Waar ik moet beginnen weet ik eigenlijk niet. Mijn relatie heeftal eerder op springen gestaan maar nog goed gepraat is het toch altijd weer goed gekomen. Ondertussen zijn we verhuisd naar een mooie eensgezinswoning nadat het in onze oude flat echt niet meer ging. Maar vanochtend om half 6 is de bom gebarsten. Er is werk voor hem geregeld waar hij nu een maand werkt en dat gaat hartstikke goed. Hij heeft het naar zijn zin en de bazen zijn ook over hem te spreken. Twee jaar geleden was dit werk ook voor hem geregeld maar hij is toen niet op komen dagen dus hij heeft een tweede kans gehad waar die al blij moet zijn. Nu heeft hij zich gisterochtend ziek gemeld omdat hij last van zijn voet had Zo begint het altijd bij hem dus ik ben een beetje door het lint gegaan. Had ik misschien ook niet moeten doen maar ik zag mijn geest alweer dwalen. Bovendien had ik in zijn telefoon gezien dat hij een berichtje naar zijn broer gestuurd over een meisje waar hij de hele tijd aan moest denken en dat ihj haar snel weer wou zien. Dit ook tegen hem gezegd en toen werd hij kwaad omdat ik zomaar aan zijn telefoon had gezeten. De hele dag elkaar genegeerd. Ik had verwacht dat hij vanochtend weer naar zijn werk zou gaan. Dit deed hij dus niet en hij had er geen zin in. Nu ben ik zo kwaad omdat het altijd zo gaat dat ik zijn sleutels hebt afgepakt en hem vanochtend om kwart voor zes de straat hebt opgezet met zijn spullen en heb gezegd dat ik er klaar mee ben en dat ik het dan wel alleen zal redden. Dat vond hij niet normaal en bla bla. Maar ben ik niet een beetje hard geweest? In die 6 jaar die ik methem ga heeft ie wel 10 verschillende banen gehad en uiteindelijk begon het elke keer met ziek melden en dan niet meer heen gaan.Maar het vervelende vind ik nog wel dat mijn vader dit allemaal geregeld heeft voor hem en die heeft gezegd ik steek mijn handen in het vuur dat ie morgen weer komt. Vandaag zou verdorie zijn contract verlengd met onbepaalde tijd en dat na een maand werken. Ik weet het ook allemaal niet meer. Het luchtin ieder geval even op om dit kwijt te zijn. Ik hoop dat ik het vol kan houden om hem er niet meer in te laten. Het enige wat ik vroeg van hem was om naar zijn werk te gaan
Je hebt groot gelijk! Wat een eikel! Wegwezen met die loser.. Dat ie een ander meisje wil zien???Dat moet je niet toelaten.. De enige die hij graag zou moeten willen zien zijn jij en je kindje.. Dit getuigd niet van een groot verantwoordelijkheidsgevoel.. Ook niet richting jou en je zoontje. Zulke mannen moeten lekker op een studentenkamer hun jeugd inhalen.. Maar geen man van t gezin zijn! Hopelijk heb je de moed om voor het geluk van jou en je kindje te kiezen!!Succes
jeetje meid... klinkt als een man die met zich zelf in de knoop zit... en jou daar in mee sleept. en zo te lezen niet alleen jou! Je verdient beter!! Ik vind dat je heel sterk heb gereageerd, niks overdreven! Ga zo door meis, je red het zeker
Bedankt voor jullie berichtjes. Doet me goed om te lezen. Begon toch een beetje te twijfelen of ik niet te hard wasgeweest vanochtend. Ik ben het ook helemaal zat. Ik ga het wel redden met die kleine. Ben blij dat ik mijn studiefinanciering heb nog voorlopig anders had ik het ff niet geweten. Hoe gaat dat met uitschrijven bij de gemeente? Weet iemand dat?
Ik herken je twijfels heel erg, maar je bent zeker niet te hard! Ik heb in dezelfde situatie gezeten (mijn vader die een baan voor hem geregeld had en hij heeft het verpest) en ik schaamde me dood en vond het zo vervelend voor mn vader! Logisch dat je niet met hem verder wilt. Heel sterk van je dat je hem meteen buiten gezet hebt! Sterkte en blijf geloven in jezelf.
hoi daro Bedankt voor je berichtje. Het is inderdaad ook het feit dat mijn vader die baan geregeld had. 2 jaar geleden had hij dat ook gedaan en toen heeft hij het ook verpest. Nu dus weer. Dat vind ik nog het ergste voor mijn vader. Ga nu proberen te regelen om dat salaris van die 2 weken op mijn rekening te laten storten. Alle beetjes helpen op dit moment.
jewel: hoe ik mijn vriend uit kan laten schrijven van dit adres want ik weet zeker dat hij zich nergens in laat schrijven waar die ook heen gaat.
Ja dat is een lastige.. Mijn ex probeerde mij met een valse handtekening uit te schrijven en gelukkig is dat niet gelukt.. Maar uiteindelijk moest hij wel mee om zich uit te laten schrijven.
o ok. Dus dat betekent ook al is hij hier niet meer dat ik evengoed zijn rekeningen en schulden hier binnen krijg? Ik had ooit iets gehoord, weet niet of dit waar is, dat als ik naar gemeente en aangeef dat hij hier niet meer woont maar dat ik niet weet waar hij en zijn post retour afzender stuur, hun een onderzoek instellen en als ze het niet kunnen achterhalen ze hem dan uitschrijven met bestemming onbekend. Hoe doe ik dat trouwens post retour sturen? Als ik post binnen krijg gewoon retour afzender erop zetten en dan weer in de brievenbus doen?
even een update. Hij is om 5 uur echt vertrokken hij was namelijk terug gekomen voor spullen. daarna niks meer gehoord tot net. Hij begon te smsen dat hij nergens terecht kan en moet zwerven en bla bla. Nu denk ik ook wel dat dat waar is maar ik merk gewoon dat hij heel erg op mijn gevoel aan het inspelen is en daar kan ik echt niet tegen. Krijg bijna medelijden. Maar ik moet me sterk houden niet alleen voor mezelf maar helemaal voor die kleine.
klopt wat je zegt over de gemeente.. je kan erheen gaan dan starten zij een onderzoek duurt wel een paar weken (6 ofzo) wel lullig dat ie rond zwerft, is t jou huis?
Is inderdaad ook wel lullig. Maar hij had altijd een grote mond dat ie overal terecht kon. Hij kan ook naar zijn vader maar dat wil hij niet omdat de band niet goed is. Werd de laatste tijd beter maar goed hij heeft dus in principe onderdak. Het is een huurhuis en we staan allebei op het contract alleen ik ben hoofdbewoner.
oke.. ook morge de woning bouw bellen zodat jij de 1e bent met het verhaal en hij niet ineens kan gaan zeuren bij hun over jou! en huurtoeslag aan gaan vragen enzo he! en dus naar de gemeente... ik kreeg toen een bewijs mee dat er onderzoek was naar de persoon die nog ingeschreven was bij mij... om aan te tonen dat hij er volgens mij niet woonde..
Ik ga morgen inderdaad meteen naar de gemeente toe. De woningbouw lijkt me niet nodig want ik heb net zijn broer gesproken en hun komen hem morgen halen. Hun wonen in den haag zijn hele familie woont daar dus hij gaat daar heen.
Wow, ik begrijp sommige mensen zoals jou ex echt niet, Ik heb weleens gehoord van iemand die haar ex-man liet uitschrijven bij de gemeente. Die gast zwierf ook rond en zij had alle deurwaarders achter zich aan. Niemand kon hem vinden. De gemeente stuurde toen een envelop aan hem gericht op het adres waar alleen zij nog woonde. Zij moest hem ongeopend retour zenden met ¨woont hier niet meer¨ erop geschreven. Geen idee of het bij elke gemeente zo gaat.
@arianne, zou wel de woning bouw toch inlichten, dat jij daar als enige nog woont nu.. just in case... wat zei zijn broer verder?
Wat een verhaal zeg! Buiten dat hij niet naar zijn werk ging vind ik het nog erger dat hij zijn broer smst over een ander en dat hij haar binnenkort ziet. Heb je hem buiten laten staan? Sterkte met alles!!
Hey Arianne Vervelend om dit te lezen... nou ja.. ik begrijp jou heel goed.. en ik vind het knap dat jij ook deze keuze hebt gemaakt. Ik ken jullie allebei en ga hier verder niets persoonlijks neerzetten, maar ik zeg alleen; goeie keuze Je weet dat ik nu ook al weer een tijdje alleenstaand ben en in het begin was het op sommige momenten even flink doorbijten, maar ik ben nu zo gelukkig met mijn zoontjes. Vooral die rust.. alsof er een last van mijn schouders is gevallen.. ik denk dat jij dit na een tijdje ook echt zo zal gaan voelen! Je kan me altijd op msn aanspreken!