Hoi dames! Aurin: Top dat je nog op die wolk zit. Geniet ervan! Kussiex: Wat een grote gore domme hondenl*l is die gast. Geen zin? Geen zin? En zodra hij wel zin heeft moet je springen?! En dan ook niet eens het lef hebben dat zelf te vertellen, maar laat zijn broer de boodschap overbrengen. Die gast is echt koekoek daarboven! Hoeveel pijn het ook doet, laat hem aub gaan. Jij en stan verdienen veel veel beter en ja zo'n persoon zal je heus wel vinden zodra je helemaal los bent van deze man. Hij houdt je nu ook tegen om verder te gaan met je leven en je zal zien, dat zodra je helemaal af bent van hem (fysiek en emotioneel) er een top vent op je pad komt. Hele hele dikke knuff!!! Fontana: Wow!!! Dus die vriendin vermoed wel iets! Begrijpelijk dat je nee zegt. Ze zette je ook wel een beetje voor het blok. Je zou (mocht je het toch willen vertellen) haar een email kunnen sturen of met haar kunnen afspreken. Ik snap dat je bang bent voor de ruzies en veranderingen, maar had jij ook niet graag de waarheid willen weten voor dit ales gebeurde? Hoe dan ook, of je het nou verteld of niet. Wees eerlijk voor jezelf en bedenk voor jezelf wat het beste is voor iedereen, ook mogelijke toekomstige kinderen. En die gran canaria dude.... Ik geloof niet dat die gast echt oprecht is. Ken hem niet, maar dat onderbuik gevoel van je zit er toch echt voor een reden! Als hij echt moeite wil doen, laat hem maar komen. Dan laat ie ook zien dat ie respect voor jou heeft als moeder, want waarom vraag je anders een moeder haar kinderen achter te laten voor je eigen pleziertjes? Voor jou ook een hele dikke knuff.
@ Fontana Noujaa die gozer is echt niet goed hoor , serieus dat doe je toch niet!!! Pff... En jij wordt er weer mee opgescheept, ik zou eerlijk gezegd voor de eerste optie van foxy gaan (niet de makkelijkste...)....miss is ze echt wel blind en heeft ze echt niets in de gaten (liefde maakt blind toch )..van wat ik hier gelezen heb is het is volgens mij wel een aardige meid...het is toch vreselijk voor haar als ze straks zwanger is en ze komt erachter wat hij allemaal gedaan heeft want de waarheid komt echt wel een keer boven en het is niet zomaar 1xtje dat ie vreemd is gegaan en niet zomaar een onenightstand met een vreemde..nee het is nog zijn ex ook!! En voor dat kindje dat er eventueel komt is het ook vreselijk, dan is er weer een kindje op de wereld die de dupe is van zo`n lamlul en staat er weer een vrouw alleen voor.... Maar snap optie 2 ook wel weer...straks komt ie met zijn gezeik en gezeur bij jou en krijg je daar weer ellende mee jeetje wat een lastige keus!! :x
hahaha, koekoek daar boven!!!?? Goeie opmerking... Maarreh.. Zijn broer laat hij er nie voor opdraaien hoor.. Ik vroeg het hem zelf, daar ik hem op msn heb! En ik maakte me echt zorgen om T. De situatie is nogal gecompliceerd. Hij zal er ook wel zijn reden voor hebben dat hij geen zin heeft hoor... Ik weet dat hij nie lekker in zijn vel zit.. Maar ik ben het met je eens dat het echt nie leuk is hoe hij dit doet.. Hij had mij toch best even kunnen laten weten dat hij gewoon even geen contact wil.. Want hij heeft toch wel gezegd hoe belangrijk ik voor hem ben.. Nouw dat voelt dus nie zo... Maar goed... Let it be.... Ik heb mezelf net een zak kruidnoten en een gevulde speculaas koek gekocht en ik moet zeggen, dat doet goed.. hihi... Even gewoon niet denken aan dat stomme "oppassen wat je eet" maar even lekker genieten van dat lekkers... Dus zat hier net op kantoor ongenadig te smullen! En nee, ik ga er geen spijt van krijgen.. Vandaag mag ik dat van mezelf. Pak het morgen of vrijdag wel weer op... Ben er effe klaar mee, ga ff lief zijn voor mezelf... Al zit de zak kruidnootjes nog dicht hoor, dies voor vanavond, hihi! Mijn broer belde me vanmorgen.. En in een zeldzaam moment van openheid zei hij dat hij respect voor me heeft en al de ellende die ik al heb gehad en nu met dit er bij dat hij me dat echt nie na zou doen... Vond ik onwijs lief... Haha, klinkt wel zwaar, want valt allemaal wel mee hoor, maar toch.. Vond super lief van hem... Juist ook omdat hij zulke dingen bijna nooit zegt. Dan komt het extra aan heh... *snif* Hihi... Liefsss
@ Fontana: Moeilijke situatie voor je! Gran Canaria dude, zou hem gewoon de vragen die hij ontwijkt nog een keer stellen en anders maar botweg vragen waarom ie ze ontwijkt. Oeh wat naar, negatie uitstrijkje! Hoop dat deze goed is. Succes!! Oh wow wat heftig bij de dokter!! Dat zul je altijd zien. Snap dat je t niet durfde. T kwam ook wel heel onverwachts dat je haar zo zag. Het enige is dat het nou helemaal bijna niet meer te doen is haar de waarheid te vertellen. Ze weet in ieder geval wel van wat negatieve dingen van hem nu, maar alleen maar van horen zeggen, niet dat t haar is overkomen... Snap dat je zit te shaken, wel kan janken en tegen vanavond opziet. Maar zoals Kussiexx inderdaad al zei: lichaamstaal zegt heel veel. Zij zal vast iets vermoeden en dan kan ze het hem zelf vragen. Hij is ook degene die verantwoording aan haar schuldig is, dus eigenlijk moet hij ook degene zijn die het haar vertelt en niet jij. Wens je veel succes en dikke knuffel. @ Hier: Het is gelukt!! DE plaszakjes waren geen succes. Dat werkte echt niet. Dus zat ik vanmorgen met een dillema: nu proberen het zelf op te vangen, of tot morgen wachten. s morgen als je naar t werk moet heb je eigenlijk helemaal geen tijd voor dit soort dingen. Maar vanmiddag is ze bij haar pappa en die gaat dit echt niet doen, dus dan zou t morgen pas kunnen. Dus toch vanmorgen doorgepakt, want ja, is wel mn meisje! Gesmst dat ik later op t werk zou komen en ben er voor gaan staan. Tess op de commode, lekker spelen en ik met een beker in de aanslag om, zodra ze ging plassen, het op te vangen. Normaal leg je zo'n kindje een halve minuut bloot neer en alles zit onder, maar nu natuurlijk niet hahahahhaa. Maar goed, ruim een uur later deed ze dan eindelijk en ik heb het opgevangen (had ook eens mis moeten gaan hahahaha). Eind van de dag mag ik bellen voor de uitslag, dus ff afwachten. Dan W. Begin steeds meer te denken dat we misschien toch maar moeten meeten. En dan in eerste instantie alleen om te kijken of die klik er live ook is. Dan weten we in ieder geval of het "echt" is. Ik heb geen enkel probleem met hoe het nu gaat, maar ik heb een beetje het gevoel dat ik hem aan het lijntje hou. VInd hem super, maar hij is echt helemaal gek op me en dat terwijl ik verder geen idee heb van hoe ik verder wil (en daarmee bedoel ik niet alleen hem). Wil nie zo'n trut zijn als sommige van die mannen waar we het hier over hebben. Toegegeven ik ben er wel heel eerlijk en open over, dus ik verberg niets voor hem en hij weet precies waar ie aan toe is, maar toch. Ga er nog eens even goed over nadenken. @Kussiexx: hahahaha dank je! Nee zeker niet boos. Hoor graag hoe iedereen er over denkt. Zo ga je zelf ook anders naar dingen kijken, en beter nadenken. In sommige dingen ben ik heel sterk. Als ik iets echt vind, of ergens van overtuigd ben, haalt niemand me er vanaf. Aan de ene kant heel goed, kom voor mezelf op, aan de andere kan heel slecht, sta minder open voor andere ideeen en ben vreselijk koppig. Maar goed, zo heeft alles positieve en negatieve kanten Lekker dat je weer hebt mogen doorslapen! Teken dat ie zich weer wat beter voelt. En van T.: Ontzettend rot voor je en vreselijk lullig van hem! Hij kan ook wel even de moeite nemen om dat zelf tegen je te zeggen. Een sms is zo verstuurd, ook als je geen zin hebt. Vind t heel naar voor je meid!! *Knuf*
Phoeee ben nu pas klaar met alles doorlezen Oke daar gaan we dan!! @ Kussie Wat een verschrikkelijke *PIEP*!!!!!!!, even serieus...als hij jou ook echt leuk vind dat had hij alllangg iets van zich laten horen..geloof me allang!!! Dan vind hij het juist leuk om je een smsje te sturen of even terug te bellen (zelfs al houd hij er niet van, dan zou die het voor jou kunnen doen)..maar nee ZELFS dat doet hij dus niet. En dan moet je het ook nog van zijn broer horen hij had toch zelf EVENTJES terug kunnen smsen om te zeggen dat hij niet van smsen/mailen en bellen houd....is 1 smsje nou zoveel moeite voor iemand die je leuk vind , hij laat je liever in onzekerheid zitten!! En als je echt intresse in iemand hebt dan ga je desnoods langs als je echt zo`n verschrikkelijke hekel aan digitale dingen hebt :x!! Sorry dat ik het zeg, maar deze gozer meent het niet met je. Hoe zwaar en moeilijk hij het nu ook heeft, dan juist zou je toch denken dat hij JOU nodig heeft op dit moment als hij gek op je zou zijn...Zet hem voor zover dat kan alsjeblieft uit je hoofd meis, dit is niets en wordt niets!! En lieverd, je verdiend zooo veel beter en leuker dan dit!! Echt meis, je bent een ontzettende leuke meid en je hebt een super ventje!! Welke gozer wil dat nou niet , voor hem 1000 anderen!! @ Fontana Ook dat nog!! Kom je haar tegen in de wachtkamer...tjeez kan me voorstellen dat je hartslag gelijk naar 200 ging ...je werd ook echt voor het blok gezet..snap dat je het niet zomaar even zegt bij de dokter hoor!! En schimmeltje , die heb ik ook...toen de dokter dat ding eruit trok zag ze gelijk dat ik een kuurtje nodig heb..smakelijke verhalen hier hahahaha!! Maar..wat een situatie is dit zeg, maar jij kunt hier niets aan doen meis..die ex van jou is de aanstichter van dit alles en hij houd er nog niet mee op ook!! En snap dat je zenuwachtig voor vanavond ben, maar je hebt een goede stap gezet. Jij hebt het haar niet verteld maar wel een paar hints gegeven en denk dat ze wel genoeg aan je lichaamstaal kon aflezen en het hier hopelijk niet bij zal laten zitten. @ Aurin Super dat het zo goed met je gaat en succes met je drukke werkweek!! @ Visje Leuk hoor zulke katjes hahaha, maar nee helaas ik ben allergisch Je hebt het al druk zat, is niet echt leuk om dan ook nog de heledag met een poetsdoek achter je huisdieren aan te lopen!! Is beter voor jullie allemaal als het diertje een fijn ander thuis krijgt. @ Tweetie Hahahahaa, owjeej wat een drama zie het al voor me hahaha!! Maar gelukkig is het je gelukt, top!! Hopelijk kom je er snel achter hoe en wat. En wat W. betreft..tja als ik dit zo lees dan denk ik toch dat je voor een meeting moet gaan , dan heb je het wel een klein kansje gegegeven en kan je het of beter afsluiten als het niet klikt of miss langzaam aan af en toe date en het gezellig hebben op msn. Je hoeft niet gelijk te gaan samenwonen en kids krijgen, gewoon lekker rustig aan en de kat uit de boom kijken. @ Hier Drukdrukdruk, begonnen met werken en morgen voor het eerst naar school...de eerste 2 uren vallen uit maar dan moet ik nog van 9.45 tot 17.00 naar school is echt wennen dit zeg!! Mja het is voor het goede doel!! @ kussie: het eruit halen van dan onding deed trouwens geen pijn hoor, voelde wel ff wat gesjor maar thats it Ze moest wel ff zoeken naar de touwtjes..schrok me eerst rot dacht daar gaan we weer!! Vanmiddag met Robin naar de tandarts en daarna ff lekker shoppen, opzoek naar leuke winterkleding voor me mannetje altijd leuk!!
@ mamsvanrobin: Fijn dat dat ding er nu uit is! Veel plezier met shoppen! Ik kreeg net een lading kleertje voor Tess binnen. Is uit haar maat gegroeid dus moest helaas ook winkelen En bedankt
@ Tweetie Heerlijk he dat shoppen, vind het niet altijd even leuk om te doen..maar met dit weer vind ik het wel gezellie En is wel fijn als er genoeg warms in de kast ligt. Jij ook een fijne dag!!
Shoppen vind ik heerlijk! Vooral voor mn meisje. Mijn probleem is meestal dat er veeeel te veel leuks is
Geloof best dat hij zijn broer er niet voor laat opdraaien, maar eff zelf vertellen dat ie geen zin heeft kan hij ook niet. Met andere woorden....als jij zijn broer niet had aangesproken op msn, had je nu nogsteeds in onzekerheid gezeten. Deze "relatie" behoort niet alleen om hem en zijn ingewikkeldheid te draaien hoor. Jij hebt het ook niet makkelijk gehad de afgelopen tijd/dagen (met Stan) en hij had ook best de moeite kunnen nemen om te vragen hoe het gaat of wat dan ook. Daarnaast had hij ook kunnen bedenken dat je je zorgen zou gaan maken om hem (mede door zijn situatie). Zet jezelf aub niet op de laatste plaats voor die vent. Je doet jezelf echt veel te kort, terwijl je zoveel meer verdient. Als hij echt zo gek op je was en echt wat met je wilde zou je op nr 1 (hooguit 2) staan en kon hij de nodige moeite doen. Want tenzij hij in een dwangbuis zit of ergens opgesloten kan hij best die telefoon/msn/whatsapp/bus/fiets/benenwagen pakken om je IETS te laten weten, na jou smsjes/belletjes. Geniet lekker van al het lekkers dat je hebt ingeslagen. Mag best hoor voor een keer! En toffe reactie van je broer! Zie het maar als een groot teken/compliment, want je doet het ook goed en er zullen nog vele goede dingen op je pad komen.
MamavR: Hoe gaat het op je werk? En ben je er helemaal klaar voor om naar school te gaan? Wel meteen een super lange dag! Veel plezier met het shoppen! Tweet: Super dat je het plasje hebt opgevangen. Kost wat moeite, maar dan heb je ook wat Hopelijk brengt de uitslag wat duidelijkheid van wat ze nou heeft. Al een idee wanneer jullie eventueel gaan meeten? Misschien wel het beste om te doen. Misschien irriteer je je wel aan hem of stinkt ie Maar misschien is ie ook wel perfect en is die klik er ook. Hier: Beetje koppijn en moe. Werk is gewoon rustig vandaag, maar heb dr echt geen zin meer in. Ben gelukkig vrij met de herfstvak, dus hopelijk kan ik dan wat uitrusten en bijtanken. Ookal moet ik zoveel dingen doen voor de baby. Shoppen: Moet hier ook gaan shoppen voor de kleine grote man. (kinderbijslag he ) Nieuwe winterjas, choenen en alvast zoeken naar sneeuwboots. Moet eerlijk zeggen dat ik voor mijn kleine meid zo weinig leuks/betaalbaars zie! Toen mijn zoon baby was barste het van de leuke meiden kleding, maar nu? :s Dus mochten de mama's van dochters tips hebben....help me!!
Tweetie: Whoehoee goed zo! ff een uur wachten en daar was t plasje dan haha zie je al staan. Oh moet er niet aan denken als t niet gelukt was hahaha dan zou je balen. Hoop dat ze snel uitslag kunnen geven. MamavanRobin: Wat leuk dat je al begonnen bent, hoe bevalt t? Ik mag morgen.. maar jij doet ook nog een opleiding erbij, wauw knap hoor dat zijn lange dagen ja. Maar zoals je zelf zegt, voor t goede doel, voor je toekomst en die van Robin. Foxy: snap dat je geen zin meer hebt in je werk, als je gewoon al weet dat je eruit gaat en dan ook nog es zulke kinderachtige collega's hebt. pfff lijkt me pittig hoor. Balen van je hoofdpijn, maak je je misschien iets te druk? Lijkt me vrij logisch namelijk.. meisjes en shoppen hmmmm ja hier ook altijd moeilijk hoor, ik vind de H&M er leuk maar best duur met sommige dingen. Wij hebben hier een Jensen, opzich ook een leuke winkel.. Verder shop ik bij de Hema en soms wibra en zeeman, die hebben af en toe erg leuk spul. Ik ben vanmiddag gelukkig weer ff bij de therapeute geweest.. nou ik moet t ex gunnen om gelukkig te zijn en hem blijven afwijzen en begrenzen. Verder niet bemoeien met zijn relatie met E en eventuele nieuwe kindjes... ik moet t hem gunnen om gelukkig te zijn, op die manier gun ik mezelf ook t geluk. pff komt nu nog niet geheel binnen, maar dat komt omdat ik zooo boos op hem ben. Ik gun t hem helemaal niet, ik gun hem pijn en verdriet omdat ie mij dat ook heeft aangedaan, ik wil dat hij t ook voelt. Maar ja....waarom eigenlijk? therapeute zei: jij zat ook in die relatie van 7jr, HIJ heeft t je niet aangedaan, daar was jij zelf ook bij! ja hallo alsof ik wilde dat ie me verliet. pff naja ben er nog niet helemaal van bekomen. Thx voor jullie lieve woorden en voor jullie steun!! Maar ook voor jullie meningen en duidelijkheid. Ik ben zoooooo ontzettend blij met jullie allemaal. knuffel!
@ Foxymamma: Denk vooralsnog niet dat we gaan meeten... Volgens mij zegt het grootste deel van mij dat ik dat gewoon nog niet wil. Wil geen relatie. En weet wel, als je verliefd wordt kun je dat niet tegen houden, maar ik wist al wel dat ik nog niet echt verliefd ben, vindt hem wel super leuk, maar niet verliefd. Ik wil die verantwoordelijkheid nog niet, die gebondenheid. Kijk t voorlopig nog ff zo aan. Blijf eerlijk tegen hem, zodat ie weet waar ie aan toe is. Ben er nog neit helemaal uit, e dat moet ik wel zijn voor ik zoiets zou doen... Lastig portret ben ik he hahahhaha Lekker dat je de herfstvakantie vrij bent! Inderdaad, ff bijtanken waar mogelijk. Ik zie juist veel te veel leuks!! Vooral v@d vind ik erg leuk. Nu is ze natuurlijk al wel weer een jaar geweest... Prenatal vind ik over t algemeen duur en niet heel speciaal meer, maar soms wel leuke dingen tussen. Hema zit ook leuks bij, vooral voor die hele kleintjes, en dan vooral ook het basisspul, dus effen broekjes en shirtjes, leuke rompertjes, dat soort dingen.
Vergeet ik helemaal mn eigen nieuws te posten hahahahaha. Komt ie alsnog: Tess heeft geen blaasontsteking . Heerlijk dus, ze is gezond. De aanhoudende koorts, inclusief de pieken, is blijkbaar iets wat bij haar hoort. Heb wel gelijk gevraagd hoe ik nu dan moet zien als ze echt ziek is, omdat dus zowel koorts, als verkoudheid/hoesten/roggelen/hijgen na inspanning er niet op meteen op wijzen. Kreeg ik zo'n vaag antwoord: als ze anders is dan anders en hangerig en als de sypmtomen erger worden. Kan ik weinig mee, want toen ze een week alles uitspuugde enzo was ze ook net zo vrolijk tot de dag dat ze t ziekenhuis inging omdat ze uitgedroogd was. Aan haar merk je gewoon bijna niets. Maar toen zei ze dat ik altijd mocht bellen als ik het neit vertrouwde. Dat vind ik wel heel fijn. Geen gezeur met huisarts die dan vindt dat er niets is of dat ik het aan moet kijken ofzo. Dus ben nu wat geruster. Er is niets aan de hand en bij twijfel kan ik rechtstreeks naar de KA toe.
jeetje meiden wat een hoop getypt hier @fontana meid jeetje wat een gedoe. Snap dat het lastig is allemaal, maar hopen dat ze je hints begrepen heeft. Jij succes @kussiex idd proberen maar los te laten hoor meid. sluit me aan bij wat er al gezegd is @foxy ik snap dat je geen zin meer hebt in werk op deze manier. Gelukkig bijna even vakantie. Pfff wel rustig aan en ook aan jezelf denken he. @tweetie goed dat je plasje hebt kunnen opvangen. En wat was de uitslag? en betreft meeten... tja waarom niet? maar volg vooral je eigen gevoel hoor !! hier vandaag huis gesopt. even (tussen)oplossing voor katten bedacht. Heb alle spullen van hun uit de woonkamer gehaald. Kattenbakken stonden al in een bergkast in huis. Ik heb nu de krabpaal, en het voer in de hal gezet (waar ook die kast op uitkomt) en waterfonteintje ook. Dus als ik niet thuis ben gaan alle deuren behalve bergkast en badkamer (koel en liggen ze graag) dicht en kunnen ze dus alleen in hal, badkamer en kast. Dus niet op de banken enz. Als ik thuis ben mogen ze ook de woonkamer dan in. (behalve als ik slaap). Hopen dat het wat helpt. En dan even afwachten of dit ook langdurig vol te houden is voor allen of toch verder gekeken moet worden. verder administratie gedaan. Heb ook geregeld dat volgende week de verf komt. (neef weet welke ik wil hebben en heeft wel vervoer en gaat dit halen voor me en neemt het dan mee.. lief!) ben beetje aan het snuffelen geweest voor commode en kast babykamer, maar pfoe wat duur allemaal... ga via marktplaats maar verder kijken denk ik zo haha. verder heeft donor P toch een keer gebeld gisteren... ik nam op, vroeg waarom hij belde en hem heel duidelijk gemaakt dat dit de laatste keer is en ik anders stappen jegens hem onderneem. hij klonk beetje bang / timide door de telefoon (was ook echt niet vriendelijk tegen hem) toen ik noemde: " neem aan dat je nu duidelijk is niet meer te bellen, ben klaar met je en je leugens!" en niet zo aardig zeg maar. Hij noemde het te begrijpen en haakte af. Mooi zo !! shoppen: leuk leuk !! maar ik moet er nu in mijn situatie mee oppassen elke maand iets. Deze maand kinderbijslag idd dus heb die verf gekocht en vast een lekker dikker jasje voor luuk als het wat kouder gaat worden. maar oh oh wat zijn er leuke dingen hahahah. zo was het weer hihi
@Kleinvisje: Dankje, ben ook super blj! Katjes alleen in de gang/kast/badkamer als je er niet bent is een goed idee. Bij ons waren de katjes ook altijd op de gang als we er niet waren (hadden dan de hal, 2 overlopen en 2 trappen en toegang tot al hun spulletjes). Vonden ze helemaal niet erg, dus kan best goed gaan. Fijn dat je neef de verf voor je gaat halen! Heb je je oude meubeltjes niet meer? Schrikken dat donor belde! Maar goed aangepakt en fijn dat t duidelijk leek te zijn.
Fontana: Heel logisch dat je hem niks gunt hoor! Ik heb er JAREN over gedaan voor dat "verwekker" überhaupt zonlicht gunde. Hoop dat je er snel voor jezelf uit bent. Tweet: O gelukkig dat de uitslag goed was! Idd wel een heel vaag antwoord zeg. En met W. volg je gevoel en laat je door niemand dwingen hoor. Visje: Wat een (piep) is die knakker zeg. Heel goed van je dat je zo hard bent geweest. Hopelijk begrijpt hij nu de boodschap. Spullen, probeer zoveel mogelijk op marktplaats te kijken (doe ik ook) en eventueel Ikea. Vind het daar qua prijs best redelijk. Bij kringlopen enz hebben ze soms ook nog wel leuke spullen. Als je eff (desnoods via een pb) zegt wat je nog nodig hebt, zal ik eff mijn ogen ook open houden voor je. Je kan ook wel eff bezoekjes brengen bij de grotere babyzaken. Veel 2011 spullen moeten weg en kan je dus met korting krijgen. Desnoods ook vragen of je het showmodel kan krijgen. Scheelt ook qua prijs. Hier: Voel me niet echt lekker. Hoofdpijn, moe, darmen van streek. Hoop niet dat ik ziek word. Heb daar zo geen zin in en tijd voor. Bedankt meiden voor de tips, zal eff die winkels gaan afspeuren
Hey klein visje, Ook ik ben een alleenstaande mama en ook ik kwam erachter hoe enorm duur babyspulletjes zijn. Voor jou ook niks nieuws aangezien je al een kleine man hebt. Ik wilde je echter een tip geven ...bij ikea krijg je kasten die heel goed als commode kunnen dienen en voor 60 euro ben je dan al een heel eind...er zitten 3 laden onder..de bovenste heb ik altijd gebruikt voor verzorgingsspullen en de 2 onderste voor kleertjes...ze zijn best diep dus er past genoeg in. Pakjes die aan haakjes moesten hangen hing ik in mijn kast...ik zoek zo even een linkje voor je.
hmm schijnbaar heb ik er ene met 4 lades haha..zo even kijken. Ik ben zelf 1.67 en de hoogte was perfect om mijn zoon te kunnen verschonen enzo. Hij staat ook heel stevig..en ik heb hem opgeleukt met dierenstikkers. MALM Ladekast met 4 lades - wit - IKEA