Hallo allemaal! Ik ben op zoek naar (alleenstaande) mama's die het leuk vinden om wat leuks te doen af en toe! Ik ben 22 jaar en heb een zoontje van 13 maanden en ben (helaas) alleenstaand,, Ik heb 3 jaar in Rotterdam gewoond en woon nu sinds een paar dagen in Vlaardingen, waar ik eigenlijk nog helemaal niemand ken.. Voel me best eenzaam haha! Mijn vriendinnen in Rotterdam hebben allemaal nog geen kindjes.. En ik voel dat ik een beetje in een andere fase van mijn leven zit.. Het lijkt me leuk andere mama's te leren kennen!
Hoi Raisa, Ik woon in Vlaardingen en ben ook alleenstaand! Ik ken ook nog maar weinig mensen in Vlaardingen dus zou het erg leuk vinden hier wat meer contacten op te doen In welke wijk woon jij? Ik heb trouwens ook een zoontje, hij is 22 maanden
Hoi Raissa, Ik heb je een pbtje terug gestuurd! Tot spreeks en ziens hopelijk. Liefs S. Edit; Ik stelde in andere topic onder het kopje jonge moeders voor. Misschien leuk is met zijn 3tjes en de kindjes keer afspreken en dan naar de Jungle hier in Vld te gaan? Ik hoor/lees t wel.
Raisa, ik woon aan de andere kant.. héél dichtbij station Oost Het lijkt me heel leuk een keertje af te spreken! Jungle is leuk, dus, wanneer gaan we?
Hoi, Ik zag jullie gesprekje en heb me ook maar even geregistreerd. Ik ben ook alleenstaande moeder van 23 jaar. Heb een meisje van 11 maandjes nu. Merk dat ik steeds meer de realiteit begin te voelen dat ik er toch wel alleen voor sta. Hiervoor zat ik denk ik in een soort ontkenningsfase van jaa joh kan het zelf allemaal wel en zou niet anders willen. Maar toch zou het wel heel leuk zijn ook andere moeders te leren kennen want in mijn vriendenkring heeft niemand een kindje.. Ik woon nu in Den Haag maar ik heb mijn hele leven lang in Vlaardingen gewoont, vind het nogsteeds een heel leuk stadje en mijn moeder woont er ook nogsteeds. Dus, als jullie er nogsteeds hetzelfde over denken dan heb ik ook interesse! xx
Hoi Mila, Als je het leuk lijkt om contact te hebben. Stuur maar een pbtje. De bovenstaande reacties om contact te hebben en af te spreken. Zijn zover ik gemerkt heb helaas mislukt . Maar ik sta altijd open voor nieuwe contacten/vriendschappen. Groetjes.