Alleenstaande mama's met ADD :->

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Donkies, 27 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Donkies

Donkies Lid

18 jan 2011
    80
    0
    0
    Ik heb gisteren de diagnose ADD gekregen. Heb mijn hele leven al geweten dat er "iets was" en sinds ruim een jaar het vermoeden dat het ADD is, en gisteren kreeg ik het bevestigd. Heel erg fijn om te weten dat je klachten ook echt een oorzaak hebben.

Ik ben al een tijdje alleenstaande mama en in het dagelijkse leven loop ik regelmatig tegen obstakels aan wat betreft de ADD. Dus ben ik op zoek naar lotgenoten.

En ik hoop op veel reacties ;) :D

2. Donkies

Donkies Lid

18 jan 2011
    80
    0
    0
    He leuk, een lotgenootje!

Heb jij ook af en toe dat je, als je dingen in het huishouden moet doen, je weet dat het gedaan moet worden maar dat "iets" je tegenhoudt? Waardoor je uiteindelijk alles hebt gedaan maar niet dat ene? Zo frustrerend :D ;)

3. ADD

ADD Lid

9 okt 2013
    68
    0
    0
    Hier een aankomende alleenstaande moeder met ADD

4. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Bij mij precies hetzelfde.

5. Donkies

Donkies Lid

18 jan 2011
    80
    0
    0
    Gebruiken jullie medicijnen dames? En hebben jullie er baat bij?

6. ADD

ADD Lid

9 okt 2013
    68
    0
    0
    Nu tijdens mijn zwangerschap niet maar normaal gesproken wel en ik heb er veel baat bij aangezien ik mij beter kan concentreren wat wel erg fijn is.

7. letloa

letloa Actief lid

23 aug 2013
    261
    0
    16
    Eersel
    Ikke, Ikke!!!!

Mijn gehele leven wist ik ook dat er iets was, en nu heb ik de oorzaak eindelijk gevonden!!
    Wij waren aan het onderzoek voor ADD bij mijn dochter en het bleek uit dat ik er erg last van heb! (zij niet zo veel, maar ik wel!).

Zo goed te weten dat ik niet de enige ben.

SOms heb ik het zo druk in mijn hoofd dat ik geen geduld voor de kinderen heb.... Daar baal ik van. Maar nu dat ik die uitslag heb gekregen, kan ik er beter aan... IK voel me nu zo 'normaal'... ;)

Deel Deze Pagina