Alleenstaande mama's kletsen hier verder

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Wijffie75, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilia

lilia Actief lid

9 mrt 2010
    184
    0
    0
    @foxymama: prachtig meid!!! geniet ervan!

2. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    foxy:
    zooooow die is echt lenig!! kleine turnster strax hahahaha, mooi plaatje hoor.

Kussiexx:
    Snap je wel, t is inderdaad niet makkelijk! Dat gevoel ken ik, daarom vind ik t zo dapper en knap dat je echt even een pas op de plaats maakt en aan jezelf denkt. Toppertje hoor.
    En heb net een hele discussie met "hem" gehad over idd wat jij zegt.. anderen e.d. Maar hij is dus echt niet zo. Hij wil geen nummer zijn voor iemand en andersom ook niemand als nummer gebruiken. Hij heeft een hekel aan mensen die gewoon sexen voor de fun en weer iemand op hun lijstje kunnen zetten. Hij zei "dat heb ik snel door hoor en dan is het heel jammer maar daar leen ik mezelf niet voor en andersom doe ik dat ook niet".
    We hebben hele fijne en lieve gesprekken en ik moet nu ook ff een pas op de plaats zetten anders raak ik mezelf kwijt tussen al die vlinders in mijn buik. Dus ik doe met je mee meid.

3. MamsVanRobin

MamsVanRobin Niet meer actief

Gefeliciteerd kussie!!! :D

xxxx

4. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

superfoto foxy... gaaf !!!

5. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    kussie nog gefeliciteerd! en verstandig van T.

foxy, wat een lenig poppetje! fijn dat alles goed is

hier alles super! compleet gelukkig.. zometeen naar blijdorp met zijn 3en..

6. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

I KNOWWW, hoe kan ik het goed maken!!! :D:D

7. Soda Pop

WHAAAAAA, dat gaat lekkerrrrr!!! Wat toch superrrr gaaffff!!
    Ik ben zo onwijs blij voor jullie!!
    Ik vind dit echt onwijs bijzonder meis!
    Hoe is je gevoel nu?
    Zit het helemaal goed?
    Geniet er van!!

Liefsss

8. Soda Pop

Tja, en je wilt natuurlijk nix liever dan die woorden geloven en er op vertrouwen, maar zijn we daar allemaal al nie es ingetrapt! :( Zucht, Mannen...
    Wat is het ook wat... Ik wou dat ik je iets kon zeggen waar je wat aan had.. We zullen zien of hij volhoud! Als hij het goed met je voor heeft en het menus is voor hem, dan laat hij je zo 1 2 3 nie gaan!!

Knuffel voor jou! I know how you feel!!

9. MamsVanRobin

@ Foxy:

Zie je prachtige echo nu pas, super mooi meis!! En heel goed dat het gezond is.

@ Hier:

Ik heb een vraag aan jullie (een btje een rare misschien:p): heeft iemand van jullie ook een mirena spiraal? Ik heb er al een aantal jaar 1, en voel me al die tijd vaak depri, heel vaak last van wisselende stemmingen enz. Ik ben er nu pas achter dat het miss door de spiraal komt...lees ontzettend veel verhalen op internet van vrouwen die precies dezelfde klachten hebben sinds ze dat onding hebben laten zetten!! Vrijdag gaat ie eruit!!

10. Soda Pop

Ik heb er geen en zou het ook nooit doen, dat durf ik nie hoor!! Zo'n gek ding daar in!! BRRR!! Vind het doodeng!
    Maar lijkt me nie gek dat je daar wisselende stemmingen van krijgt hoor, het blijven hormonen.. Of het nu heel licht is of nie..
    Dus fijn dat ie er uit gaat! En ik hoop dat dat de oplossing is!
    Trouwens, is helemaal geen rare vraag toch!?

Liefs

11. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

@ Fontana:
    Je kan er altijd heen (betaalt hij ook??) gaan en kijken hoe het loopt. MAAR je kan ook voorstellen dat hij eerder hierheen komt. Als hij hier is, kan je hem ook meteen laten zien hoe jou leven met kids en ex +vriendin eruit ziet. Dan kan je pas echt zien of hij echt 100% voor jou gaat.

Hij kan wel heel makkelijk zeggen dat ie wil dat je daarheen komt, maar de kinderen dan?
    Het is in elk gevel heel goed dat je het allemaal een plekje probeert te geven.

Aurin:
    Wat leuk!!
    Heel veel plezier in de dierentuin!

Kussiex:
    Hoest met jou en stan? Is ie al weer wat beter? en alles geregeld met de belasting?

Visje:
    Hoest met jou en L? Voel je de baby al steeds meer?
    Je kan nu al kijken wat het is he :p niet stiekem heel nieuwsgierig? :D

mamavR:
    Is geen rare vraag joh!
    Ik heb er geen, maar wel eerder gehoord van die stemmingswisselingen enz. Vraag het desnoods een keer aan je HA. Misschien is een andere spiraal wel beter of de pil.

Hier:
    Bedankt meiden, ben ook super trots op mijn kleine lenige meid :p
    Net eff iets te los gegaan in de stad (pauze)
    Wel raar hoor! Toen ik mijn zoon kreeg was er haast niks leuks voor jongens en nu kan ik haast niks leuks vinden voor meisjes :S

Hier verder alles prima.
    Vanavond met zoonlief naar de kermis (als het niet regent) en hopelijk lekker vroeg me nest in. Ben echt kapot!

12. MamsVanRobin

@ Foxy en kussie

Ohhh hahaha oke gelukkig :p, maar ik ga hem er vrijdag uit laten trekken. Er zijn zooveel vrouwen die alleen maar last van dat ding hebben...en vooral die stemmingswisselingen, gewichtstoename en altijd maar down zijn vind ik verschrikkelijk!! Was er al meerdere keren voor naar de HA geweest maar het lag altijd aan mijn verleden volgens hun..ja dag!!! Dat heb ik ondertussen allang een plekje gegeven, heb echt het id dat het door dat onding komt... en zeker nu ik al die verhalen van andere vrouwen heb gelezen die gewoon precies dezelfde klachten hebben sinds ze dat ding hebben laten plaatsen. Iedereen heeft natuurlijk wel is een klote bui maar dit is niet normaal en ook geen pijl op te trekken, dus weg ermee en me lichaam de komende tijd lekker rust geven.

Enne have fun op de kermis, is altijd ff leuk voor de kids.

@ Aurin

Wat super zeg!!! Hoop dat je een hele leuke dag hebt gehad :D, fijn dat je een leuke gozer hebt ontmoet!!

13. Soda Pop

@ Foxy, lief dat je het vraagt!

Hier gaat het redelijk..
    Stan heeft vandaag weer niet gepoept, alleen vanavond toen ik hem naar bed bracht en verschoonde zat er een heel klein beetje in de luier...
    Dus morgen bel ik weer de huisarts en vraag ik of ik nogmaals een klysma mag geven... De vorige keer is dat kats mislukt (weet nie of ik dat hier verteld heb?)
    Maar dan ga ik het nu wel goed doen!
    Pfff.. Arme ventje..
    Helaas heeft hij rond om zijn anusje nu ook allemaal witte stipjes, meende bij de maartmama's al es te hebben gelezen dat dat een schimmelinfectie is? Dus ik bel morgen zowiezo! Dit lijkt me nie goed toe! Arme arme ventje!

En hoe het met mij is! Beter! :)
    Heb T. nog steeds nie gesmst of gebeld! (applaus voor mezelf) Voelt goed ook.. Gewoon even rust.. En dan maar hopen (ja dat dan weer wel;)) dat ie me gaat missen, whahaha... (ja ik weet het, hopeloos geval hier)

En ik heb vandaag bericht gekregen van UWV dat ik 336 euro krijg, omdat ik meer als 35% arbeidsongeschikt ben en uitkering ontvang!! HOERAA meevaller! Dit in combi met de kinderbijslag die er aan komt, maakt dat ik de belasting kan betalen dus geen regeling hoeven treffen! HOERAA!!
    Geeft toch wel een heeeeel fijn gevoel...
    Krijg weer het gevoel dat ik wat grip op alles heb zeg maar...

Ik ga nu zo lekker op bed! Ben harstikke gaar!

Ow jah, vanmorgen ook nog een goed gesprek gehad op het werk met mijn jobcoach...
    Even berekeningen gemaakt.. En het blijkt dat nu ik een contract heb (sinds 1 juli) Dat ik er tussen de 114 en 230 euro op ACHTERUIT ben gegaan (ja echt, -ik word gekort op uitkering en geen recht meer op toeslagen etc-)
    Daar word dus nu over gepraat hoe dat gat opgevuld gaat worden, want er was me (gelukkig) vooraf beloofd dat dat nooit de bedoeling er van zou zijn!!
    Ben dus heel benieuwd!

Dus al met al, mag ik nie (meer) klagen voor nu...

Maar heb erg met mijn mannetje te doen...

@ MamsvanRobin, groot gelijk, d'r uit met dat gekke ding! Ik wist het ook wel! En dan indd maar es even een poosje nix!

@ Aurin, hoe was het, hoe was het??? NIEUWSGIERIGGGG!!!

Verder weet ik het zo 123 even nie!!

Liefsss Sannepan!

14. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    hai!

blijdorp was super! echt een geweldige dag gehad. Voelt als een echt gezinnetje. Hij heeft vandaag weer gekookt voor ons, bij mij thuis, en had vannacht bij ons geslapen, coll vond het prachtig dat hij er was toen hij wakker werd.

Hij is nu naar huis, voelt zo raar.. wat went dat snel zeg iemand om je heen!
    Vrijdag zie ik hem weer, coll uit logeren dus 2 dagen saampjes. Is ook ff nodig!

Voelt super, en we praten heel goed, over alles, en proberen (lijkt misschien niet zo) wel rustig aan te doen.. en zoals morgen dan elkaar bewust een dag niet te zien.
    Ik heb namelijk vakantie tot 3 okt. Dus zeeen van tijd, hij werkt onregelmatig (brandweerman) dus ja ook veel tijd.
    Maar t gaat super... totally in love..

15. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @ mamsvanrobin: Dus toch wel een kaartje gehad. Fijn dat t met Robin op school goed gaat!

@ foxy: hahahaha ja die nesteldrang kan soms heel pijnlijk zijn! FIjn dat t goed gaat met je zoon, maar inderdaad wel heel moeilijk dat hij nu zoveel vragen stelt over zn vader.Super dat de 20 weken echo goed was!! Gaaf hoor, die foto.

@ kussiexx: Nog gefeliciteerd! Fijn dat je verjaardag leuk was!Naar dat t met Stan weer niet zo geweldig gaat. Benieuwd wat de dokter te zeggen heeft. Knap van je van je niet gebeld hebt met T. Snap dat dat moeilijk is.

@ Aurin goed te horen dat t zo lekker gaat!

@ hier: Weer wat rustiger gelukkig! Tess heeft gister voor t eerst weer iets anders dan melk gedronken, in plaats van maar een klein beetje van dr melk. Super blij! Niet helemaal de oude, eet nog niet geweldig, maar ze drinkt goed en ze lacht weer, dus ik ben helemaal blij! Vandaag is ze ook weer voor t eerst naar de creche geweest. Ze heeft de krijtjes te pakken gekregen en de hele vloer ondergeklad :D .
    Verder was ik gister jarig. Mn exschoonmoeder is geweest (heb ik meer contact mee dan mn ex) en ze had haar kleinzoon mee (zoon van mn ex-schoonzus). Super leuk, want die had ik sinds februari niet meer gezien! Zaterdag vier ik het.
    Ook zijn er vandaag weer n heel aantal klusjes die hier in huis nog moesten worden gedaan, afgevinkt. T wordt steeds meer echt ons huisje...
    Goed nieuws dus allemaal :D :D

16. MamsVanRobin

@ Kussie

Super om te horen dat je je geen zorgen meer hoeft te maken over de belastingdienst!!! Dat is toch een hele last minder, ook prettig dat ze op je werk nu naar het 1 en ander gaan kijken!! Kan me voorstellen dat je je nu een stuk beter voelt. Ahh die arme Stan...zit het mannetje ff niet mee..hopelijk heeft de dokter morgen een super middel voor hem en knapt ie snel op!!

@ Aurin

Wat een geweldige foto, ken je natuurlijk alleen digitaal hahaha :p maar vind het echt super leuk voor je!! Dat verdienen jij en je kleine mannetje ook gewoon!! :D

@ tweetie

Gelukkig gaat het al een heel stuk beter met Tess!! Mooi om te horen dat het ook met jou goed gaat en nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!:D

Hier:

Aangenomen bij het Mondriaan, en morgen een contract tekenen bij mijn (nu nog) vrijwilligerswerk voor een BBL plek!! :D Dus heel binnekort weer aan de studie 1 dag in de week, en 24 uur per week werken als dagactiviteitenbegeleidster!! :D

17. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

hoi meiden

kussiex: fijn van de belastingdienst zeg !! gelukkig maar

tweetie: fijn dat het wat beter gaat allemaal. pfoe moet een opluchting zijn dan

aurin: gaaf zeg en leuke foto !!

mamsvanrobin: gefeliciteerd met je baan !! klinkt goed allemaal

hier:
    vandaag leuke en bijzondere dag. heb s.b.s.6. hier gehad ivm i.n.t.e.r.v.i.e.u.w. over d.o.n.o.r. (sorry moet even met puntje, mag namelijk verder niet bekend worden nog)
    datum van uitzending mag ik nu niet noemen, maar was heel leuk om a.l.b.e.r.t.o.. s. hier eens te ontmoeten haha met filmploeg. Ging erg goed en heb verhaal kunnen doen (onherkenbaar).
    was echt superstoer hoor A. hier met 3 goodloocking boys (woow echt)

verder zojuist met leuke jongen op msn gezeten (via via). Klikt wel. maar durf nu verder niets. Hij danst, kan koken, vind kinderen geen bezwaar (en ook zwangerschap niet), maar pffff ben er nu best angstig voor. Ken hem niet goed verder, maar weet dat ik hem wel leuk vind zo in eerste indruk. Voorlopig houd ik het maar op msn denk ik whahaha.
    (echt erg he zo angstig zijn voor nieuw contact pff)

verder gewoon lekker dagje.
    zo eten nog en rest relaxen

18. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

MamavR:
    Je lichaam laten rusten is idd geen slecht idee.
    Heb ik ook een tijdje gedaan. Heerlijk geen hormonen in je lijf.
    Hoop dat het goed gaat bij de HA.
    Toppie dat je bent aangenomen! Hoop dat je studie en werk leuk is en goed verloopt.

Kussiex:
    Wat jammer dat Stan het zo moeilijk heeft. Ik hoop dat de dokter snel wat heeft waardoor hij helemaal de oude wordt.
    Heel goed dat je T. eff lekker met rust laat. Wees maar heel trots op jezelf hoor!:D
    En toch weer een financiƫle meevaller. Gelukkig. Loopt dat ook allemaal weer goed af.

Aurin:
    Leuke foto en leuk stel zijn jullie!
    Goed dat jullie het toch rustig aan doen.

Tweet:
    Gelukkig gaat het alweer wat beter met je kleine meid. Gefeliciteerd met je verjaardag!

Visje:
    Spannend!!!!!!!!!!! Ben zeer zeer benieuwd naar de "kwestie":p
    En leuk joh! Chatten. En is niet gek dat je angstig bent hoor. Vertrouw op je gevoel en geniet van de aandacht.

Hier:
    Niet naar de kermis geweest gister. Het regende en meneertje had duidelijk zijn dag niet toen ik hem ophaalde bij de BSO. Hij is vandaag met me mams gegaan en had het super naar zijn zin.
    Logeert nu ook bij oma, aangezien hij weer eens van zijn leuke kleutervrije dagen heeft.

Ben verder moe en heb koppijn.
    Gister was madam zo aan het draaien en trappen tegen me maag! Mijn hemel. Dacht dat mijn eten en drinken er weer uitkwam.

Ga zo lekker in me nest liggen en series kijken.
    Fijne avond ladies!!! xx

19. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @ Aurin: Wat heerlijk wat t zo goed gaat! Kan niet anders zeggen dan dat ik het super vind voor je!

@ mamsvanrobin: Super dat het rond is! Leuk hoor, weer naar school. Ben blij voor je.

@ kleinvisje: dus er waren leuke boys bij. Hmmm das wel een groot pluspunt ;) . Ben heel benieuwd hoe t afloopt. En leuk, iemand via msn. Spannend hoor!

@ Hier: Weinig nieuws. Morgen dagje bakken. Heerlijk! Ben ik gek op. Dat is ook de grootste reden dat ik gek ben op mn verjaardag, excuus om lekker veel taarten te maken :D

20. Soda Pop

@ MamsvanRobin, succes morgen meid! Hoop dat het geen pijn doet als ie er uit gaat! En daarna indd maar es even rust voor je lichaam en jezelf!

@ Visje, blixems, het is dus goed menus! Harstikke goed dat je hier aan wilt/durft mee te werken, die man (en alle andere freaks die dit doen) moeten gestopt worden! Hou je ons op de hoogte omtrent data, want dan zit ik voor de buis!
    Stoer hoor indd, dat je A. in huis hebt gehad, wauwie, hihi! Heeft toch wel wat. Al is de reden allerminst "leuk" te noemen.. Maar je snapt me hopelijk... :)
    Woww, iemand op msn!! NICE!
    Tuurlijk is dat doodeng joh!
    Das toch harstikke logisch! Helemaal nie raar!!
    Rustig aan doen, je MOET nix, je MAG er van genieten..En je MAG lekker met hem kletsen...
    OP jou manier en wanneer en HOE jij WIL (al msn je ook eerst een jaar, kan jou het bommen! :p)

@ Aurin, whaaa!! GAAFFF!! LEUK JOH!!! De eerste gezinsfoto! ;):D:D Okeej, k sla natuurlijk door nu! Maar vind het superr voor jullie alle 3!
    En indd. Doe lekker rustig aan, maar geniet! En doe dat lekker op JULLIE tempo!
    Zo simpel is het toch!
    Vind het heerlijk voor je! Je verdiend het en je mannetje ook!!

@ Tweetie, wauw, van alles afgevinkt, wat geeft dat een goed gevoel heh! En wat fijn dat het met Tess ook wat beter lijkt te gaan nu! Wat zul je je opgelucht voelen en gelijk ook een stuk beter in je vel!!
    Succes en veel plezier vooral met taarten bakken! Hihi, totaal nie mijn ding, maar het straalt van je bericht af, dat jij er duidelijk van geniet! Eet smakelijk alvast! :D:D:D

@ hier, nog weinig poep gezien hier! :( Vanmorgen huisarts weer gebeld en mocht weer een halve klysma geven.. Kwam maar klein beetje reactie op... :( Vanavond heb ik hem wat zonnebloemolie door het eten gedaan (tip van het werk, daar hadden ze het over lijnzaadolie -even gegoogled, en zonnebloem was gezonder, en dat hadden mijn ouders toevallig in huis- ) Ben benieuwd wat dat vanacht of morgen doet...
    En anders ga ik naar de huisarts toe en eis ik actie!

@ hier, vriendin nog steeds nie bevallen..
    En T. ook nog steeds nie gebeld of gesmst..
    Maarreh.... Hij mij ook nie! :(:(:(

@ hier, nu lekker gtst terug kijken en dan op bed!!
    Truste!!!

Deel Deze Pagina