Alleenstaande moeder en op vakantie

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Lavita, 3 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.109
    3.377
    113
    Vrouw
    Heel veel plezier! Geniet ervan!
     
    Lavita vindt dit leuk.
  2. Vitas

    Vitas Lid

    21 sep 2014
    86
    5
    8
    Knap van je. Ik lig momenteel in een scheiding en ga dit jaar samen met de kinderen, met mijn ouders op vakantie.
    Alleen met de kinderen op vakantie lijkt mij wel spannend! Maar waarschijnlijk is het heel gezellig!
     
    Lavita vindt dit leuk.
  3. lovemy2kids

    lovemy2kids Fanatiek lid

    3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Ik ben niet gescheiden, maar heb meer vakanties op jaar dan mijn man (zit in onderwijs) en ben drie jaar geleden ook alleen met mijn drie kinderen op vakantie geweest.. waren toen 3, 7 en 9. hartstikke goed gegaan! Me geen seconde verveeld!
     
    Afua32 vindt dit leuk.
  4. aappie20

    aappie20 Fanatiek lid

    19 feb 2012
    3.214
    492
    83
    gewoon doen! ik ben 2 jaar terug gescheiden, dat jaar gelijk op vakantie gegaan op dezelfde camping als vrienden. afgelopen zomer teruggegaan naar dezelfde camping maar dan alleen. het is soms even wennen, maar het is erg leuk!
     
  5. zigzag

    zigzag Fanatiek lid

    21 okt 2015
    1.920
    661
    113
    Vrouw
    Klein beginnen bijvoorbeeld een midweek of korte stedentrip of iets dergelijks, de rest komt vanzelf wel. Mijn zoontje was net twee toen ik voor het eerst samen met hem op vakantie ging. Vond het van tevoren ook wel spannend, maar het was een leuke gezonde spanning. Ik stond niet stijf van de stress o.i.d.
    We zijn toen 4 dagen (of 5, weet het niet meer zeker) naar Oostenrijk gegaan. Dat beviel zo goed dat we een aantal maanden later nog een keer een paar dagen weg zijn geweest naar Valencia. Sindsdien gaan we elk jaar samen op reis :)
     
  6. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.397
    5.494
    113
    Vrouw
    Gezellig maar soms wel hard werken.
    Ik heb er 3 hier, dit jaar de 5e zomervakantie alleen met de kinderts.
    Het allerbelangrijkste is dat je iets kiest waar de kinderen happy zijn.
    Ik zou graag naar een leuk boutique hotelletje gaan maar daar maak ik ze echt niet blij mee.
    Een camping met zwembaden en speeltuin wel :)
     
  7. Jiseb

    Jiseb Fanatiek lid

    4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Ik vind dat je zeker gewoon moet gaan en genieten van je vakantie. Grappig dat ze Limburg ver weg vinden. Als er iets gebeurt, is het 2.5 uur rijden, dus valt het heel erg mee. Wij zijn dan wel met z’n 2en, maar gingen naar Rome, Cuba, Maleisië en Madrid met de kids en de oudste is nu 3.5 jaar. En dat was super goed te doen. Gewoon gaan genieten! Veel plezier!
     
    Lavita vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina