Okay, ik wil dit jaar mijn HBO studie weer oppakken. Nu heb ik alleen géén idee waar je allemaal recht op hebt. Zijn er hier meer moeders die studeren, wat zijn de tips/problemen/opmerkingen?
Volgens mij wordt je studiefinanciering aangepast en krijgt je een Xtra bedrag omdat je een kind hebt.verder denk ik niet dat er nog meer dingen zijn omdat je studeerd.De normale kindertoeslag & kinderbijslag...
Ik studeer deeltijd en daarom krijg ik geen studiefinanciering , verder eigenlijk ook geen andere dingen buiten de normale toeslagen en heffingen na ... Kan je ook niet echt tips geven ik heb me goed verdiept erin maar er is niets extra's voor studerende moeders buiten de studiefinanciering om maar dan kan ik niet over mee praten dus dan zou je even moeten bellen .. succes ..
Hoi, Ik studeer MBO 1 jaar onderwijsassistent (hopelijk volgend jaar klaar en door naar HBO). Dit is wat ik allemaal ontvang (ook overige). - Huurtoeslag - Zorgtoeslag - Kindertoeslag - Kindgebondenbudget - Studiefinanciering (met lening die ik terug moet betalen en alleenstaande ouderbijdrage, volgens mij is dat een standaard bedrag van 400euro).