goed bezig!! Hahhaa, geweldig en wat maakt leeftijd uit als tie zo lekker is haha Nee hoor, miss is hij nog wel volwassener als iemand van 33!! Maaree hoe kom je ineens bij je buurjongen dan???? Ahh dat is wel een btje jammer...wel goed dat je consequent blijft..hopelijk stopt ie er snel mee. En anders zeggen dat ie niks krijgt van sinterklaas hahaha, nee just kidding..alhoewel..als Robin echt heeel vervelend is zeg ik t wel is nu hahaha! Gemene moeder! En je hebt gelijk, wordt hier echt sago van..heb er ook helemaal geen zin in. Vind t werk leuk hoor, maar dat studeren..en al dat huiswerk..dan raak ik in de stress want heb er eigenlijk geen tijd voor en moet er nog is extra hard aan trekken omdat ik er geen reet van snap.. Nee dan werk ik nog liever. @ Kussie Idd!! Waar ben jij gebleven dan???? Hmm...moet niet telang duren hoor, we miss you!
mamavanrobin: Ik doe nie aan sinterklaas haha, snappen ze nu toch nog geen jota van, dus bespaard mij nog ff een jaar wat geld. Hoe ik aan mijn buurjongen kom, opgepikt in de stamkroeg haha, kende hem al had een paar keer in de voetbalkantine gestaan met een vriendin daar voetbalt hij ook. Dus we raakten aan de praat en dat werd zoenen. Verder gister nix gehoord van dude, hij had een halloween party vannacht..foto's geplaatst zagen er leuk uit. Lekker druk, alleen wel veel foto's waar die met z;n ex opstaat.... boeh!! das echt mooi meisje. naja, t is hopelijk niet voor nix zn ex. moet ik maar denken dan. knuffels
@ Fontana Helemaal leuk miss is dat iets voor je??? Ah wel weer jammer zeg van die dude vind het toch altijd raar als mannen met hun ex op de foto gaan...maar wie weet betekend het idd niets..niet iedereen heeft haatgevoelens naar zijn of haar ex haha! Mja als tie foto`s kan plaatsen..waarom kan die dan niet ff 1 whatsappie sturen Zou me hoop niet teveel vestigen op hem, en zoals je nu al heel goed doet lekker me eigen gangetje gaan! En als tie je ineens weer veel aan gaat spreken dan komt ie maar lekker naar NL toe als JIJ tijd hebt haha @ Hier Vanmorgen de gemeente aan de tel gehad (kutwijf..grrrr...) ze had me mail gelezen en vond t prima dat ik met de opleiding ben gestopt en ze gaan nu WEER intern overleggen Dus ik vroeg, wat moet ik nu doen dan want ik las dat als ik met de opleiding stop (wat niet anders kan omdat ik anders geen inkomen meer heb!!!!!!!!!! ) de uitkering uit geschopt wordt??? Ja dat klopt zei ze en weer ja wij gaan nu intern overleggen wat we met deze situatie moeten, je hoord miss van de week meer :x ze zei elke keer datzelfde zinnetje..echt om gek van te worden!!! Dat eeuwige vergader van ze...en mij maar in de zenuwen laten zitten. Maar iedereen die t verhaal kent hier zegt dat ze me nooit de uitkering uit kunnen zetten door een fout die hun gemaakt hebben...Frustrerend!!!!
Kussiex: WAAR BEN JIJ!!!!!!????? Hopelijk gaat alles goed! Fontana: oei, leuk eff zoenen met de buurjongen Ben jaloers.....Hier al bijna een jr geen enkel fysiek contact met iemand van het mannelijk geslacht (ook niet vrouwelijk hoor ) Ook top dat dude wat van zich heeft laten horen. Wel weer jammer van die foto's met ex. Tweet: Hoe is alles gegaan? Niet teveel pijn hoop ik. MamavR: geniet van je vrije dagen! Is ook wel nodig na alle stress!! Top dat Robin de dood van het beestje zo goed heeft opgepakt. Weet niet of een hoge buik aangeeft dat het een meisje is, heb al zoveel mythes gehoord Visje: Is het nog gelukt met het huis van je opa en oma? Niet teveel doen he! Hier: Gister eff een paniek momentje. Voelde baby al vanaf de lunch nauwelijks, en rond 20.00 uur nogsteeds niet. Ik duwen en porren, maar niks. Dus op bed gaan liggen met muziekgevalltje erop, waar ze meestal op reageert, ook niks. Dus ben uit laatste redmiddel maar gaan schudden met mijn buik en ze werd wakker. Kon wel janken gister! Vandaag is ze weer lekker druk. Angst: (Volgens mij zei visje het) Een notariele akte is niet echt nodig in mijn geval. Ex heeft geen erkenning/gezag, dus ook geen enkele aanspraak op zoon. Hetzelfde met deze baby. Plus ik weet dat mocht er een idioot zijn die dat gaat aanvechten mijn moeder 100X harder vecht om de kids te houden. Akte komt er uiteindelijk wel, maar denk niet dat het mijn angst wegneemt. Angst is eerder het feit dat ze dan geen ouder meer in hun leven hebben. Zal pas weggaan als die bevalling achter de rug is denk ik. Vrijdag lekker met mams en zoon naar de Jonge Gezinnenbeurs in Utrecht. Kijken of ik een leuke luiertas kan vinden voor een leuk prijsje. Thnx voor de complimenten op mijn mega toeter verder super blij dat ik vanaf volgende week minder ga werken. Heb me al ingeschreven voor zwangerschapszwemmen Heb daar nu eindelijk tijd voor. Zoon was er ook erg blij mee. Minder overblijven en lekker vroeg thuis. Hoop dat alles goed gaat met jullie en fijne dag nog! xoxo
Wat een K. wijf is je consulent bij de geemeente. Maar goed dat zijn ze meestal. Mijn advies mbt gemeente: Probeer zoveel mogelijk schriftelijk te doen en als je telefonisch contact hebt, vraag of zij dit schriftelijk kan bevestigen. Mocht ze dat niet willen, stel je voor dat zelf te doen. Bij alle correspondentie een termijn geven (ik doe meestal 5 werkdagen) waarin je antwoord wil hebben. je kan dit ook aan de telefoon eisen hoor. GEEN genoegen nemen met hun "Misschien deze week" antwoorden. Want als jij iets moet inleveren, nemen ze ook geen genoegen daarmee. Ze kunnen en mogen je ook niet de uitering uitzetten door een fout die zij maken. Ik zou echt heel snel die klacht gaan indienen en EISEN dat ze je helpen een opleiding af te ronden, want aangezien je nog geen mbo of iets hebt, heb je daar gewoon recht op. heb je al een beschikking of iets dergelijk over hun beslissing? Want daar moet je gewoon tegen in bezwaar gaan z.s.m. (moet binnen een aantal weken namelijk)
@ Foxy Jeetje, ik snap dat je daar heel erg van geschrokken bent!! Gelukkig sliep ze waarschijnlijk al die tijd en kan ze je nu weer lekker porren haha Heel mooi dat je vanaf vlgd week eindelijk wat meer tijd voor jezelf, je buik en natuurlijk je ventje hebt Ga er ook van genieten meis, nu echt ff aan jezelf denken en veel leuke dingen doen! En je hebt gelijk, thanks voor je goede adviezen daar kan ik absoluut wat mee. Ik heb nog geen beschikking...ze gaan nu ook weer "overleggen" en denk dat ik er dan wel 1 krijg (zowiezo een gesprek). Een klacht ga ik ook zeker indienen, wacht nog even dat gesprek af en wat daar uitkomt en als t me niet zint dan zijn ze voor mij. Dingen beloven en niet nakomen, dat kan natuurlijk niet en dan ook nog is de lul zijn door een fout van hun? Nee ik dacht t niet! Wel vervelend dit , ik hou alles bij en heb alles bewaard dus ze komen maar. Ohww en hier trouwens ook al iets meer als een half jaar geen s.x gehad...hmm..mis t wel hoor haha! Had het allang weer kunnen hebben, maar laat me liever niet gebruiken..wil het nu echt met iemand waar ik van hou en die voor ons gaat. Knuffelxx
Je kan ook voor jezelf ergens opschrijven (met datum erbij) wat er gezegd is in die gesprekken (telefonisch en face 2 face). Dan kan je dat altijd meenemen als zij wat ontkennen. Ik had daar een apart boekje voor gekocht. Geweldig als je ziet hoe je hun onderuit kan lullen Ik mis sex en het zoenen enz ook, maar heb het niet in me om zomaar sex te heben of te gaan zoenen met iemand. Ook genoeg kansen gehad, maar niet genomen. Vandaar nu al een jr bijna droogstaan en de laatste x was met "love of life/i hate him/" ex. Maar 1 jr is niet mijn record dat staat op bijna 2 jr.
hoi meiden kussiex ??? idd waar ben je foxy die kleine van mij laat zich veel voelen en ook regelmatig. wat zul jij geschrokken zijn, gelukkig sliep ze dus gewoon en betreft vastleggen heb ik dus wel al gedaan voor luuk en evt nog te komen kinderen. Wilde ik gewoon geregeld hebben. Dat maakt alles duidelijker en officieel. tweetie hoop dat alles goed gegaan is !!! fontana lekker weekend gehad dus hahah mamsvanr. idd sluit me aan bij foxy... blijven informeren en alles noteren enz. succes ermee hier bij mijn ouders wat gaan helpen gisteren. Verder aan het rondkijken gegaan op internet voor babyspullen zoals cocon voor de baby voor de bugaboo bee. verder wil ik een kidsit meerijdplankje voor Luuk die ik dan aan de wagen kan bevestigen. ik ga geen 2 ling wagen kopen omdat luuk al goed loopt en ik een duowagen tijdelijk kan lenen van nicht als dat nodig is en vooral in het begin kan ik ook een buikdrager meenemen als ik wat langer op stap ga zodat als luuk dan moe wordt ik de baby even in de drager kan nemen en luuk alsnog in de buggy. Dus wagen moet ik die spulletjes bestellen. voor de fiets een wat ander verhaal. denk dat ik toch een fietskar ga aanschaffen (of via via). als de kleine dan 6 maanden of ouder is kan ik alsnog een voorzitje gaan gebruiken. Komende periode dan alleen even uitproberen of een fiets met fietskar in de garage goed te doen is. verder rest nog de commode en kledingkast en gordijnen en dan ben ik er eigenlijk al wel bijna. dus wat aan het internetten op zoek naar koopjes etc. verder echt enorm trots op luuk die gaat echt met sprongen vooruit; meer en duidelijker praten, sneller tevreden en minder koppig, zo wijs en behulpzaam. zindelijkheid gaat in blote kont goed, met broek aan nog niet echt maar ach, komt ook wel. Eten gaat nu ook weer beter. Alleen het slapen is nog wat moeite maar ik merk dat mijn plan begint te werken, dus volhouden. Hij is zo lief, vrolijk en bij een uitleg noemt hij dan oh oke en doet wat ik vraag of stopt met zeuren. Ja hij gaat echt snel ineens voor mijn gevoel. Zo ontzettend trots !!! Wat heb ik toch een heerlijk mannetje.
echt enige waar ik echt gek van wordt is het enorm vaak plassen. Echt elke 2 uur wel geloof ik pfff. vooral 's nachts erg irritant. en soms ineens eetbuien aaarg van ex, diens familie of d.o.n.o.r niets meer gehoord katten doen het supergoed bij nieuwe baasje en daar ben ik echt enorm blij mee. Had er in begin echt rotgevoel bij om ze weg te doen, maar denk dat het een goede keuze is geweest. heb foto's enz gekregen en krijg af en toe mailtje. alles super werk vinden valt echt nog niet mee hier. pfff
@ visje Wat fijn dat t zo goed gaat mag ook wel na die rotte weken! Heel goed van Luuk dat ie zo vooruit gaat, snap dat je trots bent Succes met de laatste spulletje, je hebt gelukkig nog genoeg tijd gaat vast lukken. Mooi dat ze niks van zich laten horen, geeft jou ook wat meer rust. @ Foxy 2 jaar...ach het is niet het belangerijkste en ik snap je helemaal hoor zou me ook niet laten gebruiken om vervolgens weer hard gedumpt te worden. Dat kunnen wij niet meer aan! We komen onze prins wel weer is tegen en tot die tijd redden we t allemaal prima hier! En wat leuk trouwens dat je naar de gezinnenbeurs gaat , super dat je ook zoveel aan je moeder hebt en daar leuke dingen mee kunt doen. Geniet er lekker van, is een leuk uitje!
Visje: Aankomende week is er een jonge gezinnen beurs in utrecht. Misschien dat je daar wat handige spullen kan kopen zoals een draagzak enz. Heb mijn draagzak bij de eerste ook goedkoop bij de 9mnd beurs gekocht. Het vele plassen hier ook herkenbaar, al valt het wel mee de laatste paar dagen. Leuk dat Luuk het zo goed doet! Geweldig gevoel is dat als je kids het zo goed doen. Is ook weer een bevestiging dat jij het goed doet Mijne was ook in een goed humeur en luisterde perfect vanochtend. Doet het ook super de laatste tijd (met af en toe wat buien) Lekker dat die ex en mr. D.onor je met rust laten. Scheelt weer een heleboel stress MamavR: Ben ook heel blij met me mams hoor Heb het dr vroeger erg moeilijk gemaakt, maar heb een hele goede sterke band met haar. Hebben ook veel meegemaakt. Ach, ik zie wel wanneer die prins komt. Ik ga hem niet zoeken in elk geval Heeft met dikke buik nu ook geen zin :d Kan het wel aan om gedumpt te worden denk ik. Heb dr alleen geen tijd voor/zin in.
hoi meiden zit even met probleempje. Fietskar in garage met fiets gaat niet werken Dus fietskar om kind te vervoeren gaat niet werken want berging is te klein en bovendien door allemaal deuren en gangen met fietskar niet te komen. Voorzitje kan natuurlijk wel, maar daar kunnen die kleintjes in begin natuurlijk nog niet in !! Zo'n maxi cosi mee achterop de fiets lijkt me niet heel prettig en bovendien kan dat niet omdat achterop al zitje geplaatst zit voor Luuk. Dus uhm enige wat ik nu nog kan bedenken is met een buikdrager mee op de fiets. Daar zijn echter de meningen nogal over verdeeld. Mijn moeder zegt het ook maanden gedaan te hebben, maar vind het ook best eng. Nu fiets ik 10 minuutjes als ik weer werk zou hebben om de kids dan naar de opvang te brengen. Tram kan ook, maar dan kan ik daarna niet bijv door met fiets naar werk en moet ik eerst terug wat dan weer tijd scheelt (en geld). blijft lastig dit. Iemand idee / mening? Luuk bijna jarig. denk dat ik houten winkeltje voor hem ga kopen. Hij vind het keukentje bij zijn nichtje erg leuk dus winkeltje of keukentje gaat het wel worden dan denk ik. Echter in plastic en met heel veel kleur vind ik persoonlijk niet zo mooi / onrustig in mijn woonkamer (is neutraal / ahorn etc) dus vandaar. Komende periode maar even kijken waar ik zoiets kan scoren haha. oh en betreft seksloze periode hier ook al bijna jaar droog whahahahaha. Maar ach zoals al gezegd ik wil ook geen seks puur om de seks hoor, dan maar niet
Wel gek hoor....geen sex, maar wel zwanger Buikdrager op de fiets zou ik zelf niet doen, vreselijk eng lijkt me dat. Heb zelf geen ideeën voor je, helaas. Heb ook nog geen idee hoe ik het ga doen. Wordt erg veel lopen denk ik. Geweldig idee een keukentje. Mijne vond zijn keuken ook super en kon er uren mee spelen. Had ook hout, veel beter dan dat plastic gedoe.
hey meiden, alleen ff ego: Ben dus gister geholpen en inderdaad erg brak van de narcose/ Uiteindelijk weer n nachtje gebleven. Baalde ontzettend want buiten dat ik me zo rot voelde, moest ik weer mn meisje missen, die t hele weekend ook al weg was. Maar goed. Vanmorgen naar huis. Hele dag eigenlijk aan t slapen. Ben nog erg brak, niet lekker te pas. Gelukkig niet veel pijn, met pijnstillers goed te doen. Hoop dat ik na vanacht misschien t meeste van de narcose kwijt ben. Morgenochtend gaat Tess weer naar de creche en orgenmidadg is ze bij haar pappa, dus kan de hele dag nog uitrusten en bijkomen. Hoop dan donderdag weer goedgenoeg te zijn om Tess weer helemaal te kunnen verzorgen. Morgen ga ik bijlezen en reageren. Zag dat er weer behoorlijk is geschreven. Knuffels!!
Hey allemaal, Allereerst Tweety, ik heb je helemaal geen succes gewenst! Ik heb jullie zwaar verwaarloosd... Heb afgelopen week veel hoofdpijn gehad en weinig op comp geweest... Af en toe bij maartmama's geschreven, en als ik hier dan wilde bijschrijven, dan wilde Stan weer aandacht, of had ik alweer zo'n hoofdpijn dat ik gauw mijn bed opzocht! Ben nu op kantoor, maar ik dacht; kan het schelen, ik ga NU online! Achter mij zit niemand, dus ik waag een poging!! *bloos* Meid, wat naar dat je je zo brak voelt Kan me ook wel voorstellen, zo'n algehele narcose schijnt ook nix nie fijn te wezen! Ik hoop dat je ondertussen wat meer bent uitgerust en dat die "troep" is uitgewerkt! Dat je je ook wat fitter voelt en nog steeds zo min mogelijk pijn hebt! Waren de artsen tevreden over "het" resultaat? @ MamsvanRobin, oww de hamster nu toch overleden? Meis, dat is indd toch even slikken dan!! Maar ik vind dat jullie het super hebben opgelost, en weet je; ik was dus ook écht terug gefietst hoor! Ik vind dat je het super hebt gedaan; naar je gevoel geluisterd en dat gevolgd! *knuffel voor jou* Gelukkig dat Robin het gauw was "vergeten" @ Foxy, wauw, mooie buik meis!! Je ziet er prachtig zwanger uit!! I love it! En woww, wat heftig, die nacht met je mannetje... Ik weet niet, misschien vind je het heel stom, maar als hij dit vaker heeft, zou je niet es rond kijken en een medium/paragnost(e) om hulp vragen? Reken maar dat kinderen vaak indd veel meer zien en voelen als wij doen... En als hij er zo van overstuur raakt, en daarmee jij ook.. Dat is natuurlijk echt nie fijn.. Tuurlijk kan het ook met een nare droom te maken hebben... Maar nouw jah... Zo raar is het toch niet? Kijk es naar Derek... Die helpt toch ook vaak kinderen? En in de viva, of in de vriendin, staat toch zo'n surinaamse vrouw (meen ik) die ook met kinderen doet, en huizen/kamers "schoonmaakt" Tjah, ik weet het niet zo goed, maar als het werkt, dan werkt het toch? Fontana, hahahaha, YOU GO GIRL!!! Gezoend met een ander!! Nouw weet je!! Je hebt nog harstikke gelijk ook!! Je zou toch ook gek zijn als jij hier op een houtje zou bijten, terwijl hij wie weet wat (misschien) uitvreet! Testament, hier ook een op laten stellen, snoei duur, maar wat gaf het me een rust, ik was al dik 37 weken zwanger toen ik het spontaan op mijn heupen kreeg en opeens heel bang was dat me wat zou overkomen en dat W. wat in zijn stomme kop zou halen.. Dus alles uit laten sluiten dat hij nergens recht op zou hebben... Tis nogal een geldwolf, maar aan Stan's centjes kan hij nu dus mooi nie aankomen! -niet dat Stan veel heeft, maar dat terzijde - Zat ik daar, hahaha.. Bijna puffend! Mijn ouders en broer hebben voogdij mocht mij wat gebeuren.. Het is me alles waard geweest! @ Visje, je schiet dus al mooi op met je spulletjes!! Fijn is dat heh, tis leuk om het allemaal uit te zoeken, maar voelt toch ook wel fijn als je weet dat het "eind" in zicht is en je bijna alles voor elkaar hebt!! Wat betreft die oplossing met fietskar.. Das een goeie.. Pffff... Zijn die dingen niet inklapbaar te verkrijgen dan? Ofzo? Ja ik weet het niet hoor! Misschien zeg ik nu iets heel doms? Anders zou ik het zo 1 2 3 ook nie weten, wat onwijs stom eigenlijk dat daar geen rekening mee is gehouden met het maken van die flats...
Ow ja, zal ook nog even zeggen hoe het hier is!! Haha.. Nouw gaat nu dus weer lekker!! Zondag ben ik met E. (goede vriend - en achterneef ) en zijn kids naar Ponypark geweest! Stan deed het zo goed!! Ik was alweer zoo trots op hem!! Had die dag wel 10 smelt momenten!! Hij was zo lekker enthousiast, keek zijn oogjes uit, zat swingend in de wandelwagen als er weer zo'n kar met van die mensen langs kwamen die stonden te swingen op harde muziek!! Echt super! Wat een ventje is het ook!!! Wauw!! *trotsss* Gisteren naar Oosterik geweest in Denekamp, is een tuincentrum wat zich nu weer opmaakt voor de Kerst, een grote 'kerstshow'neer zet als het ware! Wauw!! Was ook geweldig! Zijn nie eens zo lang geweest, denk zo'n twee uur daar rondgesjouwd.. Maar Stan keek zich wederom de oogjes uit!! (al die lampjes natuurlijk, en die glimmende ballen) En dan nog die swingende kerstmannen!! Ik was wederom weer helemaal een trotse mama! Hij word gewoon zo groot ook al!! Kan het nie eens goed uitleggen... Zo overprikkeld als hij eerder raakte van dit soort dingen, zo prachtig vind hij alles nu!! Heb er nog een prachtig kerst cadeau voor hem op de kop getikt.. Een keukentje... Zag jullie er ook al over praten.. En jullie kids zijn natuurlijk wat ouder.. Maar Stan speelt op het KDV constant met die potjes en pannetjes.. En nouw jah, de box gaat strax het huis uit, en ik hoop dat ie over een maand of 2 (dus rond de kerst) toch wel loopt.. En dan wilde ik daar dus dat keukentje neer zetten!! Hoop zo dat ie er blij mee is! Was nog heel goed koop ook; 19,95!! Verder is het vrijdag al 4 weken geleden dat ik voor het laatst iets van T. hoorde... Dat blijft aan me knagen meiden.. Nog steeds denk ik dagelijks aan hem.. AAARRHHHGGG... Wanneer word dit nouw minder? Ik mis hem zo!! En ik ben ook zo boos eigenlijk! Voel me zo machteloos, maar ik hou me sterk; ik laat NIX meer van me horen!! Veel liefsss!!
Meiden!! Iemand op Badoo, wil me beter leren kennen, heb vorige jaar ook al es met hem gekletst, toen had hij nog vriendin... Maar nu sprak hij me weer aan en is hij single... Hij wilde mijn nummer om te whatsappen.. Dat heb ik nog afghouden.. Maar hij wil ook wel msnen.. Zal ik dat doen?? Het voelt zo raar, zo fout ook.. Ivm T. Wat vinden jullie??
Hmmmm.... Ik krijg een uitnodiging van windows live, en de afgelopen maand heeft hij wel heeeeel veel (vrouwelijke) vriendschappen gemaakt) Volgens mij ben ik gewoon de zoveelste op de lijst.. Dit hem natuurlijk ook gelijk voor de voeten gegooid.. Maar hij kletst zich er mooi uit... Whahahaha.. Kortom; die krijgt voorlopig echt nie mijn telefoonnummer.. Eerst maar es zien of zijn verhalen een beetje kloppen....
Hij begint er nu over dat als voorbeeld dat als zijn vriendin sex met een ander zou willen dit in goed overleg mogelijk is!! Is ie zot ofzo???? (we hebben het over vertrouwen/jaloezie) Als zijn vriendin dat zou willen, dan moet ie haar een schop geven! Ik heb hem dan ook gezegd dat HIJ dat bij mij nie hoeft te vragen!!! Vind hem al nix meer aan!! Whahaha!! Waarom tref ik nouw ook zo'n freak dan!!??? Liefss
nisk mis met msn, gewoon doen. En schijt aan T. Hij heeft ook al weken schijt aan jouw, anders had hij wel contact op genomen met je