Alleenstaande mama's kletsen hier verder

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Wijffie75, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

Idd heel bizar van zoon + mogelijke geest.

Ja, mijn contract loopt af in dec en ze gaan nu kijken of ik nog een maandje mag blijven tot mijn verlof (januari), maar daarna is het einde oefening en mag ik weer gaan solliciteren.
    Maar goed, misschien heb ik dan wel lang verlof....

Moet morgen eff het UWV bellen om te kijken hoe het zit met WW na verlof of dat ik dan bijstand moet gaan aanvragen.

2. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @ Foxy: Leuk dat je van t weekend met een vriendin gaat shoppen!
    Wat ontzettende ***** Van je werk!! Nu dus opzoek? BAlen hoor, helemaal in jouw situatie...

@ mamsvanrobin: Fijn dat je hamster weer is bijgekomen :)
    @kussiexx: Fijn dat je vriendin smste :D

@ hier: weinig te melden. Weer wat dingetjes in huis af. Morgen naar de schouwburg. Eerste keer sinds scheiding. Ga vooralsnog alleen. Spannend maar wel in in. Tess blijft erg wisselend. Erg verkouden, dacht vanmorgen dat ze aan t piepen was. Erg vol, roggelen e.d. En dan overdag gelukkig best goed te pas. Vanavond werd t weer minder.... Maar ze slaapt nu lekker, wordt vanzelf weer beter, neem ik aan.

3. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Foxy, hmm, dat noem ik geen "geesten-dingen" dat klinkt zooo zwaar... (en engg :):))
    Maar zoals je het omschrijft, kan je er vast van uit gaan dat jij beschermt word door je oma... Dat zij jou beschermengel is?
    Maar dat is toch juist een heel fijn idee.. Overleden mensen laten heel vaak weten dat ze bij je zijn door geur, beelden, dromen of een vlindertje te laten komen.... :)
    Kinderen zijn nog veel gevoeliger voor overleden mensen, dus dat je zoontje je opa heeft gezien, nouw, dat lijkt me gewoon helemaal duidelijk.. Het is wel heel zielig dat hij er zo overstuur van raakte... :(
    Werd je er niet ook heel rustig van, toen je opeens die geur rook?

En ik snap nie helemaal wat je bedoeld met het onderonsje van jou baas/met billenlikker?
    Zit ze te stoken over jou?
    En nouw jah joh.... Lekker dan dat je via "roddels" al hoort dat je dus niet kan/mag/zal blijven...
    Dat is echt not-done...
    Wat een shitttt-zooi!!! :(

4. Soda Pop

Hahaha, hoe je dat zegt tegen mamsvanR. fijn dat hamster weer is bijgekomen... Alsof ie kassiewijlen was! :)
    Maar hamsters kan je beter nie wakker maken, en het schijnt hun levensduur ook aanzienlijk te verkorten als dit met regelmaat toch gebeurd...

Naar de schouwburg? Wat ga je zien?
    Geen vriendin die mee wil?
    Vind je het erg om alleen te gaan? Ik ga zelf eigenlijk altijd overal alleen heen, heb er zelf geen problemen mee... (ben eigenlijk nie anders gewend) maar merk dat andere mensen er heel raar tegen aan kijken... Vooral als je "alleen" in de bios zit ofzo...

Hopelijk knapt Tess gauw helemaal, tis duidelijk een virus met een lang en naar staartje! :(

5. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @ Kussiexx: Bedoelde het als opgeknapt, bijgetrokken, dat t weer goed gaat. Maar inderdaad, klonk misschien een beetje vreemd :D
    Ga naar de ashton brothers. Zou vorige jaar al zijn, maar toen werd er 1 heel erg ziek. Afgelast, maar de mensen met kaartjes voor die voorstelling hadden nu voorrang, dus die hebben we gekocht. In de scheiding heeft hij de kaartjes voor Lebbis gehouden en ik die voor Ashton brothers hahahaa. Mijn beste vriendin is niet zo goed te pas op t moment en smste vanavond dat ze het toch niet trekt morgen. Die kans zat er al in. Beetje laat om nog iemand anders te vragen. Had toch al besloten dat ik wel zelf naar de schouwburg zou gaan, omdat ik gewoon gek ben op cabaret. Dus dan is dit nu de eerste keer. Kan wel mn moeder vragen. Deed ik altijd heel veel mee. Maar heb nu echt het gevoel dat ik meer op mezelf moet gaan staan, ook zelf dingen ondernemen. Dus dat ga ik doen en voel me erg goed bij. Als er nog een vriend/vriendin belt (heb via facebook/hyves wel aan vrienden laten weten dat er een kaartje over is) is dat goed, maar anders ga ik lekker zelf.
    Bios zou ik me zelf denk ik niet helemaal happy bij voelen, alleen. Maar schouwburg zien ik wel zitten. Vreemd hè hhahahahaa. En ik vind t top dat je dingen die je leuk vind alleen doet!!

6. Foxymama

Ik schrok me eigenlijk de (piep) toen ik dr geur rook.
    Vond het heel erg eng. Maar achteraf heeft het wel een goed gevoel dat ze er is/was.
    Van zoonlief was ook gewoon eng. Maar vond het wel een geruststellend idee dat (mocht het echt zijn) mijn opa toch nog eff afscheid kwam nemen van zijn achterkleinzoon (en naamgenoot).

Billenlikcollega en mijn baas zijn goede vriendjes. Billenlik heeft de baas echt in dr zak zitten en ze kan alles maken bij haar.
    Ik hoorde voa collega's dat billenlik en baas een onderonsje hadden op mijn vrije dag en dat het waarschijnlijk over mij ging.

Toen ik gister een gesprekje had met de baas zei ze dus dat er na mijn verlof geen plek meer voor mij was, maar dat ik wel eff moest bellen.
    We zien wel hoe het loopt. Heb voorlopig tot dec salaris en daarna verlof, dus we zien wel :)

7. Foxymama

Alleen dingen doen:
    Ik heb hele dikke schijt daaraan.
    Je ziet mij gerust met een mega bak popcorn in de bios zitten in mijn eentje, lekker bij de mac, shoppen of wat dan ook.
    In het begin was het wel raar om te doen, maar nu kan het me niet echt meer schelen.

Heb al een tijdje geleden geleerd dat als jij iets wil doen je niet moet rekenen op gezelschap van andere. Als mensen mee gaan, prima, maar willen ze niet, jammer dan :D

8. MamsVanRobin

MamsVanRobin Niet meer actief

Ik vind het juist helemaal niet leuk om dingen alleen te doen, vind het niks om alleen te winkelen/wandelen/eten of biosje te pakken...heb zowiezo overal graag me mannetje bij en bij dingen zoals biosje/uit eten enz toch ook graag me familie of een vriendin :D Kan slecht tegen alleen zijn...en niet omdat ik het niet kan maar omdat ik het saai vind en graag mensen om me heen heb..al hou ik wel erg van me avondjes alleen op de bank!!

@ Foxy

Jeetje wat rot voor je zeg, werk je je een jaar helemaal te barsten en dan krijg je dit!! Pff.....hopelijk mag je wel tot je zwangerschapsverlof blijven!!

9. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    Ik wil me er ook niet zoveel van aan gaan trekken, dat ik dingen alleen ga doen en mensen dat misschien raar vinden. Ben heel benieuwd of mn gevoel mee gaat werken hahahaha. Maar goed, dat za vast wennen. Begin bij iets wat mij makkelijk lijkt: schouwburg. Terrasje doen ik liever met Tess (dinsdag nog gedaan) of met vrienden. Sauna ga ik morgen alleen heen, maar dat deed ik ook al regelmatig toen ik nog getrouwd was. Hij hield er niet zo van en ik vind het echt heerlijk!! En fotograveren mag ik graag doen, en das veel handiger alleen. Anders sta je alleen maar op elkaar te wachten. Gaat dus denk ik helemaal goedkomen.

10. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    Foxy:
    jeemig das balen als t echt waar is wat ze zeggen op je werk. En dat met die geestendingen is mooi, ik heb dat ook wel gehad. Soms nog wel, dan heb ik t gevoel dat mijn opa bij me is.

Kussiexx:
    Ik gelooof wel heilig in die paragnosten e.d. maar t is moeilijk om iemand te vinden die "echt" is en idd niet alleen een verhaal vertelt om maar je centen te innen. Maar ik geloof wel dat jij veel aan deze vrouw hebt. Maar natuurlijk ook altijd in jezelf en je eigen krachten en gevoelens blijven geloven he. Want ze kunnen niet alles "zien"
    Wat fijn dat t zo goed gaat met kleine tycho, hoop dat je hem snel weer mag bezoeken.

Dingen alleen doen: nee vind ik ook niet leuk, natuurlijk ga ik alleen de stad in enzo, maar echt naar de bios ofzo nee dat doet ik niet.

Verder ben ik jarig vandaag! 30!!! hadden mijn ma en zusje vannacht allemaal A4'tjes opgehangen met een debiele foto van mij en dat ik 30 ben geworden.. haha vond t wel grappig, ze hangen overal! stelletje mutsen zijn t ook.
    Zijn veel dames in de maand sep jarig.. kussieexx, tweetie, moi.

11. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

FONTANA GEFELICITEERD MET JE 30E VERJAARDAG !!

alleen dingen doen, doe ik op zich ook wel, maar vind het ook leuker met anderen. Maar winkelen doe ik net zo goed alleen (met manneke) hoor.

hier:
    niets meer gehoord van J. zegt genoeg dus!
    vanmiddag naar gynaecoloog en vanavond met zoontje mee met ouders naar de camping (hij vind het zwembad helemaal het einde).

12. Foxymama

Gefeliciteerd Fontana!!!

13. MamsVanRobin

@ Fontana
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Hahaha zo zie je jezelf ook nog is voorbijkomen dan :p Geniet er lekker van!!

@ Visje

Jammer zeg...maar het zegt idd genoeg!! Opgeruimd staat netjes dan want aan zo`n vent heb je ook niks. Jij hebt een leuke dag!! Veel plezier bij de gyn en natuurlijk lekker genieten op de camping, lijkt me heerlijk met dit weer :D

Hier:

Vanmorgen bloed laten prikken, spiraal gaat er komende vlgd week dinsdag uit maar ze wil toch ook naar me schildklier laten kijken. Vanmorgen een grote speelgoed vuilnisauto gekocht voor me schat, die wou die zo graag hebben en aangezien hij het erg goed doet vond ik dat ie hem verdiend had :D En vanaaf naar de bios met een vriendin, heerlijk :D

14. Soda Pop

Lieve Foxy,

Ik weet het niet, volgens mij ben jij heeel veel pijn gedaan meis...
    Ik krijg het gevoel dat jij heel weinig liefde hebt gekend en echt nauwelijks mensen vertrouwd of er nog in geloofd dat er ook lieve goede mensen zijn die echt het beste met je voor hebben?

Ik wil je helemaal nie aanvallen, maar in jou reacties voel ik soms zoveel pijn en eenzaamheid door? Dat je heel ehm zelfstandig en sterk overkomt, maar het liefst juist ook iemand om je heen hebt die er juist wel voor je is!! Die juist wel die arm om je heen slaat, maar dat je het gewoon nie meer kan?

Je komt zo stellig over in je mening; dat ieder zichzelf moet kunnen redden, en dat je het alleen leuk moet kunnen hebben etc. en als er dan anderen bij zijn dat dat mooi is, maar niet noodzakelijk moet zijn...
    Maar lieve meid, je bent nooit alleen, en je bent ook nie gemaakt om het alleen te doen...

Ik weet niet hoor, misschien zit ik er wel helemaal naast...
    Maar ik heb opeens het gevoel dat ik dit even op moet schrijven... Zit op mijn werk, en krijg het verdorie niet zo goed verwoord als hoe ik het wil... Maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel...

Ook jij hebt er alle recht op om liefde te ontvangen, om NIET alleen te hoeven zijn met je kindje en strax je kleine meisje erbij!!
    JIJ mag ook gelukkig zijn/worden MET iemand naast je!
    Je HOEFT het niet alleen te doen!!

Misschien ben ik wel aan het zemelen nu, en denk je, die muts slaat helemaal door...

Maar wil zowiezo laten weten dat wij er voor je zijn!!

15. Foxymama

Veel plezier en succes bij de Gyn.....krijg je nog een echo of alleen controle.

16. Soda Pop

@ Fontana, meissssss, 30 jaar!! BIJZONDERE MIJLPAAL!! Van harte gefeliciteerdddddd!!!!! Fijne dag nog!!!

17. Soda Pop

@ Visje, succes bij de gyn en heeel veel plezier op de camping, tis er heeeerlijk weer voor!!!

Veel liefsssss

18. Soda Pop

Fijn dat dat verrekte ding er alsnog gauw uit gaat!! En ook goed dat ze je even dubbel checken!! Nix mis mee toch!!
    Veel plezier vanavond!! Leuk vooruitzicht! Welke film word het?

19. Soda Pop

Zow, ik wil even wat kwijt;

POTS JAN KNOLLUH!! Waarom belt T nouw gewoon nie!!????
    *SNIFFFFF* :(:(:(

20. MamsVanRobin

Ahhh meissie!!!! Het is ook zo niet leuk....:x Ik snap het ook niet hoor, het is toch totaal geen moeite...En als je hem nu eens een sms stuurt of een whappie, met de vraag waarom hij zo afstandelijk doet..?? Of is dat te direct??? Want zo kan je ook niet doorgaan je moet zekerheid krijgen..

Deel Deze Pagina