Alleenstaande mama's kletsen hier verder

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Wijffie75, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Hey meiden, thanks voor dat sticker/pictogrammen idee!! Ga ik zeker onthouden!!

En mamsvanRobin, gelukkig dat je het zo opvat! En zo lang jij zelf weet waar je staat enzo, dan is het toch ook prima! :)

Ik zeg; girlpower!

En wat die kerel betreft! Haha ja, indd, ik was voor mijn doen al "snel" met msn geven, dat zat me al nie geheel lekker.. Nu weet ik dus helemaal zeker dat ik dat ook nie meer doe als ik me daar nie goed bij voel... :)

Liefs

2. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @mamsvanrobin:
    Leuk, die jongen via badoo. Als t verder een leuke gast is, kun je toch op een niet al te grove manier aangeven dat je van die zoen om t ijs te breken niet zo leuk vind. En als je een keer wilt meeten, gewoon op neutraal terrein, cafe ofzo.

@kleinvisje
    Ja, inderdaad wel minder, die endometriose. Maar goed, iedereen heeft wel iets, toch. De een (val ik denk ik onder) iets meer dan de ander, maar toch. Kan wel moeilijk gaan zitten doen, maar wordt t niet beter van hahahahaha
    Vanmorgen dus 4uur?!?! pfff das heftig! Fijn dat Luuk uiteindelijk weer is gaan slapen, maar snap dat je kapot bent. Hoe is t gegaan vandaag in zn onderbroekje?

@kussiexx:
    Lekker dat Stan zo vooruit is gegaan de laatste tijd! En dat vertellen doe ik inderdaad ook.

@hier:
    Pittige dag gehad, maar ging goed. Vandaag weer wezen werken. Was dus wel zwaar, maar erg blij dat ik gegaan ben. Doet me altijd goed er uit te zijn en het gevoel hebben nuttig te zijn (buiten voor mn meisje natuurlijk :D ). Vanmiddag eindelijk weer eens een hele middag met Tess!! Heerlijk. Maar ben echt kapot! Dat Tess s middags even ging slapen (die was ook helemaal stuk vandaag) heb ik ook op de bank gelegen. Kan merken dat ik nog niet helemaal weer opgeknapt ben na de narcose. Maar heb alles wel volgehouden dus ben trots op mezelf. Vanavond lekker lui op de bank met the menthalist en castle :D :D
    Verder heeft die oude kennis, I. (om maar weer op letters door te gaan hahahaha) gereageerd. Leek hem leuk om alvast samen een keer te gaan stappen. Hij heeft me zn nummer gedaan, zodat als ik zin en tijd heb hem kan smsen/bellen. Stond een beetje te kijken van hoe snel ie reageerde, want normaal zit ie bijna nooit op fb. Erg leuk. Hem terugbericht dat ik zeker van me zal laten horen en binnen n half uur weer en berichtje terug "cool, tot snel!" Was helemaal vergeten mijn nr te geven, dus nog ff berichtje er achteraan gedaan. Maar goed, volgende weekend dat Tess bij haar pappa is smsen. Ben benieuwd!

3. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

Kussiex:
    Nah, ik ben niet zo van de paragnosten en mediums enz. Geloof wel in geesten en dat kinderen meer zien dan wij volwassenen. Huis schoon maken om geesten te verjaren enz doe ik niet aan. Opgegroeid met die onzin en niks voor mij. Ga er vanuit dat mijn geliefden die aan de andere kant zijn ons wel beschermen tegen de kwade geesten. :)

Vervelend dat Stan zo vervelend reageert op de prikkels.

Tweet:

tof van je dat je het lef had om contact te zoeken met I. En leuk dat hij zo snel en enthousiast reageerde.
    Goed om te horen dat het toch al een stuk beter met je gaat.

Fontana:

leuk dat je dud weer gesproken hebt. Slaapt Sem inmiddels alweer wat beter (en jij dus dan ook?) Hoe is het met de kids, ex en vriendin van ex?

Visje:
    Jeetje Luuk was vroeg wakker zeg! Wel handig dat ie nog eff ging slapen.Hoe is het lopen in een onderbroek gegaan met hem?

Betreffende dat geld, mag je dat gewoon houden in combi met dat traject waar je in zit?meestal moet je dat soort "extratjes" inleveren toch?

MamavR:
    Nog wat gehoord van die gast? En ben je al duidelijk geweest naar hem toe?

Hier:
    Hoop dat ik op alles en iedereen heb gereageerd,ben vandaag een beetje vergeetachtig :p

Alles prima eigenlijk. Zoonlief wel veel aan het hoesten en weigert hoestdrank in te nemen. Dus heb het ik zijn drinken gedaan :p

Vandaag de blije doos van Prenatal gehaald en er zaten gewoon 2 blikjes bier in :d Weliswaar 0.0%, maar toch vaag voor een babydoos.

Morgen naar Utrecht naar de Jonge gezinnenbeurs. Ben benieuwd. Heb wel mega last van bandenpijn, dus kijken of ik een dagje wandelen wel aan kan.

Hoop dat alles goed gaat met jullie!! Fijne avond

xoxo

4. Foxymama

Lig hier die kinderfluisteraar te bekijken en NO WAY in hell dat een man, of het nou de vader is van die kinderen, zo schreeuwt tegen mijn kinderen. Donderop met je driftkop

5. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    Hey meiden,

Ben een beetje aan t voor sinterklaas voor Tess. Vind t erg moeilijk. Er is zo ontzettend veel te krijgen!!! In ieder geval een pop. Bij haar pappa schijnt ze veel te spelen met de pop van Louis (dochter van vriendin van ex). Maar goed, daar kan natuurlijk nog wel iets bij, ik bedoel heb ook nog opa en oma die graag wat willen kopen voor haar. Boekjes vindt prachtig en kan ze steeds beter heel laten, dus das ook altijd goed, maar zoek eigenlijk ook nog iets om haar zelf te kunnen geven. Heeft iemand suggesties? Ze is met sinterklaas ruim 15 maanden, maar wil eigenlijk wel graag iets kopen waar ze wat langer iets aan heeft. HELP! Zal maandag ook op de creche eens vragen of ze ergens veel mee speelt...

6. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @foxy:
    Wat stom dat er bier in de blije doos zat! Vervelend van t hoesten. Hoop dat t hoestdrankje helpt.
    Wens je alvast heel veel plezier in Utrecht morgen! Hoop dat je bandenpijn een beetje meewerkt morgen, zodat je een superdag zult hebben.

7. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

hoi meiden

@ foxy
    hopelijk voel je je goed genoeg voor de beurs vandaag. have fun !!

@ tweetie
    leuk idee een pop, je kan er natuurlijk een popenwagen bij doen of bedje of zoiets. en idd gewoon eens vragen waar ze verder veel mee speelt.

hier
    gister einde van de ochtend vriendin van me gebeld voor kraamvisite (ze is 4 weken geleden bevallen) schijnt ze sinds gisteren wegens benauwdheid van meisje in ziekenhuis te liggen (rooming in) dus ben gistermiddag nog naar haar in het ziekenhuis gegaan. Valt ws allemaal wel mee, maar moet natuurlijk in de gaten gehouden worden.

Verder had ik tijdje terug Luuk al ingeschreven op een school, maar ben gisterochtend nog bij een 2e school gaan kijken hier dichterbij en die spreekt me meer aan. Als ik strakd met 3,5 jr van luuk de groene kaart krijg ga ik hem daar dus ook inschrijven. En om alle problemen rondom vervoer naar kinderopvang straks met 2 kinderen op te loseen (ga er van uit dat ik heus wel weer werk vind al duurt het misschien wat langer) ga ik me straks laten rondleiden in een kdv in eigen straat. hopelijk is er na bevalling en verlof dan voor beide kinderen daar een plekje. Niet leuk om Luuk te moeten veranderen van opvang, maar ja... die moet nu ws toch van de opvang af wegens ww van mij en maanden later weer erop. Dus dan kan ik het beter maar gelijk zo praktisch mogelijk regelen voor daarna. Pff wel geregel allemaal hoor.

in onderbroekje rondlopen gisteren met Luuk ging goed trouwens :D

straks luuk weer naar opvang brengen, zelf dus naar kdv voor rondleiding en inschrijven en huis etc doen. Vanavond ga ik weer met ouders mee naar de camping.. hebben daar nog wat klusjes dus dan kan ik ze helpen en heeft Luuk gelijk een weekend met mij, opa en oma, zwemmen enz.

8. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @kleinvisje:
    Druk met regelen dus vandaag! Inderdaad wel handig een kdv zo dichtbij. Hoop dat t je vanmiddag wat lijkt, want je moet er natuurlijk wel een goed gevoel bij hebben!
    Leuk, vanavond naar de camping toe. Veel plezier daar!!

Als ik zie hoe Tess hier speelt, lijkt me een poppenwagen ofzo niet echt wat voor haar. Ze is echt een wildebrasje! Maandag een op de creche vragen wat ze daar leuk vindt. Moeilijk hoor. Keukentje ofzo, waar jullie t over hadden, is ze volgens mij nog te jong voor, te wild ook trouwens. Volgens mij is ze meer het "hamertje-tik"type hahahahaha. Zou ik natuurlijk ook kunnen doen. Kan ze zich lekker op uitleven.

9. Soda Pop

@ Tweetie, is zo'n loop/duw/zit auto ding nix voor haar?
    Zo'n ding in verschillende standen? (leeftijdsgebonden)
    Heeft Stan ook, en hij heeft er eigenlijk nu pas plezier van (maar jah, hij is ook een late loper)
    Of zo'n fietsje, is ook handig met wandelen, kan ze daar op en kan je haar eerst nog duwen met zo'n stok? Zoiets?
    En dan indd een pop erbij? Zoiets?

@ Visje, ik vind het zo knap van Luuk, en het klinkt ook zo stoer, hihi, dat hij rond wandelt in zijn onderbroekje! En wat leuk dat jullie weer naar de camping gaan!! Is het nog gelukt trouwens met je hele planning? En wat is een groene kaart?

@ Fontana, ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het is "aan de overkant" houd ex zich rustig?
    Zou zijn vriendin toch iets hebben losgelaten n.a.v. dat doktersbezoek??

@ MamsvanRobin, en, heb je hem nog weer gesproken? En zo jah, hoe ging dat nu?

@ Tweetie, al weer gewerkt?? JEUTJE!! Is dat wel zo slim??

@ Foxy, helemaal prima meis!
    En wie bedoel je nouw te schreeuwen?
    De vader, of de babyfluisteraar? Ik heb het overigens nie gezien gister, toen lag ik al op 1 oor! :)

@ hier, gister naar tandarts geweest, is me uiteindelijk meegevallen...
    Maar wat was ik zenuwachtig.. Ik moes tandsteen weghalen en een gaatje boren/vullen...
    Nouw na het tandsteen zat ik te shaken in de wachtkamer, dat deed me zeer joh, maar het boren en vullen viel dus harstikke mee, haha... (zonder verdoving)
    En nu toch bijna geen napijn!! YES!
    Stan wel helemaal uit zijn doen hier.. Wil nie slapen, deur van zijn kamer staat nu open... Apart heh.. Zou het fase zijn?

Liefs

10. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @Kussiexx:
    Vervelend dat Stan weer zo'n moeite had met slapen vanavond. Zou best een fase kunnen zijn... Fijn dat de tandarts is meegevallen!
    Werken was niet erg. Kon geen kwaad verder, de ingreep was maar klein, narcose alleen rot.
    Een loopwagentje heeft ze niet nodig. Loopt echt super. Af en toe valt ze, maar das vooral als ze moe is of weer eens te hard probeert te rennen (rennen kan ze ook al deels!). Zo'n loopfietsje heeft ze al. Twee zelfs: een houten heeft ze van mij voor dr verjaardag en een echte prinsessenwagen van mn stiefbroer en zus voor diezelfde verjaardag. Daar kan ze heerlijk op rijden en achteraan sjouwen. Voor buiten haal ik nu nog niets. Ik heb geen buiten, dus daar wacht ik mee tot ze daar echt op kan als ze wandelen gaan ofzo. Kan tot de lente wachten...
    Ga denk ik ff bij de jongens-spullen kijken. Ze is een echt wildebras en sloper, dus best kans dat daar meer is wat bij haar past :D

11. Soda Pop

:( Stan loopt nog steeds nie. Hij is nu net 19 maanden...
    Althans, hij loopt nie los nog... Hij racet wel achter de poef aan, en nu durft hij ook eindelijk achter zijn loop/duw koe aan te lopen! :)
    *trotss*

Maar pfoehh.. Tjah, tis ook zo'n leeftijd waarvan je zegt heh.. ;)
    Duplo? Vinden ook alle kindjes wel leuk denk ik?
    En anders? Meid kijk indd gewoon rond en doe dan ideeen op?

12. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    hahaha ga ik doen! Tess loopt echt al heel stevig. Zij heeft truwens een loop/duw zebra :p En alle kindjes doen dat in hun eigen tempo. Uiteindelijk doen ze t allemaal :D

13. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    hey meiden,

druk druk druk en enorm slecht slapende kids, dus ben zelf ook zwaar moe!
    Ex houdt zich heerlijk rustig en ik merk dat ik me daardoor ook veel rustiger voel. Ik ben zo klaar met hem en ik voel me veel gelukkiger zo zonder hem.

Lopen.. hmm sem met 16 maanden los en demi loopt sinds gister steeds vaker los door de kamer, ze is nu bijna 14 maanden.
    komt allemaal wel, alles in eigen tempo.

zal alles ff doorlezen en later ff reageren... spitsuur hier pffff

14. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @fontana:
    Fijn dat je ex je met rust laat. En al helemaal dat je daar zelf ook rust in vindt en je daar goed bij voelt :D

@hier
    Schoenen gekocht! Heb ik echt een hekel aan, maar vond t nodig. Heb eigenlijk altijd sneakers aan (ben erg egk op mn adidasjes!) maar wou nu voor uitgaan ook wat sexier schoenen :D . Dus 2 paar gekocht. 1 paar blauw/grijs, veter, tot de enkel, mooie sleehak (bruin/neutraal van kleur) en 1 paar laarsen, zwart, simpel, mooie, slanke hak (denk n cm of 4-5). Zitten beide erg lekker en staan goed. Oh, suede trouwens, ook beide. Voel me van binnen anders dan toen ik getrouwd was. Logisch, dat doet zo'n scheiding wel met je. Kleding had ik al nieuw gekocht (deels hoor, niet alles!), nu dus nieuwe schoenen en heb nog een knip/verf beurt voor mn haar tegoed van mn verjaardag. Niet heel rigoreus hoor, highlights denk ik. Dus past mn uiterlijk ook weer wat meer bij hoe ik nu ben.
    Laat die mannen maar komen :D :D :D

15. Foxymama

Tweet:
    Top dat je bezig met met jezelf een make-over geven. Heb je verdient!
    Hier geen tips voor wat je kan kopen voor de kleine meis. Misschien iets van hout ofzo? Enne jongensspeelgoed gaat net zo snel kapot hoor :p

Kussiex:
    Niet te druk maken hoor. Elk kind heeft zijn/haar eigen tempo als het gaat om ontwikkeling. De een loopt sneller en de ander kruipt weer sneller. Als je twijfelt navraag doen bij de arts, maar meestal gaan die dingen vanzelf.
    Het zou best een fase kunnen zijn van dat slapen, maar wij als volwassenen kunnen soms ook niet slapen. Dus misschien had ie zijn dag/nacht niet?

Fontana:
    Ah, gelukkig dat ex zich rustig houdt!
    Wel weer jammer dat de kids moeilijk slapen....wintertijd misschien? Logisch dat je zelf dan ook moe bent. Hopelijk kan je snel je slaap een beetje inhalen.

Visje:
    Hoe is het op de camping?

MamavR:
    Hoest met jou?

Hier:
    HELEMAAL gesloopt!
    Gister dus naar die beurs geweest. Was leuk, maar wel erg druk en benauwd. Werd er helemaal duizelig ervan op het eind. Wel veel leuke dingetjes gratis gekregen, wat leuke dingetjes gekocht en gekregen van mams. Zag een geweldig mooie luiertas, maar was een beetje prijzig :(
    Zoon (was vrij) vond er geen bal aan, want voor zijn leeftijd was er niks.

Vandaag beetje last gehad van nesteldrang en heb wat dingen opgeruimd, naderhand weer duizelig. Boodschapjes gedaan met mams.
    Ben veel vocht aan het vasthouden, voornamelijk handen. Best klote.

Baby was heel erg druk donderdagavond en vrijdagochtend. Kon het zelfs filmen, erg cute. Zoon ging met de baby spelen. Hij liet me bed schudden, baby schopt, bed schudden, baby schoppen. Hij had de grootste lol.

Ik ga lekker met een doos chocokoekjes "ik hou van holland" kijken :D
    (lijkt me trouwens wel eens leuk om daar in het publiek te zitten)

Hoop dat alles goed gaat met jullie!
    Xoxox

16. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @ Foxy:
    Dank je. Vond ik zelf ook wel hahahahhaa
    Snap dat dat net zo snel stuk gaat, maar daar zit iets meer bij da bedoelt is om wild mee te spelen, in plaats van knuffelen enzo. Heb inmiddels wat leuke ideetjes gevonden (hamertje-tik, speelgoed telefoontje, boerderij).
    Wat fijn dat de beurs zo leuk was! Altijd leuk die gratis dingetjes en wat lief wat je van je mams ook wat hebt gehad/ Kan me voorstellen dat je zoon t niet wat vond.
    Vocht vasthouden lijkt me zwaar minder. Vervelend voor je.
    Super zeg, dat je kleine meid zo druk is! En leuk dat jullie nu al zo lekker met zn drietjes kunnen spelen :D
    Ik zit ook achter/voor ik hou van holland! ALtijd melig :D :D :D

17. Soda Pop

@ Fontana, ik weet hoe het voelt; die rust die je krijgt als ex zich rustig houd! Zo is het hier excact hetzelfde gegaan.. Wij hebben zowat een ander leven nu zelfs... Pfoeh... Wat een rust! Heerlijk!!

@ Tweetie, heerlijk joh, een (mini)makeover!! En "laat de mannen maar komen" Whaha GOOO GIRL!! Maar kan me voorstellen dat je je nu anders voelt en dat je je er daarom ook NET ff anders uit wil zien.... Gewoon, net dat tikkie.... :) Hoeft er ja nie in door te slaan!! Ik ben wel benieuwd!!

@ Foxy, och meis, duizelig joh? Dat is echt nix.. Ik heb er vaak last van voor of na migraine.. En vind het vreselijk!! Echt zooo eng!!! Is je bloeddruk wat laag dan?
    En ook vochtvasthouden nu ja?
    Hmm, heeft dat ook te maken met dat je het rustiger aan moet doen? Of is dat gewoon zo'n naar kwaaltje?
    Fijn dat je leuke dingetjes hebt gekregen!! Das altijd fijn!! :D

@ Visje, hoe gaat het met jou meis?
    Lekker op de camping? :) Hoe is het me je ouders?
    Tis vast fijn om nu even met elkaar te zijn!
    *knuffel voor jou*

@ hier, vandaag flinke migraine gehad. Pfoeh.. En was bij mijn ouders, die hebben vanmiddag na zijn slaapje nog even poosje opgepast... Dus kon even wat bijslapen.. Nu zijn we hier gebleven in de hoop dat hij vanavond wel zou willen slapen, maar hij ging te keer joh, nie normaal, mijn moeder kreeg ogen als schoteltjes...
    Ze vroeg of ie zo ook thuis deed.. Ja dus...
    Nouw jah, lampje opgezocht... Deur op een (fllinke) kier.. En toen weer een poging... Ging beter.. Nu slaapt ie en hoop ik dat hij lekker doorslaapt.. Geen leuke fase dit... Pfff...

Liefssss

18. Soda Pop

Hey lieve meiden,

Ik moet even iets kwijt... *snif*

Ik keek zojuist op de hyves van mijn ex en wat blijkt.. Hij is al weer aan het repeteren met een andere band... Allemaal prima, maar waarom kan er dan naar mij toen nie eens een smsje aan af??
    Tjonge, ik weet niet hoe ik dit uit moet leggen, maar dit doet zo zeer...
    Ik zit me naar te maken, hij voelt zich zo "slecht" maar is gewoon aan het repeteren voor een "Bepaald" optreden met mensen die hem het licht nie in de ogen gunnen.. Dat kan allemaal wel.. Maar iemand die om hem geeft.. Daar laat ie nix aan horen...
    En ik.. Ik heb gewoon een klote maand (gehad) ómdat hij nix laat horen...

Eigenlijk ben ik ook gek heh!!??

Hahaha, ik weet nu al dat iedereen volmondig JAAA zegt achter de laptop of telefoon! :)

Gos, dit voelt waardeloos joh!!

Nouw jah, misschien word het nu makkelijker om hem los te laten??

Liefss

19. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @Kussiexx:
    he bah wat rot om te lezen voor je. Niet leuk om te zien dat hij dat soort dingen allemaal wel kan/wil. Klinkt misschien hard, maar blijkbaar ben je geen prioriteit voor hem. Is echt niet lullig bedoeld hoor en vind t ontzettend naar voor je. Maar dat is wel wat uit zn acties blijkt... Dikke knuffel!!!
    En nee, ik sla niet door hoor! Blijf mezelf, alleen net ff vernieuwd/opgeknapt hahahahaha

20. Foxymama

Kussiex:
    Nee, je hebt niet gek. Heel naar om te weten dat hij dus wel tijd heeft voor andere. Gelukkig dat je het zelf nu ook inziet. Jij EN stan zijn geen prio in zijn leven. Dus laat hem ook geen prioriteit meer zijn voor jouw.

Je kan het denk ik pas loslaten als je inziet dat er geen hoop meer is. Zolang je blijft hopen dat hij ooit het licht zal zien, zal jij hem niet los kunnen laten.

Deel Deze Pagina