Alleenstaande mama's kletsen hier verder

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Wijffie75, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    Oh ff vergeten:
    W. heeft me vanmorgen een berichtje teruggestuurd. Was een lief en begripvol berichtje en hij zei ook dat dit t laatste berichtje was dat ie zou sturen, wenste me t allerbeste toe. Heb hem uiteraard bedankt voor zn begrip en ook hem het allerbeste gewenst. Vanmiddag nog 1x berichtje gestuurd omdat zn zus postte dat hun moeder nog weer een stap slechter is geworden, en wilde hem nog even sterkte wensen. Ook gezegd dat dat echt t laatste was. Vond hij fijn dat ik dat nog deed.
    We hebben eht dus nu netjes afgerond. Vind t wel heel jammer, was echt wel een goede vriend geworden, maar t is wel beter zo.

2. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Hey allemaal,

Sorry dat ik nie reageer op iedereen, hier echt nie goed te passe...
    Nog steeds erge hoofdpijn, medicijnen helpen nie...
    Beroerd, keelpijn, verkouwen, en Stan hoest ook nog steeds....
    Vandaag hebben mijn ouders op gepast en heb ik zowat de hele dag op bed gelegen.
    Vanmiddag moest ik naar de tandarts, ook nog een gaatje en moet tandsteen laten weg halen, kan er ook nog net bij...
    BAH BAH BAH! Wat een ellende...
    Word er nie vrolijk van.
    Kan nie wachten tot ik weer op bed kan...

Sorry dus dat ik even nie reageer...
    Heb er de kracht nie voor om het zo maar te zeggen;):(:(

Dikke knuffel voor jullie
    en beterschap voor alle hoestende kids!!

Liefs

@ Visje heel veel plezier bij de 20 wk echo!! Eindelijk is het bijna zover!

3. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

aaahhhh Beterschap

4. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @ Kussiexx: Wat naar dat je zo slecht te pas bent!! Lekker dat je ouders vandaag hebben opgepast zodat jij even kon proberen wat beter te worden. En dan ook de tandarts nog :( . Veel beterschap gewenst!!

5. Soda Pop

Hey meiden,

Vanaf kantoor... Het gaat ietsie beter hier hoor!! We hebben vanacht heerlijk geslapen allebei!! Dat doet een mens goed!

Gisteravond ook nog heel goed nieuws gehad, mijn moeders beste vriendin (en ook heel goede en lieve kennis van mij) is een maandje geleden er uit gepikt met bevolkingsonderzoek (borstonderzoek) Ze had 2 plekjes in haar borst...
    Ze heeft ondertussen MRI en Naaldbiopsie gehad.. Kreeg gister uitslag en GODDANK is alles goed!! Het bleek littekenweefsel!
    Zooo onwijs opgelucht en blij nu!! Zo kan het dus ook nog! Het hoeft nie altijd slecht te zijn... Pfffff..

Verder, (sorry dat ik het WEER zeg) mis ik T zo...
    Ik respecteer het dat ik hem met rust moet laten hoor...
    Maar ik snap er nog altijd nix van... We waren zo naar elkaar toe aan het groeien en nu? Nu nix meer?
    Raarrrrr hoor!
    Maar goed...
    Probeer me op andere dingen te focussen..
    Ben me aan het orienteren op een nieuwe laptop..
    Ben bang dat de mijne er toch echt de brui aan gaat geven binnen nu en niet al te lange tijd... Dus moet op elke mogelijke manier geld opzij zien te zetten dat ik als het zo ver is een nieuwe kan kopen, want ik kan dus nie zonder heh! :$:$
    Dat leid wel af overigens, want vind ik wel leuk!! :D:D

Hoe is het verder met alle mama's hier?
    Zijn jullie al bezig met kerst?

Hoe vieren jullie het altijd?
    Ook lootjes ofzo, met familie?
    En de kids?
    Doen jullie sinterklaas of kerst?

Liefssss

6. MamsVanRobin

MamsVanRobin Niet meer actief

@ Kussie

Mooi dat het wat beter met je gaat, is zo vervelend als je zo verkouden bent en micraine hebt (lijkt me echt verschrikkelijk die hoofdpijn..)!! Gelukkig is er met je kennis niets aan de hand, is toch wel heel erg schrikken als ze denken dat je iets hebt... Maar mooi dat het helemaal goed zit!! Ahh en over T...nog steeds niets gehoord dus??? Wel heel goed dat je probeerd je gedachten te verzetten want dat valt niet mee, en een nieuwe laptop heb je als ik dat zo lees snel nodig dus dat wordt hard sparen en zoeken!!

@ Visje

Heel heel heeel veel plezier vandaag bij de echo!! Zoo leuk is dat, ben benieuwd naar je verhalen en wie weet een echo...:D:D

Hier:

Maandag gewerkt, gisterochtend huissie schoongemaakt...en daarna nog tot half tien s`avonds gewerkt..mijn opa en oma hebben op Robin gepast en me oma heeft de keukenkastjes lekker gesopt das wel weer erg fijn nu hoef ik dat niet te doen, heb daar zo`n hekel aan haha!! !! Morgen van kwart over 8 tot kwart over 4 :$ naar school.. en vrijdag ook weer werken...vandaag en t weekend gelukkig vrij!! :D Ben nu al helemaal kapot :( voel me ook niet echt lekker..wilde vandaag veel gaan doen maar heb er de puf gewoon niet voor..

Hoe is het met de rest van de meiden hier???

7. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @ Kussiexx:
    Super dat jullie beiden weer wat beter aan t worden zijn. En wat een heerlijk nieuws van die vriendin!!
    En ja, dat je T. mist snap ik. Zal helaas niet zomaar weggaan, helemaal niet zoals t is gegaan. *knuffel*
    Succes met sparen voor je laptop. Snap het gevoel, ik zou ook direct een nieuwe nodig hebben!! :D :D :D

@ mamsvanrobin: Lekker dat je keukenastjes voor je uitgesopt zijn. Dat zijn van die prettige verrassingen ;) . Fijn dat je vandaag vrij bent, maar zo te horen ben je de komende dagen ook druk zat! Rust lekker bij.

@ Kerst:
    pff moet er ff niet aan denken! Was altijd mn favouriete tijd van t jaar. Gezellig met je gezinnetje mooie herinneringen maken. Vorige jaar was zo prachtig. Eerste jaar met onze dochter erbij. Sinterklaas met zijn familie (vader, moeder, zus en haar zoontje) en mijn moeder en stiefvader. Was zo gezellig!! Zag ontzettend uit naar dit jaar, dat Tess het ook iets meer mee zou krijgen. En nu dus plots uit elkaar. Alleen vieren, alles appart. Weet niet op ze met sinterklaas bij mij is en zo niet, wanneer we het dan vieren. Met kerst is ze 1 dag bij mij, 1 bij haar pappa. Niet dat heerlijke samen wakker worden, hele dag in pyama rond de boom, en kerstfilms kijken. Zie er echt als een blok tegen op en de tranen springen me nu al in de ogen. Sorry, niet helemaal wat je voor ogen had toen je er naar vroeg waarschijnlijk, Kussiexx... Ben wel in de gaten aan t houden of er cadeautjes voor Tess in de aanbieding zijn enzo. Dat dan weer wel.

@ hier:
    Vanmiddag komt een vriendin met haar dochtertje op bezoek. Zin in. Vanavond fotoclub. Is 1x in de maand. Ook zin in!! Dus leuke dag in t vooruitzicht :) Tess blijft kwakkelen, maar dat had ik niet anders verwacht ;) . Gelukkig blijft ze vrolijk en lijkt ze er weinig last van te hebben.
    Fijne dag meiden!!

8. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

@kussiex
    idd lekker zoeken naar laptop, ik zou ook niet zonder kunnen hoor. En tja T.. snap dat het moeilijk is en nog blijft maar idd op wat anders focussen hoor.

@mamsvanrobin
    lekker schone kastjes :D
    beterschap ook !! echo is trouwens morgen :p

@ tweetie
    leuk strakjes een vriendin gezellig

kerst:
    oef ik herken tweetie wel. de 1e kerst (2008) alleen vond ik echt wel moeilijk. zoontje was toen 2 weken thuis na 10 dgn ziekenhuis ongeveer en had me vooraf kerst zo anders voorgesteld. was toen dus net bevallen en net 3 maanden ruim alleen nadat ex was weggegaan. Zo dubbel... zo mooi mijn kleine manneke nog zo klein en zo verdrietig omdat mijn ex weg was. het toen kerstavond met ouders enz gevierd, 1e kerstdag alleen en 2e kerstdag met buren / vrienden beetje terwijl mijn zoontje toen 3 uurtjes met ex mee was naar diens familie. krijg rillingen als ik daar weer aan denk.
    Nu doet dat me gelukkig niets meer op die manier. Tuurlijk is huisje boompje beestje leuk met een vriend / man... maar ach zonder kan ook hoor haha.
    ik vier meestal 1 middag / avond met familie. lootjes, cadeau voor iemand en vaak doen we gedichtje erbij. vind het altijd knus / gezellig. of we ook sint doen weet ik niet. vorig jaar wel, maar toen hebben we kerst nauwelijks gedaan (kwam zo uit). Denk dat we nu kerst doen en dat ik sint alleen iets kleins in schoen doe. mijn zoontje is immers 2 dagen ervoor jarig dus vandaar hihi.

9. Foxymama

Tweet:
    Jammer dat het met W zo gelopen is, maar misschien toch het beste. En wie weet wat de toekomst brengt.
    Gaat het al wat beter met Tess???
    Leuk een forum meeting.

Visje:
    Lekker dat die advocaat bezig is met het verzoekschrift. Blijf dr maar lekker vervelen! Trust me, dat werkt het beste bij die advocaten.

Kussiex:
    Gelukkig dat je je alweer wat beter voelt.
    begrijpelijk dat je T. mist en heel goed van je dat je je gedachte op iets anders richt. Zoals een nieuwe laptop :)
    Moet er ook 1 denk ik.
    Maar volgend jr wordt mijn zoon 6 en dan kan je via de gemeente daar geld voor krijgen, dus dat ding moet het eff volhouden :D
    Geweldig nieuwd van die kennis van je! Moet ook schrikken zijn geweest zeg! ken helaas genoeg verhalen waarbij het fout afloopt.

MamavR:
    Pff dat zijn lange dagen zeg! Gelukkig helpen je grootouders goed mee. Heerlijk als die nare klusjes voor je gedaan worden :d
    Wel je rust pakken zodra het kan he!

Hier:
    Alles prima.Van het UWV gehoord dat als ik me via de juiste weg gedeeltelijk ziekmeld, zij mijn salaris aanvullen tot 36 uur :d
    Dus ga in mijn vakantie volgende week eff langs bij het uitzendbureau, want en UWV arts moet dat vaststellen en die onderzoeken (en ziektewet) moeten zij, als mijn werkgevers, aanvragen.

Die dochter van me zit al sinds gister geplakt aan me ribben en ik kan gewoon niet zitten! Zit heel schuin op mijn stoel achter mijn pc. Zoon gaat alles prima. Meneertje heeft een groeispurt en is vreselijk de lucht in geschoten en das te merken aan zijn kleding. Zo zat 116 vorige maand nog prima, moet ik nu alles 128 gaan aanschaffen (hij is 5!!!!!!) Maar goed, dat krijg je met een verwekker van 2 meter :p

Ben druk aan het zoeken naar een nieuwe jas, maar niks past of ziet er normaal uit. Heb gehoord dat november een soort mini-ijstijd wordt, dus moet wel iets hebben.

Oja sint en kerst:
    Veel gezelligheid en ETEN!!!!!! Eerste Sint kado is al binnen (mega pakket van playmobiel van Dino's wat echt net net in mijn kleding kast pas)
    Hier geen lootjes, aangezien mijn zoon nog gelooft in de sint.

Kerst samen met zijn 2e de kerstboom versieren, moet wel een nieuwe boom hebben denk ik :p De kat heeft de boom die ik nu heb al te vaak beklommen. Overal lichtjes ophangen en genieten. Ga meestal naar me mams en daar gourmetten ofzo. Meestal bellen we ook samen familie in het buitenland dan.

Hopelijk gaat het goed met jullie dames!
    Ik ga eff wandelen in de hoop dat die baby draait en ik weer normaal kan zitten!

10. Soda Pop

Owww meiden, sorryyyyyyy... Ik wilde helemaal geen nare herinneringen ophalen... :(:(
    Voor mij was vorige kerst ook helemaal nie leuk... :(
    Want hoewel wat Visje al zegt; zonder kan het net zo mooi zijn...
    Ik had ook zo'n mooi beeld, dat als "ik ooit een kindje zou hebben" dat we dan als gezinnetje kerst zouden vieren.. Nouw zit je dan in je up met een klein kindje... HOEZO je mislukt voelen..
    Gods, wat vond ik dat erg...

Maar ik weet niet, hoewel het eigenlijk altijd tegenvalt, zulke dagen verheug ik me er toch altijd op... Weet ook nie eens goed waarom, want nouw jah, net wat ik zeg; valt altijd tegen! :(
    Niemand doet er zo zijn best voor als ik weet je wel.. Ik ga dan vaak naar mijn ouders maar ze zijn 9 van de 10x sjagerijnig, mijn pa uit principe, die doet gewoon dwars omdat hij Kerst stom vind...
    Mijn broer omdat ie uberhaupt zulke dingen stom vind en mijn ma.. Tjah... Die word er alleen maar gestressed van, van zulke dagen, omdat we dan bv gaan gourmetten en tjah, dan word er gesmeerd enzo... :( Dus nouw jah...
    Maar alleen met Stan hier thuis zitten is ook nix...
    Ik hoop werkelijk dat ze dit jaar allemaal hun best doen om er wat moois van te maken!!

@ Foxy, is je meiske nog gedraaid?

@ Tweety, hoop nie dat je boos/nog verdrietig bent dat ik het vroeg? Ik had er even niet bij nagedacht dat het wel es heel pijnlijk kon zijn...
    Ik hoopte (egoistisch dat ik ben) juist mooie verhalen te horen, om er zelf van op te fleuren en nouw jah, weer een beetje moed van te krijgen dat feestdagen ook leuk zijn... :):)

@ Aurin, dat ie brandweerman is, lijkt me wel pittig jah! Maar ze zijn natuurlijk goed getraind meid! En als iets te gevaarlijk is dan worden ze terug gehaald heh!?
    Komt goed meis! (hoor wie het zegt, ik zou me minstens zo druk maken als jij!!:):) Maar goed)

@ hier, gut, ik kreeg vandaag een mail van iemand waar ik een paar maad geleden 1x mee gedate heb...
    Het klikte heel goed over de mail en msn toen.. Maar toen ik hem zag nouww, toen was er zeg maar van mijn kant totaaaal geen vonk...
    Daar ik gelijk weer besefte hoeveel T. voor mij betekend...
    Voor hem daarentegen was die vonk er wel...
    Gek genoeg kapte hij het een paar dagen hierna af tijdens een meningsverschil dat we kregen...
    Nu jah prima, maar nu mailde hij dus omdat hij een berichtje van me had gekregen via badoo (waar ik nix van af weet...)
    Heb hem wel terug gemaild...
    Ben toch wel benieuwd hoe het met hem is...
    Wie weet kunnen we toch nog weer gewoon es een keer leuk praten...

Liefs

11. Foxymama

@ Kussiex:

Ze draait vaak genoeg, maar zit weer net zo snel bij me ribben.

Leuk dat je weer contact hebt met een oude date. Praten kan nooit kwaad. En een leuke date/uitje...altijd leuk.
    Is het al wat beter met jullie gezondheid?

12. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @ kleinvisje: Fijn dat je t hele kerstgebeuren alleen me je kleine neit meer erg vind. Ik denk dat dit jaar gewoon het moeilijkst zal zijn, omdat t nog zo vers is en zo onverwacht. Maar volgend jaar is de hele situatie meer gewend en zal ik er denk ik niet echt meer tegen op zien.

@ Foxymamma: Ja, jammer, maar za geen andere optie. Gaat verder wel goed hoor. Mis hem wel, maar niet dat ik echt heel verdrietig ben ofzo.
    Tess blijft erg blaffen, maar dat ben ik wel gewend. Waar andere kinderen met een week overheen zijn, is zij eerder 2 weken zoet mee. Maar ze blijft vrolijk, dus denk dat ze er niet zoveel last van heeft.
    Super dat je je toch gedeeltelijk ziek kan melden en dat je loon dan aangevuld wordt!! Lastig dat je kleine meid je zo stevig vast heeft. Hoop dat ze inderdaad wat is gaan verliggen inmiddels, zodat je iets beter een houding kunt vinden. En die kleine (nou ja, kleine!) vent van je is zeker flink gegroeid!

@ Kusiexx:
    Oeh dat klinkt ook niet erg gezellig. Ik zie er juist dit jaar zo tegenop omdat het anders altijd zo heerlijk was! Vorig jaar had ik dus wel echt dat plaatje dat ik in mn hoofd had: eerste kerstdag aalleen met t gezinnetje hele dag afgesloten van de wereld. ROnd de kerstboom, lekker eten, oudbollige kerstfilms kijken. En dan de dagen daar rondheen bij familie op visitie. Lekker eten, nog meer oudbollige kerstfilms kijken, uitgebreid koken, cadeuatjes. Ik ben echt zo'n ontzettende huisvrouw hahahah. Hou van bakken en koken, die feestdagen met t gezin, zo'n ideaal beeld hahahahaha. Vandaar dat ik er dit jaar echt tegenop zie. Maar volgend jaar, als ik wat meer gewend ben aan de nieuwe situatie, maak ik een nieuw ideaalbeeld, gewoon samen met Tess, en dan gaat t helemaal goedkomen :)
    Tuurlijk ben ik niet boos!! Verdrietig maar heel even. Dat bewaar ik wel voor de dagen zal ;)
    Leuk dat je wat van die date van toen hebt gehoord. Wel appart dat ie t na een meningsverschil laat afweten, maar kletsen kan nooit kwaad toch ;) Benieuwd naar zn antwoord :)

@ Hier:
    Vanavond fotoclub gehad. Erg gezellig. Er worden dan van alle foto's altijd 5 gekozen door de groep die het mooist waren van die keer, en dit keer zat er ook een van mij bij. Best een beetje trots op mezelf :p

13. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    Haai meiden,

Kerst: Oww wat heb ik t daar vorig jaar moeilijk mee gehad..moest de kindjes delen en dat was ook absoluut niet mijn ideaalbeeld. Ik hou me daar nog steeds te veel aan vast en daarmee doe ik mezelf elke keer weer mee pijn.
    Dat blijkt ook uit alles wat ex doet. Ik moet alle nieuwe dingen steeds opnieuw accepteren. dat ie een vriendin kreeg, dat mijn kids een stiefmama kregen, nu dat ze strax zwanger is, daarna misschien trouwen. T doet me toch steeds weer pijn. En dat wil ik niet.
    Dus ik vind kerst ook niet leuk meer. Ik ben dan wel bij mijn ouders, dat is wel leuk. En vorig jaar ook 1 dag met mijn lieve vriendinnnen. Nu ist heel jammer dat een paar wkn geleden de vriendinnen groep uiteen is gevallen. En ik sta ertussen in. Dus dit jaar ook geen avondje met de meiden. Weer iets om over te balen. maar goed...story of my life.

Kussiexxx:
    Hey grappig zit jij op badoo, hihi heb ik ook ff opgezeten maar sta nu al lange tijd op relatieplanet. Niet betaald ofzo, maar krijg ontzettend veel reacties. Maar ik ben te kieskeurig hhahaha. Maar als je toen al geen vonk had, tja misschien zat je toen idd nog teveel met T in je hoofd. Je kunt t altijd nog een keer proberen maar nu lijkt t me niet handig. Want je zit nog teveel met T in je hoofd en dat echt heel normaal. Dat duurt wel even.

Kleinvisje: Hoe was je echo meid? Ben niet nieuwschierig hoor whahaha. Heb jij dat ook gevolgd over die R.echtzaak over die D.onor? Hoop dat t wel doorgaat.
    En jeetje over je opa en oma...heel zwaar hoor lijkt me dat, om ze beide in korte tijd te verliezen. Geniet van de tijd die je nog met ze hebt, sterkte. knuffel

Tweetie:
    leuk joh dat de dames ook een foto van jou uitgekozen hebben! Tuurlijk mag je daar trots op zijn. Balen dat je kleine meid nog steeds zo hoest...same here..
    En tja W. Fijn dat jullie er samen een goed eind aan gebreidt hebben, dat voelt wel prettig lijkt mij. Er komt vast wel een keer een leuke lieve man voorbij, waar jij weer vlinders bij voelt.

Foxy:
    ow jou stukje staat op de vorige blz.. hoop dat ik t nog weet, want ik durf niet terug te bladeren dan ben ik mijn verhaal kwijt hahaha. Maar ik had begrepen dat t je gaat lukken om minder te werken. Dat zou heeeel fijn zijn. Op die manier krijg je even iets meer rust. Je hebt een klein eigenwijsje in je buik dus, hahaa dat ze zich niet laat voelen zodra je ventje wil voelen. Was hier ook elke keer zo. Sem was steeds te laat.

Hier:
    kids weer naar hun papa, heb ik bijna doodgekeken toen ie ze kwam halen. Hij voelde zich flink ongemakkelijk, de lul. Kids waren blij om papa te zien en dat maakt t wel pittig, maar ach, ik gun em t licht in de ogen niet, maar ik gun mijn kindjes alles!
    Maandag 2 uren met gran canaria dude op chat gezeten, was heel leuk. Over vanalles gesproken, zijn kroeg is nu bijna af, volgende week de opening. Ik zei, dat ik hem wilde knuffelen en bij hem wilde zijn, hij zegt jaa dat heb ik nou al weeeekeen. Zo schattig, ach zolang t leuk is...
    Verder niet zoveel nieuws.

fijne dag meiden!!!

14. kleinvisje

hoi meiden

@fontana
    zeg praat me even bij (PB) over die R.echtzaak over de D.o.n.o.r. weet van niets?!?!
    enne toch knap hoe je met je ex om gaat omwille van de kids hoor.

15. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    ergens in t Noorden.
    jeps je hebt pb. :)

16. kleinvisje

Nou meiden
    hier mijn echo nieuws. Vandaag dus 20 weken echo. Mijn moeder en Luuk mee. wilde vandaag dus toch geslacht weten. Afijn met een groot meisjesgevoel op naar de echo. Eenmaal binnen natuurlijk de echo en ik kon prima meekijken. wat enorm gaaf om daar zo'n klein mensje al zo duidelijk in je buik te zien zitten weer zeg !!! Super gewoon.
    Na eventjes kwamen ze bij de benen, het was gelijk superduidelijk hoor het geslacht :p IK KRIJG EEN 2E JONGEN. Erg leuk zo duidelijk haha.
    Alle organen waren ook goed te zien en aanwezig etc. Alleen het hartje was door de ligging van meneer (die dus letterlijk dwars lag) niet optimaal te beoordelen. Over 2 weken dus daarvoor opnieuw want meneer wilde ook niet eventjes netjes anders gaan liggen ;):D. ze zagen of verwachten hierbij geen bijzonderheden maar moeten dat wel met zekerheid kunnen uitsluiten natuurlijk, vandaar.

Afijn tegen mijn gevoel in dus een jongen (en nu al eigenwijs), lekker beweeglijk en alles tot zover prima !!

hieronder nog 2 3D echofoto's die ze hebben gemaakt. Ziet er nog wat raar uit, maar wel heel bijzonder weer

Bekijk bijlage 190064

Bekijk bijlage 190065

17. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    ergens in t Noorden.
    WAUWWWWWW!!!!
    wat een prachtige foto's!! En weer een kleine vent! Gefeliciteerd!!! blij dat alles er goed uitziet, en nu mag je dus nog een keertje spieken. Altijd fijn.
    Geniet ervan. Hartstikke leuk!

18. kleinvisje

fontana
    heb je pb gelezen en nog link gevonden erover. ws vanavond meer info erover zeggen ze. inderdaad nieuws over d.o.n.o.r. even in de gaten houden dus !! bedankt voor je tip ! :)

19. Foxymama

GEFELICITEERD met de goede echo en je ZOON!!!!

Mooie duidelijke echo's hoor! Ik had geen 3D bij de 20 weken echo.

20. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @ Kleinvisje: Een jongetje!! Super hoor. Wat gaaf, die echofoto's! Heerlijk dat alles goed is en dus nog een bonuskijkje over 2 weken :p . Erg blij voor je!

@ Fontana:Wat balen van je vriendinnengroep! Ruzie geweest? Jammer dat daardoor ook je kerstplannen in t water zijn gevallen.
    Leuk dat t chatten nog zo gezellig in met Gran canaria dude. En inderdaad, zolang je je niet te veel gaat hechten, is t leuk zolang t chatten gezellig is, toch :)

Deel Deze Pagina