Alleenstaande mama's kletsen hier verder

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Wijffie75, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

zo net uit bad... heerlijk

ja foxy voel de kleine ook af en toe heel zachtjes. Echt leuk
    Luuk is nog niet heel erg met mijn buik bezig. Noemt wel "mama baby buik" en is voorzichtiger dan anders etc. kijkt soms naar het wiegje wat ik van mijn zusje hier al heb staan maar verder niet echt nog.
    Mijn zoontje is - net als ik eigenlijk - ook wel van de structuur, ritme en alles op een vast plekje, volgens schema / volgorde. Doen we het beiden het beste op.... dus een baby past niet echt in zijn plaatje whahahaha. Alles moet vooral zo gewoon mogelijk lopen voor hem. Hij kan wel goed tegen uitstapjes enzo hoor als ik er bij ben en het daarna weer normaal verloopt en de vaste dingen hetzelfde blijven... wordt nog wat als de baby er is whahaha :p

Lief dat jouw kleine er al zo leuk mee bezig is... hihi baby wakker worden. Zie het al helemaal voor me. :)

2. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    ja klopt hij sprak nog voor mij uit last te hebben van vlinders.. zo lief :)
    en nee t gaat het idd niet om dat ene haha :p
    Tis echt zon schatje :D maar ergens blijft er toch dat stemmetje van NIEMAND IS TE VERTROUWEN.....

3. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Foxy, ohh wat lief! Hihi, buik schudden!! :) Zit hier met een big smile!

@ Visje, jeutje, wat een heftig verhaal joh! :$ Ben er even stil van! Allemachies! Hihi, lief dat je vader dat zo bracht... Kan je aan een nekhernia nie geholpen worden?
    Ik dacht dat ook daar operaties voor werden gedaan?
    Maar goed, zal wel niet, anders was het natuurlijk allang gedaan...
    Ik meende dat laatst gelezen/gehoord te hebben, maar kan het natuurlijk helemaal mis hebben...
    Hoe dan ook, ben blij dat ze er het beste van maken! En niet bij de pakkeneer zitten!!

Mijn vader heeft ook een behoorlijk ernstig ongeluk gehad toen ik 3 was (3% overlevingskans) En hij is er nog.. Ondanks 2 hersenbloedingen, halfzijdige verlamming, coma, gebroken rug, en been noem maar op, is hij er behoorlijk goed bovenop gekomen! Alles werkt en doet het weer zeg maar, alleen is zijn geheugen slecht, spraak nie optimaal en heeft hij hele zware epilepsie er aan over gehouden.. En dan praten we maar niet over wat hem de laatste jaren allemaal nog is overkomen... Maar hij is een top opa! En helpt me waar hij me helpen kan!! :)
    *slik, snif* (blijft moeilijk om te vertellen)

@ Aurin, ik snap je gevoel helemaal, dat stemmetje helaas ook! :(
    Doe het daarom ook gewoon rustig aan okeej, vertrouwen mag groeien, en langzaam opbouwen...
    Als hij indd vlinders heeft neemt hij daar de tijd wel voor! En dan komt het helemaal goed! Geniet er van, maar hou een oogje open voor jezelf en je kleine! :)

Liefs

4. kleinvisje

kussiex ze zijn beiden geopereerd (moeder zelfs 4x) Vader kan daardoor weer werken etc, maar zware dingen blijft belastend. is immers zwakke plek nu.
    Moeder heeft na alles littekenweefsel en deel van de zenuwen is door de lange periode fout gaan werken... die blijven steeds pijnprikkels doorgeven. Nu kastje geplaatst in lichaam wat tegenprikkels geeft waardoor de pijn meerendeels draaglijk is.

jeetje ook heftig voor jouw vader allemaal zeg :( pfoe !!

5. kleinvisje

6. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

zozozoz, die buik van je gaat de goede kant op!
    Gaat hard zeg!
    Mooi buikje hoor!

7. Foxymama

Visje:
    Ahhh zo schattig dat L. het heeft over je buik. Wordt idd nog wat als de baby er is, maar dat is het hier denk ik ook.
    Die kids hebben geen idee hoe hun leven gaat veranderen straks :p.

Aurin:
    Leuk dat hij ook gezegd dat ie vlinders heeft. Gewoon blijven denken met je koppie en niet alleen met je hart :) Lekker rustig aan doen en wie weet zegt dat stemmetje ooit wel wat anders.

Kussiex:
    Wat een drama allemaal met je paps zeg! Echt top dat ie dan zo'n toffe opa is!
    Nog wat gehoord van T en hoest met Stan? Alweer iets beter?

Hier:
    Eerder naar huis gegaan vandaag. Liep op de gang en werd me toch duizelig. eff gezeten en gedronken, maar kreeg krampjes en misselijk. Voel me nu echt extreem suf en moe. Ook wat hoofdpijn. Dus misschien een griepje of iets verkeerd gegeten.

Moet nog eff wat kleren ophangen en dan duik ik me bed in.
    Slaap de afgelopen dagen ook bagger. Kan gewoon niet lekker meer liggen (buikslaper) en niet lekker draaien met een voedingskussen tussen me benen :p

Fijne avond ladies!!!

8. winnythepooh

winnythepooh Niet meer actief

@ Aurin: Succes met de nieuwe liefde:D
    @ Kleinvisje: mooi buikje al hoor!
    @kussie: Zoiets heb ik ook ongeveer meegemaakt met mijn vader alleen was ik zelf 11 jaar oud
    @foxymama: beterschap

Hier gaat het beetje bij beetje ook de goede kant op (griep) alleen mijn zoontje heeft het nu ook:(

9. Soda Pop

@ Visje, wauw, wat een mooie foto's! ik vind echt dat je een mooi figuur hebt.. En zo'n rond bescheiden buikje! Je ziet er goed uit meid!
    Okeej, wel operaties dus.. Vreselijk dat het dan nog niet het resultaat heeft wat je zo hoopt... Maar fijn dat je vader toch weer werken kan.. En dat je moeder dan een kastje nodig is zeg... Jeutje...

@ Foxy, jeutje, wat raar dat je je zo min voelt.. kan het ook een te lage bloeddruk zijn? Weet nie hoe die normaal is?
    Doe je wel rustig aan? Goed voor jezelf zorgen heh!

@ Winnie, wat naar... Zoiets gun je niemand... Is jou vader er dan ook "goed" afgekomen?

@ Hier, van T. vandaag wel een smsje gehad, maar verder nix gehoord....
    Verder heb ik vandaag ook nix van mijn vriendin gehoord, en ik weet niet wat het is, maar heb al vanaf ik wakker ben het gevoel dat ze aan het bevallen is.. Pfff.. En ik hoor maar nix.. Dus dat maakt het allemaal nog spannender...
    AARRRHGHGHG!!
    En morgen dus uitslag van de buikfoto van Stan...
    Pfff, ik voel me raar hoor.. Vind dit maar een rare week...

Liefs

10. Foxymama

Kussiex:
    Me moeder had het ook al over mijn bloeddruk. Heb altijd een perfecte bloeddruk.
    Gaat vandaag wel iets beter, maar zodra ik me weer shit voel ga ik naar huis en de VK eff lastig vallen.

Leuk dat je een smsje hebt gekregen. Zou idd kunnen dat ze aan het bevallen is. Spannend!
    Ook spannend dat je morgen de uitslag krijgt. Zal voor je bidden/duimen/ etc etc. Is vast helemaal niks aan het handje :)

Winnie:
    Thnx en jij /jullie ook beterschap!

11. Soda Pop

Hey meiden,

Helaas, op de buikfoto van Stan was te zien dat zijn darmpjes helemaal vol zitten dus hij heeft nu een laxeermiddel voorgeschreven gekregen.... Pfff Arme ventje....
    Hopelijk werkt het snel....

Wilde ik even laten weten...

Verder heb ik ook van mijn dinnetje een sms gehad, haha, ze had een hele hoge tel. rekening gehad, dus vandaar rustig aan doen... Nix aan de hand dus nog...

Van T. nog nie veel gehoord. Heb hem nog even gesmst dat ik aan hem denk...
    Hij reageerde dat hij het fijn vind dat hij nie alleen staat...

Liefs

12. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @ Allwoman: Wat een rotsituatie. Herkenbaar, dat wel. In maart ging mn ex bij mij weg. Wij konden in ons oude huis blijven wonen tot we een andere woning hadden. Ik heb gelukkig urgentie gekregen en toen hier in juni het urgentiebeleid wijzigde, bleef de regeling wel gelden voor degenen die al urgentie hadden. Gelukkig! Uiteindelijk moest ik eind juli opeens het huis uit, en ook binnen 2 weken! Gelukkig kon ik bij mam terrecht. Nu zitten we sinds 2 weken in ons eigen flatje.
    Helaas geen tips voor je, maar wel je wel heel veel succes!!

@Kleinvisje: Jammer van de sollicitatie, maar heerlijk dat je de kliene nu zoveel voelt bewegen! Mooie buik al!

@ Aurin: Wat super dat het zo leuk is!! Heel veel plezier op zn verjaardag. Spannend hoor zijn familie ontmoeten :)

@ Kussiexx: Wat naar dat Stan nog zo slecht te pas is! WEl lekker dat je zo'n goed gesprek hebt gehad met T.!

@ hier: Niet zo geweldig. Mn dochter heeft al sinds maandag koorts. Sinds dinsdag echt flink: di en woe over de 40 graden en vandaag 39,6 (toen paracetamol gegeven en zakte het weer iets). Toen ze wakker werd van dr middagslaapje was ze vreselijk aan het huilen. Ontroostbaar! Ben me kapot geschrokken. Wilde niet meer stoppen, dus heb ik de huisartsenpost gebeld. Heengeweest maar toen (1,5u later) huilde ze niet meer. Ze reageerde goed, dus wa niet direct levensgevaarlijk en mochten weer naar huis. Als ze morgen weer boven de 39,5 heeft, moeten we weer naar de huisarts. Dit zij de kinderarts waar we toevallig vandaag op controle waren. Die vertelde ook meteen dat dan de kans zeer groot was dat we dan naar het ziekenhuis toe moesten. Pff t is me wel het weekje. Mn ex (die er niet wa, surprise) stelde voor dat ze bij mij blijft als ze nog zo slecht is. Ze zou dit weekend voor t eerst een nachtje bij hem slapen. Ben nu super gespannen en doodsbang dat we morgen weer in eht ziekenhuis zitten!
    Verder was t bij de kinderarts goed. Het schema dat ik bij had gehouden gaf haar het idee dat het doorlopend verkouden zijn en roggelen van te veel slijmvorming komt. Daar hebben we nu ene dieet voor gekregen (rooomboter en 3x p.d. volle melkproducten). Over 3 maand terugkomen om te kijken of het geholpen heet. Anders toch kijken of het misschien astmatisch zou kunnen zijn (mijn moeder en Ex vader beide heftige astma).
    Heb ontzettend geen zin in morgen!!

13. Soda Pop

Jeutje Tweetie, wat heftig! Kan ik me dat even goed voorstellen dat je bepaald niet naar morgen uitkijkt! :(
    Ik hoop zo dat de koorts dan zakt vannacht!
    Maar waarom stuurden ze je dan vanmiddag zo weer naar huis, als ze langer dan 3 dagen hoge koorts hebben, is toch al tijd voor meer onderzoek? Waarom dan nog een dag wachten? Ik snap dat nie heh?

En slijmt roomboter en volle producten dan minder?
    Of bedoel je dat ze dat niet meer mag?

Wens je heel veel beterschap voor haar! En alle succes voor morgen als het toch nodig is naar de huisarts te gaan!!

Liefs

14. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @ Kussiexx: Vanmorgen bij de kinderarts had ze nog geen 39,5. En het is 4 dagen, is mij verteld vandaag. Das dus morgen... Moet dus nog een nachtje afwachten en hopen dat het morgen niet zo'n hoge koorts wordt.
    Het leek mij inderdaad ook dat die producten juist meer zouden slijmen, maar het schijnt dat daar vetoplosbare vitamines inzitten die dat juist kunnen verminderen op den duur. Ben heel benieuwd of dat inderdaad werkt. Zou super zijn.

15. kleinvisje

hoi meiden

tweetie hoop dat je kleine vandaag minder koorts heeft en het snel weer beter met hem gaat. succes ermee meid !!

kussiex jij ook succes met je mannetje.... hopen dat het laxeermiddel aanslaat

winny jij ook beterschap

hier:
    gisteren met hulp laminaat gelegd. Ligt weer helemaal goed nu gelukkig :) ben zo blij. Dalijk mijn ventje naar de opvang brengen en dan vandaag even de administratie doen en huisje poetsen (weer hoop stof nu door laminaar whaha)
    Verder heb ik WW uitkering toegekend gekregen en zelfs al voor 10 dageb betaling ontvangen. Nu vandaag even bellen wanneer ik nu de volgende betaling kan verwachten want in de brief stond elke 4 weken, maar als ik pas over 4 weken weer krijg ben ik te laat voor bepaalde vaste laten en 10 dagen salaris is toch heel wat minder dan 4 wkn / maand. Maar is iig toegekend dus en komt wel goed.
    Moet zeggen lucht enorm op dat laminaat erin zit en WW toegekend is.

Nu de rest nog hihi (gezag ongedaan maken ex dmv advocate, meewerken aan u.n.d.e.r.c.o.v.e.r. ivm donor en soliciteren en nieuwe baan vinden)

16. Foxymama

Kussiex:
    Wat vervelend van Stan's darmen. Ik hoop dat het middeltje werkt en dat ie zich snel weer beter voelt!

Tweet:
    Bah, vreselijk als kids zulke hoge koorst hebben!
    Wel raar dat als ze zoveel last van slijm heeft geen Ventolin voorschrijven. Dat helpt echt onwijs goed.
    Mijn zoon heeft er ook last van, mijn vader heeft hevige astma en ik had er vreselijke last van als kind. Hij ook, maar het gaat redelijk.
    Je kan eventueel het slijm loskloppen. Soort van boertje laten op de rug kloppen.
    Mij werd trouwens verteld, en wat ik me herinner van mijn vader, is dat hij juist GEEN melk producten moest nemen. Maar dat is ook tig jr geleden.
    Ik hoop dat alles inmiddels goed gaat. :)

Visje:
    Goed dat het laminaat eindelijk ligt! Scheelt idd veel stress lijkt mij, ook dat je WW toegekend is.
    Nu nog die andere kwesties :D maar dat komt ook vast allemaal goed.
    Heb je eigenlijk nog wat gehoord van die 2 sukkels?

Hier:
    Bagger geslapen, maar ach.....
    Baby doet het prima, zoonlief ook. Huisje is weer toonbaar, dankzij moeders :D
    Ga dit weekend ook wat babydingen uitzoeken en wassen.

Op het werk ligt het systeem eruit, dus geen zak te doen. heel handig alles digitaal :S

Ik trek blijkbaar alleen kneusjes en lelijke mannen aan hier (niet dat er wat leuks rondloopt, maar goed :p), want de postman doet verdacht vriendelijk. Heel klein mannetje, raar figuur en past zo in "revenge of the nerds".

Gaf hem eens een "complimentje" dat ie er netjes uitzag in zijn blouse en sindsdien draagt ie alleen maar een blouse. Van die gare hints dat ie wat wil doen, maar hij had mijn buik nog niet gezien (HOE DAN!!!) dus hij schrok een beetje toen ik hem verteld dat ik in verwachting was.
    Wil ook van alles voor me doen, radio met cd speler regelen, dossiers kopieren etc etc. En ik ben dan wel weer zo gemeen om daar een beetje misbruik van te maken (ik weet, is fout)

Pff nou dat is mijn saaie leven vandaag.....
    Hoop dat alles goed gaat met jullie!

17. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @ Kleinvisje: Dank je. Lekker dat je ww is goedgekeurd!!

@ Foxy: Ik heb eerst een schema bij meoten houden, of ze verkouden is, roggelt, hoest of piept. Omdat ze helemal niet piept, gaan ze er vanuit dat t meer met slijmvorming dan met astma te maken heeft. Wat betreft die melkproducten. Das uit heel recent onderzoek gebleken en heel vele kindjes (vooral iets ouder, maar ook bij kindjes vanaf 1 al) is gebleken dat dit helpt.
    Leuk al die babyspulletjes uitzoeken!! En wat balen dat er zo weinig te doen is op je werk. Maakt de dagen wel heel lang!

@ hier: Vanmorgen geen koorts!! Denk dat ze gehoort heeft dat we dan weer naar de dokter gaan :p . Gelukkig! Ook rond 10 uur nog geen koorts, alleen beetje verhoging. Kans is dus heel groot dat ze niet boven d 39,5 uitkomt!!! Heerlijk. Ben zo opgelucht. Nu moet ze nog even weer gaan eten en drinken en dan komt t weer helemaal goed :) . Het enige nadeel is dat ze dus nu wel vanavond naar haar vader gaat. Het eerste nachtje bij me weg, sinds ze in mn buik zat :( . Dat vind ik wel heel erg moeilijk, maar voor haar is t natuurlijk erg leuk om bij haar pappa te zijn, dus daar meot ik me gewoon aan vast houden. Morgen ga ik de dag alleen doen, maar ga eens even kijken of er vanavond geen vriendinnen zijn die willen stappen o.i.d.

18. Soda Pop

@ Tweetie, heh gelukkig meid!! Wat een opluchting!!
    OEF!!!

@ Visje, joepiej! Laminaat erin! Wat fijn!!! En ook nog je WW toegekend! Dat is fijn te lezen!
    Nu nog even zorgen dat je nog een voorschot er bij krijgt...
    Lukt ook vast wel, als je toch uitlegt dat je vast lasten wel betaald moeten worden..

@ hier, tjonge, ongelofelijk... Weer bericht gehad van belasting... Nu moet ik ze 140 euro terugbetalen.. AUWTSCH...
    Ik ga de afgrond in... Dit is nie best...
    Ik krijg de ene financiele tegenslag na de andere! Nie best.. :(

Liefss

19. kleinvisje

hoi meiden

tweetie gelukkig geen koorts !!! en ja moelijk zo'n nachtje zonder je kind... hopelijk is het voor iig erg leuk.

kussiex allemaal tegenslag dus... balen zeg !! kun je niet bellen en een regeling afspreken anders? Zijn ze meestal niet zo moeilijk in daar als je netjes blijft en gewoon even uitlegt.

hier:
    uwv gebeld dus over de rest van de betaling. in 1e instantie zou ik pas rond 14 oktober weer de 4 wekelijkse betaling opzetten. Ook na mijn uitleg wilde ze niet meewerken om eerder al een deel te betalen. Ik heb toen benoemd dat dit geen optie is en ik leidinggevende wilde spreken en zou blijven bellen anders en een klacht zou indienen. Uiteindelijk belde later iemand mij terug. Ik heb deze vrouw mijn situatie uitgelegd en ben uiteindelijk met haar tot het voorstel gekomen dat ze ronde de 25e de overige periode (tot 23e) september betalen en dat ik dan rond 24 oktober de volgende betaling van 4 weken kan verwachten en daarna steeds na iedere 4 weken weer zolang nodig. Pfff gelukkig maar !!
    ze heeft gelijk voor me uitgerekend dat ik uit kan gaan van nette weekbedrag van 278,00 euro ongeveer. (sept en okt. zelfs 293 omdat je dan ipv 70% nog 75% krijgt) dus het is wel wat ik ongeveer verwacht had. Gaat uiteindelijk ook wel goedkomen dus pfoe :) nu hopen dat ze zich er ook aan houden.

verder lekker even in huisje aan het schoonmaken en dan vanmiddag kleine weer halen.

20. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    Helloww

Kussiexxx: Joh wat zielig voor Stan zeg, arme schat. Hopelijk doen de laxeermiddeltjes hun werk en knapt hij snel weer op. Ben blij dat t tussen jou en T. goed gaat. Gewoon rustig aan weer opbouwen is het beste. T zit vast goed!

Kleinvisje: Fijn dat je laminaat weer goed ligt, dat geeft weer ff een gevoel van rust. Wat een hoop geregel allemaal joh, t is voor een goed doel maar t zou ook weleens fijn zijn als alles gewoon achter de rug is. Geen zorgen aan je koppie maar lekker genieten van dag tot dag. Wil jij strax ook weten wat je in je buik hebt wonen? Jochie of meisje? Je hebt al een hele mooie buik!

Foxy: hahaha moet wel lachen om je opmerking dat je alleen sneue mannen aantrekt. Haha ik herken dat wel een beetje.. Balen verder dat je zo slecht slaapt. T zal er niet beter op worden helaas. Mooie foto van je kleine meid. wat is het toch prachtig om even een kijkje te kunnen nemen in je buik he.

Tweetie: Ohhh wat eng zeg, mijn meisje had de afgelopen dagen ook 39graden koorts. Ze heeft maandag prikken gehad op t cb en daar kwam het van. Ex belde me in paniek op, dat ze zo hangerig was en koorts had. Ik zei zetpil erin, veel drinken en lekker op bed brengen. Gaat vandaag alweeer beter. Maar ik snap dat je daar ff ontzettend van schrikt. Vind je ex maar een dikke ... hoor, dat ie niet eens even meegaat ofzo.

Aurin: Wauw man! Ben beetje jaloers hoor, wat fijn dat je weer vlinders voelt en dat t zo goed gaat tussen jullie. Geniet ervan!

Allwoman: Hoe gaat t nu met je? Wat ontzettend lief van je exschoonvader, waren er maar meer van die mensen op deze wereld. Hoop dat je snel wat kunt vinden, maar ik weet dat t heel moeilijk is. Ik heb zelf 5 maanden bij mijn ouders gewoond en toen had ik gelukkig een eigen huisje. Sterkte!

Hier:
    Gister is mijn kleine dame 1 jaar geworden. Vond t wel even heel moeilijk dat ze niet bij me was. ( bij papa) Ik heb om 14:28 mezelf maar gefeliciteerd met t feit dat ik haar op dat tijdstip mocht aanpakken en geboren laten worden. Wel ff een traantje gelaten..wat was het bijzonder en speciaal. Ik vier haar verjaardag aankomende zondag, dan haal ik ze eerder op.
    Verder is sem al 2x naar de psz geweest en hij vind het prachtig en vermaakt zich super. Wat een opluchting! Hij mocht gister een verjaardagskroon voor demi maken en stickers uitzoeken.. hij zocht voor haar prinsessenstickers uit en voor zichzelf autostickers. Ik vond dat zoooo knap! Hij weet gewoon van hmm die is voor demi, dat is een meisje en die vind prinsessen leuk. Jeetje ik ben gewoon super trots dat ie dat gewoon al weet!
    Ex reageert een beetje jaloers.. hij beld ineens weer vaker en zit op mijn facebook en msnprofiel te kijken. Zegt ie "hmm je hebt wel leuke foto's op de profiel" pff maar afgeschermd nu. Hij begint nu weer te provoceren en wil langskomen om t ouderschapsplan te bespreken.. uhu jaja en daarna? Niet te vertrouwen die gozer. Had ie van zijn zus gehoord dat ik verliefd was geworden op gran canaria, wil ie alles van weten. Nah rot op, gaat je nix aan. Wat een debiel joh.
    Gister ff op de chat gezeten met gran canaria schatje..was wel ff gezellig..vlinders vlogen weer door mijn buik.. hoe achterlijk want t kan geen kant op. Hij heeft zijn leven en hij zal nu heus wel weer met een ander hebben lopen zoenen... "zucht"

ik ga ff stadje in.

doegies lieve meiden!

Deel Deze Pagina