Ja nou ja ruzie.. we waren met z'n 5en. P en B1 zijn al jaren beste vriendinnen. M en B2 zijn ook al jaren beste vriendinnen. M is het zusje van B1. P vind M een beetje achterlijk en heeft wat "stomme" dingen gedaan/gezegt. M en B2 willen niet meer met P opstap. Ik ben beste maatjes met M, B2 en P. Ik heb zelf niet zoveel met B1. Maar B1 en ik staan er nu dus tussenin aangezien we altijd alles met z'n allen deden. Nu splits ik mezelf dus elk vrij weekend op tussen B2, M en P. Want we kunnen dus nix samen doen. Maar soms zit P dus alleen thuis want B1 woont in Amsterdam. Beetje lastig dus, aangezien P ook een beetje jaloers is ingesteld wanneer ik bijv met M en B2 wegga. Snappen jullie het een beetje? whahahaa
@ Fontana, godsie, het lijkt wel een wiskundige som, met je B1 en P, whahaha.. Maar ik snap in ieder geval dat je er tussen in zit... En dat is KNAP VERVELEND! Wat denk je, is het iets wat nog weer goed komt? Ik hoop het, want dat "kan er ook nog wel bij" Wat een toestand... Hoe jij het nu ziet met Dude, zulk contact zou ik wel willen hebben met P. (die oude date) Maar ik weet niet of ik nog wat van hem weer ga horen... Ben zelf ook wel benieuwd, weet nie meer wie het vroeg, maar als ik wat hoor, horen jullie het natuurlijk ook!!! @ Visje, wauwwwww, meid, een jongen!!!! Toevallig heeft iemand van het andere forum waar ik schrijf ook een echo gehad vandaag, krijgt ook een jongen!! LEUKKKK!! Vind het super gaaf voor je! En wat zal L. blij zijn!! Ennuh, wat super dat ook alles okeej is! En met het hartje is alles natuurlijk ook gewoon goed! Zie het als een cadeautje dat je nog een keer mag baby-gluren!! Wauww, een stoere mama van strax 2 boys!!! Trouwens ik heb ook nix mee gekregen over d. o. n. o. r. ?? Terwijl s.b.s. regelmatig opstaat de laatste dagen, maar dat gaat alleen maar over dat vakantie programma van a.l.b.e.r.t..o??? En over ergens de toegang toe krijgen? Nog nix over dit onderwerp??? @ Kerst, sorry meiden, het was duidelijk een misplaatste vraag.. We zijn waarschijnlijk allen vaak online, om elkaar er doorheen te slepen! Ik ben blij dat k jullie heb leren kennen, niet alleen daarom, maar vooral ook omdat JULLIE me en wij elkaar zo goed begrijpen!! Thanksss allemaal!! *knuffel* @ Tweetie, hoesten kan een maand duren heh? Zo was het bij Stan wel, de eerste keer dat hij het had, en de 2e keer ook... En nu zitten we bijna of ongeveer in week 3... Zucht... Arme kereltje... @ Foxy, heb ik ook iets gemist? Is het gelukt? Of gaat het lukken? Word het gewoon aangevuld en kun je minder gaan werken? @ Ziek zijn hier, och och, mijn ventje was vandaag pas echt ziek! Ben geschrokken joh! Hij had vanmorgen al 37,9 (vind k erg hoog voor 's morgens, normaal heeft hij dan rond 36,9) Dus ik heb hem een homeopatische zetpil gedaan, en omdat hij naar oma ging ben k wel gaan werken... Maar toen ik vanmiddag thuis kwam deed oma hem net in badje want wat bleek, hij had zijn hele bedje ondergespuugd (nog nooit eerder gebeurd!) *schrik* Toen k hem optilde leek hij wel een straalkacheltje, zo heet, en hij wilde nie eens in bad, en normaal vind hij het prachtig. Toen vertelde ma ook nog dat hij op haar schoot had geslapen... Zo is Stan dus totaaal nie he!! Ben toen wel beetje boos geworden dat ze me niet heeft gebeld, want ze durft hem niet te temperaturen, dus wie weet hoe hoog zijn temp was voor het badderen... Er na in ieder geval 39,3 (!!) zo hoog heeft hij nog nooit gehad.... (Dubbel schrik) Dus nu een gewone zetpil (240 mg) erin en vanavond was zijn temp goddank gezakt naar 37,7! En toen kreeg hij ook eindelijk weer een paar babbels... Nouww wat een toestand. Hij heeft ook bijna hele dag niet gegeten.. En ook weinig gedronken! En ik, het gaat op zich wel, maar mijn keel doet weer zeer! Dus ik ga ook optijd er weer in met 2 paracetamol; want ik weet nie hoe zo'n nacht we tegemoet gaan... Zal es ff mijn mail checkuh, hihi!!
hoi meiden betreft d.o.n.o.r. gaat om r.e.c.h.t. zaak vanuit d.o.n.o.r. tegen sbs omtrent uitzending dit zou namelijk 2 3 okt. zijn. d.o.n.o.r. wil dit tegenhouden nieuws blijven volgen dus of dit hem ook lukt sbs vermoed dat ze sterk genoeg staan om wel uit te zenden. hoop vanavond wat te zien op nieuws. verder verdrietig nieuws hier na goede nieuws vanmorgen van de echo vanavond gehoord dat datum van overlijden van mijn opa en oma al bekend is (al snel nu woensdag) vader natuurlijk verdrietig. Luuk merkte het ook. die had het thuis ineens over opapa en omama (zo noemen we hun ipv opa en oma) en zei dat ze sliepen. ik begon vanuit emotie ineens te huilen. luuk zag dat ik knielde bij hem en noemde maar dat ik verdrietig was omdat opapa en omama ziek zijn. Luuk aaide me over me wang en zei: mama stil maar, komt wel goed. zo lief en zei toen als ze slapen worden ze weer beter. Tja... ik heb lekker gekroeld met hem en hij gaf me wat van zijn drinken. Echt zo dubbel allemaal. nu maar rustig op de bank. En dat alles na een dag die zo mooi begon en waarin ik zelfs het vlak (oranje) nog heb geschilderd in de babykamer. Vind het zo moeilijk voor mijn opa en oma en mijn ouders etc. pfff weet dat het voor hun beter is hoor en op zich ook heel mooi, maar maakt het verdriet (vooral om het zien van verdriet bij anderen ook) natuurlijk niet direct minder.
@ Fontana: Hmmm bagger dus, daar komt t op neer . Geen kans dat dat weer goed komt? Klinkt als hele drukke weekenden!! @ Kussiexx: Sluit ik me helemaal bij aan. Ben ook heel blij met jullie!! *Knuffel* Eng he als je kleine zo ziek is! Tess deed het heel veel en vaak, dat spugen. Niet van na het eten en dan te snel liggen ofzo, zoals babys kunnen doen, maar echt van ziek zijn. Zo eng! En inderdaad die hoge temperatuur is ook schrikken, vooral die eerste keer. Ik raak er al n beetje aan gewend ze heef t zo vaak. Kan me voorstellen dat je boos was dat ze je niet gebeld hadden! Ik had echt ontploft denk ik! Heel veel beterschap gewenst voor je kleine! @ Kleinvisje: Hè wat een verdrietig nieuws meid. Natuurlijk, dat het voor hun beter is, maakt t misschien iets makkelijker te accepteren, maar niet minder verdrietig. Wat is jouw zoontje vreselijk lief! Zit met tranen in mn ogen zo ontzettend lief doet ie. Prachtig. Wens je veel sterkte! *knuffel* @ hier: Denk dat Tess nu toch last krijgt van dr verkoudheid. Wou vanmiddag op de creche alleen maar spelen met haar eten en drinken en heeft bijna niets binnengekregen. Maar goed, vanavond at ze wel, dus vooralsnog niet bezorgd. Hoop dat ze vanavond weer n beetje slaapt ipv telkens dat hoesten.
@ Kleinvisje, Ik begrijp het niet helemaal, je opa en oma zijn allebei ziek, en ze kunnen er voor kiezen om tegelijk voor euthansie te kiezen? Dat jullie dus tegelijk afscheid mogen nemen van hen... Pfff. Kan me voorstellen dat je het even niet weet hoe of wat, dat het heel emo is en dan L. Hoe hij dan reageert. Zooo onwijs lief en wat hij ook zegt en doet.... Zit hier te smelten op de bank.... *snif* Dit is indd zo ontzettend moeilijk, en weer word maar weer bewezen hoe dicht leven en dood bij elkaar liggen!! @ Tweetie, ik las net dat buikgriepvirus heerst? Misschien is dat het? Maar tjah, dan zou je toch nie hoeven hoesten? Ik snap er ook nix van.. Ik hoop in ieder geval dat onze kids gauw weer hun vrolijke gezonde zelf zijn!!! @ Visje, dat meen je nie, wil hij het tegenhouden!?? Hihi, ja dat zal wel, hij weet donders goed dat ie fout zit, de zak!! Neem aan dat het recht zegeviert en dat dit toch niet zal gebeuren! @ hier, jawel, had mail terug!! Dat hij nog vaak aan me denkt, als bv. Sandra Bullock op tv is, of als hij Shania Twain of Ilse de Lange hoort... (Ben gek op de films van de 1e en zing zelf nummers van de laatste 2....) Vond ik toch wel ergens heel fijn om te horen!! Heb hem gemaild dat ik ook nog wel es aan hem denk, bv als ik wandel en de eendjes zie in het park.. Op één of andere manier gingen onze gesprekken nog wel es over eendjes, whahahaha!!! (ik droom van een klein knus boerderijtje met een soort van parkje er naast met schaapjes en konijntjes en eendjes! ) En hij heeft ezels en pony's en ik las nu ook een stierkalf, whahaha!
@ Kussiexx: Leuk zeg, mail terug. Tuurlijk is het leuk te horen dat ie nog aan je denkt! Contact dus weer n beetje aanhalen?
jeetje kleinvisje, wel heftig allemaal hoor! van je opa en oma maar wel super lief hoe l. reageerde, heb helaas niks meer op het nieuws gezien vanavond :s ben benieuwd waneer de uitspraak is!
hoi meiden @kussiex ja je begreep het goed, beiden euthanisie tegelijk woensdag. dubbel, maar ook mooi dus. En meneer P (d.o.n.o.r.) wil het dus idd tegenhouden de aflevering. gister niets gehoord, dus ga vandaag even in de gaten houden en anders even bellen. Leuk hoor weer mailcontact trouwens. Beterschap met je kleine trouwens !! @ tweetie arme Tess... hoop dat ze niet echt ziek wordt weer. @mamavan3 hier ook niets meer gehoord hoor. hier luuk was wat vroeg wakker, maar verder wel redelijk geslapen. ga dalijk hem lekker naar de opvang brengen en er zijn foto's dus erg leuk. Mijn plannen voor vandaag: foto's op pc sorteren en 3 mooie pagina's maken voor in lijsten van familie zoals opa en oma, ouders, zusjes etc etc. wil ik al een hele tijd maar nog niet echt van gekomen. en echt grappig... als ik Luuk nu vraag wat zit er in mama's buik zegt hij" een jongetuh (jongentje)" voorheen noemde hij een baby whahaha... heeft hij toch goed meegekregen allemaal gisteren. ja het is echt wel een sociale lieve jongen gelukkig. Tuurlijk heeft hij ook zijn buien hoor en hij is nog steeds moeilijk met in zijn eigen bed slapen op het moment maar ach, kan niet alles hebben he
@kleinvisje, sterkte met je opa en oma, wat moet dat moeilijk zijn zeg :S Wel onwijs leuk een 2e mannetje! gefeliciteerd! Hier alles goed.. nou ja goed. Ik werd gister onwijs ziek. Overgeven diarree koorts, flauwvallen. Dus mijn moeder is Collin op komen halen (zij woont alleen 2,5 uur rijden bij mij vandaan) en ze komt zondag pas weer hier in de buurt en ik heb geen geld om een tank leeg te rijden, dus zie Collin zondag pas weer. 3e weekend op rij dat hij daar zit, vorig weekend ivm werk, volgend weekend ivm werk en nu dus :S baal er hard van Maar goed was voor hem wel beter, en voor mij ook, kon ik iig even goed ziek zijn. Gaat nu redelijk, houd drinken binnen, maar trek heb ik niet, dus eten wacht ik maar even mee nog. En ik kan nu even echt goed uitrusten.
Lieve allemaal, Even kort, en alleen even ego... Ik heb echt mijn handen vol aan een zieke Stan.. Heb vanmiddag ook wel de huisarts gebeld... Ik weet het niet hoor, dit voelde nie goed meer... Hij had vanmorgen 38,6 (!!) Hoog vind ik voor de ochtend, dus zetpil gegeven. Vanmiddag toen hij weer naar bed ging, om 2 uur had hij 39,4(!!) Godsie, schrok me rot, dus weer een zetpil... Maar na het slapen om 4 uur had hij 39,2... Kortom nix gezakt.. Nou zo wil ik dus het weekend nie in... Dus ik bellen, waren ze al niet meer "Gewoon" te bereiken dus het spoed nummer gebeld... Gelukkig begreep assistente het... Deze is ook de enige van de 3 die een beetje normaal is... De andere 2 mag ik totaal nie... Hoe dan ook, na wat ik omschreef; hoge koorts, wel huilerig hangerig, en ook echt heet aanvoelen, maar ook wel alert (dus tot nu toe niet duf of echt dat ie wegvalt etc) En dat ie heeft overgegeven zei ze dat hij waarschijnlijk zijn eerste griep te pakken heeft... En dat die koorts dus juist een heel gezonde goede reactie is van zijn lichaampje... Mag het dit weekend aanzien... Met 2 zetpillen per dag van 240 mg en 1 van 120.. Nu heb ik hem verdorie al 2 van 240 gegeven, dus we gaan de nacht strax in met 1 van 120... Hoop dat ie daar van doorslaapt... Ben er bang voor.... Maar we zullen zien... Het is zo zielig.. Nu vraagt ie echt volledig aandacht... En dat doet ie de laatste weken zowiezo al met het hoesten en loopneusje, dus ik ben bekaf, daar ik zelf ook lange nie fit ben... Dus sorry dat ik verder nie reageer, beterschap voor Aurin, en hoop Visje, dat je vanacht beter slaapt! Liefs en knuffel voor iedereen!!!!
@ Aurin: Oeh balen wat je zo ziek was!! En nog niet echt beter, zo te horen. Naar dat je je kleine nu 3 weekenden achter elkaar niet ziet. Moeilijk hoor! Maar inderdaad, wel beter dat je even goed kunt uitzieken. @ Kussiexx: Ahhh eerste griep. Dat voelt zo eng en kl***! Goed dat je gebeld hebt, altijd je gevoel volgen. Veel beterschap gewenst.
hoi meiden aurin jemig meid beterschap hoor !! rustig aan en even goed uitzieken dan hoor. kussiex jemig wat sneu voor stan. ook veel beterschap ermee !!
Hello ladies!!!! Fontana: Mijn hemel, wat een wiskundige situatie/uitleg. Maar ik snap dat je er tussen staat en het heel erg ingewikkeld is! Toch wel jammer dat zo'n groep dan uit elkaar valt. Leuk dat je nog contact hebt met die dude. Wil hij nog steeds dat je komt of komt hij toch eerder hierheen? Trouwens, geweldig dat je zo droog was tegen je ex Aurin: Heel veel beterschap en en hopelijk is je kleine man weer lekker snel thuis. Komt je grote man je wel verzorgen? Visje: Wat vreselijk en tegelijkertijd prachtig mooi van je opa en oma. Je kan echt zien hoeveel ze van elkaar houden, maar het lijkt me voor de familie idd niet makkelijk. Heel veel sterkte. Wat een dubbele dag moet dat zijn geweest zeg, echt 1 om nooit te vergeten. Wat een lieve zoon heb je toch. Onbegrijpelijk hoe zo'n klein mensje je zoveel kan troosten en dat ze het toch begrijpen. Kussiex: Jeetje wat een schrik zeg! Kinderen met griep zijn nooit fijn en al helemaal niet als ze klein zijn. Zorg dat ie lekker veel drinkt. Begrijpelijk dat je boos was dat je mams om zijn minst niet gebeld heeft. Super dat je een email gekregen hebt van je oude date/vlam. Grappig dat eendjes voor sommige zo'n betekenis hebben Lekker van genieten hoor. Tweet: Gaat het al wat beter net je kleine meid? Hier: Alles wel prima. Geen ziek kind ofzo (afkloppen) dus mag niet klagen. Vandaag wel giga pissed geworden op een collega. Ik zou met haar meerijden naar huis, afgesproken bij haar kamer, maar die was helemaal leeg en donker toen ik daar kwam. Beneden was ze ook niet en ze is ook niet naar mijn kamer gelopen. Dr telefoon nam ze ook niet op. Ze is dus gewoon zonder mij vertrokken!!!!!!! :x:x:x:x:x:x Met als gevolg dat ik mijn trein miste en dus te laat was bij de BSO. Geen mega ramp, want heb gebeld en het doorgegeven, maar ooooo wat was ik (ben het nogsteeds een beetje) pisslink! Na mijn vakantie gaat die trut het echt wel eff horen! Maar gelukkig heb ik nu vakantie!!!!!!!!!! Beterschap voor alle zieke kindjes en mama's! knuff!!
@ Foxymama: Wat een rotstreek!! Logisch dat je pissed bent en dat ze dat wel ff tehoren gaat krijgen na je vakantie. Maar wel heerlijk nu voor je! Ga je nog iets leuks doen? In ieder geval veel plezier gewenst!! Mijn meisje is nog aan t kwakkelen, maar niet echt ziek hoor. Blijft hoesten/snotteren/verhoging (soms koorts). Maar niet ziek. @ hier: Beetje dipgevoel. Stom, want heb een heerlijke middag gehad. Met n vriendin van me op pad geweest. Had alleen gehoopt vanavond misschien even de stad in te gaan (bluesfestival hier in de stad), maar niemand om mee die kant op te gaan. Misschien had ik in een weekend dat Tess hier niet was, alleen had gaan kijken. T is per slot van rekening vlakbij, maar ik ga geen oppas regelen om dat dan alleen te gaan doen. Maar goed. Morgen wordt t weer prachtig weer. Pap komt s middags, dus das altijd gezellig. Fijn weekend gewenst allemaal!!
@ Foxy, dat zou ik dus ook nie pikken! Dat slaat nergens op! Zulke streken zijn echt onder de gordel! Bah! Zou haar er ook zeker even op aanspreken!!! Gelukkig dat ze op de BSO er begrip voor hadden!! @ Visje, hoe is het met je meid? Trek je het allemaal nog een beetje, wat een emo week is dit zeg.. Even een dikke knuffel voor jou!! @ Aurin, sorry dat ik nie op je reageerde nog, hoop dat je je ondertussen ietsie beter voelt! Heel veel beterschap meid! Hopelijk is je vriend er om voor je te zorgen!! Wel heel heftig dat je C. nu zo veel moet missen! @ Fontana, hoe issie??? En met Dude? Hihi.. Is ie al zo danig ondersteboven dat ie nu alsnog halsoverkop JOU kant op komt? En is de kroeg al geopend? En hoe gaat het met je kids? Zijn ze al wat beter? @ Tweetie, hmm, ja alleen op pad gaan blijft dan toch dubbel heh! Weet hoe het voelt... Hoe is het nu met Tess dan, en hoe voel jij je nu na het hele gedoe met W.? Heeft het dipje daar ook mee te maken? @ Stan, vanmorgen had hij 38,0... Is dus iets gezakt. Hij keek ook beter uit zijn oogjes, al is het nog nie alles.. Gisteravond was echt heel eng... Hij lag in bedje op zijn buik/knietjes met hoofdje in matras.. En ik draaide hem om omdat hij wat snikte.. Was hij me toch knal en knal rood joh!!! Da was zoo eng! Heb ik hem gauw een dunnere slaapzak aangedaan! Hij had gisteravond dan ook 39,6... Ik was echt bang en durfde nie te gaan slapen. Voelde me ook zo alleen.. Klinkt nu dramatisch, maar gisteravond was ik echt geen held... Toen hij daarstrax naar bedje ging had hij 38,7 dus toen toch weer een zetpil gegeven... Hoor trouwens nu dat hij wakker is.... Hij ligt te kletsen @ hier, whaha, nouw nouw, een heel item zijn de eendjes nie hoor! Whahaha, ben geen freak ofzo! Maar vind het wel heeeel mooie dieren jah! Dat dan weer wel! Had gister nog weer een mail van hem, maar ben in reactie nog even terug gekomen op de mot van toen.. Gewoon om het uit de wereld te helpen.. Weet nie of hij nu nog gaat reageren.. Zo wel, dan hoop ik indd dat we weer een leuk (mail) contact op kunnen bouwen, want tis een gezellige leuke jongen... Maar zoals jullie weten, in mijn hart zit maar 1 iemand... Liefss
Foxy: joh wat een naaaaaaiiistreek zeg, jou zo laten zitten. Ohhww ik zou ook pislink zijn joh! Fijn dat t allemaal goed is daar bij jou en dat er geen zieken zijn. Houden zo! Kleinvisje: wow dat is wel heel heftig zeg om te weten dat je woensdag voor altijd afscheid gaat nemen van je opa en oma. heel veel sterkte meis.. ik had tranen in mijn ogen toen ik t stukje las over luuk en dat hij je zo lief behandelde toen je moest huilen.. hoe voelen ze het he. Een droomventje, pas goed op elkaar. ik heb t nieuws niet gevolgd...al iets meer bekent? over .... Aurin: beterschap meissie!! ff lekker uitzieken. knuffel. tweetie: hoe ist daar in de ziekenboeg? ik weet nie hoe t met mijn ventje gaat, is bij zijn papa dus hoor t morgen allemaal wel. niets aan als ze ziekjes zijn. beterschap daar. Kussiexxx: Jeetje, wat een schrik zeg. Heel goed dat je je gevoel gevolgd bent en gewoon de spoed hebt gebeld. Ben blij dat de koorts iets is gezakt, t zal idd wel een flinke griep zijn en dat vind ik ook zo eng bij die kleine kids. Je doet t hartstikke goed meid, hij voelt zich vast snel weer beter. Veel blijven drinken he met die koorts. Naja. alsof jij dat nie weet hahaha. Ach gewoon ff leuk mailen en chatten is nooit weg en ook al zit er maar 1 iemand in je hartje... je weet nooit wat er kan gebeuren. Sluit je niet af. Hier: alweer 3 dagen opstap geweest.. ppfff fontana moet echt een keer normaal gaan doen geloof ik hahahaha. Ik heb t in mijn kindvrije weekendjes drukker dan wanneer ik de kids heb. Maar ik geniet er wel van om met mijn vriendinnen te zijn en gezellige dingen te doen. Gran canaria dude: whatsapped veel en dan ook dingen van: ik mis je en ti amo bella.. nou echt super lief. en jaja...... kussiexxxx oogjes dicht... ( jij vind dit vast heel stout van mij) ik heb webcamsex gedaan hahahahaha. Zooo spannend en leuk. Waren er beide ff helemaal stil van. Oww ik vind t fijn dat ik dit soort dingen hier gewoon kwijt kan hahaha. nou ik zal ff wat gaan doen hahaha. knuffelsss
Tweet: Klote van je dipje. Ken het dat je ergens heen wilt, maar dan toch liever niet alleen. Ik doe veel dingen alleen, maar zulke dingen zoals een festival enz wil je toch liever met iemand heengaan. Hoop dat je wel een beetje met je pap genoten hebt van je dag vandaag. Kussiex: Hoop dat je chatter snel en leuk zal reageren. Narigheid uit de lucht praten kan geen kwaad. Ook al zit er iemand anders in je hart. Je kan altijd ruimte maken voor een ander Geniet gewoon en kijk waar het op uitloopt. Vervelend dat Stan nog steeds koorts heeft. Hopelijk wordt hij snel weer beter. Fontana: Whaha, jij ondeugende dame Dat soort dingen zijn altijd spannend. Hopelijk heb je ervan genoten Geniet maar lekker van je vrije kinderloze dagen hoor. Je hebt het verdient. Hier: Vanochtend lekker ovenbroodjes gemaakt en was met zoonlief aan het eten, toen ik opeens over me nek ging. Geheel uit het niets. Haalde de wc niet eens. Weg ontbijt Zoonlief helemaal bezorgd, maar vond het toch heel interessant. Ik spuug echt NOOIT!!! Dus toen me moeder kwam was zij ook mega bezorgd. Heel de dag misselijk geweest en mega hoofdpijn. Toch naar buiten gegaan, hielp wel eff. Was gelukkig lekker weer. Net met moeite mijn avondeten binnen gehouden. Weet niet of ik nou ziek ben (of wordt) of dat de baby met mijn maag aan de slag is. Ook eff met mijn moeder een plannetje gemaakt voor het kluswerk deze week. Eff meten en lijstje gemaakt wat ik nodig heb voor mijn slaapkamer en de babyhoek. Volgende week naar Ikea en dan verven en klussen. Ga zo lekker me bedje in!!!! Alvast een fijne avond dames!
Hey Meiden!! FONTANAAAA!! WHHAAAA Ik spoel even terug wat ik gelezen heb! En doe net of ik het niet gelezen heb!! Dat werkt toch nie!! Jakkiebah! Whahaha, dat lijkt mij dus helemaal nix.... Maar goed, ik zal er nix van zeggen.. Meid, zolang je weet wat je doet en je er ZELF achterstaat dan is het toch prima!!! Als ik het maar nie hoef te doen! @ Foxy, nouw, hoe kan dat nouw, maar met die hoofdpijn? Is het geen migraine dan? Omdat je er ook bij overgeeft dan? Misschien toch es aan de VK vragen??? Tuurlijk kan de baby ook lekker roerig bezig zijn! Das natuurlijk ook nie raar... Maar kan me voorstellen dat je je er nie prettig bij voelt! Is het gelukt met het meten, of moes je dat nou nog doen? Heb ik nie helemaal goed gelezen? Ik zal es even mijn mail checkuh! Hihi.. Ben wel benieuwd... Liefs