Visje: Best naar dat gevoel he Maar het komt vast snel weer goed! Eff vechten en dan weer genieten. Ookal lijkt het soms (tenminste bij mij) dat de gevechten nooit ophouden. Hoe is het bij het UWV/werkplein gegaan? Kussiex: Whaha, welk wereldje dan? Ben nu wel benieuwd Stan in je bed leggen als ie er een feestje van maakt heeft geen nut dan. Zoonlief doet dat niet, dus dan is het wel handig om hem in mijn bed te leggen. In de ochtend komt iegewoon bij me liggen tegenwoordig. En als ik nog geen zin heb om op te staan (want hij komt soms TE vroeg) gaat ie gewoon tv kijken Wel lekker handig dat ie al 5jr is dan. Sommige vrienden kwamen wel eff langs, maar dan na het werk, toen was ik kapot! Ik kon idd geen hele dag opstap, maar heb daar nu wel redelijk de kracht weer voor (als er pauzes ingelast worden) Maar een biosje of wat drinken lijkt me ook wel weer leuk. Zou idd kunnen afspreken met mama's van het forum. Ik woon idd in het westen, haast tegen de zee aan Balen dat de belastingdienst zo (piep) is. Juist als je op dat geld rekent krijg je het niet! Hoop ook dat je niet ingekort wordt op je uitkering. MamavanR: Gelukkig dat het al weer iets beter gaat. Laat Robin er maar lekker buiten. Die heeft niks aan de info. Mijn zoon weet wel van zijn zusje/broertje (heeft ze ook en aantal keer gezien) maar hij vraagt er sinds het contact verbroken is nooit echt meer naar. Het doet soms de mama's meer pijn dan de kids. Wel eng dat je je ex dingen hebt zien "doen" , zou me dan ook druk maken. Aurin: Hier alles goed hoor, met jullie ook? Hier: Alles prima. Beetje hoofdpijn en rugpijn. Vanochtend bij de fysio geweest. Wat een wind mensen! 2 dagen lang al tegen wind gehad en voel het echt in me benen.. Slaap de afgelopen dagen ook waardeloos! Buik begint in de weg te zitten en kan me draai niet vinden. Hoop dat het goed gaat met jullie!
@ Foxy, hahaha, de muziekwereld! (ik treed liever nie te veel in detail hier op forum) Vervelend dat je buik wat in de weg gaat zitten, ben je ook een buikslaper! Oef, dat miste ik zo joh!! Ik ben dat namelijk ook, en heb het zo lang mogelijk proberen vol te houden, maar op een gegeven moment lukte dat echt nie meer... DRAMA! Haha... Beterschap met je hoofdpijn! Nix aan! Hopelijk zakt het gauw weer af! @ MamsvanRobin, blij dat de ergste schok een beetje gezakt is, goeie dag, dat meen je nie joh, dat je vermoedens hebt dat er zelfs "Zoiets" misschien is gebeurd... Brrr, logisch dat je hier een heeel naar gevoel bij hebt... Maar jou verantwoording ligt bij Robin en niet bij dat andere kindje meis, dus laat het los, echt, dit gaat ten koste van jouzelf en je eigen kleine ventje! Dat verdienen jullie nie... Het kleintje heeft zelf ook een mama, die daar verantwoordelijk voor is.. Dus hoe moeilijk het ook is (ik moet er nie eens bij nadenken, anders breek ik zelf ook) denk aan jullie zelf, jou kereltje heeft het goed.. En hij krijgt het beste van het beste.. @ hier, nouw heb in ieder geval die 700 euro gebeurd, tis dus dikke 1300 minder dan verwacht, maar goed, beter iets dan niets.. Baal als een stekker, want ik kon het zo verrekte goed gebruiken... Maar helaas.. Heb nu iets over gezet op de spaarrekening en een klein beetje voor mijn ventje.. En de rest laat ik gewoon op de lopende rekening staan, want ik stond dus al best rood omdat ik dus WEL gekort word op mijn uitkering.. Ik probeer mijn Jobcoach al weken te bereiken, maar die is ook van de aardbodem verdwenen.. IDEAAL hoor... Daar zijn ze toch voor! Maar goed... Ga me er ook nie meer druk om maken!! Heb er gewoon de kracht nie voor... Heb al zoveel financiele tegenslag gehad. Ben d'r gewoon moe van! Blegh! Net samen met Stan 2 uur geslapen! Stan is duidelijk moe van het KDV (net weer 2x geweest na 2 wk vakantie) en ik ben ook moe van het weer werken.... Maar nu voel ik me nog brakker! Word vanavond dus een vroegertje!! Liefs
hier ook alles goed. Collin sinds vorige week naar de psz. heeft er erg veel moeite mee, en huilt sindsdien ook weer bij de gastouder als ik weg ga, gelukkig daar maar paar min, maar bij psz is t echt 45/60 minuten vind het zo moeilijk..
Hallo Meiden, Even melden dat ik ook weer in t koude nederland ben. Gatverdarrie zeg, das wennen hoor. Ben 12 dagen alleen maar boven de 30 graden gewent geweest, brrrr. Vannacht geland en morgenochtend de kids eindelijk ophalen. Hoop dat ze met me mee willen en me nog kennen. Heb een super vakantie gehad! Hele leuke vent ontmoet, maar tja die woont daar een heeft een eigen kroeg. Heb ik weer! Naja kan dus nooit iets worden, maar t was leuk voor hoelang t duurde. Ik ga alles ff bijlezen, maar om nou op alles te reageren... hmm duurt dagen denk ik. Dus ik haak gewoon weer in als t mag. groetjeess en ik heb jullie gemist hoor! hihi
Super dat je er weer bent, heel mooi dat je lekker hebt genoten van het mooie weer en een leuke man haha!! Wat zal het heerlijk zijn als je morgen je kindjes weer bij je hebt!! Ennee gezellie dat je weer mee komt klesseee
Wij jou ookk!! Fijn dat je er weer bent meid! Ennuh, die jongen is dan in ieder geval wel heel goed voor je zelfvertrouwen!! Maarreh, geen taalbarriere dan?? En NATUURLIJK willen de kids jou nog kennen gekkie!! Heb je ze nog gesproken via skype ofzo? Liefssss
Zo lang, my god! Had Stan in het begin ook.. Nouw ik heb zelf weken lang nie lekker gewerkt!!! Maar het word beter! Echt! Maar ik weet hoe vreselijk naar het voelt.. Dikke knuffel voor jou meis!
Nope kids niet gesproken via skype of telefoon. Ik was bang dat sem dan overstuur zou raken door mijn stem. Hij was namelijk de nacht dat ik weg was ook helemaal verdrietig... "mama weg? mama weg? " riep ie toen ie bij mijn ouders was... ow daar heb ik echt heel hard om zitten janken. Dat wilde ik niet nog een keer... dus via sms op hoogte gehouden en alles ging goed gelukkig. Taal geen last van, hij is nederlander en woont/werkt daar al jaren. ( eigen kroeg) Ohh echt zoo fijn om weer een arm om je heen te hebben als je gaat slapen, die knuffels ow wauw. Voelde me helemaal happy. kan nu wel janken hoor, zit toch stiekem wel wat meer gevoel van mijn kant. Maar dat zal t weer en de rust van de vakantie wel zijn. Want ik weet heus wel dat zo'n vakantie "liefde" nix kan worden. in dit geval niet dan he. * zucht *
oh jeetje, echt een uur huilen? En daarna gaat het wel goed? Pfff wat moeilijk joh... ik breng sem maandag voor t eerst naar de psz, ik vind t doodeng. Wat doe je dan als hij zolang huilt? Belt de leidster dan op ofzo?
Kussiex: Je maakt me wel heel heel nieuwsgierig nu hoor Muziekwereld.... Ben idd een buikslaper. Probeer echt alle mogelijke manieren te liggen met en zonder voedingskussen. Gaat het qua gezondheid al wat beter bij jullie thuis? Aurin: aaahhh wat erg dat ie zo huilt! Zoiets breekt je hart. Is het misschien niet handiger om hem op 1 plek te laten gaan qua kvd/psz/gastouder? Of is dat niet mogelijk? Fontana: Welkom terug!!! Zo vet, een leuke man ontmoet! straks heb jij ook je grenzeloos verliefd avontuur! Je weet maar nooit wat eruit kan komen toch? Wel zielig dat je kleine zo verdrietig was, maar alles zal vast goed gegaan zijn! Geniet van de knuffels en kusjes die je morgen krijgt. Hier: Alles prima. Belachelijk hard gewerkt vandaag en de manager laten zien dat ik billenlikcollega dr werk prima alleen kan doen Zij had weer eens last van vanalles en deed dus weer niks. Gelukkig lekker vrij morgen. Morgen echo!!!!!! Heb dr zoveel zin in. Wordt het blauw of toch roze. Op het werk hebben ze een poll meerderheid voor een meid. Hoop dat alles goed gaat met jullie!!!
hoi meiden heb wel alles gelezen hoor, maar ff geen puf om op alles te reageren sorry. @ fontana: leuk dat je er weer bent @ foxy: spannend echo @ aurin: is ook beetje de leeftijd van colin nu he met wennen. L. had dat ook rond die leeftijd... ineens weer huilen enz. Alleen bij Coll wel lang. Toch even volhouden, soms duurt het langer helaas. En anders tussendoor gewoon bellen hoor. Komt vast goed hoe moeilijk het nu ook is. hier: gisteren een verschrikkelijke dag. deel van laminaat omhoog gekomen dus heel de vloer in de keuken en deel eetkamer eruit moeten halen en tja zie het dan maar opnieuw weer netjes te krijgen. niet gelukt dus nog. wondjes op vingers, knieen en overal spierpijn... en uiteindelijk na een stukje (waar ik de hele dag over gedaan had) alles maar aan de kant gegooid en jankend in huis gezeten om alles even; pfff geen werk, gedoe ex wat toch beetje speelt, niet fit zijn en dan die stomme laminaat grrrrr . L. heel lief naar me toe " ah mama... niet huilen ikke hier hoor, kusje" dat breekt echt mijn hart dan Uiteindelijk in bad gegaa, spullen opgeruimd en op de bank geploft. Spierpijn nu nog etc, maar ga kijken of ik vandaag weer stukje kan leggen. Hoop het, want zo laten liggen kan ook niet, allemaal planken eruit pfff
Eff ego: Heb mijn echo gehad vanmiddag en............................ I'ts a GIRL!!!! Super blij natuurlijk, ookal maakte het mij geen zak uit. Moeders was blij, familie is blij. Zoonlief eerst niet echt blij, maar nu wel :d Zal later eff echo's enz gaan spammen Eff wat anders. Ik kom net thuis, staan er allemaal linten voor de deur bij mijn directe buren. Hun voordeur is afgesloten met een soort tent. "Asbest, houdt afstand, niet betreden" etc etc. Ik kom mijn huis in en ruik allerlei rare chemische geurtjes!! Vk gebelt, die adviseert mij uit huis te gaan. Brandweer gebelt, maar die komt pas kijken als het bedrijf die de asbest weghaalt een melding doet. Woningbouw zit natuurlijk dicht! Lekker handig allemaal!! Moet ik weer een weekendje me huis uit uit voorzorg! Maar heb niet eens een briefje door de bus gekregen met info! En dat terwijl er in mijn gebouw net een nieuwe baby is en 2 dames hoogzwanger. Vermoeiend allemaal!!!!
@ Visje, even een dikke knuffel voor jou! Wat een narigheid met die stomme laminaat! Je had het er toch net liggen! Heb je niet een vriend of aardige buurman die je kan helpen! Das toch ook geen werk voor jou joh!! Pfff!! @ Foxy, whoeehhheeejj een meiske!! Wat gaaffff!! Superr tof joh!! Gefeliciteerdd! Vind het echt zo leuk voor je!! En nu mag je dus gaan brainstormen op namen, of heb je die al??? Ennuh, you go girl, dat je ze even op de plek hebt gewezen en ff hebt laten zien dat jij het ook prima alleen kan en billen likker nie eens nodig bent! Laten ze die muts er maar uit schoppen, zorgt toch alleen voor ergernissen!!! @ Fontana, hoow howw, je was toch met een vriendin??? Haha, ben je bij hem gaan slapen??? En je vriendin dan??? Hahahaha, of gewoon even savonds bij hem geweest, of had hij nog een leuke vriend of broer ofzo (voor haar)? Hebben jullie wel afgesproken contact te houden? Of dat niet? Pff, indd, heb jij weer... SHITT HEEJ!! Maar ik denk toch wel dat het je zowiezo een goed gevoel heeft gegeven? De aandacht, het feit dat je dus duidelijk nog goed in de markt ligt! Dus misschien hier es wat vaker d'r op uit, met die vriendin! En hoe reageerden de kids vandaag? Ben benieuwdddd!!
Dat zijn allemaal huurhuizen? Das dan ja gewoon BELACHELIJK dat jullie nie op de hoogte zijn gesteld! EN helemaal als er baby's en (hoog)Zwangere mama's zijn! Dat mag toch nooit! Lieverd, gauw een "veilig" onderkomen zoeken hoor! En ik zou ook maar een klacht indienen bij de woningbouw dan! Wat een gekken!! Je schrikt je ja wezenloos zo! Tss!
Foxy: Waaaauuwww gefeliciteerd joh!! Een meissie wat cool. Bereid je maar vast voor whahaa die zijn erger dan jochies hihi. Vet balen van die chemische zooi zeg, hadden ze je idd voor moeten waarschuwen. Heel vreemd geregeld daarzo. Kussiexx: Was idd samen met vriendin, hadden beide aparte kamers in t appartement en de afstand tot kroegen was 5 min en niet gevaarlijk om alleen te lopen. Zij had ook een scharreltje idd en die sliep in ons app en ik idd bij mijn ventje. Tja balen dat er dan afscheid genomen moet worden, ik heb hem op facebook en hij heeft mijn nr en ik dat van hem. maar ach hoor je toch niets meer van helaas.... Kids vanmorgen opgehaald, vond t zooo spannend. Sem stond al voor t raam, helemaal te jumpen en te zwaaien. Die vloog naar de deur en in mijn armen, knuffelen en kussen. Demi zat op de grond in de woonkamer en keek me es aan. Ik haar opgepakt maar ze weigerde me aan te kijken. ooohh dat deed zeer joh! haar even geknuffeld en neergezet en na een paar minuten kwam ze bij me en lachte ze eindelijk, handjes uitgestrekt en toen kreeg ik wel een knuffel. pfff had ik vast verdient ofzo haha. Verder ging t super vandaag, weer in t ritme en kids happy. Ben weer helemaal blij.
Hey meiden, Wow, veel geschreven sinds ik hier de laatste keer was. Maar goed, dat was dan ook 1,5 week geleden, door verhuizen en verbouwen. Ga zo bijlezen en reageren, nu eerst even egoberichtje (wel heel ego he, eerst berichtje posten en daarna lezen!) Sinds zaterdag zijn we over. We wonen nu dus in ons eigen flatje. Het is precies geworden zoals ik wou. Voelt heel dubbel. Ben nu echt alleen met mn dochtertje. Heel definitief voelt dit. Rotgevoel, al ben ik blij met mn eigen plekkie. Daarbij ligt mn ex echt te klooien! Laatste keer dat ik hem zag deed hij al raar, naar. Niet specifiek iets, maar gewoon hoe hij alles zei. Nu zouden we zondag samen de omgangsregeling bespreken. Die staat op papier, maar we zouden doornemen hoe wij (lees hij) het precies wil, hoe we hem gaan opbouwen enzovoort. Zouden hier ruim de tijd voor nemen om alles goed te bespreken zodat er hopelijk geen misverstanden zouden zijn en we beiden er achter staan. Vanavond gesmst hoe laat hij zondag denk te komen. Krijg een sms terug: HIJ KOMT NIET!! Alles staat vast dus kan wel door de telefoon!!!! Ontzettend balen dit weer!! Hoopte dat dit gesprek de lucht weer wat kon zuiveren en we met een goed gevoel aan de regeling konden beginnen. Maar nee hoor!! Sorry voor dit gezuer, maar moest het kwijt en weet dat er hier veel meiden zijn die dit begrijpen... Ga nu bijlezen. Ben heel benieuwd hoe het met jullie gaat! Groetjes
Nou volgens mij ben ik weer helemaal bij. Er is een boel gebeurd zo te lezen. @ Foxy: Gefeliciteerd! Een meisje, leuk hoor. Nu dus alles roze, of valt dat mee? @ Kleinvisje: Jemig wat naar van je werk! Verder iedereen succes met alles wat er speelt. Heb alles bijgelezen maar was zoveel dat het bijna niet te doen is voeral op te reageren. Groetjes
@ Tweetie, wat fijn dat je gesetteld bent! Even laten bezinken allemaal, het valt nu indd als een "deken" over je heen... Je komt tot rust en beseft opeens letterlijk dat je alleen bent met je kleine wonder! Een behoorlijke impact heeft dat! Dat je ex zo doet vind ik ronduit onverantwoordelijk en zooo onvolwassen! Hier ging dat NET ZO.. Hij kwam wel is waar wel opdagen, maar eigenlijk alleen maar om "ruzie te zoeken" Dit liep toen zo hoog op dat ik hem er uit zette, althans dat wilde ik, maar hij weigerde, dus pas toen ik de politie belde en hij zag dat ik ook werkelijk belde ging hij weg.. Dat was eng joh... Komt me nu in ene weer te boven... Maar je snapt het gewoon nie heh, dat ze zooo doen.. ONGELOFELIJK.... Probeer eerst maar lekker te slapen strax, en morgen word het schijnbaar een mooie dag! Dus lekker genieten daarvan? *knuffel voor jou* @ Fontana, oww wat lief hoe Sem reageerde, je ex had dus wel verteld dat je ze weer kwam halen!! Prachtig dat hij voor het raam stond te jumpen!! Moet er hier nog van glimlachen!! En kleine Demi moest natuurlijk even omschakelen, ze is nog jong, maar zie je wel dat ze jou wel degelijk herkende!! Prachtig toch!! Fijn dat ze nu al weer helemaal gewend zijn!! Geniet van ze meid! Jammer dat het met die vakantie liefde nix word!! Wauw, had verwacht dat je meer net zo'n type zou zijn als ik, hihi, ik zou echt nie op vakantie bij een ander op de hotelkamer blijven!! Hihi, ben een dikke schijterd! En ook behoorlijk van mijn principes... Meid, geloof dat jij echt een heerlijke vakantie hebt gehad! Hopelijk heeft je dat net even die boost gegeven die je zo verdiend!
hallow meiden! tweetie, wat een eikel jammer dat het nu weer zo moet hou je taai! foxy, jeeej een meid!! wat leuk gefeliciteerd! fontana, lekker je kids weer thuis!! visje, balen van je laminaat, lukt t ermee? hier, geloof dat ik stiekem beetje verliefd aan t worden ben... leuke jongen ontmoet, jaja in de supermarkt! haha, echt zon soap verhaal. Hij blijkt om de hoek te wonen, en hebben elkaar nu al 6x gezien, hij kwam spontaan filmpje kijken, en dag daarna bakkie doen smorgens, vandaag zijn we op zijn werk langs geweest (brandweer) was opendag. En morgen eten we bij hem.. Vind het doodeng, klikt echt wonderbaarlijk goed. Coll kent m vanaf de 1e keer in de supermarkt, dus ja is er gelijk bij betrokken, maar dus niet de avonden dat hij hier is geweest mee gekregen. Hij is ook heel lief voor coll, had de 1e keer een brandweerwagen meegenomen, en gister kwam hij een brandweer helmpje brengen. Spannend...
hoi meiden: foxy leuk joh een meid erbij !! Alles nog goed? En wat ontzettend slecht geregeld van je woningbouw dat met die asbest etc. hoor. wat een gedoe tweetie fijn nu je eigen plekkie, zal wel even wennen zijn inderdaad. En wat rot dat je ex zo naar doet. Succes ermee, weet hoe moeilijk het kan zijn. fontana lekker weer met je kids aurin jeetje wat gaaf dat je zomaar iemand tegen bent gekomen met wie het zo klikt. Hoop voor je dat dit de ware is !!! Geniet ervan hier: gisteren wilde ik dus verder met t laminaat maar nee hoor.... de katten hadden alles ondergepist getver. Doordat de randen dus week waren geworden, niet meer te gebruiken. had er allemaal zo de pest in, heb moeder huilend gebeld. Na even bij te zijn gekomen al het laminaat in containerrruimte van de flat gelegd en afspraak gemaakt voor grof vuil. A.s. week ergens keer met iemand nieuwe laminaat halen dan maar en daarna nieuwe poging. heb mezelf nu wel voorgenomen dat ik mensen ga vragen om te helpen. omdat er nu al een deel ligt en ik zwanger ben wordt het me nu toch wat lastiger en wil niet weer opnieuw in alle frustratie komen. Nu ligt iig de ondervloer er dus nog en laminaat moet dus opnieuw, maar komt wel goed weer uiteindelijk, nu alleen even vervelend. enne foxy... met jouw tips wel wat gedaan. heb toch deels wat geld wat ik vergoed kan krijgen in gedoe met advocate. Zij is nu op vakantie maar heb afgesproken dat ik mijn eigen bijdrage in paar termijnen mag betalen en zij gaat alsnog dus zodra ze terug is omstreeks 19 sept. bezig met het verzoek aan de rechter omtrent het ongedaan maken van gezag van mijn ex. De alimentatie en andere zaken komen dan in geheel niet aan de orde en zou ik dan zelfs alsnog later kunnen eisen (niet mijn doel hoor, maar heb ik altijd nog iets achter de hand als ex moeilijk doet). betreft d.o.n.o.r. P. die schijnt nogal bezig te zijn met mailtjes en info verzamelen op " enge wijze" zie topic donordocu ik heb gelukkig niets van hem gehoord. wel van u.n.d.e.r.c.o.v.e.r. ga er hier niet te veel over zeggen.... maar deze maand zal er actie komen ( intervieuw). gaat iig wat gebeuren dus. en werk.... afwachten of ik wat hoor na telefonisch gesprek donderdag en daarnaast verder zoeken. en verder WW afwachten en hopen dat die op tijd zijn. vandaag na baaldag gister en eergister het laminaat maar gelaten voor wat het is (kan er nu toch niets mee). vanmorgen huis van ouders schoongemaakt en voor de rest rustig in huisje bezig geweest en lekker met mijn kleine man met de duplo gespeeld waarbij hij al hele verhalen speelt whahaha... zo grappig is dat. heb nu steeds vaker het gevoel dat ik eventjes wat tintelingen in de buik voel, maar weet het niet zeker nog, lijkt hoger dan waar de baby voor mijn gevoel nu kan zitten (ietwat onder en rond navel) sorry weer voor lange bericht, maar wat is het toch heerlijk om even van je af te kunnen schrijven pff