En ik een stuk van De zomer voorbij, ik droom altijd dat Nick verliefd op me is... Whahahaha.... Ps. k ook autolover!! De mijne dit weekend helemaal gewassen en in de wax gezet! En van binnen ook helemaal schoongemaakt, hij is weer 10 jaar jonger! EN dus als nieuw!! WAUWW! Ben weer helemaal blij en trots! Whahaha!
Jaah wij steunen visje!! Ik zit ook nog steeds, zelf voor de reclame! bluh Dude: hmmjah.moeilijk moeilijk he. T is een plaats waar ik heel goed alleen over straat kan + hij woont op 100 mtr van z'n kroeg. Kroeg is net nieuw open en t is nu hoogseizoen daar.. dus hij zal niet ff zeggen ik zet een ander erin en ik ga weg.. dat snap ik dat t zo niet werkt. En ik weet niet of ik nog zolang kan wachten tot feb. Ik wil weten wat t is en wat mijn gevoel betekent. hmm nog ff nadenken.. nu eerst tv kijken x
die vent moet daar idd zijn geld mee gaan verdienen, vind ik heeeel knap dat je zoiets kunt ruiken. Wat een gekken lopen er rond zeg... geen testen nix. Bah hoe eng.
Idd heel eng, net als deze creep! Mijn hemel! Kriebels gewoon hier. Wat een belachelijke randdebiel is dat zeg! Wel top van die dames dat ze het allemaal vertellen. Ben wel benieuwd wie nou die nenvelop heeft verstuurd
me too! heel goeie actie. Hoop dat ze hem hierna echt kunnen stoppen, zullen niet veel vrouwen meer intrappen nu hij "ontmaskert" is.
Wat ik wel jammer vind is dat die vent goede donoren (want die zijn er ook) nu een hele slechte naam geeft (net als al die andere idioten)
Wow wow wow wacht eff! Die eerste vrouw is een ex van hem met een dochter van 7 maanden, maar die ex met een zoon van hem dan? En ze doen wel lekkr makkelijk over dat het via de spermabanken moet kunnen. Maak het dan voor vrouwen niet zo extreem moeilijke (leeftijd en postcode grens bijv)
net ook even het programma bekeken. Vind het wel niet zo goed dat die minister die sites uit de lucht wil gaan halen en wil dat vrouwen alleen nog maar via spermabanken gaan. Er is nu al een tekort aan sperma. Hopelijk is nu niemand meer die met die kerel in zee gaat.
Nou meiden heb hem gezien, was niet gezellig hij zei bijna niets, zat ook te gapen de heletijd dus ik zei als je moe bent moet je naar bed gaan, zegt ie ja is goed ga je met me mee en toen wees ie naar me slaapkamerdeur en hij wilde alleen maar zoenen, knuffelen en maseren dat wilde ik allemaal niet en draaide elke keer me hoofd weg... dus ging hij na een uurtje al naar huis. Hij smste daarna nog dat ie het gezellig vond en ik vroeg wat hij nu wilde omdat ik het dus niet zo leuk vond. Hij zei dat ie mij wilde maar dat ie het ook niet meer wist allemaal dus ik stuurde (om hem uit ze tent te lokken) jij wilt alleen sex he, kan ook hoor dan doen we alleen dat..stuurde die terug ja is goed!!! dus ik heb gevraagd wat ie dan elke keer bij mij kwam doen...zegt ie ja je hebt een kind dus weet t niet....ik zeg nou dan houd t op en daar was tie het volkomen mee eens. Dus dat was het einde weer van mijn date avontuur iemand neemt mij EN me kind en anders maar helemaal niet!!!!!!! Wat denkt hij nu wel niet zeg, me vanavond proberen te zoenen en zelfs t bed in te lokken..en dan uiteindelijk zeggen jaa ik kan t niet je hebt een kind!!!!!! :x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x IK GA NOOIT MEER DATEN!!!!!!!!!!!!!! :x
En wat een ongeloofelijk engerd zeg die vent, die is echt niet goed bij ze hoofd!!! Zoveel kinderen op de wereld zetten en dan ook nog verbergen dat je erfelijke ziektes hebt.... BIZAR!!! Echt ongeloofelijk zeg, dan moet je wel heel ziek zijn hoor... En die kids en mama`s zijn er maar mooi de dupe van :x:x:x Super visje dat je hieraan meegedaan hebt!!!
mamavanrobin" tsssss val zowat van me stoel, wat een debiel zeg. Alleen goed voor de sex en verder niet omdat je een kindje hebt. Dat soort mannen moeten ze een week aan een boom in t bos binden om na te denken vind ik. Wat fijn dat je er zo snel achter kwam, wij dames hebben zo langzamerhand wel een zesde zintuig voor dat soort mannen gekregen. Wij "ruiken" dat ze niet goed zijn whahaha net als die donor die soa's kan ruiken. Vond t een goed stuk, maar vind wel dat ze het nu op een goede manier moeten aanpakken met die spermabanken dan, ze moeten t toegankelijker maken voor de vrouw en niet overal zoveel nutteloze regels aanvast plakken. Hoop dat t nu klaar is met de sperma van deze donor, dat ie t zelf allemaal lekker mag opeten. ( sorry) Ik zit echt in de zenuwen hahaha GC dude krijgt als t goed is vandaag zijn vaste adsl aansluiting... hoop dat ik hem nog wel ff spreek vandaag. Wil weten hoe t met hem is.. naja eerder of ie iets uitgespookt heeft ofzoo.. ik blijf een onzeker meisje hihi
Jij onzeker? Toch wel? Jij bent ergens hetzelfde als ik, maar toch ook zooo anders.... Hihi, heel apart! Ik hoop ook voor je dat je hem nog spreekt meid! Zal duimen!
@mamsvanRobin, wat ben ik trots op je dat je niet met die idioot onder de dekens bent gekropen!! Dikke duim! Weet je, je voelt je nu natuurlijk eigenlijk knap belazerd, maar je mag juist TROTS op jezelf zijn!! Ik vind je een topper! Wat heb je dit goed aangepakt!! Het is een waardeloze vent die je nu hebt getroffen... En dat je nooit weer wil daten, snap ik heel goed, maarreh, echt, het zijn nie allemaal van die idioten!!! Dit is een dikke domper... Maar het komt goed lieverd! Echt waar!!! Over mannen gesproken, ik heb die jongen waar ik nu mee mail uitleg gegeven over T. en het blijft nu verdacht stil... Die zal dus ook wel gekwetst zijn ofzo.. Maar goed, ik blijf erbij, eerlijk duurt het langst.. Dikke knuffel....
@ Visje, jij was het die toen 16 wk zwanger was he?? Dikke knuffel!!! Ik vond de uitzending trouwens tegenvallen... Kan nie goed uitleggen, maar ik mag die Alberto ook gewoon nie... En indd, al die sites maar uit de lucht halen? Is dat de oplossing, want ik meen toch ook genoeg gelezen hebben dat het met een sper.ma bank ook lange nie alles is.... Kon jij het een beetje aanzien zelf? Liefsss
Heb de aflevering vanmiddag gekeken (had opgenomen, trok t gister echt ff niet). Echt goed dat t toch uitgezonden is!! Sterk van de vrouwen die mee hebben gedaan aan de uitzending. Top visje!! Er zaten wel allemaal ontzettende creep in de uitzending zeg!! Logisch, daar ging het ook om, maar toch, iew! Vind t trouwens wel n slecht idee die sites uit de lucht te halen. In ieder geval zolang de wachtlijsten voor spermadonor via klinieken nog zo idioot lang is. Ik bedoel dat je niet direct morgen aan de beurt bent snap ik, maar 6 jaar is wel heel erg!! @mamsvanrobin: Iew wat een rotvent! Je t bed in proberen te krijgen, wetende dat je een kindje hebt en dan zeggen dat t niet kan omdat je een kindje hebt. Inderdaad zo iemand heb je niet nodig! Maar niet t daten helemaal opgeven hoor, het schijnt dat er ook wel leuke, goede mannen rondlopen @Fontanä: En, heb je hem al gesproken?? @Kussiexx: Goed van je dat je eerlijk bent geweest. Mee eens, openheid/eerlijkheid duurt t langst. Knuffel! @ hier: Pff ff vermoeiend nog. Tess blijft ontzettend jengelig en huilerig en gedraagd zich gewoon een beetje vreemd voor haar doen. Ook dus af en toe zulke vreemde geluiden maken. Ben niet helemaal gerust en doodmoe. Ze vraagt nu veel aandahct overdag en vannacht heeft ze tot half 1/1u om t kwartier/halfuur n hoestbui (flink!) dus voor 1u sliep ik zeker niet. Hoop dat t vanavond beter gaat. Morgen ochtend naar t cb toe, dus zal dan ff vragen of ze haar even goed kunne nakijken. Dan hoef ik in ieder geval neit ongerust meer te zijn... @kleinvisje: Hoe was het vandaag? Is het afscheid mooi geweest? Gaat het een beetje met je? Dikke knuffel!
Ik sta trouwens al bijna 2 maand op n wachtlijst in t ziekenhuis. Mn knip is niet helemaal geweldig geheeld, waardoor die regelmatig (en met bepalade activiteiten) pijn doet. Die moet dus opnieuw gezet worden. Gebeurd onder volledige narcose. Vind ik nog steeds een heel bizar idee wat tijdens de bevalling wordt ie zo gezet, zonder verdoving of wat dan ook. Maar goed, ze konden me pas helpen nadat ik minstens 6 weken gestopt was met borstvoeding. Maar goed, vandaag maar weer eens gebeld wanneer mn gyn weer opereert (det ze niet elke week), want ik stel nu telkens grote afspraken uit, omdat ik niet weet wanneer ik aan de beurt ben. Sta nu voor maandag ingepland. DOnderdag of vrijdag krijg ik het pas te horen als t echt doorgaat, er kan nog spoed tussendoor komen namelijk. Best spannend! Ben de vorige keer heel slecht geweest van de narcose. Ben ook heel benieuwd of ik veel last zal hebben van de knip. Ze kunnen er nu wel rustig hun tijd voor nemen, dus hoop dat t niet zo pijnlijk zal zijn naderhand...
hoi meiden ik meld me weer. sorry dat het zo lang duurde maar was dus op de camping en gisteren lange dag met crematie etc. mamsvanrobin goed besluit hoor te stoppen met die date. Wat een eikel !! Je treft het ook niet he. Maar toppie hoor fontana jemig meid. heel eerlijk zou ik niet gaan. heb immers kind hier die je dan niet mee kan / gaat nemen... die zou ik missen en dan wat .. zit je daar, gevoelens groeien of worden teniet gedaan en dan??? maar goed dat is persoonlijk en voor jou wellicht weer heel anders. succes met je keuze foxy fijn dat het kamertje opschiet kussiex goed je les !!! goede keuze hoor. super hier: undercover / donor die vrouw die een relatie met hem had was de vrouw na zijn 1e vrouw al hoor. Zijn eerste vrouw waarmee hij een zoon van ongeveer 8 jr heeft werkte hier niet aan mee op deze manier. Deze vrouw met een dochter van toen ruim 7 maanden (inmiddels dus al stukje ouder) is van nog vrij recent en zij is achter alle donorgedoe gekomen en heeft samen met een ander toen anderen waarschuwingen gestuurd en zo zijn er steeds meer vrouwen mails etc gaan sturen. ik was idd de vrouw met donkere pruik en toen 16 weken zwanger, klopt. ik vond de uitzending wel goed, had gehoopt op wat meer spectacel bij hem vandaan etc maar ach. enne betreft alberto... vond ik in interview etc juist sympathiek hoor. afijn ben blij dat het is doorgegaan en alles en nu kijken wat er verder uit gaat komen. meiden jullie ook allemaal zo enorm bedankt voor het meekijken, meeleven enz. dat doet echt goed !!! oproepje ook; ken of ben je iemand die een kind van hem heeft / verwacht bericht mij dan met die gegevens ik wil een lijst bij gaan houden !!! crematie de crematie gisteren was vol emotie maar erg mooi. Deze was in de middag. De avond ervoor heb ik met mijn moeder en zusje de rouwkransen voor op de kist zelf gemaakt wat erg fijn was. Luuk was samen met zijn nichtje gedurende de dienst in een andere ruimte met mijn zwager die wilde opletten en mee kon kijken vanaf een scherm. dit ging gelukkig prima, bij het afscheid nemen met langs de kist lopen kwamen hij en de kinderen erbij. Was erg mooi. Luuk gaf een handkusje naar ze en noemde later... het is klaar he mama? ze zijn kapot / dood he? mama huilen? opa huilen? en hij gaf ons een kus en een brede glimlach en dat deed ons zoveel goed. Na afloop hebben we met een kleine groep nog gezamenlijk gegeten om na te praten en even tot rust te komen en zijn daarna met de auto pas laat thuis gekomen. Moe maar voldaan en met meer rust. verder hier; zindelijkheid gaat lekker door. hij heeft zelfs zonder luier nog gezwommen en kan zijn plas al langere tijd ophouden nu. wel nog af en toe even een ongelukje, maar ach. zelf nog beetje verkouden / grieperig maar neemt gelukkig af verder gisteren (las ik vanmorgen) een mail gekregen van de vader met partner van mijn ex. dat ze best luuk wel weer zouden willen zien maar dat ze dit eigenlijk alleen willen als ook contact tussen luuk en ex hersteld wordt omdat ze zich hier anders rot bij voelen. heb een mail terug gestuurd dat ze luuk in mijn bijzijn zouden mogen zien en dat als ex contact wil ik dit nooit definitief gesloten heb. als luuk dit later wil laat ik het toe en als ex zelf stappen zou hebben ondernomen en niet steeds was weggebleven het niet zo had hoeven lopen maar dat ik het niet nu opnieuw ga open gooien omdat het dan wederom van mij komt en er bovendien teveel beschadigd is bovendien het vertrouwen weg is nu. heb gesteld: Luuk is een kind van bijna 3, een peuter die je niet zomaar ergens kan neerplanten in de veronderstelling dat het wel goed komt. Een kind heeft recht zich veilig te voelen en dat betekend dat er geen enorme spanningen zijn en dat hij kennis kan maken met vreemden in bijzijn van mij als ouder. Ik hoop dat je dit begrijpt en omwille van Luuk ook kan accepteren. heb erin gezet dat ik de mail ook cc naar ex stuur. Dit met als reden dat IK niet van plan ben hem deze gegevens buiten te sluiten en over hem te praten / mailen met zijn familie waar hij geen weet van heeft. Dit dus ook gedaan. ik zie wel weer waar dit verder op uitdraait. ik verander iig niet van mening dat Luuk recht heeft en op fijne stabiele omgeving en dat ben ik zonder mijn ex in dit geval. Als mijn ex anders van mening is mag hij dit aanvechten en tonen. verder vandaag maar rustig aan, wasjes wegwerken etc. donderdag weer echo (vervolg van de 20 weken echo) zo dat was weer mijn hele verhaal hihi groetjes allemaal
tweetie beterschap weer met Tess enne... hoop idd dat die knip dan opnieuw nu mee zal gaan vallen komt vast wel goed !