Alleenstaande mama's kletsen hier verder

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Wijffie75, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Waar gaat dit over? Snap het even niet?

2. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

Whahahaha
    "zit ie er nou wel in"....Geweldig!

Te groot is ook weer niks hoor. Dat doet gewoon ronduit pijn. (ook eens gehad)

Middelmaatje is perfect :d Als degene tenminste weet wat ermee te doen.

3. Soda Pop

Snap het al; het gaat over I...
    Ik was daarop vergeten te reageren...
    Nouw Tweet; ik zie ook nie waarom je je eigen glazen hebt ingegooid meid...
    En dat eerste stukje van je post, ging dat nu over de vader van Tess, of over I ook?
    Dat je Tess om half 10 kan brengen? Je bedoeld dat I en ex allebei geen planners zijn?

Liefs

4. Foxymama

ooo never mind :)

5. Soda Pop

:):D:D:D

Ik kan jullie vertellen....
    *schaam*
    Er was een jongen.. Die leerde ik kennen en ik ben dus "á-la-het-tegenovergestelde-van-Fontana zeg maar;)... Ik wilde dus liever zo laat mogelijk intiem.. (lees na maanden pas...)zijn...
    En hij deed dus ok dingen tegen mijn wil in (ik bleef bij hem slapen omdat hij 2,5 uur verderop woonde... (na 3 weken (dus 3 weekenden) was het ook "uit" voor zover je dit een relatie kan noemen... En geloof me, zijn Hendrik kwam dus nog onder de pijp van zijn BOXER uit!! In relaxmodus dan heh!!
    Toen ik dat zag... Wist ik genoeg.. Ik dacht; dat overleef ik nie...
    Dus heb het diezelfde dag nog uitgemaakt.. Ik was er al van overtuigd (omdat hij dingen deed die ik nie wou, maar ik durfde nog nie goed) maar toen ik "dat" zag... MY GOD!!
    Dat was gewoon echt eng...

6. Foxymama

whahahahahaha, zo groot:$
    Das wel mega hoor. Daar moet je echt een grot voor hebben wil je dat overleven volgens mij.

7. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @Kussiexx:
    Ja, ze bedoelde dat die zogenaamde meiden dus wel graag zelf willen checken via je cam of jij ene meid bent, maar dan zelf zeggen geen cam te hebben, dus niet kunnen laten zien. Oftewel: een boel meiden daar zeggen dat ze lesbisch/bi zijn, maar zijn eigenlijk mannen die op die manier hopen een gratis blik te krijgen!
    Fijn te horen dat t goed gaat met je!! Fijn dat t slapen vannacht aardig ging. Heerlijk dat ie je vanochtend liet uitslapen.
    Tess slaapt vanavond inderdaad beter dan gister, maar zelfs op de creche konden ze t echt aan dr merken en de diaree is helaas nog niet over.

Wow, jullie allemaal ervaring mee! Heb niet zoveel partners gehad nog, maar die waren volgens mij allemaal gemiddeld hahahaha. Wel 1 heel erg krom. Zag er vreemd uit, maar was niet erg hiihihihihihi

8. Foxymama

Ik heb zelf 3 bed partners gehad...dus valt wel mee (vind ik)

9. MamsVanRobin

MamsVanRobin Niet meer actief

HAHAHAAHAHAHHAA!!!!!!!

Owww wat een geweldig onderwerp :D, een grot hebben om zo`n giga banaan erin te kunnen krijgen..HAHAAHA!! Lig hier op de grond van het lachen!! Maar het is zo waar, als je aan een maat M/L gewend bent is een Sje toch wat minder :p tja weetnie..ik vind het toch wel een btje jammer als je moet vragen of hij er nu inzit of niet woehoehahahha!! Sex is gewoon belangerijk, dat doe je regelmatig als je een partner hebt en je moet er wel van kunnen genieten..een XL is dan ook weer een btje jammer :p Ikzelf had met de vader van Robin 3 jaar geweldige sex, de relatie was 3x k.t maar goed daar heb ik wel altijd van genoten hahaha! Heb het dan ook nooit meer zo meegemaakt, een onervaren partner is ook niets..maar als ze nog begin 20 zijn kun je ze vanalles leren zodat je optimaal profijt van ze hebt! :D hahahhaa! Ikzelf heb met 6 "mannen" sex gehad, maar moet zeggen dat er wel aardig wat verschil in zit hoor kwa wat ze te bieden hebben en wat ze kunnen . Zullen mannen ook zo naar ons geslachtsdeel kijken, ik bedoel..die zijn ook allemaal verschillend! :$

10. Soda Pop

Ik heb 4 bedpartners gehad. en van die ene (die relatie van 5 maand) heb ik heel veel spijt.. Stond ik helemaal nie achter, maar durfde geen nee te zeggen.. ik was er nog helemaal nie aan toe... :(:(

11. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    hihi leuk onderwerp!!
    ik heb aardig wat bedpartners gehad, tja mannen zijn dan stoer en vrouwen een. .. maar dat zal me wat. Ik heb voor mijn relatie van 7jr een tijd gehad van losbandigheid zeg maar en daar heb ik veel "gezien" maar t is gewoon zoooo jammer maar mijn ex had toch de mooiste piemel. Juiste maat, doorsnee en lengte! Alleen hij wist gewoon niet wat ie ermee moest. Ja sem en demi maken is het beste wat ie ooit gedaan heeft daarmee.

En als je eenmaal een m of l gewent bent, tja dan sta je wel ff sneu te kijken als maatje s uit de boxer komt vallen. Maar goed, misschien ken ie wat leren. Wie weet. Moest eerst ff kijken wat ie in huis had.

Kussiexx:: whahaha ik moet altijd zo om jou lachen!! mafkees geweldig. heb t 1x zo meegemaakt en toen kon ik 2 dagen niet lopen dus goed dat je het hebt uitgemaakt. Eigen veiligheid eerst! Ik was eigenwijs... hmmz.
    Fijn dat t bij jou weer redelijk gaat, en dat jullie beide weer wat slaap krijgen.

12. MamsVanRobin

@ Kussie

Ahh dat is rot!! Als je er niet aantoe bent is het absoluut geen leuke ervaring, mannen kunnen nogal dwingend zijn als ze zin hebben..zo erg dat je dan idd geen kans krijgt en het niet meer durft om nee te zeggen! Pff niet leuk!!

Wel beter trouwens dat Stan je zowaar liet uitslapen :D hopelijk gaat ie dat vaker doen hahaha!

@ Fontana

Super dat je nu dude een btje uit je hoofd kunt zetten, en who cares dat ie 7 jaar jonger is..dat maakt toch niets uit als hij zich voor de rest volwassen gedraagd! En jij ziet er ook alles behalve uit als 30 en je bent ook nog jong van geest (niet dat dertig oud is hoor, absoluut niet :p jij bent ook nog maar net uit t ei hahahhahaa!) maar je snapt wel wat ik bedoel! ;) Als je gevoel goed zit, ga er voor en als het toch niets wordt..jammer dan!

@ Tweety

Je hebt absoluut je ramen niet ingegooit meis, dat moet je niet gaan denken! Nieuwe ronden nieuwe kansen! :D

@ hier

Gelukkig niets meer van die mafkees gehoord, ben trouwens niet bang voor hem..ook al woont hij hier om de hoek. Heb veel ergere dingen meegemaakt dus wordt niet zo snel bang meer. Het is wel appart dat hij zijn fb gewist heeft, ik wilde hem verwijderen uit mijn lijst maar dat had ie schijnbaar zelf al gedaan ik vond hem alleen niet meer tussen iemand anders haar vrienden (wilde even kijken of hij nog op fb zat zodat ik hem daar ook kan blokken) dus hij heeft hem schijnbaar gewist!

13. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @kussiexx
    eerste stukje ging inderdaad over Tess, dat ik dr uiteindelijk om half tien "mag"brengen. Ex doet nu net alsof het een gunst is dat ze naar hem toe MAG, alsof ie mij daar een plezier mee doet, in plaats van dat hij vader is en verantwoordelijk en dat zn dochtertje moet gunnen. Die is gek op hem.

Ik heb 3 partners gehad. Prachtopmerking Foxy hahahahaha. Nee zo groot lijkt me vreselijk! Maatje M/L doet soms al zeer ivm mn endo. Maar S is ook wel erg weinig hahahahah

@mamsvanrobin
    Fijn dat je niets meer van die engerd hebt gehoord!

14. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

hoi meiden

@ mamsvanrobin; fijn dat je niets meer van die engerd heb gehoord zeg... lompe big pfff.

en whahaha wat een opmerkingen hier.
    ik heb 1e keer sex gehad toen ik 19 was met een superleuke jongen waar ik even wat mee had. ging uit vanwege afstand. daarna relatie met ex van 8 jaar en nadien wel paar jongens gedate etc. echter bij 2 van de 4 inmiddels ook sex gehad. 4 bedpartners dus totaal. eigenlijk allemaal wel redelijke middelmaat tot wat groter zeg maar whahahaha.... maar geen megabananen ;)
    1 van de mannen van afgelopen 3 jaar was echt erg goed maar ach daar leek het uiteindelijk ook alleen maar daarom te gaan en dan houd het op ook hoor. en met ex heb ik ook goede sex gehad wel hoor.
    pfff whahahah wat een onderwerpen hier he :)

15. MamsVanRobin

@ Visje

Hahaha leuk he die gesprekken over mannen, we leggen ze helemaal bloot :D haha! Wanneer had je je 2de echo nou, of heb je die inmiddels gehad??? Ik weet het ff niet meer maar ben wel nieuwschierig! :D

16. Foxymama

Idd leuk onderwerp :p

Wat ik me dan wel weer afvraag....
    Wat verstaan jullie onder S, M, L, XL?
    Voor mij kan het namelijk een M/L zijn wat voor de ander weer XXL is ofzo.

(al is een lul die in ruststand uit een boxer hangt wel een XL :p)

17. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    Over mannen praten is altijd leuk hahahahaha Mijn eerste was toch echt ge beste. Ik was ook zijn eerste, dus moesten alles samen leren en das toch echt wel een voordeel, volgens mij :D

18. Foxymama

Hier was mijn eerste ("mr love of life, maar kan niet" ) ook de beste. Ik was niet zijn eerste.
    10maanden gewacht tot we iets deden. Met dat ledemaat van hem, kon hij prima overweg, met zijn overige niet echt, wat wel jammer was, achteraf gezien.

19. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    Euh ja, daar zeg je wat Foxy. Geen idee of we "dezelfde maten" in gedachten hebben voor S/M/L. Inderdaad, die ene die uit de boxershort kwam lijkt me duidelijk hahahah. Ik ga er vanuit dat die ik gezien heb allemaal ongeveer M waren, omdat ze qua grootte overeen kwamen. Anders zou ik allemaal L of groter hebben gehad, en dat geloof ik niet :D. En kleine waren ze niet, dus vandaar hahahaha

20. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    maat xl: zo'n 18 tot 20 cm... denk in de richting van hoe kussiexx t omschreef.

maat L: 16+cm

maat M: 15 cm, vind ik overigens prima maatje hoor.

Maat S: alles onder de 15cm!! ( ooit eentje gehad die nie eens in de condoom pastte..floepte er steeds vanaf whahaha pinkie)

ik was 16jr toen ik mijn eerste keer ondervond, dikke prima toen. Is al heeel lang geleden hoor hahaha.

Deel Deze Pagina