Alleenstaande mama's kletsen hier verder

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Wijffie75, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.

whahahhaah had je gewaarschuwd hihi. Alles een keer proberen is mijn motto!

Nou geen mail dus.. hmmm oke dan weet je wel genoeg idd. laat maar hangen!!

xx

Foxy:
    beterschap meissie, t heerst nu ontzettend die nare griep.. bah.

2. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @ Kussiexx:
    Nee, geloof niet dat t dipje daar mee te maken had. Is iets wat bij me hoort. Heb af en toe zonder reden even een dip. Maar was 1 avondje, en vandaag gewoon weer n lekkere dag gehad :) . Hoe t met W. is afgesloten is goed zo, vind ik. Jammer, dat wel, mis hem ook soms wel, maar vooral voel ik dat ik t juiste heb gedaan, dus das oke.
    Tess gaat weer iets meer kwakkelen, maar niet echt ziek ofzo, wat meer koorts, hoesten/roggelen blijft, en eet nu ook barslecht.
    Wat rot dat Stan zo ziek blijft. Heel veel beterschap gewenst! En inderdaad een dunnere slaapzak is wel verstandig als hij zo'n koorts heeft. Als hij er slecht van slaapt kan een lauw badje ook helpen de koorts wat te drukken. De temp reageert hier vaak neit direct op. Bij Tess merk ik het vaak pas een half uurtje ofzo nadat ze al weer uit bad is.
    Hoop ook dat je oude date gaat reageren. En je hart ligt wel bij T., maar dat hoeft niet altijd te betekenen dat je neit met iemand anders iets kunt opbouwen...

@ Fontana:
    Lekker dat je weer bent wezen stappen! Super toch dat je ook van je kindvrije weekenden kan genieten. En webcamsex hihihihi dat je dat durft! Ik ben met een webcam zo bang dat het opgenomen kan worden ofzo. Zou ik dus niet durven. Maar chatten kan ook heel goed hoor ;)

@ Foxymamma:
    He bah, vervelend en raar dat je zo opeens zo moest spugen. Hoe gaat t nu?
    Leuk dat je met de babykamer bezig gaat. Veel plezier :)

@ hier:
    Was gezellig vanmiddag met pap. Tess blijft erg slecht eten en vandaar weer koorts. Heeft ze snel. Ook erg hangerig en huilerig vandaag, dus er zit haar wel iets dwars. Maar goed, een nachtje lekker slapen kan wonderen doen, toch :)
    Heeft een van jullie trouwens een gouden tip tegen luieruitslag? De laatste keer dat Tess ziek werd (2 weken terug) kreeg ze opeens voor t eerst echt luieruitslag. Het blijft maar aanhouden. Smeer me helemaal rot met zinkzalf, maar helpt weinig. Alleen om het niet erger te maken eigenlijk. Als ik ook 1x niet smeer is t meteen echt stuk. Heel sneu. Dus alle tips zijn welkom!!

3. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

hoi meiden

@tweet
    fijn dat je het leuk hebt gehad en wel naar dat iook tess meer kwakkelt weer

@foxy
    beterschap !! wel leuk dat je binnenkort met kamertje bezig gaat

@fontana
    hihihi... lekker "stout" dus .. ach als het oke voelt.

@kussiex
    beterschap met stan nog verder

hier
    eerder vlak geverfd in babykamertje. luuk heeft dus kamer met lime groen vlak, baby oranje. vanmorgen ook de stickers geplakt... is leuk geworden. kamertje is al leeggeruimd. ledikantje staat er al en wiegje. nu alleen nog gordijnen, kast en commode en de dingetjes zoals doekjes, hoes, al de kleinere dingen zeg maar. Ben er trots op ! Luuk mocht me helpen met stickers plakken voor de baby en was zo trots
    daarna naar moijn nicht gegaan. zij heeft 3 kids van 4,2 en net 1 jr. Was enorm gezellig (even afleiding) het oudste meisje en Luuk wilden bij elkaar logeren dus heb nu 2 kids hier slapen in slaapkamertje van Luuk... ben benieuwd hoe dat verder gaat vannacht haha. Voor Luuk ook erg leuk even wat anders en ze waren beiden zo blij !! :D

dinsdagochtend ga ik mijn opa en oma gedag zeggen. Breng dan eerst luuk naar opvang en ga daarna met zusje en zwager erheen. Mijn ouders zijn er dan ook. Heftig, maar fijn dat het nog kan.

Verder weet ik ook niets meer over d.o.n.o.r. nog.

volgens mij heb ik zo alles wel weer even

4. kleinvisje

GOUDEN TIP VOOR LUIERUITSLAG

MAIZENA !!! KOPEN IN SUPERMARKT
    HEERLIJK

TE GEBRUIKEN ALS TALKPOEDER DUS GEWOON OVER DE BILLEN STROOIEN
    JE HOEFT DE BILLEN NIET AAN TE RAKEN
    EN HERSTELT PRIMA !!!
    LEKKER FLINK POEDEREN

heb het hier ook altijd standaard in huis
    als luuk last heeft 2 dgn gebruiken en het is (zo goed als) weg
    daarna preventief nog even blijven smeren evt. met sudocreme

poepbroeken zoveel mogelijk proberen schoon te maken met natte washand en niet met oliedoekjes tijdens echt kapotte billen.

succes

5. kleinvisje

oh en als t eenmaal beetje over is kun je blijven smeren met sudocreme of bepanthen (vind ik persoonlijk beter dan zinkzalf)
    en als ze gevoelig is wat regelmatiger verschonen ook bij plas, ook dat kan een gevoelige huid nog gevoeliger maken namelijk

6. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @ kleinvisje:
    Lekker dat t kamertje al zo opschiet! Wat voor muurstickers heb je?
    Wow, pittige dinsdag dus voor je. Inderdaad mooi dat het zo kan, maar wel erg heftig.

Bedankt voor alle tips!! Maandag meteen kopen en uitproberen. Verschonen doe ik al heel vaak, sinds ze voor t eerst last kreeg. Zal t ook op de creche even extra zeggen, maar opzich heeft ze niet meer last als ze daar wegkomt, dus zal wel goed gaan daar. Deed zelf altijd bepanthen, maar had gehoord dat zinkzalf voor flinke luieruitslag beter zou werken, vandaar dat ik geswitched was. Sudo heb ik ook geprobeerd, maar hielp niets beter. Maar die maizena ga ik zeer zeker proberen! Moet je dan ook tegelijk smeren, of dat dan even laten?
    Hoezo trouwens geen oliedoekje?

7. kleinvisje

tweetie
    die doekjes bevatten toch spul wat bij kapotte billen kan prikken.
    als je maizena gaat strooien dan niet smeren hoor !!

hier redelijke nacht gehad.
    logeetje ligt nog te slapen en heeft hele nacht prima doorgeslapen. woooow !!!
    luuk begon in zijn eigen kamertje samen met haar, maar 01;00 uur werd hij weer wakker... beginnend huilen dus maar bij me genomen (ook ivm logeetje) daarna wel geslapen tot 5.45 en 6.30 er samen uit gegaan. Vanaf vanavond / vannacht toch maar weer even wat strenger gaan worden met slapen en doorslapen denk ik, want zodra hij bij me ligt merk ik dat het over is.... hij lijkt me momenteel best beetje nodig te hebben met slapen en doorslapen maar tja het is ook weer gewoonte aan het worden heb ik het idee. pfff
    afijn komt wel weer in orde maar vooal nu met nichtje als logee denk ik van jeetje het kan vele malen makkelijker... alleen de weg er naar toe wordt weer heftig maar die heb ik dan liever nu dan als de baby er is.

als straks nichtje ook wakker is lekker eten en spelen enz. :)

8. kleinvisje

oh meest erge vannacht was eigenlijk nog de katten die hard gaan staan mauwen en aan mijn deur gaan krabben. voorheen was dat niet zo als ze ook in de woonkamer konden. maar wegens al het stress en plasgedrag mogen ze daar niet meer als ik slaap of weg ben (geen zin om elke dag / week mijn bankhoezen te moeten wassen namelijk !!!)

dus welja... nu beginnen ze me de nachten dus maar te vervelen en moet ik ze steeds weer wegsturen. En dat naast het 2 of 3x er nog uit moeten om te plassen hmmmpf.

Ze zijn superlief hoor, maar pfff af en toe

9. MamsVanRobin

MamsVanRobin Niet meer actief

#1609 MamsVanRobin, 16 okt 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 okt 2011
    @ Visje

Wat leuk dat er een kindje bij hem is blijven logeren, gezellig zeg haha!! En top dat ze doorslaapt, voor hetzelfde geld wordt ze s`nachts 100x wakker en wil ze naar mama hahaha :D heel goed!! Wat rot van je katten, ze blijven het dus proberen...irritant zeg..maar volhouden hoor want anders piesen ze straks weer alles onder!! :D

Mooi dat je nog afscheid kan nemen van je opa en oma...wat een verdrietig verhaal, lijkt me zo gek als je weet wanneer je precies gaat overlijden :( maar ze zijn dan wel uit hun lijden vandaan en dat is het allerbelangerijkste..waarom gaan ze eigenlijk samen?? Miss een hele domme vraag hoor maar ik heb dat nergens gelezen vlgns mij of heb er overheen gelezen.

@ Hier

Gister een heerlijke dag gehad in bij een vriendin in Den Haag, zijn ook lekker op het strand geweest met de kids (zij heeft een dochtertje van 2.5 en is nu 36 weken zwanger), hebben daar ook gegeten. Enigste irritante is dat haar kindje constant zand gooide over Robin en zijn zandkastelen telkens kapot maakte en dat keer op keer op keer en zelfs tot huilendsvan Robin toe en dat ze elke keer maar heel lief blijft zeggen dat mag niet Olivia dat mag niet he...ohwwwwww :x en ze zeurt wel over andere mensen hun opvoeding :( Of de heletijd naar hem spugen achterin de auto enz, ik kan daar niet zo goed tegen merk ik want ze zeurt wel constant over andere vriendinnen hun opvoeldingen.... Toen Robin zulke dingen deed op die leeftijd (dat doen ze ook gewoon, dat is de leeftijd) en nog nog steeds af en toe wist/weet ie gelijk heel duidelijk dat dat niet mag. Ben gewoon heel duidelijk in wat wel of niet mag. Ze heeft het ook gewoon niet in de gaten, ik moest elke keer zeggen dat er weer wat aan de hand was en haar waarschuwen want zelf ziet ze het vaak niet eens... En dat ze het ook constant heeft over de verschillen tussen haar en haar man en een alleenstaande (ik dus) levens en dat het met een man ook niet altijd meevalt maar dat dat van mij toch wel moeilijker is en dan ineens weer makkelijker want ik kan alles op mijn eigen manier doen :( halllooo!! ik red me prima en daar hoef je iemand toch ook niet constant aan te herinneren dat ik het alleen moet doen!! Ben dat onderwerp zo zat, ben net zoals andere moeders en heus niet zielig omdat ik het alleen doe..daar ben ik juist blij mee!! ZO sorry voor me zeikverhaaltje haha, voor de rest was het wel heel gezellig!! Ga ook nooit met andere moeders om, heb alleen kinderloze vriendinnen voor de rest, dus moet er even aan wennen denk.

Zo maar een lekkere wandeling maken met dit mooie weer, ff een frisse neus halen!!

10. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

Kussiex:
    Jammer dat je geen mail hebt gekregen. Misschien komt het nog.

Visje:
    Alvast heel veel sterkte a.s. dinsdag. Geniet van jullie moment en zeg echt alles wat je nog wilt zeggen. Weten dat je iemand voor het laatst in leven ziet is heel erg moeilijk (heb ik ook meegemaakt)
    Leuk dat er een logeetje was en dat ze doorsliep.
    Heel slim om nu met Luuk te beginnen dat ie in zijn eigen bed slaapt en blijft slapen. Hier ook al zoon dingen aan het leren, zodat het straks met baby alleen wat makkelijker gaat.

Tweet:
    Maizena is idd een goede tip en ik zweer zelf bij bepanthen. Gebruik het nu nog steeds als ik of zoon uitslag hebben.
    Misschien is het slim om te kijken of ze een reactie krijgt tegen de soort producten die je gebruikt (lotion, zeep, wasmiddel etc). Vaak zit er toch nog heel veel troep (zoals parfum en olie) in waar ze niet tegen kunnen. Misschien is Neutral gebruiken dan een optie (als je dat al niet gebruikt tenminste :p)

MamsvR:
    Ik begrijp je frustratie helemaal!!!!!!!
    Soms is het net alsof andere mensen jouw situatie zieliger vinden dan jij zelf. Niet gek laten maken hoor door hun eigen onzekerheden.
    En volgende keer gewoon wat van zeggen als haar kind zich weer eens niet gedraagt. Gelukkig is het verder wel een leuke dag geweest.

Fontana:
    Hoest met de kids? en heeft ex nog het lef gehad wat te zeggen?
    Kijk je idd wel uit met de webcam. Het kan natuurlijk opgenomen worden en wie weet waar het dan terecht komt. Maar als jij je er goed bij voelt moet je het doen hoor ;)

Hier:
    Mijn ontbijt binnen gehouden :D Ben nog wel sufjes en wat hoofdpijn, maar goed....Doe het vandaag lekker rustig aan.

Het meten en uitzoeken van spullen is allemaal gelukt. Volgende week eff een dagje prikken zodat ik naar Ikea kan gaan en kan gaan klussen. Hoop dat het binnen 1 week af te krijgen is. Ben nog opzoek naar een leuke muursticker (boom) en wat leuke stickers voor zoons kamer. Die mag ook wel wat veranderd worden :)
    Baby's hoekje wordt roze met grijs trouwens.

Ik ga weer lui in liggen en een filmpje kijken ofzo.
    Zoon vermaakt zich nu met de Wii en heb belooft vanmiddag mee te spelen of te gaan knutselen, dus we zien het wel.

Fijne (zonnige) dag dames!
    xoxo

11. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Hoi hoi,

@ Tweetie, hahaha, ik zie het al, ervaren mama's hier heh! Whaha
    Wilde ook maizena zeggen! :D:D Schijnt heel goed te werken, geen ervaring mee (nog) Maar weet het van het andere forum...
    En indd wassen met washandje ipv die lotion doekjes...

@ Tweetie, ennuh wat las k daar nouw tussen neus en lippen door, het lukt via de chat ook wel!??!?! Jij bent geen webcam nodig! :p:p

@ Fontana, hahahaha, sorryyy!! Ik lijk ook wel een oudwijf, zo te reageren, maar je hebt me door, ik ben d'r nie van nee! :D:D:D
    Maar als jij maar schik hebt! Ben je weer een beetje bijgekomen van je stapavonden? ;)

@ Visje, Oranje en groen? Heb je er een foto van?
    Ik ben wel heel benieuwd naar die combi? Of ben je bang dat iemand dan iets herkend?

@ Foxy, geloof dat zo'n WII soms toch wel een ideale uitkomst is of nie! ;) Leuk dat je hem dan beloofd om later wat leuks te doen! Is dat nog gelukt? Hoofdpijn over?
    En roze en grijs? Wauw, dat is vast heel mooi!

@MamsvanRobin, hmmm, dat lijkt me een knap ongemakkelijke situatie..
    Ik bedoel erkenning dat je alleenstaand bent is 1 ding, maar medelijden, of vervolgens zeggen dat het juist "ideaal" is om alleen te zijn, zodat je dan geen meningsverschillen hebt, slaat natuurlijk ook nergens op... (sorry dat ik het zeg) Ik kan nie wachten tot ik weer iemand heb om uberhaupt eens een meningsverschil mee te hebben :( Maar dat terzijde...
    En over haar kindje.. Tjah, dat lijkt me knap moeilijk.. Want wat doe/zeg je dan, of juist niet... Vind het heel moeilijk.. Maar denk dat ik mijn mond nie zou kunnen houden als ze Stan zou zouden sarren (ik bedoel zand in de ogen gooien? SPUGEN??) Kom op, dat is NOT-done! Dat ze dat zelf NIET ZIET?? Ongelofelijk.. Ik snap het wel hoor, dat kids dat doen.. Dat kindje weet ook nog nie beter waarschijnlijk, maar daar zijn toch juist de ouders voor? Stan moet het me nie lappen hoor, als hij die leeftijd krijgt, als ik dat zie, dan kan je er van op aan dat ik hem er op aanspreek, das toch ook LOGISCH?? :(:(:( Nix ten opzichte van je vriendin hoor, wil haar nie afkraken (dus begrijp me nie verkeerd) Maar nouw jah, klein puntje toch, dit... ;):)

@ hier, haha, heb mail terug, met zelfs reactie op "toen" dat hij te hoge verwachtingen had en daarom waarschijnlijk iets te gespannen was, maar dat hij ook graag het contact weer oppakt! :) FIJNN!!
    Ik moet ook nie zo ongeduldig zijn...
    Vind erg leuk! Zal hem zo es terug mailen...

@ hier, Stan heeft geen koorts meer, vanmorgen 36,8 en vanmiddag 37,2... Dus HOERAA! Maar ik weet niet wat er wel met hem is, maar serieus, hij huilt om ALLES! En zelfs om NIX! Ik weet het niet meer....
    Wat onwijs vermoeiend! Ben er nog een klein uurtje tussenuitgeweest om te zwemmen (15 banen)
    Maar zelfs bij oma heeft hij alleen maar gehuilt... (normaal doet ie dat alleen bij mij, zich uiten zeg maar)
    Misschien heeft hij toch pijn? Maar dan zou hij toch constant huilen? En dat doet hij ook weer nie :( Ik weet het nie goed meer..
    Jullie ervaring ermee?
    Denk ook dat hij zich verveelt qua speelgoed, dat het niet meer uitdagend genoeg is, maar weet ook nie meer wat ik nog uit de kast kan trekken om hem te vermaken..
    Jullie nog suggesties?

Liefs

12. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @ Fontana, whahaha webcam sex! geweldig you go girl!!

@ Visje, Sterkte dinsdag meid.. wat onwijs onwijs moeilijk moet dat zijn :(

@ Foxy, hoest met de misselijkheid? ik had dus pcies t zelfde, alleen dan echt 24 uur lang.. hoop dat je je inmiddels beter voelt!

@MamsvanRobin, wat een lastige situatie, weet niet zo goed hoe ik zou reageren... maar zou iig wat zeggen over de kids...

@ kussiex, leuk toch mail terug! al terug gemaild?
    Fijn dat t met Stan goed gaat, en dat huilen misschien pijn, of sprongetje?
    En ja soms hebben ze gewoon een dag of dagen dat t HEL is voor moeders en ze zichzelf giga in de weg zitten :S sterkte

hier alles rustig weer, ben nog wel niet helemaal de oude, met vlagen misselijk en qua energie is t ook nog niet mijn level... maar goed, ben ook echt 24 uur op de toilet geweest, ben in die dag 4 kilo kwijt geraakt, 2x flauw gevallen... en heb ook echt vrijdag en zaterdag nodig gehad om bij te tanken. Gelukkig gaat t vandaag wel goed weer.
    En heb ik mijn mannetje weer thuis!!
    Morgen maar is naar de kapper met hem, wat zijn kapsel is een drama...

13. MamsVanRobin

@ Kussie

Gelukkig had ik het lef om er een paar x wat van te zeggen tegen haar dochtertje, maar het is niet makkelijk...en pas als ik er wat van zeg gaat zij zich ermee bemoeien. Ze zegt ook constant: trek jij haar jas ff aan, til jij die tassen ff doe jij dit ff doe jij dat ff..omdat ze 36 weken zwanger is en al stevig van zichzelf..maar HALLO je kunt echt wel zelf je kind haar jasje aandoen..mja ik doe het dan ook gewoon weer haha :p ben ik zelf ook bij natuurlijk. Maar hoe is het met jou meis? Mooi dat Stan geen koorts meer heeft, maar wel rot dat hij zo moet huilen...moet er nog een tandje doorkomen of heeft hij die al allemaal?? Miss zit ie ff niet zo lekker in zijn velletje en heeft het niet echt een oorzaak, hij heeft gelukkig geen koorts dat scheelt alweer.. eet en drinkt hij wel goed? Ik zou gewoon lekker met hem op de bank filmpies gaan kijken of buiten een lekkere wandeling maken (eendjes kijken ofzo, of ff op een schommel zitten ergens in een speeltuin) als je hem goed dik inpakt kan dat wel, frisse lucht is goed voor kids. Wel heerlijk dat je een paar baantjes hebt kunnen pakken, ff wat tijd voor jezelf kun je ook wel gebruiken!! :D

@ Foxy

Wat een gave kleuren zeg, ik ben zowiezo al weg van roze maar gecombineerd met grijs moet het helemaal een mooi kamertje worden!! :D En de Ikea...:D i love it!!! Zal wel een leuke dag worden!! Heb je wel hulp met het kamertje, of ga je alles zelf doen??? Hoe voel je je voor de rest en hoe gaat het me je mannetje, die heeft nu zeker ook herfstvakantie??

Hier:

Pff ja die vriendin...echt ik kan daar zo NIET tegen he als mensen me zielig vinden...dat hoor je heel vaak hoor..ahh jij bent toch een alleenstaande moeder waarvan de vader helemaal niet meer in beeld is..ohh wat moeilijk voor je zeg je zult het wel zwaar hebben..:( Of als je op een schoolplein staat ofzo..ach ja voor jou zal dat wel heel lastig zijn...dit dat zus zo...en gister ook, zegt ze tegen haar kindje ohhh dat gaan we aan PAPA!! laten zien..en daarna oh sorry dat had ik niet moeten zeggen waar hij bij is he dat doe ik af en toe ook met een andere alleenstaande vriendin en dan denk ik achteraf oeps...okee zeg het dan NIET of laat het gewoon zo en zeg er dan daarna niet nog is wat over waar mijn kind bij is...dan heeft ie het niet eens in de gaten!!! WIJ zijn NIET zielig, absoluut niet verre van zelfs!!! We hebben het heerlijk samen en we hebben onze zaakjes nog beter op orde als vele stelletjes als ik dat zo hoor...ook bij die vriendin dus, haar vent zit express werkloos thuis al een jaar, met kind op komst en hebben het daarom absoluut niet breed en leven ook van haar uitkering en zwarte geld..en dan nog zeggen oh maar we hebben het iig wel breder als jou :( I dont think so..wij hebben echt niets te klagen kwa inkomen!! Maar die discussie ga ik niet eens meer aan. Maar meiden, jullie zullen er ook genoeg over weten..het is ZO NIET LEUK om constant maar zulke dingen te horen :( kan er echt wel om janken af en toe!!! Ik weet niet meer hoe ik duidelijk moet maken aan mensen dat wij niet zielig zijn, zo wil ik gewoon echt niet gezien worden...en wil ook niet dat robin dat straks gaat denken omdat andere mensen zo dom zijn om zoiets te denken!!! Ben zo PISSED nu...:x:x:x:x:x:x:x:x kan hier wel om janken!!!

14. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Wij zijn idd niet zielig..
    ik hoor ook vaak. echt respect voor wat je doet, je zal het niet makkelijk hebben etc etc.. maar goed enige wat ik dan zeg is. Ik weet niet beter, dit is hoe t is en ik roei met de riemen die ik heb en ik ben gelukkig. Meer dan dat kan en doe ik niet, en ieder ander zou dat ook zo doen (denk ik dan ;)) maar zielig? nee absoluut niet! Eerder bevoorrecht dat ik mijn ventje helemaal voor mij alleen heb haha :p (al moet ik hem nu wel delen met mijn hele lieve vriend, wat ik helemaaaaaal niet erg vind!)

15. MamsVanRobin

Precies zo denk ik er ook over, en dat zeg ik ook altijd!! :D Maar sommige mensen kunnen dat lastig begrijpen schijnbaar...moet mezelf ook minder druk maken over dat soort dingen zou al een hoop schelen.

16. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Hmm, ik hoor dat bijna nooit eigenlijk... Dat het zwaar is of wat ook...
    Hier word er vanuit gegaan dat ik het wel red allemaal... En dat is ook nie altijd even leuk... Vooral ook omdat ik vaak migraine heb...
    Vooral mijn moeder is er goed in.. Ze zegt altijd dat ZIJ het pas zwaar heeft.. ZE heeft vanmiddag een uur opgepassen en ze stond zowat te springen om weer weg te gaan, omdat ze "eruit" wilde.. Die trekt het echt niet... Want zij dit en zij dat.. weet je wel...
    Ik zou soms juist wel es wat meer begrip willen!! Begrijp me goed; GEEN MEDELIJ!! Bah, daar hou ik nie van, maar wel es wat begrip, of wat meer steun...
    Snappen jullie wat ik bedoel... Hier word er gewoon vanuit gegaan dat k het wel red...
    En ik weet, zo doe ik me ook voor! Whaha, want we redden ons ook wel...
    En k ben ook heel gelukkig met Stan, en moes er nie aan denken dat ik nog contact zou hebben met W. (begrijp me nie verkeerd, voor Stan vind k het heel erg, en zit ik er nog dagelijks mee) Maar voor mezelf.. Pff ben zo opgelucht dat we lekker samen zijn en geen gezeur meer hebben...

Maar nee, ik vind de verantwoordelijkheid dus echt heel pittig... En nouw jah.. Ik denk dat het gewoon ook komt omdat ik wel iemand mis naast me.. Ik merk dat bijna iedereen van jullie het prima vind als jullie eventueel "alleen" blijven met jullie kindje(s) Maar ik moet daar dus niet aan denken. Zo zie ik het gewoon nie voor me...
    En zo wil ik het ook nie...

Daar komt bij dat hoe ik ook mijn best doe om T. los te laten.. Ik hem zoo mis.. Ik kan het haast nie omschrijven..
    En k wil er ook nie om zeuren, maar ik heb het er zo moeilijk mee.. Ik respecteer het hoor, ik laat hem met rust...
    Maar ik denk met alles aan hem.. Snap er nix van...
    Wil dat helemaal nie, maar zoals vanmiddag in het zwembad, zie ik hem voor me met Stan, als ik vaders zie met hun kinderen... Als ik in bed lig, denk ik aan hem, als ik wakker word, denk ik aan hem...
    En hij? Ik weet nie eens wat hij denkt of wilt of voelt... :(:(

Sorry dat ik er weer over begin, maar ben blij dat k het even van me af kan schrijven...Pfff, zit me erg hoog...

17. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @ Kleinvisje:
    Ow, oke. Heb nog niet gemerkt dat ze last heeft van de doekjes. Maar zal er om denken. Bedankt!
    Fijn dat je logeetje heeft doorgeslapen. En inderdaad verstandig om het wennen aan zn eigen bedje te doen voor de baby er is. Heb je dan iets meer rust :) .

@ mamsvanrobin:
    Super dat je een leuke dag aan t strand hebt gehad.
    Het klinkt inderdaad wel erg irritant, dat die vriendin haar kindje zo laat gedragen. En dat ze dan commentaar heeft op hoe anderen het doen, ja daar kan ik sowieso al niet tegen!
    Wel erg leuk om een keer wat met een vriendin met kids te doen!

Kan me trouwens levendig voorstellen dat je zwaar pissig bent als ze je zielig vinden. Dat is nergens voor nodig. Ontzettend beledigend. Jullie hebben het goed voor elkaar en hebben het heerlijk samen! Sommige mensen weten gewoon absoluut niet waar ze het over hebben.

@ Foxymamma:
    Nee gebruik nu geen neutral. Hebben ze daar ook billendoekjes van? Op de rest van dr lijfje heeft ze geen uitslag, dus wasmiddel of bodylotion zal het niet zijn, denk ik. Bepanthen hielp hetzelfde als de zinkzalf die ik nu probeer, evenals de sudocreme trouwens. Die zalfjes helpen dus eigenlijk heel erg weinig. Alleen om het neit erger te maken, maar niet om het te helpen genezen.
    Fijn dat je je ontbijt hebt binnengehouden. En lekker dat je zoon zich vermaakt, zodat je nog ff kunt bijrusten. Leuk idee voor je babyhoekje. Komt de baby dus bij jou op de kamer te slapen?

@ Kussiexx:
    euh hihihihi nee, geen webcam nodig :D :D :D
    Super dat je mail terug hebt!! En een positieve reactie dus. Leuk hoor :)
    Stan dus geen koorts meer. Gelukkig. Hij kan natuurlijk nog hangerig en huilierig zijn omdat hij, ondanks dat de koorts over is, zih nog niet helemaal lekker voelt.
    Dat begrip wat jij mist, heb ik gelukkig wel en die medelij gelukkig heel zelden. Maar dan wordt ik inderdaad ook zwaar pissig. Ga dan enorm stijgeren. En Kussiexx, ik zou het nu, zoals ik er in sta, niet erg vinden om alleen met Tess te blijven. Maar dat wil niet zeggen dat een partner op den duur niet erg leuk zou zijn. Momenteel ben ik zeker niet aan een relatie toe, Een beetje daten misschien, maar meer niet. En er is niets is mee liever niet alleen te blijven, toch??

@ hier:
    Heerlijk weekend gehad. Kan niet anders zeggen. Morgenochtend lekker zwemmen, dinsdagochtend forummeet, leuke dagen dus in t vooruitzicht. EN morgen die maizena halen in de hoop dat dat helpt!!

18. MamsVanRobin

Meissie!! Dat is ook helemaal niet leuk, wat rot voor je dat er juist in jou omgeving bijna niemand is die snapt dat het best moeilijk is om er alleen voor te staan..! Kan me ook voorstellen dat dat heel vervelend is :(, wel een btje lullig zeg van je mams... En ik zie mezelf ook niet de rest van me leven alleen blijven hoor, zit nu grenzeloos verliefd te kijken...en wil ook zo graag weer verliefd zijn, die kriebels voelen! Zit nu op fb met een gozer, die heeft al een vriendin sinds kort maar een jaar geleden zat ie nog achter mij aan en wilde die graag date (ken hem ook van school)..maar toen had ik er helemaal geen zin in..en nu reageerd ie telkens op mijn www`s...en reageer ik terug.... Zag een recente foto van hem, en hijs toch wel erg leuk :p En liefdesverdriet...denk dat veel meiden er hier daarom niet meer aan willen beginnen..verliefd zijn is zo heerlijk, maar het gedumpt worden daarna op een vreselijke manier is wat minder! Traumatisch kunnen ze zelfs zijn... Maar toch kan ik de kriebels ook niet weerstaan en wil ik ook heel graag weer die spanning en vlinders!! Ook al veel te lang geen vent op me bank gehad....;) *zucht*

Dikke knuf!

19. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    ff snel hoor, want ik heb hier een kleine meid met 40graden koorts. Zo zielig.. Zou ze ook die griep hebben die hier ook zo lijkt te heersen?
    Ze is wel helder en blij en vrolijk, wel waterige oogjes. Ze drinkt en eet goed. Nu ligt ze lekker te slapen. Hoop dat t morgen ook weer beter gaat.

sorry voor de ego.. ik reageer morgen ff op iedereen.

20. MamsVanRobin

@ Tweetie

Leuk, lekker zwemmen en nog meer leuke dingen in het vooruitzicht!! Geniet er lekker van meis :D

Deel Deze Pagina