Alleenstaande mama's kletsen hier verder

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Wijffie75, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamsVanRobin

MamsVanRobin Niet meer actief

Fontanaaa!! Wat een gave foto zeg, heerlijk om te zien!! Je bent volgens mij een heel vrolijk mens!! Je bent een knappe meid zeg en hoe oud ben jij dan?? Ook nog niet zo oud denk???

2. MamsVanRobin

@ Foxy

Wat een leuke foto, ook jij ziet er goed en vrolijk uit!!! Gaaf zeg om jullie allemaal zo te zien, wat een leuke meiden allemaal :D:D Heel gek om te zien met wie ik al zo`n tijd "praat"!!

3. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

Fontana:
    Ook echt totaal anders dan ik had verwacht (ook heel anders dan je avatar :p)

Je zou eventueel bij de kringloop kunnen kijken voor spulletjes (kinderwagens) of een oproepje plaatsen op marktplaats of zp (gezocht)? Kdv?
    Jammer dat je zover weg zit anders had ik wel wat spullen gebracht.

Jammer dat je niks gehoord hebt van dude :S

4. Foxymama

Bedankt!!
    Wahah, ik was ook blij toen... met een vriendinnetje naar Rome geweest. Wilde ik al zooooooooooooo lang.

Gek he! om te zien wie nou echt die persoon is achter al die lettertjes :p
    Heb je geaccepteerd, dus je kan in mijn album kijken :D

5. MamsVanRobin

@ foxy

Heel bizar maar echt super leuk :D Heb net bij jou foto`s gekeken en wat een mooi ventje heb je, hele mooie foto`s meis!!

6. Foxymama

Dank je wel :D
    Robin is ook een super ventje...die blik. ondeugend en wijs.. heel grappig

7. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Whaaa, super foto's zie ik voorbij komen!! Jeutje, wat een knappe stralende mama's!! Hihi, we rule!!

Nouw gooi ik er ook even één in de groep!!

8. Foxymama

Leuke foto Kussiex!!!!

9. MamsVanRobin

@ foxy

Dankje :D

@ kussie

Ook al zo`n mooie stralende meid, join the club haha!! Echt super grappig dit :D

10. Soda Pop

En hier 1 van ons samen...

11. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    Foxy":
    huh waar heb jij die foto's dan staan ... ik kan ze nie vinden :(
    Rome lijkt mij ook wel erg mooi.
    idd jammer dat je ver weg woont... maar ik zal es ff kijken hier bij de kringloop. misschien dat ik op t forum ook wel iets kan openen.

Mamavanrobin:
    Thx hahaha ik ben al 30!!! maar als ik dat tegen mensen zeg kijken ze me vreemd aan en zeggen "echt nie jij bent 23"
    nou primaaaaaa dan ben ik toch 23. helemaal goed!

12. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    kussiexx:

waauwww vet mooie foto! En wat een lekker ventje zeg, cute koppie. Om trots op te zijn!

13. Foxymama

Hier had was ik pas in een gekke bui met de webcam in de weer.
    Had ook mijn haar helemaal uitgekamd en niks in gedaan :p

14. Soda Pop

Hihi, ik zie hier nog wel es facebook voorbij komen...

Zouden de mama's die facebook hebben, willen stemmen op mijn lieve kereltje??

Het Familieportret

15. MamsVanRobin

Zit nu trouwens het spijt me te kijken....gaat nu over een jonge meid die haar pa wil leren kennen...maar hij heeft het hoofdstuk afgesloten zag ik net...Haar moeder wilde niet dat ze contact had met haar vader en als ze t toch ging zoeken kwam ze er niet meer in.. De vader was vroeger vreemd gegaan met de beste vriendin van haar moeder en met die vrouw heeft hij nu nog steeds een relatie (20 jaar later), dat kon ze niet hebben schijnbaar..Die meid zit er ongeloofelijk mee dat ze al die tijd geen contact heeft gehad..:( De vader heeft er ook niet heeel veel aangedaan hoor om zijn kinderen te zien te krijgen.

Toch wel heel confronterend dit....Ik hou Robin natuurlijk ook weg bij zijn vader...straks gaat tie me dit later ook zo kwalijk nemen...:(

16. Foxymama

Weet niet of we al vrienden zijn? Maar als we dat zijn, kan je ze zien..

17. Foxymama

#1797 Foxymama, 27 okt 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 okt 2011
    Nee johm hij gaat je da niet kwalijk nemen. Niet zoals deze meid. Je hoorde ook dat die moeder dat meisje dwong om die vader te gaan bellen over alimentatie Belachelijk!
    Fout van die moeder dat zij die kinderen gebruikte tegen die vader.
    Plus die vader is ook een debiel. Die kinderen zijn gewoon de dupe geweest van die domme ouders.
    Vooral zoals hij zegt dat hij het afgesloten heeft en dat hij het niet wil oppakken, wat voor vader ben je dan :s Alsof je een kind kwalijk kan nemen wat zij gedaan heeft toen ze een puber was :s

18. Foxymama

Kussiex:
    Wat een super ventje is Stan zeg!

19. Soda Pop

Hoe oud is Robin nu? En is dat nu niet ook voor zijn eigen veiligheid?
    '
    Als Robin wat ouder is en zijn vader op wil zoeken, ga je hem dan in de weg staan? Hem dit verbieden? Dat geloof ik nooit meid!!

Deze situatie (ik kijk ook) is wel effe heel wat anders heh!! En in mijn ogen ook fout! Hoe kan je nouw tegen je kids zeggen dat als ze hun vader op zoeken dat je ze er uit zet????

Dat zou ik nooit doen, en geloof me, ik kan W. echt wel wat aan doen hoor, wat hij zijn zoontje nu lapt!!!! :$:$:$

20. Soda Pop

Wat die vader nu zegt, snap ik overigens nie!! Dat het hem nix meer doet, dat hij het heeft afgesloten, en zo onverschillig als ie doet... Waardeloos... Sorry hoor, lijkt wel of W. daar zit...
    Sukkel!!!
    Het zijn zijn KINDEREN!!! Beseft hij dan niet, dat ze een klotuh jeugd hebben gehad, vooral ook door die moeder???

Onwijs dit hoor!!

Deel Deze Pagina