@ Tweetie Jeetje lijkt me idd heel lastig om alle regie uit handen te geven, zeker als hij over bepaalde dingen toch anders denkt. Vind het wel super knap van je dat je zo gereageerd hebt!! Dat heb je goed gezegd en zo is het toch heel duidelijk voor hem hoe jij erover denkt. Ohw leuk naar de kapper is altijd gezellie om samen met je kleine meid te doen!! Stoer dat je al die vrienden op gaat zoeken, is goed om je sociale kring uit te breiden en als je mekaar voor zo`n lange tijd uit t oog verloren bent is het heel handig dat facebook bestaat Veel mensen hebben dat wel en het is natuurlijk helemaal leuk om te horen hoe het nu met ze gaat en wat ze bezighoud Succes
@mamsvanrobin: Goed van je dat je nu stopt met die vriendin! Wat ontzettend lullig van je uitkering!! Zo zie je maar weer dat ze vaak zelf niet weten wat wel en niet kan/mag. Hoop dat je contactpersoon volgende week wat kan. Dat je er door hun fout uit zou liggen, zou wel heel achtelijk zijn! @ Foxymamma: Bedankt voor de link. Heb ff gekeken, maar dat zijn ook de enige twee vestigingen en aangezien ik in t oosten woon, gaat dat em niet worden voor mij. Fijn dat je ze niet onder je huid laat komen! Ja, vrienden terugzien is echt leuk! Heb er al n paar gevonden. @hier: Net gehoord dat ik inderdaad deze maandag aan de beurt ben in t ziekenhuis. Spannend!! Maar dan heb ik het tenminste ook achter de rug en weet ik ook zeker voor de feestdagn weer herstelt te zijn. Ook wel een heel fijn gevoel!
Tweet: Ahhh jammer dat je zo ver woont. Maar mocht je ooit een keer deze kant op komen is het zeker de moeite waard. Als ik daar ben hoor ik echt mensen uit alle hoeken vh land. Lekker snel zeg, al maandag. Hoop dat het herstellen allemaal wel meevalt. hier: Dr is geen zak te doen op het werk, dus heb lekkr lang pauze genomen en eff de stad in geweest. Wat kleertjes voor de kids gekocht. Heel vaag, de ene zit op maat 128 (hij is 5!!) en de baby echt van die mini dingen. Wel super cite!! Ook aan het zondigen qua eten. Lekkr naar de Burger King geweest. Helaas/gelukkig geen Mac in de buurt, want anders zou de Mcdeluxe mijn dagelijkse lunch zijn.
Hai Allemaal, Jeutje, zoveel getypt! @ Tweetie, woww, dat word een spannend weekend!! Ik vind het super knap dat je je zo goed houd.. EN het rustig hebt aangepakt, en zo "goed" uit handen geeft! Ben trots op je! Had het je ben ik bang nie na gedaan!! Dikke duim voor jou! @ MamsvanR. WOWW!! Ik ben hier zelfs nog enorm pissed, ik las met stijgende verontwaardiging je bericht!! WAARDELOOS dit!! Echt hoor! Zekersteweten dat je een klacht in moet dienen!! Dit slaat toch nergens op! Hier moet jij nie de dupe van worden hoor!! En misschien het indd hogerop zoeken, wat hier al gezegd is? @ Foxy, leuke foto heb je nu!! (tenminste, volgens mij heb je hem veranderd???) Fijn dat je collega/leidinggevende (of wat is ze) zo met je meedenkt! Zo hoort het! EN dat je dus toch kan blijven tot je verlof... Ennuh, wat die andere doos betreft, die ouwe muts... Dat zij 40 uur heeft gewerkt is mooi voor haar! Maar dat wil niet zeggen dat dat voor JOU ook opgaat!! Kom nouw zeg! Had zij ook de dingen er om heen die jij ook hebt? Snap je wat ik bedoel; geen een situatie is vergelijkbaar!! Wat een muts!! Daar zou ik dus maar boven staan, maar hoor wie het zegt.. Zoiets zou ik me dus juist waarschijnlijk nog 3 dubbel zo erg aantrekken als jij doet! @ Visje, hoe is het met jou? @ Tweetie, hoop dat ze leuk reageren je vrienden van vroeger! ZOu wel super zijn! @ MamsvanR, dat je nu klaar bent met die zogenaamde vriendin van je kan ik me helemaal voorstellen!! Wat een egocentrische trut! Echt laten wezen nu hoor!! Wat heb je nouw aan zo'n hola!!! @ hier, morgen is het 3 wk geleden dat T. dat smsje stuurde... Weet ondertussen dat hij de paragnoste heeft gebeld.. En dat het niet goed met hem gaat.. Dat deed me weer zoveel pijn, dat ik gelijk wel weer naar hem toe wilde... Maar ik kies nu voor mezelf.... Dit is nu zijn verantwoording en hij mag nu voor zichzelf aan het werk, en ik voor mijzelf... Maar owww ik mis hem zo, en ik hou gewoon zo veel van hem! Dat verrekte loslaten valt nie mee! Ik ben zo blij dat jullie hier zeggen dat ik er over mag praten!! Thanks meiden!! Stan ligt nu op bedje... En ik ga zo even eten... Liefs
Kussiex: Bedankt, heb idd een andere avatar Ben het zat om te schuilen achter plaatjes voor die stalker tuthola. Zal er misschien morgen of volgende week wel weer anders over denken, maar dat maakt niet uit Snap wat je bedoelt hoor, zij was niet alleen en had veel familie om zich heen die dingen voor haar deed. Heb ik niet. Dus ze kan de boom in met dr opmerkingen. Heel goed van je dat je niks van je hebt laten horen naar T toe. En ik wil niet lullig zijn, maar het zegt wel heel veel dat je via iemand anders moet horen dat het slecht met hem gaat. Hij vind je waarschijnlijk niet belangrijk genoeg om je hulp/steun in te roepen of om met je te praten over zijn moeilijkheden. Hij vertelt het wel aan een "vreemde" maar niet aan de persoon waar hij zogezegd zoveel van houdt en zijn leven mee wilt delen. Begrijpelijk dat jij je nu zo voelt,is heel logisch als je van iemand houdt. Maar ik vraag me dan weer af, voelt hij zich ook zo als het gaat om de problemen die jij de afgelopen weken hebt gehad? Blijven doorgaan met loslaten en het een plekje proberen te geven. En gooi alles er hier maar uit Je doet het super hoor! Eetsmakelijk!
@ Kussie Tuurlijk mag je het hier vertellen, het blijft gwoon een *piepppp* situatie... Erg lullig dat je het van de paragnoste moet horen, maar wel weer heel sterk van jou om daar niet op te reageren en dat je voor jezelf kiest! Wat foxy ook al zei, hij lijkt zich er ook niet druk over te maken hoe het nu met jou gaat...en hij zoekt geen hulp/steun bij je...erg jammer dit!! Maar daar kun jij niks meer mee, je doet het heel goed en vind het heel knap van je dat je het volhoud!! @ Foxy Wat een leuke avatar!!! Super om te zien met wie we nu eigenlijk al onze verhalen delen en wie er achter al jou verhalen zit!! En heerlijk is dat he, shoppen in de baas zijn tijd haha!! Nog last gehad van die jarloerse heks op je werk???? @ Hier Ik ben vandaag echt mega sago door alles wat ik te horen heb gekregen...wordt er gewoon ziek van. Maar ik ga absoluut jullie advies opvolgen en hier een klacht over indienen. Ze was zowiezo nog niet van me af, ik heb waarschijnlijk vlgd week een gesprek met haar..en laat me echt niet de uitkering uitschoppen!! Ik ben 1 vd weinige daar die juist graag wil werken en er alles voor doet. Ik heb alles op een rijtje en heb alles zelf geregeld maar nee dan is t weer niet goed omdat hun dingen over het hoofd hebben gezien of zich niet genoeg in verdiept hebben Ze kunnen dit echt niet maken, en t gaat ook echt niet gebeuren. Ik heb trouwens een leuk id dames, zullen we met ze allen een foto plaatsen!!!! Lijkt me zo leuk om te zien hoe jullie er nu uitzien en tegen wie ik eigenlijk alles vertel!! Heb je toch een beter beeld van mekaar, ipv dat je tegen zo`n afbeelding "praat" Ik zal de eerste stap zetten hahaha, begrijp het ook ivm privacy als jullie t niet doen maar in mijn situatie kan t wel.
hoi meiden wat een hoop getypt zeg. hoop dat ik niemand vergeet @ Tweetie, knap dat je er zo mee om bent gegaan naar je ex hoor. Al ben ik persoonlijk wel van mening dat je dingen niet altijd hoeft los te laten daar het om je kind gaat en in het belang van het kind is. Maar respect !! verder spannend hoor weekend zonder je meisje en dan maandag je ingreep. pfoe. Rustig proberen te blijven hoor @ MamsvanR. stomme gemeente gedoe aaaarg. ik hoop dat je contactpersoon je snel verder kan helpen met alles. Verder betreft je zogenaamde vriendin. Goed dat je er nu klaar mee bent. You go girl !! @ Foxy, fijn dat je werkgever meedenkt en je voorlopig dus idd kan blijven. Leuke kleertjes. dat 2e jurkje had ik ook gekocht als ik een meisje zou krijgen, maar die van mij heeft toch echt duidelijk wat tussen zijn benen hangen hahaah. Enne betreft minder werken; prima juist dat je omwille van jezelf en je kleine minder gaat werken. Dat belang staat boven het werk @ kussiex ik snap dat loslaten heel moeilijk is, maar zo goed dat je ondanks dat je weet dat T het moeilijk heeft misschien nu toch niets hebt ondernomen hier; na mijn drukke week met crematie, undercover heb ik gisteravond verjaardag van mijn zusje gevierd dit bij mij thuis. Huis vol met 12 volwassenen en 7 kinderen in de leeftijd van 4 maanden tot 4,5 jr. drukke maar heel gezellige bedoeling dus. Vandaag dus de boel van gisteren opgeruimd en verder gegaan met zindelijkheidstraining van Luuk wat echt al goed gaat. 2x een ongelukje maar verder netjes op het potje en al lang op kunnen houden. van ex of diens familie na mail dinsdag niets gehoord. Van d.o.n.o.r. een berichtje op facebook dat ik zielig zou zijn omdat ik meiden ook via fb oproep om zich bij mij te melden als ze op de lijst willen en of ik niet al genoeg aan mijn leven heb en dat een zaak aangaan geen zin zou hebben. Dus heb alleen bericht terug gestuurd dat hij degene is die het steeds over rechtzaken heeft en ik niets verkeerds doe. Hem vervolgens geblokkeerd ook. verder helaas kinderopvang op moeten zeggen omdat ik nog geen werk heb en opzegtermijn 2 maanden is. Ze houden Luuk en baby dan wel op de wachtlijst per jan. 2012 en blijven meedenken. morgen oppassen eventjes op nichtje en vanaf weekend ga ik de strijd met slapen weer aan volgens mijn plannetje hihi. ben benieuwd.
oh en meest leuke vandaag vervolg van de 20 weken echo gehad ook het hartje is voor zover ze dat kunnen zien helemaal in orde en het is nog steeds duidelijk een jongen haha Luuk was mee en mocht even meehelpen met de echoscopiste met gel op de buik doen en mocht natuurlijk meekijken en vond het dit keer erg leuk de baby te zien en vroeg steeds; wat is dat? toen kwamen ze bij piemel en noemde de vrouw........ kijk het is een jongen waarop hij zei: oh jaaaaa.. is dat piemel? whahahaha allemaal lachen daar natuurlijk. super genoten iig
@ visje Wat een zielig figuur is die gast toch zeg, gatverdamme!! Geen woorden meer voor ook. Mooi om te horen dat het allemaal goed zit bij de kleine man, en ook leuk dat Luuk er zo blij mee is en zo helpt!! Ook top dat hij t zo doet op t potje! Wordt al een grote jongen Wat een drukke bedoening was het bij jou, pff...het wordt wel tijd dat je aan jezelf gaat denken hoor meis, ik weet zeker dat een weekend rustig aan en veel slapen een heel goed id van je is!!! Wel doen dan he Verstandig om de kinderopvang op te zeggen, als je dat niet doet kom je achteraf echt met problemen te zitten. Aardig van ze dat ze meedenken en je kids op de wachtlijst laat staan, wie weet kun je dat na je bevalling nog gebruiken.
mamavR: leuke foto! Ik had je echt TOTAAL anders geschat!!!! Je ziet er super jong uit (ben je volgens mij ook ) Logisch dat je chago bent! En het is echt altijd zo dat de mensen die dus hun best doen en alles doen wat die mensen zeggen de dupe worden. En juist de mensen die er een potje van maken krijgen alles voor elkaar. Heel krom de wereld. Hoop dat de klacht wat zal helpen en ECHT de beslissing om je uitkering te stoppen op schrift vragen, anders verdraaien ze alles later. Zal ook wel een foto van mijzelf hier neerzetten, foto's van zoon zet ik wel privé (kan je zien als je eff vriendjes met me word ) Visje: Wat leuk hoe Luuk reageerde op zijn broertje! Geweldig ventje is dat toch. Super dat de echo goed ging en dat ze geen afwijkingen zagen. Wat een hondenlul is die gast zeg. Hoe durft ie zulke dingen te zeggen. Berichtje opslaan hoor. Kan je misschien meenemen in de juridische kwesties. Goed zo dat je hem geblokt heb. Wel een eng idee dat ie zelfs hier nog gewoon meeleest. Kan dat niet privé gezet worden ofzo :s Privé forum Hoop dat je snel eff goed kan uitrusten. Wel op jezelf letten hoor, je bent al over de helft en je moet wel genieten natuurlijk! Hier: Oude kinderwagen verkocht. Het stel dat het kwam halen stonk naar alcohol, maar goed, ze wilde de wagen hebben, hebben het meegenomen en klaar is kees Ben vocht aan het vasthouden volgens mij....me vingers staan een beetje strak :s
Girlsss, zoow anders schrijven jullie ff 2 blz terwijl ik aan t werk was hahaha. jeuutje. Kleinvisje: top dat de echo goed was weer en dat t nog steeds een jochie is. hmm die d...moet nu toch echt een keer ophouden zo zielig te doen. wat een stakker zeg. Foxy: mooie foto joh! mooie dame ben je hoor. Wat heb jij lekker geshopt! vet leuke kleertjes, heel cute. die primark zit voor mij ook niet echt dichtbij en ik hou wel van dat soort koopjes! bummer... fijn dat je bazin je begrijpt en dat je minder mag werken, zo hoort t. en dat die achterlijke collega zo doet pffff wat een stel debielen heb jij om je heen zeg..gatsie. Tweet: oww joh wat je schrijft is zoooo herkenbaar van een paar maanden geleden. ik kan je zeggen, t went echt. Zodra je aan tess ziet dat ze het ook leuk heeft bij papa kun je je dr uiteindelijk beter bij neerleggen, maar makkelijk zal t noooit worden. spannend dat je maandag al kan brrrr zal aan je denken meid. geniet van je weekend, ook jij mag genieten! Mamavanrobin: wauw wat een mooie foto! prachtig ventje en ook jij bent een mooie meid. Goed van je dat je die vriendin uit je systeem zet, ze is jouw vriendschap niet waard, die kun je beter bewaren voor iemand die het wel verdient en er respectvol mee omgaat. Kussiexxx: och meissie.. je hebt t er echt heel moeilijk mee he. Weet ongeveer een beetje hoe t voelt nu.. ik hoor ook niets. Maar bij mij zit t (nog) niet zo diep als bij jou. Moeilijk om hem opzij te zetten terwijl je weet dat ie t moeilijk heeft, maar t draait nu om jou. Fijn dat jullie beide weer wat opgeknapt zijn, alleen heel erg klote van die migraine. Hopelijk zakt t wat weg, zodra je weer wat beter in je velletje zit en minder stress hebt. loslaten is een zwaar proces en is niet zomaar ff gebeurt. sterke en dikke knuf. you can do it. take your time. Hier: drukke dagen weer gehad met de meiden van de opvang. ik vind t super leuk. vandaag met 2 naar t cb geweest. Maar ach ach die kinderwagen waar ze mee lopen.. t is uit t jaar nul en echt niet te sturen. Zo zielig... ik ben nu opzoek naar een goedkope combiwagen..dus als iemand van jullie iets weet... please let me know. ik ga morgen kleertjes van demi uitzoeken die ze niet meer past en die neem ik volgende wk ook mee. Er zijn 2 baby meisjes en ze hebben zo weinig kleertjes.. te zielig voor woorden. En er is ook een klein baby jongetje, dus zal ook ff zien of ik nog iets van sem heb. als jullie iets weten wat deze meiden kunnen gebruiken of tips dan let me know. dude.. nix meer gehoord, druk druk druk... nou ik laat ook niet horen. verder niet zoveel.. nu vrij tot zondag en dan haal ik mijn mopjes weer op. ow ja! sem heeft zijn eerste plasje op t potje gedaan!!!!! whoeheoeee mocht ook wel... meneer is 2.5!!
@ Foxy Dankjewell haha!!! Ik ben 24 jaar Goed dat je dat ding kwijt bent, wel heel appart dat ze zo stonken... Maar goed jij bent er weer vanaf! Heb je uitgenodigd, ben zo benieuwd naar jullie! @ Fontana Dankje Ahh wat ontzettend sneu voor die kindertjes zeg!!!!! Ik zal ook is even kijken in Robin ze kast..is nog wel veeel te groot natuurlijk maar miss voor in de toekomst wel handig. Wat een kanjer die Sem, vind dat een hele prestatie hoor met 2.5 Robin was al 3 geweest toen die t kon. En die dude...pff laat hem maar lekker dan..hij moet nu de eerste stap weer zetten!! Mannen....grrr....