@ Fontana: Ik heb ook een asus Weet niet recies wat voor een, maar doet t lekker!! Inderdaad, draadloze router is dan wel handig @ Winnythepooh: Oh wat ontzettend naar! Wat rot, een longontsteking. Hoop dat alle meds snel gaan werken en hij het minder benauwd zal krijgen. Knuffel en beterschap voor je ventje! @ hier: Vanmorgen zwangerschapsmeet gehad. Erg gezellig!! Super leuk al die kids weer te zien. Wat zijn de kids nu verschillend zeg! De een heel rustig, de ander veel praten, een loopt al bijna, sommigen zijn erg aanhankelijk en een enkeling breekt alles af (ja juist, de laatste is de mijne hahahaha). Was dus een superochtend. Lekker buiten geweest. Nu ligt ze uitgeteld op bed. Helaas wel weer aardig koorts. Verkoudheid wil niet erg wegtrekken, roggelt als een gek en heel snel hijgerig. Weet niet goe of dat laatste nou van de verkoudheid komt, maar ze lijkt niet benauwd ofzo, dus kijk t nog even aan.
Heyy skatties!!! @ Tweetie, misschien is een ventolin puf toch even nodig, om haar hier doorheen te krijgen? Althans zelf wel es gehoord dat dat werkt? @ Winniej, jeetje meid! Dat is enorm schrikken! Hij mocht dus nog wel weer mee naar huis begrijp ik? Pffff, ik hoop toch werkelijk dat die medicatie dan snel aanslaat!!! Arme kereltje!! Heel veel beterschap en een dikke knuffel voor jullie allebei!! @ Fontana, ik zou zeggen, zo door blijven doen! Laat hem maar es effe flink voelen, dat jij niet bent om mee te spelen!! Kom op zeg, wat denkt ie nouw, je nu even weer paaien, omdat ie toch wel de aandacht mist? Me hoella, had ie zeker nie verwacht? Goed bezig dus(jij!!) Laat hem maar flink moeite doen! En nogmaals, als het hem menus is, dan moet ie maar een ticket naar NL boeken!!! Ow zo!!! Wat een pummel!! (zegt ze stoer, maar ik weet dat dit zeggen en dat doen, een hele tegenstrijdige toestand is) zucht.... @ Visje, hoe gaat het met jou meis??? lekker aan het genieten op de camping? En je zoontje van het zwembad! Nog wat gehoord van die mafketel? @ Foxy, hoest met jou lenige meiske in je buikie! @ Tweetie, 2 kennissen van mij hebben het ook... En 1 meisje, word het totaal niet bij erkend en ze moet gewoon fulltime werken, ookal heeft ze een bevestiging per brief van zowel de reumatoloog alswel de huisarts... Ze doen er nix aan.. Ze gaat er helemaal aan onderdoor nu.... UWV vind dat ze volledig moet werken "want iedereen is wel es moe etc of heeft een pijntje her en der" *herken haar situatie heel goed, mijn migraine werd ook nooit erkend.. HEB jaren in die mallemolen gezeten voor ik wajong kreeg.. VRESELIJK!!!!!! Werk nu zelf 12 uur! En gaat nu eindelijk best goed! @ Fontana, ow jaa, Asus is NICE!! Heb zelf een Toshiba! Kies ik denk ik als er ooit een nieuwe komt weer voor! Vind hem superrr! En anders misschien een keer een HP? Maar in ieder geval nooit een Acer!! Die vind ik vreselijk... @ hier, sorry meiden, moet mijn kereltje wakker maken, tis al zo'n buttijd! Word vanavond weer laat voor hij er in ligt!! Zucht.. En vanacht was weer een waardeloze nacht.. Hij schreeuwde en krijsde, ben van 0.00 uur tot 0.45 met hem in de weer gweest... ow ow, hij zweette er van, en had grote snottebellen.. Kennen jullie die fase ook (Stan is nu anderhalf?) Ik weet me soms geen raad meer..En buiten dat ik het vreselijk vind om hem zo te zien, word ik er zelf ook zo wanhopig en soms ook stapelgek van!! Ow jah, nog steeds nix van T. gehoord, maarrrr ook nog steeds zelfs nix laten horen! Hoera voor mij, ik hou vol! Maar kost me rete-veel moeite!! Liefsss
Winnie: Wat naar zeg! Hoop dat al die middeltjes snel helpen! Kussiex: Weet ook niet waarom je het schreef, maar waardeer het wel hoor Wat vervelens dat Stan zo van streek was. Kan me die fase niet herinneren bij mijn zoon. Misschien toch zijn darmpjes? Of gaat dat alweer wat beter? Misschien had ie het warm? En super goed van je dat je niks van je laat horen hoor! *trots* Fontana: Wat een oelewapper die dat mannetje zeg! Denk ie nou echt dat ie daarmee alles goed kan maken? Gare knakker. lekker blijven negeren hoor! Vet zeg een laptop van je ouders! En idd een router is ideaal! Zijn niet zo heel duur toch? TWeet: Wat kussiex al zegt. Geef dr desnoods een puf, dan komt dat slijm los en kan ze ook wat beter ademen. Eff los kloppen kan ook al wonderen doen. Hoop dat ook zij weer snel beter wordt. Visje: Hoe was/is het op de camping? Lekker aan het genieten van het weer en het zwembad met L? Hier: Helemaal gesloopt! Vriendinnetje kwam met de auto mij ophalen, zodat we naar de babydump en groothandel van prenatal konden gaan. Ik ging rijden, omdat ik de weg weet en zij niet Weer 200 armer, maar heb wel een nieuwe maxicosi cabriofix incl voetenzak op de kop weten te tikken met 40,- korting Was het laatste exemplaar. Nog wat kleine hebbedingetje gekocht en meteen eff gekeken wat ik nou nodig heb en wat ze te bieden hebben. Ook prijzen vergeleken tussen prenatal en babydump. Daarna nog eff naar Noordwijk geweest. Op de boulevard gezeten in de zon. HEERLIJK! Zoon opgehaald bij oma en nu eindelijk net thuis. Maar heb wel een leuke dag gehad. Lekker gelachen en nog 2 truitjes gekregen van mijn vriendin. Moet eerlijk zeggen dat ik best wel blij was dat ik dit alleen doe ipv met een vent. Mijn hemel wat hebben sommige partners nare discussies/ruzies in de babydump. Lachwekkend gewoon Baby doet het goed. Voel dr elke dag steeds duidelijker en gisteravond en vanochtend ook aan de buitenkant. Ooo en voor de nieuwsgierige. Ik heb een HP Compaq laptop
Omdat ik het gevoel had dat ik je even een hart onder de riem wilde steken... Omdat het voelde alsof jou muur nog hoger is als die van mij ooit zijn geweest. En dat waren al kasteeltorens! Gewoon, omdat ik wilde laten weten, dat we er voor je zijn! Je er niet alleen voor staat!! Hahaha, heb je nog een voorbeeld van die discussies? Misschien hebben we dan allemaal weer de moed om "alleen" vol gas door te gaan!! Gaafff dat je je meiske nu ook al van buiten voelt joh! Wauwww! Het lijkt mij toch ook wel weer heeeel speciaal hoor!! Maar ditmaal wel samen MET partner.. Dat dan weer wel... *snif* KOM OP MET VOORBEELDEN VAN DIE DISCUSSIES! Ow en wat een mooie cosi joh!! Wauww!! Liefsss
@ Foxy, en ofcourse ben ik geinteresseerd; dus heb effe gegoogled, maar is dat dan een mini laptop???
@ Kussiexx: bedankt voor de tip. Kijkt t van t weekend even aan. Morgen is ze dus ook nog bij haar vader, dus kan ik ook niets. Hoop dat t wat beter is geworden na de nacht... Wat rot dat Stan zo slecht te pas is! Goed van je dat je volhoudt wat betreft T.! @ Fontana: Heb geen pufjes voor haar, dus dat zou dan voorgeschreven moeten worden. Dat loskloppen lukt me niet. Voor zover ik gehoord heb zou dat netzoiets moeten als een boertje laten, maar dat doet echt helemaal niet bij haar. FIjn dat je lekker hebt geshopt en mooie korting hebt gehad. Altijd lekker!! En blij dat je je er goed bij voelt. @ hier: Super avond gehad! 2 vriendinnen die een ent weg wonen zijn spontaa langsgekomen! Lekekr samen terrasje gepakt. Helaas waren ze met de trein dus moetsen bijtijds weer weg, maar was erg gezellig! Ben wel heel benieuwd hoe t met mn meisje gaat, maar geen bericht is goed bericht...
hoi meiden vanaf de camping: jeetje hoop geschreven zeg... wel gelezen maar beetje veel om op alles te reageren dus doe het even kort @ tweet: ik heb ook fybromialgie. weliswaar in milde vorm gelukkig nog. @ winny: beterschap met je kleine. hoop dat het snel beter gaat hier: vanaf donderdagavond lekker op de camping. Vrijdag lekker genoten op de camping van het zwembad, spelen en het weer. gisteren vader geholpen met workshop etc. van een vereniging waar hij lid van is. was leuk eens te doen en gezellig. Luuk bleef met oma op de camping en heeft het goed gedaan, Vandaag nog lekker dagje op de camping en vanavond weer naar huis. Maar echt zo mooi hoe hij geniet van alles... sturen bij opa op schoot in de auto, zwemmen, rennen, klimmen, vies worden, aandacht. zo blij ! Ben me 1x echt rot geschrokken. Met oma en Luuk naar zwembad. Luuk gaat met oma onder de douche, ik pak de bandjes en hij rent ineens bij oma weg en springt zo het diepe in. Ik roep waar is Luuk, hoor plons, ren naar het bad en hij komt boven en ik wil hem al pakken en man achter Luuk heeft hem ook al vast. mijn hemel zeg.... dus ik Luuk gelijk uitgelegd met bandjes te moeten springen en hij maar lachen. Dus ik hem hem gelijk nog een keer zonder bandjes laten springen ik in het bad) en toen begreep hij dat hij zonder hulp dan niet goed kan zwemmen en heeft hij zelf zijn bandjes gevraagd. Pfff voelde me even heel slechte moeder toen hij zo dat water in sprong. maar gelukkig was ik er al direct bij en had die man hem ook gezien. Verder bij mijn opa en oma op visite gegaan ook. Die gaan beiden hard achteruit momenteel. Fijn iig weer even langs te zijn geweest. Van J. inderdaad niets meer gehoord (en zelf ook niets ondernomen hoor), dus is klaar ! groetjes
Hi Girls, Winniethepooh: Goh joh das schrikken een longontsteking, wat zielig...hoop dat de medicatie snel aanslaat, heel veel beterschap voor je kleintje. Kussiexx: Knap man dat je t zo volhoud om niets te laten horen aan T. En die fase van niet willen slapen heb ik met sem ook een hele lange tijd gehad. Ik was soms nachten op en bezig om hem rustig te krijgen. Geen idee wat t was, maar hij slaapt nu super, hopelijk is het bij Stan ook een fase en krijg je snel je nachtrust terug want t is slopend! Foxy: wauw wat een prachtige maxi cosi! en helemaal super dat je die korting eraf hebt gekregen. Altijd fijn haha. Ik herken die discussies wel van de zwangerschap van sem, toen wilde ex ook altijd overal mee naartoe, opzich heel fijn hoor maar gossie wat hebben wij ook een dilemma's gehad. Bij zwangerschap van demi heb ik t ook alleen gedaan, veeeeel beter!! Tweetie: wat lief van je vriendinnen! daar heb je ze voor en ff een terrasje pakken met dit weer is toch heerlijk. Je meisje heeft t vast helemaal leuk bij papa. Alle aandacht en gezelligheid. Komt echt goed. T is ff wennen voor allemaal, maar zolang de kids het maar leuk en goed hebben, das t belangrijkste. Kleinvisje: Klinkt heel goed allemaal, even lekker eruit en genieten van je ventje en je ouders. Dat ie dat zwembad in sprong haha wat een kleine ondernemer. Goed dat je hem nog een keer hebt laten ondervinden hoe t is om zonder bandjes te gaan, want t is beter om hem daar zelf achter te laten komen dan dat je een hele strijd aangaat om die bandjes om te krijgen. Zou t ook zo gedaan hebben. Fijn dat je nog even bij je opa en oma bent geweest, geniet van ze zolang dat kan. Hier: Gister een topavond gehad met vriendinnen, lekker wezen stappen en ik was vanmorgen om 6 uur thuis. Zoo gezellie. Voel me nu prima gelukkig en ga zo op t fietsje mijn kids ophalen. fijne dag meiden, geniet van t weer...zolang t nog kan. Straks hebben we weer sneeuw.
@ Kleinvisje: Wat toevallig. Minder voor je... Maar niet zo heel veel last begrijp ik? Fijn dat jullie zo genieten daar op de camping!! Heerlijk is dat hè, je kleine zo te zien genieten! Kan me voorstellen dat je je kapot geschrokken bent. Mar gelukkig was je er optijd bij en snapt hij nu dat hij echt bandjes nodig heeft. Jammer van J. (zacht uitgedrukt). Goed van je dat je verder ook niets hebt ondernomen. *knuffel* @ hier: Druk aan t schoonmaken. Tess is vandaag nog bij haar pappa, dus heb nu de ruimte dat in alle rust te doen. Ben wel heel benieuwd hoe t gaat met haar. Gisteravond voor ik haar wegbracht weer hoge koorts (over de 39). Ben best ongerust maar wil ex ook niet op de huid zitten door te bellen/smsen. Hij heeft me beloofd te bellen als ie het niet vertrouwd of naar n arts gaat ofzo dus daar moet ik gewoon op vertrouwen. Hij kan ook heel goed voor haar zorgen, maar t is wel ff slikken... Maar goed, nog 7u en ze is er weer
ff ego: Heb al n tijd een soort internetvriend. Elkaar nooit onmoet (wonen ook ver uitelkaar) en geen relatie. Beide omdat ik dat niet wil. Wil op dit moment geen echte relatie, maar eerst steviger worden, eigen leven opbouwen met Tess, op mn eigen benen staan. Ben ik ook hard mee bezig. Dit wist ie allemaal vanaf het begin en vond ie ook prima. Maar goed, Nu dus niet meer. Hij wil toch meer dan ik en hij wil die druk niet op mij zetten dus besloten te stoppen. Snap het heel goed van hem. Hij neemt me ook niets kwalijk, wist t vanaf t begin, heel duidelijk geweest. Maar ik ben wel een soort van best in een dip. Vind em erg leuk, maar denk dat t voor mij nu heel slecht zou zijn, n vaste relatie. Durf het ook absoluut niet. Wat als het wat wordt en en stuk zou gaan? Denk niet dat ik sterk genoeg ben dat nu op te kunnen vangen. En wat als ik hem ontmoet en hem toch in t echt niet leuk genoeg vind? Dan moet ik hem dat zeggen en vreselijk kwetsen en denk ook niet dat ik dat trek. En dan nog die afstand! Als het dus wel van beide kanten erg leuk is, zit je daar nog mee. Hij heeft ook kids (2 beide wat ouder). Dan zou hij dus bij ze weg moeten verhuizen (ik ga hier sowieso neit weg zolang Tess nog thuiswoont.). Als hij dat niet wil is die afstand er dus altijd en als hij dat wel wil weet ik niet of ik dat wel wat vind (een man die zo bij zn kids weg verhuisd). Ga er dus ook verder niets aan veranderen, stop er inderdaad mee, maar voel me behoorlijk K*** en loop de hele dag al te janken. Ontzettende muts ben ik... Maar goed, heb dit maar aan 1 iemand in mn omgeving vertelt en die is nu op t randje van overspannen, dus kan dit soort prikkels ff niet aan. Vandaar dat ik t hier ff vertel... Sorry voor mn gezeur...
@ Foxy Wat een mooie maxi cosi, en wat fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad met het shoppen dan nog ff heerlijk op en terassje hebt gezeten!! En kan goed begrijpen dat je het fijn vind om er lekker alleen met je familie/vrienden en natuurlijk het allerbelangerijkste persoontje in je leven, je zoontje van te genieten na alle ellende die je hebt meegemaakt Als ik ooit nog een kindje zou willen, zou ik het wel het liefste met een partner doen. Maar kan me in jou situatie goed voorstellen dat je er op deze manier veel meer van kunt genieten en zeker als je die stelletjes zo ziet hahaha!! @ Tweetie Jeetje, kan me heel goed voorstellen dat je verdrietig bent meis!! Je spreekt hem inmiddels al een tijdje en vind hem toch wel erg leuk, alleen al de dingen eromheen werken niet op dit moment...Als iemand zo ver weg woont is het heel lastig om een relatie te beginnen en zeker als je beide kids hebt..daar komt zoals je zelf al zei bij dat je eerst stevig in je schoenen wilt staan voordat je weer een avontuur aangaat..ik kan dat heel goed begrijpen!! Heb dat zelf ook gehad met meerdere mannen de afgelopen paar jaar..stond ook nog niet stevig genoeg in me schoenen en vertrouw(de) geen enkele man..Dat komt helaas door wat we hebben meegemaakt denk ik Ik kan niet zeggen wat je het beste kunt doen, dat weet je denk zelf..hoe verdrietig dat ook is op dit moment. Het moet goed voelen en je moet er echt aantoe zijn..en het allerbelangerijkste van kunnen genieten.. Hoe gaat het inmiddels met Tess?? @ Visje Wat goed om te horen dat je een heerlijk zonnige weekend gehad hebt met je ventje en familie, heerlijk!!! Is echt super belangerijk dat je het zo goed met ze kunt vinden/dat ze zo voor je klaar staan en dat je ventje het zo naar zijn zin heeft. Kan me wel voorstellen dat je zo geschrokken bent, maar ongelukjes zitten in een klein hoekje en gelukkig was je er heel snel bij, kan iedereen gebeuren!! Hier: Niet echt een leuke weekend gehad..wel leuke dingen gedaan maar zat weer vreselijk in me vel...ik wordt echt niet goed van die stemmingswisselingen en voel me weer depri hopelijk voel ik me snel een stuk beter als dat ding eruit getrokken wordt dinsdag... Wil graag kunnen genieten van Robin en de dingen om me heen ipv dat ik me opgefokt en onrustig voel, is thuis ook niet echt gezellig hierdoor. Maarja..kan niet wachten tot ie eruit is en hoop toch echt dat het daar dan doorkomt want ik snap er niets meer van.
@ mamsvarobin: Wat balen dat je je weer zo rot voelt! Hoop inderdaad dat je je een stuk beter gaat voelen als dat ding eruit is. (en voor mezelf hoop ik dat dat niet bij iedereen zo is. Ik krijg er binnnenkort een) Tuurlijk wil je genieten van Robin. Hoop dat je weer wat rustiger wordt als ie er uit is!! En bedankt voor je lieve woorden. Voelt zo stom dat ik me zo rot voel. CHat inderdaad al ruim 3 maand met hem en echt een uur of 3 p.d., elke dag! Ben echt ff van slag en twijfel vreselijk of ik hier nu wel goed aan doe, of toch eens zou moeten meeten... Bah! Liefde!!!! Zitten ook prachtige kanten aan hoor, maar dit jaar doet t alleen maar zeer!!
Hoop dat het idd niet voor iedereen zo is , maar heb al veel op internet rond gekeken en het geld eigenlijk voornamelijk voor meiden/vrouwen die niet goed tegen het hormoon levonorgestrel kunnen. Heb zoveel verhalen gelezen van vrouwen die dat dus hebben..daar wordt je niet vrolijk van!! Maar er zijn ook veel positieve verhalen hoor, dit geld lang niet voor iedereen. Maar wil het bij mij toch uitsluiten. Het is helemaal niet gek dat je je zo voelt, het zou gekker zijn als je het niet had aangezien je al maanden elke dag zolang met hem aan het chatten bent , ik zou alle voor en nadelen van elkaar toch gaan zien op papier zetten en er dan heel goed overnadenken wat het beste is voor jou en je kindje. Soms moet je risico`s nemen, maar als je nu het gevoel hebt dat je er niet bovenop komt als het eventueel toch fout gaat... dan klinkt dat voor dit moment niet als een heel goed id... *knuffel* Liefde is ook niet altijd leuk :x
Hoop dat jij dan bij de categorie hoort die er niet tegen kan, en ik bij die andere . Heb endometriose en krijg weer behoorlijk last. Moet dus zorgen dat ik niet of nauwelijks ongesteld wordt en daar schijnt dit de beste methode voor te zijn... Afwachten maar, maar hoop dat t voor jou je problemen oplost!! En bedankt. Nee is voor mij nu niet slim... Maar hart en hoofd... Thanx
PS. Heb hem net een bericht gestuurd dat ik hem van fb en hyves ga halen. Is te moeilijk hem daar telkens online te zien en toch niet te reageren. Ben dus verstandig aan het doen
Het is wel de perfecte manier om niet of bijna niet meer ongesteld te worden, dat was voor mij ook een groot voordeel ervan want ik werd gewoon niet meer ongesteld. Het is en blijft lastig meis, maar wel goed dat je die beslissing hebt genomen want anders wordt je er nog elke keer mee geconfronteerd , liefde kan heel leuk zijn en mooi maar vaak ook lastig en verdrietig...en de meeste meiden hier weten daar alles van. Hoe reageerd hij erop?
Hoi allemaal, Hier even bericht van mij, nie zo lang ditmaal, migraine aanval in de kiem gesmoord omdat ik vanmiddag een dikke pil heb gehad.. En wil nu niet te lang op de laptop, maar wilde toch even reageren, en een bekentenis doen, hihi... @ Visje, godsiemikkies, wat een schrik, ik geloof dat ik mijn hart onder in het zwembad had weergevonden! Wat een geluk dat je zo vlakbij was en dat die man in het bad was!! Ow ow!! Maar wat heb je het goed aangepakt! Ga ik zekers onthouden, voor als Stan strax ook nog es zulke stunts uit wil gaan halen, zelf laten ervaren zeg maar... Balen van J.. Ongelofelijk vind ik het weer!! Heb er gewoon geen woorden voor weet je dat wel!!! :x Ik vind het zooo jammer!! Zo erg ook!! Waarom doen ze dit toch?? @ Fontana, wat heerlijk dat je zo'n fijne avond hebt gehad! Jij weet nog wel van wanten lees ik wel! 6 uur thuis! Grote goedheid! Doe ik je echt nie na!! Dan kun je mij opvegen!! En wel 2 weken lang! Whahaha! Hoe bevalt je laptop meis! "Ben je" al draadloos!?? @ Tweetie, respect dat je zo aan de poets bent geslagen en dat je misschien mede door die afleiding, niet bent gaan smsen naar de vader.. Al vind ik dat jij dat recht gewoon hebt toch? Kom op zeg, 't zijn de eerste paar keren. Tuurlijk is hij goed voor haar, maar jij bent haar mama, en het is al moeilijk genoeg om haar aan papa te brengen, laat staan als ze ook nog es ziekjes is. Maar tis al fijn dat hij zelf al zei dat hij het zou laten weten als het nie goed ging... Maar vind hem nogal gevoelloos, maar jah, zo zijn die kerels heh!
Damn!! Wat een but-situatie!! Ik denk dat je voor jezelf heel goed weet wat je wilt... Maar tis wat je zelf ook al zegt; er is wel een klik, en het voelt allemaal heel goed! En het ging ook zo prima, tot nu... Hij kan er niet meer mee omgaan en dan word het een heel ander verhaal... Misschien is het nu inderdaad er de tijd nog nie voor en ben je er nog niet aan toe en kiezen jullie er voor om er mee te stoppen Maarrr, als hij echt meer om je geeft, zal hij er denk ik wel voor kiezen om wel contact te hebben, maar dan zo, dan helemaal niet toch? En dan maar toch rustig aan... Dus hoe moeilijk ook, misschien even afwachten wat er nu gebeurd? Nu jullie hebben besloten om te stoppen? Ik weet wel, dat als dit serieus is, als dit echte liefde is, dan zal op de juiste tijd op het juiste moment de "oplossing" vanzelf daar zijn.... Echt hoor, dan komen jullie elkaar wel weer tegen!! Dat weet ik zeker!! Maar voor nu.. It sucks... Het klinkt stom, maar ben wel blij voor je dat je kan huilen, daarmee kan je het loslaten en verwerken... Hier is dat een groot probleem... *knuffel* voor jou meis!
*biecht biecht* Sprak net mijn tante.. We gaan vrijdag naar een concert in de stad waar T. ook vlakbij woont.. Ik zou dus bij hem langs kunnen gaan... Ze zegt; man bel hem toch... Je komt anders nooit daar in de buurt, vraag hem toch gewoon of hij er dan is, en dan ga je van te voren toch even een bakkie bij hem doen, en even bijkletsen... En ik ben zo zwak als een knakkende paardebloem.. Ik kan nie meer meiden.. Ik mis hem zo, dus ik was al om voor ze het goed en wel had getypt op msn.. Dus ik heb hem gebeld..... Maar... Ehm... Nouw.... Hij heemt nie op.... GVD!!! Trek ik de stoute schoenen aan.. Bel ik hem op.... Neemt die klungel de telefoon nie op!! BAALLLLLL!!!!!!!!!! SHITTTT!!!!! Dusss smsje gestuurd of hij me even terug wil bellen, dat ik hem wat wil vragen over vrijdag.... Maar ja, jullie weten net wat ik weet... Kan ik wachten tot ik een ons weeg... SHIT!!! Kan wel janken! Sorry, moest het ff kwijt!! Liefsss
Mamavanrobin: he joh wat rot man dat je je zo depri voelt door die spiraal. Die stomme hormonen ook allemaal. Ik heb er met de pil ook wel wat last van. Hoop dat je je snel beter voelt als ie er dinsdag uit wordt gehaald. Tweetie: Is je meissie alweer thuis? Heeft ze het leuk gehad bij je ex. Hoop t wel. En jeetje jij nu ook al pijn gedaan door een vent. Jeemig worden hier bij bosjes weer gekwetst, t is toch niet te geloven. Ik vind je stoer hoor, dat je hem nu ook van fb en hyves mietert. T doet pijn, i know.. dikke knuffel! Kussiexxx: Oh balen die migraine, hopelijk heb je t nog redelijk kunnen onderdrukken en komt t niet vannacht ineens keihard opzetten. Ik ben al draadloos whoehoee ideaal, lig nu op de bank haha. Maaar euuh... welke bekentenis zou je doen dan>? volgens mij ben je die namelijk vergeten hahahaha En ik mag dan 30 zijn maar voel me idd 20.. vrijdagochtend half 5 thuis en vanmorgen dan idd om 6 uur. Maar geen kater!! ik voelde me prima gelukkig. Kids weer thuis..sem nog steeds ziek. Heel hangerig, veel snot en een rare hoest. Voelt warm en klam maar temp 2x 37.5 dus dat is niet te hoog. Hij is heel zielig en ik vind t vreselijk om hem zo te zien. Hou hem morgen thuis van de psz, daar word ie echt niet happy van als ik hem daarheen stuur. Arme stakkert.