Alleenstaande mama's kletsen hier verder

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Wijffie75, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    hey girls

Koetje:
    jeetje jij moet wel een super lekker wijf zijn zeg hahaha mannen voor t oprapen. Snap dat je nu even geen zin hebt in die versierderij. Groot gelijk t komt vanzelf, eerst genieten van je zwangerschap en je kleine vent. Leuk man een echo met foto, mogen wij ook de foto zien? zooo benieuwd.

Foxy:
    hmm balen dat ze het allemaal al weten op je werk, ik zou dat idd ook graag zelf liever vertelt hebben. Maar goed, t is dus al mooi zichtbaar en wat tof dat je al kleine kriebels voelt! Ik had beide keren de placenta voor liggen, dus pas laat de beep kunnen voelen.

Kussiexx
    Wat leuk en vooral spannend dat jullie elkaar weer gaan ontmoeten. Hoop zo voor je dat hij eindelijk durft te ontdooien, ik gun je het zo van harte. Een leuke vent die lief en goed voor je is en waar jij helemaal gek op bent. Mensen kunnen veranderen, zolang ze het zelf willen. Ik heb ook eindelijk een telefoon met internet e.d haha ik liep zwaar achter had ik t gevoel. Heb zo'n samsung galaxy nog iets. ik heb ook whats app ideaal!

Kimmetje1981:
    hey haaaai
    druk druk met alles? wat ben je allemaal aan het regelen en lukt het allemaal? Als je ergens hulp nodig hebt dan roep je maar hoor. Misschien kunnen we helpen.
    Ik kom ook uit t bouwjaar 1981. hihi word 30!!!! dit jaar... oww wat erg..

Hier alles goed, kids gister opgehaald. Ging prima gelukkig. Ze voelen zich alweer beter. Nu ik nog ik blijf hoesten en snotteren bleeh. En dan is hier in mijn stadje ook nog eens een hele leuke feestweek. ( rara welke week) En ik ga dus heeel veel stappen omdat er allemaal leuke toeristen zijn. hahaha misschien zit mijn droomvent er wel tussen! En dan zondag de kiddo's weer ophalen.
    verder nie zoveel.

2. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    Foxy: wat onzettend gaaf de je de baby al voelt bewegen! Zo gezellig :). Geniet er van!

3. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Fontana, hmm, dat moet dan een bekende stad zijn ofzo? Gezien je het hebt over een feestweek, rara?

Nouw hier ook feestweek, maar vermoed niet dat je hier uit de buurt komt, whaha!

Thanks voor je lieve bericht! Ik hoop het ook hoor...
    Ik had hem gesmst dat ik wel een knuffel wouw, en hij zei dat ik daar ook echt nie onderuit kwam! :D
    Klinkt positief toch?

Ik kijk er heel erg naar uit om hem weer te zien!
    Kan er nix aan doen..

En meende dat koetje en foxy het al zeiden; exen, dat is toch wat...
    Dat is het zeker! Whahaha... :$:cool:

Hier ook echt wel geprobeerd om afstand van hem te nemen.. Daar hij heel erg veranderd was.... Goddank ziet hij zelf nu ook in, dat dit absoluut niet de weg is, en merk ik gewoon dat hij weer "zichzelf" word... Maar dan wel een verbeterde versie, whahaha! ;)
    En hij zegt ook van mij dat ik erg ben veranderd (Ten positieve)
    Dus als het goed mag komen, zijn we sterker dan ooit!

Oww alleen het idee al...
    Stel je voor.. Ik kan er nix aan doen, maar dan slaat mijn hart al een slag over... :)

De laatste tijd ben ik hard met mezelf aan het werk, weer terug komen bij mijn gevoel.. En ik meende dat Fontana het hier al es zei; dat je tegen je spiegelbeeld moet zeggen dat je van jezelf houd...
    Nouw, zover ben ik nog niet... Maar ik ga wel die kant op...
    Ga weer terug naar mijn gevoel.. En het schijnt mensen ook op te vallen nu dat ik verander... Das dus een goed teken! :)

Ik vind jullie hier allemaal zo sterk.. Ik wil ook zo worden en blijven...
    Ik ben nu nog (Steeds) veel te onzeker...
    En vooral mijn zelfvertrouwen is nihil, al word het nu langzaam aan wat beter... Maar dat is al eng om te typen, laat staan om te voelen... :)

Liefs

4. Soda Pop

@ koetje, hihi, ik sluit me bij Fontana aan, aan aandacht geen gebrek, HOE DOE JE DAT? Das vast nie verkeerd voor je zelfvertrouwen! :D:D

Ennn, hoe was je echo MET FOTO???

@ Kimmetjuh, lukt het allemaal wel een beetje dan? Hopelijk heb je snel alles beetje op de rit!

@ Foxy, hmm das indd knap lullig dat iedereen het dan al weet zonder dat je het zelf hebt verteld. Denk je ook dat je die 3 mensen kan vertrouwen... Of is het echt puur omdat ze het al zien?
    Ik vind dat nogal link namelijk...
    Bij mij is wel es gezegd dat ik zwanger was van een tweeling(!!) terwijl ik nie eens zwanger was toen...
    (heb verkeerde houding, buik erg naar voren, maar zowiezo ook een flinke buik) Dus dan denk ik, jonguh, denk na voor je zulke opmerkingen plaatst, je kan er iemand zooo mee kwetsen!

5. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

hoi meiden

betreft die aandacht.... nou zo'n lekker wijf ben ik niet hoor whahah. ben eigenlijk maar een kort propje met mijn 1.60 en zwanger nu. Maar ze zeggen dat het ligt aan mijn sprekende ogen, open houding of zo en het feit dat ik alles dus zelf doe of zoiets (onafhankelijk enzo). Vervelende is daardoor wellicht ook dat jongens dus een verorgend type in me zien (ben ik ook) onafhankelijk etc en ik misschien daardoor ook wel verkeerde jongens heb aangetrokken voorheen. Dus tja hoe ik het doe... geen idee, maar ben vast niet de enige hoor, maar die mannen om me heen noemen het vaak ook en dat is misschien het verschil ;)
    maar goed... zoals ik al zei. Nu even andere dingen hahaha.

Echo vanmorgen was mooi. :D heb wel foto maar moet nog proberen te plaatsen. foto is ook helaas erg donker. maar heb hartje gezien en kindje zien bewegen. Luuk vond het allemaal maar raar, maar heeft zich keurig gedragen door zelf in de buggy te gaan zitten en mee te kijken op het scherm en ondertussen van alles benoemen wat hij zag. (oh mama kijk licht uit, mama is dat? mama auw buik? nee niet doen bij buik oh oh) met wat terugkletsen ging het super hihi.

@ kussiex.... succes met je date dan binnenkort he hihi. je gevoel is nog wel heel sterk als ik het zo lees he. wel fijn dat je vertrouwen wat beter wordt nu. En let wel... hoe sterk ik nu dan ook mag lijken ook ik was bijna 3 jr geleden enorm onzeker nadat ex was weggegaan. Heb ook hard moeten knokken om weer te zijn waar ik nu ben hoor, maar ben doorgegaan en doorgegaan en ben wel iemand die me vast kan bijten in dingen die ik wil en het dan ook wel voor elkaar krijgt. Tegen mezelf zeggen ik hou van mezelf is niet iets wat ik dagelijks doe hoor hihihihihi, maar het zou me nu wel lukken. Ik probeer elke dag iets te verzinnen wat goed gegaan is / waar ik trots op ben voor mezelf en noem ook vaak naar Luuk dat ik trots ben op dingen die hij doet / op hem. helpt me wel. :)

6. Soda Pop

@ Koetje, wat heerlijk dat je het hartje nu hebt zien kloppen!! Wat
    moet dat een fijn gevoel geven weer!! :)
    Stan krijgt van mij ook de hele dag door complimenten hoor!
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat zelf in mijn jeugd heb gemist (vanaf jaar of 6, dit omdat mijn vader een ernstig ongeluk heeft gehad en dit natuurlijk (logisch ook) heel veel aandacht koste...
    Ik geef mijn ouders er dan ook niet "de schuld" van
    maar wil wel graag dat Stan weet wat liefde en warmte is...

Vind het trouwens wel heeel lief hoe je omschrijft hoe Luuk het ervaarde!! Wat een schatje!! Wat zul je apetrots op hem zijn! *smelt*

7. kleinvisje

ja trots ben ik zeker :D heel erg !!! kun je veel van een kind houden he !!!!

hier net berichtje via hyves van neef van mijn ex met wat domme woorden en dreigementen. Dat ik mijn ex naar ondergang help doordat hij kind niet mag zien en nog meer blabla en dat ik mijn ex niets mag zeggen over zijn bericht etc.
    afijn... ik dus reactie aan hem en mijn ex teruggemaild dat ik geen dreigementen wil en dat dit iets is tussen mij en mijn ex en ik dus wel doorstuur aan mijn ex.

Ietwat later belde ex over brief advocate... wanneer hij deze kon verwachten en hoe verder. Eigenlijk voor eerst weer heel normaal gesprek waarin ik noemde hoe en wat en hij vroeg of we dan alles samen tegelijk konden tekenen zodat we beiden zeker zouden weten dat het goed zat (gelijk oversteken zeg maar) mij prima dus. Hij laat me dus weten wanneer hij de brief heeft en dan spreken we (zonder luuk) ergens af om alles te tekenen en stuur ik zelf daarna alles op.
    hem toen gelijk van mail van zijn neef verteld. hier wist hij idd niets van en hij vond dit ook niet leuk. zou er wat van zeggen noemde hij. (geen idee of hij dat ook gaat doen maar oke)
    hij feliciteerde me trouwens met zwangerchap ... wooow

denk dat we beide blij zijn dat er rust en duidelijkheid komt want zo'n gesprek als vandaag heb ik tijden niet meer gehad whoehahahaha.

8. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    Poeh wat is hier veel geschreven zeg..even een paar dagen weg geweest ik laat het maar bij de laatste pagina om te lezen haha.

Fontana. S....K week? volgens mij weet ik nu ook wie je bent want je foto kwam me ook al iets bekend voor, kom er zelf ook uit de buurt.grappig.

Koetje fijn dat je ex meewerkt scheelt weer zorgen, en tja iedereen zal er wel wat van denken is altijd zo met zulke dingen.
    gewoon negeer knop.

WAt een elende met die exen zeg, ik ben blij dat ik dat niet met mijn ex had daar wat gewoon geen liefde meer ik heb het dan ook uitgemaakt. en daarna ook onzekerheid

Maar goed ik ben weer gelukkig met mijn nieuwe vriend waarmee ik al bijna 8 maanden een relatie heb

9. Soda Pop

@ Ikke, wat fijn dat je een nieuwe vriend hebt!!
    Hopelijk is dat op den duur voor ons allemaal weggelegd! Nix is toch mooier dan een "compleet" gezinnetje! :) Althans, dat vind ik dan!

@ koetje, pfff, nouw lekker dan, die bemoeienissen van anderen! Laat ie z'n kop houen! Fijn dat zelfs je ex hier niet van gediend is! En wat is het apart, maar fijn, dat jullie eindelijk es fatsoenlijk hebben kunnen praten! Hopelijk zet het op deze voet door, en tekent hij strax ook normaal al die papieren! Wat zul je dan een rust krijgen!

10. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    hoi meiden het gaat hier kwa gevoel wel goed, we hebben de juiste beslissing genomen, alleen weet ik niet zo heel goed waar ik nu moet beginnen
    krijg van de week een telefoontje van de gemeente, dan is die vrouw die over urgenties gaat weer terug.
    alleen ben zo bang dat ze ook zegt nee helaas en wat dan
    want gewoon reageren duurt nog wel even hier, ben ik nu wel aan het doen maar ben steeds ongeveer 25e.
    kwa loon kom ik nu ook echt niet uit, werk maar 2 dagen en vorige maand bijna geen loon gehad omdat ik vakantie heb gehad en paar dagen voor mijn ex vrij heb genomen omdat hij geopereerd was.
    deze week mn voorraad kast leeg geruimd en boodschapjes gedaan voor 15 euro
    best trots op mezelf
    kan wel wat van mijn ouders lenen maar die zijn nu op vakantie en die ga ik daar nu niet mee lastig vallen
    dus op dat gebied gaat het even wat minder
    lang leve de aldi haha

sorry voor mijn ego bericht hoor
    ga zo even terug lezen:)
    kleine uk is een beetje ziek dus even proberen te laten drinken
    liefs kim

11. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

Hello hello dames van het goede leven :D

Hoe is het met iedereen op deze zonnige dag?

Vandaag een mailtje door de afdeling laten gaan dat ik in verwachting ben en dat ik wat lekkers had.
    Blijkbaar vond 1 man het noodzakelijk om bij collega's te gaan informeren wie de papa was, maar mijzelf heeft ie niks gevraagd.
    Heb aan 2 collega's verteld wat ik deze doe als BAM en ze vonden het super. De rest vd afdeling mag lekker denken wat ze willen.
    Iedereen behalve 1 mannelijke collega feliciteerde me. Hij leek zelfs boos terwijl we normaal heel veel kletsen enz.
    maar goed hij deed vanochtend in de trein ook heel vaag toen ik een vriend van me zag en deze eff hoi zei en een praatje maakte.

Verder is alles prima.
    Zoonlief is were thuis en mama had lekker gekookt toen ik thuis kwam :p Lag lekker vroeg in bed.
    Heb nu alleen MEGA hoofdpijn :( maar goed, morgen weekend!

@ Fontana:
    Veel plezier met je ..... week :p
    en hoop dat je je snel weer wat beter voelt.

@ Kussiex:
    Ik weet niet wie van die 3 collega's het verteld had, maar ach.....Dit is echt een roddel afdeling.
    Nu is het hoge woord eruit, dus mogen ze een andere roddel zoeken :p

Vandaag je date!!! Hoop echt dat je super veel plezier hebt en dat alles goed gaat.
    OOk super goed van je dat je jezelf wat beter voelt en meer zelfvertrouwen krijgt. Gaat allemaal de goede kant op dus.
    Is Stan al weer wat beter?
    Heel goed dat je hem veel complimentjes geeft!
    Ik heb dat ook gemist en ik merk dat mijn zoon helemaal trots is op zichzelf dan. Hebben kids echt nodig

@ TWeet:
    ja super leuk...hoop alleen dat het wel echt de baby is en niet mijn darmen :p Maar ach, nog een paar weekjes en dat weet ik zeker wat wat is daarzo in me buik.

@ Koetje:
    Ben benieuwd naar je echo :p
    Wat leuk dat de kleine zo goed groeit en dat Luuk het allemaal interesant vond.
    Die neef van je ex heeft wel heel veel lef hoor. Wat denk ie wel niet?
    Gelukkig dat je ex zelf niet zo moeilijk doet en gewoon meewerkt. Hopelijk gaat alles lekker snel, ook nu de voogdij geregeld is (was vanmiddag toch?)

@ Kimm81:
    Geeft niks hoor je echo bericht!
    Onzekerheid is het meest klote gevoel ooit vind ik.
    Probeer jezelf niet gek te laten maken door het wachten ( ik weet, makkelijker dan gedaan)
    Blijf achter je eigen keuze staan en doe je best :) Dan komt alles goed.
    beterschap met je kleine

@ Alle:
    wat ik mij afvraag.
    Hoe is jullie relatie met de familie v/d vader/verwekker van de kids? laten zij wel iets van zich horen of zijn die ook compleet uit beeld.
    Bij mij zijn de helemaal uit beeld.

12. MamsVanRobin

MamsVanRobin Niet meer actief

Hoiiii,

Om even te reageren op de vraag over de familie van de kant van de ex, bij mij is het ook zo dat die uit beeld zijn. Mijn zoon heeft helemaal geen contact met zijn vader en dat mag ook niet vd kinderbescherming, heb 3 jaar een relatie gehad met veel ellende en huiselijk geweld. Maar het doet toch pijn als je weet dat je ex NIETS maar dan ook echt NIETS doet om zijn kind te zien te krijgen, maar dat hij wel weer een kind bij iemand anders krijgt in september (hij heeft al 2.5 jaar een relatie met diegene, maar is daarbij ook al vreemdgegaan een paar jaar geleden).

Maar zelfs opa/oma/ooms/tantes doen geen moeite om te vragen hoe het met hun kleinkind/ neefje gaat..

Ik kan daar zooo boos om worden, maar eigenlijk is het maar beter ook want mijn zoon heeft nu een rustig en stabiel leven en dan waarschijnlijk niet.

13. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.719
    3.151
    113
    Vrouw
    Compleet uit beeld, vanaf week 10 in de zwangerschap geen contact meer mee gehad. Ook niet met de rest van zijn familie en dat komt er ook nooit :)

14. MamsVanRobin

En dan nog even een vraagje, ik ben 24 jaar oud heb een zoontje van 4 jaar en zit in de bijstand. Ik ga in september weer beginnen met werken en/of leren.. Maar ik merk dat ik graag nog een 2e kindje zou willen, mijn zoontje is nu dus 4 jaar en hij zou het zo leuk vinden om een broertje of zusje te krijgen. Ik zie het om me heen overal dat mensen een 2de kindje krijgen en dan hebben ze dus al een kindje van mij zoon zijn leeftijd of zelfs jonger...en ik wil ook zo graag dat er niet teveel leeftijdsverschil tussen mijn kinderen zit. Alleen is er het probleem dat ik alleenstaand ben en dus geen man heb om zowiezo een kindje mee te krijgen + dat ik mezelf ook niet snel meer een relatie zie beginnen met iemand. Financieel zou ik het redden heb geen schulden die ik moet aflossen en iedere maand genoeg geld wat er binnenkomt (dan wel via de bijstand...). Ik zeg niet dat ik het nu 123 zou doen, maar ik denk er af en toe overna....:(

15. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @ Alle:
    wat ik mij afvraag.
    Hoe is jullie relatie met de familie v/d vader/verwekker van de kids? laten zij wel iets van zich horen of zijn die ook compleet uit beeld.
    Bij mij zijn de helemaal uit beeld.

Mijn ex ziet onze dochter geregelmatig. om t weekend en om de woensdag. ZIjn moeder spreek ik geregelt en die is erg lief en heel geïnterresseerd in haar kleindochter. Opa en ex-schoonzus helemaal niet meer gesproken helaas...

@ MamsVanRobin: Ik herken je situatie! Ik ben moeder van 1 dochter. Ze is bijna een jaar. Bijna een half jaar geleden is mn ex weggegaan. We waren toen al aan t praten over een tweede en sinds een paar weken is die kriebel bij mij heel erg geworden. Ik ben er nu over aan t praten, op dit forum en met mn vrienden. Ga ook niet meteen beginnen en zeker niets overhaast doen. Eerst de scheiding goed verwerken, dan alle praktische zaken bekijken en dan verder. Ik wil dan alleen moeder worden, zonder relatie dus. ALs je t leuk vind, kun je mn topic lezen: tweede kinderwens.

16. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    dank je wel voor je antwoord foxymama
    ik ga het ook zeker redden
    komt helemaal goed
    sinds we die knopp door hebben gehakt heb ik op een of andere manier echt zoveel power in dat opzicht
    voel me zo zeker en heb zoiets zal ze eens een poepie laten ruiken allemaal
    ook omdat ik weet dat sommige mensen denken dat ik het niet aan ga kunnen
    nou wedden van wel
    haha
    het is op een of andere manier ook weer een hele uitdaging om met zo min mogelijk geld gezonde boodschappen te doen
    alles is een beetje een uitdaging voor me geworden
    :D
    maar mijn zoontje gaat helemaal niks tekort komen en gaat een heel gelukkig mannetje worden dat weet ik zeker
    merk ik nu al
    wat leuk voor je dat iedereen zo positief reageerd
    maar het is natuurlijk ook zuper leuk
    ook van mijn kant gefeliciteerd nog, want zo lang klets ik hier nog niet mee

ik heb echt respect voor iedereen die bam mama word
    vind het echt knap

liefs kim

17. MamsVanRobin

@ tweety82

Thanks voor je reactie!! Ik had al eerder iets van je gelezen idd. Hoe oud ben jij dan als ik vragen mag, ik neem aan 29? Het is bij jou allemaal nog heel kort geleden gebeurd, maar ik snap heel goed dat je toch nog graag een tweede kindje wilt en dat je dat alleen wilt gaan doen. Ik zelf zie een relatie ook niet zitten, heb zoveel slechte ervaringen gehad dat ik me hoop verloren heb en als ik niet teveel tijd tussen mij zoon en een eventueel 2de kindje wil dan zal ik er toch over na moeten gaan denken... Het is wel heel lastig he? Ik durf het er niet eens met me naaste omgeving/familie over te hebben want die verklaren me voor gek als ik een kindje zou krijgen van een donor...hun vinden dat ik eerst een opleiding moet gaan volgen, moet gaan werken en een goede vent tegen moet komen waarmee ik ooit een gezin zal kunnen vormen... En me die mensen zijn echt geen zwarte kousen/kakkers juist helemaal niet haha, maar dit kan er bij hun echt niet in...:( Hoe denkt jou omgeving erover??? En ik wil het ook niet nu hoor, maar het is iets waarover ik nadenk voor in de toekomst.

18. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

@ mamavanrobin:

Een opleiding volgen is nooit een slecht idee, vooral als je meerdere monden moet voeden in je 1tje. Werken is ook geen slecht idee...ik vind dat iets meer zekerheid bieden dan een uitkering.

Dus als ik jou was zou ik wel eerst eens goed gaan kijken naar het totale kosten plaatje/kdv/overige opvang enz

Je bent nog jong dus in principe heb je nog tijd genoeg. Leeftijdsverschil zou niet 1 van de grootste punten moeten zijn als het gaa om nog een kind.

Het was bij mij wel een reden, maar je hebt niks aan een klein leeftijdsverschil als je niks kan betalen.

Ben zelf ook jong moeder geworden van mijn 1e en ben blij dat ik op zijn minst mijn MBO4 heb afgemaakt. HBO paste niet in het financiele plaatje, maar als ik die kans krijg doe ik het meteen.

Toen ik de keus maakte voor een 2e kind heb ik dit eerst besproken met mijn moeder, aangezien zij mijn grooste steun is en veel oppast. Zij vond het prima en zou me steunen. Overige mensen en hun mening kunnen mij niet schelen. Zij betalen mijn rekeningen niet, helpen mij niet.

Denk heel goed na over de manier waarop je het wil doen. Via een kliniek of een ZI thuis.
    Informeer je zo goed mogelijk over al je opties, risico's etc.
    Maak niet meteen een keus tussen donoren, maar neem je tijd.

19. kleinvisje

betreft de vraag familie ex etc...
    die zijn hier ook uit beeld. Ik heb zelf nog een paar keer van mijn kant uit contact gezocht zodat ze luuk zouden zien. De laatste keer is echter ook weer tijden terug en zelf doen ze absoluut geen moeite dus heb ik het erbij gelaten.

ga zo even kijken of de echo lukt hihih...

20. kleinvisje

o ... mijn ex belde me vandaag ineens uit het niets weer op in mijn pauze. ik nam op in gedachten dat hij misschien die brief al had. niet dus, hij noemde of hij me mocht spreken dus ik maar netjes gevraagd wat er aan de hand was dan.
    niets dus eigenlijk, hij wilde me gewoon even horen. Vroeg hoe lang ik dan al zwanger was en dat soort dingen.
    Ik heb dus gevraagd wat hiervan zijn bedoeling was van dit telefoontje aangezien we straks na het tekenen ook geen contact meer hebben en dat ik daar wel bij bleef.
    Hij noemde dat ook te begrijpen en opgelucht was of zo, opgelucht dat ik hem niet op de huid zit verder en hem zijn leven gun... zoiets.
    Hem gezegd dat het mij te doen is om mijn eigen leven met mijn zoontje en om de rust en het fijn is dat hij meewerkt en het ook positief kan zijn en toen gezegd op te hangen. Hij noemde oke je hoort van me als ik de brief heb, goede zwangerschap verder.... ...
    en toen ineens " weet dat je altijd een plekje in mijn hart houd hoe moeilijk ik misschien ook heb gedaan"
    ik viel even stil, zei niet van dat soort grappen te houden waarop hij noemde je weet toch wel dat het echt zo is en toen hing hij op.

Nou moet zeggen was er echt even stil van en schoot daarna gewoon in de lach. Pfff wat een eikel zeg... kent geen verantwoordelijkheid, gaat in zw schap weg, maakt me het leven zuur door leugens etc. en heeft tussendoor wel 1x eerder aangegeven me terug te willen maar werd daarna al weer boos toen ik zei dat dit niet meer ging, we spreken af dat we gaan tekenen voor voorstel geen contact, gezamenlijk gezag meer en voor hem geen financiele verplichtingen en meneer draait ineens om en doet dan ineens zo'n uitspraak. Ach nu weet ik het zeker....DIE JONGEN SPOORT ECHT NIET whahahahah !!

Deel Deze Pagina