lieve alleenstaande mama`s allemaal ik ben zelf bijna 28 en heb 3 kindertjes in de leeftijd van 8 tot 2 en de 4de is op komst en heb het altijd alleen gedaan en tot nu toe altijd prima gered alles is mogelijk als je er zelf achter staat en er vertrouwen in heb dat altijd alles wel goed komt hoe zwaar ook de dingen lopen nooit hoe we dat zouden willen . niemand wil alleen tekomen staan voor kindertjes maar als de man bepaalt om weg tegaan tja wat kunnen we daar tegen in brengen mijn ex wil ze kinderen niet eens zien of uberhaupt iest betalen en tot nu toe red ik het prima al is het afentoe zwaa als ik naar hun smoeltjes kijk dan weet ik waar ik het voor doet en ik zal alles opgeven voor hun . dus mama's heb vertrouwen in jezelf dan kom je er altijd en tegenslagen zullen er altijd zijn met of zonder man en als ik het kan nog zo jong dan kunne jullie dames het ook allemaal elke dag is een nieuwe dag en voor iedreen schijnt de zon achetr de bomen ook al zie je die niet altijd .
Ik en me vriend wonen apart (het is nogal een ingewikkeld verhaal) hij woont in het huis van zijn moeder.. Zijn moeder woont al jaren bij haar vriend. Ik kan niet bij me vriend komen inwonen, helaas... Me vriend en ik zouden dat maar al te graag willen.. Helemaal voor de kleine, die er dadelijk is... Ben namelijk 3 januari uitgerekend. En kunnen niet meer wachten tot ze er is. Afijn..... Me vriend wilt me bij hem in huis hebben dadelijk per 1 december.. Dan hoef ik nog maar een maandje.. En dan wilt hij voor mij zorgen.. en natuurlijk als de kleine er is. Hij heeft al een babykamertje ingericht.. We zijn al bijna klaar met alles.. Dus ze mag wat ons betreft al komen al moet ze nog even blijven zitten in mama's warme buik. Het probleem is dat ik ongeveer 1 maand na de geboorte weer terug moet naar mijn eigen kamertje. (wil het helemaal niet, maar het is haar huis) Ik woon in een kamertje van 14 vierkante meter.. Bij 2 meiden en 1 man in huis... Ik zie het dadelijk echt niet zitten om daar te gaan wonen met me kleine meid. Ik sta ook ingeschreven bij woningnet in Almere maar dat schiet ook niet echt op. Ik sta er per maart 2008 ingeschreven... Voordat ik een huisje heb is zijn we ook een paar jaar verder. Ik zou ook verder geen urgentie krijgen voor deze situatie.. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen... Ik wil gewoon een eigen plekje hebben dadelijk voorals ik weer naar almere ga...
hebben ze bij jullie niet iets van direct te huur? wij hier hebben het zo je kan je inschrijven voor woningen dit kost 5 euro per straat en je heb hier direct te huur dit gaat met lotingen en kost geen geld.en die woningen staan al leeg en kun je dus zo intrekken. zo heb ik mijn woning binnen een maand gekregen...