o nog laatste reactie's haha kussiex; het scheelde dat ik veel van de verhalen enz al wel kende en vond het dus niet echt moeilijk om te zien hoor zondag, was voor mij niet echt nieuw meer he. betreft de spermabanken en de sites weghalen ben ik ook niet echt een voorstander van. al is mij dit via een site overkomen.. er zullen daar ook heus wel prima mannen tussen zitten en die creeps vinden heus wel weer andere manier via datingsites etc en chatforums om toch mensen te vinden hiervoor. bovendien geloof ik dus echt niet dat dit totaal niet voor had kunnen komen bij een spermabank en daar zouden ze de procedures dan wel mopgen aanpassen maar ook moeten versnellen etc. tja , lastig
kleinvisje: lijkt me wel apart om jezelf zo onherkenbaar op tv te zien verschijnen. Goed dat je er nog zo mee bezig bent om anderen te waarschuwen en die lijst op te stellen. Fijn dat de crematie mooi was, en wauw wat lief van luuk, hij begrijpt echt al veel he. Ik vind dat je het goed hebt aangepakt met die mail naar je ex-schoonouders. Ook top dat je een cc naar je ex hebt gestuurd op die manier hou je alles open en kunnen ze je achteraf niets verwijten. Slim! Hoop dat ze ook echt snappen wat je bedoelt en dat alles in het belang van luuk is. Tweetie" ooeehh das eng! ik heb ook een knip gehad bij sem.. lang last van gehad en ik was ook zoooo bang dat ik nog een keertje moest, gelukkig ist nu helemaal goed. Jeeeetje onder algehele narcose, ja zou ik ook voor kiezen hoor. Hoop dat t allemaal goed gaat lukken en dat je weer alles kunt doen. Want zo is t ook niets. lijkt me vreselijk. Hier: nog niets gehoord van dude... begin me toch wel heeeeeeel erg onzeker te voelen momenteel.. heb ik me weer laten naaien??? waren t alleen leuke lieve woordjes, valse beloften? zijn nou echt alle mannen zo... shit zeg. merk dat ik vol spanning zit..elke 5 min op mijn tel kijk in mijn whats app, in zijn whats app of ie online is geweest \. En als ie dat is geweest ga ik me druk maken waarom die mij dan niets heeft gestuurd. Fb idem dito.. gisteravond wassie ff online op fb, ik wilde hem niet meteen aanspreken maar hij was ook ineens weer weg. Kon nog wel een filmpje plaatsen over z;n nieuwe kroeg van 29 sec. Dan denk ik huh? hoe kan dat nou!! wel of geen internet.. ik snap t zo niet meer, maar ik wil ook niet elke keer achter zijn reet aanlopen dus ik heb zelf ook 2 dgn niets meer gestuurd. Ow ik word zo moe hiervan... tref ik dit weer.... tuuuuurlijk. als ik vanavond nog niets heb gehoord, laat ik een bericht achter in zijn facebook. of ie nou wel of geen internet heeft en als ie t niet meer ziet zitten dat ie dat ff moet melden zodat ik hem van fb kan verwijderen plus alles in mijn tel kan wissen.
Hoi dames!!! ben helemaal bijgelezen hoor, maar op alles reageren gaat me denk ik niet lukken, dus alvast sory als ik dingen vergeet! Visje: Lol had je een pruik op joh! Vond de uitzending wel een beetje tegenvallen. had er meer van verwacht, maar het is in elk geval goed dat het onder de aandacht is gebracht. Nogmaals gecondoleerd. En wat lief en leuk deed Luuk. Klein, maar o zo verstandig ventje lijkt het me. Heb je goed opgelost hoor met die ex-schoonfamilie. We; je advocaat ervan op de hoogte stellen he. Je kan ook voorstellen of alle contact betreffende Luuk via de advocaten gaat. Scheelt misschien ook wat stress. Fontana: vervelend die onzekerheid. Hoop dat ie snel wat van zich laat horen. Als je echt twijfeld kan je hem ook altijd bellen toch? Wees gewoon duidelijk en vertel hem wat je van hem verwacht als hij serieus verder met je wilt. Tweet: begrijpelijk dat je nerveus bent voor die ingreep. zou ik ook zijn hoor. Hopelijk gaat alles goed. mamavR: Wat een oelewapper is die gast zeg! Ik zal je wel een tip meegeven die ik weer kreeg van een goede vriend van mij (altijd handig die mannelijke vrienden) Nodig geen mannen in je huis uit, tenzij je zelf ook sex wil. Blijkbaar geef je dan die boodschap aan mannen af (ookal zal dat echt niet je intentie zijn). Ik moet zeggen dat het bij mij wel helpt, want je komt snel achter de intentie achter van die mannen. En onthoudt, het ligt niet aan jou, maar echt aan die sex beluste idioten met een 3e darm tussen hun benen. Kussiex: TOP dat je inziet wat T doet niet door de beugel kan. Ik zou alleen niet wachten tot hij contact opneemt, maar neem zelf het heft in eigen hand. Het is jouw leven, dus geef hem de teugels niet. Schrijf hem desnoods een brief/email en blokkeer dan alle contacten. Algemeen: Hoe staat het met de zieke mama's en kindjes? Hier: Vannochtend naar de VK geweest. Baby groeit prima en hartje is ook perfect. heb van haar ook het advies gekregen om minder te gaan werken en een verklaring gekregen voor het UWV. Ook ruzie gehad met die collega die me een lift zou geven, maar dus foetsie was. Kreeg een heel lief mailtje alsof er niks gebeurt was en dat ze wilde lunchen :s. Toen ik dus zei dat ik boos was, snapte ze niet waarom ik boos was. Heb dr eff haarfijn uitgelegd dat ze geen contact hoeft te zoeken buiten werkgerelateerde dingen. Maar ze snapt het nogsteeds niet. Ze heeft blijkbaar niet eens 10 min gewacht en ze wachte op een plek waar we niet afgesproken hadden. heb het afgelopen week uitgepraat met mijn beste vriendin (kan nooit echt lang boo sop dr blijven, helaas) Snap dr reden wel waarom ze geen contact zocht. Dr partner kreeg de diagnose van manisch depressief en ze was bang voor mijn reactie. Ben nogal fel in mijn mening geven (hebben jullie misschien ook gemerkt) en dat kon ze er niet bij hebben. Ik mag dr partner ook niet en zou het liefst willen dat ze haar verlaat (partner =vrouw) maar goed..... Ik ga zo naar huis, zoonlief van school halen en dan thuis verder opruimen. kamer is klaar, moet alleen nog wat dingen ophangen en schoonmaken, maar komt goed. Mijn bmf en zijn vriendin hebben zondag goed geholpen met spullen naar de schuur brengen. Fijne dag voor jullie en xoxo
@ Kleinvisje: Fijn dat je zelf ook een goed gevoel hebt bij de uitzending. Das belangrijk! Mocht ik van mensen horen, laat ik t je weten. Zal een emotionele dag zijn geweest gister, maar gelukkig heeft het je rust gebrahct. Knuffel! Super dat t met de zindelijkeheid al steeds beter gaat. Denk dat je naar de ouders van je ex netjes hebt gereageerd. Goed gedaan. @Fontana: Owh wat naar! Kan me voorstellen dat je daar onzeker van wordt. En of ie nou wel of geen internet heeft, hij had wel de mogelijkheid dat filmpje te uploaden, dus had ie ook jouw een kort berichtje kunnen sturen, op zn minst, toch? Hoop dat je vandaag wat van hem hoort en dat ie n goede uitleg heeft! @foxymamma: Wat super dat alles goed is met de kleine in je buik. Heerlijk om te horen! Die collega heeft dus blijkbaar een hele grote plaat voor dr kop. Heel appart! Voelt t goed dat je t weer goed hebt gemaakt met je vriendin? I bedoel, je klinkt er niet echt happy bij, vandaar de vraag. @hier: Tess is weer helemaal goedgekeurd. Ze is lekker gegroeid en komt nu weer wat meer naar t gemiddelde toe, dus das ook fijn. Heeft ze weer iets meer reserves. Verder neits bijzonders. De prikken deden wel erg zeer geloof ik. Maar t was ook zo weer over.
Tweet: Jahoor ben wel blij dat we het hebben uitgesproken,ken dr toch al mijn halve leven, maar moet eerst zien wat er allemaal gebeurt. Zij belooft altijd zoveel, maar er gebeurt niet altijd wat zeg maar. Ik zie wel hoe het loopt.... En die collega, gewoon een oerdom wezen. O mooizo dat tess weer goedgekeurd is! Vind die prikken altijd zo zielig...gaat het alweer wat beter met dr billetjes? Hadden ze bij het cb nog iets gezegd over je zorgen over dr gezondheid enz?
foxy: hihi herkenbaar hoor wat je zegt over je vriendschap, ik heb dat ook wel. Maar blijf wel oppassen hoor. Ze heeft nu wel een goede reden idd. En jij fel in je mening?? hahaha goh.. Dat hebben sommige mensen soms echt nodig. ik soms ook. Fijn dat alles goed is met je kleine dame en ook super dat je een verklaring hebt voor t uwv. Ff pas op de plaats en voor jezelf gaan nu. Wat betreft die collega pfff goed aangepakt hoor, wat een stom wijf als ze t niet eens doorhad waarom je boos was/bent. Laat t maar lekker hangen. Tweetie: Mooi dat Tess weer gegroeit is en dat t weer lekker gaat allemaal. Wat zijn haar maten nu dan? Omdat je zegt dat ze bijna naar t gemiddelde gaat nu.. en die prikken oohh zo zielig vind ik t altijd. Arme stakkers.. Ik heb een whats appje gestuurd: t is wel heel stil..... als je dr klaar mee bent laat t dan ff weten, dan wis ik alles. no hard feelings. Ben benieuwd wat ie reageerd, zag dat ie daarna wel online was.. maar ik weet dus niet of ie KAN reageren of t niet WIL. heeeeeel irritant dit.
@Foxymamma: Oh fijn, dan ben ik blij dat jullie t goedgemaakt hebben en hoop ik dat ze dr beloftes na gaat komen. Ja, die prikjes zijn niet leuk. Vooral die tweede. Ze was ff zo overstuur dat ze rood aanliep en t schreeuwen geen geluid maakte. Heel sneu. Maar goed, was ook zo weer over, heeft geen minuut geduurt. Dr billetjes worden steeds beter gelukkig. En wat haar andere dingen betreft: ze hebben haar even goed nagekeken en er was niets aan de hand. Weer helemaal gerustgesteld dus. Zal wel ff een fase zijn, dat huilen en jengelen. En dat gepiep zit dus inderdaad in dr keel, n nieuw geluid waarschijnlijk. @Fontana: Ze weegt nu bijna 10kg en is 75cm lang. Zit nu niets eens meer een hele lijn onder t gemiddelde. Nadat ze zo ziek was in maart zat ze er ruim 2 lijnen onder, en het is dus nu heel langzaam bijgetrokken. Heerlijk gevoel dat t weer "normaal" wordt! Hoop dat je n berichtje terugkrijg met uitleg. Vind t zelf wel verdacht. Als ie online staat, is ie toch online! En als je online bent, kun je lezen en schrijven, normaal gesproken. Behalve als de verbinding er meteen weer uitvliegt, maar ook dat zou je moeten kunnen zien, toch? Maar hoop dat ik t fout heb! Knuffel voor t wachten!!
owww hellup.... issie nu boos?? whats app: Ik vanmorgen: T is wel heel erg stil...... als je dr geen zin meer in hebt wil je dat dan laten weten, dan wis ik alles ff.. no hard feelings. Hij net: schaaaaaaat ik: ja hij: Aub heb het superrr druk in de bar om het af te maken zoals je kunt zien op facebook een video morgen MOET ik open Dus nog geen tijd gehad En volgens mij had ik ook gezegt dat als er ook maar iets is ik het zou zeggen. Dus er is niks Ik: ok Hij: ook nu schrijf ik dit in haast want ken zo alweer gaan. xxxxxxxxxxxxxx Ik: ok thx voor je uitleg. Hij: niet zo wantrouwig pleaaaaaaaase xxx Ik: onzeker is niet wantrouwig Hij: Dat moet je helemaal niet zijn. Dikke kussssss doeeegiee Ik: doei. xx oww jee... voel me zo'n kut nu. Er zaten maar 2 dagen van stilte tussen..ik ben ook zo'n doemdenker.. en nu ben ik bang dat ie me een wantrouwige trut vind en dat ie boos is.. zit gewoon te trillen hier. vind em echt zo leuk.. maar ik gooi verdorie altijd mijn eigen glazen in. $%^^%&##@$
@ Fontana: Niet zo hard zijn voor jezelf! Niet nodig. Hij zegt neit dat ie boos is. Als hij echt zo druk is en toch nu de tijd heeft genomen dit terug te schrijven, is dat toch juist super! En wat zou je dan verkeerd hebben gedaan? Wat je wat onzeker bent? Je bent gezegd dat je neit wantrouwen maar onzeker bent en hij geeft aan dat dat niet nodig is. Lijkt me dus ook alleen positief. Ik zie in dit gesprek absoluut geen reden te denken dat je je glazen hebt ingegooid. Nu proberen ff rustig te blijven/worden. Dikke knuffel!
@ Visje, meis, ik ben blij te lezen dat het een mooi afscheid is geweest. Mooi gebaar ook dat jullie die kransen zelf hebben gemaakt voor je opa en oma. Fijn ook dat je zwager bij L. is gebleven. Dat heeft jou de kans gegeven om écht afscheid te kunnen nemen van je lieve opa en oma... Nogmaals een dikke knuffel voor jou... Is het ook erg stil in huis nu de katjes weg zijn, of valt het gemis je mee? Och, je was natuurlijk op de camping.. Zoveel heb je er natuurlijk nog nie eens van gemerkt... @ Tweetie, moet dat onder algehele narcose joh? Waarvoor is dat dan goed? Is het dan nog een relatief grote ingreep? Fijn dat Tess is "goedgekeurd" Blij om te lezen!! @ Fontana, gosh, ik ben blij dat hij ondertussen heeft gereageerd; zou me nu als ik jou was geen zorgen meer maken, maar gewoon nix meer laten horen... "wachten" tot hij weer komt en meld dat hij weer tijd heeft... Ik wilde het je nog zeggen, maar toen las ik al dat je al wat gestuurd had... Ik herken dit namelijk.... Maar wat kan 2 dagen lang voelen heh.. Ik ga nu de 3e week in dat ik nix van T. hoor. En geloof me dat het voelt als wel 3 maand.. Hoewel ik nu mijn keuze gemaakt hebt, kan ik het gewoon nog steeds nie geloven, dat het opeens zo is gelopen... Doet me erg veel pijn, maar het mag ook pijn doen... Ik mag het toelaten, en mag verdriet hebben... Heb mezelf nu wat moois beloofd; ga dalijk een nieuwe bedel voor aan mijn pandora bestellen... Van Pink Ribbon... (waarbij ik Pink Ribbon dus ook nog steun) Ik vind dat ik het verdien... @ Foxy, hihi, go girl dat je je collega hebt gezegd waar het op staat!! Ergernis dat die muts net deed of er nix aan het handjes was, daar kan ik dus nie tegen heh! BAH! Heel goed dat je het niet over je kant hebt laten gaan!! En betreft je vriendin... Luister naar je gevoel okeej!? @ hier, Stan word langzaam weer beetje beter! Ik ook, maar heb weer vaker migraine... Komt natuurlijk ook door het feit dat ik heb besloten T. los te laten.. Dan komt ook het besef dat ik hem "kwijt" ben.... Haha, ben ik al natuurlijk, maar nu ook omdat ik ZELF heb besloten dat IK dit niet wil... Dan is het boekje gewoon dicht zeg maar... Heftig.. Komt veel emotie bij los... Liefss mij
@kussiexx: Het mag met ruggeprik, maar wordt vaak onder volledige narcose gedaan. Mocht kiezen, maar een ruggeprik lijkt me echt heel naar, dus dan liever helemaal weg. T is geen grote ingreep maar neit iets wat lokaal verdoofd kan worden (wil je volgens mij ook niet! hahaha) Groot gelijk dat je jezelf lekker verwend. Moet kunnen!! Fijn dat Stan weer beter aan t worden is. En inderdaad die migraine viel te verwachten, maar wel zwaar bagger natuurlijk! @ hier: Vandaag de lamp voor Tess dr slaapkamertje binnengekregen. Van t weekend, als ze bij haar pappa is, ga ik een poging doen deze zelf op te hangen. Zal wel zorgen voor een hulplijn achter de hand hahahaha. Denk dat ik vrijdag nog even een kapstok uit ga zoeken, zodat ik dat ook gelijk kan doen. Ben benieuwd of me dat gaat lukken, maar een poging doen kan ik zeker. Heb ook zaadjes voor kruiden binnegekregen. Die wil ik opkweken en dan in de keuken neerzetten. Ga ik ook van t weekend mee beginnen. Verder een rustige avond en ga er denk ik vroeg in.
Hmm, ruggeprik is ook nie alles nee... Gewoon helemaal weg had ik dan denk ik ook gekozen! Hoop dat het allemaal mee gaat vallen meis! Ennuh, respect voor jou! Je bent harstikke sterk en dapper! Dat je het even weet!! Druk aan de klus zie ik wel, en ook nog gewoon proberen het ZELF allemaal te doen!! Hier ook zo gedaan! Geeft goed gevoel heh! Maarreh, zo'n hulplijn achter de hand is nooit verkeerd!! Hihi... Nog wat gehoord van W. eigenlijk? Heeft ie nog iets slinks laten weten over die date? Liefs en truste! Ik ga onder de pomp en ook gauw mijn bed in! Tis veelste laat geworden!
@ Kussiexx: Ja, komt ongetwijfeld goed. Ze weten wat ze doen en ben in t ziekenhuis, dus moet goed gaan. Dank je! Wil inderdaad graga zo veel mogelijk zelf doen, of in ieder geval proberen. Inpowering!! hahahaha. Jij dus ook. Super hoor! Zo'n lekker gevoel als t dan lukt. En weten dat je niet voor dat soort dingen op anderen hoeft te rekenen (al is t heerlijk te weten dat t wel kan ). En als ik t niet vertrouw wacht ik inderdad wel op mn hulplijn hahahaha. W. is erg ziek (geweest?). Keelontstekeing, voorhoofdsholteontsteking, piepende longen. Dus denk niet dat de date is doorgegaan. Heb er niet naar gevraagd. Hij reageert heel veel op mn berichtjes. Ik antwoord af en toe wel terug, maar wat korter dan voorheen en ook lang niet zo vaak. Op zijn berichtjes vaak alleen als t echt iets s om op te reageren (niet zomaar dus) of alleen dat ik t leuk vind. Verder niet. Heb er helemaal geen zin meer in.
Dames!!! @ foxy Mooi om te horen dat t goed gaat je kleine meisje!! Is toch altijd spannend Gelukkig heb je het nu ook uitgepraat met je vriendin, is toch fijn als de lucht weer geklaard is en je nu de reden achter dingen weet. Lief van je vrienden dat ze dat ze je zo geholpen hebben, dat zijn de echte!! En thanks voor je tip, ik vind dat een hele goede. Als ik er zo op terug kijk is het ook gewoon zo, mannen zijn simpele wezens dus het eerste waar ze aan denken is natuurlijk dat haha! Denk ook wel dat je er veel sneller achterkomt waar ze het om te doen is en of ze uberhuapt wel moeite voor je willen doen Top! En over die collega...groot gelijk heb je hoor!!! Niet over je heen laten lopen, no way!! En als de verloskundige dat advies geeft gelijk opvolgen!! @ Fontana Ahh meissie!! Ik zou het ook niet kunnen laten om te vragen hoor had precie hetzelfde gedaan... Je weer waar je aantoe bent, zou nu wel wachten tot hij weer wat van zich laat horen want jij hebt je best gedaan. Hij heeft hij het waarschijnlijk echt heel druk, maar zoals al eerder gezegd..een simpel whatsappie kost een paar sec en doet een vrouw zoveel goeds mja zo denken mannen niet he de meeste blijven onattente lullo`s @ Kussie Wat goed dat je kleine knulletje weer opknapt En ik vind het echt super stoer dat je het zo volhoud meis, het zo ontzettend verdrietig en pijnlijk als je zo`n tijd niets hoort en voor je gevoel duurt het nog veel en veeeel langer ook... Maar heel goed dat je er nu zelf ook klaar mee bent, we weten allemaal hoe vreselijk moeilijk het is om iemand los te laten.. Maar hier schiet je ook niets mee op lieverd, jij verdiend zo veel beter!! @ Visje Mooi dat het weer een klein beetje met je gaat, zijn hele heftige dingen die je meemaakt de afgelopen weken!! Je denkt wel om je rust he?! Hele goede actie om een cc naar je ex te sturen. Vind dat je het top doet hoor, je denkt overal heel goed bij na en doet de juiste dingen op het juiste moment zodat ze jou iig niets kunnen kwalijk nemen of de schuld kunnen geven. Wou dat ik dat af en toe zo kon haha! Ik ben een nogal impulsief mens dus ik kan hier wel wat van leren vind t gewoon fijn om te lezen. @ Tweetie Bezoekjes aan het consultatie bureau zijn ook altijd zo spannend, tenminste dat vond ik altijd Maar ze doet het dus super!! Goed om te horen Hoe is het nu met haar bibs?? @ hier Niks meer gehoord van die gozer gelukkig, heb hem er overal verwijderd en geblokkeerd. Pff het gaat nu wel weer ff duren hoor voordat ik het aandurf om weer is af te spreken... Had vorige week donderdag toch maar die ene vriendin via hyves een bericht gestuurd om te vragen hoe t nu met haar is enz... (had geen hyves maar omdat ik me tel ergens heb laten liggen en anders geen contact met haar kon opnemen toch maar 1tje aangemaakt...) Ze heeft alleen het vriendschapsverzoek geaccepteerd maar niets terug gestuurd voor de rest. Voelde me toch een btje schuldig dat ik niet eens had gevraagd hoe t met haar ging nadat ze me had gesmst toen ze terug was van vakantie (nu 3 weken geleden) Mja als ik er nu overnadenk baal ik er wel van....zij heeft mij natuurlijk wel aardig wat dingen geflikt...en het was niet voor niets dat ik zo kortaf reageerde op haar laatste sms... Moet ik hier nu mee dames??? Ze had gister in haar www gezet dat ze een paar dagen vrij is en een afspraak heeft bij een hypotheek adviseur..dat is best belangerijk maar toch hoor ik niks van dr
ff ego: pfff ff n beetje shaky, maar wel trots. Komend weekend gaat Tess voor t eerst het hele weekend naar haar pappa toe. Vind t natuurlijk heel pittig, maar erg leuk voor haar en das eht belangrijkst. Heb voor mezelf ook wat leuke dingen staan, dus gaat goed komen. Maar goed, daar smste mn ex dus over. Ook over een activiteit van de duikclub waar we beide lid zijn. Netjes geregeld, hij gaat waarschijnlijk (Tess kan namelijk gewoon mee, had ik ook gedaan) en vind t niet erg als ik er ook ben. Heb gezegd dat ik het niet wist, maar dat ik zeker naar t einde jaars feest ga. Hij wist t nog niet zeker. Heb hem vertelt dat hij Tess dan heeft. Toen zei die dat ie niet wist of Tess wel mee kon. Alles in me zei toen dat dat niet kon, dat absoluut niet mag, dan meot ie dr wakker maken om naar huis te gaan en slaapt ze slecht de hele nacht en volgende dag kapot. Maar in plaat daarvan heb ik netjes gezegd dat ze om 7u gaat slapen dus het me leek van neit, maar dat t zijn weekend is met haar en ik daar dus neit over ga, behalve als ie oppas regelt, dan moet ie overleggen. Vond t zo moeilijk!! Ben gewend dat alles gaat zoals ik wil, zoals ik denk dat goed is voor haar. Moet dat nu loslaten in zijn weekenden, maar vind dat echt zwaar. Zal misschien wel wennen, maar ben nu echt ff van slag. Maar toch ook wel trots dat ik het netjes heb aangepakt. Pff heb er een rooie kop van hahahhaa!
Tweet: Knap hoor! Heb je goed opgelost. knip operatie: Ik zou ook voor gehele narcose kiezen denk ik, ook al heb ik geen problemen met een ruggenprik. Maar hoef denk ik niet bewust mee te maken hoe een paar mensen naar me vagina gluren en eraan gaan zitten werken. Veel succes met het klussen Kussiex: Luister absoluut naar mijn gevoel. Die zegt nu ook "kijk maar gewoon wat er gebeurt" en ik laat voorlopig alles van haar kant komen om te zien om ze het meent allemaal. Blij te horen dat het alweer een stuk beter gaat met Stan. Laat de emoties over T. gewoon eruit komen hoor. Schrijf erover of praat erover. Fontana: Pff mannen....ze snappen het niet en wij snappen hun weer niet. gewoon afwachten, dan kom je er vanzelf achter wat zijn echte intenties zijn. Of je vraagt het hem gewoon. Heeft hij inmiddels zelf al contact gezocht? Ben idd (soms) fel in mijn mening, maar heb al gemerkt dat niet iedereen dat kan waarderen en denk ook dat ik daardoor een aantal mensen ben kwijt geraakt. Maar ach.... MamvR: Ja, vond het zelf ook wel een goede tip van die vriend van me. Soms is het wel handig om te weten hoe die mannen denken. Gelukkig maar dat je niks meer van die kwal gehoord hebt. Heel begrijpelijk dat je nu bang/onzeker bent over het daten. Laat het desnoods eff voor wat het is. is ook geen ramp toch Vriendin: Ik zou haar echt eff lekkr met rust laten. Zij heeft ook geen contact gezocht met jou en vind jou blijkbaar ook niet belangrijk genoeg om te vertellen hoe het zit met haar leven of af te spreken tijdens haar vrije dagen. Sluit die hyve gewoon weer. Ze weet waar je woont, heeft je nr, email etc, dus als ze wil, KAN ze contact met je opnemen. Vergeet niet dat je het WAARD bent om een goede vriendschap te hebben en dat die dus niet van 1 kant behoort te komen. Visje: Hoe is het met jou? alles goed met de kids? alvast veel plezier/succes met je echo morgen! Hier: Van leidinggevende gehoord dat ik wel mag blijven tot mijn verlof . Ga binnenkort ook met haar in gesprek over minder werken. Ondanks dat ze zelf geen kids heeft, snapte ze het wel en wil ze best meewerken. Verder alles rustig. Gingen samen met een collega naar Primark (groot engels warenhuis) tijdens de pauze en ze zag een leuk pakje dat ze voor mij kleine meid kocht. Is trouwens ook wel een tip. Bij Primark hebben ze echt veel dingen die belachelijk goedkoop zijn. Heb bijv voor zoon een paar schoenen gekocht voor maar 9,-. Goede winterjassen voor 15,- etc etc. Ze hebben echt van alles voor jong en oud voor een goede prijs. Het is in het weekend wel belachelijk druk, dus ik zou doordeweeks gaan, maar voor de centjes is het wel de moeite waard. Goede kwaliteit ook trouwens. Morgen komt iemand mijn oude kinderwagen halen, dus weer wat centjes extra om dingen te kopen. Wil volgende week naar de jonge gezinnenbeurs in Utrecht, dus leuk extra zakcentje Veel last van mijn rug vandaag, maar goed, hoort erbij zeggen ze. Ben ook bezig met geboortekaartjes zoeken en gedichtjes, maar wil niet echt vlotten. De meeste gedichten gaan over papa en mama. Dus als jullie mama's tips hebben...kom maar op Ga zo lekkr in mijn nest tv kijken dus alvast een fijne avond dames! xoxo
Eff ego: vertelde net een collega (waar ik prima mee kan opschieten) dat ik het advies kreeg om minder te gaan werken en dat ook wil doen. Allemaal kritiek dat toen zij als oudere (33 en 35) vrouw zwanger was ze beide keren gewoon 36/40 uur heeft tot 36 weken. Zwangerschap is geen ziekte (is het ook niet) en dat iedereen wel rugpijn heeft en moe is aan het einde van de dag. Kreeg een beetje het idee dat het gewoon niet gewaardeerd word (in elk geval door haar) om minder te gaan werken :S Word er een beetje moe van dat iedereen wel kritiek heeft op van alles. Dan is het wel mijn bammamschap, dan wel de kwestie dat de baby bij mij slaapt ipv een eigen kamer (ruimte gebrek en huurwoningen stop bij mij in de regio) of dat ik kinderen heb van 2 mannen (alsof ik OOIT nog een kind met mijn ex zou willen :s) Maar verder gaat het prima hoor (tot nu toe )
@mamsvanrobin: Wat rot dat je niets van die vriendin hoort. Dat klinkt inderdaad als een belangrijke afspraak, wil je normaal toch delen...Persoonlijk, zou er nog even niets mee doen. Misschien over een aantal dagen vragen hoe het is gegaan, met berichtje via hyves. Toon je wel interesse, mara ga je er niet al te erg achteraan... Knuffel! @foxymamma: FIjn dat je mag blijven tot je verlof en dat ze mee willen werken dat je dus minder kan werken. Goed nieuws! Waar kun je Primark vinden? Is dat iets regionaals, of door t hele land? Klinkt namelijk goed! Leuk dat je naar de jonge gezinnenbeurs toe gaat! Veel plezier gewenst!! En die collega snapt er niets van. Alleen omdat zij wel door kon werken, betekend niet dat iedereen dat kan. Klachten zijn niet bij iedereen gelijk. Zelfs je VK heeft gezegd dat het beter is.Mensen moetsen zich eens wat meer met zichzelf bemoeien en wat minder met dingen waar ze geen verstand van hebben! Bah, kan ik zo boos om worden!! Trek je er maar niets van aan hoor (jaja, weet t, makkelijker gezegd dan gedaan!). En al helemaal neit van t commentaar op je woonsituatie of dat je kids verschillende vaders hebben. Ze hebben een hele goede, lieve moeder en dat is veel belangrijker dan die andere dingen. @hier: Zo met Tess naar de kapper toe. Echt flink nodig, hangt ontzettend voor haar oogjes hahahaha. Verder ben ik weer een beetje aan t proberen contact te zoeken met vrienden van vroeger. Tijdens de periode dat ik veel uitging had ik aardig wat vrienden en dat is na die tijd een beetje verwaterd, zoals dat zo vaak gaat. Ben wel erg benieuwd hoe eht met ze gaat, dus via fb contact aan t zoeken. Leuk, maar wel eng hoor. Geen idee of ze me nog kennen enzo. Is toch alweer 10 jaar terug! We'll see. Fijne dag allemaal!!
@ Foxy Wat goed dat je mag blijven, toppie zeg!! Is toch een hele opluchting, ook fijn dat je minder mag gaan werken. Als het mag en jij het zo red wat heeft die collega daar dan over te zeggen. Dat ze kritiek heeft ipv dat ze het fijn voor je vind betekend alleen maar dat ze ontzettend jarloers is en het gewoon niet kan hebben!! Beetje kinderachtig is het wel. Hoe heb je hier op gereageerd? @ Hier Ben klaar met die vriendin, ze heeft gereageerd en heeft t alleen weer over zichzelf. Ze vertelde dat ze idd een huisje gaat kopen omdat ze helemaal klaar is om weg te gaan uit onze woonplaats en dat ze het mega mega druk heeft maar dat het verder helemaaal goed gaat. Ze vraagt niet eens naar ons en hoe t hier is. Heb toen ze terug was van haar vakantie ook kortaf gereageerd en niets gevraagd maar dat kwam omdat ze voordat ze wegging mij niet eens succes kon wensen en het wederom alleen over zichzelf had. Heb me hyves verwijderd, ben er helemaal klaar mee nu. Ben dit zo zat, irriteer me alleen maar aan haar en de dingen die ze me geflikt hebt kan ik niet vergeten. Dus het is klaar nu. En dat nog iets anders.... Ik wordt waarschijnlijk de uitkering (bijstand WIJ) uitgetrapt omdat ik na 1.5 jaar eindelijk een opleiding heb gevonden..maar die wordt betaald door het rijk...dus heb ik geen recht meer op een werk/leer aanbod via de gemeente Ik heb niet eens een betaalde werk/leerplek en dat zit er voorlopig ook niet in. Ze hebben mij helemaaaal niet goed geinformeerd en geholpen over wat ik wel of niet via de gemeente kon doen kwa opleiding.. Ik ben echt ontzettend kwaad en verbaasd..voel ook wel lichtelijk paniek opkomen na dit bericht maar ik hou me rustig. Me waardeloze begeleider vind dit ook belachelijk vd gemeente, want je kan een alleenstaande moeder toch niet verplichten een opleiding te doen zonder baan omdat zij niet goed hebben nagedacht wat ik wel of niet kon/mocht en dan zo de uitkering uittrappen??!!! Het is hun fout dat ze niet goed naar de wet hebben gekeken en mij en mijn begeleider niet hebben verteld wat ik precies mocht kiezen ofniet...waarbij ik gewoon in de uitkering kan blijven. Het is hun fout dat ze er pas na anderhalf jaar achterkomen hoe de wet in elkaar steekt!!!!!!!!! :x:x:x En daar ben ik dus de dupe van.... Pff mja ga er maar ff niet over denken heb iedereen al afgebeld en vlgd week is mijn contactpersoon van de gemeente pas terug dus tot die tijd kan ik niets...
Tweet: Dit is een link naar de "Primark" Home Dan kan je zien welke winkel het dichts in de buurt zit. Ik werk in Hoofddorp en daar heb je er in elk geval 1tje zitten. Weet dat je er ook 1 in R'dam hebt. Trek me er ook niks van aan, hoor die ongein al bijna 6 jr, dus heb wel een dikke huid gekregen, maar wordt er soms wel een beetje moe van. Vooral die mensen die alles beter denken te weten, ondanks ze NIKS van mijn persoonlijke situatie weten. Succes met het vinden van je oude vrienden. Ik heb ook leuk contact met een paar oude klasgenoten vd basisschool en middelbare enz. Facebook is wel handig voor dat soort dingen :d Veel plezier bij de kapper. (moet hier ook weer eens een keertje gaan ) mamavR: wat een naaistreek vd gemeente/soc.dienst! Je kan gewoon een klacht indienen hoor. Wat je ook eventueel kan bekijken is of de directuer een spreekuur heeft. Heeft mij ook een keer geholpen toen de sociale dienst mij naaide met mijn tegemoetkoming in de kdv. Vraag ze om een beschikking of iets op papier en ga daar tegen in bezwaar. Over die collega: geloof idd dat ze jaloers is. Misschien kon dat in haar tijd niet. (is ook alweer 20 jr geleden ofzo) Heel goed dat je die vriendin/vriendschap zo hebt aangepakt! Meer verdient ze niet