Alleenstaande mama's kletsen hier verder

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Wijffie75, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ hier, nouw laptop doet me toch raar...
    Gisteren wilde hij nie meer opstarten???
    En gister en vandaag werkt de antivirus nie meer mee...
    Internet blijft wegvallen, en ik moet hem steeds weer opnieuw opstarten voor ie het weer doet??
    Herkennen jullie dit?
    Zou hij aan het eind van zijn latje zijn?
    Dat kan toch nie zomaar?
    Hij is nog geen 3 jaar oud??

@ Stan, het mannetje had vandaag 5 (!!!) poepluiers! En huilen met verschonen.. En toch, ik zie niet eens dat hij rode billetjes heeft.. Maar duidelijk vind hij het erg vervelend, zelfs pijnlijk? als ik hem verschoon...
    Heb hem vanavond ook een zetpil gegeven.. Hopelijk kan hij vanacht lekker slapen. Hij is nog steeds verkouden; hoesten, en vooral de hele dag door een loopneusje.... Arme ventje...

@ hier, ik ben nie zo fit.. Heb koppijn :(:( Vanmiddag al medicijnen gehad.. We hebben vanmiddag bijna 3 uur geslapen! :$ Is toch behoorlijk lang
    *WTF* stuk getypt, verkeerde toets, alles weg :x:x:x

Wat ik dus zei; ik droomde dus over W. Dat hij me bij een tankstation met een kameraad overviel... Die kameraad sprong bij me in de auto en hij trok mijn deur los en schreeuwde waar ik Stan had, en dat k hem van hem af had genomen.. Ik riep om hulp en die kwam goddank.. Jeutje, wat kan een droom echt lijken! :$:$:$ Was er naar van toen ik wakker werd.. Zie die kop van hem gewoon weer levensecht voor me! :(:(

Ow jah wat ik ook nog wilde zeggen, hihi, mijn kleine knappert wil woordjes gaan leren! :D:D
    Huisje en pamper vind hij nu interessant! Hij wil me echt na gaan praten! Zo ontzettend super mega lief joh!! Ik smelt er gewoon van steeds!! Echt wat lief is dat!!!

En gisteren was ook zo mooi! Ik was bij mijn ouders (had daar geslapen, ivm Racoon...)
    En ik ging mijn pa wakker maken.. (hij slaapt smiddags altijd een poos ivm die zware epilepsie die hij heeft)
    Had ik Stan op de arm.. Ik zeg dus, "Pa wakker worden.."Zegt hij opeens OPAAAAAA!!! En hard joh!! Whahahahaha!! Die mafkees!! Normaal weigert ie om opa te zeggen, en sinds dit weekend doet ie nie anders!! :D:D:D Mijn pa was in één keer klaar wakker, had er zelf ook schik van! :p:D:D:D
    Is het nie geweldig!! :D:D:D Je lacht je toch rot om zo'n wijsneusie!!!

Liefs

2. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @ kussiexx: Bedankt!

3. MamsVanRobin

MamsVanRobin Niet meer actief

@ Kussie

Ahhh wat een schatje zeg!!! Leuk he als ze woordjes gaan zeggen in hun eigen taaltje :D Mooi dat hij ook zoveel poepluiers heeft gehad!! Voel je je ondertussen alweer wat beter??? Wij hebben vanmiddag ook al zolang geslapen, kon me ogen echt niet meer openhouden :D En ik schrok zo van zijn plotselinge actie dat ik ze nr maar vroeg om van hem af te zijn...kon ik hem smsen dat ik geen intresse had..face to face op zo`n moment is niet mijn ding ..schijterd hahaha!!

@ Aurin

Wat leuk dat je zo verliefd bent, is wel weer ff wennen!! Mooi dat het zo goed met jullie gaat :D

4. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    girls!! hallootjessss

Aurin: Meid wat fijn dat je zo lekker in je vel zit en zo happy bent met je nieuwe vriend. Heeeerlijk lijkt me dat. En mijn sem heeft hetzelfde als jouw kleine vent denk ik... ook al een dikke week flinke hoestbuien en dan vooral in de avond/nacht. Vannacht kwam er een hele golf slijm uit, zo vies. Maar goed, daarna was t wel klaar. Beterschap.

Kussiexx:
    Wat fijn dat je een topavond hebt gehad bij racoon! Snap dat je t ff moeilijk had als je terug denkt aan de herrinneringen met T, maar ben blij dat je ondanks dat toch hebt genoten.
    Wauwww 5 poepluiers!! whoehoee goed man, maar idd beetje vreemd dat ie dan pijn heeft.. waar zou t vandaan komen dan? Ff in de gaten houden. Leuk he als je dan ineens gaan praten, dan ben je toch super trots!
    Tja wat T, betreft, meid, doe wat jij vind wat je moet doen. En wat voor jou goed voelt. Ik wil je alles wel vertellen, maar ach, ik ben zelf ook een dombo op t gebied van liefde en loslaten en vertrouwen en mannen enz enz, dus aan mij heb je niet zoveel haha.

Tweetie:
    hmmm jeetje, ik snap dat t je wat gaat benauwen dat W zo "klef" doet via de chat. Vriendin noemen e,d. terwijl je daar toch echt duidelijk in bent geweest. Ik snap je punt hoor, ik wil nu ook gewoon lekker lol maken en als ik een man tegenkom dan moet ie wel bijzonder zijn wil ik een relatie beginnen. (gran canaria dude is leuk, maar woont te ver weg)

Mamavanrobin:
    Joh wat een vreemde actie van die man, en dat jij ook gewoon je nr geeft whahaha.. was ff een vlaag van verstandsverbijstering denk ik..ach gewoon weer afwimpelen hoor, als t je type niet is.

Hier:
    Nou toen ik de kids op ging halen waren ze beide thuis, maar er is geen woord over gezegt. Alleen hij belde vanavond, dat hij heeft besloten zijn leven te beteren. Dat hij me niet meer lastig gaat vallen of provoceren, want hij wil een leven opbouwen met E. Hij gaat volledig voor haar en wil aan mij laten zien dat hij dat kan. WTF!! das klinkt lekker gemeen... hij vraagt mij de kans, om hem een leven met e te gunnen en met haar een gezin op kan bouwen. En dat t geheim nooit uitkomt. Nou ik ben zooo tegen hem uitgevallen, ik heb dingen gezegt die niet aardig zijn. Dat ik hem t licht in de ogen niet gun, dat ik het liefst wil dat t uitkomt en dat hij daar de verantwoording voor neemt. ja maar dan valt mijn hele leven uiteen.. jaa klojo, wat denk je wat je bij mij hebt gedaan! Mijn kids zijn de enige reden waarom ik hem de hand boven t hoofd houdt en mijn kop houdt.
    Het spijt hem oprecht, hij wil me laten zien dat ie niet slecht is.. mij laten zien?? laat t jezelf en e. maar zien. Ik heb er geen vertrouwen in. Als er over een jaar een jong mutsje voorbij komt huppelen dan hangt je em daar wel weer in. Neeee dat doe ik niet en ik blijf voor altijd bij e.. uhu vorige wk zei je nog heel iets anders. Vind t knap dat je in een week tijd ineens 180 graden kan draaien.. had dat ff 3 jr geleden gedaan, dan hadden wij nog wat kunnen maken van onze relatie, dan had je ook zo voor ons gezin willen vechten ipv voor dit gezin, met deze fantastische basis. Ik zei..jonguh ik heb alles opgeschreven, alles staat op papier, dagen, tijden, wat en hoe t is gebeurt, daarnaast heb ik al je smsjes! dus wees maar bang! klootak.

ik ben zoooo kwaad... stoom uit mijn oren echt waar.

5. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @ kussiexx: Volgens mij waren we tegelijk aan t typen hahahaha.
    Balen van je laptop. Klinkt meer als een virus moet ik zeggen.
    Fijn dat t met de poepluiers zo goed gaat, maar naar dat ie zo moet huilen met verschonen. Is het echt pas huilen als je met de luier bezig gaat, of al als hij op de comode ligt? Tess vind dat namelijk tegenwoordig niets meer en begint dan ook vreselijk te huilen.
    Bah wat een nare droom!!
    Wat super dat Stan zo begint na te praten. Lief zeg! En lekker hoor, dat eigenwijze :)

@ Fontana:
    Heftig! Kan me voorstellen dat je ff uit je plaat bent gegaan! En dat je hem niet geloofd, ook compleet logisch. Maar zo te horen heeft E. dus toch met hem gepraat. Waarom zou hij anders nu zo praten?
    FF stoom afblazen inderdaad...

@hier: Ga zo slapen. Morgenochtend weer lekker zwemmen met mn meissie :)

6. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

hoi meiden

hoop getypt, ff puf niet om te reageren dus even kort

sollicitatie ging goed. reactie was dat ze me in de portefeuille houden voor na de bevalling. vooraf al gaan werken daar is voor hun niet zinvol ivm inwerken, wennen en de gezinnen die dan weer even zonder je moeten.
    nu dus hopen dat tegen die tijd het inderdaad wat wordt en tussendoor nog verder zoeken

druk weekend gehad met verjaardag vriendin nog en gisteren ook verjaardag moeder. nu best moe mede door slecht slapen.
    vandaag dagje thuis... luuk ook want die is niet lekker.

7. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    ergens in t Noorden.
    Kleinvisje:
    Nou dat is eigenlijk wel heel mooi nieuws toch, ze zijn dus zeker enthousiast over je. Snap wel dat ze je nu eerst niet aannemen, jij zit toch ook in de hulpverlening? Tja met vertrouwen opbouwen en dan weer weggaan is in sommige gevallen niet zo handig. Ik weet niet hoe ze dat straks bij mij doen, als ik strax een band heb opgebouwd met die meiden, is mijn "stage" afgelopen.
    Rustig aan vandaag!!

Tweetie:
    Nou opzich had ze niet veel gezegt... alle negatieve shit die ik over hem vertelt had, heeft ze voor zich gehouden.
    Ik ben nog steeds heel boos. moet em nu niet voor de fiets krijgen, want ik rij over em heen. ( heb geen auto)

8. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @kleinvisje:
    Balen dat luuk niet lekker is. Beterschap! En jij ook proberen wat bij te slapen.
    Hoop ook dat dat na je verlof misschien wel wat wordt. Zal voor je duimen.

@fontana: Oke, dus dan zou t uit zichzelf zijn? hmmm...
    Snap het! Logisch dat je nog aan t uitstomen bent. Hele vage actie

@ hier:
    Heerlijk dat babyzwemmen!!

9. Soda Pop

@ Fontana, nouww, laat hem maar komen dan met zijn mooie praatjes.. Die kennen we nu wel van die loser.. Ben heel benieuwd wat hij dan met E. wil proberen wat hij met jou niet waar kon maken...
    De sukkel!! Kan me heel goed voorstellen dat je helemaal uit je dak ging!! Waar haalt ie dit nouw weer vandaan!! Was ie kats onder invloed?

@ Visje, veel beterschap meid, misschien was het allemaal net even te veel afgelopen weekend?
    En ook beterschap voor L.
    Hopelijk zijn jullie snel weer opgeknapt! Al moet ik zeggen dat het waardeloze weer buiten niet echt meehelpt!
    MAARRRR vanaf donderdag krijgen we nog een paar hele mooie dagen!!
    Hou daar aan vast! Dat helpt vast (doe ik wel tenminste, hihi)

Liefsss, sorry moet gaan, ben op werk

10. Soda Pop

@ Visje, ow jah, je soll. Het is begrijpelijk dat ze je liever laten inwerken als je bevallen bent, maar komt dat allemaal uit met je uitkering/ww enzo?
    Of zit je dan strax ook een poos zonder? Dat hoop ik toch nie?

@ hier, mensekinderen, ben nie best te passe..
    Verkouden, neus dicht, en toch ook een loopneus, niesbuien.. Zere keel, hoofdpijn, maar das nu even gezakt door medicijnen.. Maar gewoon echt nie fit.. Jakkiebah! Nix an! :(
    Stan ligt nu ook op bedje, ik hoop dat ie er vanavond ook optijd in wil en dan ga ik ook heel vroeg horizontaal! Kijk er nu al naar uit! Ben kapot! :$

Liefs

11. kleinvisje

ff reageren nog op jullie

kussiex
    jij ook weer hoop gedoe gehad maar laat je niet gek maken hoor. is echt niet jouw schuld en jemig... is praten al te beklemmend??? pfff. Afijn sluit me aan bij de rest. Lekker met jezelf en je kleine bezig hoor
    betreft je vraag over de ww enzo... die loopt t/m aug. 2012 hoor. dat is nu direct niet het probleem. wel dat als ik jan. geen werk heb ik de opvangplek voor luuk moet opgeven en geen opvang meer mag hebben voor hem waar hij het zo naar zijn zin heeft. vind ik dan weer werk mag ik hopen dat er opvangplaats voor hem is (EN DAT DAT NOG TE BETALEN IS. MET DIT KABINET)

aurin
    lekker op je wolkje... houden zo !

foxymama
    hoe is het met je? jij werkt idd veel met 36 uur. Ik heb steeds 32 uur gewerkt en vond dat wel genoeg hahaha. Liefst zou ik 3 dgn werken. rustig aan he !!

fontana
    idd stomme actie van je ex - heel zacht uitgedrukt dan! - wat een eikel.

tweetie
    lekker hoor babyzwemmen !! :)

all
    hebben jullie al nagedacht over kinderopvang en financien per 2012?
    Als ik alles zo hoor / lees moeten we behoorlijk inleveren en betalen. kinderopvang gaat gemiddeld aan eigen bijdrage van 26 naar 32%. dit rekenen ze op basis van gemiddeld stel. je moet dan dus 6% meer gaan betalen. Als alleenstaande heb ik berekend dat ik nu aan eigen bijdrage ongeveer 17% betaal.
    (4 dgn opvang 1241,- betaal zelf ongeveer 200,-) als dat ook zo omhoog gaat (in verhouding) zal ik per kind zo'n 270-310 euro moeten gaan betalen. Pfffff
    en dan nog de ziektekosten die omhoog gaan, de alleenstaande ouderkorting, kinderbijslag, kindgebonden budget en overige toeslagen die ws juist weeromlaag gaan. Welja... hoe komen we straks uberhaupt nog rond.
    Snap dat soort keuzes dus echt niet hoor :(

hier
    zus kwam spontaan nog langs vandaag, lekker even gekletst. Luuk is toch wat gaan spelen en weer wat lekkerder in zijn vel. Ik nog wel moe, vanavond vroeg bedje in.. komt wel goed.

verder nog bezig met werk zoeken etc. en de gewone dingen.

mijn opa en oma gaan binnen enkele weken allebei overlijden. Moeilijk om dat zo te zien en merken en vooral voor mijn vader etc. Dat wordt nog moeilijke tijd vooral voor hun allen.
    Huis dat dan snel leeg moet (huur0 afscheid, spullen verdelen etc etc. Voor hun wel beter hoor en mooi maar toch.

12. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    #1552 Aurin, 10 okt 2011
    Laatst bewerkt: 10 okt 2011
    @kussiex leuk racoon! heb ze ook al 2x live gezien, zijn top! wat goed van je kleine woordjes zeggen, geweldig is dat he!

@foxy, damn 36 uur werken, ik werk 24, vind ik meer dan zat! petje af hoor!!

@tweetie, wat lastig met W. Heb je m al gesproken? leuk baby zwemmen!

@fontana, die ex van jou, als die geen borderline of meerdere persoonlijkheden heeft weet ik t niet meer! mooie verhalen elke keer.. bah!
    snap dat je pislink bent/was en flink uitgevallen bent, you go girl!

@visje, jammer dat ze pas later met je aan de slag zouden willen, succes met verder zoeken! hoe voel je je verder? Sterkte met je oma en opa.

Hier nog t zelfde, C. is net terug van logeren bij oma, ligt gelijk in bed want hij was compleet gesloopt. Hopen dat hij niet meer zo erg hoest en dus door slaapt, en niet spuugt door t hoesten. Heb voor de zekerheid een afspraak bij de huisarts voor woensdag, mocht hij dan nog zo hoesten wil ik er even naar laten kijken. Hij wordt er nu ook verkouden bij en krijgt wat verhoging.. bah..

Verder nog altijd op mijn roze wolk, t gaat zo ongelofelijk super. Bijna eng hoe goed t gaat..
    Mis hem verschrikkelijk op dagen als dit.. hij is brandweer man, en is dan 24 uur in de kazerne, kan t niet laten om op twitter en p2000 de oproepen te volgen, en hou mijn hart vast bij alles waar ik zie dat zijn kazerne op uit moet. zijn de laatste tijd flinke branden geweest hier (gelukkig telkens als hij veilig bij mij op de bank zat) maar pfff ben toch elke keer wel beetje angstig als hij aan t werk is.
    We hebben t ook al gehad over samenwonen (op langere termijn hoor, maar hoe we dat dan zouden zien) ik heb huurhuis, hij koop, maar allebei even groot, en eigenlijk te krap om echt voor langere termijn met 3 of uitbereiding (ja ook daar hebben we t over gehad, en als t zo goed blijft gaan zit dat er ook wel in) te gaan wonen.

Bizar hoe snel iemand belangrijk kan zijn in leven, en hoe dingen ineens kunnen veranderen. Niet dat ik niet meer zonder hem zou kunnen, maar wel dat ik dat niet zou willen!!

13. kleinvisje

@aurin
    lekker hoor.... beterschap voor coll. Luuk heeft het nu ook dat hoesten enz.

zo lief...
    zojuist zag Luuk de echofoto's. Weet dat het de baby in de buik is en begint er gelijk over te praten. oh kijk baby buik. Mama ... baby slaapt? echt schattig.
    Ik heb donderdag de 20 weken echo... hopelijk is alles goed. ben benieuwd :) Luuk en mijn moeder gaan mee. heb er zin in

14. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

#1554 Foxymama, 10 okt 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 okt 2011
    Aurin:
    Wat leuk dat het zo goed gaat!!!! Geniet er lekker van.
    Beterschap voor die kleine.

Tweet:
    Jammer dat die vent zich zo gedraagt. Het had iets leuks kunnen worden als hij gewoon geduld zou hebben.
    Laat hij je nu wel met rust?

MamavR:
    Wat een actie zeg! :D en wat een zielige vent.Hij had echt hoop gekregen toen je zijn nummer aannam.....Waardeloze gasten ook. Blij ben kinderachtig hoe oud ze ook zijn.

Fontana:
    Wat een regelrechte randdebiel is die ex van jou......
    Logisch dat je pissed bent hoor! Hij is zichzelf gewoon aan het indekken...Bah bah bah, walgelijk!

Volgende keer geen rekening meer houden hoor. Laat hem maar lekker op die blaren zitten. Maar aan de andere kant kan je hem nu wel goed chanteren. (ben ik weer zo gemeen? :p)

Kussiex:
    Top dat stan weer zo goed poept. En ook leuk dat ie praatjes krijgt. Gaat het inmiddels alweer wat beter met jou?
    Beterschap!

Visje:
    Zo leuk dat Luuk zo praat over de baby. Alvast heel veel succes bij de 20 weken echo. Laat je wel een leuke foto zien van die kleine? (desnoods per pb, aangezien die mr sperma hier ook kan kijken natuurlijk)
    Ik heb ook nog geen idee hoe mijn financiële plaatje eruit gaat zien volgend jr, maar ik vrees het ergste.
    Ga binnenkort eff alles uitrekenen en uitzoeken, maar goed, heb ook geen idee wat mijn salaris zal zijn vanaf volgend jr.

Hier:
    Jullie hebben gelijk, 36 uur werken is ook veel, maar zoals ik al zei. Werd ontslagen van een goedbetaalde baan van 32 uur.
    Om hetzelfde salaris een beetje te behouden heb ik een baan aangenomen voor 36. Maar misschien ligt het verschil in salaris ook een beetje aan mijn leeftijd/opleiding vergeleken bij die van jullie (26/mbo4).

Ga wel kijken voor mijn volgende baan of ik max 32 kan werken en ook wat dichterbij. We zien wel.

Ben verder echt gesloopt. Heb het gevoel dat ik ziek ga worden, maar dat het niet door wil zetten.
    Vrijdag poging gedaan om, vroeg te slapen, maar er was brand bij de buren, dus veel commotie buiten. Plus ze hadden bij mij aangebeld om me te waarschuwen. Viel gelukkig allemaal wel mee, maar wel zielig voor hun. Ze hebben net een baby van 1 week. Ze was (waarschijnlijk door de moeheid) een pannetje op het fornuis vergeten.
    Zaterdag lekker geshopt voor de kids en boodschappen gedaan. daarna ook spullen uitgezocht.
    Zondag redelijk rustig. Heb mijn kast uitgezocht en een poging gedaan deze op te ruimen. In de avond kwam de vriendin van mijn beste vriend langs. Ze had me buik nog niet gezien en wilde eff bijkletsen. Was gezellig.
    Vandaag weer een belachelijk drukke dag op het werk.
    Vandaag kwam het bericht naar buiten dat iemand (van de afdeling) aan het eind vh jaar extra beloont gaat worden (€1000,- bruto extra) dus het leek wel alsof iedereen extra hard aan het werk was. En daardoor ik dus ook.

Ik zal als uitzendkracht vast geen aanspraak kunnen maken op die beloning, maar billenlikcollega kreeg hem vorig jr, en ik verwacht dat ze de bonus dit jr weer gaat (proberen te) krijgen.

Kids doen net prima. Geen ziekte hier in huis, dus ben daar wel blij om.
    Zoonlief wil de baby ook voelen, maar die meid kapt er steeds mee als ik zijn hand op me buik zet. Zij is steeds drukker en kan het soms ook aan de buitenkant zien.

Ga vandaag weer een poging doen om vroeg te pitten, dus misschien fijne avond alvast en anders, tot later :D

15. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @ kussiexx: Dus nu allebei ziek. Balen! Hoop inderdaad dat hij lekker vroeg naar bed wil. Kun jij ook beetje bijtanken/uitzieken. Beterschap voor jullie beiden!

@ kleinvisje:
    Ja die financien gaan heftig worden. Wat Kidneropvang betreft: Alleen nog toeslag voor de uren (140%) die je werkt. Betekend voor mij veeeeel minder toeslag. Heb mijn baas gevraagd of ik meer uren kan werken. Dan zou ik van 8 naar 10 gaan. Dus 14 uur opvang. 5 uur per dagdeel, dus net geen 3 dagdelen. Nu gaat ze 4 dagdelen. Dan gaat ze 1x p. twee weken naar haar vader toe. Doet ze nu ook al, maar dan ga ik die dag s middags werken en heb ik dus geen opvang nodig. Die andere week komt mn stiefvader hier oppassen terwijl ik wegben. DAn zouden er dus 3 dagdelen p/w overblijven en zou ik uiteindelijk ongeveer hetzelfde blijven betalen, hoop ik! Wat de rest van de minderingen betreft: ik ga proberen me er niet druk over te maken. Misschien niet de meest constructieve manier van handelen, maar feit is dat ik er niet tegen kan doen. Kan niet meer werken dan die 10 uur. Dat is al een verdubbeling van wat ik begin dit jaar deed en echt lichamelijk mn top voorlopig. Minder uitgeven is dus het enige wat er dan op zit. Bezuinigen dus. Dat kan straks net zo goed als nu, dus ik ga nog even afwachten wat er precies uitkomt straks.
    Leuk zeg, je 20weken echo donderdag! En wat is Luuk een schatje!!

Moeilijk van je opa en oma. Veel sterkte gewenst!

@ Aurin: Nee, heeft mn berichtje niet beantwoord. Is wel al online geweest, weet ik. Zal vanavond mn laptop aanhouden, eens kijken of ie nog wat zegt. Zoniet, dan stuur ik hem morgenavond een berichtje om te vragen hoezo niet...
    Wat balen dat C. nog zo ziek is. ROt dat ie nu ook verhoging krijgt enzo... Beterschap!
    Heerlijk hoor, die roze wolk van je. Word er helemaal vrolijk van als ik dat lees! Kan me vorostellen dat je je zorgen maakt als ie aan t werk is. En wat een toekomstplannen al. Super hoor!!

@ hier: Alles rustig. Vanmiddag nog weer even met Tess langs de huisarts geweest (is weer eens wat anders :) ). Ze heeft een raar plekje op haar arm. Dacht n muggenbult, maar zit er al meer dan 2 weken en werd alleen groter en roder, ipv kleiner. BLijkt dat t wel een mugeenbut is/was, maar nu flink ontstoken. Hoeft verder niets aan gedaan te worden, kan wel ff duren. Helaas liep de huisarts "iets" uit. Bijna een uur gewacht!!! Tess dr middagslaapje dus helemaal gemist. Die lag er vanavond mooi bijtijds in hahahaha
    Van W. dus nog niets gehoord. Vandaag is ie weer thuisgekomen (was weekendje weg. Had dus ook pas vandaag willen mailen naar em, maar hij bleef telkens doorvragen, dus vandaar toch maar gedaan).

16. kleinvisje

hoi meiden

ik zal na donderdag wel foto proberen te plaatsen hoor :D
    en als meneer d.o.n.o.r. meekijkt... hij gaat zijn gang maar. kan hij kijken, kijken maar niet aankomen of zien in echt hoor !!!

jullie hebben dus ook wel gedoe met financien straks ws.
    probleem is dat ik niet echt meer kan bezuinigen dan ik al doe
    de berekeningen zijn nu nog niet te maken aangezien de werkelijke uitspraken en bedragen er nog niet zijn. De toeslagen enz. zullen dus opnieuw ws pas weer december te berekenen zijn enz.
    Druk erom maken... nee doe ik ook niet echt, we kunnen er idd niets aan veranderen. tegen die tijd maar weer alles berekenen en kijken met hoeveel dagen werk /opvang enz. ik uit ga komen als ik uberhaupt nu of dan of na bevalling baan vind.
    Betreft salaris maak ik dan berekening op basis van ww en op basis van salaris wat ik ongeveer voorheen verdiende
    maar wat een gedoe allemaal zeg

17. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @kleinvisje:
    Leuk ben heel benieuwd!!
    En ja, dat geld wordt een gedoe. BEzuinigen kan ik wel, maar dan moet ik alle leuke dingen laten. Maar goed, op dit moment heb ik nog niet eens duidelijk of ik rondkom en zo ja, of dat heel krap is, of nog met iets speling. Krijg pas vanaf volgende maand kinderallimentatie, dus heb nog gen duidelijk kosten/baten overzicht. Dat wil ik begin november maken. Dan zijn alle kosten voor die maand afgeschreven en alle inkomsten erbij gekomen. Ben benieuwd hoe ik dan uitkom! Nu heb ik nog te veel onvoorziene uitgaven doordat ik net verhuisd ben, dus moet maandelijks bijpassen van spaargeld. Maar als t goed is zou t straks net moeten lukken.

@ hier: Pfff was me t nachtje wel. Ik kan me nu aansluiten bij de rest van jullie: Tess is vannacht ik weet hoe vaak wakkeer geworden met giga hoestbuien. Zij lijkt minder last van lsaapgebrek te hebben dan ik hahahahaha
    Fijne dag allemaal!

18. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    ergens in t Noorden.
    kleinvisje:
    jeetje, die berekening is niet mis zeg... ik heb dan misschien wel geluk met t co-ouderschap..ik heb misschien voor 1 dag opvang nodig maar mijn moeder had al aangegeven dat ze wel een oma-dag wilde. Maar t is toch hartstikke scheef van die achterlijke politieklui, wel miljoenen euro's geven aan andere landen, die zichzelf in de shit hebben gewerkt, maar vervolgens je eigen bewoners beroven van hun centjes. ik vind t te gek voor woorden, hoe moeten alleenstaande mama;s zich nou redden strax. Vind t wel een beetje eng hoor.
    Ben ook benieuwd naar de echo, wilde je nou weten wat t wordt?

Tweetie:
    oh jeetje, nou welkom bij de club. Zielig he die hoestbuien, sem bleef er vannacht ook weer zowat in hangen. Luuf op borst en rug en hoestdrankje.. tja overdag is het helemaal niet zo.
    Beterschap!

19. kleinvisje

hoi meiden

tweetie
    ja met onvoorziene uitgaven is het nog moeilijk berekenen. Fijn dat je nog wat spaargeld hebt hopelijk kun je einde dit jaar alles goed berekenen (mijn idee ook) voor de periode erna idd.
    beterschap ook met Tess. Luuk is weer beter op het hoesten en de verkoudheid na en dus weer naar de opvang vandaag.

fontana
    eerst wilde ik niet weten wat het wordt.
    maar aangezien ik het meisje vernoem naar opa en oma die binnen 2/3 weken gaan sterven wil ik het wel weten om de naam te kunnen noemen. Dus toch maar wel !
    betreft die berekening.. is idd niet mis. co-ouderschap of een ex die af en toe wat kan doen is hier idd niet aanwezig. mijn vader werkt en moeder heeft teveel gezondheidsproblemen om haar een vaste oppasdag te geven. zo af en toe als het gaat (of als ze samen zijn) is te doen, maar meer kan (en wil ik daardoor) niet van ze vragen. al zou ze het graag willen hoor een omadag.

hier
    vanmorgen luuk naar opvang gebracht. daarna mail van de advocate. die is met het verzoekschrift bezig om rechter te vragen mij eenhoofdig gezag toe te wijzen. Er zit dus schot in.Ze noemde dus ook dat ik voor de zekerheid even moest nagaan wanneer ex uit sanering is. in 1e instantie zou dat juli dit jaar zijn, maar voor de zekerheid nog keer naar de kredietbank gebeld met zijn contactpersoon. Deze mag eigenlijk geen gegevens doorgeven, maar ik ben gelukkig handig genoeg om e.e.a. los te krijgen.
    Afijn zij wist me te vertellen dat het pas december 2013 wordt aangezien bemiddelen meer tijd heeft gekost en hij wat nalatig was geweest. Misschien gemeen, maar ik vond het wel tof te horen dat hij er pas na mij dan uitkomt en dus langer op de blaren moet zitten. (voelt als rechtvaardiger). alimentatie kan ik dus voorlopig niet eisen etc, maar was toch niet mijn bedoeling... hoef NIETS van hem... alleen moet hij de prive schuldeisers (zus en ouders) wel gaan afbetalen wat hij tot nu toe steeds weigerde. Maar goed... dat kan nu allemaal nog even wachten met geregel want voorlopig zit hij nog in de sanering.

Verder vandaag geen plannen, ga dalijk denk ik alle kleertjes die ik nog heb liggen even sorteren op neutraal / j / m en maat. zie nu door de bomen het bos niet meer whahahaha.

20. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @ Fontana:
    Thanx. Overdag hoest Tess ook behoorlijk, al n paar weken. Maar nu dus ook s nachts. Alle kids zitten er volgens mij behoorlijk in op het moment Beterschap dus voor allemaal :p

@ Kleinvisje:
    Wat fijn dat t met uuk weer de betere kant op gaat!
    Kan me voorstellen dat t rechtmatig voelt dat hij er langer aan vast zit dan jij. Mag je best stiekem een beetje blij mee zijn hoor!
    Lekker dat er weer een beetje schot zit in t eenhoofdig gezag krijgen. Zou super zijn voor je als dat straks rond is!!
    Ja, die kleertje sorteren zichzelf inderdaad niet hahahaha :D Maar ook leuk toch, om te kijken wat je nog hebt en wat niet? Leuk hoor, al die voorbereidingen!! Ben stiekem wel n beetje jaloers :)

@hier: Meisje lag er vanmiddag vroeg in. Had om de creche maar kort geslapen dus ze was helemaal gaar. Ik heb de voorbereidingen voor t eten af, dus kan nu ook eveen lekker relaxen. Morgen komt n vriendin van zwangerschapsgym langs. Even ons nieuwe stekkie bewonderen.
    In de herfstvakantie ga ik voor t eerst meeten met een paar moeders van dit forum, allemaal uit twente. Geloof niet dat er alleenstaande moeders bijzitten, helaas, maar lijkt me wel erg gezellig. Ben benieuwd :)

Deel Deze Pagina