Alleenstaande mama's kletsen hier verder

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Wijffie75, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

:(
    Vind echt heel balen dit voor je meis!
    Ik hoop ook zo dat de oorzaak 'm zit in die spiraal, maar is het dan ook gelijk klaar als dat ding er uit is? Of zitten er dan nog wel een tijdje hormonen in je lichaam?
    Ik ga onwijs voor je duimen dat je je na dinsdag heel snel beter gaat voelen! Heb je al uitslag van die schildklier dan? Of gaat dat ook dinsdag gebeuren?

Liefs

2. Soda Pop

bekentenis staat boven jou post!! :):)

Och arme Sem... Verdorie, misschien ook es homeopatische zetpillen proberen? Kan je krijgen bij DA?
    Helpt bij virussen, tandjes die doorkomen, griepjes etc.
    Maar zit dus niet die paracetamol in...
    Dus is minder heftig?
    beterschap...

3. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    ooww daar was ie al... ik was te snel met mijn reactie.
    Jeetje meis, oh wat een domper zeg.
    En nu zit jij weer op de wachtstoel en wat je zelf idd ook al zegt.... ben bang dat je daar wel ff zal zitten.
    Ik snap dat je t gedaan hebt, absoluut! En ik vind t echt zoooo balen dat ie niet opnam, als ie dat wel had gedaan was t zo anders geweest en had t anders gevoelt. En nu... shit ligt de bal wederom bij hem en ben jij de pineut om t zo maar te zeggen.

ik hoooooopp dat ie nog belt, echt dat gun ik je zo. ik ga duimen.
    xxx

4. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    ik krijg geen pillen in sem... soms als t echt nodig is dan krijg ik er met veel pijn en moeite een zetpil in,, maar das echt heel erg en niet leuk om te doen. Hij doet alsof ie vermoord wordt dan en huilt zo hartverscheurend dat ik erbij sta te janken. Zooo erg.
    andere pilletjes zoals sinaspril met alle smaakjes, soorten wil ie niet. ik weet me soms geen raad hoor.

5. MamsVanRobin

MamsVanRobin Niet meer actief

@ fontana

Ahhh jij ook al, aardig *piepp* is dat....rot hormonen!! Arm ventje van je..gelijk heb je hoor zou hem ook lekker thuis houden, eerst goed uitzieken bij ze mams dat is toch het allerfijnste als je je niet lekker voelt!!

@ Kussie

Owwowwoww....snap dat je de verleiding niet kan weerstaan en had het waarschijnlijk zelf ook gedaan..maar denk eerlijk gezegd hoe hard het ook is dat hij niet zoveel om jou geeft als jij om hem en dat je jezelf nu weer hebt laten kennen en dat verdiend hij niet!! Nu moet je echt niets meer van je laten horen hoor meis..dit verdien je niet jij verdiend zoveel beter als dit!! Hij laat al een tijdje niets meer van zich horen, dat zegt toch genoeg...zoals al vaker is gezegd hier...een whatsappie of smsje is zo verstuurd en zelfs dat doet hij niet...zegt genoeg denk ik..hoeveel hij ook aan ze hoofd heeft.

6. Soda Pop

Geef je hem wel es iets in de handjes als je hem een zetpil doet?
    En dat je het niet op het aankleedkussen doet, dus op een rustige plek?
    Laat je hem even lekker liggen zeg maar, en geef je hem iets wat hij interessant vind (iets uit de keukenla ofzo??)
    Hij is natuurlijk al wat ouder als Stan... :)
    Weet ook nie zo goed hoe het dan werkt..
    Met Stan is het ook drama hoor... Ik weet soms nie hoe idioot ik moet doen om hem af te leiden.....

Ehm, wat mijn biecht betreft, ontzettend fijn te lezen dat je het begrijpt, en ja het is echt k*t joh, want nu zit ik weer in de "wacht" ja.. SHITT!!
    Zo voelt het dus ook indd, je omschrijft het precies zoals ik het voel, had hij maar opgenomen, dan was het zooo anders geweest, of dat ie had terug gebeld of in ieder geval een smsje had gedaan.. Maar zelfs dat zit er nie in en we zijn nu bijna een uur verder.. BAAL BAAL BAAL!!!
    Als ie zou douchen zou dat nu toch wel klaar zijn, hihi...
    Dus ik weet het nie meer....
    Voel me nu alsof ik flink heb gefaald....
    Had ik maar volgehouden... :(
    Nouw jah, tis nie anders... Geef nix.. Gaan we gewoon weer opnieuw mee beginnen.. Haha, maar ga hem strax nog wel 1x bellen! :p

7. Soda Pop

Of dus maar niet meer bellen!
    Thanks meid, je hebt ook gelijk ook....
    :(:(:(:(

8. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @ kussiexx: Balen dat er weer migraine aan zat te komen, maar gelukkig dat ie niet dorgezet heeft. Nu dus toch wel toegegeven aan je gevoel? Wat balen dat hij dan weer neit opneemt! Zal wel als een teleurstelling voelen. Hoop dat ie snel terugsmst en dat je hem vrijdag gaat zien!!

@ Fontana: Lekker dat je bent wezen stappen! En fijn dat de kids er weer zijn. Wat sneu dat Sem nog steeds ziekig is. Beterschap gewenst!

@ hier: Tess is inderdaad weer thuis. Ze was erg moe en dat ik haar aanpakte voelde ik al dat ze koorts had. Ex zij dat dat overdag niet zo was... Maar goed, getempt en inderdaad koorts. Ze is in badje geweest en toen meteen naar bed. Ff afwachten maar weer. Ex zei dat ze niet erg roggelde vandaag, af en toe iets hoesten maar meer niet. Maar goed, kijk morgen zelf wel even. Ze is ook wel na een dagje bij hem thuisgekomen dat hij zei dat er niets mis was, maar ze 39,1 koorts had. Even aankijken dus, zien hoe t morgen is. Wel heel erge luieruitslag. Heeft ze al n paar dagen af en aan. Flink smeren dus.

Wat betreft mn internetvriend: Het is echt een lieverd! Dit is wel echt een van de goede (tenminste, online in ieder geval wel). Heel lief heel attent, komt afspraken na. Vind me super, Hij reageert overal heel goed op. Als ik denk dat het voor mij het beste is hem te ontvrienden, dan begrijpt ie dat, al vind hij het wel heel moeilijk dat ie dan niet eens meer kan lezen of het goed met me gaat. Hij is bezorgd en loopt ook al de hele dag te janken. Dat is juist het probleem. Als t n klootzak was, was t nog wel pijnlijk geweest, maar makkelijker om op te geven. Dit is gewoonweg een schat. Het enige probleem is dat ik gewoon nog niet stevig genoeg ben een eventuele breakup aan te kunnen. Ben niet zeker genoeg van mezelf. En hij is super en zegt dat ie me geweldig vind, maar dat zij mn ex ook, totdat ie me out-of-the-blue verliet, terwijl we net een prachtdochter hadden gekregen. Hoe weet ik dat hij dat niet ook zou doen?? Heb het nog niet doorgezet hem van fb en hyves te halen... Stom, weet ik...

9. Soda Pop

Hmm, geloof jij de vader? Dat ze de hele dag goed te pas is geweest en nergens last van had? En dan nu opeens bij jou weer wel?
    Nu jah, ze is nu weer lekker bij jou, je kan weer fijn ZELF voor haar zorgen!

En wat je internetvriend betreft, dat geloof ik direct dat hij een ontzettende lieverd is, anders loop je niet de hele dag te huilen meissie! Dan is zo'n beslissing ook nie zo moeilijk! :)
    Das toch logisch...
    En ik weet wat je bedoeld met; mijn ex zei ook dat je geweldig bent etc. Hier dus ook... ow zo herkenbaar... :(:(
    Die mooie praatjes van die lullo's..
    Want iemand die het wel meent, word nie meer geloofd... :(:(
    Ik vind het onwijs moeilijk voor je....
    Maar ik weet wel.. Dat ware liefde heel bijzonder is en als je het gevonden hebt, dan komt het goed.. Hoe dan ook.. Dan laat je het zo nie schieten, en zo wel, -omdat het nu even de tijd nie is, of nie "kan"- dan komt het alsnog wel goed, maar op een ander tijdstip! ECHT HOOR!!!

10. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @ kussiexx:
    Denk niet dat ex opzettelijk liegt, denk dat ie t gewoon niet doorheeft. Hij ziet haar niet zo heel veel en voor de scheiding was hij er ook al weinig. En als hij er was deed ik alles voor Tess. Dat, of hij liegt toch. Ze zal vst niet ziek zijn omdat ze weer bij mij is ;)
    En wat dat andere betreft: Geloofde ook altijd dat als het echte liefde is, het uiteindelijk wel gebeurd, al zou t met n omweg zijn. Geloof t nu ff niet, maar wil ik wel dus t komt vast wel weer.

11. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    Ohjee paar post gemist. Sorry meiden, beetje te veel me mezelf beziggeweest :) .

@ Fontana: Wat naar dat zetpillen zo erg zijn voor Sem! Kan me voorstellen dat je je dan geen raad weet. Wou dat ik een tip had voor je... Snotterigheid enzo zou je zoutoplossing/neusspray kunnen doen of stomen. Stomen kan heel goed helpen. Heb met Tess ook hele avonden in de douche gezeten.

@ Kussiexx:
    Kan me voorstellen dat gevoel van "in de wacht zitten" zwaar k** is! En soms is gevoel nou eenmaal sterker dan verstand, mara snap dat dat erg pijn doet... Sterkte meis! *knuffel*

12. MamsVanRobin

@ Tweetie

Kan niet anders dan me helemaal aansluiten bij wat kussie net tegen je heeft gezegd. Het is echt een ontzettende rot situatie...en hij klinkt als een ontzettende lieve man..mja wij vrouwen hier hebben al vaker meegemaakt dat mannen zo praten maar anders deden :(...dat zegt niet dat deze man zo is..mja dat vertrouwen daarin zijn we gewoon kwijt en dat risico willen we al helemaal niet meer nemen...pff lastig hoor!!! Vind het echt heel vervelend voor je :x

@ Kussie

Ahh lieverd, ik snap je zo goed meis...ik heb dat ook zo ontzettend VAAK gedaan...liet me ook altijd verleiden en altijd kennen..en dan achteraf weer ontzettend veel spijt..maar het 2 sec later toch weer niet kunnen laten :( Leef echt met je mee, pff MANNEN wat moet je ermee :x!!!!!!!! Heb t laatst ook nog gedaan hoor, was zo erg...ging 9 maanden met een gozer om, was leuk en spannend..een lekkerding maar altijd btje vaag...kwam ik er dus bij toeval achter via hyves dat ie al samenwoonde..omg was zooo verdrietig maar opgelucht tegelijk..heel stom maar dacht dus altijd al dat er iets niet klopte omdat hij zo vaag deed. Maar begon hem toch te missen en een tijdje geleden heb ik heb toch weer een bericht gestuurd op fb...DOMDOMDOM!!! Niks gehoord natuurlijk..en nu snap ik mezelf ook echt niet hoor maar toen kon ik het gewoon niet laten omdat ik niet kon begrijpen dat hij dit echt had gedaan...hij deed altijd leuke dingen met ons..vond robin helemaal geweldig..had het zelfs al over kids samen :$...mja dat zegt dus helemaal niets!! :x Maargoed...we leren er weer van zullen we maar zeggen, doe dit iig nooit meer hahaha (zeg ik nu he en ik hoop dat ik dat ook nakom hahahahhaaa :p)

Dikke knuffel

13. MamsVanRobin

Jeetje wat errruggg, heb die gast net weer toegevoegd op msn....nu ik er hierover praat kan ik het gewoon niet laten..moet nog 1x kijken of tie online is...en uit hem krijgen waarom?? Heb dat nooit meer gehoord..Dit is echt super dom, blok hem zo ook weer..pff :(

14. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    oh mamsvanrobin. Snap het ontzettend! Die reden is zo belangrijk!! Heb ik met ex ook. Snap nog steeds neit hoezo en waarom ie nooit eerder heeft aangegeven dat t niet goed zat. Echt K***
    Ben trouwens ook op fb... Internetvriend aan t chatten... Vinden t beide zo bagger

15. MamsVanRobin

Tweetie, het is toch verschrikkelijk als je niet weet waarom idd :(, in 1 klap zijn ze weg en je weet voor de rest helemaal niets...:( Ze rennen gewoon weg voor hun problemen en laten ons maar in onzekerheid achter!! Maar denk niet dat hij online komt, waarschijnlijk heeft ie me allangg geblokt en verwijderd nadat ik hem had geconfronteerd met mijn ondekking..hij is toen offline gegaan en niet meer online gekomen daarom had ik hem ook maar verwijderd en geblokt..mja soms komt ineens toch weer dat gevoel omhoog van ik wil het weten!!!! Het is toch gek als je een leuke tijd met iemand hebt gehad negen maanden lang..ok het was wel vaag af en toe en we hadden niet echt een relatie maar wel al de dingen die erbij horen...:$ In jou situatie is het nog erger, je hebt een kindje van iemand!! En die verlaat je gewoon terwijl jullie net een kindje hebben gekregen...kan echt beprijpen dat je een trauma daaraan hebt opgelopen zeg :$..verschrikkelijk!!! Heeft hij dus nooit verteld hoe en wat??? :( Je kunt hem echt niet in 1x loslaten, je internetvriend...dat is gewoon zo moeilijk..dat moet je ook afbouwen anders blijf je met een vervelend gevoel zitten. Of je moet toch voor de meeting gaan en vanaf daar kijken..moeilijkmoeilijk!!

16. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    Ja, inderdaad trauma erbij met dank aan ex (had er gelukkig al n paar, dus was al ervaren ;) ).
    En W. (handiger dan telkens internetvriend typen :) ) kan ik zeker niet in een keer loslaten. Zijn nu aan t praten over wat we nu moeten... Hij kan t ook niet loslaten....

17. MamsVanRobin

Succes meis!! Hoor het later van je hoe het gesprek gegaan is, ga nu slapen moet morgen weer werken.

*knuffel*

18. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

hoi meiden

jeetje wat een getyp hier

inmiddels terug thuis, Luuk naar de opvang en voordat ik zo ga wassen, opruimen enz. even lekker rust !

@ winnie
    hoe is het met je kleine inmiddels?

@ kussiex
    snap je gevoel wel hoor en dat je contact opgenomen hebt met T. Of het ook slim is... tja weet niet. Vind het iig allemaal weer flink balen voor je dat hij niet opneemt en niet reageert.

@ foxy
    hoe is het?

@ aurin
    hoe is het met jou en je lover?

@ tweetie
    ik heb inderdaad dus ook fybro, maar idd niet erg veel last gelukkig ! Maar ach ben wel wat gewend heb ook epilepsie en schildklieraandoening dus whahah
    betreft W. snap je gevoel en oh is allemaal dan zo moeilijk he. Maar in jouw geval zou ik idd willen weten waarom precies denk ik. Juist omdat hij wel wat liet en laat horen en op meer hoopt is het anders dan bij kussiex en mij. In dit geval is het jouw onzekerheid en jouw gevoel die maken dat het misschien niet werkt en de afstand dan. En tja je weet niet hoe hij echt is. Blijft zo moeilijk allemaal. Probeer je gevoel en verstand beiden te laten spreken en te beslissen over wat te doen
    en ja je kan dan teleurgesteld raken, maar dat kan ook door niets meer te doen.
    Help je hier wellicht niet echt mee, maar wil even aangeven dat die teleurstellingen helaas altijd kunnen komen :( en misschien juist als we onszelf er teveel tegen willen beschermen of te graag iets willen. succes ermee
    fijn dat je meisje weer bij je is. hopelijk knapt ze snel op

@mamsvanrobin
    rot hoor al die depri gevoelens. kan natuurlijk van spiraal komen, maar goed dat ook schildklier getest wordt. Ik heb schildklierafwijking en oh wat herken ik die stemmingswisselingen zeg. nu gaat het vrij goed door medicijnen maar als die verkeerd ingesteld stonden was ik ook niet de makkelijkste voor mezelf hoor. Dan blij en alles aankunnen en later depri en verdrietig. Hoop voor jou dat als de spiraal weg is je op korte termijn verbetering zal merken !!

@ fontana
    over die zetpil... er zijn ook vloeibare middeltjes beschikbaar die je kan gebruiken tegen de pijn. Ik heb bijvoorbeeld sinsaspril vloeibaar 120 (vloeibare paracetamol) is vanaf 3 maanden tot 12 jaar. Moet je met spuitje of bekertje of lepeltje wat in de mond doen. heb je in smaakjes.
    Bij Luuk werkt dat wel goed. (zetpil, ging ook goed hoor, maar vond dit uiteindelijk handiger vooral als kind ook door dunne broek kapotte billen heeft of zo)
    is bij drogisten te halen. beterschap !!

hier
    zijn gangetje. Alles gaat zijn gangetje wel. Ben namen voor ukkepuk aan het bedenken. Valt niet mee, al ben ik er nu wel bijna uit :) Krijg ook steeds meer meisjesgevoel nu haha... we zullen zien.
    Luuk doet het ook lekker. op de camping prima geslapen en vannacht weer onrustiger helaas. Verder heerlijk manneke... ben echt trots.
    Uitspraak het weekend in het zwembad tegen mij en opa; He opa, mama... baby nu ook zwemmen?" waarop opa zegt: ja de baby zwemt altijd al in mama's buik is ook water. Nou zijn gezicht stond op nadenken en hij moest me hard lachen zeg. Zegt hij eenmaal beetje van de lach bijgekomen: " mama opa doet raar he... baby niet zwemmen in buik, baby kan niet, baby slaapt" Ach dat hebben we maar even zo gelaten.
    en op een vraag van een meisje in het water ( 6jr) waar Luuk zijn papa was reageerde hij door te wijzen naar mij en opa en te zeggen dat is mama en opa. meisje; " ja en je papa dan" Luuk keek wat vragend naar mij, maar ik deed niets en was benieuwd wat Luuk zou zeggen. Die noemde toen: ik niet papa, ik samen met mama" Ik heb toen het meisje gezegd dat zijn papa weg was, dat ik alleen voor Luuk zorgde. Dat snapte ze en geen vragen meer haha. Toch grappig hoe kinderen met dingen om gaan.

19. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

#1439 Foxymama, 3 okt 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 okt 2011
    Hallo dames!!!
    Wat hebben jullie veel gekletst gisteravond!

Kussiex:
    begrijpelijk hoor, je moment van zwakte. Maar echt lekker laten gaan en niet meer bellen/smsen.
    Hij weet nu van je plannen af en al shij niks van zich laat horen weet jij precies hoelaat het is. Hoeklote en pijnlijk het ook is.

Hoe is het met Stan? Lukt het al een beetje met de poepluiers?
    Laptop: een 17 inch gevalletje, dus geen mini :)

Visje:
    Mijn hemel wat een actie van L. Gelukkig dat je het gauw zag en dat die man in het zwembad hem pakte! Heel goed van je dat je hem meteen heb laten zien hoe het wel moet ;)
    Hoest met jouw kleine jongen/meid? Voel je hem/haar als goed?
    Vervelend die namen he!
    Ik zit ook te bedenken en ik heb nog geen idee!!!! Voor me zoon was het zo makkelijk!

Top dat luuk zo leuk en stoer reageerde over de baby en "papa".

Fontana:
    Zo party girl!!! Top dat je het naar je zin hebt gehad. Zou ook zo graag weer eens uit willen :p

Klote dat Sem zich zo ziek voelt.
    Je zou eventueel kunnen proberen de pilletjes fijn te malen en in zijn drinken te kunnen doen.
    Mijne schreeuwt ook alsof ie vermoord word en pilletjes komen er op de normale hier ook niet in.
    Je kan ook bij de apotheek eff kijken of ze iets hebben.

Tweet:
    Wat vervelend van je internetvriend.
    Heb je eens een goede aan de haak, maar lukt het door omstandigheden niet. Begrijpelijk dat je verdrietig bent hoor.
    Zoals iemand het al zei: Als het echt ware liefde is, komt hetvanzelf wel goed.

Mamavan R:
    Hoop dat je stemmingwisselingen snel ophouden zodra dat rotding eruit is!
    En van die vent...ook vervelend!Maar weer blokken en hem uit je hoofd zetten is wel het beste.

Volgens mij heb ik nu alles en iedereen gehad :p

Hier:
    Gister dagje rustig aan gedaan. Was helemaal gesloopt van zaterdag.
    Gebelt/gepingt door mensen (normaal hoor je ze niet, maar nu opeens wel) of ik mee wilde naar de Kermis. Wat in godsnaam moet ik op een drukke kermis doen met een dikke buik, terwijl ik nergens in mag.
    Gister was het precies 6 jr geleden dat ik verwekker voor het laatste gezien heb (hou daarom ook niet echt meer van die kermis misschien). Ging prima. Nog eff over nagedacht, maar verdween weer toen ik zag hoe lief en stoer mijn kleine grote vent is. Pech voor hem dat ie dat allemaal moet missen!:cool:
    Tijd gaat wel snel zeg...6 jr alweer.

Verder alles prima :)

Oja discussies in de babydump;
    1 stel had laaiende ruzie over een boxkleed
    "nee ik wil nijntje" "nee ik wil woezel en pip"
    1 over een babykamer "Halllo, heb je die prijs gezien!" "Kan me niet schelen, is mijn kind en ik wil die kamer!"
    en de ander weer over een autostoel "Wat boeit de kleur? die blauwe is goedkoper" "WIJ KRIJGEN EEN MEISJE DUS IK WIL GEEN BLAUW"

20. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

hoi foxy
    ja namen zijn idd moeilijk
    maar ben eruit !!! zonet haha

weet niet of het handig is om hier te plaatsen dus dat doe ik maar niet. maar de meisjesnaam is een combinatie van letters van mijn opa en oma. Erg mooi. jongensnaam is ook bijzonder dus ben er blij mee. Is toch wat anders geworden dan ik 1e instantie in gedachten had, maar voelt goed.
    wil je ze weten mag je wel pb sturen hoor :)

ik was er met Luuk idd ook heel snel uit trouwens hihi

en die uitspraken whahahaha...... dat mis ik dus totaal niet zo whaha !!

Deel Deze Pagina