Alleenstaande mama's kletsen hier verder

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Wijffie75, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilia

lilia Actief lid

9 mrt 2010
    184
    0
    0
    Fijn dat ex en donor stil zijn! Rust is heel belangrijk.

Verder, ik begrijp je onzekerheid, maar aan de andere kant is het ook heerlijk om die verliefde gevoelens te hebben. Daar moet je ook lekker van genieten!!! En wat die gevoelens betreft, boek van foxymama is juist nu een goede tip ;).

2. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @ Kleinvisje: Spannend!! Wat leuk zeg. EN goed van je dat je meteen al hebt aangegeven niet alleen maar iets voor fun te willen, maar wel echt en relatie zoekt en dat dat ook betekend verantwoordelijkheden. Wens je heel veel pelzier :)

@ Kussiexx: Kan me voorstellen dat t lekker is, een keer niet
    alleen op de bank. Blij dat t gezellig is.

@ hier: Eerste avond zonder mn meisje overleefd. Ben hem aardig doorgekomen. Erg moeilijk, maar heb t grootste deel van de avond gechat met een vriend van me (erg leuke man, maar ik heb juist aangegeven nu geen relatie te willen) en dat maakte het wel makkelijker. Nu ligt ze lekker hier in haar bedje te slapen :D . Zo verjaardag vieren. Bedankt voor alle steundende woorden. Super fijn hier zoveel begrip te vinden!!

3. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Aurin, wauw, en wat vinden ze van hem!! :D:D *nieuwsgierigggg*

@ Visje, meissie, wat heerlijk, dat je die fijne gevoelens langzaam begint te voelen, maar dat je alert blijft is toch ook heel logisch.. Hihi, goeie dat ie de dvd liet liggen!! Grapjas! :D
    Maar natuurlijk wil je hem goed duidelijk maken dat het je menus is.. En dat je niet wilt beginnen aan een lolletje, dat jij ondertussen helemaal hotel-de-botel word en hij er schik van heeft zolang het duurt... Maar dat hij al zegt het zo niet te zien, is toch prettig...
    Maar volg alsjeblieft je GEVOEL!!
    Mannen kunnen nog zoveel zeggen...
    (tell me about it)
    Maar oww wat zou het fijn zijn, juist nu... Om juist ook weer de mooie kanten van het leven te zien, dat hij ook nog een deel van deze zwangerschap mee kan maken...
    Ik ben heel benieuwd. Maar meis, op JOU tempo, en hoe JIJ het wil!!!
    Grappig dat L. zo reageerde...

Stan geniet, nouw ja genoot dus... Ook altijd zoo als T. er was... Hij kroop van de een naar de ander en wist van gekkigheid nie wat ie doen moest, al die aandacht.. Echt zooo mooi om te zien.. Het ontroerde me enorm...

Ik baal hier echt als een stekker dat ik nie weet hoe ik er mee aan moet, enerzijds wil ik het noway opgeven...
    Anderzijds ben ik er wel klaar mee, dat hij elke keer maar uitstelt etc. Want tjah, er zal altijd wel een reden zijn om niet dit, of om nie dat...
    Maar goed...
    Ik ben er nog nie klaar voor om te "Beslissen" wat ik hier mee aan moet..
    Ik hou van hem....

@ Foxy, hoe is het met jou hoofdpijn??
    Weer wat gezakt hoop ik? *knufff*

@ Tweetie, whaha, jij wilt juist GEEN relatie.. Ow ow, wat ist ook wat met ons moeders...
    We zijn een mooi stelletje mutsen bij mekaar!! :D:D
    Maar wel een stel ontzettend lieve mutsies!!!
    Ben heel blij met jullie!!!

@ Fontana, hoe gaat het met jou meis?
    Met de kids? De liefde?
    Je werk, het PSZ of KDV verhaal?

@ hier, vanmorgen weer ouwe poepies geloof ik, wat een stink! Pfoeh! Maar ben er wel heeel blij mee!

Ow en dinnetje smste ook!! Blij van! Maar ze ligt nog steeds in ziekenhuis! :( Ging nog nie goed met douchen, ze was nie flauw gevallen, maar ze kreeg het wel benauwd...
    Als het vandaag beter gaat mag ze vanavond naar huis, zo niet dan morgen... Ze heeft wel een transfusie gehad gisteren. Haar HB is nu goed....

Liefsss!!!

4. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @ Kussiexx: Fijn dat je van je vriendinnetje gehoord hebt! Blij dat t aardig goed gaat. Hoop dat ze inderdaad vanavond goed genoeg is naar huis te gaan.
    Kan me voorstellen dat je het nog niet op wilt geven met T. Moet je dan ook vooral nog niet doen. Moeilijke situatie, dat wel...
    En ja, inderdaad nog geen relatie voor mij. Ik ben het type dat zih direct ergens in stort. Wil nu eerst zorgen dat ik helemaal happy ben met mn leven. Dus dat ik gewoon een goed leven voor Tess en mij heb opgebouwd. Als ik daar blij in ben, mag er best iemand bij. Sterker nog, dan zou ik het super vinden. En hoop dat dat dan ook heel spontaan gebeurd, dus wil niet echt zoeken. Maar ja, dat merk ik tegen die tijd wel hahahaha. Heb nu gewoon geen zin rekening te houden met een partner, die verantwoordelijkheid zie ik even niet zitten. Wat dat betreft is die man van internet, W. (we schilderen ze net af als criminelen, daar krijg je ook altijd alleen een letter van te zien :D ) wel ideaal. Heb hem nooit gezien, zal hem nooit zomaar tegen komen, hij weet dat ik geen relatie wil, nu niet en zeer waarschijnlijk nooit met hem (o.a. te ver weg) en dat ik geen verplichtingen wil, en dat vindt ie allemaal geen probleem. :D :D :D

5. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

Echt een geweldig boek he!
    Ik had echt van die "AHA" en "oooo zit dat zo!!!" momenten. Die vent (steve harvey) is ook een keer bij Oprah en Dr. Phil.

6. Foxymama

Tweet:
    Gelukkig is ze weer thuis! Kan me voorstellen dat je je nu een stuk beter voelt. Is alles goed gegaan bij dr vader?
    Alvast veel plezier op je feest! Hoop dat je taarten een groot succes zijn.

Visje:

OE!!! Spannend!! Zeer begrijpelijk dat je je onzeker enz voelt. Doe het gewoon rustig aan en kijk het aan. Door je hormonen voelt alles ook weer totaal anders, vergeet dat niet he, maar geniet er ook van ;) Ben benieuwd hoe het allemaal zal lopen.

Was ook "trots" op mezelf, thnx
    :D

Gelukkig dat het op het andere mannenvlak lekker stil blijft. Hoop dat je adv weer wat nieuws heeft.

Jij alweer bijna 17 weken. Gaat snel man! Super leuk dat je hem/haar al zo goed kan voelen. Geniet er maar van.

Kussiex:

Hoofdpijn was idd gezakt, gelukkig maar.
    Top dat Stan weer zo goed poept.
    Fijn dat het met je vriendin weer wat beter gaat. Hoop dat ze snel weer naar huis mag.

Fontana:

Joehoe!! Ben je dr nog???
    Is alles goed? met je kids, lover en overig???

Hier:
    Alles wel prima. Net boodschappen gedaan en hang eff op bed met laptop op schoot. Zoonlief is druk bezig met zijn playmobiel, dus die vermaakt zich wel.
    Loopt een beetje te stressen hier. Heb nog maar 2 maandjes om alles "klaar" te hebben en moet nog zoveel hebben/regelen!
    Moeders heeft me gelukkig een beetje gerust gesteld en sleept me binnenkort naar Ikea :p. Goede vriendin van me komt me volgende week ophalen en dan gaan we babywinkels af.

Zoonlief went steeds maar aan de gedachte dat ie een zusje krijgt. Verteld het ook echt iedereen (op straat enz)

Nu ik hem verteld heb dat hij met een zusje zijn auto's en treinen niet hoeft te delen, is ie ook een stuk blijer :D Hopen dat die kleine meid niet net als dr moeder wordt, want dan wil ze juist alleen maar auto's :p

Relatie:
    Ik merk dat ik er emotioneel wel klaar voor ben, maar het ook wel prima vind alleen. Het zou leuk zijn, maar geen noodzaak.

Ben ook als de dood dat mijn kids zich gaan hechten aan iemand de er dan opeens geen zin meer in heeft.

Heb al een keer meegemaakt dat een relatie (na 1 jr) eindigde, omdat een man eerst zei het wel aan kon, maar toen mijn zoon hem een keertje papa noemde hij wegrende met een staart tussen zijn benen. Zoonlief bleef daarna naar hem vragen.

De vent die nu deel wil uitmaken van mijn leven zal zich eerst heel heel heel goed moeten bewijzen, voordat hij überhaupt deel mag maken uit het leven van mijn kinderen.

7. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    hahaha dames ik ben er nog wel, alleen als de kids bij mij zijn, heb ik t nogal drukjes haha.
    Heb weer veel gemist in 2 dagen tijd. nou komt ie:

Kussiexx:
    Jeeemig jij treft t ook niet qua mannen zeg...weet hoe je je voelt hoor. Maar idd sterk blijven en hem laten komen, zo niet, dan niet! Ook al doet dat natuurlijk weer ontzettend veel pijn.
    Ben super blij dat het met Stan weer de goede kant opgaat en dat hij weer flinke poepluiers produceert, keep up the good work!

Foxy:
    hahaha moest wel lachen om die actie tegen je collega, zo zit ik ook wel in elkaar. Top! Verder, niet stressen t komt heus wel af allemaal in die 2 maanden. Zwangere vrouwen kunnen veel! Ga je echt helemaal redden.

Kleinvisje:
    Wauw spannend zeg...waar heb je hem ontmoet dan als ik vragen mag? via een datingsite ofzo? Altijd spannend die eerste afspraakjes/ontmoetingen. Fijn dat alles zo z'n gangetje gaat, das altijd veilig.

Tweetie: Herkenbaar dat gevoel om je kindje te moeten achterlaten..ook al is het bij de papa. Maar t went, en als je ziet hoe ze er strax ook zelf aan gewent is en al zwaaiend naar jou met de papa meegaat, is je angst ook verdwenen en dan gun je het haar veel meer. Komt helemaal goed.

Ik wil dat boek ook wel lezen, "he's just not that into you" oowww vreselijke zin. Maar zo herkenbaar helaas.
    kon ik maar denken als een man, dat zou me een heleboel gedoe schelen.

Hier:
    Kids happy en blij en daar word ik natuurlijk ook heel blij van. Wat de "liefde" betreft pff ik weet t niet.. t is verstand versus gevoel. Ik kan voor 120 euro een retourtje boeken naar "hem" toe. Maarrrrr gevoel zegt ja! omdat ik hem ontzettend leuk vind. Maar verstand zegt: doe ff realistisch.. als ik daar een week bij hem ben, word ik wellicht nog gekker op hem, dan kwets ik mezelf dus bewust om ernaar toe te gaan. Want ik weet dat t nooit wat kan worden. Hij geeft zijn werk en levensstijl niet op en ik ook niet. Dus waarom zou ik mezelf kwellen door een week op een lovewolkje te gaan zitten om er vervolgens keihard vanaf te donderen.
    Ik weet dit gewoon al, maar hij nog niet.... en hij wil zo graag dat ik kom... bluuuhh strax maar ff vertellen en denk dan dat t exit is. Misschien wel t beste.
    Pfff ik haat mannen! En mezelf omdat ik altijd op de meest onbereikbare/foute mannen val.

dat was mijn gemekker weer ffies... haha

8. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

hoi meiden

ja zal het ook wel rustig aan doen hoor... ben me immers bewust van de hormonen die mee kunnen spelen hierin.

en oh foxy herken het zo wat je zegt
    ik ben wel klaar voor een relatie, wil er ook zeker niet voor wegrennen als het ontstaat en sta er wel open voor
    maar oh die andere kant.... zo alert en extra voorzichtig erin zijn. Ik heb nu dus ook zoiets van inderdaad genieten, kijken hoe het zich ontwikkelt en idd (zoals anderen ook noemden) gewoon op mijn tempo, waar ik me goed bij voel enz.
    we zullen wel zien :p

9. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

och jee fontana...
    ook zo moeilijk zeg verliefd / gevoel voor iemand onbereikbaar.
    denk dat je heel realistisch bent hoor, knap van je !!

10. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @ Fontana: Wat knap dat je zo verstandig bent!

@ Kleinvisje: Leuk hoor, die vlinders! Snap wel dat je t moeilijk vind en wat terughoudend bent.

@ Foxy: Komt allemaal goed! Lekker dat je op sleeptouw genomen wordt :p .

@ hier: alles goed, alles rustig. Mn meisje ligt lekker hier in bed en ik zit fijn op de bank voor "ik hou van holland" . Lekker ouderwets :D . Ben wel heel blij dat mn kleine meid gister bij pappa zonder problemen is gaan slapen. Wat heb ik toch een heerlijk makkelijk kindje. Maar dat zal vast nog wel veranderen :D !

11. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    ff ego:

Heb hem net via facebookchat vertelt dat ik niet naar hem toe ga, ik heb vertelt dat ik gevoelens voor hem heb en dat het waarschijnlijk alleen maar erger word als ik een week bij hem zou blijven. Dat ik mezelf dan onnodig pijn ga doen en dat ik realistisch moet blijven. Maar dat ik het heel erg vind en dat mijn gevoel juist schreewt "ga naar hem toe" en mijn verstand zegt "nee man doe normaal t gaat nooit wat worden"

Hij reageert:
    Dat ik t dan idd maar beter niet kan doen, niet lullig bedoelt begrijp me niet verkeerd. Maar gevoelens zijn gemene dingen, ze kunnen ooh zo fijn zijn, maar ze kunnen je ook slopen.

Ik zei:
    Ja idd, en ik wil me dus niet laten slopen, hoe erg ik het ook vind. En dat ik t gewoon even niet meer weet.

Hij moest aan t werk, dus kon niet meer chatten, maar hij zei nog "
    Ik wil hier nog wel met je over praten, want we zijn elkaar niet voor niets tegenkomen, denk ik.
    en dan weer afsluiten met dikke kus schatje.

Ik zit me nu helemaal uit te huilen hier.. jeeeemig wat stom. Hoelang ken ik hem nou eigenlijk..6 dagen? Waarom moet ik nou altijd zo snel verliefd worden, ik knal toch elke keer weer tegen diezelfde muur aan. Baal van mezelf.

einde ego bericht...

12. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @ Fontana: Jemig wat moeilijk meid! Goed van je dat je het gesprek bent aangegaan!! Snap dat t heel raar voelt dat je iemand zo leuk vind die je nog maar zo kort kent, maar zo werkt dat soms helaas met gevoelens. Zou inderdaad veel makkelijker zijn als we ze zelf aan, of minstens uit konden zetten wanner we wilden... Vind t heel dapper dat je het gesprek met hem hebt gehad!! Vervelend dat hij je gelijk gaf. Eigenlijk wil je alleen maar horen dat hij zn leven daar wel voor je op zou geven, hoe irrealistisch het ook is. Maar wel netjes van hem dat hij eerlijk was, al wilde je dat natuurlijk helemaal niet horen. Dikke knuffels van mij!

13. MamsVanRobin

MamsVanRobin Niet meer actief

#1293 MamsVanRobin, 24 sep 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 sep 2011
    Ohww meiden even egoberichtje hoor, daarna reageer ik op jullie moet dit ff kwijt :(

Ik ga al vanaf ongeveer me 14de met een vriendin om, op me achtiende had ik een vriend (anderhalve maand toen) die vriendin en ik zaten een avond/nacht bij een vriend van hem..we kregen toen enorme ruzie omdat ik geen drugs wilde :$ hij wilde me aanvliegen enz en was echt helemaal over de zeik...en het was dat die vriend van hem hem elke keer tegenhield anders had ie me tegrazen genomen. Toen ging ineens die vriendin van mij elke keer met hem de gang op (ze kon hem via mij en had hem nog maar een paar keer gezien)..ik dacht om hem dus rustig te krijgen. Wat blijkt: heeft ze gewoon met hem eerst elke keer staan zoenen en vervolgens zelfs sex met hem gehad in de wc 2 meter bij de kamer van die vriend vandaan (ze vond hem achteraf al die tijd al leuk :$)!!! Ik was natuurlijk pisst off maar wilde me vriendschap niet kwijt (dom) maar nee zij koos voor hem en heeft uiteindelijk een half jaar met hem een relatie gehad. Paar jaar later kwamen we elkaar weer tegen, toen ik weer in mijn oude woonplaats woonde en we gingen weer goed met elkaar om (had alles ondertussen weer vergeven en vergeten, had zelf in die jaren ertussen zoveel meegemaakt dat ik geen tijd had gehad om erover na te denken). Maar goed we gaan nu weer 2 jaar met elkaar om en dit jaar heeft ze me weer wat geflikt hoor, een weekendje weg afgezegd een dag van te voren met een ontzettend lullige reden (terwijl ik alles had geregeld en ze gratis met mij mee mocht omdat ik een kadookaart had gekregen voor mijn verjaardag)!!!, ik stond dag en nacht voor haar klaar toen ze depri was en toen ik niet lekker in me vel zat was ze nergens te bekennen of ze maakte een afspraak dat ze me kwam oppeppen en dan dezelfde middag of avond smste ze weer af want dan wilde ze bijv toch maar vroeg naar bed ipv dat ze een uurtje naar mij kwam :$, ik vraag al een anderhalf jaar of ze tijd heeft om een avondje wat leuks te doen maar ze heeft nooit tijd maar komt achteraf wel met stapverhalen met andere vriendinnen en gaat ook continu op vakantie, en ze maakt wel eens opmerkingen van : ohh dat is niveau is veeel te hoog voor jou, ohhh nee dat kan jij niet joh is niks voor jou (altijd negatieve opmerkingen, of doen alsof ik gek ben), en nu dus als klap op de vuurpijl: ze is dus nu weer op vakantie en had haar een gesmst hoe het met haar was en wenste haar een fijne vakantie, stuurt ze terug dat ze gestresst is voor de vakantie en hoe t met mij is, dus ik stuur ohh komt wel goed als je lekker op t strand ligt te relaxen en dat ik deze week een test en intake gesprek had op school na anderhalf jaar zoeken!! en dat ik eindelijk een bbl plek heb gevonden...guess what: ze smste gewoon niks terug..geen succes niks en nu is ze ondertussen al een week op vakantie!! :$

Wat moet ik hier nu mee, ken haar al zolang en het is ook vaak gezellie maar dit gedrag trek ik niet meer :( heb dit niet met me andere beste vriendin...

14. MamsVanRobin

@ fontana

Ahhh!!!! Meissie....wat ontzettend verdrietig voor je!! Het is ook helemaal niet leuk als je iemand zo leuk vind en eindelijk weer verliefd bent en dan woont diegene zo ver weg :( En snap heel goed dat je dan niet zit te wachten op dikke kus schatje...dat maakt het nog moeilijker!! Pfff...het is wel heel lastig dit, je wilt het wel maar het is natuurlijk heel erg moeilijk om een relatie op te bouwen met iemand uit het buitenland..Kan alleen maar zeggen dat ik hoop dat je je snel wat beter voelt en dat dit denk ik wel een juiste beslissing is voor dit moment :(

*knuffel*

15. Foxymama

#1295 Foxymama, 24 sep 2011
    Sorry dat ik het moet zeggen maar deze meid is alles behalve je beste vriendin!

Dr eerste actie was al een bitch*ss move. Nu je ouder bent en je het haar hebt vergeven gaat ze gewoon op de oude voet verder. Alsof ze er niks van geleerd heeft.

Wat haal jij uit deze vriendschap als ik vragen mag?
    Niks, van wat ik lees. Ze wil niet eens met je op vakantie (gratis)

Nee meid, dit is een profiteur en geen vriendin, laat staan een beste vriendin.

Ik heb er ook zo 1 gehad en je schiet er helemaal niks mee op.
    Laat haar en besteed je tijd en aandacht aan de vrienden die het wel verdienen!

16. Foxymama

Aahhh meis, wees niet te hard voor jezelf.
    Je hebt gelijk dat je luistert naar je verstand, ook al doet het zo vreselijk veel pijn.
    Misschien zijn jullie elkaar idd niet voor niets tegen gekomen, maar de reden hoeft niet altijd duidelijk te zijn meteen. Het kan ook een lesje zijn voor de toekomst. Misschien was het alleen al om te weten wat goede sex nou echt is ;0

Huil maar lekker uit, eff uit je systeem.
    Love sucks, op verschillende manieren.
    Herinner de leuke momenten en leer van de "slechte".

17. MamsVanRobin

#1297 MamsVanRobin, 24 sep 2011
    Wat ik uit deze vriendschap haal...goeie vraag!!! In het begin vond ik het fijn dat ik weer een "vriendin" had..was weer terug in mijn oude dorpje en moest weer helemaal overnieuw beginnen na een hoop ellende.. dusja dan ben je allang blij dat er weer iemand is die een avondje langskomt. Maar niet snel daarna begonnen de dingen weer...en ik heb het nooit helemaal losgelaten dat ze me dat met toendertijd mijn vriend heeft geflikt..je bent dan nog wel 18 maar dan snap je echt wel dat je zoiets absoluut niet kan maken en zeker niet bij je beste vriendin waarmee je al jaren omgaat!! En dat met dat weekendje..pff had me er zooo opverheugd..maar zij wilde absoluut niet met de auto want dat durfde ze niet..terwijl ze van hier naar frankrijk wel kan rijden :( maar amsterdam neeee dat kon niet hoor want dan moest ze door een stad rijden, waarvan ik had uitgezocht dat dat niet eens hoefde want je kon via de snelweg zo bij het hotel komen. Ik wilde juist niet met de trein, want dan deden we er 10x zolang over en moesten we daarna nog een heel traject met de tram afleggen met al onze bagage..ik wilde het bezinegeld ook nog betalen maar nee ze wilde het absoluut niet (ze deed het om gewoon dwars te zitten)!! Uiteindelijk zei ik oke dan gaan we met de trein, liever dat dan helemaal niet gaan. Heeft ze gewoon een dag niets van zich laten horen en precies op het allerallerallerlaatste moment afgesmst!!!, dus was net optijd met annuleren anders had ik het geeneens meer om kunnen boeken. Maar wat ik nog het ergste vond is dat toen ik een paar weken echt kut in me vel zat door onderandere: kaartje vriendin ex en grote ruzie op vakantie tussen me broertje en zijn vriendin waardoor heel de vakantie op t laatst verpest werd, en ook nog is met bonje weg bij toendertijd mijn vrijwilligerswerk omdat ik het helemaal niet meer naar me zin had bij die kapsalon binnen een zorgcentrum...met haar oma ging het toen ook helemaal niet goed en die is ook kort daarna overleden.. maar ze had wel een paar x een avond een uurtje over...maar nee hoor allebei die keren zei ze af omdat ze bijv toch maar liever naar bed ging..omdat ze de vlgd dag ging stappen :$ terwijl ze tegen mij zei dat ze zowiezo het komende half jaar geen tijd had om iets leuks te doen..!! En dat ze dan nu gewoon weer niet eens succes kan smsen..dan vind ik helemaaal erg.. Maar we hebben ook wel kunnen lachen met elkaar...en hebben ook veel gepraat over dingen. Maar dan elke keer flikt ze weer iets...:( en dat maakt het zo moeilijk....:(

18. Foxymama

Soms wegen de goeie dingen niet op tegen de slechte dingen.
    Juist als het moeilijk is, behoort ze je te steunen/helpen.

Als ze al aangeeft geen tijd voor jou te hebben, maar wel tijd heeft om met andere te gaan stappen/op vakantie te gaan, is dit eenrichtigsvriensdchap.

Zij haalt er veel uit, omdat wat ze ook doet, jij toch wel terug blijft komen en het accepteert.

Neem een standpunt in en laat haar duidelijk weten dat je dit gedrag niet langer meer accepteert en dat je er desnoods een punt achter zet.

Het is misschien moeilijk, maar echt, wat haal jij uit deze vriendschap, behalve af en toe wat vreugde en veel verdriet?

19. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @ mamsvanrobin: Wat een rotsituatie! Ben t wel met foxy eens, ze klinkt niet echt als een vriendin. Al is dat als buitenstaander misschien makkelijker te zeggen dan dat t voor jou voelt. Succes!!

@ hier: Lekkere dag gehad, kan niet anders zeggen. Beetje nerveus want mn meisje is weer snipverkouden (helemaal stuk onder dr neusje van t snot), ontzettende luieruitslag, verhoging, eet heel weinig en slaapt heel veel. Hangt dus weer tegen ziekworden aan. Maar goed, nog geen koorts, niet spugen oid dus met een beetje goede wil blijft ze nu aan de goede kant :D. Volgens weekend zou ze 1,5 dag naar dr pappa gaan, in t kader van opbouwen. Mara hij smste net dat hij een planningsfout heeft gemaakt, of ik haar ook s avonds kan brengen ipv s middags. Wordt dus iets korter.

Hoop dat jullie een leuk weekend hebben gehad!!

20. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ MamsvanRobin, ik snap helemaal dat je allang blij was dat je "iemand" had toen je weer terug kwam in je oude dorp, en dat je omdat het "al lang" geleden was, de n**istreek die ze je jaren geleden heeft geflikt het een beetje vergeven/vergeten had, maar dát was al NOT-done, en wat ze je nu dan weer flikt, terwijl jullie nu ook nog es volwassen zijn... Meis, dit zijn energievreters...
    Een vriendschap hoort energie te GEVEN.. Je hoort er gelukkig en vrolijk van te worden.. Tuurlijk is dat niet in 100% van de tijd het geval, maar dit... Dit is nie best.. Wat is zij egocentrisch... Ze denkt duidelijk alleen aan zichzelf..... En maakt alleen ge(mis)bruik van jou, wanneer het haar uitkomt...
    DAT zijn geen vriendinnen meis...
    Ik ben het helemaal met Foxy eens dat dit behoorlijk één richtingsverkeer is en je haar eigenlijk een figuurlijke schop na mag geven..
    Allemachtig, zo dwars liggen dat ze niet naar Amsterdam wil rijden, maar vervolgens wel naar Frankrijk rijden? Lees het zelf es terug meis? Das toch van de zotten???
    En met jou nie kunnen stappen, want ze is zo moe, maar vervolgens is ze het hele weekend op stap geweest met andere vriendinnen??
    JEUZZZ!! Wat een achter-de-elleboog-streken...
    Sorry dat ik het moet zeggen, maar die kan je beter kwijt dan rijk zijn...
    Als ik het goed las heb je nog een beste vriendin?
    Of beter gezegd; een beste vriendin?
    Meis, steek daar je energie in, en spreek een keer vaker met haar af!
    Je zal zien hoeveel energie je dat zal geven. Ik heb dit jaar ook 2 "vrienschappen" laten gaan (dit was trouwens al voor ik naar de paragnoste ging, waardoor zij al zag dat ik al op het juiste pad zit) en je wilt nie weten hoe het voelt; heb ze nog geen seconde gemist... Heb er alleen zooveel rust voor terug gekregen...
    Geen ergernissen meer, geen gezeur, weet je wel....

In ieder geval een hele dikke knuffel voor jou...
    Sorry als mijn mening te hard is, zo bedoel ik het niet, maar ik kan niet tegen mensen die ZO doen!! BAH

Veel liefsss!

Deel Deze Pagina