@ Fontana, ik vind dat hij vrij ehm laconiek reageert. Moest hij echt weg, of werd het hem te moeilijk? Tjah, dat weet je natuurlijk nie, ik hoop dat hij hier indd op terug komt! Ik ben super trots op je dat JIJ je gevoelens hebt laten zien en open kaart hebt gespeeld!.. En ik vind het eeen heel dapper, (maar ik weet, owwww zooo moeilijk) besluit dat je NIET die kant op gaat... Je bent een topper!! Dit is de juiste beslissing.. En hij zegt heel mooi dat het "een reden moet hebben dat jullie elkaar hebben ontmoet" En idd, alles heeft een reden.. En als het zo mag zijn dat jullie bij elkaar zullen horen, omdat jullie klik zo bijzonder is... Dan zullen jullie ook wel WEER op elkaars pad komen! Maar misschien was de reden indd die goeie sex? Of even weer weten hoe het voelt om gewaardeerd te worden, om te weten dat je nog goed in de markt ligt.. Dat ook JIJ het waard bent? Om je net dat beetje zelfvertrouwen te geven, waardoor je meer uit gaat stralen en volgende week tegen een enorm lekkere bink oploopt??? Wie zal het zeggen; maar indd, nix gebeurd zonder reden.. Al kan het soms heel lang duren voor je weet wat de reden nou eigenlijk is geweest....
Hij moest echt weg... we chatten altijd op dezelfde tijd want hij is manager van een kroeg en zijn eigen kroeg is nu dicht en die verbouwd hij overdag. Dus t klopt wel, maar ik snap je twijfels. Hij begon vanmiddag ineens te chatten over mijn gevoel e.d. Hij zei dat hij ook iets voelt maar niet weet wat t is. Dat ie constant bezig is met mij in zijn hoofd. Hij had allemaal argumenten om mij toch over te halen. Dat we nu juist moeten kijken wat we voelen, ik zei dan nog! stel t is helemaal top, wat dan? ja dan kijken we samen naar oplossingen. uhu..t is een heel groot feit dat de man met wie ik een relatie zal krijgen in friesland eindigd. Dikke punt! Of ik moet over 18jr iemand vinden, dan kan ik altijd nog kijken of ik iets verder van de kids af ga wonen of niet. Zegt ie, ja maar ik blijf ook niet eeuwig hier...maar vind nederland ook niet zo.. nee nou dan is daar t antwoord toch al. Maar dan trek ik te snel conclusies en hij zei laten we nou eerst kijken of t wat is. Voel me gevleid hoor echt waar, en ik vind hem echt leuk en hij doet ontzettend zijn best, maar wat heeft t voor zin. Zegt ie: als ik eerder vakantie had kunnen opnemen dan was ik echt meteen naar je toegekomen. ja kan iedereen zeggen. pfff zal weer naar boven, sem is zwaaaar verkouden al een dikke week.. lang leve de psz!!! en laat de ziektekiemen maar komen boeeehh.. Maar goed ik ben ook zwaar verkouden door hem en demi ook. Alles doet me zeer, dus ik weet hoe hij zich voelt, arme stakker... ligt al een ui naast t bed, neusspray erin, zetpil ( heeft verhoging) Een ijsje ter verdoving van de keelpijn en luuf op rug en borst. Kort nachtje in t verschiet.. ach met alle liefde.
@ Kussie Thanks voor je reactie schat, ik heb mijn berichten zelf terug gelezen en het is zo waar wat je zegt!! Het kan gewoon echt niet, dat je liever een uurtje vroeger naar bed gaat terwijl je weet dat die vriendin (ik dus) zo kut in haar vel zit..en dat tot 2x toe en ook nog is 2x achter elkaar!! Snap dat haar oma erg ziek was en het ging ook echt niet goed, maar een dag nadat ze zogenaamd te moe was kon na een vroege dienst zelfs nog gaan stappen tot laat in de nacht ... En dan dan de rest van de dingen die ze me geflikt heeft, die kunnen al helemaaaal niet. Kijk ik ben ook echt geen heilige maar dat soort dingen heb ik nooit gedaan!! En je hebt gelijk..dit kost zooo veel energie, ik irriteer me alleen maar en voel me keer op keer gekwetst.. Ben eigenlijk echt klaar met haar en heb ook geen zin meer in zulke "vriendschappen". Maar wat moet ik doen als ze na haar vakantie smst, ze zal wel weer wat willen weten en heel haar stapvakantie aan mij willen vertellen (vind ze helemaal leuk ) maar ze smst mij niet eens succes..??? Hoe is het nu met jou meis, heb je een leuk weekend gehad en een van het mooie weer genoten??? Dikke knuff xxx
Eff ego: Zal vanavond de rest eff lezen Tijdje geleden hier ook al gezegd dat ik foto's van min zoon op de website zag van school. Aangegeven bij de juf en zij zou het meenemen. Kreeg ik een gezamelijk mailtje van dezelfde juf dat ze een leuk verhaaltje van de klas had geplaatst op de website. leuk allemaal, maar weer incl foto's en nu zelf 1 met de kinderen in hun ondergoed! Sorry hoor, maar wat voor BS is dit? Ik geef geen toestemming om mijn zoon op die website te zetten en al helemaal niet in zijn ondergoed!!!!
Zoow die hebben lef zeg. Dat zou ik ook niet pikken en al helemaal als je al duidelijk hebt aangegeven dat je het niet wilt. Ik kreeg van de psz een formulier waarop ik kon aangeven of ik toestemming geef om foto's te maken en te plaatsen. Heb jij dat gehad bij de aanmelding? Ik zou een klacht indienen.
Bij de bso hebben ze alle foto's achter slot en grendel zeg maar. Moet je inloggen met een code. Vind dat prima. Maar heb daar ook een formulier ondertekend dat ze geen foto's van mijn zoon mogen gebruiken voor openbare dingen. Voor school volgens mij niet. Maar dan nog, in hun regelement staat ook niet dat je toesteming geeft als je zelf niets aangeeft. ga vanavond eff een klachtenbrief schrijven, stelletje malloten!
Daar gaat ze dan al weer met haar ego gedrag.. Wil ze jou dan weer jaloers maken?? Jou weer even inwrijven dat jij dat niet (hebt) mee(ge)maakt... Meis... Ik weet niet wat het beste bij jou past... Misschien haar gewoon laten komen en voor ze van wal steekt haar vertellen hoe de vork in de steel zit wat jou betreft... Zo heb k het ook gedaan bij mijn vriendin... Het bij jezelf laten.. Dus zeggen hoe het voor JOU voelt, en niet naar haar wijzen zeg maar.. Dus dat JIJ je er niet meer fijn bij voelt.. Etc. dan voelt ze zich ook nie zo aangevallen... Misschien heeft ze het werkelijk (zou het??) nooit in de gaten gehad en gaat haar een lichtje (enorme bouwlamp) branden? En als dat niet jou ding is, gewoon smsen dat je daar TOTAAL GEEN BEHOEFTE MEER AAN HEBT, en dat ze dat maar met haar stap maatjes moet delen, waar ze niet te moe voor is om mee te stappen... Ik ken je niet goed genoeg om in te schatten hoe het voor jou het beste is om het aan te pakken, snap je wat k bedoel? Maar denk wel, DAT je er beter IETS aan kan doen, want dit kost je zoveel onnodige en negatieve enerige, dat verdiend die doos nie eens!! *knuffel voor jou*
ZEKERS een klachtenbrief schrijven!! Zijn ze daar oostindisch doof of gewoon enorm dom??? Dit vind ik kwalijke en slechte zaak!! Je staat volledig in je recht, helemaal omdat je dit al meermalen hebt aangegeven!! Succes meis!
Guts, hij maakt het je ook lekker makkelijk ook.... Nouww ik blijf er serieus bij, dat je beter die kant nie op kan gaan, als hij er serieus zo over denkt dat het een reden heeft dat jullie elkaar hebben ontmoet, hou het dan nu bij msn en chat en skype of wat ook.. En wacht tot hij naar NL komt (compleet andere situatie) geen zon zee strand idee... (dus nie zo idyllisch weet je wel) en DAN es zien hoe het voelt.... Echt meis, je hebt gelijk, hoe verliefd je misschien ook al bent (of misschien gewoon wilt zijn?) Hij heeft wel makkelijk praten, als hij daar nie weg kan, laat hij dan zowiezo maar minimaal de helft van dat retourtje betalen! Puh!
@ Kussie Ik ga lekker afstand van haar nemen, en als ik al weer een x met haar afspreek dan ga ik het echt niet uitgebreid over haar vakantie hebben. Waarom zou ik daar uberhaut in geinterreseerd zijn als ze mij niet eens een smsje met succes terug kan sturen. Nee laat me echt niet gebruiken..heb al genoeg aan me hoofd met werk/studie/huishouden/familie en me echte vriendinnen, heb geeneens tijd voor dat soort onzin hahaha!! Maar hoe is het met jou en Stan, gaat het al wat beter met hem??? En al wat gehoord van T??? @ Foxy NAJA!!!! Dat kunnen ze echt NIET maken, zeker niet als je geen toestemming hebt gegeven en zelfs hebt gezegd dat je het niet wilt!! Zou er zeker wat mee gaan doen...En eisen dat ze ze eraf halen. @ Fontana Wat een moeilijke situatie zeg, maar zoals ik het lees heb je niet echt een toekomst met hem op dit moment...je hebt hier je huis, je kindjes, familie en werk. Pff snap wel dat je zo verdrietig bent hoor meis..is ook helemaal niet leuk om eerst verliefd te worden op een leuke vakantie en dan vervolgens dit!!! *knuffel* @ Visje Wat super leuk dat je een leuke avond hebt gehad met een nog leukere jongen!!! Hou ons op de hoogte, dit soort verhalen genieten wij van!!
@ Fontana: wat vervelend dat sem ziek is! Hoe is het vanacht gegaan? @ Foxy: WTF! DAt ze het de eerste keer ongevraagd deden was niet netjes kon kon eigenlijk al niet, maar dat ze het nogmaals doen terwijl je duidelijk hebt aangegeven dat niet te willen!!! Heel erg. En die foto's in ondergoed zou ik ook niet goed vinden. @ mamsvanrobin: Heel verstandig van je dat je afstand gata nemen en grensen stellen. @ hier: Eindelijk weer wezen bayzwemmen! Was 6 weken zomerstop geweest en de 3 keer daarna kon ik niet (vakantie, klussen en zieke meid). Vanmorgen erg getwijfeld want ze is weer snipverkouden, gister weer verhoging (vanavond koorts ) maar vanmorgen was ze goed te pas en ze vind het zo heerlijk!! Ik ook trouwens . Dus toch gegaan en t was super. Heel leuk om iedereen weer te zien. Wat groeien kindjes hard in die weken!!!
Kussiexxx Heeerlijk die Eerlijke en duidelijke kijk op de situatie, dat zet t wel in een ander daglicht want je heb helemaal gelijk gewoon. Dat over dat idyllische van zon,zee e.d ja dat verdwijnt niet als ik daarheen ga. En idd hij had ook wel kunnen zeggen van meid ik doe de helft mee. Nu zag ik net op zijn profiel dat ie een liedje had geplaatst.. "All good things come to an end" hmmm vast een stille hint denk ik dan. pfff
Tweetie: Leuk joh babyzwemmen! En idd als je elkaar ff 3 weken niet ziet dan zijn ze zo veranderd allemaal. Sem heeft nog steeds koorts en nacht verliep redelijk, paar keer bij hem geweest. Ach hopelijk vannacht weer beter.
Fontana: Je zegt het eigenlijk al. Het heeft geen zin als hij zijn toekomst niet in Nl ziet. Jij hebt wel je leven hier en met je co-ouderschap met je ex zit je ook wel een beetje vast aan NL. Wel goed van je dat je alles wel helder blijft inzien. Kijk gewoon hoe het loopt en hou je verstand erbij. beterschap voor jou en Sem. Hoop dat jullie beide snel weer beter worden Kussiex: Hoest met jou en Stan? Is je vriendin alweer lekker thuis en heb je de kleine al gezien?? MamavanR: Hou je lekker bezig met de dingen die belangrijk zijn en laat die vriendin eff lekker links liggen. Een vriendschap beëindigen is nooit makkelijk, maar soms wel het beste. Heb je nog iets gehoord van de kant van het halfbroertje? Visje: Hoest met jou? En je msnlover? Aurin: Hoe is het gegaan met je brandweertje naar zeeland (was zeeland toch?) Tweet: Leuk dat je weer ging babyzwemmen. EN gelukkig dat het alweer wat beter gaat met je kleine meid. Hier: Klachtenbrief aan het schrijven. Kwaadheid is alweer een stuk minder. Morgen de brief nog eff goed doorlezen voordat ik het echt daadwerkelijk verstuur. Kan het nogsteeds niet snappen dat mensen (op school) dit soort dingen openbaar op een website gooien en niet nadenken over de gevolgen of dat niet 1 vd ouders eerder bezwaar heeft gemaakt. Ben ik dan echt zo paranoïde? Verder prima. Krijg de creeps van bevallingsverhalen. Morgen naar de VK en het geboorteplan bespreken. Blegh, geen zin in. Geen zin in de bevalling en dus ook niet de bespreking ervan Schijt nu al tig kleuren als ik er alleen aan denk.
@ fontana: Heftig hoor, zo'n stille hint! Kan ook wel iets subtieler, toch... Ennuh babyzwemmen was nog langer geleden. 3x niet geweest en daarvoor 6w zomerstop. Had de anderen dus 9 weken niet gezien Vervelend dat Sem nog koorts heeft. Hoop dat deze nacht beter slapen wordt voor jullie beiden. Kan hij ook lekker aansterken! @ Foxy: Zeker niet paranoide! Je hebt gode redenen waarom je dit niet wilt hebben. En daarbij is het jouw kindje. Als jij dat niet wilt, is dat goede reden genoeg. Heeft de school gewoon te resepcteren, punt ui.
@ Foxy: Kan me trouwens voorstellen dat je niet zo'n zin hebt dat geboorteplan te bespreken met de VK. Is je vorige bevalling goed verlopen? Ga je t alleen doen, of is er iemand bij de bevalling om je te steunen?
Foxy: Vind je t bevallen echt zo erg joh? Ik zou t zo nog 10x doen wat super!! bevalling van sem was niet zo super, vacuumverlossing en weeenstorm maar na een uurtje kon ik weer lachen en zei nou ken nog wel een keer! En bij demi heb ik een heel bevallingsplan opgesteld, ik had alle aandacht van de vk en de zuster. Alles ging in overleg met mij, ik mocht alles zelf aangeven. Ik voelde me echt een koningin. Ik had toen zo'n pompje en een lol dat ik had...tuurlijk deed t verdomde zeer, maar ik bleef er op een vreemde manier lol in hebben, tot eindelijk die heeeerlijke persweeen kwamen en 2x persen en toen mocht ik demi zelf aanpakken en op mijn buik leggen..wauww wat een ervaring. Alleen beide keren in t ziekenhuis. Mocht ik ooit nog een zwangerschap mogen meemaken en alles gaat goed, dan zou ik graag nog eens thuis willen bevallen. wauwww
Nah, vorige keer 3 dagen met gebroken vliezen gelopen. Op dag 3 in de ochtend ingeleid met gel en infuus. Haast direct in een weeën storm. Dat een aantal uur volgehouden tot ik een ruggenprik kreeg. Ontsluiting wilde ook niet echt doorgaan en bleef uiteindelijk steken op 4 cm. Eindstand opeens mijn bloeddruk heel laag en hartslag zoon praktisch weg en werd het een spoed keizersnede om 23.30 uur in de avond. Was helemaal gesloopt. Moet nu dus sowieso in het ziekenhuis bevallen, maar heb zo geen zin in weer zoveel gedoe. Tenzij ik geen oppas kan vinden voor zoonlief, is mijn moeder er gewoon bij. Anders doe ik het alleen, maar denk niet dat mijn moeder dat accepteert
@ Fontana, jeutje, thanks voor die woorden van je... Das een compliment.. Ik hoop alleen echt dat je er wat aan hebt.... Want het blijft een rot-situatie, en nouw jah... Als je verliefd bent, dan, nouw houw maar op, weet er alles van... Pfffffff, it sucks.. En als die plaat indd een stille hint is, nouww, dan vind ik dat geen leuke!! Heeft ie dan nie de ballen om het gewoon te zeggen, ipv je toch nog proberen over te halen die kant op te komen? @ Foxy, das misschien wel goed.. Hihi, die hormonen die kunnen de brief misschien net iets vuriger hebben gemaakt dan gepland.. Heb je zo'n nare bevalling gehad van de 1e dan.. Dat je er nu zo tegen op ziet? @ hier, whatttt, heb ik nie eens gezegd dat ik Tygo al gezien heb?? Jeutje.. Ik was ook zo druk met reageren op jullie (heb ff terug gezocht) Maar jaaaaah, ik ben in het ziekenhuis geweest zaterdag avond... En wat is hij mooiii!! En klein! Terwijl hij toch echt 54 cm is en 4025 woog bij geboorte! Mijn kleine ventje was nog geen 7 pond en 49 cm. Kan me nie eens voorstellen dat hij dus nog kleiner was! Dat KAN toch nie! Ongelofelijk, wat is dat toch bijzonder, een klein inie minie mensje! Ik ben wel 10x gesmolten! Ze zijn zondagmorgen (gister dus) thuis gekomen... Heb nog nie weer gesmst (durf nie zo goed) Maar hoop dat alles goed gaat met ze... (met dat ik dit typ, toch een smsje gestuurd!! ) Ik had echt even de kriebels hoor..... Dat ik ook zooo graag even weer een klein hummeltje in m'n buik en armen wilde voelen... Maar het was ook best moeilijk ergens.. Je weet wel, haar man was zooo onwijs trots! Keek zooo vol liefde naar zijn zoontje... Pfffooehh... Dan doet het A. zeer dat de verwekker laat afweten, maar B. nog veel zeerder dat Stan geen papa heeft en ik alleen ben... Moest er even weer doorheen.... Maar goed... Dus dan komen we op T. Ik heb hem vrijdag gesproken en gefeliciteerd dat hij oom is geworden, maar het was een kort gesprek en nie bijzonder zeg maar... Hij zou me het nummer van zijn broer smsen (zodat ik die ook kon feliciteren) maar dat heeft hij nog nooit gedaan.... Maar hem heb ik ondertussen gefeliciteerd via hyves.... Heb dus nix meer van hem gehoord... Ik heb hem ook nog steeds nix gestuurd *trotsss op mezelf* En hoewel ik er bewust voor kies om afstand te houden, is dit helemaal nie wat ik wil... Ik snap het niet... Maar goed.... Ow jah, mijn kleine man is vanavond gaan stappen achter de poef aan!! HOERAAAA!! MIJLPAAL! Duurt vast nie lang meer, dan loopt ie wel los!!