Alleenstaande mama's kletsen hier verder

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Wijffie75, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

mijn zoontje slaapt ook niet bij me in bed hoor (alleen bij uitzondering) en eenmaal in slaap gaat het wel
    maar idd in slaap komen erbij moeten blijven even. En zoals ik al hoor bij jullie dat consequent zijn en het ritme hanteer ik ook. tijden, ritueel etc. In mijn geval eten, even nog spelen, bad, tanden poetsen, boekje lezen en even kroelen en dan slapen. Alleen lijkt hij dus niet altijd moe genoeg.
    Overdag korter slapen is een ramp... als je hem wakker maakt voor hij zelf wakker wordt (meestal met 1,5 uur dus) dan is hij enorm humeurig hahaha. En niet voor maar 5 minuutjes hoor :p
    Ach maar even kijken hoe het zich verder ontwikkelt.

Vandaag was trouwens erg leuk, veel gereis maar enorm gezellig !!

2. MamsVanRobin

MamsVanRobin Niet meer actief

Hey meiden, pff wat een week!!! Moet ff me ei kwijt...

Daar komt het hoor!! Gisterochtend toen ik de brievenbus ging legen kwam ik ineens een kaart tegen, die bleek dus van de vriendin van mijn ex te zijn (hij is toen hij een relatie had met haar een week met mij vreemdgegaan, ik wist niet dat hij toen een relatie had, zij weet dit ook) ze vertelde in de kaart dat robin (mijn zoontje) eind september een halfbroertje krijgt en of we op kraamvisite wilde komen (ik heb dus alles behalve een goede verstandshouding met me ex, heb hem al 2 jaar niet gezien en hij mag ze kind ook niet zien vd kinderbescherming). Ook schreef zij namens robin zijn vader dat hij hem erg mist en elke seconde vd dag aan hem denkt. Er zat een briefje bij met haar telefoonnummer en ik heb haar dus gebeld (heb geen problemen met haar, zij kan er ook niets aan doen en is eigenlijk ook maar een slachtoffer van me ex). Ik zei dat ik haar die middag wel graag onder vier ogen wilde spreken en dat vond ze een goed id, we hebben een goed/gezellig gesprek gehad maar ik heb haar ook heel duidelijk gemaakt dat hij nooit maar dan ook echt nooit moet proberen om via mij robin te zien te krijgen. Hij mag hem niet vd kinderbescheming zien dus dan moet ie maar bij hun bewijzen dat hij nu een regelmatig en goed leven leidt. Maar ze zei zelf ook dat eigenlijk elke initatief (ook niet veel maar toch) bij haar vandaan is gekomen (kaartjes, kadootjes voor sinterklaas) en dat hij eigenlijk niet zoveel uit zichzelf doet. Hij gaat ook niet naar de kinderbescherming omdat hij bang is voor het onbekende :$ en het commetaar wat hij miss gaat krijgen en daarbij zei zij ook dat hij ze papieren nog niet in orde heeft en dat ie dat eerst moet gaan regelen. Maar al met al kan dat aangezien hij heel laks is en er schijnbaar geen moeite voor wil doen nog jaren duren. Ik heb haar gezegd dat ik het van haar heel aardig vind dat ze het heeft geprobeerd maar dat het eigenlijk van zijn kant moet komen, het is zijn kind en hij moet daar voor gaan vechten. Heb ook gevraagd of ze hem niet meer wil pushen daarin en dat hij er zelf aantoe moet zijn en het zelf moet willen (hij praat wel regelmatig over robin maarja dat is niet zo moeilijk!!). Hij schijnt nu dus wel te werken en ze wonen al een paar jaar in die flat waarin ze zitten, en hij maakt met haar niet zoveel ruzie en slaat haar ook niet (das hard om te horen als hij mij dus 3 jaar lang het leven zuur heeft gemaakt, mishandeld geen huis of baan kon houden en niets doet/deed voor ze kind!!!) Maar goed, ik heb haar het dus allemaal heel duidelijk gemaakt en meer kan ik niet doen, maar leuk is anders!!!!

Nou dat is er dus gebeurd, dat gevalletje heks bij het zorgcentrum (doe vrijwilligerswerk anderhalve dag in de week bij haar maar er kan noooooit een bedankje af, een beterschapje als je ziek bent, negeerd me maar praat wel met anderen dus ben daar nu met ruzie weg sinds eergisteren), een week niet slapen en een afwijzing van woonpartners voor een werk/leerplek...ik zit er echt ff helemaal doorheen!!!

3. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Slapen, ik probeer Stan nu over te krijgen op 1 slaapje... Hij slaapt, vind ik, niet erg veel...
    's avonds vaak pas rond een uur of half negen/ negen uur... En is wakker tussen half 7 en 8 uur... Heel soms een keer wat langer..
    Hoe lang hij overdag slaapt verschilt echt enorm, soms wel 2 1/2 uur.. Soms een uurtje...
    Soms houd ie het prima vol op 1 slaapje, soms moet ik er echt 2 doen, waardoor het 's avonds helemaal laat word...
    Nouw en dan baal ik stiekem wel es, want af en toe even mama-tijd is ook wel heerlijk! :)
    (ga zelf ook steeds vroeger op bed, soms zelfs gelijk met Stan, omdat ik zoveel hoofdpijn (migraine) heb...

@ Koetje, fijn dat het leuk was bij je vriendin? Ze zal vast ok wel al een mooi buikje hebben? Weet ze dat jij ook zwanger bent?

@ MamsvanRobin, jeutje, wat een verhaal, ik vind je ontzettend sterk en vind ook dat je het harstikke goed hebt gedaan! Inderdaad, het is lief bedoeld van zijn vriendin.. Maar het moet toch echt van HEM komen.. Maar als hij al nie eens meer in de buurt van Robin mag komen lijkt het me dat hij heftig genoeg is bezig geweest. Want dat gebeurd niet zomaar! Ben je geslagen joh meid? Jeetje.. Wat een vreselijke situatie! En wat hard om dan te horen dat hij dat bij haar nu onder "controle" lijkt te hebben... Ik weet gewoon even nie goed wat k moet zeggen! In ieder geval een dikke knuffel voor jou!

Liefs

4. MamsVanRobin

MamsVanRobin Niet meer actief

@ Kussie

Ik probeer me ook echt sterk te houden maar soms lukt het even niet meer. Als het net een tijdje rustig is komt er altijd wel wat!! Ik had haar kaartje ook kunnen negeren en niets van me kunnen laten horen, maar ik wilde dit toch even heel duidelijk maken...:( Thanks voor je reactie, doet me goed!

Knuf terug!

5. Soda Pop

Dat is toch ook logisch dat je af en toe even een terugslag hebt, maar besef wel, 1 stapje achteruit is vaak ook weer 2 stappen vooruit!!
    Dus het zal alleen maar beter met je gaan!! Heb vertrouwen in jezelf! Wat je hier vertelde bewijst des te meer hoe sterk je in je schoenen staat!!
    Ik vind het super knap!

6. kleinvisje

knap gedaan mamsvanrobin
    duidelijk, helder en zoals het hoort.

7. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

@ mamsvanrobin:
    Jij hebt echt laten zien dat jij "the better person" bent in deze kwestie.
    je mag echt trots zijn op jezelf!

@ Koetje:
    7 weken alweer! gaat snel!!!

8. Soda Pop

Hey allemaal!!

Hoe is het met jullie?
    En met de zwangere mama's onder ons?
    Alles onder controle? :)

Hier alles nu weer goed! Gisteravond is Stan toch zo onwijs komen te vallen... Godsie, ik was voor het eerst helemaal over mijn toeren...
    Hij had tand door de lip, zo zag ik later, en dat bloedde vreselijk joh! Heb ik nog nooit gezien! Ik raakte echt even overstuur. Voor het eerst sinds hij is geboren heb ik mijn moeder gebeld dat ze onmiddelijk moest komen!!
    Ze heeft haar werk gelaten voor wat het was en kwam bij me! Zoo fijn!
    Heb ook HAP gebeld, gezien de nare smak (met zijn nekje achterover)
    En moest hem elke 2 uur wakker maken.. Dat heb ik met een beetje gesjoemel gedaan...
    En wat was ik blij toen ik hem vanmorgen weer vrolijk en wel in bedje zag liggen! Pffff...
    Wat een avond gisteren! Die wil ik echt zo gauw mogelijk vergeten!!

Liefsss

9. Foxymama

@ Kussiexx:

O wat naar! Voel echt met je mee! Hbe dat ook gehad een keer en ook meteen me moeder gebelt. Het besef dat je dan alleen bent vond ik wel erg confronterend.
    Gelukkig gaat het weer goed met hem en werd hij vrolijk wakker!
    Wondjes aan de mond genezen gelukkig snel.

Hier:
    Echt EXTREEM vergeetachtig, Vannochtend zelfs vergeten een treinkaartje te kopen en kwam daar bij aankomst pas achter :p Gelukkig geen controlle gehad.

Verder valt mijn "stalker" mij weer lastig. Echt om moe van te worden! Weer de link naar mijn facebook en foto's op internet.
    Weer allemaal leugens. Gelukkig weet ze niet dat ik zwanger ben, want anders komt dat weer online .
    Politie weer ingelicht, dus hopelijk kunnen ze nu WEL wat doen. OM wilde niks doen, omdat ik in 6 maanden 1X gereageerd had, 1x!!!!
    Madam mag door blijven gaan en als ik 1X reageer gebeurt er niks!
    Echt om moe van te worden allemaal! Sorry, ben er een beetje pissig over :(

Verder alles prima :)

10. Soda Pop

WOEPS! Gelukkig geen controle! Anders word het nog een dure zwangerschap :D

Is dat die freaky "ex vriendin" van je?
    Ik vind het niet normaal, die politie doet tegenwoordig ook geen donder meer! Pas als er (zwaar)gewonden -zo niet erger- vallen komen ze es in actie! Bah!

Ja ik krijg het er ook wel moeilijker mee merk ik, dat ik alleen ben...
    Vind het echt nie meer leuk... :(
    Maar das morgen hopelijk weer een stuk minder ;)

11. Foxymama

Echt, dure baby wordt het dan:p

Ja is dat gekke wijf. Is gewoon vermoeiend. Heb je een leuke dag met je zoon (naar Cars 2 geweest gister), lekker naar de Macd en dan kom je thuis en krijg je zo'n bericht van een vriendin dat dat meisje weer bezig is. Kan niet eens meer een profielfoto op mijn facebook zetten, omdat zij dat opslaat en weer ergens neer kwakt op internet met allemaal commentaar.

Politie doet echt geen donder! Was al een keer eerder geweest, maar die agent vond dat ik geen poot had om op te staan, dus nam hij de aangifte niet eens af. Paar weken later, toen het nog erger werd, werd ik wel serieus genomen door een andere agent, en die agent vind het ook echt belachelijk dat het OM geen moer doet omdat ik 1x me mond open getrokken heb.

Ik vind dat soort situaties (ongelukjes enz) best kut om alleen te zijn. Verder heb ik er geen moeite mee. Misschien als de baby er straks is weer wel, maar goed, dat redden we wel :)

12. kleinvisje

jeetje foxy wat een ***
    hopelijk stopt het allemaal toch echt snel wat een gedoe

betreft dat alleen zijn / voelen. Ik voel me eigenlijk meestal wel goed en met ongelukjes ben ik ook niet snel in shock of zo ben zelf altijd wel redelijk rustig en iemand die direct handelt dus dat zijn niet echt momenten dat ik iemand mis of zo
    maar merk dat ik soms toch momentjes heb, zo ook gisteravond
    gewerkt, thuis, filmpje op en jemig die was me mooi en had een enorme impact op me. (the white masai ... super) ik had zo graag toen even tegen iemand aan willen kruipen en ja het ging om relatie, liefde etc dus tja dat deed toch wel even iets met me. Maar ach zijn idd vaak momenten en beheersen gelukkig het leven niet meer.

morgen naar notaris; voogdij regelen
    en daarna ook gelijk de advocate weer even bellen voor afspraak. Als ik dan informatie heb mijn ex weer even op de hoogte brengen wat we moeten doen en dan dingen echt in gang gaan zetten dus om gezag ongedaan te gaan maken etc.

voel me verder goed, echt weinig kwaaltjes nog (even afkloppen). Raak steeds benieuwder naar de 1e echo 28 juli.
    Krijg steeds meer de drang om het te gaan vertellen en op hyves te zetten bijvoorbeeld, maar wacht nog wel even hoor.

13. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    hey girls,

Foxy:
    Gatver zeg wat een naar wijf. Dat ze dat zomaar ongestraft kan maken zeg, foto's van jou op t net plaatsen. tssss die achterlijke politie doet ook nooit es normaal. Omdat je 1x gereageerd heb? Gaan ze er dan vanuit dat jij t uitlokt ofzo. hoe debiel.
    Is je zusje al een beetje bijgetrokken? of vind ze t nog steeds stom dat je zwanger bent.

Koetje:
    Spannend morgen dus. Hoop dat alles goed geregeld wordt en dan je dan eindelijk rust krijgt. Wel jammer dat je dan weer contact moet leggen met je ex, hoop dat ie wel normaal doet en niet weer gaat dwarsliggen. nog 7 nachtjes tot de echo... leuk!!! en heeel spannend natuurlijk. Ben benieuwd hoe luuk reageerd, als ie t al snapt. denk t wel toch?

Alleen voelen: Ja heb ik geregeld, maar dat komt omdat ik steeds te zien krijg hoe ex t wel leuk heeft met z'n vriendinnetje. Dat blijft steken hoor. Maar ja ik ben wat dat aangaat toch echt te kieskeurig geworden hoor. Ik sta met m'n kop op zo'n datingsite, gewoon meer voor de lol en niet betaald, maar ik krijg me toch een reacties pffff niet normaal! Maar ik vind ze allemaal maar niets.. zal toch echt iets mis met mij zijn denk ik dan. Want ik zou toch wel weer een leuke fijne relatie willen.
    naja, eerst maar op vakantie in augustus en ik zie t wel of er nog iemand op mijn pad komt. t alleen wakker worden vind ik soms wel jammer en ik ben echt een knuffelkont en gelukkig wil sem wel eens ff lekker knuffelen maar dat duurt 10 sec haha. Demi idem dito. Dus kruip ik wel es ff bij mijn mama op schoot, hahaha heerlijk!

Ben nu weer ff kidsloos..ophalen ging redelijk. Maar t blijft een strijd hoor pff. Dan zie ik dat hij een ring omheeft enzo, dat doet toch pijn. En dan denk ik oh ja, ze gaan straks ook een kindje maken samen en dan breekt mijn hart echt in tweeen. Stom hoor. bah.
    Zal zo naar de huidarts.. hij gaat even kijken of hij wat moedervlekken uit mijn gezicht kan weghalen. brrr

14. Foxymama

@ Koetje:
    O lekkr snel die afspraak bij de notaris. Hoop dat het allemaal lekker snel afgehandels kan worden, ook met die advocaat.
    Echt gelukkig heb je met je kwaaltjes! Ik zal voor je duimen voor je echo volgende week! Ben zo benieuwd voor je.

Hier:
    Ik ziet er een beetje doorheen. Huilen staat me nader dan het lachen.
    Stalker is gister gebelt door de politie, met een waarschuwing dat ze moest stoppen en dat heeft het eigenlijk allemaal erger gemaakt. Ze is non-stop bezig.
    Stalkertrutje is de hele avond en ochtend bezig geweest en doet zich zelfs voor als mij die zogenaamd mijn ex (verwekker van mijnzoon) zwart aan het maken is op internet. Heb alweer via via gehoord dat hij pislink is.
    Ik heb die lul al bijna 6 jr niet gezien en zij moet die hele situatie weer opfokken! Niet alleen voor mij, maar ook voor mijn zoon voor later.

Er staan nu weer foto's van mij, me zoon en moeder op en ook de link naar de twitter van me zusje...Eff serieus, dan moet je echt tijd teveel hebben om dat allemaal te gaan zoeken.
    Moeder en zusje weer kwaad. Ik ben dr echt zo gigantisch zat van!

Iedereen zegt maar dat ik er niet naar moet kijken, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Als je hun naam googled zie je niet dan je voo 500 euro wel iemand wil pijpen (sorry voor de grofheid)

Vanavond maar weer een nieuwe facebook aanmaken en hopen dat ze die niet kan vinden.

BEN HET HELEMAAL ZAT!!!!

Sorry, moest het eff kwijt.

15. Foxymama

Word ik net gebeld door de politie. Ze hebben haar weer gebeld en zij ging huilen.

Willen ze het afronden met en overeenkomst, want als ze een aangifte gaan opnemen bestaat er de mogelijkheid dat ik ook vervolgd wordt omdat ik 1X gereageerd heb!

Zij mag vanaf november doorgaan en mijn leven verzieken en komt er dan af met een overeenkomst!

16. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    Een overeenkomst?? en wat moet daarin staan dan. Dit is echt te gek voor woorden!! Ik word er ook kwaad om bah.
    Dat ze dat gewoon kan doen, niet normaal. t zijn ook geen kleine pesterijen meer, zoiets zet je toch niet op internet, wat laag.
    owww zou d'r zo voor je willen pakken, dan zal ik ff laten zien wat ik kan. grrrrrrrr

zo kun je verdorie niet eens meer leuk op facebook man.. ze weet je straks weer te vinden.. voorzichtig hoor.

*knuffel*

17. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    owh van foxymama wat een situatie zeg, maar stalken is een vorm van bedreiging toch, nou en laten ze jouw dan maar vervolgen die dingen die zij heeft gedaan wegen niet op dan die ene reactie van jouw, pff wat een wereld zeg.

Fontana kan me voorstellen dat je het steekt! maar aan de andere kant..wat is nou een relatie waar in word vreemdgegaan.
    blij zijn dat je van die vent af bent, daar kun je niet een relatie mee opbouwen, en waarschijnlijk blijft dit ook niet voor altijd goed gaan sneu voor het eventuele kind dat wel

18. Foxymama

In de overeenkomst zou moeten staan dat we elkaar met rust laten. Ik laat haar al maanden met rust. Dus het nut daarvan zie ik niet.
    Mocht ze weer iets doen, wat ik wel verwacht, moet ik WEER aangifte gaan doen.

Ik zou dr ook zo graag willen pakken! Zo graag! Maar helaas.

Heb ook tegen de politie gezegd dat ze mij dan ook maar vervolgen. Dat snapte die man niet, want waarom zou ik een strafblad willen? Als dat nodig is om ervoor te zorgen dat zij aangepakt word, moet het maar.

Mijn moeder gaat nu ook aangifte doen voor zichzelf en me zusje (is nog minderjarig) en hopelijk kunnen ze dan wel wat doen, omdat me moeder en zusje NIET gereageerd hebben.

Thnx voor de steun dames! :)

@ fontana:
    Denk dat het nog wel eff duurt voordat me zusje bijtrekt. Die blijft altijd lang hangen in dr "boosheid". Vraag wel of ze mee wil naar de volgende echo. Hopelijk helpt dat.

Vervelend dat je ex je toch nog zo kan "raken". Laat alleen maar zien dat je gevoel hebt hoor. Niks ergs. Jij hechte tenminste wel waarde aan jullie relatie. Hoop dat je je snel weer wat beter voelt.

19. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    `@Foxy, ik zou eens met een advocaat gaan praten... denk dat die er meer van weet dan de politie

20. kleinvisje

jeetje foxy wat een situatie. grrrrr. ik zou het er ook niet bij laten zitten denk ik hoor. stom wijf !!!

hier vandaag bij de notaris geweest. dit gaat dus puur om vastleggen voogdij als ik zou komen te overlijden. ik heb mijn zus nu als voogdes aangewezen en de notaris gaat dit op papier zetten, toesturen een als ik akkoord ben moet ik een afspraak maken voor het tekenen en betalen.
    de advocate heb ik vanmiddag gebeld. moet ik de 28e ook heen. (9.00 echo en 14.00 advocate) met haar ga ik alles doornemen om gezag (en erkenning0 ongedaan te maken en daarna als ik de info heb breng ik ex op de hoogte over hoe te handelen.
    Kost allemaal wel wat financieel gezien (en ook gedoe / energie) maar ben blij als het lukt :)

verder komt vanavond ws donor nog langs. We hebben nog vriendschappelijk contact namelijk. Hij zou kijken of het lukt gezien werk etc. Wel gezellig!

Deel Deze Pagina