Alleenstaande mama's kletsen hier verder

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Wijffie75, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamsVanRobin

MamsVanRobin Niet meer actief

#981 MamsVanRobin, 17 aug 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 aug 2011
    Wat een leuke kindjes hebben jullie allemaal!!! Hier ook een foto van mijn moppie :p

2. MamsVanRobin

3. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ all, wat een super foto's en wat zijn ze allemaal al groot! :D Hihi, Stan is nog zo'n hummeltje dan! :D

@ Koetje, durft ie ook nog te gaan dreigen? Wat een waardeloze hansworst zeg!! :( Dat is toch nie te filmen! Al die mails maar bewaren zou ik zeggen, mocht het tot een rechtzaak komen, heb je alleen maar meer bewijzen...
    Hoe voel je je verder meid? Gaat het allemaal beetje?

@ Fontana, zowww, lekker op vakantie!! Stiekem zou ik dat ook wel willen, maar dan een weekend ofzo... Hihi... Al is het alleen maar om gewoon es uit te kunnen slapen, ik ben zooo ongelofelijk moe joh. Das nie normaal meer... :(
    Meid, ga er lekker van genieten!! Wanneer ga je ook weer weg, dat kon ik door alle data die ik las even nie meer plaatsen?
    En meis, ik snap zo hoe je je voelt, en een zeikwijf ben je al helemaal niet! Ik hoop indd dat je ex jou respecteert en zijn vriendin ook en dat ze er voor zorgen dat Sem zijn vriendin niet mama noemt of als mama zal gaan zien... :(
    *knuffel*

@ Aurin, het is ook fijn dat ze hem in de gaten houden, maar ik vind het wel op een manier, waarop je toch als het ware een beetje ehm.. Nouw d'r op aangekeken word zeg maar... :(
    Maar ik kan hem toch niet dwingen om wel of niet te eten/drinken?
    Snap je?
    Maar op werk zeiden ze dat ze me niet daarom terug laten komen, maar puur omdat hij van de trap is gevallen, dat ze dit als "dekmantel" gebruiken, maar dat ze willen checken of hij dan geen blauwe plekken meer heeft ivm met mishandeling?

@ Foxy, gaaff een pretecho!! Maar zo vroeg al? Nog voor de 20 wk echo? Ik dacht dat dat altijd pas zo rond 28/30 week was?
    Maar kan dus ook al veel eerder!! Nouw lijkt me superrrr!! ;) Even babygluren! :D:D

@ hier, zo naar huisarts, heb sinds de afgelopen maanden last van pijn links onder in mijn buik als ik ongesteld ben.. Vind het heel eng, en wil het even laten dubbel checken! Zal me es even opfrissen! Hihi!! Zit hier nog met een duffe kop te zitten! :p

4. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

#984 Foxymama, 18 aug 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 aug 2011
    Ik kreeg ook al een pb van Lotte en zag dat de hyves weg was. Schandalig (wel begrijpelijk van de websites)

Die vent heeft GEEN POOT om op te staan!

Laat hem eerst maar aangifte doen, waar de politie uiteindelijk geen moer mee gaat doen, omdat er geen onwaarheden staan en het dus niet als smaad of laster gezien kan worden.

Daarnaast heeft hij al meegewerkt aan interviews met het AD en dergelijke waarin niks anders staat dan op hyves enz.
    Alleen wordt hij op websites met naam en toenaam vermeld.

Als ik jouw was zou ik wel eens een bezoekje brengen op het politiebureau met die bedreiging. Ook omdat hij weet waar je woont.

Misschien dat jullie (aanstaande) mama's eens de koppen bij elkaar moeten steken, incl een advcoaat, en kunnen kijken wat jullie juridisch kunnen doen tegen deze man. Want in principe heeft hij gelogen en de "regels" van het contract verbroken. Tenminste ik neem aan dat erin staat dat hij jullie op de hoogte moet stellen van medische afwijkingen. En aangezien zijn zwijgen vele financiele en geestelijek gevolgen kan hebben.
    Daarnaast gaan bedreigingen van zijn kant uit veel te ver en is dat onnodige gestress.

Vind het wel erg heel erg voor je hoor Koetje...:(
    Gata het verder wel goed met jou, luuk en de kleine?
    Alweer bijna klaar met je 1e trimester zag ik.

5. Foxymama

#985 Foxymama, 18 aug 2011
    @ kids:
    Wat een schatjes allemaal!!!

Ik ben zelf een beetje voorzichtig met foto's plaatsen van mijn zoon (zelf met zijn naam noemen) voor het geval die stalker me weer eens vind.

@ Kussiex:

Hoe was het bij de HA?

het zou inderdaad best kunnen dat ze je daarom extra laten terugkomen. gefe ze niet teveel info, want je weet maar nooit wat ze ermee doen.

Bij mijn moeder (wel in de jaren 80 hoor :p) wilde ze zelf eens een keer bjz inschakelen, omdat ze dachten dat ik mishandeld werd.
    Ik had een grote blauwe (pigment) vlek op mijn onderrug wat best vaak voorkomt bij mix kindjes. Zij dachten dat dat kwam door mishandeling.

Daarnaast heb ik bij mijn oude baan (op een advocatenkantoor) gezien hoe snel sommige CB de gegevens doorgeven als zij denken dat er wat aan de hand is.

Misschien ben ik een beetje paranoia, omdat ik vreselijke verhalen gezien heb betreffende CB en BJZ, maar ik geef nooit teveel info aan die mensen, want alles kan verdraaid worden.

Maar verder niet teveel aandacht aan geven en als jij denkt dat Stan het helemaal goed doet, en je hoort niemand in je omgeving (die hem ook vaak ziet) zorgen uiten, zou ik me geen zorgen maken.

Ja, je kan nu al een pretecho maken. Ik heb gewoon geen geduld om te wachten tot de 20 weken echo om te kijken wat het word, dus doe ik dat eerder :p
    Kan ik gelijk dingen gaan inslaan :D

6. MamsVanRobin

OMG ik ben zo ongeloofelijk pissig!!!

Robin komt al heel de week thuis met verhalen dat ie door een aantal van zijn klasgenootjes gepest wordt. Nu ga ik hem net ophalen en zie ik dat robin met 1 van die meisjes een gesprek probeerd aan te gaan, gaat ze vervolgens ontzettend tegen hem lopen schreeuwen :$ Op een gegeven moment komt dat meisje met die andere pestkoppen naar hem toe en pakken ze zijn touwtje af, robin wil hem terug en wat gebeurd er dan: gaan ze met ze drieen op hem in lopen slaan!!!! Gewoon kinderen van 4 jaar!!!! Vond dit zo erg om te zien, ben er naartoe gerend heb robin opgepakt en heb tegen die kinderen gezegd dat ze daar heel snel mee op moeten houden!!! Ben gelijk naar de juf gegaan en heb gezegd dat ie al heel de week met deze verhalen thuiskomt en of ze er wat aan wil doen want dit kan echt niet!! Straks heeft me mannetje geen zin meer om naar school te gaan door een paar van die k.t kinderen!!! :x Sorry dat ik het zo zeg hoor, maar dat zijn t echt!! Arm kind heb al zoveel mee moeten maken (ziet ze vader niet enz enz) en dan zou die dit ook nog is mee moeten maken, nou echt niet dus!!!!

Ben zooo ontzettend boos!!!:x:x:x:x:x:x:x:x:x

PS: die ene pestkop (dat meisje) zit ook bij hem op de BSO op vrijdag en maandagmiddag, en toen ik hem daar een keer kwam brengen zei ze tegen me: robin speelt altijd lekker alleen!!!

Wat moet ik hier nu mee, vind het zo erg om te zien....:(

7. Foxymama

@ mamavanrobin:
    Mijn hemel, wat een walgelijke kinderen zeg!

Waar waren de ouders van deze relschoppers? Of een leraar?
    Ik zou (vooral de ouders van dat meisje) aanspreken op haar gedrag.
    En blijf bij school aandringen dat ze er wat aan doen hoor! Want als ze dit nu niet stop zetten, gaan ze er gerust nog mee door tot groep 8.

Op de BSO zou ik ook dit probleem aankaarten, zodat ze er op kunnen letten en inspringen.

Ik snap werkelijk waar niet hoe dit soort kinderen kunnen bestaan. Zoveel haat, agressie en nijd in zich op zo'n jonge leeftijd. Zouden ze dit echt allemaal van huis uit meekrijgen?

8. Foxymama

#988 Foxymama, 18 aug 2011
    Ego:

Ik ben vandaag in een "don't piss me off/don't fuck with me" humeur!

Irriteer me mateloos aan mensen en hun gezeik.
    Die domme stomme mannelijke collega (die niet kwam feliciteren en nu steeds slijmt) komt de hele fucking dag me kamer al in om steeds 1 dossiertje te pakken. NEEM ZE VERDOMME ALLEMAAL IN 1X MEE!:x
    En dan ook voor die kast staan: " mmm...ooo ok en blablabla"

Gaat ie daarna een gesprek aan, in mijn kamer, met een andere collega, die ook niet op mijn kamer zit.

Mijn kamergenoot is zo'n slijmbal van "ik wil alles zelf doen en ik ben de beste en kijk wat ik allemaal al gedaan heb en mijn ideeen zijn de beste"
    Stomme zielige verhalen en gejank over dr lichamelijke klachten.
    Echt zo'n billenlikker bij de baas. BAH!

Slapen wil ook al niet lukken. Me rug doet pijn en kan gewoon niet goed inslaap vallen, waardoor ik uren in de avond in me bed lig.

Geweldig die hormonen!!!!!!!:D

9. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    Foxy: Adem in.....Adem uit.... of pak een matras, kussen en sla al je frustraties er allemaal uit. ik had tijdens de zwangerschap van demi heel vaak dat soort buien..oeehh dan kon ik iedereen wel wat aandoen. Gelukkig..t gaat over. Sterkte ermee

Koetje: ik vind t echt heel naar wat er nu allemaal weer gebeurt, gatver dat net jij daar ook weer tussen moet zitten. Je hebt al genoeg gedoe aan je koppie. Ik zou ook zeggen, laat t rusten,laat t gaan en geniet, maar t is makkelijk gezegd idd, maar het ook doen is veel moeilijker. Zet em op meid! knuffel voor jou en beepje en luuk.

Kussiexx: ben ook benieuwd wat huisarts zei. ik merk dat ik na deze 2 zwangerschappen ineens meer last heb van mijn menstruatie dan voor de zwangerschappen. Ik heb nu hoofdpijn erbij, buikpijn, rugpijn enz..had ik nooit! t kan een hormoonkwestie zijn he..dat veranderd nogal eens bij vrouwen.. "zucht" waarom hebben wij altijd alles pff.
    Hoe ist met Stan? en met je nieuwe vlam? alweer contact gehad.
    Ik ga op vakantie van 27-8 tot 07-09. in totaal 12 dgn. oohh boeeh zonder kids.. naja komt vast goed.
    Ik zou niet alleen met ze op vakantie kunnen, ik heb maar 1 paar handjes en 2 monstertjes..dat gaat nooit lukken, maar jij en stan kunnen best wel ff een weekendje weg toch?

Mamavanrobin:

Waaauww wat heb jij een mooi kereltje!! dat wordt later echt een womanizer joh! dan denkt dat meisje wat hem nu pest...hmmmm wauw. En dan kan hij haar mooi een blauwtje laten lopen! Ik werd gewoon ook pissig van je berichtje, ik zag t gewoon voor me, die rotkoters die jouw ventje pesten. Wat kunnen kids toch krengen zijn soms. Ik had ze allemaal met hun koppies in de zandbak gestoken.. naja..vast niet, maar had t graag willen doen grrrr. Volgens mij wordt sem ook zo'n lief schattig jochie wat gepest gaat worden... net als z'n mama. dacht dat ze nu wel goede pestprotocollen hadden op scholen.. pff dat kleine meisjes ettertje zou ik in de gaten houden... lekker trakteren en zij krijgt nix!!! oohhh fontana foei... nu denk ik ook in kindertaal..haha slecht maar ik word er zo boos om.. ik weet wat gespest worden met je doet... das niet leuk!
    sterkte ermee.

Ik heb dinsdag een kennismakingsgesprek bij een hulpverleningsorganisatie!!! ik wil daar echt graag aan t werk en via mijn jobcoach heb ik daar nu een gesprek en gaan we kijken of het klikt en of ze me willen aannemen. Zooo spannend hihi ieeeehhhh.

10. Soda Pop

Hey hey

@ MamavanRobin, hier moet gelijk halt worden toegeroepen, das toch van de zotten!!! 4 jaar en dan al pesten!! JETS! Het moet ook nie gekker worden!! Ik kan hier wel janken van frustratie!! ONGELOFELIJK!! Wat vind ik dit erg! Helemaal harstikke logisch dat je pislink werd! Vind dat je je nog knap inhield, ik geloof dat ik dat kind even had beetgepakt en flink in d'r arm had geknepen.. :):) Al mag dat natuurlijk ook nie....
    Dus indd zowel op school als op BSO direct aangeven, en ook er op toezien dat ze heir wat aan doen, net wat Fontana al zegt, er zijn toch protocollen??
    Ik snap er nix van hoor, ook nie dat die juffen dit laten gebeuren, zijn die nie ook buiten? Als de kids buiten spelen?? Dan ZIE je dat toch???
    Onbegrijpelijk.. En waar zou dat weg komen heh, dat pestgedrag? Van huis uit? Ik hoop toch zooo dat Stan niet gepest zal worden, maar ook in godsnaam dat hij geen pester word... Pffff...
    Vreselijk...

@ Koetje, das een hele goeie, misschien met de andere BAM mama's samen de handen in één slaan, een advocaat in de armen nemen en stappen ondernemen? Maar aan de andere kant! Verd*mme, je hoort te genieten nu, en geen zorgen te hebben, maar wat die vent doet.. Dat is gewoon nie normaal meer... Zwijgen dat ie meer kids heeft is nog 1 ding.. Maar over een ERFELIJKE ziekte... Wat een onwijze stomkop!! Dat vind ik echt zooo NOT-DONE!

@ Fontana, hmm, alleen met Stan een weekend weg... Tjah... Dan zou ik er allereerst al geld voor moeten hebben, en dat heb ik niet, heb WAjong, geen allimentatie en nu ik inkomen heb, trekken ze het verd*rie van mijn uitkering af! Stelletje honden! Ik ga er dus op achteruit, want moet wel KDV betalen en ook mijn eigen reiskosten nu.... :(:( Maar hier word aan gewerkt.. *en das maar goed ook, want mijn geduld is onderhand op, heb al veelste veel meegemaakt de afgelopen jaren...*
    We gaan gewoon een dagje naar de dierentuin en och, misschien zo links en rechts nog es ergens heen! :)
    Maar jou vakantie meid, echt, geniet er van, je verdiend het!! Echt hoor! Even tijd voor jezelf! Het is zo pittig om alleenstaande mama te zijn! Dus take you're time! Het geeft je zelf vertrouwen en maakt je ook sterker weer! Je zult nog stralender voor je ex staan. En ook je kids zullen het merken dat jij super in je velletje zit! Dus maak er een indd een "party-vakantie" van!!

@ Foxy, kun je die collega's jou kantoor nie uit bonjouren, zeggen dat ze die dossiers mee moeten nemen, en hun discussies cq billenlikker-gezeur elders moeten delen, dat jij graag je werk in alle rust wilt doen.. Je kan het als je er gezeur om krijgt altijd op je hormonen gooien!! ;) :D:D
    En ik geloof dat ik bij het CB in het vervolg indd mijn mond maar ga houden!! Moej toch nie aan denken, dat zoiets geregistreerd word! Terwijl er helemaal geen sprake van is, maar dat zo bv. Stan wel aan mijn ex zou worden toegewezen, brr, krijg er de kriebels van!!

@ hier, nouw, ben dus bij de huisarts geweest...
    En na een zo goed mogelijk omschrijving van mijn klachten te hebben gegeven word ik dus weer doorgestuurd naar het ziekenhuis (kom er notabene net weg bij de neuroloog voor mijn migraine, zucht)
    Een inwendige echo is de bedoeling... De huisarts verwacht niet iets ernstigs maar wil "gekke dingen" uitsluiten en vooral ook mij geruststellen (ben nogal hypochonder aangelegd)
    Dus ik wacht nu op een schriftelijke afspraak... Pfff...
    Hopelijk is alles okeej... Vind maar nix..
    Hoewel de pijn niet prettig is, is het wel draaglijk, maar de angst die ik er altijd bij heb (is het geen tumor, zal ik nie onvruchtbaar zijn/worden etc) DAT is vooral zooo zwaar...

Liefs

11. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

hoi meiden bedankt voor de lieve berichtjes

ga idd voorlopig even wat rust inbouwen
    ex: ga ik bespreken met advocaat
    donor: kan de piep krijgen, nu even niets doen en wachten op undercover en dan zie ik wel. bewaar idd wel alles hoor meiden, zou graag meer willen doen om anderen te waarschuwen maar helaas. :(

voel me zelf goed gelukkig. baal alleen van werk.. bevalt dus echt niet en ga dus toch mijn ogen nu maar verder weer open houden. (hoe lastig momenteel ook)
    luuk vandaag gemasseerd waarop hij mij ook wilde insmeren met body lotion. resultaat een heerlijk paar kleine handjes die mijn rug en armen insmeerden en aaiden en peutergeklets van mama lief; is het lekker mama etc.... woooow. en natuurlijk daarna een spierwitte mama van de lotion en een glibberige vloer en luuk zelf. maar was een supermoment weer :D:D heerlijk !!!

mooie foto's trouwens hier zeg !!

12. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    kom ook even spammen ;)

13. Soda Pop

@ Koetje, gutsie, zit hier toch met een big smile! Hoe je het verteld ook, als het bericht kon stralen, dan zat ik hier nu in een gouden glans! :D Geweldig hoor! Lekker helemaal onder de glibber! :p:p
    Kan me voorstellen dat dat een superrr moment was!

@ Aurin, wauww! Ookal zo'n kanjer!!

Valt me op dat hier bijna alle mama's jongens hebben, op Demi van Fontana na?
    Of heb ik het nu mis??

Liefsss

14. lilia

lilia Actief lid

9 mrt 2010
    184
    0
    0
    Haha hier ook een jongen, wat is er gebeurd met de girlpower? ;)

15. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    alle girl power zit in ons alleenstaande mama;s!!

16. MamsVanRobin

@ Fontana

Ohh meis ik had dat ook, wilde dat kind echt zo graag een harde draai om dr oren geven..maar dat kan natuurlijk niet. Het is zo`n typisch pestkoppie die anderen opjut (ze schijnt vaker heel vervelend te zijn), lijkt heel erg op dr moeder das ook zo`n arrogante trut (staat op het schoolplein alsof ze de koninging is). Vreselijk vind ik het dat kinderen van 4 jaar al zulke gigantische pestkoppen kunnen zijn, als ze nare dingen zeggen is het al erg maar deze gingen gewoon staan rammen!!! Stond te trillen als een rietje en stond op het punt om te gaan huilen, maar heb me ingehouden!! Zo sneu als je je ventje zo verdrietig ziet...:( Maar de juf heeft met ze gesproken en gaat het nu goed in de gaten houden en ik doe het zowiezo. Ik zei al tegen Robin: als ze je pesten of slaan zeg je gewoon wacht maar tot me moeder er is (dan weten ze nu genoeg hahaha) en daarna ga je naar de juf en mama om het te vertellen. En van je af bijten, je moet je niet laten slaan!! Maar heb ook gezegd dat ie geen politieagentje moet spelen en de meiden ook zelf met rust moet laten (dan kan hij er zelf iig niets aan doen). Vind het wel erg ver gaan hoor dit gedrag...:x

En als je denkt dat jou mannetje hier ook snel de dupe van zou kunnen worden, moet je er vanaf moment 1 bovenop zitten want die lieve mannetjes van ons verdienen dit niet!! Wil je dat als baan gaan doen? Wat leuk!!

17. MamsVanRobin

@ Kussie

De juf stond er gewoon naast maar had het niet in de gaten, ze waren buiten aan het spelen. Ik rende er naartoe en trok robin er weg en zei tegen die k.t kinderen dat ze op moesten houden, toen pas zag ze het!!! En ze ging het erover hebben met de kinderen. Heeft ze ook gedaan maar ze heeft vooral tegen robin gezegd dat ie zelf ook rustig moet zijn en geen politieagentje moet spelen (dan gaat ie boeven vangen, die kinderen dus), maar dat is toch geen reden dat die kinderen hem mogen gaan slaan met ze drieen en dingen van hem af moeten gaan pakken. Heb robin gezegd dat ie dat ook niet moet doen, maar dat is zijn manier van proberen samen te spelen (hij wordt dan heel enthousiast en wil graag vriendjes maken). Denk dat die kinderen vanmiddag heeeeeel fout zaten, zij pakte iets van hem af en begonnen hem toen die het terug wilde gewoon in mekaar te slaan!!!! Ben zooo boos, nog steeds...:( En dat pestkoppie zit nog bij hem op de bso ook, dus morgen zien ze mekaar de heledag...Ga het wel heel duidelijk maken daar, want anders gaat het daar weer op dezelfde voet verder. En ik ga dat krengetje zelf ook even aanspreken morgen, maakt me geen reet uit wat ze er daar van vinden. Snap idd ook niet waarom de juf dit nog niet eerder heeft gezien, daar horen ze toch op te letten!!! Zeker tegenwoordig.....

Thanks voor je reactie, doet me goed.

18. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    Koetje:
    hier ook een big smile, wat een ontzettend leuke activiteit haha, heerlijk lekker kliederen met bodylotion en t versterkt de band ook nog eens, heeeeerlijk. En wat jammer dat je t niet naar je zin hebt op je werk..lastig idd om nu nog een andere baan te vinden want zwangerschappen, daar staan werkgevers niet om te springen natuurlijk.. pff.

Kussiexx:
    Oke spannend dus nog even extra onderzoeken, ik ben ook wat hypo hypo hoor..laatst een paar weken opgezette klieren in mijn nek en ik dacht idd al dat ik kanker had en doodging.. bloed laten prikken en gelukkig niets aan de hand. Maar ik herken die angst wel.. t zal vast niets ernstigs zijn, maar laat t maar even onderzoeken dat geeft je weer rust. Komt goed!!
    en idd ik zal er een leuke vakantie van maken..jammer dat k t forum hier geen kaartje kan sturen haahaha want dat zou ik zo doen!

Aurin:
    waaauww ook al zo'n schatje, wat een prachtig blond haar..heeft ie nou krulletjes?? vet cute!

Mamavanrobin:
    top dat je het zo opgelost hebt en wat ik helemaal super vind is dat robin het ook durft te vertellen.. dat ie het niet opkropt als t ware. Dat is wel belangrijk want zo weet hij dat t niet zijn schuld is en dat er wat aan gedaan wordt. Dat mama en de juf er zijn en dat hij daar alles kan vertellen. T komt vast helemaal goed met hem, misschien wat weerbaarder worden en als hem dat eenmaal lukt dan krijgt ie zelfvertrouwen en issie helemaal the man! hihi.

Ja idd, t zijn hier bijna allemaal jochies.. hihi ik heb dan idd een meissie erbij. En nog een hele knappe ook! hahaa

19. MamsVanRobin

@ foxy

De ouders/omas stonden ook op het schoolplein ernaast, maar die hadden het veel te druk met kletsen.. Echt een walgelijke kinderen, wist niet dat kids zo konden zijn op die leeftijd... Hopelijk is het vanaf nu afgelopen.

Ohh wat erg zeg, dus die vent kan niets tegen jou zeggen maar hij komt wel honderd keer per dag je kantoor in en gaat vervolgens hele gesprekken aan met anderen...weird!! Zou daar ook knettergek van worden zeg, en dan miss betweter...pff is niet echt gezellig voor je zo!!! Zou de mensen zover het kan lekker negeren totdat ze weer normaal kunnen doen, wat een kinderachtig gedoe zeg....Succes meis en ook veel sterkte met je lichamelijke klachten :( hoop dat je je snel wat beter voelt!!

Dikke knuff

20. MamsVanRobin

@ Fontana

Dat is zeker zo, het is vreselijk maar hij wordt hier wel sterker van en leert goed voor zichzelf op te komen.

Je hebt zeker een knap meissie en een leuk mannetje heb je ook nog!! Heerlijk he die lachebekkies :D

Deel Deze Pagina