Alleenstaande mama's kletsen hier verder

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Wijffie75, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. winnythepooh

winnythepooh Niet meer actief

Ik reageer hier niet zo vaak, maar lees wel altijd alles :D

Mbt jouw vraag; hier ook helemaal uit beeld en ze wonen gelukkig heeeeeeeeeeeeeeel ver weg!!!:D (Frankrijk)

2. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.719
    3.151
    113
    Vrouw
    @koektjekuuk:
    Dat is inderdaad wel heel apart, kan me voorstellen dat je er om moet lachen achteraf.

@winnythepooh:
    hier wonen ze gelukkig ook ver weg, woon zelf in twente en hun in drenthe. 1 nadeel mijn ex, de vader van Liam, heeft nu een relatie met een oude kennis van ons en die woont in het zelfde dorp als mij dus tuurlijk zag ik hem maandag... 5 huizen van mij vandaan nog wel!! blijkt dat een andere kennis van ons daar naar toe verhuist is.... kreeg toch even de kriebels, had hem bijna 3 jaar niet meer gezien en ineens BOEM daar stond hij, gelukkig zag hij Liam niet.

liefsz

3. winnythepooh

Ik zie mezelf niet zo snel meer in Frankrijk wonen of mijn ex naar Nederland komen verhuizen (aangezien hij de taal niet spreekt). De kans dat ik hem tegenkom is dus nihil, maar goed zeg nooit nooit :p. Bij 3 mnd zwsch heb ik ook niets meer vernomen van mijn ex/ex schoonouders. Ik snap het ook niet en zal het ook nooit snappen ben ik bang, maar missen doe ik ze zeker niet!

Mijn zoontje is ook ziekjes :( luchtweg- en oorinfectie

4. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.719
    3.151
    113
    Vrouw
    Nee idd zeg nooit nooit want je weet maar nooit :) al lijkt me in jou geval de kans idd klein :)

:( beterschap met je kleine man! hier is er gelukkig 1 net beter aan het worden na bijna een jaar kwakkelen en eindelijk de oorzaak gevonden :)

5. winnythepooh

Wat heeft je zoontje dan als ik vragen mag? Wel fijn dat ze nu de oorzaak gevonden hebben :)

6. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.719
    3.151
    113
    Vrouw
    Hij heeft een te snel werkende schieldklier en een te langzaam werkende maag waardoor hij prikkels krijgt dat hij honger heeft terwijl zijn maag zegt van niet. Het eten wordt daardoor maar half verteerd en naar de darmen heen gestuurd waardoor hij verstoppingen krijgt. Hij heeft nu laxeermiddelen op natuurlijke basis en deze doen werkelijk wonderen!

Hij was eerder om de 2 weken doodziek, lees 40 koorts, spugen, diarree, niet eten, niet drinken, dus duurde een week. Nu is hij al een maand niet ziek geweest!!! :D:D

7. winnythepooh

Ow, volgens mij had je dat al verteld he :p. Je verhaal komt me ineens bekend voor :D. Maar wel heel fijn om te lezen dat het nu goed gaat met hem (en met jou)!

8. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.719
    3.151
    113
    Vrouw
    Haha dat zou best wel kunnen ja :p
    Ja ben er heel blij mee :D gaat eindelijk een beetje goed hier ;)

Hopen dat jou zoontje ook snel geneest, gaat het daar straks ook weer goed :D

9. winnythepooh

Poeh, ja, dat hoop ik ook. Want hij is echt niet te genieten:(

10. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @familie, hier ook uit beeld, heb zelfs zijn fam nog nooit gezien (thank god) Alleen zijn dochtertje wel, en zijn ex. Maar ook daar nu geen contact meer mee. Al wonen ze praktisch naast mijn gastouder, en schijnt coll zijn opa hier ook in de buurt te wonen (maar kweenie waar). Verder heeft de vader van coll zelf ook weinig tot geen contact met zijn fam, alleen met zijn vader en een nicht, verder niet.

11. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

vreemd eigenlijk he dat al die familie niet eens meer naar hun kleinkinderen omkijken als er wat mis gaat tussen de ouders.... pffff

12. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    mja koetje, in mijn geval niet vreemd, geloof dat "opa" nog niet eens wist van mijn bestaan (leugens leugens) En hij weet inmiddels wel dat hij een kleinzoon heeft, maar tja verder... Gok dat ze nogal op elkaar lijken opa en verwekker...

13. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

@ Koetje:
    Wat een domme stomme debiel is dat zeg
    Dacht ie nog echt dat dat zou werken? Gekkigheid!

Is het nog gelukt met die echo? :D

@ Winnie:
    beterschap voor je kleine

Ex + ex-schoonfamilie:
    Waar mijn ex uithangt heb ik geen idee van. Heb hem al bijna 6 jr niet gezien.

Me moeder is zijn zusje wel eens tegen gekomen en dat meisje rende gewoon weg....

Toen ik zwanger was had ik wel contact gezocht, maar geen reactie. Dacht ook dat ze het niet wisten...
    Blijkbaar dus wel want toen mijn zoon 6 maanden oud was kwam de moeder van mijn ex, dat ze HAAR kleinzoon wilde zien, ze had zoveel verdriet en dat zich zorgen maakte over de opvoeding van HAAR kleinzoon (mijn moeder ging helemaal door het lint om die opmerking). Werd nog eff uitgemaakt voor hoer en heb toen besloten alles te kappen.

14. winnythepooh

Mijn ex had ook (nog) niets aan zijn ouders verteld, logisch want meneer woonde de dag na mijn vertrek al samen met zijn nieuwe vriendin terwijl hij wist dat ik zwanger was. Zijn nieuwe vriendin had me nog opgebeld dat ze als advocaat werkte en ik mijn bloed op moest sturen :( want anders geloofde me niet. Ik zei "des te beter:p" er lagen nog wat spullen van mij bij zijn ouders die ging ik ophalen en we raakten in gesprek (ze hadden al een vermoede) ik heb het toen maar verteld, vond wel dat ze er recht op hadden, maar ja niet uit mijn mond natuurlijk, maar goed...ze deed heel normaal eigenlijk, ze vroeg of ik bleef eten enzo had de echo laten zien. Week later, blijkbaar heeft ex en nwe vriendin wat anders verteld, want ik kreeg een email van die ouders dat ik een manipulist was en deed aan chantage en ik was schijnzwanger volgens hen:( Ze zeiden dat ze achter hun zoon stonden en er dus ook niets mee te maken wilden hebben. Sindsdien nooit meer wat gehoord van ex en schoonouders (3 mnd zw sch) Ik heb met de 20 weken echo nog wel een sms gestuurd dat ik een jongen in mijn buik had, maar geen reactie. In Frankrijk had hij het blijkbaar wel aan vrienden/bekenden verteld, want toen ik die tegenkwam begonnen ze er over.

Foxymama: Bedankt:)

15. MamsVanRobin

MamsVanRobin Niet meer actief

@ foxymama

Bedankt voor je reactie en je duidelijke adviezen, ik heb er nog is goed over nagedacht en ik ben niet van plan om op korte termijn zulke grote stappen te gaan ondernemen. Ik moet eerst maar eens een leuke opleiding/baan hebben en rust in me eigen hoofd krijgen (denk nog veel na over het verleden en maak me daar ook regelmatig boos over terwijl ik het na 3 jaar gewoon los moet laten)... En als dat allemaal gelukt is heb ik miss al een leuke gozer ontmoet en zo niet kan ik altijd nog die stap zetten. Robin die gaat straks naar school en heeft dan ook weer allemaal leeftijdsgenootjes om zich heen waarmee die kan spelen.

Heb wel super veel respect voor jou hoe je het allemaal doet, net als koetjekuuk trouwens. Jullie hebben beiden ook heel veel narigheid meegemaakt maar doen het maar wel ff als single mommy en hoe!!!

Liefs Denise

16. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Hai lieve allemaal!!

Wauww, wat is er veel gekletst!

@ Koetje, waaattt dat meen je niet, zei je ex dat!
    En wat reageer jij dan cool!!! Hij doet je echt nix meer heh! Wat ben jij sterk! Haha, moest er gewoon om lachen dat jij er om moest lachen! :D:D
    *respect voor jou*

@ Foxy, hmmm, ik weet niet hoor, maar dat die mannelijke collega zo reageerde; hij kon wel geschrokken zijn van het feit dat jij zwanger bent; Misschien wist hij dat je alleen bent? En hoe je het verteld lijkt het me dat hij misschien wel wat meer interesse in je heeft dan "gewoon" en dat hij daarom nu zo "Raar" doet?

@ ex etc. al 9 maanden geen contact meer! Ik heb eigenlijk elke keer contact gezocht en geprobeerd te houden, voor Stan, want zelf kon ik hem wel weg kijken... (hij is geweest, toen Stan 7 wk. was, en 4 maand en een paar keer rond dat Stan een half jaar was) Maar nadat hij er van overtuigd was dat ik een relatie had (wat niet zo was) maar waarbij ik hem wel duidelijk maakte dat ook al was het zo; wat dan het probleem was, want we komen toch nie meer bij elkaar... Toen veranderde hij letterlijk op slag, dat Stan helemaal overstuur raakte, begon te huilen en niet meer bij hem wilde zitten...
    Daarna is hij nooit weer geweest...
    Ik ben toen Stan net was geboren nog een keer die kant op gegaan, en toen zijn moeder ons zag rende(!!) ze weg! Ook zijn vader keek niet naar hem om. Maar het zijn ook extreem rare mensen! Ik ga er verder maar niet op in, maar ze zijn lang nie wijs....
    En zijn zus, wel contact mee, maar ze laat nu zelf nix meer horen, en ik wil er niet achteraan, omdat ik er zelf alleen maar stress van krijg.. Wat weer zijn uitwerking heeft op Stan...
    Maar vind dat wel dubbel, want zo ziet hij zijn nichtjes ook nie... Aan de andere kant; dat begrijpt hij nu toch allemaal niet, en gezien zijn gevoeligheid denk ik dat ie alleen maar overstuur raakt als we er heen zouden gaan, daar zijn ze zoooo druk (Tv en laptop keihard aan en door mekaar heen) 4 kids die schreeuwen etc.
    Compleet anders als hoe ik het doe zeg maar. :)

@ Kimmetjuh, we gaan voor je duimen meid, dat je in aanmerking komt voor urgentie! Maarreh, als je zo weinig inkomen hebt, heb je dan niet recht op een aanvullende uitkering nu je alleenstaande mama bent?

@ all, Eigenlijk te zot voor woorden dat we eigenlijk bijna allemaal nauwelijks tot geen contact hebben met de verwekker van onze kids!! Zo krijg je wel een heel naar beeld van mannen...

@ hier, gisteren ben ik dus bij mijn ex geweest (NIET DE VERWEKKER, moge dat duidelijk zijn :D:D:D)
    En het was zooo fijn!!!!
    Het is duidelijk dat de gevoelens wederzijds zijn! :)
    Maar we doen het onwijs rustig aan! Ik durf (nog) geen relatie aan te gaan, en hij is er ook niet aan toe... Dus gaan fijn op deze voet verder; af en toe afspreken en geen druk of wat ook... Zo kunnen we er langzaam aan wennen zeg maar... :)

Veel liefsss

17. winnythepooh

Succes allemaal!!! :D

18. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

#878 Foxymama, 6 aug 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 aug 2011
    @ MamavanR:
    hele goede instelling heb je ;)
    Gaat je allemaal vast wel lukken.
    Bedankt voor je respect. Back at ya :D

@ Kussiex:
    ja zoiets zat ik ook al te denken (gevoelens van zijn kant)
    Ik praat op me werk niet over mijn privé leven. Ze weten alleen dat ik een kind heb en deze alleen opvoed, maar niet of ik nou een relatie heb of niet. Maar ik ben zo blind voor dat soort dingen (mannen en hun gevoelens) maar het viel me gister wel echt op!

HIj ontweek me ook echt de gehele dag, terwijl hij meestal wel een praatje komt maken en dan kletsen we over de weekend plannen enz. Maar goed, wat hij ook voelt, ik heb geen interesse in hem.

Wat leuk dat de date gister goed verliep en heel goed van jullie dat jullie het rustig aan doen. De beste manier (vind ik dan)

Exen en familie:
    Te belachelijk voor woorden eigenlijk. Ik kan me niet voorstellen dat mijn zoon straks een kind heeft, daar niet naar omkijkt en ik dat ook niet doe.

Hier:
    Ben een "beetje" chago. Heb nergens zin in, irriteer me aan van alles en het liefst zou ik vandaag de hele dag in me nest liggen (mega hoofdpijn).
    Moet nog zoveel doen en de energie is gewoon foetsie :(
    Maar goed....het zonnetje schijnt....de lucht is (een beetje) blauw....:p

19. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Hier het andere uiterste..m'n ex-schoonmoeder belt me nog minstens elke week, stuurt foto's op, etc. Voor mij hoeft dat helemaal niet. Oke ze zal altijd de oma van mn dochter zijn en dus hou ik t contact goed, maar 1 keer per maand is voor mij genoeg hoor :)

Ik lees nog steeds mee hoor, maar heb eigenlijk weinig te bespreken. Leven gaat zn gangetje, ben nu alweer 2 jaar gescheiden. En mijn verhaal is ook zo anders dan de meesten van jullie, heb gewoon normaal contact met m'n ex en geen ellende of andere toestanden. En maak weinig mee, date af en toe wat maar niks interessants. Maar ben er in elk geval nog wel hoor :)

20. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    Wow wat een hoop bij te lezen! En dat terwijl ik maar 1 dagje gemist heb hihiihihi.

@ Koetje: wat een reactie! Van zo'n belletje wordt je inderdaad even stil...

@ mammavanrobin: Ik zag dat je al n boel reacties had gehad en besloten had eerst wat andere dingen uit te zoeken voor jezelf. Verstandig! Wat betreft je vraag hoe mijn omgeving er tegenover staat: Degenen die het weten zijn er heel positief over. Voornamelijk omdat ik het niet direct doe, maar eerst rustig de tijd neem de scheiding te verwerken en daarna te kijken hoe ik alle praktische zaken kan regelen, of het dus allemaal kan. Ze vinden dat ik er goed over nadenk en gunnen me het van harte. Gelukkig! Is toch fijn als je die steun hebt en ook erg belangrijk. Er zijn nog niet heel veel mensen die het weten, een paar vriendinnen en mn moeder. De rest komt t.z.t. wel.

@ hier: verder alles rustig. Tess is vandaag bij haar vader, die heb ik vanmiddag weggebracht. Wij hebben nog wel contact, alleen voor onze dochter, en dat gaat aardig.

Deel Deze Pagina