Dat zou ook kunnen ja. Heb buiten de dingen die ik gelezen/gehoord heb in mijn omgeving geen idee hoe het anders verloopt hoor Maar qua eicellen weet ik echt geen snars
hoi meiden, kussiex inderdaad beterschap met je zoontje. Hopelijk gaat het snel beter... en je ex, tja laat maar gaan. humbly fijn dat je opleiding nu niet zo lang meer duurt. hopen op een fijne en goede stage foxy je hebt pb. jij gaat ook al hard met je zwangerschap he. En betreft je moeder misschien op een ander moment eens samen om de tafel? En bedenk of het inderdaad gaat om gevoel of dat het echt ook niet goed is wat ze doet. Mijn moeder is ook wel toegeeflijker naar mijn zoontje, maar niet te en hij luistert er ook. hier; moet 9 uur ongeveer weg, 9.30-18.00 werk vandaag. Het weekend lekker op de camping geweest met mijn zoontje en mijn ouders (ouders hebben een huisje) en oh oh wat heeft mijn zoontje genoten van alles. vooral het zwembad !!! Hij blijft met mijn ouders t/m morgenavond daar. ik heb dus even huisje voor mij alleen, maar moet wel werken dus. Heb even de avonden en nachten om bij te komen. Wel STIL ineens dan zeg haha. Maar hij geniet er echt enorm en dat is goed dan. En mijn ouders vinden het ook enorm leuk hun kleinkind mee en zijn zo trots dan ook hihihihi.
@ Koetje: Ja, morgen alweer 13 weekjes heb ook al een behoorlijke buik...zat nog wat van vorige keer, maar verbergen heeft echt geen nut meer. ja, ga er idd nog even over nadenken betreffende mijn moeder. We hebben nog 6 maandjes de tijd. Wat heerlijk dat je ouders de kleine onder hun hoede nemen! Heerlijk die opa's en oma's. Geniet er lekker van! Wanneer heb je je "herkansings" echo???
hey girls, moest ff 3 pagina's doorlezen hahaa was ik hier al zolang niet geweest? jeetje. Ik kreeg de kids ziek terug, beide zwaar verkouden, keelpijn en hoesten. zo zielig, ben 3 nachten in de weer geweest met heen en weer lopen en trooosten, uien naast t bed, luuf op de borst, hoestdrankjes, zetpillen. Pff en op dag 2 werd ik zelf ziek.. zere keel, overal snot. Niet normaal!! Dus toen kon ik niet slapen. Al met al zijn de kids nu weer beter dus die kunnen morgen fit naar papa en ik moet nog ff uitzieken. Not nice! Ophalen ging prima, hij probeert nog steeds vanalles maar ik moet sterk blijven. Hij zegt dat ie nog steeds van me houdt, dat ie bijzondere gevoelens voor mij heeft. Dat ik altijd een deel van zijn leven ben en dat we niet met maar ook niet helemaal zonder elkaar kunnen blablablaaaa word er zo moe van en verdrietig. Je hebt je keuze gemaakt, verdwijn gewoon denk ik dan. Helaas is t niet zo makkelijk. Foxy: Wat gaat t snel zeg, jeetje man. Nu ook alweer een mooie buik, wauw! jammer dat je moeder niet zo consequent en streng is.. dat zie ik ook terug bij mijn ouders... als ik er wat van zeg, zeggen ze "ja wij zijn opa en oma om de kids te verwennen" uhu! Kussiexx: oh ook al een virusje te pakken daarzo? Balen man, weet hoe t is. Druk druk druk. Maar met moederliefde worden ze snel weer beter hoor. hoe ist verder? Koetje: man man wat een gedoe allemaal. Je hebt t allemaal goed geregeld en nu ist klaar. Lekker genieten van je zwangerschap, je hebt t verdient, een mooi lief klein beepje in je buik. Dus even tijd voor jezelf, lekker!!! have fun.
Wat denkt die kerel nouw? Blijkbaar komt het goed over hoor, hoe jij je nu opstelt! YOU GO GIRL! Ga zo door! Laat het hem maar voelen! Jij bent blijkbaar de eerste die tegen hem in gaat! Is meneer natuurlijk nie gewent! Nouw het staat je te prijzen!! Ben trots op je! Balen dat de kids en daardoor ook jij zo ziek zijn (geweest) Nix an! Weet indd hoe het is, hier ook overal snot! Gaat hopelijk gauw weer beter! @ Koetje en Foxy, hoe ist met jullie? Genieten dat het eindelijk lekker weer is? Van de warmte hebben jullie nu denk ik nu toch nog geen last? @ hier, alles goed hier, mijn nieuwe telefoon binnengekregen!! Hij is leuk! Ben er erg blij mee! Liefsss
@ Fontana: Wat is die ex van je toch een KWAL! Bah! Heel goed van je dat je ondanks zijn "verleidende" woorden toch sterk blijft! Hopelijk ben jij weer snel beter! Lekker goed uitzieken hoor. Oma's en opa's...om moe van te worden Heb vanochtend nog eff met dr gesproken erover en ze zou erop letten. @ Kussiex: Hoe gaat het met je mannetje? Is ie al wat beter? Leuke telefoon! Ik hou echt van zo'n qwerty toetsenbord. Lekker snel typen Heb je nog wat gehoord van je ex of houdt hij zich rustig? Hier: Vanochtend naar de verloskundige. Super mens is dat. Ze ging samen met zoonlief naar het hartje zoeken en gevonden! Hij was zo trots op zichzelf...heel leuk om te zien. Hartje klopt prima en baarmoeder zit al lekker hoog. Volgende keer ontmoet ik de andere verloskundige. Hopen dat zij ook een leuk mens is. Zoonlief is lekker met oma naar huis gegaan en toen naar het strand. Hij blijft daar tot donderdag, dus ik heb eff rust en kan eens rustig aan de administratie (wat heel erg nodig is ) Even de stad in gedoken en een positie broek gescoord voor 5,- Ik ga nu eff lekker met een ijsje op mijn balkon hangen
@ Foxy, hihi, deze ex is niet de verwekker van mijn zoontje hoor.. Dit is mijn grote liefde, en hij heeft weer van zich laten horen! We gaan alsnog iets afspreken.. En ik ben zoooo blij!! Pff ik mis hem harstikke!! En met Stan lijkt het bij vlagen beter te gaan... Zolang hij die hoestbuien niet heeft gaat het eigenlijk best wel heel goed! Maar jah, zoals dalijk ook, dan gaat hij weer op bed en begint het weer.. En dat vind ik zo eng! Ben elke keer zo bang dat ie er in blijft Wat heerlijk, even rustig de tijd om ook even goed naar je administratie te kijken en het bij te werken! En wauw, wat lief heej van je VK dat ze je zoontje er ook zo bij betrekt! Super hoor! Fijn dat hartje mooi klonk! EN joh, een positiebroek voor 5 euries? Was het op een markt dan of heeeeel erg uitverkoop? Ik vond die krengen altijd knap duur! En dan had ik nie eens het duurste merk! Hihi.. Ik droeg ze van mamalicious ofzo.. HEERLIJK!!
Ow jah, ben ook super blij met deze tel! Heerlijk dat toetsenbord idd! Ik hou d'r van! Jammer is wel dat ik nu totaal geen smsjes krijg!! Whahaha!
@ Kussiex: Ja dacht al dat het "die ene" was Leuk dat jullie afgesproken hebben...al een idee wat jullie gaan doen? Ik snap helemaal wat je bedoelt! Mijn zoon heeft dat ook ( hoestbuien) en dan heeft ie nog een astma-staartje. Zo zielig! Maar de kans dat ze daarin blijven hangen is klein. Je kan hem dan desnoods eff in de badkamer zetten met de hete kraan aan. Die stoom maakt het slijm in de longen los. Soort thuis sauna... Mijn broek heb ik gehaald bij Miss Etam. Ze hebben echt mega kortingen daar nu. Ook gewone maten. Heb ook een positiebroek gekocht vorige week van Noppies. Heerlijk zit dat ding en je ziet niet eens dat het een positie broek is haha, lekker rustig toch, geen smsjes Die ping van mijn blackberry maakt mij soms nogal gek! EN hebben de dames nog wat leuks gedaan met dit mooie weer?
Ik heb ook een BB Ik heb 2 telefoons, met een duo sim-card.. Maar ik heb maar heel weinig mensen met een BB in mijn omgeving.. Wel jammer... Wel heb ik whatsapp op mijn tel. Ook ideaal! Scheelt toch een hoop kosten! Hihi! En ik hoor als het goed is vandaag of hij vrijdagavond kan... En dan gaan we bbq-en... Ik kan zo nie wachten om hem te zien. Ik mis hem! Ow ow, verliefd zijn doet rare dingen met je! Liefs
Ik heb ook niet zoveel ping friends hoor. 11 geloof ik en ik spreek ze lang niet elke dag. Whatsapp heb ik niks aan omdat dezelfde mensen ook bb messenger hebben Sinds ik die bb heb bel/sms ik mensen nauwelijks, dus het scheelt inderdaad veel in de kosten. Oe spannend!! Hoop wel dat het vrijdag een beetje mooi weer wordt. Waarom is de relatie eigenlijk over tussen jullie? Misschien heb je het al gezegd, maar mijn geheugen is echt een zeef de laatste tijd
Lief dat je het vraagt... We zijn al 5 jaar uit elkaar.. Tis een heel moeilijk verhaal. Zijn ouders gingen uit elkaar en dat o.a. maakte zo'n afstand tussen ons in.. Ik kon niet meer tot hem doordringen, wat ik ook zei of deed... Het kwam nie meer over en hij had zijn muur zo hoog opgetrokken dat ik het niet meer trok.. Hoewel ik nooit gestopt ben met van hem houden... Kon ik nie verder op die manier. Dus heb ik toen besloten er een punt achter te zetten.. En hoewel ik weet dat het de juiste keuze was (toen) vind ik het nog altijd vreselijk... Probeer al 5 jaar over hem heen te komen (paar x dacht ik ook dat het gelukt was, maar hield mezelf dan weer voor de gek) Nu jah, en ik had heb en hou hoop dat het weer goed komt! Hij is mijn grote liefde...
haha, 11?? Ikke 1!! (alleen mijn broer, maar die heeft ook whatsapp dus tjah! Dus vind 11 heel veel hoor!
oooo op die fiets... Ja zo'n ex heb ik ook (ook niet de verwekker). Heb daar alleen (met heel veel pijn in me hart) afscheid van genomen afgelopen november. Ik ging er echt aan onderdoor. Wel, niet, wel, niet. Moet eerlijk bekenen dat ik nog heel vaak aan hem denk en soms ook nog wel mis, maar of hij is echt niet de juiste persoon of het is onze tijd niet. Aantrekkingskracht tussen ons is echt belachelijk, maar het lukt gewoon niet meer. Hij kan ook niet verkroppen dat ik een kind van een ander heb. Hij verliet mij na een relatie van 4 jr en daarna ontmoette ik de verwekker van mijn zoon. Toen mijn zoon 2-3 maanden oud was kwam mijn ex weer terug. Wij zijn nu al tig keer bij elkaar teruggekomen, maar heb er nu definitief een punt achter gezet. Ik hoop echt dat het voor jou beter verloopt... 11 ping friends veel? Me zusje heeft er echt iets van 60 Maar goed tieners hebben altijd veel vrienden.
pfff, nou mijn zwangerschap gaat al de hele afdeling rond, terwijl ik het maar 3 mensen verteld heb, waarvan er 1 niet eens aanwezig is. Nu kan je me buik ook niet echt meer verbergen, maar toch.... Had het graag zelf verteld.
hoi meiden wat een hoop gekletst hier. hoor veel over ex-en en gevoelens. Ben blij dat ik dat niet meer heb hihi. Zijn moeilijke dingen he. Hier alles zijn gangetje. Advocate gaat brief met voorstel ongedaan maken gezamenlijk gezag nu uitdoen naar ex. volgende week donderdag bij notaris tekenen voor voogdij en dan ben ik al weer aardig op weg Van ex niets meer gehoord. Donor probeert soms contact te zoeken om me over te halen om zijn verhaal te geloven maar ga er niet op in. En verder een oud-buurjongen (ok man eigenlijk hihi) die me nu al 2 weken probeert te versieren. Maar heb er geen zin in. Niet omdat hij niet leuk is, maar heb te veel gedoe gehad en ben nog te druk met allerlei dingen afronden en daar wil ik me nu op focussen en verder lekker rust. Werk gaat redelijk. Is met ups en downs maar echt verandering doorduwen lukt w.s. pas na de vakantie als de vaste collegas terug zijn en niet steeds verschillende inval er is. Maar erger me echt nog wel regelmatig aan de werkwijze of manier / niveau van denken en omgang van verschillende mensen hoor. pfff maar goed, we zullen zien. morgen vrij en ECHO MET FOTO :d verder morgen nog geen plannen dus lekker met zoontje doen waar ik zin in heb.
mee eens !! enne pfff mijn buik lijkt nu al wel een opgezwollen ballon. lijk echt al wel maanden zwanger ipv 9 weken. jemig. Wat wijde kleren en feit dat ik van mezelf ietwat steviger ben (en nieuw werk waar ze me daarvoor niet kenden hahah) maakt dat men er nog niet naar vraagt. collegas weten het bij mij wel, maar de kinderen en ouders niet.
Whahah, gaat lekker hard bij jou dan! Bij mij ook hoor, belachelijk! Voel af en toe ook wat gekriebel in me buik. Volgens de verloskundige zou het best wel eens de baby kunnen zijn. Mijn placenta zit achter dus kan weer lekker veel voelen Wat kut dat die donor nog steeds contact probeert te zoeken. Kan je zijn e-mailadres niet blokkeren? Wel lekker dat het met de advocaat en notaris lekker snel gaat! Heel veel plezier morgen!! geniet ervan!
hoi meiden hier ben ik ook weer eens druk druk druk met alles regelen dus beetje weinig tijd gehad hoe is het met jullie ga straks als ik het hier af heb eens terug lezen