ben benieuwd wie komen er alemaal uit noord brabant ik zelf kom uit sint michielsgestel hoop dat hier ook wat mama's of mama 2be zijn die daar vandaan komen ???????????? (of gewoon mama's/mama 2be uit brabant)
Hier nog 1 Woon in een dorpje onder Gorinchem... 1 dochter van bijna 5 jaar (8 juli) en net een zoontje gekregen op 17 febr. Ik ben 30 en werk niet.
Wat leuk , iedereen zo in de buurt. Hebben jullie kindjes en zoja hoe oud ? Ik heb een dochter Evy van 18 maanden. Ben thuisblijfmoeder. Wij wonen trouwens in de haagse beemden.
Zeker leuk dat iedereen in de buurt woont! Ik ben 11 weken geleden bevallen van mijn eerste kindje, Floris. Een heerlijk ventje . Volgende week heb ik nog vrij, maar daarna mag ik weer aan de slag .
Ja hier ook een kindje, Damian en hij word morgen een jaar Ik ben een thuisblijfmoeder maar dat is omdat ik alweer 10 jaar helemaal afgekeurt ben. We hebben binnenkort groenlicht voor een 2e kindje. We wouden ze al wat korter op elkaar nu doen we het wat eerder omdat ik zsm voor een 2e moet gaan zodat ik daarna geopereerd kan worden
Eline nog gefeliciteerd met de geboorte van Floris ! Zal vast wel tegenvalen om weer aan de slag te gaan denk ik ? Chelleke heb even de site van Damian bekeken. Wat een heerlijk ventje.En alvast een hele fijne verjaardag morgen. Is heel bijzonder zo'n eerste verjaardag . Spannend om weer voor een 2e te gaan. Ik ben zwanger geworden dmv ivf dus bij ons gaat het niet zo gemakkelijk. We twijfelen nog of we voor een 2e willen gaan.. Dat heeft niet te maken met het medisch tracect hoor, meer omdat ik het toch best pittig vind en even nog niet wil denken over een 2e. We hebben er veel over gesproken en zouden er voor gaan , maar willen toch nog even wachten.Een zwangerschap ( en borstvoeding) vergt best wat energie . Moet ook wel eerlijk zeggen dat ik het wel fijn vind om weer wat meer mijn handen vrij te krijgen. Kan best zijn dat ik er over een paar maanden heel anders over denk maar voorlopig is het wel goed zoals het nu is. Hebben jullie nog plannen voor het weekend ?
Ik denk inderdaad ook dat het wel weer gaat tegenvallen om weer aan de slag te gaan, maar ik denk dat ik als ik eenmaal aan het werk ben en weer een ritme heb dat het wel weer gaat! @Daantje77: Fijn dat jullie dmv IVF toch nog papa en mama zijn geworden! Dan besef je pas echt dat het een wonder is, denk ik. Ik weet zeker dat ik ook graag nog een 2de (en 3de wil), maar voorlopig echt nog niet. Wil eerst van onze kleine man genieten en net wat je zegt, ik vind het ook best wel pittig. Je leven staat toch in 1x op zijn kop! Een zwangerschap en ook borstvoeding vergt veel energie. Dat is ook een van de redenen dat ik na vijf weken gestopt ben met borstvoeding. Het kostte mij te veel energie. Maar wellicht dat ik er over een paar maanden ook heel anders over denk over een tweede . @Chelleke: Ik heb ook jullie site gekeken. Leuke site en lekker uitgebreid! Mooi mannetje hebben jullie. Alvast gefeliciteerd voor morgen! Wij hebben eigenlijk een redelijk rustig weekend. Morgen verjaardag, maar verder niets. Lekker genieten van on mannetje. En jullie?
@Daantje77: Zie nu trouwens pas dat jullie ook een site hebben van jullie kleine meid! Wat een mooie meisje zeg! Zag dat jullie ook een Bloom Kinderstoel hebben. Bevalt deze? Wij hebben er namelijk ook eentje in bestelling staan, al een paar weken, maar ben wel benieuwd naar jullie ervaring.
Eline ik denk ook wel dat als je werkt, je snel weer een ritme te pakken hebt. Misschien nog wel sneller dan dat als je thuis bent. Wij zijn ook ontzettend blij dat het gelukt is om zwanger te worden en dat alles goed is verlopen. Wie weet dat we ooit in de toekomst nog voor een broertje of zusje willen gaan maar we willen ook zeker genieten. Het gaat allemaal zo snel ! Wij hebben de kinderstoel alweer een een poosje en Evy heeft vanaf ongeveer 2 maanden oud in gelegen /gezeten. Ik ben erg tevreden over de stoel. We hadden eerst andere bekleding in het roze en ander materiaal dat was verschikkelijk met schoonhouden . Dit bevalt beter. Heb natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal maar we zijn erg tevreden met deze stoel. Welke kleur heb je gekozen ? We gaan morgen verder met onze achtertuin. We gaan aan 1 kant nieuwe schuttingen plaatsen en de tuin kindvriendelijk maken . Onze tuin grenst aan het water en was niet echt veilig. Nu komt er een houten speelhuisje, zandbak en grasveldje in zodat Evy lekker kan spelen.
Daantje77, de stoel die wij gekozen hebben is wit en de zitting is appeltjesgroen (is nog een hele nieuwe kleur, vandaar dat we er ook ff op moeten wachten). Ik dacht dat de zitting altijd van leer was, maar was dat bij jullie roze bekleding niet zo? Het is echt heerlijk weer om lekker in de achtertuin bezig te zijn. Niet echt een prettig idee dat jullie tuin aan het water grenst en niet veilig is! Maar straks kan ze dus lekker in de opgeknapte tuin spelen... Weet het niet zeker meer, maar ben jij nou thuisblijfmoeder of werk je?