@ Fontana: Klinkt wel als die griep. Als het alleen de koorts is, dus niet vreselijk spugen/diaree (dus geen kans op uitdroging) en verder allert als ze wakker is, zou ik t in ieder geval vannacht even aankijken. De dokter zegt mij telkens dat koorts alleen niet erg is, ook hoge koorts niet. Bij 3 dagen achtereen meer dan 39,5 moet je in ieder geval wel ff naar de HA toe. Gelukkig eet en vooral drinkt ze goed. Dat, en slapen, is het belangrijkst. Heel veel beterschap gewenst voor je kleine!
@ fontana Ohw jou kleine meissie nu ook al , beterschap!! En hoop dat ze morgen weer een stuk opgeknapt is!
Kussiex: Gelukkig gaat het alweer een stuk beter met Stan. Ooit gedacht dat hij misschien niks onder de leden heeft, maar jouw situatie aanvoelt mbt je ex enz? Kinderen voelen dat soort dingen aan en kunnen zich dan ook anders gedragen. Maar misschien moet hij ook gewoon nog een paar daagjes bijkomen van het ziek zijn. Leuk dat je een positief mailtje hebt gehad van je date. Op naar de volgende mail Aurin: Ahh gelukkig is je mannetje weer thuis. Maar mijn hemel wat was je ziek als ik het zo lees. Gelukkig gaat het alweer een stuk beter. Let wel goed op jezelf hoor. Tweet: De maizena al geprobeerd? Ik heb eigenlijk geen idee of ze daar billendoekjes van hebben (neutral). Heb al zolang geen billendoekjes meer gebruikt Maar met uitslag kan je wel eff uitkijken naar de zeep en lotion die je gebruikt. Zonder al dat spul erin kan de genezing bevorderen. MamavR: Wat een domme opmerking van die vriendin hoor, dat ze het woordje papa maar niet moet gebruiken rond jullie. Laat je niet gek maken door haar (of andere) hun onzekerheden! Er is NIKS mis mee dat robin alleen een mama om zich heen heeft en hij komt er ooit wel achter dat sommige gezinnen wel een papa hebben. Kan me zo irriteren aan dat soort mensen, bah! Fontana: Aaah wat zielig voor dr. Maar zolang ze goed drinkt, niet al teveel zorgen maken. Het zou best kunnen dat ze de griep heeft. Beterschap. Hier: Zoon heeft idd vakantie, dus we doen het rustig aan vandaag. Baby komt idd bij mij op de kamer. Had gehoopt verhuisd te zijn, maar het lijkt wel alsof er een soort doorstroom stop is qua huizen, terwijl het vroeger redelijk snel ging. Dus ach...voorlopig baby op mijn kamer. Verwacht toch geen actie in the bedroom Ben zeer benieuwd hoe het er allemaal uit gaat zien. Als het klaar is zal ik eff kijken of ik een foto kan spammen Voel me gelukkig wel wat beter. Eten blijft gewoon binnen, maar voel me wel heel erg moe. Gister wat spelletjes uit de kast getrokken en samen tv gekeken. Geniet/Baal ervan dat meneertje al zo groot word. Relatie: Ik vind het niet erg om alleen te zijn, maar dat wil niet zeggen dat ik niet iemand mis. Ik heb nooit echt (met uitzondering van die ene gast die er was) ervaren hoe het is om samen een kind op te voeden, dus weet in dat opzicht ook niet precies wat ik mis. Maar die vlinders, dat gevoel, etc etc, natuurlijk mis/wil ik dat. Ik ga er alleen niet naar opzoek. Komt er ooit een man op mijn pad die mij zo laat voelen en waarbij ik het gevoel heb dat ik mijn kinderen daaraan durf bloot te stellen is dat prima. Gebeurt dat niet...Is dat ook goed Ik zie wel hoe het loopt. Het heeft naar mijn gevoel geen nut om te blijven zitten en denken over wat je mist en hoe je het liever zou willen hebben. Je kan er nu niks aan doen, dus moet je je gewoon neerleggen bij de situatie en er het allerbeste van maken. Ik vind dat je dat verschuldigd bent aan jezelf en aan je kinderen. Er is NIKS zieligs aan om alleen een kind op te voeden. En als jij dat zelf niet vind, kan geen enkele persoon op deze aarde je dat doen voelen. Wat dat is het naar mijn mening eerder, je past niet in het plaatje van de ideale maatschappij, dus ben je zielig en anders. Dat ideaal plaatje bestaat anno 2011 niet meer als je kijkt naar de cijfers betreffende scheidingen enz. Hoop niet dat ik iemand beledig/kwets ofzo, want dat is absoluut niet mijn bedoeling. xoxo
hoi meiden ik reageer zo even eerst even foto's hieronder foto's van kamertje van Luuk Bekijk bijlage 190892 Bekijk bijlage 190894
en hier foto van 2e kamertje dit is voor de kleine straks nee.... nog niet helemaal af dus maar wel aardig op weg, ook dus een vlak, de muurstickers er moet nog een commode en kledingkast aan de kant van het vlak wiegje gaat tzt naar mijn slaapkamer commode die er nu staat ws ook of weg en rechts blijft ledikantje staan en dan natuurijk lekker alles opruimen en aankleden Bekijk bijlage 190895 Bekijk bijlage 190896
oh en in de babykamer nog andere gordijnen hihi ik wil in de babykamer net als bij luuk het redelijk neutraal houden bij luuk staat als knuffel de koe centraal ik wil voor de kleine ook een dier centraal stellen nog ideeen genoeg dus !!!
Kussiex: fijn dat het inmiddels wat beter gaat nu allemaal. houden zo !! Enne een mail... toppie ! Aurin: Fijn dat je je weer wat beter voelt, let op jezelf hoor. En lekker dat Coll. weer thuis is Tweet: Hoe gaat het nu? MamavR: Pfff jemig wat een uitspraken allemaal zeg. we zijn niet zieig hoor idd. Fontana: Beterschap ook met je kleine !! foxy fijn dat het weer iets beter gaat, rustig aan hoor ! Leuk he bezig zijn met kamertje / spulletjes en ach bij jou op de kamer is ook prima toch zolang ze nog jong zijn... kan best Relatie: sluit me aan bij foxy haha hier gaat redelijk, niet echt geweldige nachten de laatste tijd hetzij door verkoudheid, het naar toilet moeten, Luuk of de katten (krabben aan de deur) Luuk kan echt moeilijk doen met doorslapen nog, maar ik houd vol. Ach komt ook wel goed. Vandaag Luuk naar opvang gebracht, vanmorgen dingen voor ouders geregeld en hun huis gepoetst. nu even rust en zo even eigen huisje voor ik luuk weer ga halen. De katten hebben iig geukkig niet meer geplast de laatste dagen, al komen ze als ik er niet ben nog steeds niet in de andere kamers dan de gang etc. dus hier alles wel redelijk zijn gangetje en bezig met ouders dus ondersteunen in deze tijd, de gebruikelijk eigen dingen en daarnaast de extra's zoals dingen regelen voor de kleine uiteindelijk en zoeken van werk etc
@ Kleinvisje: De kamertjes zien er leuk uit Hier verder alles goed. Ben net naar de supermarkt geweest, voornamelijk om de maizena te halen en wat is het enige dat ik vergeet... Straks voor ik Tess op ga halen maar weer er heen...
ff ego: Vanmiddag toen ik Tess naar de creche bracht heb ik ff aangegeven dat ze nog steeds zo'n luieruitslag heeft. Of ze misschien iets extra willen controleren. Geen probleem, hielden ze in de gaten. Toen ik haar ophaalde bleek ze diaree te hebben gehad. Kan gebeuren, als t niet te vaak achter elkaar is, geen probleem. Maar toen zeiden ze dat dr billetjes helemaal niet rood waren. Zeg ik: "nee dat klopt, maar wel al die blaasjes/bultjes. Dat zit er nu ruim twee weken, dacht dat dat luieruitslag was." De leidsters wisten dat laatste te bevestigen maar zeiden beiden dat ze nog nooit hadden gezien dat luieruitslag er zo uit ziet!! *zucht* nu dus weer zwaar in de twijfel. Heb ik het dan fout, is t toch geen luieruitslag? En zo niet, wat dan wel? Al meer dan 2 weken uitslag op dr kontje lijkt me toch niet goed, als t geen luieruitslag is... Vanavond begonnen met de maizena, kijken of dat helpt. Ga zo ook maar eens even googlen om te kijken hoe luieruitslag er allemaal uit kan zien en als ik daar niets vind, kijken wat er dan aan de hand kan zijn. Bah wat heb ik hier de balen van!!
Oke dat schiet niet op... Op alle foto's is het hele gebied vuurrood, en dat heeft ze helemaal niet (wel een keer gehad, maar de laatste dagen niet). En de bultjes/blaasje gewoon googlen werkt ook niet. Kom op luieruitslag of geslachtziektes. Nou dat laatste zal het niet zijn (duh). Gatver, ben nu helemaal onzeker!!
Tweet: Morgen eff naar de huisarts gaan. Misschien is het allergische reactie op iets (luiers, doekjes, wasmiddel, eten etc) of weer iets anders. Misschien is het wel luieruitslag. Maak er voor jezelf desnoods een foto van, zodat je goed kan bijhouden of het minder of erger wordt. Hoop dat de maizena helpt.
@ Visje Super leuke kamertjes!! @ Tweetie Toch maar ff naar de dokter gaan denk ik! @ Foxy Zo denk ik er dus ook over! @ Hier Pff al de heledag op fb met die ene vriend van vroeger....echt hij blijft maar reageren...en we lopen wel een btje te flirten..zelfs andere mensen gaat t opvallen daar hahaa...maar toch zegtie dat ie niet kan wachten tot zijn vriendin weer terug is maar aan de andere kant blijft ie altijd een zwak voor me houden zegtie en kan die er maar niet overuit dat we nu als ik het had gewild een jaar geleden een stel waren geweest...en dat ie al 8 jaar regelmatig aan me denkt...Begin hem nu ook wel leuk te vinden...pff..mja hij heb een vriendin sinds kort!! :x NIET leuk.. Hij is niet echt duidelijk...hij zei ook voor de grap ja over een week hoor je weer minder van me (dan is ze vriendin terug van vakantie)..normaal zou ik denken fuck you donder dan maar op ook..maar ik heb hem een jaar geleden aan het lijntje gehouden (domdomdom i know) en dat vond hij echt heel erg toen..miss doet ie daarom zo..Wat moet ik hier nu weer mee...ik voel wel de kriebels als hij me weer aanspreekt...miss omdat ik al een tijdje geen contact heb gehad..pff mannen!
@ Mamsvanrobin: Moeilijke situatie. Kan me voorstellen dat je t lastig vind. Als ie n vriendin heeft, is ie dus neit beschikbaar, maar daar houden kriebeld helaas geen rekening mee. Persoonlijk zou ik afstand houden, vanwege die vriendin dus, maar dan ken ik de situatie ook niet goed natuurlijk. Het zou een stuk handiger zijn als de man die we leuk vinden, ons ook leuk zou vinden en ongebonden zou zijn. Is toch nieit teveel gevraagd? hahahaha
@hier: Ga er nog even een nachtje over slapen. Denk dat ik misschien eerst morgen even aankijk of de maizena misschien helpt. Dan heb ik iets meer zicht op of het misschien toch luieruitslag is... Ze heeft er niet echt last van geloof ik, dus die dag meer zal vast geen kwaad kunnen, toch?
Toen ik las dat een paar meiden hier laatst en nog steeds met mannen te maken hebben waarvan ze geen hoogte krijgen dacht ik achjeej dat is echt heel rot..zeker als je iemand zo leuk vind..en nu overkomt het mijzelf ook!!! Onvoorstelbaar..we maken wel allemaal een btje hetzelfde mee continu haha , maar het is zeker lastig hij geeft hints..houd daar ineens weer mee op..dan begint ie weer ff over zijn vriendin..spreekt me de heledag door aan op fb..en het lastige van deze situatie is dat ik weet dat ie echt gek op me was...8 jaar geleden hebben we kort iets gehad (toen was ik 16 ofzo) en vorig jaar hadden we dus ook weer contact en wilde we weer opnieuw afspreken enz..mja toen hield ik hem dus aan het lijntje..en nu komen we weer in contact en heeft hij net een vriendin... pff vind dit echt zo niet leuk he...waarom heb ik dat nu weeer!!!!!!! :x
OMG jullie geloven dit nooit hahahaha, kom ik net op badoo een gozer tegen waarmee ik een keer gedate heb en die toen ook bij me is blijven slapen (neee dames niks gebeurd behalve een kusje ) maar daarna deed ie heel vaag en wist ie het allemaal niet meer en hij was zowiezo vaag met al ze rituelen voor het slapen gaan en toen heb ik hem aan de kant gezet... Spreekt ie me net ineens aan, zit er weer sinds gisteravond...hahahahaha pfff ongeloofelijk! Maar ohwww dees was zoo knap...hahahhaa!
Kan wel janken...die ene gozer van badoo wil me alleen gebruiken voor sex...en die vriend van vroeger heb ik eerlijk de waarheid gezegd en dat ik hem toch wel leuk vind..maar hij blijft toch echt bij ze vriendin en bedoelde het schijnbaar niet allemaal zo...maar vond me toen wel heel leuk...heel onduidelijk allemaal...wat een vreselijke genante ervaring weer. GATVERDAMME!!!!!!!!!!!!!!!! Echt kan hier zo om janken... En hij wil wel altijd met me praten en wat hem betreft blijft het zo en zien we wel..ja rot op!! Eerst af en toe opmerkingen maken wat niet weet wat niet deerd en nog een paar van die dingen zoals kan me het gevoel dat ik je voor het eerst zag nog zo goed herinneren..en dan dit weer! Wordt hier gewoon misselijk van, mannen kunnen zo dubbelzinnig zijn en praten dat je er niets meer van snapt....Echt kan wel janken nu!!! Ik gooi hem zo ook gewoon van me fb af... Sorry hoor voor me jankverhaal maar dit komt zo plots ineens weer..