bijna bevallen en dan alleen

Discussion in 'Alleen en zwanger' started by leonie20, Mar 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. leonie20

leonie20 Actief lid

Jul 1, 2007
    180
    0
    16
    hoi meiden,

moet ffies mn verhaal kwijt, zie het allemaal niet meer zitten..
    zal bij het begin beginnen.
    ben nu 35 weken zwanger sinds november getrouwd en nu komt man lief er achter dat ie niet meer verder wil me tmij..
    dit heeft ie mij gister laten weten via de sms dit doordat hij chauffeur is en bijnanooit thuis is..
    hij loopt hier al een paar weken mee en door alle ouders vrienden enz werd het alleen nog maar moelijker, hij heeft nu dus besloten dat hij neit verder wil met mij hij wil zn kind wel graag blijven zien..
    en hoe nu verder?dat is mijn probleem kunnen nog neit scheiden dat kan pas na een jaar, ik kan nu niet aan het werk heb zelf geen inkomsten woon in een huis wat hij betaald enz..
    word echt gek van alles, hoe moet dat met bevallen?hij er wel bij of neit schoonouders bellen of niet?(heb zelf geen goeie band met mn schoonouders)
    hem hier laten slapen?of bij zn ouders?

sorry voor mijn lange zeur verhaal maar het lucht wel ffies op, ff lekker zeuren weet het ook allemaal niet meer..

liefs

2. loopy

loopy Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    3,564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    sjonge, net getrouwd en nu wil hij niet meer?
    sterkte wijffie, ik hoop dat hij zich bedenkt.

3. talia

talia Fanatiek lid

Nov 27, 2005
    2,561
    0
    0
    kapster
    belgie
    mss zit hij met angsten over wat komen gaat na de bevalling is hij onzeker over het vaderschap en een gezin enzo?
    maar pas getrouwd en nu al willen scheiden zonder ervoor te vechten?
    veel sterkte hoop dat alles nog goed komt met jullie.

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Jeetje wat een situatie.
    Dat hij bedacht heeft dat hij niet meer met je verder wilt,betekend niet dat hij je nu zo op straat kan zetten.
    Aangezien hij toch bijna niet thuis is zou ik gewoon eisen dat je sowieso daar tot na je bevalling blijft wonen,zodat jullie daarna dingen kunnen regelen.

Maar denk je dat het met goed praten en eventueel hulp niet meer goed komt?
    Zijn het idd gewoon angsten

Sterkte.

5. leonie20

leonie20 Actief lid

Jul 1, 2007
    180
    0
    16
    nou ik blijf hier ook wel tot na de bevalling kan niet zomaar ergens anders heen..
    en het zijn denk ik neit de angsten hij wist heel goed waar ie aan begon, als ik heel eerlijk ben denk ik dat er een ander is..
    maar ja al met al goed kut vooral nu..
    praten heeft ook geen nut hebben we al heel veel gedaan en hij zegt gewoon ik hou niet meer van je ik zie je als een zus..

6. McNugget

McNugget Niet meer actief

Wat vreselijk voor je..! Maar alles komt goed! Jij bent niet de enige die nu voor een oplossing moet zorgen, hij moet dit samen met jou doen! Hij kan je niet zomaar op straat zetten snap je...! Ik zou wel alvast kijken op internet voor een appartementje, en of er mischien parttime baantjes zijn in je omgeving. En bij welke kinderkrech je terecht zou kunnen enz.. en schrijf dit allemaal op in een boekje.

Mischien dat hij idd een beetje bang is voor de toekomst, ik zou me daarom niet nog afhankelijker van hem maken. En hem laten zien dat je zelf al op zoek ben gegaan naar oplossingen zoals ik hierboven heb beschreven. En dat je het prima zou redden zonder hem. Mischien dat hij daardoor ook anders gaat kijken naar de hele situatie en dat hij toch in jou een mooi en sterk karakter ziet die niet met zich laat sollen. Ook niet in deze situatie.

Heel veel sterkte ermee..

Groetjes marit

7. monique77

monique77 Actief lid

Jul 17, 2007
    305
    0
    0
    sorry dat ik het even zeg maar wat een eikel.

Ik zou hem lekker ven ergens anders laten slapen en hem even negeren.
    Misschien dat hij dan weer weet wat hij mist.
    Maar het goede en juiste advies kan niemand je geven.Je moet voor jezelf even alles op een rijtje zetten.
    Ik wens je veel sterkte aankomende periode en hoop dat je voor jezelf de juiste keuze kan maken.

gr.monique

8. leonie20

leonie20 Actief lid

Jul 1, 2007
    180
    0
    16
    hoi meiden,

bedankt voor al jullie berichten..
    nou ja we hebben de afgelopen dagen veel gepraat ik heb ook met mn schoonouders gepraat..
    die zeiden tegen mij dat hij wel terug kwam en dat het goed zou komen dat hij het nog wou proberen, nou ja de zelfde avond kreeg ik van hem bericht dat dit niet zo is maar datzn ouders hem niet willen horen, hij hoort bij mij en moet bij mij blijven in hun ogen

maar hij kan het echt nietmeer zegt ie..
    nu gaan we praten over het huis de kleine enz en zullen we zien wat daar uit komt..

groetjes

9. mano82

mano82 Fanatiek lid

May 15, 2007
    1,554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Damn wat een rotsituatie net een maand voordat je moet bevallen :(
    Krijg je dan niets van uitkering waarop je kan terugvallen?
    Misschien moet je even afstand nemen van hem, kan je niet terecht bij ouders of familie? Ik weet uit ervaring dat het niet goed is om volledig afhankelijk te zijn van je partner want als het misgaat sta je met niets op straat... Ik hoop voor jou dat er een oplossing komt of dat ie toch nog wil vechten voor jullie relatie.
    Veel sterkte!

10. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    3,125
    0
    0
    Enschede
    meis ik wens je alle sterkte toe

ik hoop dat jullie tot een goede oplossing zijn gekomen

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Leonie. hoe gaat het nu met je?

12. leonie20

leonie20 Actief lid

Jul 1, 2007
    180
    0
    16
    hoi dames,

sorry dat ik pas reageer, beetje erg druk gehad de laatste dagen..
    op het moment gaat het wel redelijk met mij woon tijdelijk weer bij mn ouders en zijn met een advocaat bezig om alles te regelen want meneer wil er toch echt mee stoppen.
    heb er zelf nu aan 1 kant wle vrede mee een leven met alleen ruzie is ook niks.
    alleen nu met de bevalling en kraamtijd vind ik heel moelijk, moet ik hem wel of niet bij de bevalling roepen enz.
    wat zouden jullie doen?wel of niet bij de bevalling?
    groetjes

13. loopy

loopy Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    3,564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    doe wat je hart je ingeeft. als je hart NEE zegt, doe het dan ook niet.

hij heeft je laten zitten en daar mag je best boos om zijn. en hij mag best voelen wat hij heeft aangericht

14. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

Dec 8, 2006
    6,488
    1
    0
    Wat een vreselijke situatie... Dit is echt je ergste nachtmerrie als je zwanger bent. Ik wil je heel veel sterkte wensen. Ik geloof dat ik er persoonlijk niet voor zou kiezen om hem bij de bevalling te laten zijn, maar je moet je eigen gevoel volgen. Sterkte meid!

15. renske

renske Actief lid

May 19, 2006
    311
    0
    0
    Ten eerste wil ik je heel veel sterkte toe wensen !

Je moet jezelf heel goed gaan afvragen of jij je op je gemak voelt als jij aan het bevallen bent en hij is in jou aanwezigheid.
    Mocht je daarover twijfelen dan zou ik hem niet bellen....

Het is wel jullie kindje maar het aller aller allerbelangrijkste is dat jij die bevalling goed en rustig door komt.

Heel veel sterkte

Share This Page