Alleenstaande mama's kletsen hier verder

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Wijffie75, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamsVanRobin

MamsVanRobin Niet meer actief

Hoi meiden,

@ Foxy

Mooi dat je het naar je zin hebt gehad op de beurs, leuk dat je wat leuke dingetjes hebt kunnen scoren. Snap wel dat je daarna helemaal kapot was, al die indrukken :D Lief dat je ventje zo contact probeerd te maken met de baby, zo went ie aan het id dat hij straks een zusje krijgt en denk dat ze geen aandacht te kort zal komen van dr grote broer, leuk! :D

@ Kussie

Ahh meis, ja dat is wat wij allemaal zeggen en denken :p maar het is heel hard om zoiets via hyves te zien :( wel heel duidelijk nu dat hij dus wel tijd en energie heeft om iets te doen en dat hij dat overduidelijk niet aan jou geeft maar liever aan andere dingen :( klinkt heel hard maar zo zit het wel :( Miss kun je het nu een beter plekje geven. Sterkte met Stan, is idd niet leuk die fase! :$

@ Tweetie

Wat goed dat je jezelf lekker aan het verwennen bent!!! :D Echt leuk om te lezen, ik zie het ook al helemaal voor me haha! Heerlijk hoor tut je maar lekker op met mooie schoenentjes/haartjes enz en dan lekker op mannenjacht, laat ze maar is versteld staan!! Doet een vrouw goed :D haha!

@ Fontana

Top dat die egocentrische lul je met rust laat, daar ga je je ook veel beter door voelen! Lastige/onverantwoordelijke mannen heb je niks aan ;) Hoe is het met de dude???

@ hier

In 1 woord: VERSCHRIKKELIJK! Bleef gister bij me opa en oma logeren met Robin, me opa is helemaal gek van hem en doet de heledag als we daar zijn dingen met hem en me oma vind het helemaal leuk om lekker te zorgen. Maar me opa is al jaren een hartpatient en sinds een paar jaar heeft ie er ook een ernstige bloedziekte bij wat nu redelijk gaat. Maar het gaat nu toch weer iets slechter met hem, toch bleven we logeren want dat wilde me opa en oma heel graag...nu heeft me opa vanacht waarschijnlijk een tia of hersenbloeding gehad gehad...:( hij kon niet meer goed lopen en voelde zijn linkerkant niet meer.. De huisarts gebeld en ze hebben hem onderzocht en vervolgens kwam de ambulance hem ophalen....Hij ligt nu in het ziekenhuis en gaat straks in een scan :( Echt het is zo`n onwijze lieverd, hij doet alles voor zijn gezin. Het gaat niet goed met me ma nu (geestelijk) en me opa heeft al een zoon verloren toen die 19 was aan skitzofrenie (zelfmoord)...wat me ma heeft komt door de overgang maar hij maakt zich natuurlijk wel zorgen. En dan nog ze lichamelijke gestel + dat het met iedereen in de fam op het moment niet zo heeel goed gaat...dat maakt dat alles bij elkaar hem miss vanacht teveel is geworden :( Maar goed we kunnen nu alleen de ct scan afwachten, gaat al wel iets beter gelukkig.

En verders...de gemeente..nog steeds niks gehoord..ga ze volgende week stalken om meer te weten te komen :( debielen daarzo!

Duss hier ff k.t!

2. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @mamsvanrobin:
    Ow wat naar! Wat eng als dit gebeurd! Had waarschijnlijk zo moeten zijn dat jij er was. Wat schrikken. Hoe was de scan? En hoe gaat het nu met hem?
    *knuffel!*

@hier:
    Goed. Tess blijft erg hangerig en huilerig en erg moe. Ook vandaag weer hele dag diaree. Ze eet al n paar dagen slecht, maar vandaag dronk ze ook slecht en das wat minder. Bah, diaree vind ik zo eng. Maar goed, weet dat t van die BMP komt en dus ook met een paar dagen beter moet worden. Haar hele kontje is dus ook weer stuk :( .
    Ze ligt nu in bed, maar wil al n uur niet slapen. Telkens huilen, maar als ik dan ga kijken (is niets voor haar, vandaar ff kijken) dan is er niets aan de hand. Ze stopt dan met huilen en kan ook niets geen aanleiding voor t huilen vinden. Nu maar ff aankijken of ze in slaap kan vallen...

3. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

hi meiden

@mamsvanr
    jeetje meid wat een naar weekend. ik hoop dat het snel beter gaat met je vader en er in alles ook voor hem wat rust komt in alles. pfoe wat moet jij het moeilijk hebben nu. meid dikke knuf
    !!!

@tweetie
    lekker hoor nieuwe schoenen. :)

@fontana
    goed lekker rust dus mooi zo

@foxy
    geloof wel dat het vermoeiend was de beurs maar goed dat het een geslaagde dag was iig. Leuk dat jullie al met 3-en kunnen spelen haha.

kussiex
    snap dat het moeilijk is, maar idd zoals anderen al zeiden misschien wel manier om los te kunnen laten
    en foxy formuleerde het mooi sommige hebben het nodig de hoop echt te verliezen voordat ze loslaten.

hier:
    op de camping geweest en geholpen, maar ook lekker gezwommen en genoten van alles. heerlijk !!
    vannacht heel bizar gedroomd dat mijn ex dreigde met een rechtzaak, ik bij hem verhaal ging halen en er ook anderen bij waren waaronder een meid die me vertelde dat ze in de relatie al relatie met hem had en hij dus toen vreemdging. iedereen eromheen ook geschrokken en koos mijn partij en ik gaf hem een klap, zei iets als welja nog meer leugens en liep weg en noemde dat ze beiden maar lekker ongelukkig samen moesten zijn dan. pfff rare droom ineens whahahahaha. maar moet zeggen gevoel hem een klap te geven was wel erg lekker whaha. erg he.

verder alles wel zijn gangetje eigenlijk.

4. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @kleinvisje:
    Fijn dat je t zo lekker hebt gehad op de camping! En die droom: heel apart! Maar kan me voorstellen dat t lekker voelde hem te slaan, al was t maar in n droom :p

@hier:
    Jullie hebben me zo nieuwsgierig gemaakt, dat ik ook maar eens op badoo ben gaan kijken! Heb echt geen idee wat ik er mee moet. De berichtjes vliegen me om de oren!! Sommige wel leuk, een jongen ben ik nu al ff mee aan t kletsen (veel te jong, ook niet iets om mee af te spreken, maar wel gewoon ff gezellig), maar ook echt berichtjes dat ik denk "meen je dat nou echt!?". Een meid mee aan t kletsen (ben bi, vandaar), zegt ze dat er weinig echte meiden zijn. Ik reageer niets vermoedend met "oh, helemaal nog neit gekeken, ben net nieuw". Reageert zij met: Ze hebben geen van allen zelf een cam, maar willen wel heel graag kijken!! Nou, snapte dat eerst niet, maar later drong het tot me door. hahahahah. Maar goed, ik ben er nu dus ook aan t kijken. Ben heel benieuwd hahahaha

5. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    mamavanrobin:
    Wooow dat is schrikken meis, jeetje kreeg t er gewoon even koud van. Hoe is het met je opa? Heel veel beterschap voor hem, oww wat vreselijk zeg. dikke knuffel.

Foxy:
    mooi dat je een leuke dag hebt gehad op de beurs, leuk in de zin van veel gratis dingen en mooie aankopen, en minder dat t zo heet en benauwd was. Kan me dr iets bij voorstellen en dat lijkt me pittig als je zwanger bent.

Tweetie:
    fijn dat t weer goed met je gaat. Hopelijk is t down under strax weer helemaal top! Balen dat Tess weer zo kwakkelt, gatsie. Weet alles van t niet willen/kunnen slapen, hier ook 2.
    Dus op badoo haha, ben ik 1x geweest en gillend er weer af. zit nu op relatieplanet ook heel leuk. maar ik doe er geen piep mee, maar t is wel goed voor mijn zelfvertrouwen hahaha

kleinvisje:
    ah ff lekker op de camping, beetje jammer dat je dan zulke vreemde en nare dromen hebt. oke je droomt tijdens je zwangerschap heftiger maar dit is wel een beetje te. gelukkig was het een droom!

Kussiexx:
    ow meissie wat ist ook een lul he... en hij blijft je onbewust gewoon pijn doen. Ik ben het eens met visje en foxy, die hebben daar hele mooie woorden voor.
    Ik gun jou ook de rust en de blijheid die ik nu ervaar..t komt echt wel weer meissie. dikke kus

Hier:
    Demi loopt!!!!! whoeoeeeeee en hoe! overal en nergens staat ze, word er best gek van soms.. over 2wk is ze 14 maanden.. das 2 maanden sneller dan sem. En die vond ik al snel!

dude: hoor ik af en toe es wat van, maar ik heb voor mezelf t idee dat t aan het verwateren is.. wat ik misschien helemaal niet erg vindt.
    ik had jullie vertelt dat ik gezoend had, met mijn buurjongen he.. nou dat gaat ook wel heel leuk moet ik zeggen.. ik heb gevoel erbij en das nieuw! en heeeeeel eng.. want hij is nog maar 23!! maar qua gespekken enzo lijkt ie wel ouder. wat moet ik hiermee.. 7jr! dames das nogal wat... of niet... owww zucht

6. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

fontana
    ja 7 jr is best wel wat en feit dat hij geen kinderen heeft zal ook wel e.e.a. moeizamer kunnen maken, maar aan de andere kant gevoel stop je niet zomaar weg. Je kunt gewoon aankijken hoe het loopt en verder gaat en daarbij kun je later ook alsnog kiezen te stoppen als het niet is wat je verwacht of nodig hebt.
    dus gewoon genieten en zien hoe het gaat. :)

7. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @fontana:
    Wat super dat Demi loopt!! Dus nu moet je er achter 2 aanrennen :p .
    Dat leeftijdsverschil zegt mij niet zoveel. Gaat om hoe iemand zich gedraagd, zich opstelt. Met kleinvisje eens: lekker kijken hoe t gaat. Als t niets is, kan je dat later ook nog stopzetten, toch. Volg je gevoel :D

@kussiexx:
    Hoe gaat t nu met je?

@hier:
    Beetje dom geweest! Had vertelt over I., vriend van vroeger waar ik weer contact mee heb gezocht. We zouden n keer stappen met zn tweeen. Leek/lijkt me erg leuk. Komende zaterdag is Tess bij haar pappa (vrijdag kwam niet uit, meneer heeft een feestje. Voor tien uur kon hij haar ook echt niet ophalen!! Nu breng ik haar om half 10. Alsof hij mij een gunst doet!!!) en wilde dan kijken of hij tijd/zin had. Maar goed, vroeger was ie al niet zo van plannen enzo en volgens mij is hij wat dat betreft niet zoveel veranderd. Dus zaterdag pas smsje sturen. Maar goed, is ie zonet tegelijk met mij op fb en spreekt me aan. Leuk! Ben ik zo stom om hem te zeggen dat ik zaterdag Tess niet heb en de stad in wou gaan. Dat we dan misschien wel wat konden afspreken! Muts die ik ben. Nou ja, leek em wel leuk, maar inderdaad geen planner, dus zaterdag ff contact hebben. Ik gezegd dat dat goed was. Toen de afwas doen, dus afgesloten. Dat ga ik echt niet durven zaterdag! Ben een ontzettende schijtert wat dit soort dingen betreft (niet mannen alleen hoor, ook met nieuwe vrienden enzo). Denk altijd dat men er geen zin in heeft iets af te spreken. Wat meoten ze nou met mij! Heb geen echt minderwaaridheidscomplex meer, maar met nieuwe mensen (heb hem 12j niet gezien, dus eigenlijk ook nieuw) altijd vreselijk onzeker. Heb n beetje mn eigen glazen ingegooid dus. Nou ja, zaterdag maar ff afwachten...

8. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    ergens in t Noorden.
    tweet:
    hoezo heb je nu je eigen glazen ingegooid? je wist wat ie ging zeggen en dat deed ie ook. Hij is geen planner en nooit geweest dus waarom zou je nu onzeker worden en denken dat ie je niet zou willen zien? op welke feiten is dat gebaseerd? hihi, maak jezelf niet gek, gewoon proberen zaterdag. niet geschoten is altijd mis en wat heb je te verliezen?
    hoor mezelf nu kleppen, tegen een ander ist altijd makkelijker om te zeggen hahaha.

En ik zit nu alweer een uur te appen met buurjongen, laten we hem maar F noemen. Heel gezellie en idd ik zie wel waar t heen gaat.

9. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    hahahha nee bij hem waarschijnlijk ook niet. Die zoekt er zeer waarschijnlijk niets achter. Maar voor mezelf. Heb t nu al n keer gevraagd en weet niet of ik dat nog n keer durf. Ah, zie zaterdag wel, wie weet... :D

En leuk zeg, met F.

10. MamsVanRobin

Pff wat ik nu net weer meemaak:(

Die gozer hier uit de buurt die ik via badoo ken is knettergek.. Hij wil zo graag afspreken maar ik hou de boot al dagen af, net als vandaag. Hij spreekt me elke dag wel een aantal keer aan per dag en vraagt het regelmatig. Net als vanavond...ik ben echt kapot van de laatste week/dagen dus ik had geen zin..heb het hem op een vriendelijke leuke manier gemeld...hij werd GEK!! Hij zei dat ik een leugenaar was, ik alles verzon en gewoon nooit wil afspreken..en dat ie me een nutteloze uitkeringstrekker vond en dat ie nooit zo iemand zou moeten want daar zit geen toekomst in...dat ik gek ben enz enz..toen zei die nog voor de grap oh ben nu wel erg lief voor je he :$:$ maar t werd nog VEEL erger...Hij zei dat ie jeugdzorg ging bellen om wat ik het liefste om me heen heb en waar ik zoveel van hou van me af te laten pakken :$:$:$:$:$ zodat ik niets meer heb.....:( Ik zei dat ik alles zou bewaren en dat ik dit zie als een bedreiging..heb em geblokt en verwijderd. OMG, ik schrok zo verschikkelijk erg..die gast is echt een psychopaat!!!! Moet nog steeds bijkomen...:( wat een zieke geest!! Kan wel ff janken zeg..had ik nooit verwacht dit :( Ik ga gelijk van dat badoo af, daar zitten echt alleen maar gekken!

11. MamsVanRobin

Met mijn opa gaat het weer wat beter gelukkig, het was geen beroerte maar een herseninfarct..dat is iets minder erg. Hij moet binnen 6 weken weer bijna alles kunnen door middel van intensieve revalidatie en over een paar dagen mag hij misschien naar huis. Dat is dus wel weer heel mooi nieuws!

12. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

#1952 Foxymama, 7 nov 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 nov 2011
    MamavR:
    Wat erg van je opa, gaat het daar inmiddels al wat beter mee?

Wat een fucking rare gast is dat zeg! Heel goed dat je hem geblokt hebt! Bewaar alles en laat hem maar lekker tieren.
    Kan uit ervaring spreken dat op internet de raarste mensen zitten (stalkerbitch), dus kijk uit.

Fontana:
    Super dat ze al loopt! Doet ze goed hoor. Nu is het rennen geblazen voor jou:p
    En een jonge gast...ach boeiend. Leeftijd zegt niet altijd alles. Misschien is ie wel heel volwassen voor zijn leeftijd.
    Hopelijk is het geen minute man/duracel konijntje in bed, want dat is niet altijd prettig :d Kijk gewoon waar het op uitloopt en maak je no niet teveel zorgen.

Visje:
    Whahahahaha heel heel heel herkenbaar die gekke dromen! Begrijpelijk dat je ex een klap verkopen (ookal was het in je droom) een heerlijk gevoel geeft.
    Ik droomde vannacht over het hebben van een relatie met Juvat (van so you think you can dance) dus zo'n hele erge droom was dat dus niet :p (vind dat zo'n lekker DING!!!!:)) Beetje jong, maar ach :p

Tweet:
    Goedzo dat je hem gewoon mee uit hebt gevraagd.
    Er is helemaal niks mis met je, dus zaterdag gewoon weer smsen hoor.
    Nee heb je en ja kan je krijgen. Gewoon DOEN!!!

Hier:
    Alles prima.
    Vanaf deze week minder werken :D Dus morgen lekker vrij en naar de martelaar (fysio) en chillen thuis.

13. Foxymama

Jeetje, ook niet niks hoor!:$
    Gelukkig dat hij er wel weer helemaal bovenop kan komen!
    Hopelijk gaat het snel weer allemaal goed met hem.

14. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    ergens in t Noorden.
    mamavanrobin:
    ow wat een fijn nieuws dat het beter met hem gaat, maar t blijft schrikken hoor. Hoop dat de revalidatie goed verloopt en dat hij snel weer met robin kan spelen.

Foxy:
    Wat een opmerking weer whahahhaaa duracel konijntje whahaha. naja, ik ben zoals gewoonlijk alweer die stoute tour op geweest ( ach ja ken toch niet liegen tegen jullie) En op dat gebied moet ie idd nog het e.e.a leren.. maja ik heb de tijd. Al moet ik wel zeggen dat die van "dude" toch ff een betere size was.. van M naar S is minder.. maar ken nie alles hebbe!
    *schaam*

15. Foxymama

Whahahahahahahahahaha
    Geweldig!
    Ik heb ook eens een jongere gast gehad, ook een stuk kleiner en haast geen ervaring (ook al zei hij van wel)
    Als hij wil leren kan je van hem wel de perfecte bedpartner maken. Al is S wel een klein maatje vind ik. Nu is grote niet alles, maar het helpt wel :D

16. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @mamsvanrobin:
    Wat een engerd!! Goed dat je geblokt hebt en wat een geluk dat je nooit gemeet hebt!!
    Super dat het met je opa de goede kant op gaat. Blij m te horen.

@Foxy:
    Dank voor de peptalk. Kan er zaterdag waarschijlijk nog wel een gebruiken :D

@fontana:
    dus je hebt al "getest" hahahahah. Zoals foxy al zei, als ie maar wil leren hihihihihi. Have fun!!!

17. Foxymama

Tweet:

Als ik het niet vergeet en als het voor/na de Sint intocht is, zal ik je wel weer een peptalk geven "d

18. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Hey meiden!!

@ MamsvanRobin, gossie meid, wat een heftig verhaal van je opa.. Wat een schrik, en wat is dat toch erg, zo'n lieve man.. En dan gebeurd er zoiets ergs.. Maar wat ben ik blij dat ik ondertussen ook lees dat het iets minder erg blijkt te zijn als wat eerst gedacht werd? Trekt de verlamming ook weer weg?
    Dat kan heh? Mijn vader heeft 2 hersenbloedingen gehad na een ernstig ongeluk (3% overlevingskans) en was ook linkszijdig verlamd, maar das helemaal overgegaan hoor!! HET KAN DUS WEL MEIS!!
    En ook met zijn spraak is het weer goedgekomen, alleen geheugen niet. Ik weet dat mijn vader wel een stuk jonger was toen als jou opa nu is.. Maar toch, wil het je even zeggen...
    *knuffel*

En wowww, wat een onwijze engerd, en dan woont ie ook nog zo vlak bij je?! Weet hij ook WAAR je woont? Want dan zou ik hier aangifte van doen joh?! Dat is bedreiging!! :$ Voel je je wel veilig verder dan?

@ Visje, hoe gaat het met je buikje? En je zwangerschap verder dan?

@ Foxy, en met jou? Is je duizeligheid weer afgezakt?
    Heb je even rust genomen meis?

@ Tweetie, ik snap hem nie, wat bedoelde ze met die cam, wilde ze gelijk open en bloot gaan?
    Slaapt Tess nu?

@ Fontana, wauwww!! Wat goed van Demi, wat zul je trots zijn!!!
    Super hoor!! Ook al zo snel!!
    Ennuhh F. dus?? Hihi...
    En die leeftijd.. Zou er niet te veel over nadenken.. Leeftijd is slechts een getal.. Gevoel is alles.. Ga dus echt op je gevoel af en vooral; loop nie te hard van stapel!! :);) Dan komt alles goed!

@ hier, hier gaat het goed, of nouw jah! Jah, gaat best redelijk.. We hebben vanacht best goed geslapen. Ben er rond 3 uur nog wel een poos uitgeweest. Stan had flinke hoestbui, dus druppeltjes en water gegeven, en gelijk ook maar verschoond, hij had me toch een plas luier! :$
    Maar vanmorgen liet hij mama zowat uitslapen! Nix mis mee. Hihi...

Strax ook lekker weer op bedje! Misschien nog even filmpje kijken, heb van de week Rush Hour 1 en 2 gekeken.. Nu 3 nog.. Heerlijk die humor! Even alles vergeten!!!
    Dat helpt echt!!

Liefss

19. Soda Pop

MY GODDD!! Vergeet mijn bovenstaande post maar... Whahahahaha

20. Soda Pop

Oww my god!!! Nouw ik kan hier dus helaas over mee praten.. ZELFS IKKE...
    Ik heb een relatie gehad met iemand die niet lang duurde (5 maand)
    waarmee ik 3x sex heb gehad.. En 3x heb ik gedacht, zit ie nouw wel of nie!! :):):):)

Deel Deze Pagina