@ Foxy Gaat super op me werk!! Merk wel dat het best lange dagen zijn zo achter elkaar.. en dan ook nog een dag naar school maar dat is een kwestie van wennen. Hoop dat jij je snel weer wat beter gaat voelen meis!! @ Fontana Volgens mij kan die "therapeute" beter zelf in therapie , want zij draait de dingen helemaal om hij is toch degene die vreemdgaat en zwangere vrouwen in de steek laat..waarom moet hij dan juist gelukkig zijn Hij is degene die andere pijn doet en vreselijke dingen uitvreet!! Jemig zeg, wordt ook steeds gekker!!! Hele lastige en nare situatie is dit voor je zeg...pff.. @ Tweetie Gelukkig is er niets met haar aan de hand behalve de koorts en snotterigheid, maar wel vervelend dat je nu eigenlijk nog geen steek verder bent gekomen..uitzieken maar.. en als het nog een dag of 2 dagen duurt gewoon terug gaan hoor!!! @ Visje Wat lief dat je broer dat zei!! Is toch altijd fijn om te horen, en zeker van iemand die het al niet makkelijk zegt. @ hier Tandarts ging super hij ging gewoon in de stoel liggen, zelfs na verhalen op school van een kind dat zijn kies had moeten laten trekken en het ook nog is een keer in een kinderprogramma gezien te hebben..vond dat toch wel heel knap van me mannetje!! Hij poetst ook elke avond heel goed ze tandjes en dat was goed te zien zij de tandarts, dus super trots op me ventje!! Daarna lekker geshopt, heb weer nieuwe broeken voor ons beiden, ondergoed, nieuwe winterjas voor me mannetje enz enz haha we hebben goed ons best gedaan maar binnekort gaan we weer want we hebben nog niet alles Owja en ook nog ff bij de kapper geweest voor Robin. Tenet film gekeken met me broertje en nu maar lekker slapen want is al laat en moet er morgen vroeg uit!!! Knuffel voor jullie!!
hoi meiden foxy en kristal; bedankt voor de tips. heb er zelf idd ook al naar gekeken hoor... die Malm kasten van IKEA kunnen idd ook prima (zelf 1.60 m dus moet met hoogte even kijken) en ga ook ff snuffelen op marktplaats. gaat goed komen. oude spulletjes had ik al weer doorgespeeld naar anderen. inmiddels ledikant en wieg en wat kleertjes terug. kinderwagen heb ik al. Waar ik nog voor moet kijken: - commode (of idd kast) - kledingkast - kidsit meerijdplankje of iets om Luuk mee te kunnen nemen als hij even niet wil lopen. (nicht heeft w.s. ook tweelingwagen als ik bijv. dagje weg wil, kan hij daar ook in slapen, maar voor wat kortere stukken of ov is zo'n meerijdplankje denk ik fijner) - voor de kinderwagen (heb bugaboo bee) nog: cocon, adapterset en een maxi -cosi van mijn zus krijg ik de box nog met boxkleden en w.s. wippertje. verder heb ik dan alleen nog wat verzorgingsspullen nodig (badje heb ik al) zoals de kleine spullen; gaasjes, hydrofiele luiers nog een paar, flesje, slabbetjes etc. dat soort dingen. maar gaat allemaal goedkomen hoor, heb gelukkig ook nog even Ga w.s. eigen geboortekaartje maken. heb al wat ideetjes @mamsvanrobin: ik was niet van die lieve broer hoor, volgens mij was dat kussiex heb alleen maar 2 jongere zussen haha. fijn dat werk goed gaat en dat ook de tandarts prima ging !
@mamsvanrobin: FIjn dat t zo goed gaat op je werk. Ja, zal inderdaad wennen zijn, maar lekker dat t bevalt. Super dat t zo goed ging bij de tandarts. Wat een kanejr heb je! En dat shoppen vrolijkt altijd op hihihihi. Wat vervelend dat je nog een keer moet @ Kleinvisje: Ah, dus dat heb je niet meer. Vandaar . Kledingkasten hebben ze trouwens bij de ikea ook heel leuk en niet zo deur. Leuk dat je zelf je geboortekaartje gaat maken! Veel werk lijkt me, maar wel heel speciaal!
Hey lieve meiden, Allemachies! Wat veel te lezen!! Ik weet het allemaal nie meer! @ MamsvanRobin, wat super joh, van je kereltje!! Echt heel knap! Tuurlijk ben je dan apetrots! Wie gaat er nouw zo in de tandartsstoel zitten; ikke nie! Ik denk indd dat je mij bedoelde, dat van mijn broer vond ik ook indd heel lief van hem! @ Visje, d.o.n.o.r belde? Wowww!! Die durft! Heel goed hoe je het heb aangepakt! Geloof indd dat hem de boodschap nu wel goed duidelijk is! Meid, ben trots op je!! Wij allemaal!! Ik durf het haast nie te vragen, maar gezien je het er nie meer over hebt gehad.. J. heeft nix meer laten horen?? @ Foxy, je hebt gelijk meid, je hebt gewoon gelijk... Denk ik.. Ik weet nie hoe je je voelt als je zo slecht in je vel zit? Maar het lijkt mij ook dat als je om iemand geeft (wat hij wel heeft gezegd) dat dan een smsje of in ieder geval een (klein) teken van leven toch mogelijk is? Of misschien toch niet? Ik weet het niet.. Ik weet wel dat hij nu ook bij Paragnoste is... En van haar hoop ik in ieder geval te horen hoe het met hem is, meer mag ze ook nie zeggen natuurlijk ivm privacy.. Maar nouw jah, misschien word me dan nog iets duidelijk??? Maar ben "bang" dat het misschien toch wel einde verhaal is hier.. En dat had ik nie verwacht, want de gevoelens die we voor mekaar hebben.. Dat zit zooo diep.... Dat weet hij ook.. Hij voelt het ook.. Maar hij wil/kan/durft er duidelijk nie aan toe te geven... En ik, ik ben ook doodsbenauwd, daar nie van, ben zelf ook al zo vaak op mijn snuit gegaan, niet alleen wat relaties betreft, maar wel qua vertrouwen... Maar voor hem wil ik door het vuur gaan.. Echt waar.... Maar helaas... Het lijkt er op dat het nie zo mag zijn.... En that f*cking hurts.... @ Fontana, meende dat mamavanR. er het ook al zei; volgens mij is die psych de weg kwijt... Je zat er zelf ook in?? Jij moet hem het geluk gunnen??? Ze doet het zowat overkomen alsof het jou schuld is?? Wat een muts.... Wat dude betreft (heb jij ook een letter?hihi) Is hier ook al gezegd; de vragen waar jij twijfels bij hebt; nog es stellen, op de man af... (misschien vooraf slinks vragen of hij het aan de tijd heeft, zodat ie hem nie kan peren) En doet ie weer raar, dan weet jij genoeg toch? @ Tweetie, een uur staan spelen? Meid, respect, wat een geduld, al had ik hetzelfde gedaan! Hihi.. Wat goed dat het gelukt is, en wat fijn dat er geen (Blaas)onsteking is uitgekomen! Maar wel vaag dat ze dan zeggen dat dit "bij haar hoort" en er nix aan de hand is.. Als ze zo hoest en roggelt is toch bepaald nie prettig! Zowel voor haarzelf als voor jou!! Super dat de KA zo begripvol is en je gelijk met haar/hem contact op kan nemen! Zo hoort het!! Serieus nemen moeten ze je!! Wat W. betreft. Zolang JIJ het er niet 100% aan toe hebt NIET doen... ZO simpel is het! Meeten kan altijd nog... Geniet van jullie gesprekken. Het is precies zoals je zelf zegt; je bent duidelijk, hij weet waar hij aan toe is, en in NOWAY lijk jij ook maar IETS op de mannen waar wij het hier over hebben!! GEKKIEJ!!! @ hier, zie wat ik tegen Foxy al zei.. Ik hoop gauw wat van de paragnoste (ondertussen ook soort van een beetje mijn vriendin) te horen.... Pfffff
@ Visje, kleertjes enzo heb je al wel? Mocht je weten wat het word en het is een jongen? Ik wil echt wel voor je kijken of ik nog iets heb hoor... Kan je dat dan wel opsturen?? Ik wil het liefst zoveel mogelijk bewaren... -en heb alles dus opgeslagen- (je weet nooit of ik de ware wel tref en er ooit nog een tweede komt...) Maar nouw jah... We zijn er om elkaar te helpen! Maar meisjeskleding heb ik dus niet! Meerijplankje enzo, tjah dat heb ik niet, kan ik je helaas niet mee helpen... Hoop dat de oplossing die je hebt bedacht voor je katjes helpt! @ Aurin, ships, ik vergeet steeds te reageren, maar meid, ik vind het zooo fijn voor je dat je op je "roze" wolk zit! Wat is het heerlijk heh!! En hoe ervaart C. het? Is hij ook helemaal gelukkig in deze situatie? Moet hij erg wennen? Of juist niet? Ben je ook (nog) bang, of is dat weg? Je bent de eerste van ons geloof ik die weer helemaal happy is met een man, dus nouw jah, ben best wel nieuwsgierig hoe je dat ervaart? Ik vind het in ieder geval super de super gaaf voor je!! Geniet er van!!! @ Foxy, dat je zoveel hoofdpijn hebt meis, is je bloeddruk en alles wel okeej? En doe je het wel rustig (genoeg) aan? Denk goed om jezelf heh meis? Zwangerschap en nog een kereltje om je heen hebben lopen kost al energie genoeg!! *knuffel* @ hier, Stan ligt nu op bed, zo'n nare tijd.. Vandaag heeft mijn moeder opgepast.. Normaal werk ik donderdags en past ze dus op, maar vandaag ben ik thuis gebleven.. Ik trek het allemaal nie meer. Was er gisteren gewoon misselijk van.. En hoofdpijn van alles... Ik voel me echt zo k*t joh... Ik heb de hele morgen en middag geslapen.. En om half 4 was ik weer bij mijn ouders.... En nu was Stan zo moe dat hij nu nog even een 2e slaapje doet.. Dat word vanavond dus heeel laat voor hij op bed ligt... Nouw jah, is nie anders.. Ik weet wel dat ik hem nie zonder slaapje meer doe (vorige week geprobeerd) toen is hij de hele nacht wakker geweest met vlagen... Hij was helemaal oververmoeid... Vreselijk... Ga nu eten! Pa heeft gekookt! Heerlijk als je dat nie zelf hoeft te doen! Liefs
MamavR: Top dat hij het zo goed deed bij de tandarts. Ik moet binnenkort ook weer, ben benieuwd hoe de mijne het gaat doen. Hoe was het vandaag op school? Visje: Ik heb een Malm kast met 3 lades ( enben 1.63) en qua hoogte is die misschien net eff wat beter, maar je hebt ook commodes daar voor 30 dacht ik. Gewoon eff neuzen, dan vind je vanzelf wel iets. Leuk dat je zelf je geboortekaartjes gaat maken. Ben zelf niet zo creatief, dus ga naar dezelfde plek als vorige keer. Leuke kaartjes voor een redelijke prijs. Plus ik heb er toch niet zoveel nodig :d Kussiex: Trust me ik snap je gevoel heel heel goed. Ik heb ook een soort liefde waarvan ik heel veel houdt en hij ook van mij, Wij waren/zijn elkaars eerste echte liefde en als we samen zijn is die passie echt explosief. MAAR de ruzies ook en we willen niet dezelfde dingen. Ik heb echt moeten leren dat je van iemand kan houden, maar niet bij degene hoeft te zijn. (Vandaag kwam ik hem heel toevallig tegen en ik schrok me kapot.) Tot op de dag van vandaag hou ik nog steeds van hem diep in mijn hart (ondanks dat hij mij echt kapot heeft gemaakt) en geef ook om hem, maar heb geaccepteerd dat wij niet de ware voor elkaar zijn (nu) en wij leven beide ons eigen leven. Zowel ik als mijn zoon verdienen beter. Over die paragnost. Vind het wel een beetje vaag dat jullie beide naar dezelfde paragnost gaan. Zij (of is het een hij?) kan dan niet echt objectief naar een kwestie kijken. Daarnaast, hoe kan een paragnost claimen helderziend te zijn, als deze beide personen en diens gevoelens kent? Klinkt eerder als een relatietherapeut, Maar goed..... Acties zeggen meer dan daden en zijn daden zeggen niet "ik geef heel veel om je". Zijn daden zeggen niet dat hij voor JOU door het vuur wilt gaan. Het zou idd kunnen dat dit einde verhaal is voor jullie, maar dat weet je niet. Laat hem voorlopig met rust en probeer hem een beetje te vergeten. Werk gewoon aan jezelf en zorg voor jezelf en Stan. Kijk hoe hij je laat voelen en wat je daardoor allemaal meemaakt. Als hij echt ECHT om je zou geven zou hij je dit niet door laten maken. Sorry als het een beetje hard over komt. Is niet mijn bedoeling. Maar vind echt (en hoop dat je het zelf ook gaat inzien) dat deze man niet de juiste is voor jou (op dit moment) Hier: Voel me nog steeds een beetje ziekjes, maar ach, overleef het wel. Vandaag een leuk dagje gehad op het werk (billenlikcollega was nauwelijks aanwezig ). Wij hebben gezondheidsweek op het werk en vandaag een ontbijt met een leuke goodiebag van WWF. Had me ook opgegeven voor een workshop Braziliaans muziek maken. Geweldig! Lekker rammen op een grote trommel en die kleine vond het ook leuk (denk ik). Vrouwtje die de workshop gaf was ook zo cool. Jammer dat dat soort muziekscholen zo ver weg zitten (adam). Zou het best leuk vinden om zoiets te doen. Fijne avond dames!!!
@Kussiexx: Thanx!! En snap dat het natuurlijk heel vele pijn doet bij jou. *Knuffel* @Foxymamma: Wow wat heftig. Dat je van iemand houdt, diegene ook van jou, maar dat je weet dat je niet samen kunt zijn, dat dat niet goed gaat. Moeilijk lijkt me dat! Knap dat je toch je eigen leven hebt opgepakt. Respect meid! EN fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad. @hier: ff een moeilijk begin van de avond gehad. Tess is voortgekomen uit IVF. In diezelfde cyclus zijn nog 4 embryos bevrucht en waren goedgenoeg om in te vriezen. Mn ex en ik hebben hier een maand of twee geleden over gesproken. Hij had het niet erg gevonden als ik ze wel zou gebruiken, omdat hij nog heel duidelijk voor de geest heeft hoe moeilijk het de eerste keer ging en hoe pijn dat doet. Maar na praten hebben we besloten dat het voor ons en dat eventuele kindje beter is om ze beide niet te gebruiken. Ik zou de brief maken of de kliniek op de hooget te brengen. Dit heb ik voorgesteld omdat ik zeker wil zijn dat het echt gebeurd. Ik heb het constant uitgesteld. Vandaag eindelijk de brief gemaakt, morgen ga ik hem opsturen. Vond t vreselijk om te schrijven. Wil zo graag nog een kindje dat het ech heel zeer doet nu deze embryos, potienteel net zulke prachtige kindjes als Tess, te laten vernietigen. Maar goed, t moet toch gebeuren... Wel dus een baalavond...
Jeetje meis, dat is echt heel heftig... Pffff... Ik heb er even geen woorden voor... Dapper dat je die brief geschreven hebt nu... Sorry... ik weet even niet wat ik nog meer kan zeggen.. *dikke knuffel* -kippevel hier-
Je hebt helemaal gelijk, hij wil duidelijk niet bij ons zijn, ik moet dat gewoon onder ogen zien... Zijn verlies... Maar wat doet het pijn.... Overigens hebben wij niet echt ruzies ofzo gehad... Maar ik snap eigenlijk wel precies wat je bedoeld... Voor nu horen we blijkbaar toch niet bij elkaar... Ik kan het nauwelijks geloven.. Eén van de laatste keren dat we samen waren spatte er zoveel liefde van af.. Echt ongekend.. En ik snap het niet.. Ik snap niet dat hij dat laat gaan... Echt niet... Ik ben er serieus echt kapot van hier... God wat doet dit zeer... Ik kan het gewoon nie bevatten... En wat I. (paragnoste) betreft... Dat weet ik nie hoe ze het ziet of denkt of voelt... Maakt ook nie uit... Ook zei heeft (nog) nix laten horen... Maar wat iemand anders me al zei op het andere forum.. T. zou moeten willen laten horen hoe het met hem is.. Dat moet zij niet hoeven doen voor hem... En hem boeit het blijkbaar niet of ik wel of nie weet hoe het met hem gaat.... Hij is echt letterlijk met zichzelf bezig.. Een les die ook leer nu.. Maar ik neem het niet zo letterlijk als hij... Ik ben ook zo niet... Maar goed... Wat kan ik er van zeggen... Nix.. Ik sta d'r bij, ik kijk er na en ik kan nix... En weten jullie... Ik voel me even harstikke ongelukkig.... Die muziekscholen; lijkt mij ook helemaal te gek! Heb je Djembe gedaan? Heerlijk is dat heh, was dat vrouwtje ook Braziliaanse? Die zijn zo lekker swingend heh, en muzikaal, die leven pas op gevoel! Zo het hoort te zijn... Meiden, morgenavond ga ik uit! Naar RACOON! Ben er zo aan toe.. Ik hoop dat de muziek me zodanig raakt dat de tranen komen.. Dat ik even mijn uitlaat klep heb.. Er moet een hoop emotie uit.. En hun teksten zijn zooo goed.... En zo waar ook... Liefsss
hoi meiden foxy: balen van je hoofdpijn. let goed op jezelf hoor. En betreft dat gevoel van een (1e) echte liefde die je los moet laten.. moeilijk hoor. Repsect dat je het doet. tweetie: jeetje meid wat moet dat moeilijk geweest zijn dan om de brief te schrijven en te weten dat je daarmee mogelijk een toekomstig kindje voorbij laat gaan van hem. Aan de andere kant is het denk ik wel een goede keuze. Je hebt dochter van hem Tess en bent nu behalve Tess klaar met hem / daarmee bezig. Jullie delen Tess vanuit wat jullie hadden, maar een kind in de toekomst moeten delen met je ex wat niet meer vanuit de relatie komt lijkt me moeilijker. Ik weet natuurlijk niet hoe graag en hoe snel je een kind wilt, maar wie weet kom je nog iemand tegen en anders zijn er nog andere methodes (al weten jullie inmiddels door mijn verhaal dat je hier erg goed mee moet oppassen ). *knuffel* @kussiex blijft toch allemaal maar een moeilijke situatie hoor. Maar hoe moeilijk hij het wellicht ook heeft... T. kan je best een bericht sturen en GEEN ZIN is geen argument !!! En hoe diep gevoelens ook kunnen gaan (die naar mijn ex waren ook ontzettend diep) toch zijn ze soms niet helemaal terecht. Succes ermee @ all bedankt voor de tips voor spulletjes, kom er wel uit hoor hihi kleertjes heb ik ook nog wel (deels neutraal, deel jongens van Luuk) en de rest gaat ook gewoon goedkomen. hier: moe... niet geweldig geslapen ben echt veel wakker steeds. vannacht wel 4x geloof ik of zo. pffff om 12;30 sollicitatie dus ik ga om 12 uur weg en ga zo nog even alles doorlezen. Ben alleen echt bang dat die zwangerschap alles tegenhoud. Afwachten dus... laat het nog weten nadien. Willen jullie aub voor me duimen !!?! Thx !
oh weet niet meer wie het vroeg, maar idd J. heeft niets meer laten horen. Pech voor hem dan want ik geef echt die film niet terug whahahaha... die mag hij komen ophalen met verklaring en anders heeft hij pech hihi.
Haai girls, Mamavanrobin: Wauw joh wat een stoere vent heb jij zeg, dat hij zo lief en dapper was bij de tandarts! Toppertje hoor. Lekker wezen shoppen lees ik, kan zo fijn zijn he hahaha. En tja die therapeute, pff ik heb mijn eigen waarheid. Kleinvisje: Wat een lef zeg dat "hij" je zomaar belde, vind t super hoe je t opgelost hebt en hij heeft t nu wel begrepen hoop ik. Oprotten met die vent...ben benieuwd hoe t afloopt allemaal. Wat gaaf dat je je eigen geboortekaartje gaat maken, dat lijkt me heel mooi omdat het echt iets van jezelf is. Ik ga heel hard voor je duimen vandaag en heel veel succes op de sollicitatie, ik hoop echt dat ze je de kans geven! Kussiexx: Ow meis, wat voel jij je rot zeg. Ik vind t vreselijk dat hij je dit allemaal aandoet. Als ik dichterbij zou wonen zou ik ff bij je komen om je een dikke knuffel te geven. Dit verdien jij niet, je bent zo'n lief mens, zo'n super moeder, je hebt t allemaal goed voor elkaar, daar heb je zo voor gevochten en dan denk je dat hij eindelijk voor jullie gaat en dan laat ie je zo vallen, alsof je een stuk vuil bent. Ik kan daar niet tegen, ik word er heel boos van. Geniet vanavond van je avondje uit, laat alles maar gaan, gooi t er maar uit! Ze horen t toch niet vanwege de luide muziek. Heel veel plezier en laat t allemaal maar even helemaal los! dikke knuf Tweetie: wow meissie, ben even stil van je verhaal...weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Dat is niet niks! Ik heb niet zoveel verstand van IVF maar wat ik van anderen gelezen heb, is het geen fijne behandeling. Jeetje wat een moeilijke beslissing...ik snap dat jullie de keuze gemaakt hebben om het zo te doen, t zijn toch embryo's van jullie samen..en met hem zou je geen kind meer willen denk ik.. maar toch. Oww wat moeilijk. Wat zijn je mogelijkheden nu? Omdat je aangeeft dat je nog een kinderwens hebt.. is IVF met een donor mogelijk? jeetje.... wat zwaar. dikke knuffel voor jou. Foxy: balen dat je je zo min voelt zeg..er heerst wel het e.e.a aan virusjes enzo. Heeft je kleine vent zijn zusje al kunnen voelen? hoop dat je snel weer opknapt, heel veel beterschap! Hier: gister mijn eerste werkdag gehad, wauw wat een ervaring. Ik werk op een opvang voor meiden die slachtoffer zijn van mensenhandel.. zij zijn zwaar getraumatiseerd door wat hun is overkomen.. verkrachting, gedwongen prostitutie, meesten hebben een kindje (uit verkrachting) en de binding is dan zwaar verstoord. Moeilijk om te zien. Ga nu de komende maand bezig met proberen om een band te krijgen met de meiden, en dat is best lastig want ze vetrouwen natuurlijk niemand. Mijn collega's zijn super leuk en aardig en ik ga hier ontzettend veel leren en ik kan mezelf ontwikkelen. Ben er helemaal happy mee. Gran canaria dude heb ik ff helemaal links laten liggen en vanmorgen kreeg ik ineens een bericht "waarom is het zo stil?" dus uitgelegt dat ik niet weet wat hij wil en dat ik he gevoel krijg dat hij een spelletje met me speelt. Dus ben benieuwd wat ie erop zegt. Vanmiddag haal ik mijn kids weer op, heerlijk! Hopelijk krijg ik geen preek van ex, hij had me nog niet gebelt, misschien heeft E niets gezegt. Zie t wel.
nog even snel voor vertrek... fontane jouw werk klinkt ook super gaaf zeg. bij welke organisatie / stichting is het? ben best beetje nerveus voor straks, maar goed heb nog van alles doorgenomen enz. en ga gewoon mijn best doen !
Tweet: Wat een vreselijk nare keuze hebben jullie moeten maken. IVF is echt een klote traject (heb het van dichtbij meegemaakt, mijn zusje is IVF). Begrijpelijk dat je een baal avond hebt. Kussiex: Komt wel goed schatje "schuift een glas roosvice naar je toe" Vergeet niet dat we maar een paar tikjes weg zijn he...als er wat is kan je altijd hier eff komen uitschreeuwen. Geen Djembe, das volgens mij meer afrikaans. We gingen samba spelen enz. Ik lekker rammen op een grote trom. :d Heb nu pijn in me hand Dametje was surinaams, maar geeft ook les in brazilië, afrika enz en geeft al 15 jr les. Heeft ook dr eigen muziek school in A'dam. HEEL VEEL lezier bij Racoon! Leef je lekker uit. Ga helemaal los! Visje: Duim duim duim!!! Hoop dat je de baan krijgt! Hoest verder? Volgende week ECHO!!!! Weet je al of je gaat spieken of wil je echt dat het een verrasing blijft? Zag ook dat "Under de cover" weer gaat beginnen a.s. zondag. Ben benieuwd wanneer dat ene uitgezonden gaat worden. Fontana: Lijkt me een heftige baan hoor, maar lijkt me wel leuk. Ik lees op mijn werk (heb dr ook een beetje mee te maken) regelmatig die zaken en verhalen. Vreselijk sommige. Zag pas nog op tv een docu daarover. Heel indrukwekkend. Kleine man heeft zusje nog niet gevoeld. Meneer heeft geen geduld Heerlijk dat je kids weer terugkomen vanaaf. Mis mijne ook. Vroeger nooit zo erg, maar nu de laatste paar keren dat ie bij me moeder is, wil ik hem het liefst thuis hebben. Die ex van je moet het laten om een preek te geven na die acties van hem afgelopen week (en in het verleden). Hij zou wel helemaal van de gore pot gerukt zijn als ie dat lef heeft. Niet te druk om maken hoor. Hoofd omhoog en laat hem maar zeiken (als ie dat lef heeft) Wie zijn pikkie buitenshuis gebruikt, moet de gevolgen ook aanvaarden. Hier: Voel me wel iets beter. Pijn in me rug van het lange staan bij die workshop gister, maar dat was het wel waard. Heb veel agressie eruit getrommelt Net eff met leidinggevende gesproken, ze vroeg zich af of het niet verstandig zou zijn om minder te gaan werken (ze zag hoe moe ik was) Zat er ook al aan te denken, maar moet eff het financiële plaatje bekijken. Werk nu 36 uur, dus misschien naar de 32 uur ofzo. Gewoon een dagje echt helemaal vrij. Bedankt dames voor het respect
kleinvisje: ik pb je wel even...weet niet of ik de organisatie zo kan noemen..mochten ze mij gaan uitpluizen wil ik niet dat ze alles hier lezen.. hihi. foxy: jeetje werk jij echt die 36 uur?! wow, ja als t mogelijk is zou ik ook ff rustiger aan doen ja. Hoop dat t je lukt, want denk dat t wel lekker is voor je. Kleine man geen geduld hahaha logisch ook wel, ach als de beep straks nog drukker wordt hoeft ie niet zo lang te wachten tot ie wat voelt. fijn dat je je beter voelt! Als ex begint doe ik wel heel kinderachtig mijn vingers in de oren hahaha.
Yep, werk 4.5 dagen. In dit bedrijf is het gebruikelijk dat je 36 uur werkt, tenzij het niet kan door gezondheid of andere redenen. Had een vaste baan voor 28-32 uur, maar werd daar ontslagen vorig jr, omdat ik geen 40 uur wilde werken. Heb deze baan toen aangenomen, omdat ik werk + geld nodig had. Maar nu ik hier na mijn verlof toch niet terug kan komen ga ik opzoek naar een baan voor 28-32 uur. Whahahaha, zie het helemaal voor me...Vingers in je oren doen.
Hoi hoi, Whahaha, ze horen me toch nie door de harde muziek?? Nouw dan zal ik vanavond eens flink gaan uithuilen!! Heb gisteravond nog een poos met I. (paragnoste) geappt... Ehmm het is weer een heeel lang verhaal geworden.. Komt er op neer dat ik T. eigenlijk een beetje verstik?? Doordat ik hem belde terwijl hij rust wil? Dus dat het logisch is dat hij niet reageert... Ze begrijpt hem wel zeg maar, dat hij genoeg sores heeft en er geen zin in heeft, maar ze begrijpt mij ook.. Mijn les is en blijft, om geduld te hebben en eerst voor mezelf te zorgen en voor mezelf alles op de rit te krijgen.. Ditzelfde geld voor hem en pas DAN zullen we op elkaars pad komen... En ik dacht dus omdat we de laatste tijd wat beter contact hadden dat we al wat meer die kant op waren gegaan, maar niet dus... Kortom ik moet hem nu idd loslaten, of nee, ik MAG dat... Lekker bezig gaan met mezelf... En dan komt hij vanzelf wel.. Het is de juiste tijd nog nie... Hmmmmm... Dit is een nogal korte versie van wat ze me gisteravond allemaal heeft uitgelegd (en dan niet van hem uit, want dat is natuurlijk privacy, maar van mij uit) Mijn les is echt dat ik moet leren vertrouwen, dat als ik nix hoor, ik er op mag vertrouwen dat hij vanzelf wel "komt" wanneer hij het er WEL aan toe heeft.. En niet omdat het moet van MIJ, maar omdat hij het zelf ook wil... Snappen jullie het? Hoe dan ook, heb zijn nummer gewist, en kan geen contact meer met hem zoeken, krijgen of wat ook... Is maar goed ook, anders had ik hem vandaag al 20x sorry gesmst.. En dat is nie eens nodig, want ik blijf er bij dat hij toch wel wat had kunnen laten horen... Dus hoe zeer ik ook baal dat ik hem dan misschien verstik... Hij is toch ook nie helemaal "schoon"??? Ik laat het dus los, en probeer lekker weer m'n eigen ding te doen.. (MOEILIJKK!!!) @ Visje, EN EN EN?? Hoe is het gegaan?? Hoe voelde het? Wanneer krijg je bericht? BEN BENIEUWDDD!! @ Fontana, ben ik even benieuwd wat dude gaat zeggen!! Heb je goed aangepakt! Hihi, die sufferd voelt het nog aan ook nog, dat het stil blijft aan de overkant! KEURIG! Wat fijn dat je je kids weer op kan halen! Heerlijk! En jou werk, pfoeh, dat lijkt mij dus even 2 tandjes te heftig! Dat zou ik me veelste veel aantrekken... Ben ik dus veelste gevoelig voor! Bedankt voor je superrr lieve woorden overigens! Doen me echt heel erg goed! @ Tweetie, hoe is het nu met Tess meis? Knapt ze al wat op?? Hoop het zo! Je moet zelf toch ook wel bekaf zijn, of hoest ze jou 's nachts nie wakker? Hier al 2 nachten wakker door Stan's hoestbuien, ik weer naar beneden, met water en zoutoplossing etc. Arme ventje.. Ik vind het zelf heel eng, ben altijd heel bang dat hij er in blijft.. Is dat herkenbaar voor jullie? @ Foxy, je werkt zoveel uur? Zou je dan nie es gauwww wat kalmer aan doen lieve meid? Met je hoofdpijn en moeheid!!?? Kom op zeg, je bent zwanger en je hebt nog een kereltje rondlopen!!! Niet het onmogelijke van jezelf vragen heh! En daarbij, je word er nog uitgeknikkerd ook!! Ben jij even gek! Het word dan toch aangevuld door UWV? Omdat het zwangerschapsgerelateerd is? Sorry!! Bedoel het nie verkeerd, maar dat werk zelf is al een stressfactor op zich, en dan werk je ook nog zoveel uur! Me hoela, ik wist het wel!! @ hier, vanavond dus lekker op stap! ZIN IN!!! -LANG GELEEE!!- Dalijk als Stan wakker is, gaan we naar mijn ouders, ga ik even lekker douchen, mooie kleertjes aan, en gaan met die banaan!! Whahaha!! Komt helemaal goed! Ben d'r helemaal aan toe ook! Liefsss
@kussiexx: Dank je Heek veel plzier vanavond bij racoon. Je hebt wel een lekker avondje uit verdiend!!! EN dat I. zegt dat je T. verstikt: ik snap het niet! Afgaande op wat jij vertelt is het neit zo dat je hem dagelijks belt/sms ofzo. Je had het al een hele tijd neit gedaan voor deze laatste keer. En ja, als ie dan niet reageert wordt je ongerust e probeer je t nogmaals. Lijkt me logisch. Maar dat verstikken, mar ik absoluut niet op uit wat je vertelt. Dat ie andere problemen heeft, dat kan. Die kunnen heb misschien stressen en verstikken en al dat soort dingen. Maar dat komt niet alleen door die keer dat jij gebeld hebt hoor. Daar is echt wel wat meer voor nodig, naar mijn idee. Mijn ex gaf als reden voor de scheiding op dat hij het gevoel had zn vrijheid kwijt te zijn. Das net zoiets. Hij was getrouwd, dus een klein deeltje vrijheid ben je dan kwijt, maar das het deel dat e niets met andere vrouwen mag en das dus logisch. Voor de rest mocht ie alles (letterlijk, op vakantie alleen, uitgaan, duiken, alles!). Was echt een smoes en zo klinkt dit eerlijk gezegd ook. Sorry, hoop niet dat ik te kort door de bocht klink, maar vind t heel naar dat ze nu dus eigenlijk zegt dat t je eigen schuld is. @ Kleinvisje: Hoe is het gegaan? Las het helaas te laat om nog te kunnen duimen voor je, maar hoop dat je een goed gesprek hebt gehad. En bedankt voor je lieve woorden. Het is zeker beter zo, maar wel erg moeilijk. Wil heel graag een tweede kindje, maar wacht zeker een half jaar voor ik er serieuzer naar ga kijken. En dan zeg ik dus ook niet dat ik dan direct bezig wil, maar vanaf dan geef ik mezelf toestemming daar beter naar te kijken en uit te zoeken of het kan, en zo ja, hoe ik dat dan zou willen aanpakken. Moet gewoon eerst rustig de tijd nemen voor Tess en mij. Heb geen haast, ben nog jong @ fontana: Thanx Wat een heftig werk doe je! Zwaar lijkt me. Respect! FIjn dat je collega's zo leuk zijn! benieuwd wat gran canaria dude te antwoorden heeft. Succes vanmiddag met Ex. @ Foxymamma: Blij dat je je iets beter voelt en het trommelen lekker was En bedankt @ hoesten: Hangt er vanaf. Tess hoest veel en vaak, en ben dus nu neit zo snel meer zo bang. af en toe als t lang aanhoudt of ze rood aanloopt schiet ik in de stress, begin ik te kloppen enzo. Tess moet een paar keer per nacht inderdaad hoesten. Word dan wel wakker, maar hoef er niet uit. Ben dus wel soot van gesloopt, omdat je rust onderbroken wordt, maar niet zo stuk als dat ik er ook nog uit zou moeten. @ hier: Alles rustig. Tess blijft n beetje tzelfde. Roggelen wordt iets minder, niet meer de hele dag, hoesten, verkoudheid e.d. blijft wel. Brief is nu op de bus...
Kussiex: Hoe kan je hem nou verstikken als je niks laat horen en alleen vraagt hoe het gaat? heel goed dat je alles gewist heb. Je hebt gelijk hoor, dat werk een stressactor is, maar minderwerken is financieel niet geheel haalbaar. Vandaar mijn 36 uur. Ik had een baan voor minder uren, maar meer salaris, maar werd ontslagen. Dus moest wel. Weet niet of het UWV het aanvult. Ben een uitzendkracht en moeheid en rugpijn vallen daar volgens mij niet onder. Ga het in mijn vakantie allemaal eff uitzoeken. Want als ik nu minder ga werken, wordt mijn uitkering tijdens min verlof ook stukken minder. Veel plezier vanavond! Tweet: Ahhh vervelend dat ze nogsteeds zo ziekjes is! Hoop dat ze snel beter wordt. Hier: Ben een beetje gemeen vandaag merk ik. Maar ach...hormonen
@ hier, hij heeft me dus gesmst zonet.. Met uitleg enzo.. Heb hem gezegd dat ik daar blij om ben, dat hij maar rustig aan moet doen en dat het vanzelf wel weer komt.. En nouw jah... Daar laat ik het dus maar bij... Hij zal vanzelf wel komen als hij wel weer contact wil.... Ik ga het indd loslaten... Ik heb na het gesprek van gisteravond (met I. ) eindelijk door waar ik nou altijd de mist in ga... En das puur mijn eigen angst en onzekerheid... Nouwww, ben ik dus wel klaar mee... Eens zien hoelang ik dit volhou, whahaha!! Hoe dan ook, ben nu bij mijn ouders, ga me zo omkleden en dan lekker op naar een heerlijke avond!! ZIN IN!!! Sorry dak verder even nie reageer, moet nu me omkleden en dan ga ik zo weg!! SPANNEND! Best lang geleden!! Liefssss