Echt he!! dat snap ik niet!! en dan nog zeggen dat het gevoel er niet is!!!!!! wat een walgelijk vent! het is je dochter! dat gevoel zou er moeten zijn tot je dood en daarna!
hmmm ik vind t heel erg dat die vader zo doet... snap zoiets niet hoor. Foxy: jeeh gezien! wat een leuk, lief, mooi ventje joh! En dan strax nog een meissie erbij, met vast hetzelfde haar als jullie beide, kun je leuke vlechtjes in maken dan. leuk!!!!
Thnx, Heb echt geen idee hoe deze meid eruit komt. Mijn ex (verwekker) is een donkere vent en mijn donor is een blanke vent. Ik zelf ben een mix, dus kan ook een blond kind met blauwe ogen krijgen en super stijl haar Maar ook weer totaal wat anders
Moet trouwens wel eerlijk zeggen dat ik mijn vader ook zou willen slopen als hij vreemd zou zijn gegaan met mijn moeders vriendin
@ Foxy Wat een super leuke foto zeg, ik heb ook zulk afro haar haha is niks van te zien op de foto want plak t altijd vast op me hoofd haha! @ Fontana Je ziet er echt een heel stuk jonger uit!! Ongeloofelijk zeg haha, zou daar ook blij mee zijn Is heel mooi meegenomen toch hahaha! @ Kussie Ik heb gestemd hoor! Wat een heerlijk mannetje, mooie foto ook van jullie samen @ All Dat is waar meiden, mijn situatie is heel anders en als Robin zijn pa wilt zien in de toekomst ga ik hem dat zeker niet verbieden als hij oud genoeg is. Wat een vent he, op het einde kwam hij gelukkig wel. Maar wat hij zei kan echt niet...hoe kun je dat nou over je eigen kinderen zeggen!! Snap dat die moeder boos was, maar wat een heks is dat zeg dat ze die kids zo vreselijk opstookt..dat kun je ook niet maken. Dat die vent het zijn kinderen serieus kwalijk neemt vind ik bizar, het zijn/waren pubers..die opgestookt en gechanteerd zijn door hun moeder!! Mja ze hebben nu weer contact, hoop voor die meid dat ze nu wat meer rust heeft en verder kan gaan met haar leven. Wat een toestanden zijn er toch eigenlijk allemaal... Dat programaa wat nu bezig is de kinderfluisteraar is ook heftig zeg!
Wow wat een berichten! En tijdens het lezen kwamen er gewoon 2 pagina's bij!! @kussiexx: Thanx Snap dat dat ontzettend pijn doet en heel moeilijk is. Dikke knuffel!! Je bent een sterke meid!! @ Mamsvanrobin: Goed van je dat je een klacht gaat indienen!! En kan me goed voorstellen dat je hier sago van word. @Kleinvisje: Wat super dat het zindelijk worden zo goed gaat! En heerlijk dat de echo goed was en zo leuk. Gaaf dat Luuk mocht helpen. Maar wel balen dat je de creche hebt moeten opzeggen. @fontana: Balen dat je niets meer hebt gehoord!!! Maar wel echt super dat Sem voor t eerst op t potje is geweest! @All wat een gave foto's! Leuk om jullie allemaal te zien. Ga ff kijken hoe je een foto kan plaatsen.
Hoop dat t zo gelukt is, Tess en ik op haar verjaardag en de andere foto is van gisteren, dus heeeeel recent hahahaha
hoi meiden jeetje wat een getyp zeg allereerst mamsvanr. je moet je niet druk maken hoor, die uitzending was idd heel anders dan jouw / onze situatie. Ik houd Luuk ook weg bij zijn vader, maar wel vanwege het feit dat als ik hem bij zijn vader zou laten ik voor vele malen erger vrees. En als Luuk er om zou vragen later mag hij hem heus ontmoeten. verder wauw wat leuk al die foto's en echt veel ook totaal anders dan ik had verwacht. Gaaf al die foto's hoor. hierbij een foto van mij met mijn manneke van tijdje terug en daaronder foto van Luuk van maandje terug. Bekijk bijlage 194140 Bekijk bijlage 194143
Visje: Wat een leuke foto's! Jij bent ook echt totaal anders dan ik verwacht had! En wat heeft Luuk pracht blauwe ogen zeg! Tweet: Avatar veranderen: naar gebruikersinstellingen, linkerkolom - avatar. Daar kan je het wijzigen.
hahaha hoe had je mij verwacht dan? bij jou dacht ik een meer iemand met uiterlijk als mezelf of kussiex maar dan wel langer dan ik haha. grappig is dat he.
Ik dacht een lange blonde dame. Beetje Fontana achtig... Whaha, echt joh? Nee, zo ben ik dus niet. Ben ook maar 1.63, dus lang al helemaal niet! echt grappig hoe je een beeld van iemand kan hebben die totaal niet klopt
Tweetie: Wauw wat een schat van een meissie! Hele leuke foto ook die van jullie saampjes. Ziet er goed uit! Visje: die ogen, prachtig die spatten eruit zeg, wauw! En jeetje ik had me ook een heel ander persoon voorgesteld hihi, niet negatief hoor! Maar ook jij ziet er super leuk uit! Hier: Nog niets gehoord!!!! word nu weer heel pissig, want meneer staat al de halve ochtend online op fb. Ik moet me zoooo inhouden om niet te reageren en ik doe t ook echt niet! Las dat vanavond de grand opening is van zijn kroeg en volgens mij issie gister nog met vrienden weggeweest. wat kost een berichtje van 2 zinnen of een paar kusjes nou voor tijd. Ik haaat mannen! ik sta op t punt om em gewoon van fb af te flikkeren. zoo booos nu