hem een seintje geven dat ie ze moet ophalen en dan een "gelukkig hij is weg" feestje houden?

9. MamsVanRobin

@ kussie

Ik voel me absoluut sterk we redden ons prima samen, het is alleen zwaar en af en toe kan ik er gewoon nog steeds zo boos en verdrietig om zijn. Jij komt er ook meis, het kost alleen veel tijd en energie..maar komen ga je er!!!

@ Fontana

Jeetje wat een klootzak zeg!!! Hoe durft hij dat te zeggen!!! Hij mag nog blij zijn dat je niet alles verteld hebt tegen ze vriendin (dan zijn ze vast niet lang meer dat zogenaamde gezinnetje hoor ;)..teminste als ze verstand heeft!!), en dan verwacht hij wel dat je even gedag gaat zeggen...die gast spoort echt niet hoor!!!

Hoop dat je je ondertussen wat beter voelt, en meis het ligt echt niet aan jou maar aan de situatie waarin julie je bevinden!!

10. ohmama

ohmama Niet meer actief

Hallo allemaal,

Ik heb besloten dat ik hier ook mee kom praten. Na een tijd een relatie te hebben gehad, ben ik weer een alleenstaande moeder.

De 'vader' van mijn oudste zoon heeft sinds de zwangerschap niks meer met hem te maken willen hebben en heeft dan ook nooit naar hem omgekeken. Hier kan ik me nog steeds zó ongelooflijk kwaad om maken! :x

Niet lang na de zwangerschap leerde ik de vader van mijn tweede zoon kennen. Hij behandelde de oudste net alsof hij zijn eigen zoon was. Ik raakte zwanger van hem. Toen ik een miskraam kreeg, bleek dat we het verlies niet samen kunnen verwerken. We besloten om uit elkaar te gaan. We hebben wel nog steeds contact met elkaar en ik zie hem regelmatig. Naar omstandigheden redden mijn zoontje en ik het prima met zijn tweetjes.

11. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    ergens in t Noorden.
    Ohmama: welkom hier, klets gezellig mee. Wat vreselijk zeg, een miskraam. En wat ontzettend vervelend dat jullie t niet samen konden doen. Is het contact wel goed gebleven?

All: thx voor jullie steun. Altijd fijn en ik voelde me inmiddels beter maar toen begon meneer gisteravond laat ineens te smsen. Z;n vriendin had nachtdienst. Nou ik heb nu super bewijzen in mijn telefoon staan. Ja want ik ben dan best wel gemeen en lok hem dan ook ff goed uit de tent. Als "vriendin" dit zou lezen is t dag dag daaaaaaagggg
    Vanmorgen kwam ie de kids ophalen, toen heb ik hem nog even goed gevraagd waarom die zo graag sex met mij wil. Want als je sex met iemand wil, tijdens je relatie zit er iets niet goed. Hij zegt dat ie dat los van elkaar kan zien. Dat zijn relatie super is. Maar hij kan niet uitleggen waarom ie mij dan nog wil. Hij zei dat ik een deel was van zijn leven en dat sex met mij spannend en fijn is. Nah ja! Dat klopt toch gewoon niet. Nog gezegt dat ik hem hypocriet vind over t feit dat ie nu ineens wel nog kinderen wil. Hij zei dat er lange gesprekken over geweest zijn en dat deze nieuwe relatie weer anders is. vind t zo gemeen...
    ik heb niets met hem gedaan hoor en dat doe ik ook echt niet meer, maar ik voel me wel heel vreemd. Hoe kan die nou zeggen dat z'n relatie goed zit. pfff los van elkaar zien. Nou volgens mij wil ie mij echt niet loslaten. Ik zei tegen hem, heb je nou ook nog met anderen sex gehad. Nee absoluut niet. Alleen met jou en ik zou niet iets met een ander doen. t is alsof die meerdere persoonlijkheden heeft.
    Tj dan komt mijn hulpverlenersrol weer boven en dan wil ik hem gewoon analyseren, ik wil weten wat ie denkt en waarom die t doet. Maar hij kan t zelf niet uitleggen. Ik zei je hebt een prachtige vriendin, die alles voor je doet en je hebt haar bedrogen met mij. Dat is toch niet normaal! nee dat was dan wel zo, maar nogmaals hij kon t niet verwoorden.
    gek word ik hiervan, maar ik blijf er ook in hangen. ben boos op mezelf.

12. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    Welkom owhmama, sterkte met het verlies van jullie kindje.

Ik hoop dat zn vriendin het leest fontana wat een @#$%^maar hij zal wel zo slim zijn om zijn smsjes te wissen.
    ik had het allang verteld aan zijn vriendin, jouw een beetje erbij gebruiken en zelf het leuke gezin spelen. dan weet hij in iedergeval dat er met jouw niet valt te spotten

13. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @owhmama, welkom hier, jij hebt het ook niet makkelijk gehad zeg :(
    ik vraag mij nog dagelijks af waarom "de papa" niks van zich laat horen, en hoe ze dat toch kunnen??? maakt me ook altijd nog kwaad.. denk niet dat dat ooit weg gaat...

@fontana, ik blijf erbij dat ik t allang verteld zou hebben, vind dit geen gezonde situatie voor je kids, en in mijn ogen is t wachten tot het fout gaat en dan is de klap voor de kids misschien wel harder? Wat een ongelofelijke egoistische eikel is het!

14. Foxymama

@owhmama
    Welkom!

@Fontana
    Ik sluit me aan bij de andere dames. Wat een enorme #$%^ is je ex zeg. Bewaar die smsjes goed voor het geval dat!
    Je mag best boos zijn op jezelf hoor. het is geen makkelijke situatie, maar je mag ook best trots zijn op jezelf. Je had ook met hem in bed kunnen belanden!

Ego:
    Gister echo gehad en hartje klopt goed! baby bewoog lekker en zoonlief was sprakeloos toen hij dat zag.

15. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    ergens in t Noorden.
    Foxymama: gefeliciteerd met de goede echo!! wat fijn om te horen dat het hartje klopt. Leuk om dat weer te zien zeker...

Vertellen:
    oow ik wil niets liever..maar durf niet. Dan gaat er echt een bom ontploffen en waarschijnlijk ben ik dan de boeman. Zijn familie zal boos zijn op mij, hij zal boos zijn op mij, mijn kindjes verliezen een vertrouwd persoon. ( tenminste sem dan, t zal demi een worst wezen denk ik) Ik vind t zo erg als er mensen boos op mij zijn. En daar komt bij dat hij t niet alleen kan, hij komt dan waarschijnlijk echt in de problemen.
    Ik ben op dit gebied zo'n mietje, ik zorg altijd eerst voor een ander en dan pas kom ik. Wat ze me ook flikken.
    Hoop dat mijn therapeute binnenkort ff beld dat er plek is, want ik moet weer even een flinke figuurlijke schop onder mijn vett ass hebben.
    Zou ex ergens nog van mij houden vraag ik me dan af??

16. Foxymama

@ Fontana:
    Ik denk niet dat je ex nog van je houdt, klinkt misschien heel hard, maar hij houdt alleen van zichzelf als ik zo kijk/hoor.

Daarnaast is het niet jouw schuld dat hij zulk gedrag vertoont, dus boos worden op jou slaat nergens op! Dat hij het niet alleen kan, is de schuld van zijn ouders, hadden ze hem maar beter op moeten voeden.

Dit soort mensen komen overal mee weg, omdat er steeds iemand is die een hand boven hun hoofd houdt en ze nooit consequenties krijgen van hun daden.

Als jij de vriendin in kwestie was geweest, zou je het denk ik ook liever voor eventuele kinderen willen weten dan achteraf. Als zij en de omgeving je eerlijkheid niet kunnen waarderen, is dat ECHT hun probleem.

Zijn ouders moeten boos zijn op hun zoon, dat hij nu al 2 goede relaties opfokt en boos zijn op zichzelf dat dit het resultaat is van hun opvoeding.

Vertrouwd persoon: tja....dat is weer wel een risico, maar weegt dat zwaarder dan de waarheid? Want niet alleen zij, maar ook je kids leven dan in een leugen zodra ze de deur daar binnen stappen.

Hij boos: Kwestie van eigen schuld dikke bult. Moet ie maar denken met zijn kop en niet zijn pik.

Sorry, klinkt misschien echt heel hard, maar zet jezelf echt op de eerste plaats en laat hem en de mensen die dan boos op jou worden lekker barsten.

Echo:
    Was idd heel leuk om te zien. :D

17. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    ergens in t Noorden.
    thx foxy voor de goede en duidelijke verwoording. Je hebt gelijk.. Er zitten toch nog veel meer haken en ogen aan. Ik kan goed met zijn moeder opschieten en die weet net zoveel als jullie.. die weet alles dus. Maar ze houdt haar mond tegenover anderen. Zij vind t vreselijk wat haar zoon allemaal uitspookt en ze zegt ook steeds kies voor jezelf. Ze zegt: houd je maar buiten zijn relatie, het is zijn probleem en dat van vriendin... je weet niet hoelang deze relatie duurt, je weet niet of ze wel samen kindjes kunnen krijgen, en als t wel gebeurt dan is dat nog hun ding. Wie weet gaat ie wel weer vluchten of misschien niet. Als je het zou vertellen dan is het waarschijnlijk uit, dan heeft ie binnen een week een ander en dan mag je hopen en duimen dat t net z'n lieve dame is tegen je kids als deze vriendin. En daar komt bij, dat jij even een goed gevoel hebt, maar dat is na 10 min voorbij. ex heeft altijd mazzel en komt altijd op de pootjes terecht.

En daar heeft ze ook wel gelijk in. Ze zei ook heel duidelijk, ik zou nooit boos op jou kunnen zijn in dit geval, jij doet niets verkeerds. Jij volgt je gevoel en dat is momenteel even helemaal op de hobbel. Heel logisch.
    Ze zei: alles komt uit. Altijd... hij voelt t nog wel.
    Zoek een leuke vent, wordt gelukkig en straal dat uit, want daarmee heb je hem pas echt te pakken en niet door dit te vertellen want hij komt er toch wel weer mee weg.
    ( z'n eigen moeder he!) Ze schaamt zich voor t feit dat ze zo'n ongeleid projectiel op de wereld heeft gezet en dat t een grote lul is.

18. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    Nou die moeder van hem kan meer zeggen! die wil natuurlijk dat haar zoon gelukkig word en bespeeld jouw op deze manier, want het is en blijft haar zoon.

Waarom zouden ze boos op jouw zijn? hij doet het toch? jij hebt geen relatie hij wel! en wat dan nog? zoals hierboven ook beschreven de bom gaat een keer barsten en dan? jij hebt hier elende en stress van en dat gaan de kinderen voelen! en je geeft al aan dat Sem alleen een vertouwd gevoel bij haar heeft, maar hij is ook nog maar 2. zal daar op den duur ook niet schade aan overhouden..en het eventuele andere kind straks? moet die ook de dupe worden?

kom op meid een beetje harder worden hoor! stel hij heeft weer mazzel dan weet hij in iedergeval dat er niet met jouw te spotten valt! want op deze manier gebruikt hij jouw als een speeltje, want echt hij houdt niet meer van jouw je bent alleen goed genoeg voor de spanning.. je bent veel meer waard dan dat..

19. Foxymama

Ben het eens met Ikke84.

het is en blijft haar zoon en het belang van haar zoon staat (logisch) altijd boven een ex of een vriendin.

Zij weet ook dondersgoed dat de kinderen je zwakke plek zijn en vind het wel een beetje laag om dat argument te gebruiken, dat het nu zo'n goede vriendin is en je niet weet wat er later kan komen. HIJ misbruikt jullie beide! Hij zou God op zijn blote knieen moeten bedanken dat hij zoveel vrouwen om zich heen heeft waar hij het goed had/heeft.

En het is wel degelijk jouw zaak, mochten er kinderen komen en de bom dan barst. het zijn dan wel broertjes/zusjes van jou kinderen en zo krijgen jouw kids dat ook weer mee.

Plus, als de bom pas over 10 jr barst en zij er dan achter komt dat je het al die tijd wist, hoe denk je dat dan de situatie zal worden voor jezelf en de kids??

Je ex komt idd altijd op zijn pootje terecht, omdat niemand hem op zijn fouten wijst en er altijd mee wegkomt. Ik denk niet dat jij je dan goed zal voelen als je het zegt, maar dat het misschien wel een opluchting is.

Praat eventueel eens met je eigen moeder. Die staat aan jou kant.

En door dit bekend te maken, geef je wel een boodschap af dat hij niet meer met jou kan spelen. Ook niet als er weer een nieuwe komt.

20. MamsVanRobin

#700 MamsVanRobin, 13 jul 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 jul 2011
    Ik vind dat je voor jezelf en voor je kindjes moet gaan kiezen, en schijt moet hebben aan de mensen die dan eventueel (ten onrechte) boos worden op je. En die vriendin van hem hoort het wel te weten, zij wordt tenslotte ook besodemieterd waar ze bijstaat!! En voor je kinderen is deze situatie ook niet goed. Ben het helemaal eens met Foxy en Ikke, je moet dit niet accepteren en het echt gaan vertellen. Dit is niet goed voor jou en je kinderen, en voor de kids die er miss nog komen gaan tussen hun.

Deel Deze Pagina